Quantcast
Connect with us

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Στην πρώτη γραμμή των επενδύσεων φυσικού αερίου η Αλεξανδρούπολη

Με 5 νέες “Ρεβυθούσες” αλλάζουν τον χάρτη του αερίου στα Βαλκάνια

Του Χάρη Φλουδόπουλου

Επενδύσεις άνω του 1 δισ. ευρώ υλοποιούνται για τη δημιουργία νέων πλωτών μονάδων αποθήκευσης και αεριοποίησης φυσικού αερίου, των γνωστών και ως FSRU (Floating Storage and Regasification Unit), στην Ελλάδα.

Πρόκειται για επενδύσεις που στοχεύουν να ενισχύσουν τον ρόλο της χώρας μας ως εξαγωγέα φυσικού αερίου που τροφοδοτεί τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, των Βαλκανίων, μέχρι και της Κεντρικής Ευρώπης, στο πλαίσιο των νέων συνθηκών που έχουν προκύψει μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία και την προσπάθεια απεξάρτησης της Ευρώπης από το ρωσικό αέριο.

Ήδη το LNG έχει αποδειχθεί πολύτιμο εργαλείο για την ενίσχυση της ενεργειακής ασφάλειας και τη διαφοροποίηση της ενεργειακής προμήθειας της Ευρώπης, ενώ οι υποδομές των FSRU αποτελούν κομβικό κρίκο της αλυσίδας του ενεργειακού εφοδιασμού.

Σε αυτό το σκηνικό, στη χώρα μας έχουν ξεκινήσει και δρομολογούνται 5 μονάδες FSRU στρατηγικής σημασίας, που φιλοδοξούν να αποτελέσουν νέες πύλες εφοδιασμού, ενισχύοντας τη διαφοροποίηση των πηγών προμήθειας.

Από αυτές τις μονάδες, μία βρίσκεται σε φάση κατασκευής, δηλαδή πρόκειται για έργο που την επόμενη χρονιά θα ενταχθεί στο σύστημα και θα είναι πλήρως λειτουργικό. Ακόμα ένα έργο βρίσκεται στη φάση της λήψης της τελικής επενδυτικής απόφασης, ενώ σε πιο πρώιμη φάση είναι τα άλλα τρία projects που βρίσκονται στα σκαριά.

Αλεξανδρούπολη 1 & 2

Το πρώτο και πιο ώριμο project είναι αυτό της Gastrade για το FSRU Αλεξανδρούπολης, το οποίο προβλέπεται ότι θα τεθεί σε λειτουργία περί τα τέλη του 2023. Η πλωτή μονάδα, χωρητικότητας 153.500 κ.μ. LNG, θα συνδεθεί με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Φυσικού Αερίου με αγωγό μήκους 28 χλμ., μέσω του οποίου το αεριοποιημένο LNG θα προωθείται στις αγορές της Ελλάδας, της Βουλγαρίας αλλά και της ευρύτερης περιφέρειας, από τη Ρουμανία, τη Σερβία και τη Β. Μακεδονία μέχρι τη Μολδαβία και την Ουκρανία.

Ακόμα μεγαλύτερη προβλέπεται η χωρητικότητα του δεύτερου FSRU της Gastrade, που ανακοινώθηκε πριν από λίγους μήνες, το οποίο θα αναπτυχθεί και αυτό στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Αλεξανδρούπολης, με ορίζοντα λειτουργίας το 2025. Στο νέο έργο, “ΑΣΦΑ Θράκης”, το FSRU θα έχει ικανότητα αποθήκευσης 170.000 κ.μ. LNG και θα μπορεί να παραδώσει έως και 22,7 εκατ. κ.μ. φυσικού αερίου ημερησίως ή 5,5 δισ. κ.μ. ετησίως. Το έργο θα περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα χερσαίου και υποθαλάσσιου αγωγού που θα συνδέει το FSRU με τους υφιστάμενους αγωγούς μεταφοράς φυσικού αερίου στην περιοχή.

Διώρυγα Gas

Μέχρι το τρίτο τρίμηνο έτους αναμένεται η επενδυτική απόφαση για το FSRU Διώρυγα Gas, που αναπτύσσει ο όμιλος της Motor Oil Hellas στους Αγίους Θεοδώρους. Η “Διώρυγα Gas”, στο τελευταίο και οριστικό market test που διενήργησε, έσπασε ρεκόρ ζήτησης για δέσμευση ποσοτήτων: Οι δεσμεύσεις έφτασαν μέχρι τα 25 έτη από την εκτιμώμενη έναρξη της εμπορικής λειτουργίας της Διώρυγα Gas και μέχρι τα 2 δισ. κυβικά μέτρα ανά έτος.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμμετοχή ισχυρών διεθνών και ελληνικών εταιρειών φυσικού αερίου ενισχύει το έργο και διασφαλίζει τη μακροπρόθεσμη λειτουργία και βιωσιμότητά του. Τo φυσικό αέριο εκτιμάται ότι θα προμηθεύει τόσο την ελληνική αγορά (μονάδες ηλεκτροπαραγωγής) όσο και τις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία έως Ουγγαρία και Ουκρανία).

Το υπό ανάπτυξη FSRU βρίσκεται μόλις 22 χλμ. σε ευθεία απόσταση από τη Ρεβυθούσα. Τον Οκτώβριο η ΡΑΕ ενέκρινε την αύξηση της αποθηκευτικής ικανότητας του FSRU σε 135.000-210.000 κ.μ. τεχνολογίας Moss, με τέσσερις ή πέντε δεξαμενές προσωρινής αποθήκευσης. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, ο στόχος είναι το project να τεθεί σε λειτουργία εντός του πρώτου τριμήνου του 2024.

Thessaloniki FSRU

Τον περασμένο Οκτώβριο εξασφάλισε άδεια από τη ΡΑΕ για το δικό της FSRU η Elpedison. Ο υπεράκτιος πλωτός σταθμός “Thessaloniki FSRU” θα περιλαμβάνει την πλωτή μονάδα αποθήκευσης, με τέσσερις δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 140.000- 170.000 κ.μ., πλωτό αγκυροβόλιο πολλαπλών σημείων πρόσδεσης, υποθαλάσσιο και χερσαίο αγωγό φυσικού αερίου για τη σύνδεση μέσω νέου Μετρητικού Σταθμού με το ΕΣΦΑ, καθώς και με τις μονάδες ηλεκτρoπαραγωγής της Elpedison.

Η επένδυση στοχεύει στην εξυπηρέτηση κυρίως ιδίων αναγκών, και συγκεκριμένα στην τροφοδοσία των σταθμών ηλεκτροπαραγωγής της εταιρείας σε Θεσσαλονίκη και Θίσβη, καθώς και την κάλυψη της δραστηριότητας προμήθειας φυσικού αερίου της εταιρείας στη χονδρική ή τη λιανική.

Ο υπεράκτιος πλωτός τερματικός σταθμός θα είναι μόνιμα αγκυροβολημένος στον Θερμαϊκό Κόλπο, σε απόσταση περίπου 3,4 χλμ. νότια-νοτιοδυτικά του προβλήτα 6 του ΟΛΘ. Το συνολικό ύψος της επένδυσης υπολογίζεται στα 60,4 εκατ. ευρώ, ενώ η μονάδα FSRU προβλέπεται να αποκτηθεί με leasing. Το project της Elpedison προβλέπεται να λειτουργήσει προς τα τέλη του 2025.

Η Mediterranean Gas στον Βόλο

Τον Δεκέμβριο ολοκληρώθηκε το μη δεσμευτικό market test για το ΑRGO FSRU της Mediterranean Gas. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, εκδήλωση ενδιαφέροντος υπέβαλαν ελληνικές και διεθνείς εταιρείες, υπερκαλύπτοντας τη συνολική δυναμικότητα του τερματικού σταθμού, ενώ οι ποσότητες που δηλώθηκαν είναι για περίοδο έως και 25 έτη. Ιδιαίτερα αυξημένη ήταν και η ζήτηση για επιπλέον αποθηκευτικό χώρο στον τερματικό σταθμό.

Η Mediterranean Gas ξεκίνησε να αναπτύσσει το συγκεκριμένο project με στόχο αρχικά να τοποθετηθεί εντός του λιμένα Βόλου, στη συνέχεια όμως αναγκάστηκε να αναζητήσει νέα τοποθεσία στην ευρύτερη περιοχή.

Η δυναμικότητα επαναεριοποίησης του ARGO θα ανέρχεται σε 5,2 bcm φυσικού αερίου ετησίως. Θα βρίσκεται στην καρδιά της Ελλάδας, στη μέση του ΕΣMΦΑ, προσφέροντας υψηλή πίεση για τη σωστή λειτουργία και βιωσιμότητα του Εθνικού Συστήματος και ευελιξία στους χρήστες του τερματικού, καθώς και ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών. Η εν λόγω επένδυση αναμένεται να φτάσει τα 75 εκατ. ευρώ όσον αφορά τις χερσαίες υποδομές, ενώ η ολοκλήρωσή της υπολογίζεται στα μέσα του 2024.

Click to comment

Απάντηση

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Αλεξανδρούπολη | Εγκρίθηκε η αγορά του κτιρίου-φιλέτο της Τράπεζας Ελλάδος απ’ τον Δήμο

Εγκρίθηκε στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο και μάλιστα με πολύ μεγάλη πλειοψηφία, η αγορά του κτιρίου-φιλέτο του πρώην υποκαταστήματος της Τράπεζας της Ελλάδος που βρίσκεται στην παραλιακή οδό, από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Με ψήφους 21 ΥΠΕΡ, 5 ΚΑΤΑ και 2 ΛΕΥΚΑ, καλύφθηκε άνετα και το ποσοστό των 2/3 που απαιτείται να συναινεί για μια τέτοια απόφαση και μάλιστα παρ’ ότι απουσίαζαν και δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας. Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης αποκτάει έτσι σε εξαιρετικά προνομιακή τιμή και συγκεκριμένα 1.340.000 ευρώ, ένα κτίριο 1.012 τετραγωνικών, με δικαίωμα να κτιστούν άλλα 1.000 τετραγωνικά, στην καλύτερη και πιο ακριβή περιοχή της πόλης. Εκεί όπου με βάση τις εμπορικές αξίες οι οποίες υπάρχουν, αυτό κοστίζει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τρεις φορές περισσότερο. Έτσι, ακόμα και αν και όποτε αποφασίσει κάποια μελλοντική δημοτική αρχή να το πουλήσει, το κέρδος θα είναι πολύ μεγάλο για τα ταμεία του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Είναι άλλωστε γνωστό και έχει γραφτεί παλαιότερα, ότι αλυσίδες κορυφαίων επιχειρήσεων της Αθήνας ενδιαφέρθηκαν για την αγορά του (π.χ. η PUBLIC), προσφέροντας τιμές ακόμα και πέντε φορές μεγαλύτερες από το τίμημα με το οποίο το αποκτάει ο Δήμος.

Ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης που χειρίστηκε εδώ και δυο χρόνια το θέμα, με προσεκτικές και αθόρυβες κινήσεις, κάνοντας συνεχείς συναντήσεις με τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας Γιάννη Στουρνάρα και την διοίκηση και ανταλλάσσοντας 17 επιστολές συνολικά, δεν έκρυψε την ικανοποίηση του κάνοντας την εισήγηση. Όπως ανέφερε, το κτίριο θα αποκτηθεί αντί 1.340.000 ευρώ που θα πληρωθούν σε δυο ισόποσες δόσεις, η πρώτη όταν υπογραφούν τα συμβόλαια και η δεύτερη στο τέλος της χρονιάς. Θα πληρωθεί χωρίς δάνειο από τα ταμεία του Δήμου. Ανέφερε ότι το συγκεκριμένο ακίνητο-φιλέτο που έχει ιδιαίτερη αρχιτεκτονική αξία, ήθελαν να αποκτήσουν πολλοί, επιχειρήσεις και ιδιώτες, αλλά εξαρχής η διοίκηση της Τράπεζας της Ελλάδος είχε αποφασίσει να δοθεί προτεραιότητα στον Δήμο Αλεξανδρούπολης.

Όπως είπε ο κ.Ζαμπούκης, στόχος είναι το κτίριο αυτό να αποτελέσει:

“Εισηγούμαι την απ’ ευθείας αγορά του ακινήτου για την δημιουργία ενός σύγχρονου χώρου πολιτισμού, τεχνολογίας και επιχειρηματικότητας. Αν και είναι μόνο 24 χρόνων, είναι ιδιαίτερης αρχιτεκτονικής και αισθητικής αξίας. Είναι κτίριο ορόσημο που συνδέεται άμεσα με την σύγχρονη ιστορία της πόλης. Στόχος να γίνει ανοικτό προς την τοπική κοινωνία και τους χιλιάδες επισκέπτες που μας κατακλύζουν. Η σκοπιμότητα της αγοράς είναι να αποτελέσει ένα ανοικτό δυναμικό κέντρο δράσεων, διαλόγου και ανταλλαγή ιδεών. Να φιλοξενήσουμε καλλιτεχνικές εκδηλώσεις, επιστημονικές συναντήσεις, συνέδρια, διαλέξεις, σεμινάρια, πολύγλωσσες διασκέψεις, παρουσιάσει βιβλίων και ποιητικών συλλογών. Επίσης να φιλοξενήσουμε μόνιμες εκθέσεις διαφόρων ειδών.

Φιλοξενία περιοδικών εκθέσεων και δράσεων ζωγραφικής, γλυπτικής, φωτογραφίας, κειμηλίων. Φιλοξενία πολιτιστικών δραστηριοτήτων μουσικής διαφόρων ειδών. Δημιουργία αίθουσας υποδοχής υψηλών προσκεκλημένων από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης. Επίσης να αποτελέσει έναν χώρο φιλοξενίας δράσεων και σπουδαίων παραρτημάτων και διεθνώς αναγνωρισμένων ερευνητικών κέντρων”.

Ο δήμαρχος Αλεξανδρούπολης θύμισε ότι στο Δημοτικό Συμβούλιο τον Ιούλιο του 2022 είχε αποφασιστεί η αγορά ή μίσθωση του ακινήτου, αλλά όπως αποδείχθηκε η ενοικίαση θα κοστίσει βάση των αντικειμενικών κριτηρίων 44.00 ευρώ τον μήνα, άρα πάνω από 500.000 ευρώ τον χρόνο και με δεδομένο ότι πρέπει να είναι τουλάχιστον 12ετής η μίσθωση, θα στοιχίσει 6 εκατ. ευρώ, δηλαδή πέντε φορές περισσότερα από την τιμή αγοράς. Τόνισε τέλος, ότι συζητήθηκε με την Οικονομική Υπηρεσία και αποφασίστηκε ότι μπορεί να γίνει η αγορά χωρίς να χρειαστεί δανεισμός του Δήμου, όπως έγινε παλαιότερα για το Δημοτικό Σφαγείο ή τον φωτισμό LED”.

Ο κ.Ζαμπούκης επεσήμανε επίσης ότι οι εργασίες ανακατασκευής και διαμόρφωσης που θα χρειαστούν, μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το πρόγραμμα LEADER το οποίο θα ανοίξει τον Σεπτέμβριο και μπορεί να αποφέρει έως 40.000 ευρώ χρηματοδότησης.

evros-news.gr

Continue Reading

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Αλεξανδρούπολη | Ολοκληρώνονται οι αποθήκες 1, 2 και 3 στο λιμάνι

Ολοκληρώνονται τα έργα ανακατασκευής, ανακαίνισης και αναπαλαίωσης, στις 3 αποθήκες του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης και ήδη ετοιμάζεται η αξιοποίηση τους με έναρξη για διάφορες χρήσεις από τον Δήμο Αλεξανδρούπολης,

΄Το συγκεκριμένο έργο δημοπρατήθηκε και ξεκίνησε επί της προηγούμενης δημοτικής αρχής του Βαγγέλη Λαμπάκη, αλλά ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος προχώρησε κα υλοποιήθηκε από την σημερινή δημοτική αρχή του Γιάννη Ζαμπούκη.

Η Αποθήκη 2 είναι ήδη έτοιμη και χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά σε εκδήλωση, κατά την ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Συμβουλίου. Σε λίγες ημέρες όμως θα χρησιμοποιηθεί για μια σειρά πολιτιστικών εκδηλώσεων στα Ελευθέρια 2024, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ήδη ανακοινώθηκε.

Στο τελικό στάδιο βρίσκεται και η Αποθήκη 1, όπως βλέπεται στις φωτογραφίες που δημοσίευσε ο δήμος Αλεξανδρούπολης και είναι σχεδόν έτοιμη. Μαζί με την Αποθήκη 2 ομορφαίνουν πλέον το λιμάνι της πόλης και μια περιοχή που πριν ξεκινήσει η αξιοποίηση, μόνο ευχάριστη εικόνα δεν δημιουργούσε.

 

Σε πολύ προχωρημένο στάδιο και σχεδόν έτοιμη είναι και η Αποθήκη 3, η οποία δεν είναι δίπλα στις άλλες δύο αλλά μεσολαβούν το Τελωνείο. Όμως και αυτή, που έχει διαφορετικό στυλ από τις άλλες δύο (καμιά δεν μοιάζει με άλλη), δημιουργεί μια όμορφη επίσης εικόνα και σίγουρα η δημοτική αρχή και ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης περιμένουν με ανυπομονησία όλες να δοθούν προς χρήση.

evros-news.gr

Continue Reading

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Στο επόμενο στάδιο κατασκευής προχωρά ο σταθμός 840MW της Ηλεκτροπαραγωγή Αλεξανδρούπολης ΑΕ

Δυναμικά προχωρά η κατασκευή του νέου Θερμοηλεκτρικού Σταθμού συνδυασμένου κύκλου (Combined Cycle Gas Turbine-CCGT) ισχύος 840 MW της εταιρείας Ηλεκτροπαραγωγή Αλεξανδρούπολης Α.Ε., μία σύμπραξη των ενεργειακών εταίρων Όμιλος ΔΕΗ (51%)ΔΕΠΑ Εμπορίας (29%) και Damco Energy του Ομίλου Κοπελούζου (20%). Πρόκειται για μία επένδυση ύψους 400 εκατ. ευρώ στην ΒΙ.ΠΕ. Αλεξανδρούπολης η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί σε περίπου 24 μήνες.

Μετά την έκδοση της οικοδομικής άδειας του έργου, ξεκίνησαν άμεσα οι εργασίες Πολιτικού Μηχανικού, ενώ η κατασκευή του κύριου εξοπλισμού του σταθμού (αεριοστρόβιλος, ατμοστρόβιλος, λέβητας και γεννήτρια) γίνεται ήδη στα εργοστάσια του οίκου General Electric (GE). Όσον αφορά στον αεριοστρόβιλο, έχει ολοκληρωθεί η συναρμολόγησή του  και έχει πραγματοποιηθεί με επιτυχία η δοκιμή «Full Speed No Load (FSNL)». Πρόκειται για την πρώτη δοκιμή λειτουργίας του αεριοστροβίλου με καύση φυσικού αερίου, στο εργοστάσιο συναρμολόγησής του.

Σε εξέλιξη βρίσκεται και η διευθέτηση των συνοδών έργων όπως οι γραμμές μεταφοράς της ενέργειας που θα παράγεται στον σταθμό, οι απαραίτητοι υποσταθμοί 400 kV και η σύνδεση για παροχή φυσικού αερίου στον σταθμό.

Ο σταθμός θα τροφοδοτεί με ενέργεια την εγχώρια αγορά αλλά και τις γειτονικές χώρες. Η διασύνδεση της μονάδας με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας θα γίνει με απευθείας γραμμές στο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης (ΚΥΤ) Νέας Σάντας, σημείο κατάληξης – μεταξύ άλλων – της νέας γραμμής 400 kV προς Βουλγαρία. Έτσι, ο σταθμός θα διαδραματίσει κομβικό ρόλο και στην εξαγωγή ηλεκτρικής ενέργειας προς τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και συγκεκριμένα προς Βουλγαρία και Βόρεια Μακεδονία και, κατ’ επέκταση, προς Σερβία.

Ο νέος σταθμός – αποδοτική λειτουργία, μικρότερες εκπομπές CO2

Η νέα μονάδα, συνδυασμένου κύκλου με καύσιμο φυσικό αέριο κατασκευάζεται σε ιδιόκτητο οικόπεδο έκτασης 181 στρεμμάτων με εγκατεστημένη ισχύ 840MW και ετήσια παραγωγή 5TWH. Ως καύσιμο θα χρησιμοποιηθεί το φυσικό αέριο, ωστόσο ο νέος σταθμός παραγωγής θα έχει τη δυνατότητα για καύση υδρογόνου αλλά και μεικτή λειτουργία, κάτι που τον καθιστά συμβατό και απολύτως υποστηρικτικό με τον εθνικό και ευρωπαϊκό σχεδιασμό για τη σταδιακή μετάβαση στην πράσινη ενέργεια.

Ο θερμοηλεκτρικός σταθμός είναι διαμόρφωσης «Μονού Άξονα» (Single Shaft) και έχει σχεδιαστεί με τον υψηλότερο βαθμό απόδοσης 63% για μονάδες τέτοιας τεχνολογίας, που συνεπάγεται υψηλό συντελεστή εκμετάλλευσης. Ο υψηλός βαθμός απόδοσης θα δίνει τη δυνατότητα στη νέα Μονάδα – εκτός από την χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου – να έχει και μικρότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Στην «καρδιά» του νέου σταθμού θα τοποθετηθούν ένας αεριοστρόβιλος General Electric ισχύος 571 MW, με καύσιμο φυσικό αέριο, και ένας ατμοστρόβιλος, ισχύος 269 MW, τριών βαθμίδων πίεσης, με απευθείας σύνδεση με τη γεννήτρια. Η γεννήτρια τύπου W88 της General Electric, ονομαστικής ισχύος 948 MVA, θα είναι σύγχρονη, τριών φάσεων, συνδεδεμένη σε κοινό άξονα

Ο αεριοστρόβιλος

Τα συνοδά έργα – σύνδεση με αγωγούς φυσικού αερίου και γραμμές υψηλής τάσης

Ο σταθμός παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας θα συνδέεται μέσω του ΕΣΦΑ (Εθνικό Σύστημα Φυσικού Αερίου) και με την Πλωτή Μονάδα Αποθήκευσης και Αεριοποίησης Φυσικού Αερίου (FSRU) στην Αλεξανδρούπολη, της εταιρείας GASTRADE, μετατρέποντας έτσι την Αλεξανδρούπολη σε ένα ενεργειακό σταυροδρόμι δικτύων ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου.

Ο αγωγός παροχής φυσικού αερίου στη νέα μονάδα θα είναι υπόγειος και θα ξεκινά από την περιοχή της Άνθειας Έβρου, όπου θα συνδεθεί με τον αγωγό του ΕΣΦΑ. Ο αγωγός θα καταλήγει στην ΒΙΠΕ Αλεξανδρούπολης, πλησίον του νέου Σταθμού, στον Σταθμό Μέτρησης και Ρύθμισης (M/R Station) του ΔΕΣΦΑ. Το έργο έχει προβλεφθεί στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2023-2032 του ΔΕΣΦΑ.

Ο σταθμός CCGT της Ηλεκτροπαραγωγής Αλεξανδρούπολης θα συνδεθεί με το ηλεκτρικό δίκτυο με γραμμές μεταφοράς υψηλής τάσης 400 kV. Το συνοδό έργο περιλαμβάνει την κατασκευή και λειτουργία δύο Γραμμών Μεταφοράς 400 KV απλού κυκλώματος. Η κάθε μία γραμμή θα έχει μήκος 28 χλμ. περίπου.

Παράλληλα, σχεδιάζεται και θα κατασκευαστεί κοντά στη νέα μονάδα ηλεκτροπαραγωγής ένα νέο Κέντρο Υπερυψηλής Τάσης 400kV κλειστού τύπου (ΚΥΤ ΕΒΡΟΥ Ι) και θα πραγματοποιηθούν έργα επέκτασης στο ΚΥΤ 400kV στην Νέα Σάντα Ροδόπης.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en