Connect with us

AUTOMOTO

Πώς θα διαμορφωθούν τα πρόστιμα με τον νέο ΚΟΚ

Δημοσιεύτηκε

στις

Ριζικές αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας αναμένεται να φέρει το  υπουργείο Μεταφορών.

Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής», ο νέος αναθεωρημένος ΚΟΚ θα περιλαμβάνει ελαφρύτερες διοικητικές κυρώσεις αλλά και αυξομειώσεις στα προβλεπόμενα πρόστιμα, εξαιρουμένων των σοβαρών παραβάσεων για τις οποίες οι οικονομικές ποινές θα αυξηθούν.

Παράλληλα εξετάζεται η απαλοιφή εξοντωτικών κυρώσεων, όπως η διά βίου αφαίρεση της άδειας οδήγησης σε περίπτωση υποτροπής στην ίδια παράβαση, ενώ τα πρόστιμα που θα επιβάλλονται για κάθε παράβαση θα είναι ενιαία και δεν θα ακολουθούν εισοδηματικά κριτήρια, όπως προβλέπει ο σημερινός ΚΟΚ, παρά το γεγονός ότι εκκρεμεί ακόμα η εφαρμογή της διάταξης.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο Έθνος της Κυριακής που κυκλοφορεί

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Πώς πρέπει να οδηγούμε κατά τη διάρκεια του χειμώνα

Δημοσιεύτηκε

στις

Με αφορμή και την επιδείνωση του καιρού τα τελευταία εικοσιτετράωρα, η Εγνατία Οδός Α.Ε. υπενθυμίζει στους οδηγούς τους βασικούς κανόνες ασφαλούς οδήγησης κατά την περίοδο του χειμώνα.

Πριν από το ταξίδι τους, οι οδηγοί πρέπει να ενημερώνονται για την πρόγνωση του καιρού, να κάνουν τους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους στο όχημά τους (καύσιμο, φρένα, ελαστικά, καθαριστήρες, αντιψυκτικό), να διαθέτουν αντανακλαστικά γιλέκα για τους επιβάτες, να διαθέτουν αντιολισθητικές αλυσίδες και να γνωρίζουν πώς να τις τοποθετήσουν και να τις χρησιμοποιήσουν.

Κατά τη διάρκεια της μετακίνησης πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να τηρούν αυξημένες αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα, να έχουν αναμμένα τα «μεσαία» φώτα του οχήματός τους, να μη σταματούν επί των λωρίδων κυκλοφορίας ή εντός σηράγγων για την τοποθέτηση αντιολισθητικών αλυσίδων, να τηρούν τις υποδείξεις της Τροχαίας, να μην προσπερνούν τα αποχιονιστικά μηχανήματα την ώρα που πραγματοποιούν αποχιονισμό.

Ειδικά, οι οδηγοί των φορτηγών οχημάτων παρακαλούνται να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στη σήμανση και στις υποδείξεις των αρμόδιων οργάνων της Τροχαίας για πιθανές απαγορεύσεις κυκλοφορίας φορτηγών κατά τη διάρκεια των χιονοπτώσεων ή ισχυρών ανέμων.

Στην ενημέρωση τονίζεται πως οι οδηγοί που κινούνται επί της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων της μπορούν να καλούν, αν χρειαστεί, τον τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό έκτακτης ανάγκης 1077.

Συνοπτικά…

Πριν το ταξίδι τους οι οδηγοί πρέπει:

  • Να ενημερώνονται για την πρόγνωση του καιρού και για τυχόν κυκλοφοριακούς περιορισμούς στη διαδρομή τους.
  • Να κάνουν τους απαραίτητους τεχνικούς ελέγχους στο όχημά τους (καύσιμο, φρένα, ελαστικά, καθαριστήρες, αντιψυκτικό, μπαταρία κτλ).
  • Να διαθέτουν αντανακλαστικά γιλέκα για όλους τους επιβάτες.
  • Να διαθέτουν αντιολισθητικές αλυσίδες και να γνωρίζουν τη χρήση τους.
  • Εάν είναι εφικτό, να πραγματοποιούν τις μετακινήσεις τους αφού εξασθενήσουν τα τυχόν έντονα καιρικά φαινόμενα.

Κατά τη διάρκεια της μετακίνησης πρέπει:

Σε συνθήκες έντονων καιρικών φαινομένων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να τηρούν αυξημένες αποστάσεις από τα προπορευόμενα οχήματα και να προσαρμόζουν την ταχύτητα του οχήματός τους στις επικρατούσες συνθήκες.

  • Να έχουν αναμμένα τα «μεσαία» φώτα (φώτα διασταύρωσης) του οχήματός τους.
  • Να μη σταματούν επί των λωρίδων κυκλοφορίας ή εντός σηράγγων για την τοποθέτηση αντιολισθητικών αλυσίδων.
  • Αν απαιτηθεί η στάση του οχήματος για λόγους έκτακτης ανάγκης, να γίνεται μόνο επί της δεξιάς Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ).
  • Να τηρούν και παρακολουθούν τις υποδείξεις της σταθερής και ηλεκτρονικής σήμανσης.
  • Να τηρούν τις υποδείξεις της Τροχαίας και του Προσωπικού λειτουργίας και συντήρησης της οδού.
  • Κατά τη διάρκεια εργασιών αποχιονισμού, να μην προσπερνούν τα αποχιονιστικά μηχανήματα, ακόμη και αν η κυκλοφορία διεξάγεται με χαμηλή ταχύτητα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Κινητό, αλκοόλ και υπερβολική ταχύτητα κύριες αιτίες δυστυχημάτων, λένε οι Ευρωπαίοι οδηγοί

Δημοσιεύτηκε

στις

Η έλλειψη προσοχής και η χρήση τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών, η υπερβολική ταχύτητα και η υπνηλία αποτελούν βασικές αιτίες, σύμφωνα με την άποψη οδηγών, θανατηφόρων ατυχημάτων στους δρόμους της Ευρώπης και κατ’ επέκταση της Ελλάδας.

Αυτό αναφέρει έρευνα του Ευρωβαρόμετρου σχετικά με την οδηγική ασφάλεια σε συνεργασία με το ίδρυμα Fondation Vinci Autoroutes στην οποία συμμετείχαν 12.418 ερωτηθέντες από τη Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ισπανία, Μ. Βρετανία, Ιταλία, Σουηδία, Πολωνία Κάτω Χώρες, Σλοβακία και Ελλάδα.

Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν όσον αφορά τον μέσο όρο στην Ευρώπη, ότι τουλάχιστον ένας στους δύο οδηγούς μιλάει στο κινητό του κατά τη διάρκεια της οδήγησης (54%), ποσοστό μειωμένο κατά 3% σε σχέση με το 2017. Μειωμένα κατά 7%, σύμφωνα πάντα με τις απόψεις ερωτηθέντων οδηγών, είναι τα ποσοστά για την οδήγηση υπό την επήρεια ναρκωτικών ή αλκοόλ σε σχέση με το 2017. Παρά την μείωση το 49%, δηλαδή σχεδόν ένας στους δύο οδηγούς, οδηγεί υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών. Την άποψη ότι η υπερβολική ταχύτητα αποτελεί έναν από τους βασικότερους παράγοντες θανατηφόρων ατυχημάτων έχει το 43% των ερωτηθέντων. Η υπνηλία αποτελεί μια ακόμη αιτία ατυχημάτων στους δρόμους, καθώς το 6% των ερωτηθέντων (το ποσοστό είναι μειωμένο κατά 2% σε σχέση με το 2017) θεωρεί την υπνηλία βασική αιτία ατυχήματος, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Αναλύοντας το προφίλ των ερωτηθέντων διαπιστώθηκε ότι το μεγαλύτερο ποσοστό έλλειψης προσοχής, δηλαδή το να μιλάει στα κινητά τηλέφωνα, σύμφωνα με τις απόψεις των ερωτηθέντων, το έχουν οι Ολλανδοί με 80% και τους ακολουθούν οι Ιταλοί με 72% και οι Ισπανοί με 60%. Πιο τυπικοί σε αυτό το θέμα αποδεικνύονται οι Πολωνοί με ποσοστό 30%, ενώ η Ελλάδα βρίσκεται πάνω από τον μέσο όρο (54%) με ποσοστό 57%.

Η χώρα που έχει την άποψη ότι οι οδηγοί της κυκλοφορούν υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών είναι η Γερμανία με 67% και την ακολουθεί η Πολωνία με 59% και η Ισπανία με 58%. Πιο σωστοί οδηγοί σε αυτή την κατηγορία αποδεικνύονται οι Βρετανοί με 38%, ενώ στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό είναι 46%, μειωμένο κατά 8% σε σχέση με το 2017.

Οι Πολωνοί σύμφωνα με την άποψη των ερωτηθέντων είναι «γρήγοροι» οδηγοί, καθώς το 68% των οδηγών ξεπερνάει το επιτρεπτό όριο ταχύτητας και τους ακολουθούν οι Γερμανοί με 53%. Πιο προσεκτικοί οδηγοί αποδεικνύονται οι Ολλανδοί με 15% και οι Γάλλοι με 35%. Πάνω από τους μισούς (52%) οι Έλληνες «πατούν γκάζι» ξεπερνώντας το επιτρεπτό όριο ταχύτητας, ποσοστό αυξημένο κατά 10% σε σχέση με το 2017.

Πιο υπναράδες στο τιμόνι αποδεικνύονται οι Σουηδοί, καθώς υπάρχει η άποψη ότι το 10% των οδηγών «κοιμάται» στο τιμόνι και τους ακολουθούν τόσο οι Γάλλοι, όσο και οι Γερμανοί με 9%. Οι Έλληνες αποδεικνύονται πιο τυπικοί, καθώς κατέχουν την καλύτερη θέση στην Ευρώπη με ποσοστό μόλις 2%, ποσοστό που είναι μειωμένο κατά 3% σε σχέση με το 2017, όταν σήμερα ο μέσος όρος των ερωτηθέντων στην Ευρώπη είναι 6%.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, την άποψη ότι η υπερβολική ταχύτητα αποτελεί την κύρια αιτία των θανατηφόρων ατυχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους έχει το 44% των ερωτηθέντων και ακολουθεί με 40% ως βασική αιτία η έλλειψη προσοχής. Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών καταλαμβάνει το 24% και η υπνηλία το 20%. Αξιοσημείωτο είναι ότι έχει αυξηθεί το ποσοστό των ερωτηθέντων που πιστεύει ότι οι οδηγοί κυκλοφορούν στους ευρωπαϊκούς δρόμους χωρίς να δείχνουν την δέουσα προσοχή, λόγω του γεγονότος ότι όλο και περισσότεροι οδηγοί μιλούν στο κινητό τους τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Στην Ελλάδα υπάρχει η άποψη ότι κύρια αίτια των θανατηφόρων ατυχημάτων στους αυτοκινητοδρόμους αποτελεί η υπερβολική ταχύτητα η οποία έχει και τα πρωτεία με ποσοστό 58% και βρίσκεται στην ίδια θέση με την Γερμανία. Κάτω από τον μέσο όρο (40%) είναι η άποψη ότι ένα ακόμη σοβαρό αίτιο για θανατηφόρο ατύχημα αποτελεί η έλλειψη προσοχής (31%). Το 24% των ερωτηθέντων θεωρεί ότι η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών αποτελεί βασική αιτία ατυχήματος. Τέλος, το θέμα της υπνηλίας αποτελεί άλλη μια αιτία θανατηφόρου ατυχήματος αγγίζοντας την άποψη του 8% των Ελλήνων, όταν το ποσοστό για τους Γάλλους βρίσκεται στο 41%, για τους Γερμανούς στο 26% και των Βρετανών στο 23%.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τέλη κυκλοφορίας 2020 | Πώς θα τα εκτυπώσετε

Δημοσιεύτηκε

στις

Το απόγευμα της περασμένης Πέμπτης αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας 2020 στο Taxisnet, τα οποία παραμένουν αμετάβληματα σε σχέση με πέρυσι.

Στη σχετική εφαρμογή μπορείτε να δείτε πόσο θα πληρώσετε αλλά και να εκτυπώσετε το έντυπο. 

Δείτε βήμα – βήμα πώς θα εκτυπώσετε τα τέλη:

Αρχικά μπαίνετε στην εφαρμογή του Taxisnet (εδώ).

 

1

 

Αφού πατήσετε “ΕΙΣΟΔΟΣ”, συμπληρώνετε το ΑΦΜ και τον Αριθμό Κυκλοφορίας του ιδιοκτήτη του οχήματος. 

 

2

 

Στη συνέχεια, αφού πατήσετε αναζήτηση εμφανίζετε το μήνυμα «Επιτυχής αναζήτηση» και τότε μπορείτε να πατήσετε εκτύπωση και να κατεβάσετε την φόρμα. 

Σημειώνεται πως θα πρέπει να εξοφληθούν μέχρι την 31 Δεκεμβρίου 2019.

Και φέτος δεν θα υπάρξει καμία ελάφρυνση, αφού στα ταμεία του Δημοσίου υπολογίζεται ότι θα εισρεύσουν 1,2 δισ. ευρώ καθώς οι ιδιοκτήτες των οχημάτων καλούνται να πληρώσουν από 22 ευρώ έως 1.380 ευρώ ανάλογα με τον τύπο και το έτος ταξινόμησης.

Υπενθυμίζεται ότι για όσους θα πληρώσουν μέσω web banking απαιτείται μόνο η Ταυτότητα Οφειλής που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, ενώ οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών με επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κάνοντας χρήση προγραμμάτων έως και 12 άτοκων δόσεων. Τα πρόστιμα

Τα πρόστιμα  

Τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει να πληρωθούν έως το τέλος του έτους, όπως κάθε χρόνο. Σε διαφορετική περίπτωση η εκπρόθεσμη πληρωμή συνεπάγεται πρόστιμο στο 100% των τελών που αναλογούν στο όχημα.

Αναλυτικά καταβάλλεται:

  • Ισόποσο των τελών, αν το όχημα είναι δίκυκλο/τρίκυκλο Ι.Χ. ή επιβατικό Ι.Χ.
  • Το ήμισυ των τελών, αν το όχημα είναι επιβατικό Δ.Χ. ή φορτηγό ή λεωφορείο.
  • 0 ευρώ, αν τα τέλη κυκλοφορίας είναι λιγότερα από 30 ευρώ.

Κατάθεση πινακίδων

Όπως κάθε χρόνο, δεν θα πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας όσοι καταθέσουν τις πινακίδες μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου θέτοντας το όχημά τους σε ακινησία.

Όσοι υποβάλουν δηλώσεις ακινησίας και καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στις ΔΟΥ μέχρι τις 31-12-2019 θα αποφύγουν την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το 2020, τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης που πληρώνουν οι κάτοχοι Ι.Χ. κυβισμού 1.929 κυβικών εκατοστών και άνω, αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Τα σχέδια για την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Fiat Chrysler και ο όμιλος PSA, στον οποίο ανήκει η Peugeot, σχεδιάζουν να ενώσουν τις δυνάμεις τους μέσω μιας ανταλλαγής μετοχών σε ποσοστό 50-50 προκειμένου να δημιουργήσουν την τέταρτη μεγαλύτερη στον κόσμο αυτοκινητοβιομηχανία, όπως ανακοίνωσαν σήμερα, πυροδοτώντας ένα νέο κύμα συγκέντρωσης στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Fiat Chrysler (FCA) και η PSA ανακοίνωσαν ότι σχεδιάζουν να καταλήξουν σε μια δεσμευτική συμφωνία για τη δημιουργία μια εταιρίας αξίας 50 δισ. δολαρίων με έδρα την Ολλανδία, με τις μετοχές της να τελούν υπό διαπραγμάτευση στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη, με τον Κάρλος Ταβάρες της PSA στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου και τον Τζον Έλκαν της FCA στη θέση του προέδρου.

Η κίνηση αυτή γίνεται λιγότερο από πέντε μήνες αφού η FCA εγκατέλειψε τις συνομιλίες συγχώνευσης με την γαλλική ανταγωνίστρια της PSA, τη Renault, και θα δώσει στις δύο εταιρίες το μέγεθος που θα τις βοηθήσει να διαχειριστούν τη μείωση της ζήτησης διεθνώς καθώς και τις νέες δαπανηρές επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες, όπως τα οχήματα αυτόνομης οδήγησης και τα πιο καθαρά μοντέλα προκειμένου να πληρούν τους νέους κανόνες για τις εκπομπές ρύπων.

Μια συνένωση των δυνάμεων με την PSA θα δώσει στην FCA πρόσβαση στις πιο σύγχρονες και πιο ευέλικτες πλατφόρμες οχημάτων του γαλλικού ομίλου και θα τη βοηθήσει να πληροί τους νέους αυστηρούς κανόνες για τις εκπομπές ρύπων. Παράλληλα, η συμφωνία θα δώσει στην PSA, που έχει μεγαλύτερη εστίαση στην Ευρώπη, τη δυνατότητα να επωφεληθεί από τις κερδοφόρες δραστηριότητες της FCA στις ΗΠΑ.

Η μετοχή της FCA κατέγραψε άλμα έως και 11% στην αρχή της σημερινής συνεδρίασης, στο υψηλό έτους των 14,248 ευρώ. Η μετοχή της PSA υποχώρησε περίπου κατά 13%, στο χαμηλό δύο εβδομάδων των 22,77 ευρώ, όπως αναφέρουν Reuters και Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων και αναμεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

«Οι μέτοχοι της PSA αναλαμβάνουν μεγαλύτερο ρίσκο στην αγορά από αυτούς της FCA», ο Φιλίπ Ουσουά, αναλυτής της Jefferies, προσθέτοντας μια συμφωνία FCA-PSA είναι ωστόσο ο πιο λογικός και ελκυστικός συνδυασμός στη βιομηχανία.

Οι διοικητικές ομάδες των FCA και PSA θα επιδιώξουν να οριστικοποιήσουν τις συζητήσεις τις επόμενες εβδομάδες για να δημιουργήσουν έναν όμιλο με ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατ. οχημάτων, που θα τον κατατάσσεται στην τέταρτη θέση παγκοσμίως πίσω από τις Volkswagen, Toyota και τη συμμαχία Renault-Nissan. Η συμφωνία έχει στόχο να εξοικονομηθούν 3,7 δισεκ. ευρώ, χωρίς να κλείσουν εργοστάσια, και το 80% του στόχου αυτού να επιτευχθεί εντός τεσσάρων ετών με εφάπαξ κόστος 2,8 δισεκ. ευρώ, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρίες. Ο νέος όμιλος θα περιλαμβάνει τα εμπορικά σήματα Fiat, Dodge, Ram, Chrysler, Alfa Romeo, Maserati, Peugeot, DS, Opel και Vauxhall.

Ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρουνό Λεμέρ χαιρέτισε τη συμφωνία, λέγοντας ότι είναι μια καλή είδηση για τη Γαλλία και την Ευρώπη αλλά ότι θα παρακολουθεί για τυχόν περικοπές θέσεων εργασίας.

«Αυτή η συγχώνευση μεταξύ της Peugeot και της Fiat μπορεί να δημιουργήσει τον τέταρτο μεγαλύτερο στον κόσμο πρωταθλητή της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τους δίνει το κρίσιμης σημασίας μέγεθος για να αντιμετωπίσουν τη διπλή πρόκληση των οχημάτων αυτόνομης οδήγησης και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», δήλωσε ο Λεμέρ σε δημοσιογράφους στο γαλλικό υπουργείο Οικονομικών. Ο υπουργός δεν επιβεβαίωσε εάν το γαλλικό Δημόσιο θα διατηρήσει τη θέση του στο διοικητικό συμβούλιο της νέας εταιρίας όταν ρωτήθηκε σχετικά από δημοσιογράφο. Αναφορικά με την περίπτωση ο όμιλος να εδρεύει στην Ολλανδία, ο ίδιος είπε ότι είναι πολύ νωρίς να πει κανείς πού θα βρίσκονται τα κέντρα λήψης αποφάσεων και ότι η γαλλική κυβέρνηση θα είναι σε επαγρύπνηση για το θέμα αυτό.

Το Παρίσι, που έχει ποσοστό 12% στην PSA, θεωρήθηκε υπεύθυνο για την κατάρρευση των συνομιλιών συγχώνευσης της FCA με τη Renault καθώς ζήτησε από τη γαλλική εταιρία να επικεντρωθεί στην υφιστάμενη συμμαχία της με την ιαπωνική Nissan. Η γαλλική κυβέρνηση έχει επίσης ποσοστό 15% στη Renault.

Ωστόσο, η συμφωνία FCA-PSA θα βρεθεί υπό τον αυστηρό έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών, ενώ Ρώμη, Παρίσι αλλά και τα συνδικάτα των εργαζομένων είναι πιθανόν να εκφράσουν ανησυχίες για απώλειες θέσεων εργασίας. Ο Ιταλός υπουργός Βιομηχανίας Στέφανο Πατουανέλ δήλωσε ότι η συμφωνία είναι μια καλή είδηση υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα επηρεάζει θέσεις εργασίας στην Ιταλία.

Ο νέος όμιλος θα έχει 11μελές συμβούλιο, με έξι μέλη να προέρχονται από την PSA, μεταξύ των οποίων ο διευθύνων σύμβουλος Ταβάρες, και πέντε από την FCA, συμπεριλαμβανομένου του προέδρου Έλκαν.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

REVOIL

teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ