Connect with us

AUTOMOTO

Διπλώματα | Χαράτσι στους υποψήφιους επαγγελματίες οδηγούς!

Δημοσιεύτηκε

στις

Παρά το γεγονός πως οι εξετάσεις για τους επαγγελματίες οδηγούς δεν έχουν αλλάξει υποχρεούνται να πληρώνουν και εκείνοι ατομικό ασφαλιστήριο.

Ο νέος νόμος για τα διπλώματα οδήγησης ορίζει ξεκάθαρα πως οι υποψήφιοι οδηγοί θα πρέπει να έχουν ειδική ασφαλιστική κάλυψη την οποία και πληρώνουν εκείνοι βέβαια προκειμένου να έχουν το δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις.

Όμως όπως αποδεικνύεται το μέτρο του ατομικού ασφαλιστηρίου που καθιερώθηκε για τους υποψήφιους οδηγούς στα αυτοκίνητα λόγω ανυπαρξίας εξεταστή και εκπαιδευτή από το αυτοκίνητο υιοθετήθηκε και στο Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας Μεταφοράς Εμπορευμάτων ή Επιβατών που όμως κατά τη δοκιμασία των υποψηφίων οδηγών οι εξεταστές είναι μέσα στο όχημα!

Ειδικότερα ο νέος νόμος 4599 / 2019 προβλέπει ότι στο πρώτο στάδιο της εξέτασης δοκιμασίας προσόντων, ο υποψήφιος θα πρέπει να εκτελέσει τις δοκιμασίες του παρκαρίσματος, της οπισθοπορείας με γωνία και της αναστροφής όντας μόνος μέσα στο εκπαιδευτικό όχημα, δίχως την παρουσία ούτε του εξεταστή, ούτε του εκπαιδευτή.

Με αφορμή το γεγονός ότι ο υποψήφιος θα είναι μόνος του στο εκπαιδευτικό όχημα στις δοκιμασίες  αυτές, ο νόμος 4599 / 2019 στό άρθρο 4 παράγραφος 10 υποχρέωσε τους υποψηφίους να προβαίνουν στη σύνταξη ενός έξτρα ατομικού ασφαλιστηρίου προκειμένου να έχουν το δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις.

Η παράγραφος 10 του άρθρου 4 χαρακτηριστικά αναφέρει: «Οι υποψήφιοι οδηγοί για την απόκτηση άδειας οδήγησης, κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της πρακτικής τους εξέτασης, υποχρεούνται σε ειδική ασφαλιστική κάλυψη έναντι του κυρίου και κατόχου του οχήματος. Η ασφαλιστική δαπάνη του προηγούμενου εδαφίου περιλαμβάνει υποχρεωτικά την ασφαλιστική ευθύνη έναντι τρίτων λόγω σωματικής βλάβης, ή ζημιών σε πράγματα, περιλαμβανομένης και της χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης. Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος κατά τη διεξαγωγή πρακτικής εξέτασης, η ειδική ασφαλιστική κάλυψη το πρώτου εδαφίου καλύπτει τουλάχιστον έναν (1) μήνα για την επισκευή του εκπαιδευτικού οχήματος. Η ασφάλιση καλύπτει υποχρεωτικά όλους τους χώρους διενέργειας εξέτασης υποψήφιων οδηγών δημόσιους ή ιδιωτικούς, κλειστούς ή ανοιχτούς. Οι υποψήφιοι οδηγοί προσκομίζουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο με τις ανωτέρω ειδικές ασφαλιστικές καλύψεις πριν από την έναρξη της πρακτικής τους εξέτασης στον εκπαιδευτή, με ευθύνη του οποίου συμπληρώνεται ο φάκελος των υποψηφίων, ο οποίος τηρείται στην αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας στην οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι οδηγοί και οδηγοί. Στον φάκελο του υποψηφίου δύναται να προσκομίζεται το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του εκπαιδευτικού οχήματος, εφόσον περιέχει την ειδική ασφαλιστική κάλυψη των ανωτέρω εδαφίων. Οι υποψήφιοι οδηγοί και οδηγοί υποχρεούνται να φέρουν τον κατάλληλο εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της πρακτικής τους εκπαίδευσης και εξέτασης.»

Ξεκαθαρίζουμε ότι η ανάγκη του νέου ατομικού ασφαλιστηρίου υπαγορεύτηκε για να καλύψει το νεοθεσπισμένο άρθρο του νόμου που θέλει τον υποψήφιο να οδηγεί και μόνος του εντός του εκπαιδευτικού οχήματος δίχως την παρουσία εκπαιδευτή.

Αλλιώς όπως και κατά το παρελθόν χρόνια συνέβαινε, όταν στο εκπαιδευτικό όχημα ήταν παρών στη θέση του συνοδηγού ο εκπαιδευτής δεν χρειάζονταν το έξτρα ατομικό ασφαλιστήριο.

Αρκούσε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που είχε συνάψει ο ιδιοκτήτης της σχολής οδηγών με την ασφάλεια για το εκάστοτε εκπαιδευτικό όχημα.

Υπάρχουν κάποιοι  οδηγοί οι οποίοι ήδη κατέχουν άδεια οδηγήσεως φορτηγού (κατηγορίας C ) ή λεωφορείου κατηγορίας D, ή νταλίκας κατηγορίας CE, οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν το Π.Ε.Ι. (Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας Μεταφοράς Εμπορευμάτων ή Επιβατών ανάλογα με την κατηγορία της άδειας οδηγήσεως που διαθέτουν).

Όσοι από τους πιο πάνω απέκτησαν την άδεια οδηγήσεως του λεωφορείου μετά τις 9-9-2008 και του φορτηγού μετά τις 9-9-2009 προκειμένου να αποκτήσουν το ΠΕΙ πρέπει να δώσουν κάποιες θεωρητικές εξετάσεις και εν συνεχεία εξετάσεις οδήγησης που όμως περιλαμβάνουν το στάδιο δοκιμασίας μόνο της οδήγησης. Η  εν λόγω δοκιμασία γίνεται με την παρουσία και του εκπαιδευτή στο εκπαιδευτικό όχημα την ώρα της εξέτασης.

ΟΙ υποψήφιοι αυτοί κανονικά δεν θα έπρεπε να αναγκάζονται να πληρώσουν 180 ευρώ για να κάνουν ένα έξτρα ατομικό ασφαλιστήριο, προκειμένου να συμμετέχουν στο δεύτερο στάδιο της δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς μιας και δεν θα οδηγήσουν το εκπαιδευτικό όχημα μόνοι τους, αλλά με την υποχρεωτική παρουσία του εκπαιδευτή.

Ωστόσο ο νομοθέτης του νόμου 4599 / 2019 είτε αγνόησε είτε δεν προέβλεψε την περίπτωση των ανθρώπων αυτών, τους οποίους επίσης υποχρεώνει να επιβαρυνθούν με το κόστος του ατομικού ασφαλιστηρίου.

Εκπαιδευτές οδηγών σε πολλές πόλεις της Ελλάδος έκαναν την επισήμανση αυτή στις κατά τόπους Υπηρεσίες Υποδομών κι αυτές με τη σειρά τους στο Υπουργείο.

Και οι αρμόδιοι του Υπουργείου με τηλεφωνικές οδηγίες και όχι με γραπτές (όπως μας μεταφέρθηκε) είπαν στις κατά τόπους Υπηρεσίες Υπηρεσιών ότι και οι υποψήφιοι οδηγοί που θέλουν να αποκτήσουν ΠΕΙ πρέπει να κάνουν ατομικό ασφαλιστήριο.

newsauto

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

H Kia πρωταθλήτρια ποιότητας για την J.D. Power

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Kia αναγνωρίστηκε από την J.D. Power ως ο Νο 1 κατασκευαστής στην αρχική μελέτη ποιότητας των ΗΠΑ 2020 (IQS)για έκτη συνεχή χρονιά, με 136 αναφερθέντα προβλήματα ανά 100 οχήματα που αποτελεί «Ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα» όπως ανέφερε ο Dave Sargent, Αντιπρόεδρος στην JDPower.

Η συνεχής επιτυχία της Κορεάτικης μάρκας στο IQS επιτυγχάνεται με την ύπαρξη δύο μοντέλων (Forte και Soul) που περιλαμβάνονται μεταξύ των κορυφαίων 10 οχημάτων στον κλάδο. Η Kia, είχε επίσης τις καλύτερες επιδόσεις με τα: Forte (Compact Car), Sedona (Minivan), Sorento (Upper Μεσαίου μεγέθους SUV) και Soul (Μικρό SUV).

Η ετήσια έκθεση ανέλυσε τις απαντήσεις 87.282 ερωτηθέντων όσον αφορά 189 σειρές οχημάτων σε 26 κατηγορίες. Τα οχήματα αξιολογήθηκαν με βάση την οδηγική εμπειρία, τις επιδόσεις του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων και ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών απαντήσεων που αναφέρθηκαν από τους ιδιοκτήτες οχημάτων.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Ανάκληση Toyota Auris και Prius

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία TOYOTA Ελλάς A.B.E.E. εκτελεί πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου σε μοντέλα Auris HV και Prius.

Ο προληπτικός έλεγχος αφορά σε 1.407 οχήματα, παραγωγής από το Φεβρουάριο 2014 έως το Δεκέμβριο 2018. Στα επηρεαζόμενα οχήματα, η επαναλαμβανόμενη οδήγηση κάτω από ορισμένες συνθήκες υψηλού φορτίου (π.χ. εφαρμόζοντας πλήρη επιτάχυνση από στάση ή κατά την διάρκεια κίνησης του οχήματος) θα μπορούσε να προκαλέσει υψηλότερο θερμικό φορτίο σε συγκεκριμένα τρανζίστορ στο IPM, με αποτέλεσμα την καταστροφή τους με την πάροδο του χρόνου. Αυτό, με την σειρά του, μπορεί να οδηγήσει σε ενεργοποίηση διαφόρων προειδοποιητικών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων του οχήματος καθώς και στην εμφάνιση σχετικού προειδοποιητικού μηνύματος.

 

Στην περίπτωση που συγκεκριμένα τρανζίστορ υποστούν βλάβη κατά την οδήγηση με υψηλό φορτίο, όπως κατά τη διάρκεια ισχυρής επιτάχυνσης, υπάρχει η πιθανότητα να δημιουργηθεί μια ασυνήθιστα υψηλή τάση πέραν των προδιαγραφών του κατασκευαστή του κυκλώματος IPM. Σαν αποτέλεσμα, το υβριδικό σύστημα ενδέχεται να τερματίσει την λειτουργία του αντί να εισέλθει σε «Λειτουργία Ασφαλείας» με μειωμένη απόδοση κινητήρα, κατά την οποία η οδήγηση είναι ακόμη δυνατή για μια συγκεκριμένη απόσταση. Σε αυτήν την περίπτωση, το υδραυλικό τιμόνι και το σύστημα των φρένων δεν θα επηρεαστούν. Παρόλα αυτά, η παύση λειτουργίας του υβριδικού συστήματος χωρίς να εισέλθει σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια κίνησης του οχήματος κατά την οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες, αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχήματος.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν προσωπικά, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Toyota σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει o σχετικός επαναπρογραμματισμόςτης ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης ισχύος, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 05:00μμ).

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Απόκτηση του υβριδικού Hyundai Kona με τον πλέον προσιτό τρόπο

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Hyundai προσφέρει τον πλέον προσιτό τρόπο απόκτησης υβριδικής τεχνολογίας με SUV σχεδίαση.

Το νέο Hyundai Kona Hybrid 1.6 141ps 6-DCT, πωλείται με προνομιακό επιτόκιο 3,9% (+0,6% εισφορά), ελάχιστη προκαταβολή 25% και μεγάλη περίοδο αποπληρωμής έως και 84 μήνες. Με αυτό το ιδιαίτερα χαμηλό επιτόκιο, ο πελάτης μπορεί ενδεικτικά να αποκτήσει το Kona Hybrid με 7.077 ευρώ προκαταβολή και μηνιαία δόση μόλις 229 ευρώ.

Με το επιτόκιο 3,9%, το όφελος για τον πελάτη μπορεί να υπερβαίνει τα 3.300 ευρώ σε σύγκριση με τα επιτόκια χρηματοδότησης που ισχύουν για την αγορά αυτοκινήτου.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πρόωρο διαζύγιο για BMW και Mercedes

Δημοσιεύτηκε

στις

Το BMW Group και η Mercedes-Benz AG αναστέλλουν προσωρινά τη συνεργασία τους στην εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης επόμενης γενιάς. Μετά από ενδελεχή ανάλυση, οι δύο εταιρείες κατέληξαν σε αμοιβαία αποδεκτή και συναινετική συμφωνία να επικεντρωθούν στο υπάρχον πρόγραμμα εξέλιξης -που δεν αποκλείει συμφωνίες με υφιστάμενους ή νέους εταίρους. Οι δύο εταίροι επιθυμούν να τονίσουν ρητά ότι η συνεργασία ενδέχεται να συνεχιστεί κάποια στιγμή στο μέλλον και ότι αμφότεροι συμπλέουν προς κοινή τεχνολογική κατεύθυνση σε θέματα ασφάλειας και ωφέλειας των πελατών στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.

Το BMW Group και η Mercedes-Benz AG εργάζονται ανεξάρτητα πάνω σε τεχνολογίες υψηλού επιπέδου αυτόνομης οδήγησης και έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο μέχρι τώρα. Ωστόσο, οι δυο εταιρίες δεν μπορούσαν να προχωρήσουν σε πιο ειδικές συζητήσεις και να συνομιλούν με προμηθευτές για τεχνολογικούς οδικούς χάρτες μέχρι πέρσι που υπογράφηκε η συμφωνία. Στις εν λόγω συνομιλίες (και μετά από εκτενή ανάλυση) οι δύο πλευρές κατέληξαν ότι, λόγω των δαπανών που θα προκύψουν από τη δημιουργία μιας κοινής τεχνολογικής πλατφόρμας, του υπάρχοντος επιχειρηματικού κλίματος και της περιρρέουσας οικονομικής κατάστασης, η χρονική στιγμή για την επιτυχή υλοποίηση της συνεργασίας είναι μάλλον ακατάλληλη.

«Έχουμε αναπτύξει συστηματικά την τεχνολογική και πολυλειτουργική πλατφόρμα μας με εταίρους όπως οι Intel, Mobileye, FCA και Ansys», σχολίασε ο Klaus Fröhlich, μέλος Δ.Σ. της BMW. «Η υπάρχουσα τεχνολογία προσφέρει πολύ ισχυρές, βιώσιμες δυνατότητες: Με εξαιρετικά ισχυρούς αισθητήρες και υψηλή υπολογιστική ισχύ, το στιβαρό αρθρωτό μας σύστημα μας δίνει τη δυνατότητα να ικανοποιούμε τις επιθυμίες των πελατών μας εδώ και πολλά χρόνια».

Ο Markus Schäfer, μέλος Δ.Σ. της Mercedes δήλωσε τα εξής: «Η τεχνογνωσία μας συμπληρώνει άριστα την αντίστοιχη του BMW Group, όπως έχει αποδειχτεί από τις επιτυχημένες συνεργασίες μας. Εκτός από την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, η ψηφιοποίηση είναι ένας σημαντικός στρατηγικός πυλώνας για την Mercedes-Benz. Θέλοντας να προετοιμαστούμε για τις μελλοντικές προκλήσεις ενός ραγδαία μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, αυτή τη στιγμή εξετάζουμε και άλλες δυνατότητες με εταίρους εκτός του αυτοκινητιστικού τομέα».

Και οι δύο εταιρείες υπογράμμισαν ότι θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στενά στους υπόλοιπους τομείς, όπως έχει προγραμματιστεί. Το 2015, οι δύο εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους με την Audi AG για την απόκτηση της πλατφόρμας εντοπισμού θέσης και τεχνολογίας χαρτογράφησης της HERE, που τώρα έχει μία ευρεία και διεθνή μετοχική σύνθεση. Στις αρχές του 2019, το BMW και Daimler συγκέντρωσαν επίσης τις υπηρεσίες μετακίνησης σε μία κοινοπραξία υπό την ομπρέλα της NOW.

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Monopolio Delivery

Δημοφιλή

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ