Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου

Η Ελληνική Αστυνομία ενόψει του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου αυξημένα μέτρα τροχαίας σε όλη την επικράτεια

Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου 2023, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει απαγόρευση κυκλοφορίας όλων των φορτηγών αυτοκινήτων μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων, στα τμήματα των αυτοκινητοδρόμων και εθνικών οδών, κατά τις ημέρες και ώρες που ακολουθούν ως κατωτέρω:

  1. Την Παρασκευή 11 Αυγούστου 2023, από ώρα 16:00 έως 22:00, καθώς και το Σάββατο 12 Αυγούστου 2023 από ώρα 08:00 έως 13:00, για το ρεύμα εξόδου: 

(α) Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα) από τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) μέχρι τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) στην κατεύθυνση προς Πάτρα.
(β) Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065), από τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625) μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479), από τα Διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291) μέχρι τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

(γ) Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Ν. Μουδανιών, από τη γέφυρα Θέρμης έως τον κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ) στην κατεύθυνση προς Χαλκιδική.

(δ) Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι – Χαλκίδα), από τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) στην κατεύθυνση προς Χαλκίδα.

(ε) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, από το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) μέχρι τη δια-σταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97 + 550) στην κατεύθυνση προς Καβάλα.

 

(στ) Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός) από τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρι-κούπης» (περιοχή Ρίου Χ.Θ. 11+558,47) έως το πέρας της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.

(ζ) Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), από τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) έως τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) στην κατεύθυνση προς Καλαμάτα.

 

(η) Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη) από τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) έως τον Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) στην κατεύθυνση προς Σπάρτη.

(θ) Στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Άρτας – Αντιρρίου στην κατεύθυνση προς Αντίρριο.

(ι) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης  – Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από τη γέφυρα Θέρμης έως τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) στην κατεύθυνση προς Πολύγυρο.

 

  1. Την Τρίτη 15 Αυγούστου 2023, από ώρα 16:00 έως 23:00, για το ρεύμα εισόδου:

 

(α) Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

 

(β) Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) μέχρι τα Διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479) μέχρι τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625), και από τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065) μέχρι τον κόμβο Αγ. Στε-φάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

 

(γ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης από κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ.) έως την αερογέφυρα Θέρμης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

(δ) Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι – Χαλκίδα), από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

(ε) Στην Εθνική Οδό Καβάλας – Θεσσαλονίκης από τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97+550) μέχρι το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) αυτής στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

 

(στ) Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός), από το πέρας της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) έως τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου «Χαρίλαος Τρικούπης» (Περιοχή Ρίου Χ.Θ. 1+558,47) στην κατεύθυνση προς Ρίο.

 

(ζ) Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), από τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) έως τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) στην κατεύθυνση προς Αθήνα.

 

(η) Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη), από Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) έως τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) στην κατεύθυνση προς Λεύκτρο.

 

(θ) Στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Άρτας – Αντιρρίου στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.

(ι) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης  – Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) έως τηγέφυρα Θέρμης στην κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη.

 

  1. Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας:

 

(α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια, σύμφωνα με ν. 3651/2008, τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν ζώντα ζώα, ευπαθή τρόφιμα, όπως αυτά αναφέρονται στη διεθνή συμφωνία ΑΤΡ, (άρθρο 3 του Κεφαλαίου ΙΙ της υπ’ αρ. 50786/3319/2014 (Β’ 2418) κοινής υπουργικής απόφασης, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.

 

(β) Τα βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

 

(γ) Τα φορτηγά οχήματα (ψυγεία) δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.

 

(δ) Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 1069/2009, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.

(ε) Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΟΤΕ, Φυσικό Αέριο, κ.λπ.) όταν κινούνται για αποκατάσταση έκτακτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.

 

(στ) Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.

(ζ) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση και μεταφορά εξοπλισμού για την κάλυψη τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γεγονότων.

 

(η) Τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν οξυγόνο για ιατρικούς σκοπούς.

(θ) Τα μηχανήματα έργου των ΔΕΣΕ και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από αίτημα της αρμόδιας υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και με σχετική απόφαση της κατά τόπου αρμόδιας Διεύθυνσης Τροχαίας.

 

(ι) Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

 

(ια) Τα φορτηγά οχήματα και μηχανήματα έργου των εταιρειών παραχώρησης που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους και των υπεργολάβων τους προκειμένου να εκτελούν απρόσκοπτα το έργο που τους έχει ανατεθεί.

 

(ιβ) Τα φορτηγά οχήματα του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

 

Σημειώνεται ότι η Ελληνική Αστυνομία, ενόψει του εορτασμού του Δεκαπενταύγουστου, θα λαμβάνει αυξημένα μέτρα τροχαίας σε όλη την επικράτεια.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Παρμενίων 2023: Αρχίζει σήμερα η μεγάλη άσκηση των Ενόπλων Δυνάμεων – Τα βασικά σενάρια

Με ιδιαίτερη έμφαση στην αντιμετώπιση του μεταναστευτικού ως ασύμμετρη απειλή από την πλευρά της Τουρκίας, ξεκινά σήμερα η μεγάλη διακλαδική άσκηση «Παρμενίων 2023» των Ενόπλων Δυνάμεων.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε χρονική διάρκεια και έκταση άσκηση του στρατεύματος, με τη συμμετοχή του συνόλου σχεδόν των μέσων και του προσωπικού του Στρατού Ξηράς, της Πολεμικής Αεροπορίας και του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και δυνάμεων της Πολιτικής Προστασίας και των Σωμάτων Ασφαλείας, που πραγματοποιείται από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, η διεξαγωγή της οποίας φέτος υλοποιείται υπό το πρίσμα της ύφεσης στις ελληνοτουρκικές σχέσεις.

H άσκηση θα διεξαχθεί στο σύνολο του ελλαδικού χώρου, ενώ μεταξύ των βασικών σεναρίων της συμπεριλαμβάνεται και η αντιμετώπιση τυχόν υβριδικών απειλών, όπως είναι η εργαλειοποίηση του μεταναστευτικού ως μέσου πίεσης για την αποσταθεροποίηση της χώρας μέσω της συντονισμένης, από εχθρική δύναμη, οργάνωσης και εκδήλωσης ταυτόχρονων περιστατικών εισόδου παράνομων μεταναστών στην ελληνική επικράτεια.

Παράλληλα, ξεχωριστή θέση στα σενάρια αφορά και η διαχείριση αλλά και απόκρουση ταραχών που θα μπορούσαν να προκύψουν σε ακριτικές περιοχές της χώρας, από τη δράση ακραίων στοιχείων. Το συγκεκριμένο σενάριο αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα, δεδομένου ότι στη Θράκη έχουν αναπτυχθεί σημαντικές νατοϊκές υποδομές και ειδικά στην Αλεξανδρούπολη, το λιμάνι της οποίας έχει μετατραπεί σε βασικό διαμετακομιστικό κόμβο για την προώθηση όπλων και εφοδίων προς κράτη-μέλη της Συμμαχίας τόσο στα Βαλκάνια όσο και στην ανατολική Ευρώπη.

Continue Reading

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Θύρα 13 κατά οπαδών της ΑΕΚ για τη δολοφονία του Μιχάλη Κατσουρή: «Ξέρετε από που προήλθε το μοιραίο χτύπημα, αλλά δεν μιλήσατε»

Για πρώτη φορά από εκείνο το δραματικό βράδυ του Αυγούστου που κόστισε τη ζωή στον Μιχάλη Κατσουρή, οι οργανωμένοι οπαδοί του Παναθηναϊκού τοποθετήθηκαν δημόσια, με αφορμή τη γενική κατακραυγή που εισέπραξαν για το πανό συμπαράστασης προς τους συλληφθέντες χούλιγκαν της Ντινάμο Ζάγκρεμπ.

Οι πράσινοι κάνουν λόγω για «οπαδική συμπλοκή», η οποία οργανώνονταν επί μέρες, κάτι που υποστήριζε από την αρχή η αστυνομία, αλλά από την πλευρά της ΑΕΚ το απέρριπταν κατηγορηματικά, κατηγορούν τους οπαδούς της ΑΕΚ (χωρίς ποτέ να τους κατονομάζουν) ότι αυτοί κρατούσαν μαχαίρια και επιτέθηκαν πρώτοι (το γεγονός ότι δεν αναφέρουν ότι η επίθεση έγινε προς τους Κροάτες, προφανώς είναι μια έμμεση παραδοχή ότι μαζί τους ήταν και οπαδοί του ΠΑΟ) και υποστηρίζουν ότι οι φίλοι της Ένωσης γνωρίζουν ποιος έδωσε το μοιραίο χτύπημα στον Μιχάλη Κατσουρή, αλλά ψευδώς κατηγόρησαν τους Κροάτες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Θύρας 13:

«Όλο αυτό το διάστημα επιλέξαμε συνειδητά τον δρόμο της σιωπής ως ένδειξη σεβασμού στην οικογένεια και πάνω απ’ όλα προς τον αδικοχαμένο οπαδό . Μάλιστα στον αγώνα με την Μαρσέιγ δεν φωνάξαμε ούτε ένα σύνθημα κατά της αεκ και κρατήσαμε ενός λεπτού σιγή.

Δεν θα μπούμε στην διαδικασία ν’ ασχοληθούμε ποτέ με τα Μέσα Μαζικού Επηρεασμού και τους μαθητευομένους μάγους της δημοσιογραφίας παρ’ όλα όσα ακούσαμε και διαβάσαμε από την πρώτη μέρα μέχρι σήμερα , αλλά ούτε θα μπούμε σε λεπτομέρειες γιατί το τρομο-σενάριο των ¨ταγμάτων εφόδου¨ δυστυχώς παγιώθηκε από τα μέσα και από τις αρχές όπου διαπιστώσαμε για μια ακόμη φορά πως έχετε αγαστή συνεργασία.

Επιβάλλεται όμως ν’ ασχοληθούμε μ’ εσάς, γιατί με την στάση σας συντηρείτε μια κατάσταση απλά επειδή σας βολεύει το αφήγημα, ενώ θα μπορούσατε πάνω απ’ όλα και κυρίως για την μνήμη του δικού σας ανθρώπου να την έχετε τελειώσει.

Η οπαδική σας ιστορία και η ελαφρότητα στα όρια του γραφικού και του γελοίου δεν αλλάζει. Είναι αυτό που λούζεται όποιος εμφανίζεται πάντα κάτι πολύ παραπάνω από ότι πραγματικά είναι και έρχονται τα γεγονότα να τον διαψεύσουν. Έτσι αντί για τον δρόμο της αυτοκριτικής επιλεγεί το ψέμα, την παραποίηση και την προπαγάνδα για να αποκαταστήσει την εικόνα του. Ποτέ δεν σας ενδιέφερε ουσιαστικά η οπαδική εξέλιξη και βελτίωση παρά μόνο πως θα αποκαθιστάτε κάθε φορά η τραυματισμένη εικόνα σας, και το χειρότερο είναι πως η υποκρισία σας δεν έχει ανταγωνιστή. ¨Μπεσάτοι¨ και ¨παντελονάτοι¨ είστε γεμάτοι μίσος , χολή και λάσπη που εκτοξεύεται με την πρώτη ευκαιρία όταν το φτασίδι της δυναμικής και της ¨ιδεολογίας ¨σας ξεφτίζει.

ΕΤΣΙ ΣΕ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ , ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΠΩΣ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΣΚΟΠΙΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ.

Μια ιστορία από οπαδική συμπλοκή που μάλιστα καλούσατε μέρες πριν οπαδούς από την Γαλλία , όπου είστε οι πρώτοι που επιτίθεστε με βόμβες μολότοφ και φωτοβολίδες κρατώντας όλοι μαχαίρια (δεν τα λέμε εμείς ,υπάρχουν βίντεο στην δημοσιότητα) μετατράπηκε σε αμέριμνο καφέ. Φωτογραφίες ανεβοκατέβαιναν με Κροάτες τραυματίες στα social media , κάποιοι εξ αυτών μαχαιρωμένοι (επίσης υπάρχει υλικό στα social) , κόψε-ράψε video , από την πρώτη στιγμή αλλοίωση και παραποίηση στοιχείων , ψέμα υποκρισία και ασύστολη προπαγάνδα . Έτσι είχαμε από την μια 100+ ανθρώπους φυλακή , επιθέσεις σε περιουσίες και προσαγωγές ανθρώπων που έλειπαν εκτός με την ευλογία ΑΡΔ ,και από την άλλη πλευρά εσείς τίποτα ανέγγιχτοι !! . Μάλιστα ενώ ξέρετε από που προήλθε το μοιραίο χτύπημα δεν μιλήσατε, όπως όταν δικός σας άνθρωπος κατέθεσε ότι το έκαναν Κροάτες. Δυστυχώς δεν περιμέναμε κάτι διαφορετικό από ανθρώπους που κάλυψαν στις 13/5 την δολοφονία συνοπαδού τους εξαφανίζοντας κάμερες ( σύνηθες τακτική σας ).

Δυστυχώς περιμέναμε από αυτούς που έπρεπε και επιβάλλεται να αναλάβουν τις ευθύνες τους αλλά ματαιοπονούμε.

Όσο για τους χαρακτηρισμούς , θα πούμε απλώς ότι 60 χρόνια αυτό που μας κάνει πρότυπο και σημείο αναφοράς ως οπαδικό κίνημα παγκοσμίως είναι η στάση και η πορεία μας , έμπρακτα και συνειδητοποιημένα μέσα στην κοινωνία αλλά και για την κοινωνία.

ΥΓ. Η ΘΥΡΑ 13 βασίζει τις σχέσεις τις με άλλους οπαδούς ΜΟΝΟ βάση του οπαδικού χάρτη και κώδικα , και όσο για την πολιτικοκοινωνική μας ταυτότητα αποδεικνύετε από τις ιστορικές μας ρίζες , την διαδρομή μας και την δράση μας στους κοινωνικούς αγώνες.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Άρτα: Γυναίκα πνίγηκε από φαγητό και πέθανε μπροστά στα μάτια του συζύγου της

Τραγωδία σημειώθηκε στην Άρτα, όταν μία γυναίκα πνίγηκε από το φαγητό και πέθανε μπροστά στα μάτια του συζύγου της. Το περιστατικό συνέβη στο χωριό Μικροσπηλιά του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα artinos.gr, η άτυχη γυναίκα έτρωγε μαζί με τον σύζυγό της στην κουζίνα του σπιτιού τους, αλλά πνίγηκε όταν προσπάθησε να καταπιεί ένα κομμάτι φαγητού. Ο σύζυγός της προσπάθησε να της προσφέρει τις πρώτες βοήθειες, χωρίς αποτέλεσμα, και ύστερα από λίγο η γυναίκα έχασε τις αισθήσεις της.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο από το Κέντρο Υγείας Αγνάντων και η γυναίκα διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Άρτας, όπου έγιναν προσπάθειες από το ιατρικό προσωπικό να την επαναφέρουν. Ωστόσο, ήταν ήδη αργά, καθώς η άτυχη γυναίκα είχε εκπνεύσει.

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

Αρέσει σε %d bloggers: