Quantcast
Connect with us

MEDIA

Στα 503 δισ. δολάρια η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη

Κατά 3,2% αυξήθηκε η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ, σύμφωνα με έρευνα της IPG Mediabrands.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματά της, η παγκόσμια διαφήμιση το 2015 έφθασε στα 503 δισεκατομμύρια , ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση, της τάξεως του 4,6%, για το 2016. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της έρευνας, η αύξηση οφείλεται στα μεγάλα γεγονότα του 2016, όπως το Euro οι Ολυμπιακοί Αγώνες και οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ.

Η έρευνα δείχνει πως ο κερδισμένος της διαφήμισης παγκόσμια είναι η digital διαφήμιση, η οποία κατέγραψε το 2015 αύξηση 17,2%, ενώ τα παραδοσιακά Μέσα είχαν πτώση 2,2%. Τηλεόραση και ραδιόφωνο κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2014, ενώ σημαντική αύξηση, της τάξεως του 9%, καταγράφηκε στον κινηματογράφο. Αξιοσημείωτη είναι η αύξηση και στα mobile Μέσα, κινητά και tablets, που έφτασε στο 61%. Κι ενώ στην Ευρώπη η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε, επιστρέφοντας στα επίπεδα του 2006, στην Ελλάδα καταγράφει συνεχή πτώση. Για το 2015 η πτώση φτάνει στο 12,1%, ενώ για το 2016 υπάρχει πρόβλεψη για μείωση της δαπάνης κατά 2%.

Στη χώρα μας, όπως αναφέρουν οι typologies.gr το κύριο Μέσο διαφήμισης παραμένει η τηλεόραση, καθώς απορροφά το 56% της συνολικής διαφήμισης, όταν παγκοσμίως η τηλεόραση κατέχει το 38,5% και στην Ευρώπη το 31%.

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 27-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 20-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en