Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ INSTAGRAM (ΜΕΡΟΣ Α’)

Έχουμε ήδη αναφερθεί σε κάποια και ορισμένα, ίσως, για τους περισσότερους γνωστά, χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Instagram.

Αλήθεια όμως…. Γνωρίζουμε τα πάντα για αυτό;

Το Instagram με εφτακόσια ( 700 ) εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως (αριθμός διπλάσιος σε σχέση με ένα χρόνο πριν) αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά εργαλεία προώθησης.

Τα παρακάτω στατιστικά στοιχεία που δημοσίευσε πρόσφατα η πλατφόρμα Sprout Social, θα μας δώσουν όλες εκείνες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειαζόμαστε, για να βελτιώσουμε την χρήση του Instagram business profile.

1. 80% των χρηστών ακολουθεί τουλάχιστον ένα business profile

Αν και το κοινωνικό δίκτυο ξεκίνησε και αναπτύχθηκε  βασιζόμενο στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των απλών χρηστών, εντούτοις η εταιρεία δεν άργησε να δώσει χρήσιμα εργαλεία και στα brands.

Στην αρχή παρουσίασε τη δυνατότητα μετατροπής ενός απλού προφίλ σε business. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στα brands να βλέπουν αναλυτικά στατιστικά, σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τις αναρτήσεις τους, όπως επίσης μπορούν να προσθέσουν περισσότερες επιλογές επικοινωνίας.

Στην συνέχεια παρουσίασε την δυνατότητα δημιουργίας διαφημίσεων για την πλατφόρμα, η οποία επεκτάθηκε αργότερα και στα Insta Stories.

Οι χρήστες φαίνεται πως επιδιώκουν την αλληλεπίδραση με τα brands στο Instagram, με το 80% αυτών να ακολουθεί τουλάχιστον ένα business profile. Παράλληλα, το 60% των χρηστών δηλώνει πως έμαθε για ένα προϊόν ή υπηρεσία πρώτη φορά μέσα από την πλατφόρμα. Οι δυνατότητες που προσφέρει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο για τις εταιρείες, αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι τουλάχιστον το 30% των χρηστών του έχουν αγοράσει κάτι που είδαν για πρώτη φορά μέσα στην πλατφόρμα.

2. Επτά ( 7 )  στα δέκα ( 10 ) hashtags είναι δημιουργημένα από brands

Η δύναμη των hashtags είναι αδιαμφισβήτητη στο Instagram. Συγκεκριμένα, οι αναρτήσεις που φέρουν τουλάχιστον ένα ( 1 ) hashtag «απολαμβάνουν» 12.6% περισσότερο engagement σε σχέση με αυτές που δεν έχουν καθόλου. Παράλληλα, όλες οι στατιστικές δείχνουν πως τα έντεκα ( 11 ) hashtags είναι ο ιδανικός αριθμός ανά ανάρτηση, αφού προσφέρουν το μέγιστο reach και ως εκ τούτου και engagement.

Τα branded hashtags, όπως ονομάζονται, δεν χρειάζεται να φέρουν απαραίτητα το όνομα της εταιρείας. Μπορεί να αφορούν κάποια εκδήλωση που διοργανώνετε, έναν συγκεκριμένο σκοπό ή μια προωθητική ενέργεια.

3. Δυο  ( 2 ) στις τρεις ( 2 ) εταιρείες των Η.Π.Α., χρησιμοποιούν το Instagram ως μέσο προώθησης και επικοινωνίας

Αντίστοιχη είναι βέβαια η τάση και στον υπόλοιπο κόσμο, αφού το 80% των χρηστών προέρχεται από χώρες εκτός των Η.Π.Α.

Η μεγαλύτερη πλειοψηφία των brands που χρησιμοποιούν το Instagram είναι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

4. Τα Instagram Stories αριθμούν πάνω από 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ημερησίως

Είτε χρησιμοποιείτε τα Stories στα προσωπικά σας προφίλ, είτε όχι, σημασία έχει πως αναπτύσσονται ραγδαία και οι χρήστες τα λατρεύουν! Για αυτό είναι σημαντικό να σχεδιάσετε άμεσα την στρατηγική του brand σας γύρω από αυτά, προσφέροντας ενδιαφέρον και πλούσιο υλικό.

Το μεγάλο πλεονέκτημα των Stories είναι πως δεν χρειάζεται να προσφέρετε υλικό επαγγελματικού επιπέδου. Οι χρήστες προτιμούν πιο αυθόρμητα πλάνα και στιγμές, με τις οποίες μπορούν πραγματικά να ταυτιστούν.

Μην ξεχνάτε επίσης την δυνατότητα διαφήμισης του brand σας στα Stories  μέσω των Facebook ADS, όπου λόγω του χαμηλού ανταγωνισμού το κόστος παραμένει  χαμηλό.

5. Οι αναρτήσεις που φέρουν τοποθεσία, λαμβάνουν 79% περισσότερο engagement

Αν μέχρι τώρα αγνοούσατε την εμφάνιση τοποθεσίας στις αναρτήσεις σας, ήρθε η ώρα να αλλάξετε τακτική!

Υπάρχει η συνήθης τακτική στο Instagram, οι χρήστες να ορίζουν μια διαφορετική τοποθεσία από την πραγματική, ώστε να λαμβάνουν likes και followers από διάφορα γεωγραφικά σημεία.

6. Το 70% των αναρτήσεων δεν εμφανίζεται ποτέ, σε κανέναν χρήστη

Μπορεί το Instagram να θεωρείται ο «βασιλιάς» του engagement, αλλά λόγω του τεράστιου όγκου αναρτήσεων και των αλλαγών που έκανε πρόσφατα στον αλγόριθμο του, έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό των αναρτήσεων να μην εμφανίζονται ποτέ σε κανέναν χρήστη.

Ο αλγόριθμος του Instagram «κοιτάει» πλέον πάρα πολλά στοιχεία για να «αποφασίσει» σε πόσους θα εμφανίσει τις αναρτήσεις ενός χρήστη, σε ποιούς χρήστες συγκεκριμένα, πόσο «ψηλά» κ.α., βασιζόμενος σε ένα μεγάλο βαθμό, στο ιστορικό αλληλεπίδρασης ενός προφίλ με άλλα.

7. Οι χρήστες αλληλοεπιδρούν περισσότερο με τις αναρτήσεις που γίνονται τις καθημερινές

Σύμφωνα με τα στατιστικά του Sprout Social, μια πλατφόρμα την οποία χρησιμοποιούν εκατομμύρια brands και agencies παγκοσμίως, οι χρήστες αλληλοεπιδρούν περισσότερο Δευτέρα έως Παρασκευή, με την Δευτέρα να αποτελεί την πιο «ενεργή» ημέρα της εβδομάδας.

Ποιες είναι όμως οι καλύτερες ώρες, για να κάνουμε μια ανάρτηση; Οι καλύτερες ώρες για να κάνουμε μία ανάρτηση είναι οι μεσημεριανές ώρες, εκτός από τις 15:00, η οποία δείχνει να είναι η χειρότερη ώρα. Καλό αποτέλεσμα θα δείτε αν κάνετε τις αναρτήσεις σας στις 02:00, στις 08:00 και στις 17:00.

Παρά τις στατιστικές όμως, πρέπει να δοκιμάζετε διαφορετικές ώρες μέσα σε ένα χρονικό διάστημα μερικών εβδομάδων και παρακολουθώντας τα insights να αποφασίσετε εσείς ποιές είναι οι ιδανικές ώρες για τις αναρτήσεις σας.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΣΜΟΣ

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά του Facebook και του Instagram | Υποψίες ότι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της παραπληροφόρησης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει των ευρωπαϊκών εκλογών του Ιουνίου, την ώρα που εκφράζονται ανησυχίες για ενδεχόμενη χειραγώγηση της κοινής γνώμης από την Ρωσία.

«Αυτή η Κομισιόν έχει θέσει σε λειτουργία εργαλεία για την προστασία των ευρωπαίων πολιτών από την παραπληροφόρηση και της χειραγώγηση των πληροφοριών από τρίτες χώρες», δήλωσε η πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Οταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό συμβαίνει πάντα, αλλά ιδιαιτέρως σε περίοδο εκλογών».

Πρόκειται για την πέμπτη επίσημη έρευνα που διεξάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του νέου κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), ο οποίος ετέθη σε ισχύ τον περασμένο χρόνο γα την αντιμετώπιση του παράνομου online περιεχομένου και προϊόντων.

Η Κομισιόν έχει ήδη ξεκινήσει δύο έρευνες κατά του TikTok. Στο πλαίσιο της μίας από τις δύο έρευνες, η θυγατρική της κινεζικής ByteDance αναγκάσθηκε να διακόψει την περασμένη εβδομάδα την νέα εφαρμογή Lite που ανταμείψει τους χρήστες για τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη, πράγμα που θεωρείται ότι δημιουργεί κινδύνους εθισμού στους νέους.

Στις αρχές Μαρτίου, κινήθηκε διαδικασία κατά της AliExpress, θυγατρικής της Alibaba, λόγω υποψιών ότι δεν λαμβάνει αρκετά μέτρα κατά της πώλησης επικίνδυνων προϊόντων όπως τα πλαστά φάρμακα.

Η πρώτη επίσημη έρευνα αφορούσε επίσης κινδύνους που συνδέονται με την παραπληροφόρηση. Ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου κατά του Χ (πρώην Twitter) για παραλείψεις σχετικές με τον έλεγχο περιεχομένου και την διαφάνεια.

Ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες εφαρμόζεται από το τέλος του Αυγούστου στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το X, TikTok, οι μεγάλες πλατφόρμες της Meta (Facebook, Instagram), στην Apple, την Google, την Microsoft και την Amazon.

Συνολικά, 23 μεγάλοι παράγοντες του Ιντερνετ, ανάμεσά τους τρεις πορνογραφικές ιστοσελίδες (Pornhub, Stripchat και XVideos), έχουν τεθεί υπό άμεση παρακολούθηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραβάτες υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα που φθάνουν μέχρι και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, αλλά προβλέπεται έως και η απαγόρευση λειτουργίας τους στην Ευρώπη σε περιπτώσεις σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en