Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ INSTAGRAM (ΜΕΡΟΣ Α’)

Έχουμε ήδη αναφερθεί σε κάποια και ορισμένα, ίσως, για τους περισσότερους γνωστά, χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Instagram.

Αλήθεια όμως…. Γνωρίζουμε τα πάντα για αυτό;

Το Instagram με εφτακόσια ( 700 ) εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως (αριθμός διπλάσιος σε σχέση με ένα χρόνο πριν) αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά εργαλεία προώθησης.

Τα παρακάτω στατιστικά στοιχεία που δημοσίευσε πρόσφατα η πλατφόρμα Sprout Social, θα μας δώσουν όλες εκείνες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειαζόμαστε, για να βελτιώσουμε την χρήση του Instagram business profile.

1. 80% των χρηστών ακολουθεί τουλάχιστον ένα business profile

Αν και το κοινωνικό δίκτυο ξεκίνησε και αναπτύχθηκε  βασιζόμενο στις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των απλών χρηστών, εντούτοις η εταιρεία δεν άργησε να δώσει χρήσιμα εργαλεία και στα brands.

Στην αρχή παρουσίασε τη δυνατότητα μετατροπής ενός απλού προφίλ σε business. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στα brands να βλέπουν αναλυτικά στατιστικά, σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τις αναρτήσεις τους, όπως επίσης μπορούν να προσθέσουν περισσότερες επιλογές επικοινωνίας.

Στην συνέχεια παρουσίασε την δυνατότητα δημιουργίας διαφημίσεων για την πλατφόρμα, η οποία επεκτάθηκε αργότερα και στα Insta Stories.

Οι χρήστες φαίνεται πως επιδιώκουν την αλληλεπίδραση με τα brands στο Instagram, με το 80% αυτών να ακολουθεί τουλάχιστον ένα business profile. Παράλληλα, το 60% των χρηστών δηλώνει πως έμαθε για ένα προϊόν ή υπηρεσία πρώτη φορά μέσα από την πλατφόρμα. Οι δυνατότητες που προσφέρει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο για τις εταιρείες, αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι τουλάχιστον το 30% των χρηστών του έχουν αγοράσει κάτι που είδαν για πρώτη φορά μέσα στην πλατφόρμα.

2. Επτά ( 7 )  στα δέκα ( 10 ) hashtags είναι δημιουργημένα από brands

Η δύναμη των hashtags είναι αδιαμφισβήτητη στο Instagram. Συγκεκριμένα, οι αναρτήσεις που φέρουν τουλάχιστον ένα ( 1 ) hashtag «απολαμβάνουν» 12.6% περισσότερο engagement σε σχέση με αυτές που δεν έχουν καθόλου. Παράλληλα, όλες οι στατιστικές δείχνουν πως τα έντεκα ( 11 ) hashtags είναι ο ιδανικός αριθμός ανά ανάρτηση, αφού προσφέρουν το μέγιστο reach και ως εκ τούτου και engagement.

Τα branded hashtags, όπως ονομάζονται, δεν χρειάζεται να φέρουν απαραίτητα το όνομα της εταιρείας. Μπορεί να αφορούν κάποια εκδήλωση που διοργανώνετε, έναν συγκεκριμένο σκοπό ή μια προωθητική ενέργεια.

3. Δυο  ( 2 ) στις τρεις ( 2 ) εταιρείες των Η.Π.Α., χρησιμοποιούν το Instagram ως μέσο προώθησης και επικοινωνίας

Αντίστοιχη είναι βέβαια η τάση και στον υπόλοιπο κόσμο, αφού το 80% των χρηστών προέρχεται από χώρες εκτός των Η.Π.Α.

Η μεγαλύτερη πλειοψηφία των brands που χρησιμοποιούν το Instagram είναι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

4. Τα Instagram Stories αριθμούν πάνω από 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες ημερησίως

Είτε χρησιμοποιείτε τα Stories στα προσωπικά σας προφίλ, είτε όχι, σημασία έχει πως αναπτύσσονται ραγδαία και οι χρήστες τα λατρεύουν! Για αυτό είναι σημαντικό να σχεδιάσετε άμεσα την στρατηγική του brand σας γύρω από αυτά, προσφέροντας ενδιαφέρον και πλούσιο υλικό.

Το μεγάλο πλεονέκτημα των Stories είναι πως δεν χρειάζεται να προσφέρετε υλικό επαγγελματικού επιπέδου. Οι χρήστες προτιμούν πιο αυθόρμητα πλάνα και στιγμές, με τις οποίες μπορούν πραγματικά να ταυτιστούν.

Μην ξεχνάτε επίσης την δυνατότητα διαφήμισης του brand σας στα Stories  μέσω των Facebook ADS, όπου λόγω του χαμηλού ανταγωνισμού το κόστος παραμένει  χαμηλό.

5. Οι αναρτήσεις που φέρουν τοποθεσία, λαμβάνουν 79% περισσότερο engagement

Αν μέχρι τώρα αγνοούσατε την εμφάνιση τοποθεσίας στις αναρτήσεις σας, ήρθε η ώρα να αλλάξετε τακτική!

Υπάρχει η συνήθης τακτική στο Instagram, οι χρήστες να ορίζουν μια διαφορετική τοποθεσία από την πραγματική, ώστε να λαμβάνουν likes και followers από διάφορα γεωγραφικά σημεία.

6. Το 70% των αναρτήσεων δεν εμφανίζεται ποτέ, σε κανέναν χρήστη

Μπορεί το Instagram να θεωρείται ο «βασιλιάς» του engagement, αλλά λόγω του τεράστιου όγκου αναρτήσεων και των αλλαγών που έκανε πρόσφατα στον αλγόριθμο του, έχει ως αποτέλεσμα ένα μεγάλο ποσοστό των αναρτήσεων να μην εμφανίζονται ποτέ σε κανέναν χρήστη.

Ο αλγόριθμος του Instagram «κοιτάει» πλέον πάρα πολλά στοιχεία για να «αποφασίσει» σε πόσους θα εμφανίσει τις αναρτήσεις ενός χρήστη, σε ποιούς χρήστες συγκεκριμένα, πόσο «ψηλά» κ.α., βασιζόμενος σε ένα μεγάλο βαθμό, στο ιστορικό αλληλεπίδρασης ενός προφίλ με άλλα.

7. Οι χρήστες αλληλοεπιδρούν περισσότερο με τις αναρτήσεις που γίνονται τις καθημερινές

Σύμφωνα με τα στατιστικά του Sprout Social, μια πλατφόρμα την οποία χρησιμοποιούν εκατομμύρια brands και agencies παγκοσμίως, οι χρήστες αλληλοεπιδρούν περισσότερο Δευτέρα έως Παρασκευή, με την Δευτέρα να αποτελεί την πιο «ενεργή» ημέρα της εβδομάδας.

Ποιες είναι όμως οι καλύτερες ώρες, για να κάνουμε μια ανάρτηση; Οι καλύτερες ώρες για να κάνουμε μία ανάρτηση είναι οι μεσημεριανές ώρες, εκτός από τις 15:00, η οποία δείχνει να είναι η χειρότερη ώρα. Καλό αποτέλεσμα θα δείτε αν κάνετε τις αναρτήσεις σας στις 02:00, στις 08:00 και στις 17:00.

Παρά τις στατιστικές όμως, πρέπει να δοκιμάζετε διαφορετικές ώρες μέσα σε ένα χρονικό διάστημα μερικών εβδομάδων και παρακολουθώντας τα insights να αποφασίσετε εσείς ποιές είναι οι ιδανικές ώρες για τις αναρτήσεις σας.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς η GenAI μετασχηματίζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων και τους εργαζόμενους

Η GenAI θα μετασχηματίσει το εργατικό δυναμικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να της αναθέσουν τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων διεργασιών «ρουτίνας», απελευθερώνοντας χρόνο για διεργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων αναλύοντας τον αντίκτυπο που αναμένεται να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, ο Λάζαρος Πολυμενάκος, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην περιοχή ΕΜΕΙΑ, στο πλαίσιο του πρώτου AI Hackathon Greece.

«Οι επιχειρήσεις που θα υιοθετήσουν μία ριζοσπαστική προσέγγιση και θα επενδύσουν τους απαραίτητους πόρους έγκαιρα, είναι βέβαιο ότι αρχικά θα αντιμετωπίσουν τεχνολογικά, ρυθμιστικά και άλλα εμπόδια, και διαταραχές στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Ωστόσο, τελικά, η επένδυσή τους θα αποδώσει, καθώς η GenAI είναι πραγματικά μετασχηματιστική», τόνισε ο κ. Πολυμενάκος.

«Αντίθετα, όσοι καθυστερήσουν, θα δουν το μερίδιο αγοράς και τα κέρδη τους να μειώνονται, θα αντιμετωπίσουν φυγή ικανών εργαζόμενων προς τον ανταγωνισμό και, στο τέλος της ημέρας, θα αναγκαστούν να επενδύσουν μεγαλύτερα ποσά υπό πίεση».

Στο πλαίσιο αυτό, παγκόσμια έρευνα της ΕΥ σημειώνει ότι το 10% των επιχειρήσεων που θα εφαρμόσουν τις βέλτιστες πρακτικές τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2025, θα δημιουργήσουν τουλάχιστον τριπλάσια αξία ως αποτέλεσμα της χρήσης της, σε σχέση με το 90% των επιχειρήσεων που δε θα την υιοθετήσουν. Γι’ αυτό, η EY προτείνει μια ισορροπημένη προσέγγιση, που επιτρέπει την υιοθέτηση της τεχνολογίας σε στάδια, σε καίριες λειτουργίες μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται η σωστή στρατηγική και η κατάλληλη διαχείριση της τεχνολογίας ΑΙ.

Για να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη, οι επιχειρήσεις καλούνται να πλοηγηθούν σε ένα πολύπλοκο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον και να διαχειριστούν παραμέτρους, όπως οι διαφορετικοί βαθμοί ψηφιακής ωριμότητας των αγορών, το υπό διαμόρφωση ρυθμιστικό περιβάλλον, τα σύνθετα οικοσυστήματα επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και αγορών όπου νεοεισερχόμενοι «παίκτες» μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερο ανταγωνισμό ή ευκαιρίες για νέες συνεργασίες.

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, αλλά, αντίθετα, θα τους ενδυναμώσει», ανέφερε ο κ. Πολυμενάκος, συμπληρώνοντας ότι, «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική και τις λειτουργίες τους σε όλους τους τομείς, τοποθετώντας τους ανθρώπους και τις μηχανές, μαζί στο επίκεντρο».

Με τον τρόπο αυτό, όπως εξήγησε, οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, θα ενισχύουν τη δημιουργικότητα και θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, δημιουργώντας νέα αξία για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και την ευρύτερη κοινωνία, αλλά και χρηματοοικονομική αξία για τις ίδιες.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε αναλυτικά και στις προκλήσεις που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη, τις οποίες κατέταξε σε τρεις κατηγορίες: ηθικές, οικονομικές και προκλήσεις που συνδέονται με την ασφάλεια δεδομένων και την κυβερνοασφάλεια, όπως η αποκάλυψη ή «πρόβλεψη» ευαίσθητων πληροφοριών.

Δεν είναι τυχαίο ότι, το 19% των επικεφαλής λειτουργιών κυβερνοασφάλειας που συμμετείχαν στην πρόσφατη έρευνα της EY, ανέδειξαν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση ως την κορυφαία εν δυνάμει απειλή για τους οργανισμούς τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Όπως είναι φυσικό, σημείωσε ο κ. Πολυμενάκος, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και ο αυξανόμενος ρυθμός υιοθέτησής της, δημιουργούν παγκοσμίως την ανάγκη για ένα αποτελεσματικό ρυθμιστικό περιβάλλον, με πρωτοβουλίες σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όπως η Νομοθετική Πράξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη (EU AI Act) και το επικείμενο Εκτελεστικό Προεδρικό Διάταγμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις ΗΠΑ.

Ο αντίκτυπος της GenAI στην αγορά εργασίας

Ο αντίκτυπος της GenAI αναμένεται να είναι ευρύς, με το 67% των θέσεων εργασίας στις ανεπτυγμένες οικονομίες και το 57% στις αναδυόμενες, να θεωρούνται μετρίως έως πολύ εκτεθειμένες στις επιπτώσεις της.

Ο βαθμός έκθεσης, όμως, ανά τομέα, διαφέρει, και ίσως είναι η πρώτη φορά που τεχνολογικές και θετικές κατευθύνσεις που σχετίζονται με υπολογιστές, μαθηματικά, ιατρικές υπηρεσίες, κ.λπ., συγκαταλέγονται στους πιο εκτεθειμένους στις επιδράσεις της GenAI τομείς.

Στον αντίποδα, πιο περιορισμένες αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις σε τομείς, όπως οι κοινωνικές επιστήμες και οι υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, που απαιτούν δεξιότητες που περιλαμβάνουν σύνθετη ανθρώπινη αλληλεπίδραση, δημιουργικότητα και συναισθηματική κατανόηση.

Παράλληλα, όμως, όπως σημείωσε ο ομιλητής, η εκτίμηση ότι η GenAI θα αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, μάλλον θα αποδειχθεί ως μύθος, με τις ανεπτυγμένες οικονομίες να αναμένεται να δουν, σε πρώτη φάση, μεγαλύτερες προοπτικές επαύξησης του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Πηγή: Newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en