Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ INSTAGRAM (ΜΕΡΟΣ Β’)

 

INSTAGRAM: KAI ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΑ

Στο προηγούμενο άρθρο μας αναφερθήκαμε σε ορισμένα στατιστικά στοιχεία. Τα γνωρίζουμε όμως όλα; Όχι!! Δεν τα γνωρίζουμε όλα. Υπάρχουν λοιπόν ακόμα άλλα οκτώ ( 8 ) στατιστικά στοιχεία που θα πρέπει να γνωρίζουμε, για να κατανοήσουμε καλύτερα τις λειτουργίες του Instagram….

1.  Αναρτήστε τα βίντεο σας στις 21:00, για να λάβετε έως και 34% περισσότερο engagement

Σύμφωνα με την πλατφόρμα CoSchedule, οι καλύτερες ώρες για να αναρτήσετε τα βίντεο σας είναι μεταξύ 20:00 με 21:00, με τις καλύτερες ημέρες να αποτελούν τη Δευτέρα και τη Πέμπτη.

2. Οι φωτογραφίες λαμβάνουν 34% περισσότερα likes σε σχέση με τα βίντεο

Μπορεί στο Facebook να βλέπουμε ένα τεράστιο πλεονέκτημα στις αναρτήσεις που περιλαμβάνουν βίντεο, αλλά το ίδιο δεν συμβαίνει στο Instagram.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το άρθρο που δημοσίευσε το AdWeek, οι αναρτήσεις με φωτογραφία λαμβάνουν κατά μέσο όρο 34% περισσότερα likes σε σχέση με αυτές που περιλαμβάνουν βίντεο.

Αν λάβουμε υπόψη μας πως η παρακολούθηση βίντεο στο Instagram έχει αυξηθεί κατά 40%, τα στατιστικά δεν βγάζουν νόημα! Η εξήγηση όμως είναι πολύ απλή. Οι χρήστες αφιερώνοντας χρόνο στην παρακολούθηση ενός βίντεο, «αμελούν» να κάνουν like και έτσι παρουσιάζεται αυτή η δυσαναλογία μεταξύ παρακολούθησης βίντεο και likes.

3. Οι φωτογραφίες που περιλαμβάνουν πρόσωπα, λαμβάνουν 38% περισσότερα Likes

Όταν μιλάμε για φωτογραφία στο Instagram, δεν είναι απαραίτητο να μιλάμε για κοντινές λήψεις ή selfies. Αρκεί μόνο η φωτογραφία να περιλαμβάνει το πρόσωπο ενός ανθρώπου και «αυτόματα» αυξάνονται οι πιθανότητες σας να πάρετε περισσότερα likes.

Είναι καθαρά θέμα ψυχολογίας του ανθρώπου της ταύτισης με το περιεχόμενο. Δεν έχει να κάνει με τον αλγόριθμο που επεξεργάζεται το Instagram ή άλλες τεχνικές παραμέτρους.

Έτσι εάν θέλετε να προβάλετε κάποιο προϊόν σας, χρήσιμο θα ήταν να βρείτε έναν τρόπο ώστε να περιλαμβάνει και κάποιο άτομο μέσα και θα δείτε τα like σας να ανεβαίνουν κατακόρυφα!

4. Το 65% των κορυφαίων αναρτήσεων περιλαμβάνει προϊόντα

Μιας και είπαμε για προϊόντα λοιπόν, ερχόμαστε στο επόμενο σημαντικό στατιστικό στοιχείο.

Θα έχετε ίσως διαβάσει αρκετές φορές σε διάφορα blogs, πως η ιδανική αναλογία αναρτήσεων μεταξύ χρήσιμου / ενδιαφέροντος υλικού και προώθησης των προϊόντων / υπηρεσιών σας είναι 80 / 20. Αυτό σημαίνει πως για κάθε 2 αναρτήσεις που κάνετε στα κοινωνικά δίκτυα οι οποίες προωθούν το brand σας, θα πρέπει να κάνετε 8 αναρτήσεις οι οποίες περιλαμβάνουν χρήσιμο ή / και ενδιαφέρον περιεχόμενο για τον χρήστη.

Σύμφωνα με το L2 όμως, ο κανόνας αυτός τείνει να μην ισχύει 100% στο Instagram. Κι αυτό συμβαίνει γιατί πολλά brands αναζητούν έξυπνους, πρωτότυπους  και δημιουργικούς τρόπους, ώστε να προβάλλουν τα προϊόντα τους μέσα από πιο γενικές λήψεις, οι οποίες αφαιρούν το «ξερό» στοιχείο του self – promo.

5. Το πιο δημοφιλές φίλτρο στο Instagram, είναι το Clarendon

Άραγε υπάρχει δημοφιλές φίλτρο στο Instagram; Ναι, υπάρχει δημοφιλές φίλτρο σύμφωνα με στατιστική ανάλυση ακόμα και για αυτό!

Σύμφωνα με την δημοφιλή πλατφόρμα δημιουργίας posters / banners, Canva, το φίλτρο Clarendon αποτελεί το πιο δημοφιλές φίλτρο από τα 40 φίλτρα που διαθέτει το Instagram και μάλιστα σε 119 χώρες!

Όπως αναφέρει το άρθρο του Canva, η επιλογή φίλτρου δείχνει να σχετίζεται άμεσα και με το περιεχόμενο της φωτογραφίας. Έτσι λοιπόν και πιο συγκεκριμένα:

  • Για αναρτήσεις που περιλαμβάνουν “φύση”, το πιο δημοφιλές φίλτρο είναι το Valencia,
  • Για αναρτήσεις που έχουν να κάνουν με τον κόσμο της μόδας, το πιο δημοφιλές είναι το Kelvin,
  • Για αναρτήσεις που έχουν να κάνουν με το φαγητό είναι το Skyline, ενώ
  • Για τις αναρτήσεις των selfies όλος περιέργως, κανένα!

6.  Το 59% των χρηστών ηλικίας 18-29 αποτελούν ενεργοί χρήστες της πλατφόρμας

Αν το brand σας απευθύνεται σε αυτές τις ηλικίες και δεν έχετε μπει ακόμα στον κόσμο του instagram, τότε έχετε ήδη αργήσει και πρέπει να ξεκινήστε σήμερα!

 

7. Το 50% των κειμένων που συνοδεύουν τις αναρτήσεις περιλαμβάνουν emoji

Αυτό μάλλον θα το έχετε διαπιστώσει και οι ίδιοι. Οι χρήστες λατρεύουν τα emoji, αφού δίνουν και δείχνουν χρώμα, ζωντάνια και αποτελούν έναν επιπλέον τρόπο έκφρασης για αυτούς!

Σύμφωνα μάλιστα με άρθρο του BBC, τα emoji αποτελούν αυτή τη στιγμή την πιο ραγδαία αυξανόμενη σε χρήση γλώσσα στην Αγγλία! Ναι, τα emoji!

Σύμφωνα με έρευνα του Instagram, η χρήση των emoji παρουσιάζει γενικότερη αύξηση σε όλο τον πλανήτη. Πρώτη χώρα σε χρήση emoji με ποσοστό  63% των αναρτήσεων από Φιλανδούς, περιλαμβάνουν emoji.

Δείτε τα αντίστοιχα στατιστικά για μερικές ακόμη χώρες:

Γαλλία:                     50%
Αγγλία:                      48%
Γερμανία:                  47%
Ιταλία:                        45%
Ρωσία:                      45%
Ισπανία:                    40%
Ιαπωνία:                   39%
Η.Π.Α.:                      38%

8. Το 25% των διαφημίσεων στο Instagram είναι σε μορφή βίντεο.

Σύμφωνα με το sensortower, η ραγδαία αύξηση της χρήσης του βίντεο στα κοινωνικά δίκτυα έχει περάσει και στο διαφημιστικό κομμάτι του instagram.

Εδώ θα πρέπει να υπενθυμίζουμε, πως τα βίντεο στο instagram δεν μπορούν να ξεπερνούν τα 60 δευτερόλεπτα, ενώ είναι σημαντικό να έχετε κερδίσει την προσοχή και το ενδιαφέρον του επισκέπτη μέσα στα πρώτα 30 από αυτά.

9.  Οι αναρτήσεις των χρηστών οδηγούν σε περισσότερες πωλήσεις σε σχέση με αυτές των brands

Το influencer marketing αποτελεί την πιο hot τάση της εποχής μας και όχι άδικα! Οι χρήστες θα προτιμήσουν να αγοράσουν ένα προϊόν ή υπηρεσία, που προτείνει κάποιος φίλος / γνωστός τους ή κάποιος influencer που εμπιστεύονται, παρά ένα που είδαν σε διαφημιστικό spot ενός brand.

Σύμφωνα με την έρευνα του L2 που αναφέραμε νωρίτερα, οι αναρτήσεις των χρηστών που δείχνουν κάποιο προϊόν φέρουν έως και 4.5% υψηλότερες πιθανότητες να οδηγήσουν σε πώληση του εικονιζόμενου προϊόντος.

Εάν λοιπόν καταφέρετε να βρείτε τρόπους, ώστε να φέρετε τα προϊόντα σας, στα χέρια των χρηστών του Instagram τότε αφήστε τους να «δείξουν» τα προϊόντα σας και τα αποτελέσματα θα σας εντυπωσιάσουν.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς η GenAI μετασχηματίζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων και τους εργαζόμενους

Η GenAI θα μετασχηματίσει το εργατικό δυναμικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να της αναθέσουν τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων διεργασιών «ρουτίνας», απελευθερώνοντας χρόνο για διεργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων αναλύοντας τον αντίκτυπο που αναμένεται να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, ο Λάζαρος Πολυμενάκος, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην περιοχή ΕΜΕΙΑ, στο πλαίσιο του πρώτου AI Hackathon Greece.

«Οι επιχειρήσεις που θα υιοθετήσουν μία ριζοσπαστική προσέγγιση και θα επενδύσουν τους απαραίτητους πόρους έγκαιρα, είναι βέβαιο ότι αρχικά θα αντιμετωπίσουν τεχνολογικά, ρυθμιστικά και άλλα εμπόδια, και διαταραχές στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Ωστόσο, τελικά, η επένδυσή τους θα αποδώσει, καθώς η GenAI είναι πραγματικά μετασχηματιστική», τόνισε ο κ. Πολυμενάκος.

«Αντίθετα, όσοι καθυστερήσουν, θα δουν το μερίδιο αγοράς και τα κέρδη τους να μειώνονται, θα αντιμετωπίσουν φυγή ικανών εργαζόμενων προς τον ανταγωνισμό και, στο τέλος της ημέρας, θα αναγκαστούν να επενδύσουν μεγαλύτερα ποσά υπό πίεση».

Στο πλαίσιο αυτό, παγκόσμια έρευνα της ΕΥ σημειώνει ότι το 10% των επιχειρήσεων που θα εφαρμόσουν τις βέλτιστες πρακτικές τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2025, θα δημιουργήσουν τουλάχιστον τριπλάσια αξία ως αποτέλεσμα της χρήσης της, σε σχέση με το 90% των επιχειρήσεων που δε θα την υιοθετήσουν. Γι’ αυτό, η EY προτείνει μια ισορροπημένη προσέγγιση, που επιτρέπει την υιοθέτηση της τεχνολογίας σε στάδια, σε καίριες λειτουργίες μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται η σωστή στρατηγική και η κατάλληλη διαχείριση της τεχνολογίας ΑΙ.

Για να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη, οι επιχειρήσεις καλούνται να πλοηγηθούν σε ένα πολύπλοκο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον και να διαχειριστούν παραμέτρους, όπως οι διαφορετικοί βαθμοί ψηφιακής ωριμότητας των αγορών, το υπό διαμόρφωση ρυθμιστικό περιβάλλον, τα σύνθετα οικοσυστήματα επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και αγορών όπου νεοεισερχόμενοι «παίκτες» μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερο ανταγωνισμό ή ευκαιρίες για νέες συνεργασίες.

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, αλλά, αντίθετα, θα τους ενδυναμώσει», ανέφερε ο κ. Πολυμενάκος, συμπληρώνοντας ότι, «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική και τις λειτουργίες τους σε όλους τους τομείς, τοποθετώντας τους ανθρώπους και τις μηχανές, μαζί στο επίκεντρο».

Με τον τρόπο αυτό, όπως εξήγησε, οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, θα ενισχύουν τη δημιουργικότητα και θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, δημιουργώντας νέα αξία για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και την ευρύτερη κοινωνία, αλλά και χρηματοοικονομική αξία για τις ίδιες.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε αναλυτικά και στις προκλήσεις που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη, τις οποίες κατέταξε σε τρεις κατηγορίες: ηθικές, οικονομικές και προκλήσεις που συνδέονται με την ασφάλεια δεδομένων και την κυβερνοασφάλεια, όπως η αποκάλυψη ή «πρόβλεψη» ευαίσθητων πληροφοριών.

Δεν είναι τυχαίο ότι, το 19% των επικεφαλής λειτουργιών κυβερνοασφάλειας που συμμετείχαν στην πρόσφατη έρευνα της EY, ανέδειξαν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση ως την κορυφαία εν δυνάμει απειλή για τους οργανισμούς τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Όπως είναι φυσικό, σημείωσε ο κ. Πολυμενάκος, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και ο αυξανόμενος ρυθμός υιοθέτησής της, δημιουργούν παγκοσμίως την ανάγκη για ένα αποτελεσματικό ρυθμιστικό περιβάλλον, με πρωτοβουλίες σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όπως η Νομοθετική Πράξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη (EU AI Act) και το επικείμενο Εκτελεστικό Προεδρικό Διάταγμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις ΗΠΑ.

Ο αντίκτυπος της GenAI στην αγορά εργασίας

Ο αντίκτυπος της GenAI αναμένεται να είναι ευρύς, με το 67% των θέσεων εργασίας στις ανεπτυγμένες οικονομίες και το 57% στις αναδυόμενες, να θεωρούνται μετρίως έως πολύ εκτεθειμένες στις επιπτώσεις της.

Ο βαθμός έκθεσης, όμως, ανά τομέα, διαφέρει, και ίσως είναι η πρώτη φορά που τεχνολογικές και θετικές κατευθύνσεις που σχετίζονται με υπολογιστές, μαθηματικά, ιατρικές υπηρεσίες, κ.λπ., συγκαταλέγονται στους πιο εκτεθειμένους στις επιδράσεις της GenAI τομείς.

Στον αντίποδα, πιο περιορισμένες αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις σε τομείς, όπως οι κοινωνικές επιστήμες και οι υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, που απαιτούν δεξιότητες που περιλαμβάνουν σύνθετη ανθρώπινη αλληλεπίδραση, δημιουργικότητα και συναισθηματική κατανόηση.

Παράλληλα, όμως, όπως σημείωσε ο ομιλητής, η εκτίμηση ότι η GenAI θα αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, μάλλον θα αποδειχθεί ως μύθος, με τις ανεπτυγμένες οικονομίες να αναμένεται να δουν, σε πρώτη φάση, μεγαλύτερες προοπτικές επαύξησης του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Πηγή: Newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en