Quantcast
Connect with us

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες της Αστυνομίας για τον εντοπισμό 2 δραστών οι οποίοι εξαπάτησαν ηλικιωμένη στη Νέα Πέραμο Καβάλας

 

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών για τον εντοπισμό και τη σύλληψη δύο αγνώστων μέχρι στιγμής δραστών οι οποίοι εξαπάτησαν ηλικιωμένη στη Νέα Πέραμο Καβάλας  

 

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών για τον εντοπισμό και τη σύλληψη δύο αγνώστων μέχρι στιγμής δραστών (1 γυναίκας και 1 άντρα), οι οποίοι, το μεσημέρι της 30-4-2015, εξαπάτησαν 82χρονη ημεδαπή, στη Νέα Πέραμο Καβάλας.   

 

Αναλυτικότερα, η δράστιδα, προσποιούμενη τη δικηγόρο, επικοινώνησε τηλεφωνικά με την 82χρονη και προφασιζόμενη ότι ο υιός της ενεπλάκη σε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα και κρατείται σε αστυνομική υπηρεσία, της ζήτησε να καταβάλει το χρηματικό ποσό των 15.000 ευρώ, προκειμένου να αποφυλακιστεί.

 

Κατά την τηλεφωνική τους επικοινωνία κανονίστηκε συνάντηση με τον δράστη, ο οποίος μετέβη στην οικία της 82χρονης και παρέλαβε τα χρήματα, διαφεύγοντας στη συνέχεια προς άγνωστη κατεύθυνση.  

 

Την προανάκριση και τις έρευνες διενεργεί ο Αστυνομικός Σταθμός Νέας Περάμου της Διεύθυνσης Αστυνομίας Καβάλας.  

 

Με αφορμή το παραπάνω περιστατικό, κρίνεται σκόπιμο να δημοσιοποιηθούν οι παρακάτω χρήσιμες συμβουλές για την αποφυγή εξαπάτησης των πολιτών.

 

Σημειώνεται ότι οι επιτήδειοι έχοντας συγκεντρώσει πληροφορίες σχετικές με τα υποψήφια θύματά τους, τα πλησιάζουν αιφνιδιαστικά και χρησιμοποιώντας διάφορα τεχνάσματα όπως ότι είναι γνωστοί συγγενών τους, λογιστές, εφοριακοί κ.λ.π., ζητούν χρήματα προφασιζόμενοι την εξόφληση χρέους για λογαριασμό των συγγενικών τους προσώπων.

 

Η συνήθης πρακτική που ακολουθούν, έγκειται στην αρχική συλλογή πληροφοριών σχετικά με το πρόσωπο που θέλουν να εξαπατήσουν (οικογενειακή και επαγγελματική κατάσταση κ.ά.) και στην συνέχεια στην προσέγγισή του με διάφορες προφάσεις έκτακτου χαρακτήρα.

 

Από τις υποθέσεις που έχουν απασχολήσει τις αστυνομικές Αρχές, μερικές από τις προφάσεις που συνήθως χρησιμοποιούν οι δράστες, ενδεικτικά είναι και οι ακόλουθες:

 

  • Είμαι φίλος συγγενικού προσώπου πχ. του υιού σας, ο οποίος μου ζήτησε να μου δώσετε χρήματα γιατί τον έχει συλλάβει η αστυνομία για καταδικαστική απόφαση ή χρέη.
  • Είμαι φίλος συγγενικού προσώπου, ο οποίος αγόρασε διάφορα προϊόντα από το κατάστημα μου και με έστειλε να μου δώσεις το κόστος.
  • Είμαι εφοριακός και ο υιός σου ή η κόρη σου χρωστάει στην εφορία.

 

Στη συνέχεια, σε περίπτωση που το ηλικιωμένο πρόσωπο δεν έχει τα χρήματα, πείθεται και οδηγείται σε τραπεζικό κατάστημα ή μηχάνημα αυτόματης ανάληψης χρημάτων και κάνει ανάληψη του χρηματικού ποσού, το οποίο παραδίδει στους δράστες που αναμένουν συνήθως έξω από τα τραπεζικά καταστήματα για να μπορούν να διαφύγουν έγκαιρα.

 

Επίσης, έχουν παρατηρηθεί και διάφορες άλλες παραλλαγές της παραπάνω μεθοδολογίας σε επαγγελματίες (γιατρούς, φαρμακοποιούς και άλλους κλάδους) με αντίστοιχα προσχήματα και τον ίδιο σκοπό, την παράδοση ή κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικούς λογαριασμούς ατόμων που δήθεν τα έχουν ανάγκη.

 

Κατόπιν των ανωτέρω, στην περίπτωση που γίνει αντιληπτή προσπάθεια ή απόπειρα εξαπάτησης, συνιστάται η άμεση ενημέρωση των αστυνομικών υπηρεσιών, ενώ σε κάθε περίπτωση πρέπει:

 

  • Να μην πείθεστε εύκολα από άτομα, τα οποία σας “πλησιάζουν” ως γνωστοί συγγενικών – φιλικών προσώπων.
  • Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί όταν άγνωστοι προσπαθήσουν να σας πείσουν για την καταβολή χρηματικού ποσού, με το πρόσχημα επείγουσας ανάγκης συγγενικού – φιλικού προσώπου. Το ίδιο μπορεί να προσπαθήσουν και τηλεφωνικά. Για τους ίδιους λόγους να μην ενδίδετε σε προτροπές για συνάντηση (ραντεβού κ.λπ.).
  • Σε περιπτώσεις που άγνωστοι επικαλούνται έκτακτη ανάγκη γνωστού -συγγενικού σας προσώπου, να επιδιώκετε πάντα οι ίδιοι να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με το γνωστό-συγγενικό σας πρόσωπο, προς επιβεβαίωση των όσων επικαλούνται. Η επικοινωνία να γίνεται με δικό σας τηλέφωνο και κατόπιν δικής σας πρωτοβουλίας και να μην δέχεστε να μιλάτε με άτομο, το οποίο κάλεσαν οι άγνωστοι.
  • Σε κάθε περίπτωση, να δηλώνετε ότι δεν πρόκειται να παραδώσετε χρήματα, εάν δεν εμφανιστούν οι γνωστοί-συγγενείς σας.
  • Να μην δέχεστε σε καμία περίπτωση άγνωστα άτομα να σας οδηγήσουν σε Πιστωτικό Κατάστημα ή ΑΤΜ για ανάληψη χρηματικού ποσού.
  • Να μην πείθεστε όταν άγνωστοι σας ζητούν να καταβάλλετε χρήματα για οφειλές γνωστών ή συγγενικών προσώπων σε δημόσιες υπηρεσίες ή σε καταστήματα-εταιρείες για αγορά αγαθών-προσφορά υπηρεσιών.
  • Επισημαίνεται ότι από νοσοκομεία ή από δημόσιες υπηρεσίες δεν χρησιμοποιείται η πρακτική υπάλληλοί τους να μεταβαίνουν σε οικίες ή σε δημόσιους χώρους και να ζητούν από πολίτες την καταβολή χρημάτων για υπηρεσίες που παρέχουν.
  • Να έχετε πάντα διαθέσιμους τους τηλεφωνικούς αριθμούς, με τους οποίους πρέπει να επικοινωνήσετε σε περίπτωση ανάγκης (Αστυνομία, Πυροσβεστική, Νοσοκομεία, στενοί συγγενείς κ.α.).
  • Προσπαθήστε να συγκρατήσετε τα χαρακτηριστικά των δραστών, καθώς και τα οχήματα με τα οποία κινούνται (αριθμό κυκλοφορίας, μάρκα οχήματος, χρώμα κ.λπ.), για να βοηθήσετε το έργο των διωκτικών αρχών.
  • Να ενημερώνετε πάντα τις αστυνομικές Αρχές, ακόμη και σε περίπτωση απόπειρας απάτης σε βάρος σας.

 

 

 

Click to comment

Απάντηση

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Κηφισιά | Ξέχασαν αγόρι 4,5 ετών σε σχολικό για έξι ώρες – Δύο συλλήψεις

Δικογραφία για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο σχηματίστηκε σε βάρος ενός οδηγού σχολικού λεωφορείου, της συνοδού και του ιδιοκτήτη της εταιρείας των οχημάτων που είχε μισθώσει η Περιφέρεια Αττικής, οι οποίοι άφησαν ένα αγοράκι 4,5 ετών για έξι ώρες μέσα στο λεωφορείο.

Ο πατέρας του ανήλικου παιδιού προχώρησε στην υποβολή καταγγελίας για το περιστατικό.

Οπως κατήγγειλε ο πατέρας του, παρέδωσε τον γιο του στο σχολικό, για τη μεταφορά του στο 2ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς. Εκεί, ανακάλυψαν κατά τις μεσημεριανές ώρες ότι το παιδί δεν βρισκόταν στο σχολείο.

Από το νηπιαγωγείο κάλεσαν τους γονείς για να τους ενημερώσουν πως το παιδί δεν είχε δώσει το «παρών». Σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», το παιδί είχε αποκοιμηθεί στα πίσω καθίσματα, όπου και εντοπίστηκε το μεσημέρι.

Το αγοράκι φέρεται να έμεινε μέσα στο λεωφορείο από τις 8 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι.

Για την υπόθεση συνελήφθη ο οδηγός του σχολικού λεωφορείου όπως και η συνοδηγός.

Continue Reading

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

Έβρο | Συνελήφθησαν 3 διακινητές οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας, σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες

Συνελήφθησαν την Τετάρτη (8-5-2024) σε περιοχές του Έβρου, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Αλεξανδρούπολης, τρεις αλλοδαποί διακινητές, οι οποίοι προωθούσαν στο εσωτερικό της χώρας σε δύο διαφορετικές περιπτώσεις, μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, το μεσημέρι σε αγροτική περιοχή του Έβρου, αστυνομικοί του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Σουφλίου συνέλαβαν τους δύο διακινητές, διότι τους εντόπισαν να επιβαίνουν σε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρουν παράνομα στο εσωτερικό της χώρας, έντεκα (11) μη νόμιμους μετανάστες.

Σημειώνεται ότι ο οδηγός – διακινητής, ο οποίος στερείται άδειας ικανότητας οδήγησης, αρχικά δεν συμμορφώθηκε σε σήμα στάσης των αστυνομικών και συνέχισε την πορεία του. Τελικά το όχημα ακινητοποιήθηκε, ενώ οι δύο διακινητές επιχείρησαν να διαφύγουν πεζοί χωρίς να τα καταφέρουν. 

Στη δεύτερη περίπτωση, το απόγευμα ο τρίτος διακινητής οδηγώντας Δ.Χ.Φ. αυτοκίνητο (ρυμουλκό μετά ρυμουλκούμενου), μετέβη στο Συνοριακό Σημείο Διέλευσης Κήπων Έβρου, προκειμένου να πραγματοποιήσει είσοδο στη χώρα.

Κατά τον ενδελεχή έλεγχο που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Διαβατηριακού Ελέγχου Κήπων με τη βοήθεια μηχανήματος ανίχνευσης καρδιακών παλμών και τη συνδρομή τελωνιακών υπαλλήλων, διαπίστωσαν ότι ο δράστης είχε αποκρύψει επιμελώς στο ρυμουλκούμενο, μεταξύ των εμπορευμάτων, δεκαοχτώ (18) μη νόμιμους μετανάστες, μεταφέροντάς τους με αυτόν τον τρόπο παράνομα στο εσωτερικό της χώρας.

Κατασχέθηκαν τα ανωτέρω οχήματα και κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ενώ την  προανάκριση για τις δύο υποθέσεις ενεργούν τα Τμήματα Συνοριακής Φύλαξης Σουφλίου και Φερών Αλεξανδρούπολης.

Continue Reading

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ

«Αστυνομικοί δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα σε καταγγελίες πολιτών»

Προβληματισμός επικρατεί στις ανώτερες τάξεις της ΕΛΑΣ μετά τις καταγγελίες πολιτών ότι αστυνομικοί του τηλεφωνικού κέντρου της Άμεσης Δράσης δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα, για να τους εξυπηρετήσουν.

Τη σχετική αποκάλυψη έκανε η εφημερίδα «Τα Νέα», η οποία σημειώνει πως η ηγεσία της ΕΛΑΣ έστειλε έγγραφο με συστάσεις, μετά τις αναφορές πολιτών για περιστατικά βίας, που προσπάθησαν να τα καταγγείλουν, χωρίς αποτέλεσμα.

Μάλιστα, οι αστυνομικοί είτε δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα είτε τους άφηναν για αρκετή ώρα στην αναμονή, με τις περισσότερες καταγγελίες να είναι αρκετά πρόσφατες, ειδικότερα μετά τη γυναικοκτονία της Κυριακής Γρίβα, στους Αγίους Αναργύρους.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η ηγεσία της ΕΛΑΣ αναγκάστηκε να κάνει σύσταση –την 1η Μαΐου– στους αστυνομικούς, ζητώντας τους το αυτονόητο.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en