Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σημαντική διάκριση για την hellas online

H hellas online, ένας από τους ισχυρότερους πάροχους ολοκληρωμένων ευρυζωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, διακρίθηκε για 4η συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με τα βραβεία “Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών» και “Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών».Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, του ΣΕΒ και του SETE, με στόχο να προωθήσει την προβολή καινοτόμων πρακτικών και την αναγνώριση αφοσιωμένων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ο κ. Φώτης Κωνσταντέλλος, Chief Commercial Officer της hellas online, δήλωσε: “Είμαστε πολύ υπερήφανοι που για μία ακόμα χρονιά βραβευόμαστε για την προσπάθειά μας να δίνουμε καθημερινά στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης. Οι βραβεύσεις που πέτυχε η εταιρία μας και οι άνθρωποί της, αποτελούν επιβεβαίωση της σωστής κατεύθυνσης που έχουμε στρατηγικά επιλέξει και η οποία έχει τον πελάτη στο επίκεντρο. Στη hellas online, βλέπουμε την εξυπηρέτηση πελατών σαν το πιο άμεσο και ειλικρινές κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη μας. Για αυτό το λόγο, η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί δεξαμενή τροφοδοσίας ολόκληρου του οργανισμού με τη γνώση που χρειαζόμαστε για να βελτιωνόμαστε διαρκώς και να εξυπηρετούμε αποτελεσματικότερα τους συνδρομητές μας».

Το βραβείο “Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών» υπογραμμίζει και ανταμείβει τη διαρκή επένδυση της hellas online σε τεχνολογίες αιχμής που υποστηρίζουν καινοτόμες πρακτικές και διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα με την οποία γίνεται διαχειρίσιμο κάθε αίτημα πελάτη. Η επιταγή των πελατών για απλούστευση των διαδικασιών και ευελιξία, επιβάλλουν την καινοτομία σε όλες τις εκφάνσεις της σχέσης της hellas online με τους συνδρομητές της, διαφοροποιώντας την από τον ανταγωνισμό.

Παράλληλα, η βράβευση της κυρίας Πούγιου Μαρίας ως “Επαγγελματία της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών», εξαίρει τη συνολική προσπάθεια της ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η hellas online είναι ο μοναδικός ευρυζωνικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος που έχει συμμετάσχει και βραβευτεί και τις 4 χρονιές του θεσμού. Το 2010 βραβεύτηκε ως “Ομάδα της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών – Back Office». Το 2011 απέσπασε το βραβείο “Μάνατζερ της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών», το οποίο απονεμήθηκε στον κ. Βασίλη Καλογιάννη, διευθυντή Customer Operations, καθώς και το βραβείο “Καινοτομία στην εξυπηρέτηση». Το 2012, η hellas online απέσπασε το βραβείο “Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών».

Click to comment

Απάντηση

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en