Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Σημαντική διάκριση για την hellas online

H hellas online, ένας από τους ισχυρότερους πάροχους ολοκληρωμένων ευρυζωνικών υπηρεσιών στην Ελλάδα, διακρίθηκε για 4η συνεχόμενη χρονιά στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, με τα βραβεία “Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών» και “Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών».Ο θεσμός πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, του ΣΕΒ και του SETE, με στόχο να προωθήσει την προβολή καινοτόμων πρακτικών και την αναγνώριση αφοσιωμένων στελεχών στην εξυπηρέτηση πελατών.

Ο κ. Φώτης Κωνσταντέλλος, Chief Commercial Officer της hellas online, δήλωσε: “Είμαστε πολύ υπερήφανοι που για μία ακόμα χρονιά βραβευόμαστε για την προσπάθειά μας να δίνουμε καθημερινά στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης. Οι βραβεύσεις που πέτυχε η εταιρία μας και οι άνθρωποί της, αποτελούν επιβεβαίωση της σωστής κατεύθυνσης που έχουμε στρατηγικά επιλέξει και η οποία έχει τον πελάτη στο επίκεντρο. Στη hellas online, βλέπουμε την εξυπηρέτηση πελατών σαν το πιο άμεσο και ειλικρινές κανάλι επικοινωνίας με τον πελάτη μας. Για αυτό το λόγο, η εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί δεξαμενή τροφοδοσίας ολόκληρου του οργανισμού με τη γνώση που χρειαζόμαστε για να βελτιωνόμαστε διαρκώς και να εξυπηρετούμε αποτελεσματικότερα τους συνδρομητές μας».

Το βραβείο “Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών» υπογραμμίζει και ανταμείβει τη διαρκή επένδυση της hellas online σε τεχνολογίες αιχμής που υποστηρίζουν καινοτόμες πρακτικές και διασφαλίζουν την υψηλή ποιότητα με την οποία γίνεται διαχειρίσιμο κάθε αίτημα πελάτη. Η επιταγή των πελατών για απλούστευση των διαδικασιών και ευελιξία, επιβάλλουν την καινοτομία σε όλες τις εκφάνσεις της σχέσης της hellas online με τους συνδρομητές της, διαφοροποιώντας την από τον ανταγωνισμό.

Παράλληλα, η βράβευση της κυρίας Πούγιου Μαρίας ως “Επαγγελματία της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών», εξαίρει τη συνολική προσπάθεια της ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η hellas online είναι ο μοναδικός ευρυζωνικός τηλεπικοινωνιακός πάροχος που έχει συμμετάσχει και βραβευτεί και τις 4 χρονιές του θεσμού. Το 2010 βραβεύτηκε ως “Ομάδα της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών – Back Office». Το 2011 απέσπασε το βραβείο “Μάνατζερ της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών», το οποίο απονεμήθηκε στον κ. Βασίλη Καλογιάννη, διευθυντή Customer Operations, καθώς και το βραβείο “Καινοτομία στην εξυπηρέτηση». Το 2012, η hellas online απέσπασε το βραβείο “Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών».

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΣΜΟΣ

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά του Facebook και του Instagram | Υποψίες ότι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της παραπληροφόρησης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει των ευρωπαϊκών εκλογών του Ιουνίου, την ώρα που εκφράζονται ανησυχίες για ενδεχόμενη χειραγώγηση της κοινής γνώμης από την Ρωσία.

«Αυτή η Κομισιόν έχει θέσει σε λειτουργία εργαλεία για την προστασία των ευρωπαίων πολιτών από την παραπληροφόρηση και της χειραγώγηση των πληροφοριών από τρίτες χώρες», δήλωσε η πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Οταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό συμβαίνει πάντα, αλλά ιδιαιτέρως σε περίοδο εκλογών».

Πρόκειται για την πέμπτη επίσημη έρευνα που διεξάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του νέου κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), ο οποίος ετέθη σε ισχύ τον περασμένο χρόνο γα την αντιμετώπιση του παράνομου online περιεχομένου και προϊόντων.

Η Κομισιόν έχει ήδη ξεκινήσει δύο έρευνες κατά του TikTok. Στο πλαίσιο της μίας από τις δύο έρευνες, η θυγατρική της κινεζικής ByteDance αναγκάσθηκε να διακόψει την περασμένη εβδομάδα την νέα εφαρμογή Lite που ανταμείψει τους χρήστες για τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη, πράγμα που θεωρείται ότι δημιουργεί κινδύνους εθισμού στους νέους.

Στις αρχές Μαρτίου, κινήθηκε διαδικασία κατά της AliExpress, θυγατρικής της Alibaba, λόγω υποψιών ότι δεν λαμβάνει αρκετά μέτρα κατά της πώλησης επικίνδυνων προϊόντων όπως τα πλαστά φάρμακα.

Η πρώτη επίσημη έρευνα αφορούσε επίσης κινδύνους που συνδέονται με την παραπληροφόρηση. Ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου κατά του Χ (πρώην Twitter) για παραλείψεις σχετικές με τον έλεγχο περιεχομένου και την διαφάνεια.

Ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες εφαρμόζεται από το τέλος του Αυγούστου στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το X, TikTok, οι μεγάλες πλατφόρμες της Meta (Facebook, Instagram), στην Apple, την Google, την Microsoft και την Amazon.

Συνολικά, 23 μεγάλοι παράγοντες του Ιντερνετ, ανάμεσά τους τρεις πορνογραφικές ιστοσελίδες (Pornhub, Stripchat και XVideos), έχουν τεθεί υπό άμεση παρακολούθηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραβάτες υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα που φθάνουν μέχρι και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, αλλά προβλέπεται έως και η απαγόρευση λειτουργίας τους στην Ευρώπη σε περιπτώσεις σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en