Για περισσότερες πληροφορίες www.dypa.gov.gr.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Περιφέρεια ΑΜΘ | «Τα Θρακιώτικα» αφιερωμένα στα γλωσσικά ιδιώματα της Θράκης
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκη παρουσιάζει το έργο του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης «Τα Θρακιώτικα», ένα πρότυπο επιτραπέζιο ψυχαγωγικό παιχνίδι αφιερωμένο στα γλωσσικά ιδιώματα της Θράκης, σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 9 Απριλίου 2022, στις 7:00 το απόγευμα στην Αίθουσα «Γεώργιος Παυλίδης» στο Διοικητήριο της ΠΕ Ροδόπης στην Κομοτηνή.
Τι είναι τα «Θρακιώτικα»
Τι είναι η μπαϊντούσκα; Τα σαμάλια τηγανίζονται; Γιατί πουσπουρίζει ο Πουρπούρς; Πως λέμε τους Guns n’ Roses στα θρακιώτικα; Τα ντιλιμπάσκα άλογα είναι μαργελεμένα; Είναι το γκρ΄τλακ σπάνιο υδρόβιο πτηνό του Έβρου; Ποια η προηγούμενη ζωή της λέξης γκρατζούνα; Χιούτς δε νογάς; Σασίρντσαν τα γκζάνια!
Τα «Θρακιώτικα», το πρότυπο ψυχαγωγικό, διαδραστικό επιτραπέζιο παιχνίδι για όλη την οικογένεια αφιερωμένο στα γλωσσικά ιδιώματα της Θράκης, είναι γεγονός! Μια πρότυπη πρωτοβουλία, προϊόν της συνεργασίας μεταξύ του Εργαστηρίου Γλωσσολογίας +ΜορΦωΣη του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του «Πολιτιστικού Δικτύου για την Ντοπιολαλιά».
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι κατόπιν της σχετικής ιδέας και των ενεργειών του κ. Φλιάτουρα Ασημάκη, Επίκουρου Καθηγητή Ιστορικής Γλωσσολογίας, υπογράφτηκε Διμερές Σύμφωνο Συνεργασίας μεταξύ του Εργαστηρίου Γλωσσολογίας +ΜορΦωΣη του Τμήματος
Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης (Διευθύντρια: Ζ. Γαβριηλίδου, Καθηγήτρια Γλωσσολογίας και Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας του ΔΠΘ) και του Πολιτιστικού Δικτύου για την Ντοπιολαλιά (Πρόεδρος του Δικτύου – Εμπνευστής
και δημιουργός της σειράς παιχνιδιών Ντοπιολαλιά: Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος) με στόχο τη συνεργασία στη δια-δραστική μύηση στη γλώσσα, καθώς και τις γεωγραφικές και κοινωνικές διαλέκτους. Τα «Θρακιώτικα», ένα πρωτότυπο ψυχαγωγικό πολιτιστικό παιχνίδι για όλη την οικογένεια. Παίζοντας τα «Θρακιώτικα», θα εξοικειωθείς με τα λογής τοπικά ιδιώματα της Θρακιώτικης λαλιάς. Θα μυηθείς στην κουλτούρα της ακριτικής σκέψης και θα αποκομίσεις συναρπαστικές γνώσεις για τη παράδοση, τον πολιτισμό, την μακραίωνη και αρχαία ιστορία της Θράκης. Ένα συναρπαστικό ταξίδι στη πολιτισμική μνήμη και τη λαϊκή παράδοση. Ένα ψυχαγωγικό παιχνίδι γνώσεων με ευρηματική πλοκή και πολλές ανατροπές. Ένα απολαυστικό παιχνίδι δημιουργικής απασχόλησης για όλη την οικογένεια. Το διαδραστικό παιχνιδόλεξο που θα αγαπήσουν μικροί και μεγάλοι. Ντόπιοι αλλά και επισκέπτες της περιοχής.
Το πρόγραμμα των ενημερωτικών εκδηλώσεων στην Θράκη
Με την ευκαιρία κυκλοφορίας του παιχνιδιού το Εργαστήριο Γλωσσολογίας +ΜορΦωΣη του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης έχει προγραμματίσει το επόμενο διάστημα μια σειρά από δημόσιες ενημερωτικές εκδηλώσεις παρουσίασης του παιχνιδιού στους τοπικούς φορείς και το ευρύ κοινό της Θράκης που θα πραγματοποιηθούν στην Κομοτηνή, στην Ξάνθη και στην Αλεξανδρούπολη στις 9 και 10 Απριλίου, και εν συνεχεία μέσω ανοικτών
διαδικτυακών εκδηλώσεων, σε όλη την Ελλάδα και τον κόσμο.
Ειδικότερα:
(α) Κεντρική παρουσίαση στην Κομοτηνή: 9 Απριλίου, αίθουσα Γεώργιος Παυλίδης της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (πρώην Διοικητήριο, Δ/νση: Δημοκρατίας 1, 69100), 19.00 μ.μ. [Η εκδήλωση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, την οποία ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξή της].
(β) Παρουσίαση στην Ξάνθη: 10 Απριλίου, Σπίτι Πολιτισμού της ΦΕΞ, 11.30.
(γ) Παρουσίαση στην Αλεξανδρούπολη: 10 Απριλίου, Εθνολογικό Μουσείο, 18.00. [Η εκδήλωση πραγματοποιείται με τη στήριξη του Συνδέσμου Φιλολόγων του νομού Έβρου και της Ένωσης Πολιτιστικών Φορέων του νομού Έβρου, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά]. Θα μιλήσουν ο Α. Φλιάτουρας, η Π. Καμπάκη-Βουγιουκλή και ο Π. Παναγιωτόπουλος. Καλούμε όλους τους φορείς να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις και να συμβάλουν στη διάχυση και την με οιονδήποτε τρόπο υποστήριξη της παρούσας συνεργασίας και ειδικά του παιχνιδιού για τα Θρακιώτικα, το οποίο είναι εξαιρετικά σημαντικό για τη διατήρηση και διάδοση της άυλης πολιτιστικής κληρονομιάς.
Τι είναι η «Ντοπιολαλιά»
Η «Ντοπιολαλιά» είναι το πρώτο παιχνίδι για το γλωσσικό ιδίωμα και τις λαλιές του τόπου μας. Εμπνευστής και δημιουργός των παιχνιδιών είναι ο Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος, Πρόεδρος του μη κερδοσκοπικού «Πολιτιστικού Δικτύου για τη Ντοπιολαλιά». Τα παιχνίδια της «Ντοπιολαλιάς» έχουν σχεδιαστεί, έτσι ώστε μέσω της γλώσσας να παρουσιάζεται με τρόπο ψυχαγωγικό, ευρηματικό και διαδραστικό η ιστορία, ο πολιτισμός, η παράδοση, η γαστρονομία, η καθημερινή ζωή, η αρχιτεκτονική, η πανίδα, η χλωρίδα κι η κουλτούρα κάθε περιοχής. Ενισχύουν τη ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη και γεφυρώνουν το χάσμα γενεών.
Ήδη από τον Απρίλιο του 2021 κυκλοφορούν οι πρώτες εκδόσεις παιχνιδιών της σειράς: Τα Κρητικά, Τα Ποντιακά, Τα Ηπειρώτικα, Τα Κουτσαβάκικα, ενώ έπονται και οι επόμενες που ήδη προετοιμάζονται. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική σελίδα: www.dopiolalia.gr . Μια πρότυπη συνεργασία με πανελλήνια εμβέλεια για την καινοτόμο διάσωση και ανάδειξη της γλώσσας
Μια ολοκληρωμένη σειρά παιχνιδιών για τις λαλιές του Ελληνισμού δεν θα μπορούσε να μην περιλαμβάνει τα θρακιώτικα ιδιώματα, που αποτελούν ένα εμβληματικό πολιτιστικό παιχνίδι, προϊόν μιας πρότυπης συνέργειας που θεμελιώθηκε στην (αμισθί) συνεργασία μεταξύ του Εργαστηρίου Γλωσσολογίας +ΜορΦωΣη του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του «Πολιτιστικού Δικτύου για την Ντοπιολαλιά». Στο πλαίσιο της παρούσας συνεργασίας αμφότερα τα μέρη αποφάσισαν να συνεργαστούν συνεισφέροντας ο καθείς στον τομέα της ειδίκευσης και αρμοδιότητάς του την πολύτιμη γνώση, εμπειρία και τεχνογνωσία του, καθώς και το τεχνικό, γλωσσικό και πολιτισμικό κεφάλαιο και υλικό που έχει συλλέξει και διαχειρίζεται. Το υλικό σχεδίασαν ο Α. Φλιάτουρας (Επίκουρος Καθηγητής Ιστορικής Γλωσσολογίας του ΤΕΦ/ΔΠΘ,) η Π. Καμπάκη-Βουγιουκλή (Ομότιμη Καθηγήτρια Γλωσσολογίας του ΤΕΦ/ΔΠΘ), ο διαχειριστής της διαδικτυακής ιστοσελίδας Θρακιώτ’ς και συντελεστές της εταιρείας.
Στις ερωτήσεις αξιοποιήθηκε, εκτός από βιβλιογραφικό, και πρωτογενές υλικό επιτόπιων ερευνών και δράσεων υπό την επίβλεψη της Πηνελόπης Καμπάκη-Βουγιουκλή στο πλαίσιο των μαθημάτων της αλλά και των δράσεων της κατά τη θητεία στην Κοσμητεία της Σχολής Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών του ΔΠΘ, με τη βοήθεια του Ασημάκη Φλιάτουρα. Το πρόγραμμα συνεργασίας έχει στόχο την ανάπτυξη εκπαιδευτικών πόρων στο φάσμα της γλωσσικής ποικιλίας της ελληνικής γλώσσας (γεωγραφικές διάλεκτοι, κοινωνικές διάλεκτοι, υφολογικά επίπεδα), της γλωσσικής εξέλιξης της ελληνικής (αρχαία, ελληνιστική, μεσαιωνική, νεότερη) και της διαχρονικής και συγχρονικής γλωσσικής χρήσης, όπως αρχικά του παιχνιδιού για τα θρακιώτικα ιδιώματα και στη συνέχεια ενδεικτικά παιχνιδιών για την αρχαία ελληνική, τη γλωσσική αλλαγή και την ετυμολογία, τη λόγια ποικιλία στη σύγχρονη νεοελληνική, τη στρατιωτική ορολογία, τη γλώσσα των νέων και τα ειδικά τεχνικά/επιστημονικά λόγια και διαλεκτικά/λαϊκά λεξιλόγια. Ως επιστημονικός υπεύθυνος ορίζεται ο κ. Ασημάκης Φλιάτουρας.
Παράλληλα, οι δύο συνεργαζόμενοι φορείς θα επεκτείνουν τη συνεργασία τους στην ανάπτυξη κοινών ερευνητικών προγραμμάτων, στην οργάνωση κοινών εργαστηρίων (workshops), διαλέξεων ή άλλων εκπαιδευτικών δράσεων, στη συμμετοχή προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών στην εκπόνηση των παιχνιδιών στο πλαίσιο της χρηματοδοτούμενης ή μη πρακτικής άσκησης του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας, καθώς και στην οργάνωση παράλληλων υποστηρικτικών εκπαιδευτικών και πολιτιστικών δράσεων και εκδηλώσεων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των στόχων τους. Επίσης, ο φορέας Πολιτιστικό Δίκτυο για τη Ντοπιολαλιά θα προσφέρει ετήσια υποτροφία 1.000 ευρώ στους αριστούχους φοιτητές γλωσσολογίας του ΤΕΦ/ΔΠΘ.
Το πρώτο επιτραπέζιο παιχνίδι για την αρχαία ελληνική!
Μάλιστα, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι σύντομα θα εκκινήσει η υλοποίηση ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού για την αρχαία ελληνική.
Σημεία διάθεσης του παιχνιδιού στη Θράκη. Το παιχνίδι για τα «Θρακιώτικα» διατίθεται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης και βιβλιοπωλεία σε όλη την Ελλάδα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το νέο ποινολόγιο στα σχολεία που αφορά μαθητές και γονείς
Τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία, επιφέρουν νέες ποινές που δεν αφορούν μόνο τους μαθητές, αλλά και τους γονείς, οι οποίοι θα αναγκάζονται να πληρώσουν από την τσέπη τους φθορές που προκαλούν τα παιδιά τους.
Οι νέες ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα της κυβέρνησης και μεταξύ άλλων προβλέπουν, την επιστροφή της πενθήμερης αποβολής, καθώς και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τις περιπτώσεις μαγνητοφώνησης, φωτογράφισης ή βιντεοσκόπησης εκπαιδευτικού ή μαθητή
Η υπουργική απόφαση προβλέπει τα εξής:
1) Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών έχει την παιδαγωγική ευθύνη να προβαίνει σε ενέργειες και να εφαρμόζει πρακτικές για τη δημιουργία εντός της σχολικής μονάδας κατάλληλων προϋποθέσεων για την υλοποίηση των στόχων της εκπαίδευσης και για τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών/τριών, ώστε να σέβονται τους διαφορετικούς ρόλους και να αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης των κανόνων.
2) Τα παιδαγωγικά μέτρα που δύνανται να εφαρμοστούν με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών/τριών που παρουσιάζουν αποκλίνουσα συμπεριφορά εντός και εκτός σχολικής μονάδας, κατά τον λόγο αρμοδιότητας του καθενός εκπαιδευτικού οργάνου, είναι τα ακόλουθα:
α) προφορική παρατήρηση,
β) επίπληξη,
γ) ωριαία απομάκρυνση,
δ) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες,
ε) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες, στ) αποκλεισμός από πάσης φύσεως δράσεις, εκδηλώσεις, αθλητικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικές εκδρομές/επισκέψεις/μετακινήσεις που διοργανώνει το σχολείο, σωρευτικώς ή διαζευκτικώς, εντός του τρέχοντος σχολικού έτους,
ζ) αλλαγή τμήματος και η) αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
Τα παραπάνω μπορούν να ισχύουν παράλληλα με τις δράσεις παιδαγωγικής μορφής, τις οποίες προτείνει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ ουσών, σε συνεργασία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Σε κάθε περίπτωση, τα προβλεπόμενα παιδαγωγικά μέτρα δεν εφαρμόζονται κατά την αναφερόμενη ως άνω σειρά, ενώ η λήψη τους θα πρέπει να κρίνεται, κάθε φορά (ad hoc), κατάλληλη και αναγκαία για την επίτευξη του επιδιωκόμενου παιδαγωγικού σκοπού. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής τμήματος αποφασίζεται σε περιπτώσεις σοβαρών και επαναλαμβανόμενων παραπτωμάτων του/της μαθητή/τριας, τα οποία έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.
Την αλλαγή τμήματος την επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών για παιδαγωγικούς λόγους, συντάσσοντας προς τούτο πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό – απόφαση. v) Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται σε εξαιρετικά αποκλίνουσα/ ες συμπεριφορά/ές ή επαναλαμβανόμενες αποκλίνουσες συμπεριφορές, ιδίως σε εκείνες που περιγράφονται στο άρθρο 4 του ν. 5029/2023 (Α’ 55), καθώς και για τη φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών.
Ποινές για γονείς
Στις περιπτώσεις εκείνες, όπου αποδεδειγμένα η φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών, καθώς και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών, αποδίδεται σε συγκεκριμένο μαθητή, ο τελευταίος ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/κηδεμόνα του ή τον ίδιο αν είναι ενήλικος. Πιο συγκεκριμένα, το αρμόδιο όργανο, καθορίζει το ποσό της δαπάνης αποκατάστασης και σε περίπτωση αποδοχής, οι γονείς/κηδεμόνες ή οι μαθητές, αν είναι ενήλικες, καταβάλλουν το ως άνω ποσό, ενώ, σε περίπτωση άρνησης, η σχετική δαπάνη βεβαιώνεται και ακολουθεί η διαδικασία είσπραξής της.
Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος
Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται με πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό- απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών κατόπιν γνώμης του Συμβούλου Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος ισχύει από το σχολικό έτος εντός του οποίου επεβλήθη και ο μαθητής δεν μπορεί να μετεγγραφεί-επανεγγραφεί εφεξής και για κανένα επόμενο σχολικό έτος στην ίδια σχολική μονάδα από την οποία απομακρύνθηκε. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις έλλειψης αντίστοιχης σχολικής μονάδας στον ίδιο ή όμορο Δήμο ή αντίστοιχου τομέα ή αντίστοιχης ειδικότητας σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή της ανάγκης μετακίνησης σε άλλο νησί.
Η διαδικασία που ακολουθείται για τη λήψη απόφασης αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος είναι η ακόλουθη:
Τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από τη λήψη της απόφασης, ενημερώνονται εγγράφως οι γονείς ή κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, και καλούνται σε ακρόαση ενώπιον του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Στην έγγραφη ενημέρωση, αναφέρεται ο τόπος, η ημέρα, η ώρα της ακρόασης και προσδιορίζεται το αντικείμενο του μέτρου και οι λόγοι που αιτιολογούν την εφαρμογή του.
Ο/Η μαθητής/τρια αν είναι ενήλικος/η ή ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της, έχουν δικαίωμα να λάβουν πλήρη γνώση της υπόθεσης. Στη συνεδρίαση έχουν δικαίωμα να παρίστανται ο/οι κηδεμόνας/ες του/ της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, καθώς και το προεδρείο της Μαθητικής Κοινότητας του τμήματός του/της και το προεδρείο του Μαθητικού Συμβουλίου του σχολείου, τα οποία καλούνται υποχρεωτικά για να:
α) καταθέσουν τις απόψεις τους
β) παράσχουν τυχόν εξηγήσεις και στη συνέχεια αποχωρούν στο σύνολό τους. Για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών συντάσσεται πρακτικό-απόφαση από τον γραμματέα που επικυρώνεται από τον/την Πρόεδρο του Συλλόγου, στο οποίο πρέπει να μνημονεύονται, ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παριστάμενων μελών καθώς και ο τόπος και ο χρόνος της συνεδρίασης.
Οι αποφάσεις λαμβάνονται με την πλειοψηφία των παρόντων μελών, ενώ στο πρακτικό καταχωρίζονται και οι γνώμες και τα ονόματα των μελών που μειοψήφησαν. Επίσης, πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε τυχόν προηγούμενες περιπτώσεις για τον/τη συγκεκριμένο/η μαθητή/τρια και στα παιδαγωγικά μέτρα που ενδεχομένως λήφθηκαν πριν την υιοθέτηση του ως άνω παιδαγωγικού μέτρου. Η απόφαση της αλλαγής του σχολικού περιβάλλοντος δεν ανακοινώνεται δημόσια. Ο Διευθυντής/ Εκπαίδευσης επιλέγει τη σχολική μονάδα, στην οποία θα γίνει η μετεγγραφή μετά την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος.
Πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη αν λειτουργεί άλλη αντίστοιχη σχολική μονάδα στην ίδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση που δεν λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης επιλέγει σχολική μονάδα που λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα στην οποία θα πραγματοποιηθεί η μετεγγραφή μετά την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μέσω gov.gr η υποβολή αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης
Διαθέσιμη μέσω του gov.gr είναι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, όπως ανακοίνωσαν από κοινού τα υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιο συγκεκριμένα, η πρόσκληση αφορά σε δεκατρείς (13) κενές θέσεις των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι ενδιαφερόμενοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μπορούν μέχρι την Τετάρτη 15 Μαΐου να υποβάλουν αίτηση χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet και επισυνάπτοντας το βιογραφικό τους στο σχετικό πεδίο της εφαρμογής.
Όπως διευκρινίζεται, η πρόσκληση δεν απευθύνεται στα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).
πηγή .protothema.gr
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΥΠΑ | Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων για την πρόσληψη προσωπικού στους βρεφονηπιακούς σταθμούς
Αναρτήθηκαν σήμερα, Τετάρτη 17 Απριλίου 2024, στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) οι οριστικοί πίνακες κατάταξης υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση για την πρόσληψη προσωπικού, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την υλοποίηση της δράσης «προώθηση και υποστήριξη παιδιών για την ένταξή τους στην προσχολική εκπαίδευση, καθώς και για την πρόσβαση παιδιών σχολικής ηλικίας, εφήβων και ατόμων με αναπηρία, σε υπηρεσίες δημιουργικής απασχόλησης της χρονικής περιόδου 2023-2024» για τη στελέχωση των ενταγμένων στη δράση βρεφονηπιακών σταθμών της ΔΥΠΑ, σύμφωνα με τη ΣΟΧ2 /2023.
Οι οριστικοί πίνακες διαμορφώθηκαν, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα των υπ΄ αρ. 200/2024 και 229/2024 αποφάσεων του ΑΣΕΠ.