Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

Β. Κορκίδης | «Οι 7 εβδομάδες των χειμερινών εκπτώσεων θα περιορίσουν την ακρίβεια»

Οι χειμερινές εκπτώσεις για το 2025 ξεκινούν τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου και θα ολοκληρωθούν την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου, προσφέροντας την ευκαιρία στους καταναλωτές για αγορές σε χαμηλότερες τιμές. Σε ανακοίνωσή του, ο Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Βασίλης Κορκίδης, τόνισε:

«Με δεδομένο ότι οι πληθωριστικές πιέσεις, που αποδίδονται στην «παγιωμένη» ακρίβεια, αναμένεται να διαρκέσουν τουλάχιστον και το πρώτο τρίμηνο του 2025, καθίσταται προφανές ότι η αποκλιμάκωση του δείκτη τιμών καταναλωτή, απαιτεί μια τριμερή συνεργασία κράτους, επιχειρήσεων και καταναλωτών. Η παρατεταμένη περίοδος ακρίβειας που διανύουμε, πέραν της ενίσχυσης του διαθεσίμου εισοδήματος με τις ετήσιες αυξήσεις μισθών, δύσκολα αντιμετωπίζεται, αφού εξαρτάται από το κόστος παραγωγής, τον ανταγωνισμό, την προσφορά και ζήτηση, τις στρατηγικές τιμολόγησης, τη φορολογία και τις εισαγωγές από τις «πολυεπίπεδες τιμές» των πολυεθνικών, που συγκεντρώνουν το 80% της διάθεσης των αναγκαίων καταναλωτικών αγαθών. Το ζητούμενο των τακτικών εκπτώσεων είναι, με μια γενναία μείωση των τιμών, που συνήθως κυμαίνεται στο 50%, να ρευστοποιήσουν οι επιχειρήσεις εμπόρευμα και να δώσουν την ευκαιρία στους καταναλωτές να αποφορτίσουν τον οικογενειακό τους προϋπολογισμό.

Οι ετήσιες πωλήσεις στο λιανικό εμπόριο εμφάνισαν ικανοποιητική αύξηση 8% το 2024 και αντίστοιχα, με θετικό πρόσημο προσδοκούν οι έμποροι να ξεκινήσει και η νέα χρονιά, αρχής γενομένης με τις 7 εβδομάδες των χειμερινών τακτικών εκπτώσεων. Οι προτιμήσεις των καταναλωτών, κατά τη διάρκεια των τακτικών εκπτώσεων του χειμώνα, είναι σχεδόν καθιερωμένες και οι αγοραστικές συνήθειες εστιάζουν σε προσωπικές και οικογενειακές αγορές. Τουλάχιστον, όσον αφορά στην αγορά της Αττικής, αυτό που επιβεβαιώνεται από τα περισσότερα καταστήματα είναι τα επαρκή αποθέματα αγαθών, με το αγοραστικό ενδιαφέρον να επικεντρώνεται στα εμπορικά της ένδυσης και υπόδησης. Όπως κάθε χρόνο, το ενδιαφέρον των καταναλωτών αναμένεται να προσελκύσουν και φέτος τα επώνυμα προϊόντα, καθώς επίσης τα καλλυντικά, οικιακές συσκευές, έπιπλα και όλα τα είδη σπιτιού.

Όλα δείχνουν πως οι χειμερινές εκπτώσεις, παρά την οικονομική κόπωση των εορτών, θα ανταποκριθούν στις προσδοκίες εμπόρων και καταναλωτών και θα έχουμε φέτος μια αγοραστική κίνηση σε καλύτερα επίπεδα από πέρυσι, με στόχο ο τζίρος στη λιανική το δίμηνο, Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2025, να ξεπεράσει τα 6 δις ευρώ του αντίστοιχου περυσινού διμήνου. Ο στόχος της αύξησης των πωλήσεων είναι εφικτός, κυρίως, λόγω των αυξήσεων 6,4% στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα και τη μείωση της ανεργίας στο 9%, σε μία ακόμα ένδειξη, ότι οι πιέσεις που δέχτηκαν οι οικογενειακοί προϋπολογισμοί το προηγούμενο διάστημα, αρχίζουν να εξασθενούν σταθερά.

Θετική συγκυρία είναι η μηνιαία πτώση -0,2% των τιμών στα τρόφιμα και ποτά, που καταγράφηκε στη χώρα μας σύμφωνα με τη Eurostat, καθώς και η κατά μέσο όρο -0,94% μείωση στις τιμές των προϊόντων στα σουπερμάρκετ τον Δεκέμβριο, σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ. Επιπλέον, οι εκπτώσεις μπορούν να περιορίσουν τον πληθωρισμό από το 2,9%, κατά τουλάχιστον μισή μονάδα.

Οι αυστηροί έλεγχοι της ΔΙΜΕΑ και τα τσουχτερά πρόστιμα επιδιώκουν να σταματήσουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό και να αποτρέψουν τις παραπλανητικές εκπτώσεις. Επισημαίνω, πως το τελευταίο διάστημα τα φαινόμενα εξαπάτησης των καταναλωτών, παρατηρούνται, κυρίως, σε μεγάλες και γνωστές αλυσίδες, όπου οι επιλογές των καταναλωτών είναι καθορισμένες και περιορισμένες. Είναι θετικό πως, την περυσινή περίοδο των εκπτώσεων στις αγορές της Αττικής, όπου διενεργήθηκαν και οι περισσότεροι έλεγχοι, η παραβατικότητα μειώθηκε σε καταγγελίες και κυμάνθηκε στο χαμηλότερο ποσοστό του 6%. Φέτος, και πάλι, ο στόχος είναι να μειωθεί, μέχρι κάποτε να μηδενιστεί. Το καλύτερο διαθέσιμο μέσο που ενισχύει τους μηχανισμούς προστασίας του καταναλωτή, είναι η σωστή «on line ενημέρωση», σε κάθε αγορά της Αττικής, ανεξαρτήτως μεγέθους και φήμης της εμπορικής επιχείρησης.

Οι προτεραιότητες για την αποκλιμάκωση των τιμών, την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού, την ενημέρωση των καταναλωτών, τον εποπτικό έλεγχο της αγοράς και τη θετική συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, συνεχίζουν να παραμένουν στη λίστα των στόχων και το 2025. Ωστόσο φέτος, οι τακτικές χειμερινές εκπτώσεις θα πρέπει να επιδιώξουμε να επεκταθούν σε περισσότερους κλάδους και ιδιαιτέρως των υπηρεσιών, αφού η ακρίβεια έχει μετατοπισθεί σε μεγάλο βαθμό, από το εμπόριο στη παροχή υπηρεσιών. Επίσης, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας την πρόσφατη έρευνα που δείχνει πως 6/10 καταναλωτές δείχνουν έντονο ενδιαφέρον για τις εκπτώσεις, ενώ για 4/10 είναι μάλλον αδιάφορες. Ας δώσουμε, λοιπόν, φέτος νέο ενδιαφέρον στις χειμερινές εκπτώσεις, ώστε να αξιοποιηθούν σωστά και έξυπνα για να μπορέσουν να νικήσουν την ακρίβεια το πρώτο δίμηνο του έτους. Καλές πωλήσεις, καλές αγορές!» .

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Airbnb | Τι προβλέπουν οι νέες ρυθμίσεις του ν/σ Τουρισμού – Ποια ακίνητα θα βρεθούν εκτός πλατφόρμας

Ακίνητα που δεν διαθέτουν χρήση κύριας κατοικίας, όπως αποθήκες, υπόγεια και πρώην βιοτεχνικά ή βιομηχανικά κτίρια, βγαίνουν εκτός πλατφορμών βραχυχρόνιας μίσθωσης σύμφωνα με το νομοσχέδιο.

Το ρυθμιστικό πλαίσιο για τη βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων, θέτει το υπουργείο Τουρισμού με νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή. Το ν/σ θέτει σαφείς κανόνες για τα ακίνητα που μισθώνονται για μικρές χρονικές περιόδους και όπως αναφέρει το υπουργείο, θεσπίζεται για πρώτη φορά πλαίσιο λειτουργίας των ακινήτων που μισθώνονται βραχυχρόνια με προδιαγραφές υγιεινής και ασφάλειας. Προβλέπεται, επιπλέον, η δυνατότητα ελέγχου των ακινήτων αυτών από τις υπηρεσίες του υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.

Ακίνητα που δεν διαθέτουν χρήση κύριας κατοικίας, όπως αποθήκες, υπόγεια και πρώην βιοτεχνικά ή βιομηχανικά κτίρια, βγαίνουν εκτός πλατφορμών βραχυχρόνιας μίσθωσης σύμφωνα με το νομοσχέδιο. Οι συγκεκριμένοι χώροι, που έχουν ανακαινιστεί με στόχο τη φιλοξενία τουριστών και επισκεπτών, αποκλείονται από την αγορά λόγω της απαίτησης να είναι χαρακτηρισμένοι ως κύριας χρήσης κατοικίες ή να έχουν τακτοποιηθεί πριν τις 28 Ιουλίου 2011, σύμφωνα με τις προβλέψεις του νόμου 4495/2017.

Ειδικότερα, τα ακίνητα που μισθώνονται με όρους της οικονομίας του διαμοιρασμού οφείλουν:

  • Να αποτελούν χώρους κύριας χρήσης κατοικίας και να διαθέτουν φυσικό φωτισμό, αερισμό και κλιματισμό,
  • να διαθέτουν ασφάλιση έναντι αστικής ευθύνης για ζημιές ή ατυχήματα που μπορεί να προκληθούν,
  • να διαθέτουν υπεύθυνη δήλωση ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη, πυροσβεστήρες και ανιχνευτές καπνού, ρελέ διακοπής ή ρελέ αντιηλεκτροπληξιακό και ενδείξεις σήμανσης διαφυγής, και
  • να διαθέτουν πιστοποιητικό μυοκτονίας και απεντόμωσης, φαρμακείο με είδη πρώτων βοηθειών, καθώς και οδηγό με τηλέφωνα πρώτης ανάγκης.

Διατάξεις του νομοσχεδίου

Βραχυχρόνια μίσθωση ακινήτων

Το νομοσχέδιο εισάγει ένα σαφές και λειτουργικό πλαίσιο για τα ακίνητα που προσφέρονται για βραχυχρόνια ενοικίαση, θέτοντας κατευθυντήριες γραμμές για τη διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας.

Οι βασικές απαιτήσεις για αυτά τα ακίνητα περιλαμβάνουν:

Χρήση και χαρακτηριστικά: Τα ακίνητα πρέπει να είναι κατάλληλα για κατοίκηση, να διαθέτουν φυσικό φωτισμό, αερισμό και κλιματισμό.

Ασφάλεια και υγιεινή: Είναι υποχρεωτική η ασφάλιση για ζημιές ή ατυχήματα, καθώς και η παρουσία πυροσβεστήρων, ανιχνευτών καπνού, και άλλων απαραίτητων μέτρων ασφάλειας.

Πρώτες βοήθειες: Τα ακίνητα πρέπει να διαθέτουν φαρμακείο πρώτων βοηθειών και να πληρούν τις προδιαγραφές για τη δημόσια υγεία, όπως πιστοποιητικά απολύμανσης.

Διαδικασία ελέγχου και συμμόρφωσης

Οι έλεγχοι για τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές θα πραγματοποιούνται από το Υπουργείο Τουρισμού, σε συνεργασία με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ). Οι διαχειριστές των ακινήτων θα ενημερώνονται εκ των προτέρων για τους ελέγχους και υποχρεούνται να προσκομίζουν τα απαιτούμενα πιστοποιητικά. Σε περίπτωση παραβάσεων, προβλέπονται διοικητικά πρόστιμα, τα οποία μπορούν να φτάσουν έως και 5.000 ευρώ, με αυστηρότερες ποινές σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων παραβάσεων.

Σύστημα κατάταξης ξενοδοχειακών καταλυμάτων

Για πρώτη φορά, τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια θα κατατάσσονται με βάση περιβαλλοντικά κριτήρια. Η κατάταξη αυτή, που αναπτύχθηκε από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, στοχεύει στη βιώσιμη ανάπτυξη και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Τα καταλύματα θα αξιολογούνται με βάση τις περιβαλλοντικές τους επιδόσεις και θα εκδίδεται πιστοποιητικό που θα επιβεβαιώνει την κατάταξή τους.

Παρεμβάσεις και καινοτομίες

Το νομοσχέδιο περιλαμβάνει επίσης αρκετές σημαντικές ρυθμίσεις για την ενίσχυση του τουριστικού τομέα:

Στέγαση Προσωπικού: Επιτρέπει τη μίσθωση δωματίων προσωπικού σε εργαζομένους του δημόσιου τομέα, όπως γιατροί και δάσκαλοι, σε περιοχές που έχουν ανάγκη στέγασης.

Χιονοδρομικά Κέντρα: Δίνεται η δυνατότητα αναβάθμισης των χιονοδρομικών κέντρων με δραστηριότητες ψυχαγωγίας όλο το χρόνο, προσελκύοντας επισκέπτες και εκτός χειμερινής περιόδου.

Κολυμβητικές Δεξαμενές: Εισάγεται η δυνατότητα χρήσης θαλασσινού νερού σε πισίνες, βοηθώντας στη βιώσιμη διαχείριση του νερού, ειδικά σε περιοχές με λειψυδρία.

Προσβασιμότητα σε Τουριστικούς Λιμένες: Απλοποιούνται οι διαδικασίες για έργα προσβασιμότητας σε λιμένες, εξασφαλίζοντας τη συμμετοχή ατόμων με αναπηρία στον τουρισμό.

Γραφεία Ενοικίασης Οχημάτων: Διευκολύνεται η δημιουργία και λειτουργία γραφείων ενοικίασης αυτοκινήτων και άλλων οχημάτων, με σκοπό την εξάλειψη της γραφειοκρατίας και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας.

Με αυτές τις ρυθμίσεις, το νέο νομοσχέδιο για τον τουρισμό κατασκευάζει ένα οργανωμένο και πιο ελεγχόμενο πλαίσιο για τη βραχυχρόνια μίσθωση και τις τουριστικές υποδομές στη χώρα. Παράλληλα, προάγει την αειφορία, ενισχύει τον ανταγωνισμό και παρέχει τα εργαλεία για την ανάπτυξη ενός πιο βιώσιμου τουριστικού τομέα. Με τη θέσπιση αυτών των κανόνων, η Ελλάδα βρίσκεται σε καλό δρόμο για να προσελκύσει επισκέπτες με όρους ασφάλειας, υπευθυνότητας και περιβαλλοντικής συνείδησης.

Αντιδράσεις

Η ΠΟΜΙΔΑ έχει ήδη εκφράσει την έντονη αντίδρασή της, τονίζοντας ότι η αναδρομική εφαρμογή των νέων προδιαγραφών θα οδηγήσει σε αχρήστευση πολλών ακινήτων που λειτουργούν εδώ και χρόνια στις πλατφόρμες, συμβάλλοντας στην τουριστική ανάπτυξη. Ιδιαίτερα προβληματική είναι η πρόβλεψη για τακτοποίηση έως το 2011, η οποία αποκλείει χώρους που έχουν μετατραπεί πρόσφατα σε τουριστικά καταλύματα, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση υποβαθμισμένων περιοχών στο κέντρο της Αθήνας και άλλες πόλεις.

Οι ιδιοκτήτες ακινήτων που διαθέτουν τα καταλύματά τους σε βραχυχρόνια μίσθωση τηρούν στάση αναμονής, εκτιμώντας ότι το προσεχές χρονικό διάστημα το υπουργείο Τουρισμού (αν δεν μεσολαβήσει διευθέτηση του θέματος κατά τη συζήτηση στη Βουλή) θα εκδώσει διευκρινιστική εγκύκλιο η οποία θα αποσαφηνίζει τη διάταξη που πυροδότησε σωρεία αντιδράσεων, καθώς αποκλείει, επί της ουσίας, από την εν λόγω αγορά τα ακίνητα που άλλαξαν χρήση μετά το 2011.

Σύμφωνα με τον Stama, επιφέρει καταστροφικές οικονομικές συνέπειες στο επιχειρείν, αφού οδηγεί στην απαξίωση επενδύσεων εκατομμυρίων ευρώ σε ανακαινίσεις και αναβαθμίσεις ακινήτων, σε σημαντική μείωση των φορολογικών εσόδων του κράτους, στην αποθάρρυνση μελλοντικών επενδύσεων στην αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και σε απώλεια θέσεων εργασίας στον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης και σε συναφείς κλάδους.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Κατανάλωση | Μετά την Black Friday σειρά παίρνουν Cyber Monday και Travel Tuesday

H Black Friday, η οποία τα τελευταία χρόνια κυριαρχεί και στη χώρα μας, πέρασε δίνοντας σημαντική ανάσα στην αγορά. Ακολούθησε μια ημέρα μετά η -όχι και τόσο γνωστή για τα ελληνικά δεδομένα- Small Business Saturday, που ωθεί τους καταναλωτές να επιλέγουν για τις αγορές τους μικρότερα τοπικά μαγαζιά. Για την ιστορία υπάρχει και η Γκρίζα Πέμπτη, που συμπίπτει με την Ημέρα των Ευχαριστιών στις ΗΠΑ. Aκολουθεί σήμερα αρκετά σκωπτικά η «No Clever Name For It Sunday» (η Κυριακή χωρίς κάποιο έξυπνο όνομα) και αύριο, ξημερώνει η Cyber Monday.

Η Cyber Monday λαμβάνει χώρα την Δευτέρα μετά την ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι μια πρωτοβουλία των λιανοπωλητών, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν τα έσοδα από πωλήσεις στο διαδίκτυο.

Ο όρος επινοήθηκε από την Έλεν Ντέιβις της Εθνικής Ομοσπονδία Λιανικής και τον Σκοτ Σίλβερμαν. Ο όρος πρωτοεμφανίστηκε στις 28 Νοεμβρίου 2005 σε δελτίο τύπου του Shop.org.

Η Cyber Monday έχει γίνει το διαδικτυακό ισοδύναμο της Black Friday και προσφέρει μια ευκαιρία σε μικρότερους διαδικτυακούς λιανοπωλητές να ανταγωνιστούν τις μεγαλύτερες αλυσίδες

Και η «παράδοση» με τις ημέρες δεν σταματά εδώ

Μετά το πέρας της φρενίτιδας των αγορών ήρθε η ώρα να δώσουμε…(αν βέβαια έχει μείνει κάτι στις τσέπες μας -τέλος του μήνα γαρ…)

Η GivingTuesday, που συχνά διατυπώνεται με το hashtag #GivingTuesday είναι η Τρίτη μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Διαφημίζεται ως «παγκόσμιο κίνημα γενναιοδωρίας που απελευθερώνει τη δύναμη των ανθρώπων και των οργανώσεων να μεταμορφώσουν τις κοινότητές τους και τον κόσμο».

Το GivingTuesday ξεκίνησε ως μια απλή ιδέα το 2012: είναι μια μέρα που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να κάνουν το καλό. Η πρωτοβουλία ήταν το πνευματικό τέκνο του Henry Timms στην 92nd Street Y στη Νέα Υόρκη. Συνιδρυτής ήταν το Ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών, με ισχυρή υποστήριξη από το BLK SHP (Black Sheep).

Ένα παρόμοιο concept παρουσιάστηκε επίσης το 2011 στη μη κερδοσκοπική Mary-Archie Theatre Company στο Σικάγο από τον τότε παραγωγό σκηνοθέτη Carlo Lorenzo Garcia, ο οποίος προέτρεψε τους αγοραστές μέσω της The Huffington Post να υιοθετήσουν μια διαφορετική προσέγγιση: να εξετάσουν το ενδεχόμενο να κάνουν δωρεές σε φιλανθρωπικούς σκοπούς αφού είχαν τελειώσει τις αγορές τους στην Cyber ​​Monday.

Το GivingTuesday έχει λάβει υποστήριξη από το Ίδρυμα Bill & Melinda Gates, το Craig Newmark Philanthropies, το Emerson Collective, το Fidelity Charitable, το Ίδρυμα Ford, την Ford Motor Company, την PayPal, και το Ίδρυμα William and Flora Hewlett.

Ή μήπως Travel Tuesday;

Κατά πολλούς η ημέρα μετά την Cuber Monday είναι Travel Tuesday, ή αλλιώς η ταξιδιωτική Τρίτη:μια ολόκληρη μέρα αφιερωμένη στις καλύτερες ταξιδιωτικές ευκαιρίες στην αγορά.

Πρόκειται για μία ημέρα κατά την οποία πτήσεις , ξενοδοχεία , κρουαζιέρες και άλλα βλέπουν μειωμένες τιμές για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η δημιουργία του Travel Tuesday αποδίδεται στην Hopper, μια ταξιδιωτική πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από εκατομμύρια παγκοσμίως. Ενώ προσφέρθηκαν ειδικές ταξιδιωτικές προσφορές μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών πολύ πριν επινοηθεί ο όρος επίσημα το 2017, αποτελεί πλέον ένα κρίσιμο μέρος του εκτεταμένου Σαββατοκύριακου της Μαύρης Παρασκευής για όσους αναζητούν στην αγορά πτήσεις και διαμονή σε ξενοδοχεία και όχι ηλεκτρονικά είδη και δώρα .

Το Travel Tuesday θα μπορούσε να θεωρηθεί το πιο πρόσφατο αγαπημένο παιδί της εμπορικότητας, αλλά το νέο ξεφάντωμα κρατήσεων για διακοπές αντιπροσωπεύει επίσης τις επιθυμίες των καταναλωτών να ξοδέψουν χρήματα σε εμπειρίες αντί για φυσικά αντικείμενα.

 

Και η Τετάρτη;

Το 2016 η Ring.com ίδρυσε την Εθνική Ημέρα Προστασίας Πακέτων στις ΗΠΑ, καλώντας τους πολίτες να είναι σε επαγρύπνηση και να προστατεύσουν τις πολύτιμες αγορές τους, μετά την καταναλωτική φρενίτιδα των προηγούμενων ημερών.  Η Εθνική Ημέρα Προστασίας Πακέτων ενθαρρύνει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να παραμείνουν σε εγρήγορση και να προστατεύσουν τα σπίτια τους από την κλοπή δεμάτων, η οποία γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένη κατά τη διάρκεια των εορτών.

Το Διαδίκτυο έχει διευκολύνει την εύρεση προσφορών και την αποστολή πακέτων απευθείας στα σπίτια μας. Αλλά αυτό διευκολύνει επίσης τους κλέφτες να αρπάζουν τις παραδόσεις μας απευθείας από τα κατώφλια μας. Η Cyber ​​Monday, ειδικότερα, είναι μια μεγάλη ημέρα αγορών μέσω διαδικτύου όπου οι περισσότερες αγορές αποστέλλονται απευθείας στο σπίτι του αγοραστή.

Με την έλευση της Μαύρης Παρασκευής και της Κυβερνο Δευτέρας, έγινε η ανάγκη για μια μέρα που θα ευαισθητοποιήσει για την κλοπή πακέτων και θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες σπιτιού να προστατευτούν από τους κλέφτες. Και κάπως έτσι, γεννήθηκε η Ημέρα Προστασίας Πακέτων.

Small Business Saturday

Η Small Business Saturday είναι μια αμερικανική «εορτή αγορών» που πραγματοποιείται το Σάββατο  μετά την Ημέρα των Ευχαριστιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, δηλαδή σαν χθες…

Η Small Business Saturday, ενθαρρύνει τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις τοπικές και μικρότερες επιχειρήσεις . Η πρώτη εκδήλωση δημιουργήθηκε από την American Express, σε συνεργασία με το μη κερδοσκοπικό National Trust for Historic Preservation , τον δήμαρχο της Βοστώνης Thomas M. Menino και τη Roslindale Village Main Street.

Hashtag

Το hashtag του Twitter #SmallBusinessSaturday υπήρχε από τις αρχές του 2010 και χρησιμοποιήθηκε για την προώθηση μικρών επιχειρήσεων κάθε Σάββατο (όχι μόνο εκείνο το Σάββατο μεταξύ Black Friday και Cyber ​​Monday). Το hashtag χρησιμοποιείται με τρόπο παρόμοιο με το #FollowFriday για να τονίσει τις αγαπημένες τοπικές επιχειρήσεις.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Tetra Pak & Κρι Κρι | Στρατηγική συνεργασία για την επέκταση της παραγωγής γιαουρτιού στην Ελλάδα

Δημιουργία νέας εγκατάστασης, του μεγαλύτερου παστεριωτή γιαουρτιού στην Ελλάδα, που διπλασιάζει τη χωρητικότητα παραλαβής και αποθήκευσης γάλακτος.

ΗTetra Pak, παγκόσμιος ηγέτης σε λύσεις επεξεργασίας και συσκευασίας τροφίμων, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για τη χρήση ταχέως αναπτυσσόμενων τεχνολογιών και τη δημιουργία καινοτόμων λύσεων, προχώρησε στην επέκταση παραγωγής γιαουρτιού της Κρι Κρι, δημιουργώντας μία νέα μονάδα με διπλάσια δυνατότητα υποδοχής και αποθήκευσης γάλακτος, με την εγκατάσταση του μεγαλύτερου παστεριωτή γιαουρτιού στην Ελλάδα.

Με αφετηρία την καινοτομία ως θεμελιώδη αξία, η Tetra Pak συνεχίζει να επενδύει σε τεχνολογίες αιχμής, συνεργαζόμενη στενά με σημαντικούς «παίκτες» της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, όπως η κορυφαία ελληνική γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι, αναπτύσσοντας λύσεις και καινοτόμες προσεγγίσεις που προσαρμόζουν την παραγωγή στις αυξανόμενες απαιτήσεις για ελληνικό γιαούρτι, το οποίο εξάγεται παγκοσμίως.

Ο Βασίλης Ξενογιάννης, Project Manager της Tetra Pak, δηλώνει: «Πρόκειται για ένα έργο γεμάτες προκλήσεις καθώς η επέκταση ήταν μία ιδιαίτερα απαιτητική διαδικασία, και το ζητούμενο δεν ήταν απλώς να προστεθεί άλλη μία γραμμή παραγωγής. Η υλοποίηση έπρεπε να γίνει με την ελάχιστη δυνατή διακοπή της λειτουργίας του εργοστασίου, το οποίο λειτουργεί σχεδόν 24/7 για να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς.»

Ο Δημήτρης Μπαρμπούτης, Διευθυντής Εργοστασίου της Κρι Κρι, υπογραμμίζει: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που μαζί με την Tetra Pak με την οποία συνεργαζόμαστε πλέον 16 χρόνια, ενσωματώσαμε επιτυχώς μια ακόμα τεχνολογική καινοτομία υψηλών προδιαγραφών, συμβάλλοντας στην ταχεία ανάπτυξη της Κρι Κρι. Πρόκειται για μία νέα εγκατάσταση που αλλάζει τα δεδομένα της παραγωγής του γιαουρτιού και μας βοηθά να ανταποκρινόμαστε στις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις της αγοράς.»

Παράλληλα, Tetra Pak και Κρι Κρι πρωτοπορούν με μία ακόμα καινοτόμο λύση καθώς προχωρούν στην εγκατάσταση ενός νέου συστήματος ταχείας κατάψυξης υψηλής χωρητικότητας για οικογενειακές συσκευασίες και κύπελλα παγωτών, προκειμένου να υποστηριχθεί η αυξανόμενη ζήτηση στην ελληνική και διεθνή αγορά. Οι εργασίες πρόκειται να ξεκινήσουν σύντομα με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί στις αρχές του 2025.

Για την Tetra Pak, η συνεργασία με την Κρι Κρι αποτελεί απόδειξη της υποστήριξης της προς τους συνεργάτες της, δημιουργώντας καινοτομίες και εξερευνώντας νέες μεθόδους παραγωγής, που ενισχύουν τις δραστηριότητές τους.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
text about elections
letters AG as logo
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en