Quantcast
Connect with us

ΚΟΣΜΟΣ

Τι συνέβη στη Γερμανία και προκλήθηκε τέτοιο χάος από το χιόνι και τον πάγο | «Γιατί η χώρα ήταν εντελώς απροετοίμαστη;»

Από τότε που ξεκίνησε η κακοκαιρία στη Γερμανία δεν μετακινούνται σχεδόν καθόλου τρένα και λεωφορεία και οι υπάλληλοι των υπηρεσιών διανομής δεν μπορούν να πάνε στη δουλειά τους. Μάλιστα, λόγω του χιονιού και του πάγου πολλοί άνθρωποι στη νότια Βαυαρία δεν μπορούν ακόμη να παραλάβουν τα δέματα και τα γράμματά τους.

Όμως για κάποιους άλλους τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα: όπως για τους ταξιδιώτες που εγκλωβίστηκαν στο αεροδρόμιο του Μονάχου, περιμένοντας για μέρες την πτήση τους. Εκατοντάδες επιβάτες αναγκάστηκαν να διανυκτερεύσουν στο αεροδρόμιο. Η ποσότητα χιονιού που έπεσε μέσα στο Σαββατοκύριακο ήταν αντίστοιχη με αυτήν ενός ολόκληρου χειμώνα.

Όταν το χιόνι καθαρίστηκε, το αεροδρόμιο λειτούργησε και πάλι για λίγο – ώσπου ήρθε η παγοθύελλα και όλες οι πτήσεις έπρεπε ξανά να ακυρωθούν. Και σαν να μην έφτανε αυτό, επειδή πολλοί επιβάτες μεταφέρθηκαν στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, προκλήθηκε εκεί συμφόρηση. Επιπλέον, δεν υπήρχε η δυνατότητα μετακίνησης από το Μόναχο στη Φρανκφούρτη μέσω τρένου, καθώς ο κεντρικός σταθμός της βαυαρικής πρωτεύουσας δεν μπορούσε να λειτουργήσει. Ακόμη, η εκ νέου λειτουργία των σιδηροδρόμων καθυστερεί, διότι σε πολλά σημεία των γραμμών το χιόνι και ο πάγος έχουν προκαλέσει σοβαρές ζημιές.

Θα μπορούσε να αποφευχθεί αυτό το χάος εξαιτίας των χιονοπτώσεων; Και ποιο είναι το κόστος του; Είναι δύσκολο να δοθεί μία ακριβής απάντηση, λέει ο Μίκαελ Σάντο από το διοικητικό συμβούλιο της H&Z που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σχετικά με θέματα εφοδιασμού. Ο ίδιος υπολογίζει σε έναν αριθμό που σίγουρα θα ξεπερνάει τα 100 εκατομμύρια.

Είναι οι σκανδιναβικές χώρες καλύτερα προετοιμασμένες;

Πώς θα μπορούσε να προετοιμαστεί καλύτερα η Γερμανία; Μήπως οι χώρες της βόρειας Ευρώπης, όπως η Νορβηγία, η Σουηδία ή η Φινλανδία, είναι απλώς πιο προηγμένες τεχνολογικά; Τίποτα δεν ακούγεται εκεί για χαοτικές καταστάσεις με τις πτήσεις ή τα δρομολόγια των τρένων. Το αεροδρόμιο του Όσλο, για παράδειγμα, είναι αυτό με τις λιγότερες καθυστερήσεις στην Ευρώπη – και αυτό παρ’ ότι εκεί χιονίζει 50 με 60 ημέρες τον χρόνο. «Δεν έχουμε κλείσει ποτέ χειμώνα», γράφει η Avinor, ο φορέας εκμετάλλευσης του αεροδρομίου, στη Deutsche Welle. Οι σφοδρές χιονοπτώσεις θα μπορούσαν όμως να δυσχεράνουν τη λειτουργία του αεροδρομίου και να προκαλέσουν καθυστερήσεις, ακόμη και ακυρώσεις πτήσεων.

Τα σκανδιναβικά αεροδρόμια έχουν συχνά μεγαλύτερες δυνατότητες, διότι «η πληρότητα των αεροδρομίων αυτών δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με αυτήν στα αεροδρόμια του Μονάχου ή της Φρανκφούρτης», όπως λέει ο Σάντο. Επιπλέον, η ποσότητα του χιονιού το περασμένο Σαββατοκύριακο ήταν άνευ προηγουμένου, καθιστώντας κυριολεκτικά αδύνατο τον καθαρισμό τους.

Μεταξύ Παρασκευής και Σαββάτου έπεσαν στο Μόναχο έως και 44 εκατοστά φρέσκου χιονιού – περισσότερα από όσα έχουν πέσει ποτέ σε μία ημέρα από τότε που ξεκίνησαν οι καταγραφές. Το προηγούμενο ρεκόρ είχε καταγραφεί τον Δεκέμβριο του 1938, όταν σε μία ημέρα έπεσαν 43 εκατοστά χιονιού. Στο αεροδρόμιο του Μονάχου οι υπηρεσίες της χειμερινής περιόδου βρίσκονταν σε αναμονή από τις αρχές Νοεμβρίου. 150 με 200 άτομα εργάζονται σε δύο βάρδιες 12 ωρών η καθεμία – όμως αυτό δεν ήταν αρκετό για να αποφευχθεί το χάος λόγω του χιονιού.

Ο Τόμας Πουλς, ειδικός σε θέματα κυκλοφορίας και υποδομών από το Ινστιτούτο Γερμανικής Οικονομίας στην Κολωνία θεωρεί πως φυσικά και θα μπορούσαν τα αεροδρόμια και οι σιδηροδρομικοί σταθμοί να είναι προετοιμασμένοι για τεράστιες χιονοπτώσεις. Ο υαλόπαγος όμως δεν αφήνει και πολλά περιθώρια. Ακόμη και για την προετοιμασία για τις σφοδρές χιονοπτώσεις, πάντως, χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια. «Στα σκανδιναβικά αεροδρόμια υπάρχει αυτή η κατάσταση σχεδόν κάθε χρόνο, στη Γερμανία όμως όχι», λέει ο Πουλς στη DW.

Απαραίτητες οι επενδύσεις στον σιδηρόδρομο

Βέβαια, οι καθυστερήσεις στις γερμανικές σιδηροδρομικές γραμμές είναι συχνό φαινόμενο – ακόμη κι αν δεν υπάρχουν πρωτοφανείς χιονοπτώσεις. «Η σιδηροδρομική υποδομή είναι σαν έναν ασθενή στην εντατική, κάτι που δεν οφείλεται όμως στις καιρικές συνθήκες, αλλά πολύ περισσότερο στην έλλειψη επενδύσεων εδώ και πολύ καιρό», δηλώνει ο Σάντο στην DW.

Πάντως περισσότερες επενδύσεις χρειάζονται και για τις ημέρες με χιόνια, όπως διαπιστώνει η Frankfurter Allgemeine Zeitung λαμβάνοντας υπόψιν και το παράδειγμα της γειτονικής Αυστρίας. Οι Αυστριακοί Σιδηρόδρομοι (ÖBB) επέστρεψαν και πάλι σε πλήρη λειτουργία, παρ’ ότι επλήγησαν επίσης από τις χιονοπτώσεις. Σύμφωνα με τη FAZ η ÖBB επενδύει 40 εκατομμύρια ευρώ ετησίως για τις χειμερινές υπηρεσίες – έχοντας κύκλο εργασιών ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ. Η Deutsche Bahn μπορεί μεν να δαπάνησε 300 εκατομμύρια ευρώ μεταξύ 2017 και 2022 για τις χειμερινές υπηρεσίες της, ωστόσο έχει ταυτοχρόνως και δεκαπλάσιο κύκλο εργασιών, που φτάνει τα 56 δισεκατομμύρια ευρώ, όπως και ένα μεγαλύτερο δίκτυο γραμμών.

Όσον αφορά τα αεροδρόμια πάντως, ο Σάντο είναι πιο επιφυλακτικός. Οι δυνατότητες των αεροδρομίων θα μπορούσαν επίσης να βελτιωθούν, ωστόσο πρόκειται για μία στάθμιση κόστους-οφέλους. «Ζήσαμε ένα γεγονός που συμβαίνει μία φορά τη δεκαετία και το οποίο προκάλεσε λιγότερες ακυρώσεις από την οποιαδήποτε μέση απεργία στη Lufthansa ή στον σιδηρόδρομο. Γι’ αυτό και είναι δυσανάλογο μέτρο η αύξηση του προσωπικού και των υλικοτεχνικών δυνατοτήτων».

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Η Τουρκία μετατρέπει τους μαθητές της σε «Γκρίζους Λύκους»

Έμφαση στη γεωγραφική θέση της Τουρκίας, με χάρτες που θα σχετίζονται με την ανυπόστατη θεωρία της Γαλάζιας Πατρίδας, την «πατρίδα των αιθέρων» και τη Θάλασσα των Νήσων, θα δίνει το αυτοαπακαλούμενο «Εκπαιδευτικό μοντέλο του Αιώνα».

Η κίνηση αυτή θεωρείται ενδεικτική της ατζέντας διεκδικήσεων της γείτονας για τα επόμενα χρόνια, όπως επισημαίνει σε δημοσίευμά της η Απογευματινή.

«Τρέχει» το υπουργείο Παιδείας της Τουρκίας όσον αφορά το μάθημα της «Γαλάζιας Πατρίδας» στα τουρκικά σχολεία ετοιμάζοντας να τυπώσει ακόμα και τα ανάλογα βιβλία. Το τύπωμα αναμένεται να ξεκινήσει αμέσως μετά αφότου ολοκληρωθεί η διαβούλευση την Παρασκευή.

Επίσης, οι Τούρκοι μαθητές θα διδάσκονται ότι ουδέποτε διαπράχθηκαν οι γεινοκτονίες σε βάρος των ιστορικών λαών της Ανατολής (Αρμενίων, Ποντίων και άλλων εθνοτήτων). Ακόμη, θα διδάσκονται για την αξία του τουρκικού ορυκτού πλούτου και των γραμμών ενέργειας που διέρχονται από τη χώρα.

Μάλιστα, θα παρέχονται η αιτιολογία γιατί η Τουρκία επιμένει στο να μην προσχωρεί στη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας.

Σε ό,τι αφορά την Κύπρο, τα κατεχόμενα θα περιγράφονται ως δήθεν ανεξάρτητητο κράτος.

Επιπλέον, θα διδάσκεται η σημασία της εγχώριας βιομηχανικής παραγωγής, ιδίως της αμυντικής βιομηχανίας της Τουρκίας, στην εξωτερική πολιτική.

Στο μάθημα «Ιστορία της Τουρκικής Επανάστασης και Κεμαλισμός», οι μαθητές θα διδάσκονται τα αίτια και τις συνέπειες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου σε πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό πλαίσιο, την έναρξη της περιόδου του Ψυχρού Πολέμου μετά τον πόλεμο, την ίδρυση των Ηνωμένων Εθνών και του ΔΝΤ, τα σιωνιστικά κινήματα, το Παλαιστινιακό ζήτημα και την αλλαγή της μορφής της αποικιοκρατίας.

Γαλάζια Πατρίδα

Στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Παιδείας αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η «Γαλάζια Πατρίδα είναι η κόκκινη γραμμή της ανεξαρτησίας της Τουρκίας».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας

«H Γαλάζια Πατρίδα η οποία είναι η κόκκινη γραμμή της Ανεξαρτησίας μας, τώρα εντάχθηκε στη διδακτέα ύλη!

Στη διδακτέα ύλη, τονίστηκε η σημασία της ανάγκης προστασίας και υπεράσπισης των δικαιωμάτων και των συμφερόντων της χώρας μας, η οποία περιβάλλεται από θάλασσες από τρεις πλευρές και έχει μια εσωτερική θάλασσα, ενώ εντάχθηκε η αξία της “Γαλάζιας Πατρίδας” στη γεωπολιτική της χώρας όσον αφορά τα σύνορα στη ‘Θάλασσα των Νήσων’ (σ.σ. Αιγαίο), τη Μαύρη Θάλασσα, τη Μεσόγειο και τη Θάλασσα του Μαρμαρά. #Από τις ρίζες στο μέλλον»

Υπ. Παιδείας: «Η Γαλάζια Πατρίδα είναι ο φυσικός σύμμαχός μας»

Παράλληλα, ο υπουργός Παιδείας, Γιουσούφ Τεκίν σε δηλώσεις του ανέφερε ότι «η Γαλάζια Πατρίδα είναι ο φυσικός σύμμαχός μας».

Συγκεκριμένα ανέφερε:

«Με την έγκριση των επιτροπών, Εντάχθηκαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, στη διδακτέα ύλη. Και το
αναφέρω επίσης επειδή συζητήθηκε πολύ, η έννοια της Γαλάζιας Πατρίδας, η περιοχή που είναι o φυσικός σύμμαχος της Τουρκίας. Αυτά υπάρχουν μέσα στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Αυτά ναι είναι νέα βήματα» 
ανέφερε ο Γιουσούφ Τεκίν

«Όταν ολοκληρωθεί η περίοδος διαβούλευσης, η επιτροπή θα οριστικοποιήσει το πρόγραμμα , θα τυπωθούν τα βιβλία και θα ξεκινήσει η ενημέρωση των καθηγητών .Θα είναι η νέα περίοδος» πρόσθεσε ο υπουργός Παιδείας.

Και ο χάρτης της «Γαλάζιας Πατρίδας» μέσα στο βιβλίο

Το σχέδιο εκπαίδευσης της Γαλάζιας Πατρίδας αναφέρει:

-Παράλληλα με την έμφαση στη σημασία των χαρακτηριστικών της θέσης της Τουρκίας, συζητούνται επίσης χάρτες που σχετίζονται με τη ‘Γαλάζια Πατρίδα’ και την ‘Ουράνια Πατρίδα’. Κατά τη διαδικασία αυτή, τονίζεται η αξία του πατριωτισμού με την αναφορά του δίκαιου αγώνα της Τουρκίας ενάντια στις απαιτήσεις που αγνοούν τα νομικά και γεωγραφικά δικαιώματά της στη ‘Θάλασσα των Νήσων’ ( σ.σ. Αιγαίο) και την Ανατολική Μεσόγειο. Τονίζεται η σημασία της νήσου Κύπρου για την Τουρκία και τον Τουρκογενή κόσμο…

-Όταν εξετάζεται η ‘Γαλάζια Πατρίδα’ (Μαύρη Θάλασσα, Μεσόγειος Θάλασσα, ‘Θάλασσα των Νήσων'( σ.σ. Αιγαίο), Θάλασσα του Μαρμαρά), μπορούν να διερευνηθούν οι λόγοι για τους οποίους η Τουρκία δεν είναι συμβαλλόμενο μέρος της Σύμβασης του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, καθώς και τα δικαιώματά της στα διεθνή ύδατα σήμερα/στο μέλλον ή το Σχέδιο Παροχής Νερού που λαμβάνει χώρα με την ‘ΤΔΒΚ’. Οι πληροφορίες που συλλέγονται οργανώνονται και αναλύονται. Οι πληροφορίες αυτές μελετώνται σε χάρτη…

-Το έργο της προετοιμασίας ενός πίνακα σχετικά με τους ενεργειακούς πόρους υδρογονανθράκων στη ‘Γαλάζια Πατρίδα’, τις παραγωγικές δραστηριότητες της Τουρκίας στο εξωτερικό.

Η Ελλάδα θέλει να μετατρέψει την Κύπρο σε Κρήτη

Την ίδια ώρα, κατηγορίες κατά της Ελλάδας εξαπέλυσε ο τουρκοκύπριος ηγέτης Ερσίν Τατάρ κατά τη διάρκεια συνέντευξής του υποστηρίζοντας ότι η Ελλάδα θέλει να μετατρέψει την Κύπρο σε Κρήτη και να αποκλείσει την Τουρκία από την ανατολική Μεσόγειο.

«Υπάρχει τραμπουκισμός, πίεση, αδικία και ανομία στη στάση της ΕΕ. Εγώ προσωπικά δεν μπορώ να το χωνέψω αυτό. Ο στόχος της Ελλάδας και των συμμάχων της είναι να μετατρέψουν την Κύπρο σε Κρήτη, να αποκλείσουν την Τουρκία από την Ανατολική Μεσόγειο και να προσπαθήσουν να περικυκλώσουν την Ανατολία καθώς επίσης και να μετατρέψουν την τουρκοκυπριακή κοινότητα σε μια μειονότητα μέσα στην ίδια της την πατρίδα» δήλωσε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:

«Είναι παράλογο να μιλάμε για την αποχώρηση των Τούρκων στρατιωτών από το νησί τη στιγμή που ξεκινάμε τα προγράμματα για τον εορτασμό της 50ης επετείου. Κανείς δεν θα πρέπει να περιμένει αντίστοιχες ομιλίες από εμάς. Θα γιορτάσουμε την 50ή επέτειο της επιχείρησης με μεγάλο ενθουσιασμό».

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΟΣΜΟΣ

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά του Facebook και του Instagram | Υποψίες ότι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της παραπληροφόρησης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει των ευρωπαϊκών εκλογών του Ιουνίου, την ώρα που εκφράζονται ανησυχίες για ενδεχόμενη χειραγώγηση της κοινής γνώμης από την Ρωσία.

«Αυτή η Κομισιόν έχει θέσει σε λειτουργία εργαλεία για την προστασία των ευρωπαίων πολιτών από την παραπληροφόρηση και της χειραγώγηση των πληροφοριών από τρίτες χώρες», δήλωσε η πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Οταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό συμβαίνει πάντα, αλλά ιδιαιτέρως σε περίοδο εκλογών».

Πρόκειται για την πέμπτη επίσημη έρευνα που διεξάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του νέου κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), ο οποίος ετέθη σε ισχύ τον περασμένο χρόνο γα την αντιμετώπιση του παράνομου online περιεχομένου και προϊόντων.

Η Κομισιόν έχει ήδη ξεκινήσει δύο έρευνες κατά του TikTok. Στο πλαίσιο της μίας από τις δύο έρευνες, η θυγατρική της κινεζικής ByteDance αναγκάσθηκε να διακόψει την περασμένη εβδομάδα την νέα εφαρμογή Lite που ανταμείψει τους χρήστες για τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη, πράγμα που θεωρείται ότι δημιουργεί κινδύνους εθισμού στους νέους.

Στις αρχές Μαρτίου, κινήθηκε διαδικασία κατά της AliExpress, θυγατρικής της Alibaba, λόγω υποψιών ότι δεν λαμβάνει αρκετά μέτρα κατά της πώλησης επικίνδυνων προϊόντων όπως τα πλαστά φάρμακα.

Η πρώτη επίσημη έρευνα αφορούσε επίσης κινδύνους που συνδέονται με την παραπληροφόρηση. Ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου κατά του Χ (πρώην Twitter) για παραλείψεις σχετικές με τον έλεγχο περιεχομένου και την διαφάνεια.

Ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες εφαρμόζεται από το τέλος του Αυγούστου στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το X, TikTok, οι μεγάλες πλατφόρμες της Meta (Facebook, Instagram), στην Apple, την Google, την Microsoft και την Amazon.

Συνολικά, 23 μεγάλοι παράγοντες του Ιντερνετ, ανάμεσά τους τρεις πορνογραφικές ιστοσελίδες (Pornhub, Stripchat και XVideos), έχουν τεθεί υπό άμεση παρακολούθηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραβάτες υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα που φθάνουν μέχρι και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, αλλά προβλέπεται έως και η απαγόρευση λειτουργίας τους στην Ευρώπη σε περιπτώσεις σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Φωτιά στο Μάτι | Εξι κατηγορούμενοι ένοχοι για την τραγωδία

Την απόφασή του επί της ενοχής των 21 κατηγορουμένων στη δίκη για τη φωτιά στο Μάτι ανακοίνωσε το πρωί της Δευτέρας το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών έπειτα από μακρά ακροαματική διαδικασία.

Συνολικά το δικαστήριο έκρινε ενόχους 6 από τους συνολικά 21 κατηγορουμένους με συγγενείς θυμάτων που βρίσκονταν στην αίθουσα να φωνάζουν «ντροπή σας» προς το δικαστήριο. «Μπράβο σας, μπραβο σας, έχετε χάσει παιδί;», «όλοι αθώοι, έπρεπε από μόνοι τους να μπoυν στη φυλακη», φώναζαν οι συγγενείς των θυμάτων.

Ειδικότερα με την απόφαση του το δικαστήριο υιοθέτησε εν μέρει την εισαγγελική πρόταση και κήρυξε ενόχους τους:

  • – Σωτήρη Τερζούδη τότε αρχηγό της Πυροσβεστικής (ανθρωποκτονία από αμέλεια και σωματική βλάβη από αμέλεια για την εκτροπή ελικοπτέρου)
  • – Βασίλη Ματθαιόπουλο τότε υπαρχηγό της Πυροσβεστικής (ανθρωποκτονία από αμέλεια για το θάνατο 9 ανθρώπων στη θάλασσα),
  • – Ιωάννη Φωστιέρη τότε επικεφαλής του ΕΣΚΕ (ανθρωποκτονία από αμέλεια)
  • – Νικόλαο Παναγιωτόπουλο τότε Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αθηνών (ανθρωποκτονία από αμέλεια για 102 ανθρώπους, σωματική βλάβη από αμέλεια 32 ανθρώπων),
  • – Χαράλαμπο Χιώνη τότε Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Ανατολικής Αττικής (ανθρωποκτονία από αμέλεια για 102 ανθρώπους, σωματική βλάβη από αμέλεια 32 ανθρώπων) και
  • – Κωνσταντίνο Αγγελόπουλο κάτοικο από την αυλή του οποίου ξεκίνησε η φωτιά.

Αθώοι κρίθηκαν τα στελέχη της Πυροσβεστικής Χρήστος ΓκολφίνοςΦίλιππος ΠαντελεάκοςΔαμιανός ΠαπαδόπουλοςΧρήστος ΛάμπρηςΧρήστος ΔροσόπουλοςΓεώργιος Πορτοζούδης και Στέφανος Κολοκούρης, ο τότε αξιωματικός στα Εναέρια Μέσα της ΕΛΑΣ Χαράλαμπος Συρογιάννης, ο τότε γενικός γραμματέας Πολιτικής Προστασίας Ιωάννης Καπάκης, η τότε περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου και οι τότε δήμαρχοι Μαραθώνα Ηλίας Ψινάκης και Πεντέλης Δημήτριος-Στέργιος Καψάλης.

Αθώοι κρίθηκαν, παρά την αντίθετη εισαγγελική πρόταση οι Βάιος Θανασιάς τότε αντιδήμαρχος δήμου Μαραθώνα, Ευάγγελος Μπουρνούς τότε δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου, Αντώνης Παλπατζής τότε αντιδήμαρχος Ραφήνας – Πικερμίου.

«Χάθηκε η ντροπή», δήλωσε δικηγόρος θυμάτων μετά την απόφαση του δικαστηρίου.
protothema.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en