MEDIA

Προς νέο σύστημα μέτρησης της τηλεθέασης μετά τα λάθη της Nielsen

Σοβαρός προβληματισμός στην τηλεοπτική αγορά μετά την αποκάλυψη των λανθασμένων στοιχείων μέτρησης της Nielsen στο διάστημα 9 – 11 Οκτωβρίου.

Η απουσία περίπου 1 εκατ. τηλεθεατών από τη ζώνη υψηλής τηλεθέασης χτύπησε συναγερμό στους τηλεοπτικούς σταθμούς, με την εταιρεία μέτρησης να παραδέχεται το σφάλμα με τριήμερη καθυστέρηση.

Η αξιοπιστία των στοιχείων τηλεθέασης είναι καθοριστική για τη λειτουργία της αγοράς, καθώς η Nielsen κάθε μέρα κόβει «νόμισμα», το οποίο πρέπει να είναι έγκυρο. Η διαπίστωση του σφάλματος από τους παράγοντες της αγοράς επιταχύνει τις εξελίξεις για σοβαρές και μεγάλες αλλαγές στη μέτρηση της τηλεθέασης.

 

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version