Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πώς διαμορφώνεται ο κατώτατος μισθός μετά τις αυξήσεις | Τι ισχύει για τριετίες και επίδομα γάμου

Ποδαρικό με αυξήσειςστους μισθούς τους κάνουν οι εργαζόμενοι τόσο του ιδιωτικού όσο και του Δημόσιου τομέα. Το 2024 μπήκε καλά για το σύνολο των εργαζομένων καθώς μετά από πολλά χρόνια «ξεκλειδώνουν» οι τριετίες αλλά αυξάνονται και τα επιδόματα και ως αποτέλεσμα οι εργαζόμενοι θα δουν αυξημένα ποσά να πιστώνονται στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Οδηγίες με το πώς διαμορφώνεται ο κατώτατος μισθός με βάση τις τριετίες δίνει η ΓΣΕΕ και το Κέντρο Πληροφόρησης Εργαζομένων & Ανέργων της Συνομοσπονδίας (ΚΕ.Π.Ε.Α./ΓΣΕΕ) ενημερώνοντας τους εργαζόμενους του ιδιωτικού δικαίου για την επαναφορά από 1η-1-2024 του πλαισίου καταβολής του επιδόματος προϋπηρεσίας.

Ειδικότερα από την 1η.1.2024 καταργείται η διάταξη για την οριζόντια αναστολή κάθε κανονιστικής διάταξης, βάσει της οποίας προβλεπόταν η προσαύξηση των αποδοχών των εργαζομένων λόγω προϋπηρεσίας. Η κατάργηση αυτή δεν είναι οριστική, καθώς το ίδιο άρθρο ορίζει ότι σε τρία χρόνια, δηλαδή την 1η.1.2027, θα ανασταλεί αυτοδικαίως η προσαύξηση των αποδοχών των εργαζομένων λόγω προϋπηρεσίας, εφόσον η ανεργία υπερβεί το 10% και μέχρι να διαμορφωθεί σε ποσοστό κάτω του 10%.

Επίσης, με Πράξη Υπουργικού Συμβουλίου μπορούν να αποφασίζονται και σε κάθε άλλη περίπτωση, οι όροι αναστολής της προσαύξησης των αποδοχών με τα επιδόματα προϋπηρεσίας, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη την εξέλιξη της ανεργίας και του πληθωρισμού, στο πλαίσιο της διαδικασίας καθορισμού του κατώτατου μισθού/ημερομισθίου μονομερώς από την Κυβέρνηση, όπως προβλέφθηκε με μνημονιακή διάταξη το 2012.

Σύμφωνα με το άρθρο 33 του ν. 5053/2023:

Από την 1η.1.2024 αίρεται η αναστολή και επανέρχεται η ισχύς διατάξεων νόμων, κανονιστικών πράξεων, συλλογικών συμβάσεων ή διαιτητικών αποφάσεων, οι οποίες προβλέπουν αυξήσεις μισθών ή ημερομισθίων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων περί υπηρεσιακών ωριμάνσεων, με μόνη προϋπόθεση την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου εργασίας, όπως το επίδομα πολυετίας, το επίδομα χρόνου εργασίας, το επίδομα τριετίας και το επίδομα πενταετίας, η οποία επιβλήθηκε με το άρθρο 4 της υπ’ αριθμ. 6/28.2.2012 Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου (άρθρο 33 παρ.1).

Για την εφαρμογή των ανωτέρω, των οποίων η αναστολή αίρεται, ισχύουν τα εξής:

  • Η προϋπηρεσία κάθε εργαζομένου, που είχε προσληφθεί πριν από τη 14η.2.2012, όπως η προϋπηρεσία αυτή είχε διαμορφωθεί τη 14η.2.2012 οπότε και ανεστάλη η συμπλήρωσή της, συνεχίζει να συμπληρώνεται μετά από την 1η.1.2024.
  • κάθε εργαζομένου, που προσλήφθηκε μετά από τη 14η.2.2012, ξεκινά να συμπληρώνεται μετά από την 1η.1.2024 (άρθρο 33 παρ.2).

Ειδικώς για την προσαύξηση λόγω προϋπηρεσίας σε όσους εργαζόμενους αμείβονται με τον κατώτατο νομοθετημένο μισθό ή ημερομίσθιο, ως χρόνος προϋπηρεσίας αναγνωρίζεται ο χρόνος εξαρτημένης σύμβασης ή σχέσης εργασίας, που έχει διανυθεί σε οποιονδήποτε εργοδότη και σε οποιαδήποτε ειδικότητα πριν από τη 14η.2.2012 και μετά από την 1η.1.2024. Η κατά τα ανωτέρω προσαύξηση λόγω προϋπηρεσίας καθορίζεται ως εξής:

α) Για τους υπαλλήλους με εξαρτημένη σχέση εργασίας, σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) για κάθε τριετία προϋπηρεσίας και έως τρεις (3) τριετίες και συνολικά σε ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) για προϋπηρεσία εννέα (9) ετών και άνω.

β) Για τους εργατοτεχνίτες, με εξαρτημένη σχέση εργασίας σε ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) για κάθε τριετία προϋπηρεσίας και έως έξι (6) τριετίες και συνολικά τριάντα τοις εκατό (30%) για προϋπηρεσία δεκαοκτώ (18) ετών και άνω (άρθρο 33 παρ.3).

 Αν οι καταβαλλόμενες τακτικές αποδοχές είναι υπέρτερες των νόμιμων αποδοχών, οι αυξήσεις, οι προσαυξήσεις και τα ποσά εν γένει που προκύπτουν από την εφαρμογή των ανωτέρω, συμψηφίζονται με τη διαφορά που προκύπτει μεταξύ καταβαλλόμενων και νόμιμων αποδοχών, με την καταβολή της οποίας εξοφλούνται ολοσχερώς ή μερικώς (άρθρο 33 παρ.4).

 Για το χρονικό διάστημα από τη 14η.2.2012 έως και την 31η.12.2023 καμία αξίωση δεν γεννάται, ούτε οφείλονται αυξήσεις μισθών ή ημερομισθίων, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων περί υπηρεσιακών ωριμάνσεων, με μόνη προϋπόθεση την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου εργασίας, όπως αναφέρονται ανωτέρω, ούτε επιτρέπεται να υπολογιστεί προϋπηρεσία που έχει διανυθεί από τη 14η.2.2012 έως και την 31η.12.2023 (άρθρο 33 παρ.5).

Αναλυτικοί πίνακες με τα ποσά

Η ΓΣΕΕ επισημαίνει περαιτέρω τα ακόλουθα:

 Οι επιμέρους Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας (κλαδικές, ομοιοεπαγγελματικές, επιχειρησιακές) περιέχουν συνήθως όρους για τις θέσεις και τις ειδικότητες τις οποίες ρυθμίζουν και για τις προϋποθέσεις αναγνώρισης και προσμέτρησης της προϋπηρεσίας των εργαζομένων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής τους. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σχετική αναφορά στην οικεία ΣΣΕ, ο γενικός κανόνας που αφορά στους-τις αμειβόμενους-ες με βάση τον κατώτατο μισθό/ημερομίσθιο είναι ότι οι προσαυξήσεις λόγω χρόνου εργασίας καταβάλλονται για την προϋπηρεσία σε οποιονδήποτε εργοδότη και με οποιαδήποτε ειδικότητα.

Οι εργαζόμενοι-ες μπορούν να αναζητήσουν:

  • στοιχεία της απασχόλησης και του χρόνου ασφάλισής τους μέσω του my ERGANI και του my ΕΦΚΑ με τη χρήση των κωδικών πρόσβασής τους στο TAXIS
  • στοιχεία Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας από τις ιστοσελίδες του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων και του Οργανισμού Μεσολάβησης και Διαιτησίας
  • πιστοποιητικό εργασίας από τον εργοδότη για το είδος και τη διάρκεια της εργασίας τους κατά τη λήξη της σύμβασής τους. Μόνο εάν το ζητήσουν ειδικά οι εργαζόμενοι-ες βεβαιώνεται η ποιότητα της εργασίας τους και η διαγωγή τους. Η παραίτηση των εργαζομένων από το δικαίωμά τους αυτό είναι άκυρη (άρθρα 14, 319 ΠΔ 80/2022, άρθρα 678-679 ΑΚ).

Στους-ις εργαζόμενους-ες καταβάλλεται επίδομα γάμου 10%, το οποίο αποτελεί κατοχυρωμένο κατώτατο όριο προστασίας όλων των εργαζομένων τόσο μέσω των Εθνικών Γενικών ΣΣΕ (ΔΔΔΔ Αθ 10/1976, ΕΓΣΣΕ 1988, ΕΓΣΣΕ 1989, ΕΓΣΣΕ 2013. ΕΓΣΣΕ 2014, ΕΓΣΣΕ 2022), όσο και μέσω του νόμου (άρθρο 2 ν. 1767/1988, 20 παρ.2 ν. 1849/1989, 16 παρ.1 ν. 435/1976). Συνεπώς λόγω της διπλής του νομικής φύσης τόσο ως όρου της ΕΓΣΣΕ με κανονιστική ισχύ όσο και ως τυπικού νόμου, δεσμεύει, ως κανόνας δικαίου, το σύνολο των εργοδοτών της χώρας (σχετ. Εγκύκλιος ΓΣΕΕ υπ.αριθμ 5/2013).

Η ΓΣΕΕ υπενθυμίζει επίσης ότι:

  • Η άρση της επιβληθείσας με το άρθρο 4 της μνημονιακής ΠΥΣ 6/2012 αναστολής χορήγησης των πολυετιών, η οποία επαναλήφθηκε για τις τριετίες του κατώτατου μισθού/ημερομισθίου με το ν. 4093/2012, πρέπει να είναι πραγματική, με αναδρομικότητα από τότε που επιβλήθηκε και χωρίς όρους και προϋποθέσεις, που χάνονται μέσα στις στρεβλώσεις αλληλοαναιρούμενων μνημονιακών ρυθμίσεων και εντείνουν τις ανισότητες μεταξύ των εργαζομένων, τους οποίους εν τέλει θα οδηγήσει μαζικά στα δικαστήρια.
  • Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης οφείλει να προχωρήσει χωρίς καθυστέρηση και απρόσκοπτα τις διαδικασίες κήρυξης ως γενικά υποχρεωτικών των κλαδικών και ομοιοεπαγγελματικών ΣΣΕ, για τις οποίες έχει ήδη ζητηθεί ή θα ζητηθεί να εκκινήσει η διαδικασία επέκτασης της κανονιστικής τους ισχύος.
  • Καλούμε την Κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην επαναφορά και αποκατάσταση του καθορισμού του κατώτατου μισθού/ ημερομισθίου μέσω της Εθνικής Γενικής ΣΣΕ, μέσω ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων και με καθολική ισχύ για όλους τους-ις εργαζόμενους-ες στην επικράτεια, διαδικασία που ζητούμε να διασφαλισθεί από το νόμο ενσωμάτωσης της Οδηγίας 2022/2041 για τους κατώτατους μισθούς. Εφόσον η κορυφαία αυτή συλλογική διαδικασία επανέλθει θα αποτελέσει κρίσιμο μέτρο επίτευξης της απαιτούμενης ευρείας κάλυψης του 80% των εργαζομένων στη χώρα από ΣΣΕ.
  • Το επίδομα προϋπηρεσίας αποτελεί κορυφαία κατάκτηση των εργαζομένων:
    – Η καταβολή επιδόματος προϋπηρεσίας (οι λεγόμενες «τριετίες»), κατοχυρώθηκε ως κατώτατο όριο προστασίας όλων των εργαζομένων ιδιωτικού δικαίου της χώρας με κανονιστική ισχύ (δηλαδή ισχύ νόμου) μαζί με τον κατώτατο μισθό/ημερομίσθιο από τις Εθνικές Γενικές Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας. Με διαδοχικές διατάξεις στις Εθνικές Γενικές ΣΣΕ από το 1975 και μετά, τα επιδόματα προϋπηρεσίας/τριετιών αυξήθηκαν σταδιακά, μέσω ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων και διαμορφώθηκαν ως εξής: 3 τριετίες με προσαύξηση 10% για τους υπαλλήλους (συνολικά 30% για προϋπηρεσία 9 ετών και άνω) και 6 τριετίες με προσαύξηση 5% για τους εργατοτεχνίτες (συνολικά 30% για προϋπηρεσία 18 ετών και άνω).

– Οι ρυθμίσεις για την καταβολή επιδόματος προϋπηρεσίας αποτελούν διαχρονικά σταθερό σημείο αναφοράς για τη ρύθμιση των αποδοχών και την προσαύξησή τους με βάση την προϋπηρεσία των εργαζομένων μέσω των υπόλοιπων ειδών ΣΣΕ, δηλαδή των κλαδικών, των ομοιοεπαγγελματικών και των επιχειρησιακών, οι οποίες μπορεί να περιέχουν ρυθμίσεις για την καταβολή επιδομάτων με συντομότερο χρόνο προϋπηρεσίας (πχ στη διετία, στο έτος κλπ), είτε υψηλότερες αποδοχές και προσαυξήσεις λόγω προϋπηρεσίας.

Η ΓΣΕΕ μαζί με Ομοσπονδίες, Εργατικά Κέντρα και πρωτοβάθμια σωματεία όρθωσαν ανάχωμα υπεράσπισης των επιδομάτων τριετιών (για την προϋπηρεσία μέχρι την 14-2-2012) στο Συμβούλιο της Επικρατείας, με σκοπό να επιβεβαιωθεί η ισχύς τους, ώστε να μην επέλθει χειροτέρευση των μισθολογικών όρων εργασίας μεγάλου αριθμού εργαζομένων, που αμείβονται με τον κατώτατο μισθό. Το Συμβούλιο της Επικρατείας με την υπ.αριθμ. 148/2022 απόφασή του απέρριψε ως απαράδεκτη την αίτηση ακύρωσης, επιβεβαιώνοντας ότι η υποχρέωση καταβολής των προσαυξήσεων των τριετιών, αποτελεί ζήτημα που ρυθμίζεται ευθέως από το νόμο, που παράγει νομική δέσμευση για καταβολή των επιδομάτων τριετιών, αφού οι αντίστοιχες νομοθετικές διατάξεις για τις τριετίες είναι νομικά δεσμευτικές για τους εργοδότες.

Υπενθυμίζουμε ότι ήδη η ΓΣΕΕ είχε δικαιωθεί το 2017 από το Συμβούλιο της Ευρώπης, το οποίο με απόφασή του αρμόδιου ελεγκτικού του οργάνου, αναγνώρισε, ανάμεσα σε άλλες, ως αντικείμενες στον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη, τις μειώσεις του κατώτατου μισθού/ημερομισθίου και τις διακρίσεις σε βάρος των νέων εργαζομένων.

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Έτοιμες από τον Μάρτιο οι φορολογικές δηλώσεις για 1,4 εκατ. φορολογούμενους

Μέχρι τη Μεγάλη Τετάρτη, 16 Απριλίου 2025, η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) σχεδιάζει να έχει ολοκληρώσει την εκκαθάριση περισσότερων από 1,4 εκατομμυρίων φορολογικών δηλώσεων φυσικών προσώπων για το φορολογικό έτος 2024.

Πρόκειται για δηλώσεις που αφορούν κυρίως μισθωτούς και συνταξιούχους και θα είναι πλήρως προσυμπληρωμένες από την ΑΑΔΕ, αξιοποιώντας τα διαθέσιμα στοιχεία για τα εισοδήματα και τις δαπάνες των φορολογουμένων. Οι δηλώσεις αυτές θα είναι έτοιμες και διαθέσιμες για υποβολή ήδη από τις 15 Μαρτίου 2025, όταν και θα ξεκινήσει η περίοδος κατάθεσης δηλώσεων για τα εισοδήματα του 2024.

Στόχος είναι όσο το δυνατόν περισσότεροι φορολογούμενοι με χρεωστικά εκκαθαριστικά να κερδίσουν τη μέγιστη έκπτωση του 4%, η οποία θα παρέχεται για πρώτη φορά σε όσους υποβάλουν τις δηλώσεις τους έως τις 15 Απριλίου και πληρώσουν εφάπαξ τον φόρο εισοδήματος. Οι φορολογούμενοι θα ειδοποιηθούν με ηλεκτρονικά μηνύματα στα e-mail τους, στα οποία θα τους γνωστοποιούνται οι εξής επιλογές:

α) Εφόσον δεν έχουν καμία αντίρρηση ως προς τα προσυμπληρωμένα στοιχεία, να προχωρήσουν στην υποβολή τους έως την 15η Απριλίου 2025.

β) Να τροποποιήσουν τα στοιχεία τους μέχρι τις 15 Απριλίου 2025, εάν το κρίνουν απαραίτητο.

γ) Να μην προβούν σε καμία ενέργεια, οπότε η δήλωσή τους θα υποβληθεί αυτόματα από την ΑΑΔΕ στις 16 Απριλίου 2025 και θα εκκαθαριστεί.

Σε περίπτωση που οι φορολογούμενοι συμφωνούν με τα προσυμπληρωμένα στοιχεία, μπορούν να υποβάλουν άμεσα τη δήλωσή τους. Όσοι δεν προβούν σε ενέργειες, θα δουν τις δηλώσεις τους να υποβάλλονται αυτόματα από την ΑΑΔΕ τη Μεγάλη Τετάρτη, 16 Απριλίου.

Σε τηλεοπτική του συνέντευξη, ο Διοικητής της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, επιβεβαίωσε ότι η περίοδος υποβολής θα ξεκινήσει στις 15 Μαρτίου, όπως προβλέπει το νέο χρονοδιάγραμμα, και θα διαρκέσει έως τις 15 Ιουλίου, χωρίς παρατάσεις. Τόνισε τη σημασία της έγκαιρης καταχώρισης στοιχείων στο νέο Μητρώο μισθοδοσίας, που ολοκληρώθηκε στις 15 Ιανουαρίου, χαρακτηρίζοντάς την καθοριστική για την επιτυχία της διαδικασίας.

Όπως ανέφερε, το 2024 είχαν υποβληθεί 423.000 δηλώσεις χωρίς καμία τροποποίηση, ενώ φέτος ο στόχος είναι η ολοκλήρωση της διαδικασίας για τις προσυμπληρωμένες δηλώσεις μέσα στον πρώτο μήνα, ώστε να εξασφαλιστεί η φορολογική έκπτωση για τους πολίτες.

Τόνισε δε πως το νέο σύστημα της ΑΑΔΕ προσφέρει ταχύτητα, ευελιξία και ουσιαστικά οικονομικά κίνητρα, διευκολύνοντας τους φορολογούμενους και ενισχύοντας παράλληλα την ταμειακή ροή του κράτους.

protothema.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Αλέξης Μητρόπουλος: Καθυστερήσεις στις αποφάσεις για αναδρομικά

Δεκτή αίτηση πρότυπης δίκης της ΑΔΕΔΥ για επιδόματα εορτών και αδείας

Η ΑΔΕΔΥ ανακοίνωσε ότι η Τριμελής Επιτροπή του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) έκανε δεκτή την αίτησή της για πρότυπη δίκη σχετικά με την καταβολή των επιδομάτων εορτών και αδείας στους δημοσίους υπαλλήλους. Η απόφαση αυτή, που εκδόθηκε με την ΠΝ 2/16.1.2025, αφορά αγωγή δημοσίου υπαλλήλου για την επαναφορά των επιδομάτων.

Υπενθυμίζεται ότι η ΑΔΕΔΥ είχε πρόσφατα ζητήσει από το ΣτΕ να εξεταστεί εκ νέου η επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, αίτημα που πλέον εισέρχεται σε διαδικασία δικαστικής κρίσης.Προς νέα καθυστέρηση οδεύει η έκδοση της απόφασης του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου (ΑΕΔ) που αφορά τα αναδρομικά των συνταξιούχων για τις περικοπές στα δώρα και τα επιδόματα του ενδεκαμήνου μεταξύ Ιουνίου 2015 – Μαΐου 2016. Η απόφαση αναμενόταν εντός του φθινοπώρου, ωστόσο τελευταίες πληροφορίες προσδιορίζουν την έκδοση της τον Φεβρουάριο ή ακόμη και τις αρχές Μαρτίου. Σημειώνεται ότι η συζήτηση της υπόθεσης στο ΑΕΔ έγινε στις 17 Απριλίου 2024.

Προς νέα καθυστέρηση φαίνεται να οδηγείται η έκδοση της απόφασης του Ανώτατου Ειδικού Δικαστηρίου (ΑΕΔ) σχετικά με τα αναδρομικά των συνταξιούχων για τις περικοπές στα δώρα και τα επιδόματα κατά το ενδεκάμηνο Ιουνίου 2015 – Μαΐου 2016.

Παρότι η απόφαση αναμενόταν το φθινόπωρο του 2024, οι τελευταίες πληροφορίες δείχνουν πως η έκδοση της μετατίθεται για τον Φεβρουάριο ή ακόμα και τις αρχές Μαρτίου 2025. Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση συζητήθηκε ενώπιον του ΑΕΔ στις 17 Απριλίου 2024, και η καθυστέρηση προκαλεί έντονο ενδιαφέρον και αγωνία στους συνταξιούχους.

Δωρεάν φάρμακα για 130.000 χαμηλοσυνταξιούχους από 1ης Μαρτίου

Από την 1η Μαρτίου τίθεται σε ισχύ το μέτρο της δωρεάν παροχής φαρμάκων σε περισσότερους από 130.000 χαμηλοσυνταξιούχους. Σύμφωνα με την τροπολογία που κατατέθηκε και ψηφίστηκε από τη Βουλή, δικαιούχοι είναι όσοι λαμβάνουν σύνταξη ή έχουν εισόδημα έως 643 ευρώ.

Η επέκταση του μέτρου υπολογίζεται να κοστίσει περίπου 25 εκατ. ευρώ και αποτελεί σημαντική στήριξη για χιλιάδες χαμηλοσυνταξιούχους που δυσκολεύονται να καλύψουν τις φαρμακευτικές τους ανάγκες.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συντάξεις Φεβρουαρίου: Πότε πληρώνονται οι δικαιούχοι ανά Ταμείο

Δείτε αναλυτικά

Όπως έχει ανακοινώσει προ ημερών ο e-ΕΦΚΑ, καθώς οι ημερομηνίες πληρωμής ακολουθούν τον κανόνα του διαχωρισμού μεταξύ μισθωτών και μη μισθωτών, οι πληρωμές θα γίνουν σε δύο διαφορετικές ημέρες.

Οι ημέρες πληρωμής των συντάξεων διαμορφώνονται ως εξής:

  • Την Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2025 θα καταβληθούν οι κύριες συντάξεις από τα τέως Ταμεία μη μισθωτών ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και ΕΤΑΑ, οι κύριες συντάξεις που απονεμήθηκαν από τη σύσταση του ΕΦΚΑ και μετά, με τον ν. 4387/2016, μέσω του ΟΠΣ-ΕΦΚΑ (συνταξιούχοι μισθωτοί & μη μισθωτοί από 1/1/2017 και έπειτα) και όλες οι επικουρικές συντάξεις του ιδιωτικού τομέα (μη μισθωτών και μισθωτών).
  • Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2025 θα καταβληθούν οι κύριες συντάξεις των τέως Ταμείων μισθωτών (ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, τραπεζών, ΟΤΕ, ΔΕΗ, ΛΟΙΠΩΝ ΕΝΤΑΣΣΟΜΕΝΩΝ (ΤΣΕΑΠΓΣΟ, ΤΣΠ-ΗΣΑΠ), ΝΑΤ, ΕΤΑΤ και ΕΤΑΠ-ΜΜΕ), καθώς και οι κύριες και οι επικουρικές συντάξεις του Δημοσίου.

Σημειώνεται οι δικαιούχοι θα δουν τα χρήματα στον λογαριασμό τους το απόγευμα της προηγούμενης ημέρας της πληρωμής. Δηλαδή Δευτέρα 27 Ιανουαρίου και Τετάρτη 29 Ιανουαρίου αντίστοιχα.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
text about elections
blue circle with steel construction
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en