Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ποιες κατηγορίες οδηγών περνούν δωρεάν από τα διόδια;

Η διέλευση από τα διόδια μπορεί να κοστίσει αρκετά ακριβά σε ανθρώπους που τα χρησιμοποιούν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Υπάρχουν, ωστόσο, κάποιες κατηγορίες πολιτών οι οποίες εξαιρούνται από την υποχρέωση καταβολής διοδίων.

Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση στην ιστοσελίδα της κυβέρνησης, δωρεάν διέλευση από τα διόδια της περιοχής τους δικαιούνται -κατά περίπτωση- οι μόνιμοι κάτοικοι στα διοικητικά όρια ορισμένων δήμων, οι οποίοι είναι οι εξής:

ΑΒΔΗΡΩΝ, ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ, ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ, ΑΡΡΙΑΝΩΝ, ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟΥ, ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ, ΙΑΣΜΟΥ, ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ, ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ – ΣΑΠΩΝ, ΜΕΤΣΟΒΟΥ, ΝΕΣΤΟΡΙΟΥ, ΜΥΚΗΣ, ΞΑΝΘΗΣ, ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ, ΠΑΓΓΑΙΟΥ, ΠΡΕΣΠΩΝ, ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ, ΣΟΥΛΙΟΥ, ΣΟΥΦΛΙΟΥ, ΤΟΠΕΙΡΟΥ, ΦΙΛΙΑΤΩΝ, ΦΛΩΡΙΝΑΣ, ΟΙΚΙΣΜΟΙ

BUY NOW

  • ΤΟ ΝΕΟ SUV ΤΗΣ RENAULT ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

  • ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ CUPRA

  • Ο ΗΓΕΤΗΣ ΣΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

  • PARKING ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ 3,5 ΕΥΡΩ ΤΗ ΜΕΡΑ

diodia dorean.

Οι δικαιούχοι πρέπει να υποβάλλουν ηλεκτρονική αίτηση στη σχετική πλατφόρμα (πατήστε εδώ), αφού πρώτα βεβαιωθούν ότι διαθέτουν σε ηλεκτρονική μορφή (pdf, png, jpeg, jpg) τα παρακάτω έγγραφα:

  • Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας του προσώπου που θα εγγραφεί στον κατάλογο ως μόνιμος κάτοικος.
  • Αντίγραφο πρόσφατου Εκκαθαριστικού Εφορίας.
  • Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος ή των οχημάτων για τα οποία ζητείται η διέλευση από τα διόδια ως όχημα μόνιμου κατοίκου

Επιπροσθέτως, εξαιρούνται από την υποχρέωση καταβολής διοδίων όλα τα επιβατικά ΙΧ που ανήκουν κατά κυριότητα σε ανέργους ή χρησιμοποιούνται από αυτούς. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η επίδειξη της κάρτας ανεργίας, η οποία πρέπει να βρίσκεται σε ισχύ κατά τη διέλευση από το σταθμό.

Δεν πληρώνουν, επίσης, διόδια τα ΙΧ που ανήκουν κατά πλήρη κυριότητα σε άτομα με αναπηρία (Α.Μ.Α.) και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο από αυτά ή για τη μεταφορά τους από τρίτους. Τα συγκεκριμένα οχήματα πρέπει να φέρουν σε εμφανές σημείο το Δελτίο Στάθμευσης Οχημάτων των Ατόμων με Αναπηρίες (ΔΕΛΤΙΟ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ «Α.Μ.Α.»), το οποίο χορηγείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Τομέα Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων και στο οποίο αναγράφεται το ονοματεπώνυμο του κατόχου και ο αριθμός μητρώου του Δελτίου Στάθμευσης.

diodia dorean.

Απαλλάσσονται ακόμα τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης που ανήκουν σε ανάπηρους  πολέμου βαρείας αναπηρίας, εφόσον, μετά από γνωμοδότηση της Ανωτάτης Υγειονομικής Επιτροπής του Στρατού, κρίνονται απαραίτητα για την μετακίνησή τους και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνον από αυτούς.

Πέρα από τις ανωτέρω κατηγορίες, η απαλλαγή ισχύει για τα -φέροντα ειδικό σήμα- οχήματα ιδιοκτησίας των εταιρειών συντήρησης των αυτοκινητοδρόμων (π.χ. Εγνατία οδός), τα οχήματα της πυροσβεστικής, της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού – Ελληνικής Ακτοφυλακής, των Ένοπλων Δυνάμεων, αλλά και τα οχήματα του ΕΚΑΒ.

Τέλος, απαλλαγή καταβολής διοδίων δικαιούνται τα οχήματα εταιρειών οδικής βοήθειας, που νομιμοποιούνται δυνάμει συμβάσεων με τις εταιρείες που είναι υπεύθυνες για τη συντήρηση και τη λειτουργία των αυτοκινητοδρόμων.

Σημειώνεται ότι η δωρεάν διέλευση από τα διόδια για τα οχήματα μόνιμων κατοίκων και των ατόμων με αναπηρία ενδέχεται να μην ισχύει σε όλους τους σταθμούς διοδίων της χώρας. Προτού, λοιπόν, γίνει η διέλευση από τα εκάστοτε διόδια η επικοινωνία με τις εταιρείες συντήρησης, λειτουργίας καισυστήνεται  εκμετάλλευσης των αυτοκινητοδρόμων/Εθνικών Οδών.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μακάριος Λαζαρίδης: «Ακούμε την εντολή των πολιτών και προχωράμε πιο γρήγορα και πιο τολμηρά»

 «Η αξιοποίηση του “Φίλιππος Β’” έμπρακτο αποτύπωμα του οράματός μας για την Ελλάδα της προόδου και της ευημερίας»

Την περαιτέρω ενίσχυση του ρόλου του λιμένα «Φίλιππος Β΄» στην Καβάλα, μέσω της εισόδου ιδιωτών επενδυτών σε αυτό, καθώς και το πολλαπλό κέρδος του ελληνικού δημοσίου και της χώρας από τη συγκεκριμένη εξέλιξη, υπογράμμισε ο Βουλευτής Π.Ε. Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας, κ. Μακάριος Λαζαρίδης, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής για το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την κύρωση της σύμβασης υποπαραχώρησης του λιμένα.

«Είναι ένα έμπρακτο αποτύπωμα του οράματός μας για την Ελλάδα της προόδου και της ευημερίας. Την Ελλάδα που έκανε σημαντικά βήματα προς τα εμπρός την προηγούμενη πενταετία και προχωρά πλέον με ακόμα πιο γοργούς ρυθμούς, με στόχο την επίτευξη της πραγματικής σύγκλισης με την Ευρώπη», τόνισε. Πολλοί, ανέφερε ο κ. Λαζαρίδης, «θεωρούν ότι ο Λιμένας της Καβάλας θα μπορούσε να λειτουργήσει ως κομμάτι του νοητού άξονα, ως μια “Εγνατία των λιμανιών”. Ένας νοητός άξονας, ο οποίος θα περιλαμβάνει και τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Θεσσαλονίκης και της Ηγουμενίτσας, ενώνοντας Ανατολή και Δύση, στην καρδιά της Βαλκανικής και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Και βεβαίως αποτελεί ένα μόνο μέρος του ολοκληρωμένου σχεδιασμού της Κυβέρνησης για την αναπτυξιακή διάσταση της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, όπως την έχει ανακοινώσει ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης».

Ο κ. Λαζαρίδης σημείωσε ότι «η χώρα έχει μπει σε έναν δρόμο δυναμικής ανάπτυξης με προοπτική. Για να συμβεί αυτό, άρχισε να αποδίδει η μεταρρυθμιστική πολιτική που εφαρμόζει η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας από το 2019. Και με το ίδιο πάθος, την ίδια διάθεση και αποτελεσματικότητα θα συνεχίσουμε. Αυτή άλλωστε είναι η εντολή που λάβαμε από τους πολίτες στις εκλογές της περασμένης Κυριακής. Οφείλουμε να πάμε πιο γρήγορα και πιο τολμηρά, πετυχαίνοντας την πραγματική σύγκλιση με τις ανεπτυγμένες ευρωπαϊκές χώρες».

Ως αρωγό σε αυτήν την προσπάθεια χαρακτήρισε το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, «το πρόσθετο χρηματοδοτικό εργαλείο το οποίο αυτή η Κυβέρνηση κατάφερε και εξασφάλισε, ύστερα από μια πολύ σκληρή διαπραγμάτευση τον Ιούλιο του 2020. Τα οφέλη του τα καρπώνονται ήδη όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι Έλληνες και συντελούν στην αποτροπή σημαντικών περιφερειακών αποκλίσεων σε
σχέση με την ανάπτυξη».

Παραπέμποντας δε σε σχετική τοποθέτηση του Πρωθυπουργού, ο κ. Λαζαρίδης εξέφρασε τη διαπίστωση ότι «η Ελλάδα του 2024 είναι πολύ καλύτερη από εκείνη του 2019. Έτσι και η Ελλάδα του 2027 θα είναι πολύ καλύτερη από τη σημερινή. Το θέλουμε, το μπορούμε και θα το καταφέρουμε, σε μια χώρα που μεταμορφώνετα  προς το καλύτερο, οι θυσίες των πολιτών αποδίδουν και η βούληση ταυτόχρονα με
το σχέδιο και την ικανότητα της σημερινής Κυβέρνησης έχουν ήδη συγκεκριμένα αποτελέσματα. Είναι δέσμευσή μας να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα των πολιτών και θα το κάνουμε. Πρόκειται για το μεγάλο μας στοίχημα κατά τη δεύτερη κυβερνητική μας θητεία, οι πολίτες μας εμπιστεύονται και μας διαμηνύουν να προχωρήσουμε στις μεταρρυθμίσεις πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά».

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μάκης ΠΗ διοίκηση του Δήμου Καβάλας βάζει αυξήσεις 50% στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΚ!

Η διοίκηση της ΔΕΥΑΚ προχωρά σε νέα οριζόντια αύξηση 50% στην πάγια χρέωση στα τιμολόγια του νερού, που φτάνει από τα 4 ευρώ στα 6 ευρώ τον μήνα για κάθε νοικοκυριό αδιακρίτως και άσχετα με την κατανάλωση που κάνει!

Δηλαδή το κάθε νοικοκυριό θα πληρώνει: 12 μήνες * 6 ευρώ = 72 ευρώ τον χρόνο!

Και συνολικά για τα 45.000 υδρόμετρα της ΔΕΥΑΚ, όλοι οι δημότες θα επιβαρυνθούν επιπλέον με 1.080.000 ευρώ τον χρόνο!

Θα φτάσουμε δηλαδή να πληρώνουμε 3.240.000 ευρώ “χαράτσι” στη ΔΕΥΑΚ όλοι οι δημότες κάθε χρόνο, και κυρίως οι δημότες με χαμηλή κατανάλωση!

Αυτές είναι οι συνέπειες της κακοδιαχείρισης, της κατασπατάλησης χρημάτων, των ανεξέλεγκτων αναθέσεων δεκάδων χιλιάδων ευρώ!

Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ δημιούργησαν χρέος στη ΔΕΗ 4.000.000 ευρώ!

Δήμαρχος Καβάλας και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ αδιαφόρησαν για τις ζημίες που συσσωρεύονταν κάθε χρόνο στα οικονομικά της επιχείρησης και έχουν φτάσει τα 32.500.000 ευρώ!

Με τον Θόδωρο Μουριάδη Δήμαρχο και τον Απόστολο Χρόνη Πρόεδρο στη ΔΕΥΑΚ, η δημοτική επιχείρηση εμφανίζει μόνο ζημίες!

Οι ζημίες μόνο για το 2022 έφτασαν κοντά στις 900.000 ευρώ!

Η Διοίκηση του Δήμου έλεγε προεκλογικά ότι δε θα μετακυλήσει στους δημότες το κόστος των επιλογών της…

Τώρα που πέρασαν οι δημοτικές εκλογές όμως, Δήμαρχος και Πρόεδρος της ΔΕΥΑΚ έδειξαν το πραγματικό τους “πρόσωπο”…

Continue Reading

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Ερυθρός Σταυρός Αλεξανδρούπολης: Δράση με σκοπό την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού

Ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός συμπληρώνει 147 έτη συνεχούς πορείας και προσφοράς προς την Ελληνική κοινωνία, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι είναι στενά συνυφασμένος με την ιστορία του Έθνους μας.

Στο πλαίσιο αυτό το Περιφερειακό Τμήμα του Ε. Ε.Σ. Αλεξανδρούπολης θα διοργανώσει, στις 14 Ιουνίου 2024 και ώρα 8.00 μ.μ στην παραλιακή οδό, έμπροσθεν του Νομαρχείου Αλεξανδρούπολης Διαδραστικές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πολιτών σε θέματα που αφορούν –ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΣ ΚΟΛΥΜΠΙ- ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΥΣΩΝΑ διανέμοντας παράλληλα έντυπο ενημερωτικό υλικό.

Μικροί και μεγάλοί επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν στην πυραμίδα υγιεινής διατροφής, στην ατομική υγιεινή καθώς αποτελούν οδηγίες για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην υγεία. Υπεύθυνες δράσης οι Νοσηλεύτριες- Εκπαιδεύτριες του τμήματος πλαισιωμένες από τους Εθελοντές του Τομέα Υγείας.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
text about elections
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en