Connect with us

AUTOMOTO

Μεγάλες αλλαγές στα νέα τέλη κυκλοφορίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολλές αλλαγές έρχονται στα τέλη κυκλοφορίας ώστε να μην υπάρξουν επιπλέον επιβαρύνσεις για όσους αποκτήσουν καινούργιο ΙΧ, τους τελευταίους μήνες του χρόνου.

Όλα όσα ξέραμε για τα τέλη κυκλοφορίας πρόκειται να αλλάξουν άμεσα. Συγκεκριμένα από την 1 Σεπτεμβρίου θα τεθεί σε ισχύ πανευρωπαϊκά νέο πρότυπο υπολογισμού των ρύπων των ΙΧ βάσει των οποίων υπολογίζονται τα τέλη κυκλοφορίας. Το νέο πρότυπο ονομάζεται «WLTP», είναι πιο αυστηρό από τα προηγούμενα και οδηγεί σε καταγραφή αυξημένων ρύπων διοξειδίου του άνθρακα σε κάθε όχημα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τι τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους για τα οχήματα τα οποία έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά (στην Ελλάδα για τα καινούρια και στην Ευρώπη για τα μεταχειρισμένα εισαγόμενα) από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά.

Η κλίμακα υπολογισμού των ετήσιων τελών για τα οχήματα αυτά έχει ως εξής:

  • 0-90 γρ. CO2 – Μηδέν ευρώ
  • 91-100 γρ. CO2 – 0,90 ευρώ / γραμμάριο
  • 101-120 γρ. CO2 – 0,98 ευρώ / γραμμάριο
  • 121-140 γρ. CO2 – 1,20 ευρώ / γραμμάριο
  • 141-160 γρ. CO2 – 1,85 ευρώ / γραμμάριο
  • 161-180 γρ. CO2 – 2,45 ευρώ / γραμμάριο
  • 181-200 γρ. CO2 – 2,78 ευρώ / γραμμάριο
  • 201-250 γρ. CO2 – 3,05 ευρώ / γραμμάριο
  • Άνω από 251 γρ. CO2 – 3,72 ευρώ / γραμμάριο

Μετά την αλλαγή του προτύπου υπολογισμού των ρύπων, οι εκπεμπόμενοι ρύποι θα αυξηθούν για τα οχήματα που θα ταξινομηθούν για πρώτη φορά μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2019 (ή μεταγενέστερη ημερομηνία αν αποφασίσει το υπουργείο Οικονομικών). Αυτό σημαίνει όταν ένα όχημα που εκπέμπει σήμερα 130 γραμμάρια διοξείδιο του άνθρακα επιβαρύνεται με ετήσια τέλη ύψους 156 ευρώ. Με το νέο πρότυπο θα εμφανίζεται, για παράδειγμα, να εκπέμπει 200 γραμμάρια ρύπων έτσι ο ιδιοκτήτης του εφόσον αυτό ταξινομηθεί από την 1η Σεπτεμβρίου και μετά θα κληθεί να πληρώσει ετήσια τέλη ύψους 556 ευρώ, δηλαδή 400 ευρώ περισσότερα. Για να μη συμβεί αυτό θα πρέπει να πραγματοποιηθεί προσαρμογή της κλίμακας υπολογισμού των τελών και έτσι δεν θα υπάρξει ουσιαστική επιβάρυνση.

Στα υπόλοιπα οχήματα, δηλαδή αυτά που έχουν ταξινομηθεί έως τις 31 Οκτωβρίου 2010 και τα τέλη υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και το έτος ταξινόμησης, δεν αναμένονται αλλαγές.

Τα τέλη κυκλοφορίας για αυτά τα ΙΧ έχουν ως εξής:

 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

H Kia πρωταθλήτρια ποιότητας για την J.D. Power

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Kia αναγνωρίστηκε από την J.D. Power ως ο Νο 1 κατασκευαστής στην αρχική μελέτη ποιότητας των ΗΠΑ 2020 (IQS)για έκτη συνεχή χρονιά, με 136 αναφερθέντα προβλήματα ανά 100 οχήματα που αποτελεί «Ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα» όπως ανέφερε ο Dave Sargent, Αντιπρόεδρος στην JDPower.

Η συνεχής επιτυχία της Κορεάτικης μάρκας στο IQS επιτυγχάνεται με την ύπαρξη δύο μοντέλων (Forte και Soul) που περιλαμβάνονται μεταξύ των κορυφαίων 10 οχημάτων στον κλάδο. Η Kia, είχε επίσης τις καλύτερες επιδόσεις με τα: Forte (Compact Car), Sedona (Minivan), Sorento (Upper Μεσαίου μεγέθους SUV) και Soul (Μικρό SUV).

Η ετήσια έκθεση ανέλυσε τις απαντήσεις 87.282 ερωτηθέντων όσον αφορά 189 σειρές οχημάτων σε 26 κατηγορίες. Τα οχήματα αξιολογήθηκαν με βάση την οδηγική εμπειρία, τις επιδόσεις του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων και ένα ευρύ φάσμα ποιοτικών απαντήσεων που αναφέρθηκαν από τους ιδιοκτήτες οχημάτων.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Ανάκληση Toyota Auris και Prius

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία TOYOTA Ελλάς A.B.E.E. εκτελεί πρόγραμμα προληπτικού ελέγχου σε μοντέλα Auris HV και Prius.

Ο προληπτικός έλεγχος αφορά σε 1.407 οχήματα, παραγωγής από το Φεβρουάριο 2014 έως το Δεκέμβριο 2018. Στα επηρεαζόμενα οχήματα, η επαναλαμβανόμενη οδήγηση κάτω από ορισμένες συνθήκες υψηλού φορτίου (π.χ. εφαρμόζοντας πλήρη επιτάχυνση από στάση ή κατά την διάρκεια κίνησης του οχήματος) θα μπορούσε να προκαλέσει υψηλότερο θερμικό φορτίο σε συγκεκριμένα τρανζίστορ στο IPM, με αποτέλεσμα την καταστροφή τους με την πάροδο του χρόνου. Αυτό, με την σειρά του, μπορεί να οδηγήσει σε ενεργοποίηση διαφόρων προειδοποιητικών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων του οχήματος καθώς και στην εμφάνιση σχετικού προειδοποιητικού μηνύματος.

 

Στην περίπτωση που συγκεκριμένα τρανζίστορ υποστούν βλάβη κατά την οδήγηση με υψηλό φορτίο, όπως κατά τη διάρκεια ισχυρής επιτάχυνσης, υπάρχει η πιθανότητα να δημιουργηθεί μια ασυνήθιστα υψηλή τάση πέραν των προδιαγραφών του κατασκευαστή του κυκλώματος IPM. Σαν αποτέλεσμα, το υβριδικό σύστημα ενδέχεται να τερματίσει την λειτουργία του αντί να εισέλθει σε «Λειτουργία Ασφαλείας» με μειωμένη απόδοση κινητήρα, κατά την οποία η οδήγηση είναι ακόμη δυνατή για μια συγκεκριμένη απόσταση. Σε αυτήν την περίπτωση, το υδραυλικό τιμόνι και το σύστημα των φρένων δεν θα επηρεαστούν. Παρόλα αυτά, η παύση λειτουργίας του υβριδικού συστήματος χωρίς να εισέλθει σε κατάσταση ασφαλούς λειτουργίας θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια κίνησης του οχήματος κατά την οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες, αυξάνοντας τις πιθανότητες ατυχήματος.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν προσωπικά, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Toyota σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει o σχετικός επαναπρογραμματισμόςτης ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης ισχύος, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 05:00μμ).

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Απόκτηση του υβριδικού Hyundai Kona με τον πλέον προσιτό τρόπο

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Hyundai προσφέρει τον πλέον προσιτό τρόπο απόκτησης υβριδικής τεχνολογίας με SUV σχεδίαση.

Το νέο Hyundai Kona Hybrid 1.6 141ps 6-DCT, πωλείται με προνομιακό επιτόκιο 3,9% (+0,6% εισφορά), ελάχιστη προκαταβολή 25% και μεγάλη περίοδο αποπληρωμής έως και 84 μήνες. Με αυτό το ιδιαίτερα χαμηλό επιτόκιο, ο πελάτης μπορεί ενδεικτικά να αποκτήσει το Kona Hybrid με 7.077 ευρώ προκαταβολή και μηνιαία δόση μόλις 229 ευρώ.

Με το επιτόκιο 3,9%, το όφελος για τον πελάτη μπορεί να υπερβαίνει τα 3.300 ευρώ σε σύγκριση με τα επιτόκια χρηματοδότησης που ισχύουν για την αγορά αυτοκινήτου.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Πρόωρο διαζύγιο για BMW και Mercedes

Δημοσιεύτηκε

στις

Το BMW Group και η Mercedes-Benz AG αναστέλλουν προσωρινά τη συνεργασία τους στην εξέλιξη της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης επόμενης γενιάς. Μετά από ενδελεχή ανάλυση, οι δύο εταιρείες κατέληξαν σε αμοιβαία αποδεκτή και συναινετική συμφωνία να επικεντρωθούν στο υπάρχον πρόγραμμα εξέλιξης -που δεν αποκλείει συμφωνίες με υφιστάμενους ή νέους εταίρους. Οι δύο εταίροι επιθυμούν να τονίσουν ρητά ότι η συνεργασία ενδέχεται να συνεχιστεί κάποια στιγμή στο μέλλον και ότι αμφότεροι συμπλέουν προς κοινή τεχνολογική κατεύθυνση σε θέματα ασφάλειας και ωφέλειας των πελατών στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης.

Το BMW Group και η Mercedes-Benz AG εργάζονται ανεξάρτητα πάνω σε τεχνολογίες υψηλού επιπέδου αυτόνομης οδήγησης και έχουν σημειώσει σημαντική πρόοδο μέχρι τώρα. Ωστόσο, οι δυο εταιρίες δεν μπορούσαν να προχωρήσουν σε πιο ειδικές συζητήσεις και να συνομιλούν με προμηθευτές για τεχνολογικούς οδικούς χάρτες μέχρι πέρσι που υπογράφηκε η συμφωνία. Στις εν λόγω συνομιλίες (και μετά από εκτενή ανάλυση) οι δύο πλευρές κατέληξαν ότι, λόγω των δαπανών που θα προκύψουν από τη δημιουργία μιας κοινής τεχνολογικής πλατφόρμας, του υπάρχοντος επιχειρηματικού κλίματος και της περιρρέουσας οικονομικής κατάστασης, η χρονική στιγμή για την επιτυχή υλοποίηση της συνεργασίας είναι μάλλον ακατάλληλη.

«Έχουμε αναπτύξει συστηματικά την τεχνολογική και πολυλειτουργική πλατφόρμα μας με εταίρους όπως οι Intel, Mobileye, FCA και Ansys», σχολίασε ο Klaus Fröhlich, μέλος Δ.Σ. της BMW. «Η υπάρχουσα τεχνολογία προσφέρει πολύ ισχυρές, βιώσιμες δυνατότητες: Με εξαιρετικά ισχυρούς αισθητήρες και υψηλή υπολογιστική ισχύ, το στιβαρό αρθρωτό μας σύστημα μας δίνει τη δυνατότητα να ικανοποιούμε τις επιθυμίες των πελατών μας εδώ και πολλά χρόνια».

Ο Markus Schäfer, μέλος Δ.Σ. της Mercedes δήλωσε τα εξής: «Η τεχνογνωσία μας συμπληρώνει άριστα την αντίστοιχη του BMW Group, όπως έχει αποδειχτεί από τις επιτυχημένες συνεργασίες μας. Εκτός από την απεξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα, η ψηφιοποίηση είναι ένας σημαντικός στρατηγικός πυλώνας για την Mercedes-Benz. Θέλοντας να προετοιμαστούμε για τις μελλοντικές προκλήσεις ενός ραγδαία μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος, αυτή τη στιγμή εξετάζουμε και άλλες δυνατότητες με εταίρους εκτός του αυτοκινητιστικού τομέα».

Και οι δύο εταιρείες υπογράμμισαν ότι θα συνεχίσουν να συνεργάζονται στενά στους υπόλοιπους τομείς, όπως έχει προγραμματιστεί. Το 2015, οι δύο εταιρείες ένωσαν τις δυνάμεις τους με την Audi AG για την απόκτηση της πλατφόρμας εντοπισμού θέσης και τεχνολογίας χαρτογράφησης της HERE, που τώρα έχει μία ευρεία και διεθνή μετοχική σύνθεση. Στις αρχές του 2019, το BMW και Daimler συγκέντρωσαν επίσης τις υπηρεσίες μετακίνησης σε μία κοινοπραξία υπό την ομπρέλα της NOW.

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

.

Monopolio Delivery

Δημοφιλή

Popular posts:

PABTEBOY ME GIATRO

Mladen Group 01

Mladen Group 02

Mladen Group 03

Mladen Group 04

Mladen Group 05

Mladen Group 06

Mladen Group 07

Mladen Group 08

Mladen Group 09

Mladen Group 10

Mladen Group 11

Mladen Group 12

Mladen Group 13

Mladen Group 14

Mladen Group 15

Mladen Group 16

Mladen Group 17

Mladen Group 18

Mladen Group 19

Free Group 01

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ