Quantcast
Connect with us

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με τη «σφραγίδα» του National Geographic το νέο βιβλίο της Φυσικής για τη Β’ Γυμνασίου

Η Φυσική μπορεί να θεωρείται ένα από τα πιο απαιτητικά μαθήματα, σύμφωνα με τους φυσικούς όμως είναι και συναρπαστική. Και, αν μέχρι σήμερα ήταν κυρίως στο χέρι του εκάστοτε καθηγητή να κάνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον, ένα βιβλίο για τη Φυσική της β’ γυμνασίου, έρχεται να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο καθηγητές, μαθητές, αλλά και… γονείς «βλέπουν» το μάθημα αυτό.

Η «Φυσική Β΄ Γυμνασίου» είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του εκδοτικού οίκου Klett με τη National Geographic και συγγραφής από μία ομάδα Ελλήνων επιστημόνων, και αποτελεί πρόταση ενός υβριδικού μοντέλου διδασκαλίας και μάθησης, που συνδυάζει το παραδοσιακό έντυπο εγχειρίδιο με σύγχρονο ψηφιακό υλικό, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε στη σχολική τάξη είτε στο σπίτι. Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι την επιστημονική εποπτεία του βιβλίου έχει ο Εμμανουήλ Δρης, ο οποίος είναι δεύτερος σε ετεροαναφορές Έλληνας επιστήμονας παγκοσμίως.

Η «Φυσική Β’ Γυμνασίου» είναι η πρώτη συνεργασία της Klett Hellas με τη National Geographic, ωστόσο, υπάρχει μακροχρόνια συνεργασία της National Geographic και των εκδοτικών οίκων του ομίλου Klett σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

Ένα βιβλίο, που αποτελείται από… πολλά

Αν και μιλάμε για «βιβλίο Φυσικής Β’ Γυμνασίου», στην ουσία μιλάμε για οκτώ βιβλία: το βιβλίο του μαθητή σε έντυπη και ψηφιακή μορφή, το πρόσθετο ασκησιολόγιο (που περιλαμβάνει και τις λύσεις των ασκήσεων του σχολικού βιβλίου) σε έντυπη και ψηφιακή μορφή, ψηφιακές καρτέλες διδασκαλίας για τον καθηγητή, τον ψηφιακό οδηγό καθηγητή, το εικονικό εργαστήριο πειραμάτων, καθώς επίσης και το ψηφιακό περιοδικό «Η Φυσική σήμερα», με τα νέα και τις εξελίξεις στον χώρο της Φυσικής.

«Πέρα από τα βιβλία που είναι σε ψηφιακή και έντυπη μορφή, ο καθηγητής μπορεί να βασίσει το μάθημά του σε ψηφιακές καρτέλες διδασκαλίας. Οι καρτέλες είναι διαδραστικές. Δηλαδή, ο καθηγητής δείχνει στους μαθητές video-πειράματα, σύντομα εκπαιδευτικά video και διαδραστικά πειράματα επαυξημένης πραγματικότητας», ανέφερε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γεώργιος Γκρος, ένας εκ των συγγραφέων.

«Επιπλέον, υπάρχει εργαστηριακός οδηγός, με οδηγίες για τη διεξαγωγή πειραμάτων, εικονικών και μη. Στο τρισδιάστατο εικονικό εργαστήριο, σε πραγματικό χρόνο, οι μαθητές μπορούν να εκτελούν πειράματα μέσω της συσκευής τους, να κάνουν μετρήσεις, οι οποίες εισάγονται αυτόματα στην ψηφιακή πλατφόρμα και είναι στη διάθεση του καθηγητή προς έλεγχο. Το τι έκανε δηλαδή ο κάθε μαθητής», υπογράμμισε.

Μέσω του συστήματος διαχείρισης μάθησης LMS, σε κάθε μαθητή που βάσει των αποτελεσμάτων του φαίνεται ότι δεν έχει κατανοήσει μέρος του μαθήματος, ο καθηγητής μπορεί να στείλει διορθωτικές ερωτήσεις κατανόησης της θεωρίας ή και ασκήσεις για μεγαλύτερη εμβάθυνση. Και φυσικά, με βάση τις ανάγκες του κάθε μαθητή, ξεχωριστά. Στην ψηφιακή τάξη, άλλωστε, που παρέχει η πλατφόρμα LMS, ο καθηγητής μπορεί να θέτει εκπαιδευτικούς στόχους για κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Για τη συγγραφή του βιβλίου χρειάστηκε περίπου ένας χρόνος μέχρι να ολοκληρωθεί, διάστημα μέσα στο οποίο υπήρξε και περίοδος δοκιμαστικής εφαρμογής και ανατροφοδότησης από ομάδα εκπαιδευτικών σε σχολεία της χώρας. Κατά τη διάρκεια της συγγραφής του βιβλίου, υπήρξε αλληλεπίδραση με 600 φυσικούς, μέσα από την οποία, μάλιστα προέκυψαν και αρκετές αλλαγές μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.

Άλλη μία πρωτοτυπία της συγγραφικής αυτής δουλειάς είναι ότι βασίζεται στη διερευνητική μάθηση. Οι μαθητές μαθαίνουν μέσω πειραμάτων τα οποία μπορούν να εκτελέσουν μόνοι τους ή σε ομάδες.

«Από την εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι τα παιδιά δεν μπορούν να μείνουν συγκεντρωμένα στο ίδιο πράγμα για πολλή ώρα. Γι΄ αυτό εμπλουτίζεται η διδασκαλία του καθηγητή με δραστηριότητες ή με βίντεο», σημείωσε ο κ. Γκρος.

«Η εκπαιδευτική μέθοδος της διερεύνησης είναι η μέθοδος που ακολουθούν οι επιστήμονες. Εδώ, τη χρησιμοποιούμε σε τέτοια μορφή, ώστε να είναι κατάλληλη για την εκπαίδευση. Με εκκίνηση τα παραδείγματα από την καθημερινή ζωή, οι μαθητές κάνουν κάποιες υποθέσεις για το τι συμβαίνει -όπως κάνουν και οι επιστήμονες- και στη συνέχεια προχωρούν στον πειραματισμό», πρόσθεσε ο Ευστράτιος Καπότης, επίσης μέλος της συγγραφικής ομάδας του βιβλίου.

«Με τα αποτελέσματα που παίρνουν οι μαθητές, βλέπουν αν οι υποθέσεις τους είναι σωστές ή όχι και από εκεί, καταλήγουν σε συμπεράσματα και μαθαίνουν τους νόμους διέπουν τα φυσικά φαινόμενα», συμπλήρωσε.

Ένας ακόμη λόγος που ξεχωρίζει το βιβλίο αυτό, είναι ότι και οι πέντε συγγραφείς που αποτελούν τη συγγραφική ομάδα του βιβλίου έχουν διαφορετικές εκκινήσεις: δημόσια εκπαίδευση, πανεπιστημιακή εκπαίδευση, ιδιωτική εκπαίδευση, πειραματισμός και ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση της φυσικής.

Γιατί Φυσική Β’ Γυμνασίου;

Όπως επισημαίνεται από τον εκδοτικό οίκο, ενώ η Φυσική στην Α’ Γυμνασίου είναι μονόωρο μάθημα την εβδομάδα και βασίζεται στην αρχή «παρατηρώ-σχεδιάζω-καταγράφω-συμπεραίνω-ανακαλύπτω», στη Β΄ Γυμνασίου το περιεχόμενο του γνωστικού αντικειμένου είναι πολύ πιο ποικιλόμορφο και απαιτητικό, αφού και οι μαθητές βρίσκονται σε ανώτερο επίπεδο ανάπτυξης και μάθησης με δίωρα μαθήματα την εβδομάδα. Γι’ αυτό και επιλέχθηκε να γίνει η έναρξη των εκδόσεων αυτών με τη Φυσική της Β’ Γυμνασίου.

«Πιστεύουμε ότι σε αυτές τις ηλικίες δεν υπάρχουν καλοί και κακοί μαθητές, δυνατοί και αδύναμοι. Είναι παιδιά που τους προκαλούμε το ενδιαφέρον και παιδιά που δεν τους προκαλούμε το ενδιαφέρον», σχολίασε ο κ. Γκρος. «Στόχος μας λοιπόν, αυτό το βιβλίο να κάνει τη Φυσική αγαπητή στους μαθητές».

«Στη Β’ Γυμνασίου η εισαγωγή των μαθηματικών τύπων και των εξισώσεων αποθαρρύνει τους μαθητές. Και για αυτό είναι κομβικής σημασίας να τους κερδίσουμε εκεί», συμπλήρωσε ο κ. Καπότης και συνέχισε: «Επίσης, είναι η ηλικία που είναι σημαντικό να αποκτήσουν τον επιστημονικό τρόπο σκέψης. Αυτό θα τους βοηθήσει και στο να εξηγούν φυσικά φαινόμενα, αλλά και να τον εφαρμόσουν και πέρα της φυσικής. Ο επιστημονικός τρόπος σκέψης συνδέεται και με το να μπορούν να κρίνουν και να αξιολογήσουν μία είδηση που άκουσαν».

Έπεται και συνέχεια

Την επόμενη σχολική χρονιά, 2020-21, θα είναι διαθέσιμα τα βιβλία Φυσικής για την Α’ και Γ’ Γυμνασίου, τα οποία είναι τώρα υπό συγγραφή. Στη συνέχεια, είναι προγραμματισμένο να καλυφθεί το κενό για τη Φυσική της Ε’ και της Στ’ Δημοτικού, καθώς και του Λυκείου. Σύμφωνα με τον εκδοτικό οίκο, ο στόχος είναι, σταδιακά, να εκδοθούν βιβλία που να καλύπτουν τις Φυσικές Επιστήμες (Βιολογία, Χημεία, Γεωγραφία) για όλες τις σχολικές βαθμίδες».

*Η φωτογραφία είναι από το ΑΠΕ-ΜΠΕ

Click to comment

Απάντηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Δήμαρχος Σερρών θα τιμήσει την μαθήτρια του 4ου Γυμνασίου Σερρών Μαριάνθη Μαυρουδή

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα θα τιμήσει την μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου του 4ου Γυμνασίου Σερρών, Μαριάνθη Μαυρουδή, η οποία απέσπασε το 1ο βραβείο Ποίησης Γυμνασίου στον 12ο λογοτεχνικό διαγωνισμό εφηβικού διηγήματος και ποίησης «Γρηγόρης Πεντζίκης» με το ποίημα “Όνειρα εφηβικά”.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Μαΐου 2024 και ώρα 12:00 μ.μ. στο γραφείο της Δημάρχου Σερρών. 

 

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το νέο ποινολόγιο στα σχολεία που αφορά μαθητές και γονείς

Τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία, επιφέρουν νέες ποινές που δεν αφορούν μόνο τους μαθητές, αλλά και τους γονείς, οι οποίοι θα αναγκάζονται να πληρώσουν από την τσέπη τους φθορές που προκαλούν τα παιδιά τους.

Οι νέες ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα της κυβέρνησης και μεταξύ άλλων προβλέπουν, την επιστροφή της πενθήμερης αποβολής, καθώς και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τις περιπτώσεις μαγνητοφώνησης, φωτογράφισης ή βιντεοσκόπησης εκπαιδευτικού ή μαθητή

Η υπουργική απόφαση προβλέπει τα εξής:

1) Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών έχει την παιδαγωγική ευθύνη να προβαίνει σε ενέργειες και να εφαρμόζει πρακτικές για τη δημιουργία εντός της σχολικής μονάδας κατάλληλων προϋποθέσεων για την υλοποίηση των στόχων της εκπαίδευσης και για τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών/τριών, ώστε να σέβονται τους διαφορετικούς ρόλους και να αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης των κανόνων.

2) Τα παιδαγωγικά μέτρα που δύνανται να εφαρμοστούν με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών/τριών που παρουσιάζουν αποκλίνουσα συμπεριφορά εντός και εκτός σχολικής μονάδας, κατά τον λόγο αρμοδιότητας του καθενός εκπαιδευτικού οργάνου, είναι τα ακόλουθα:
α) προφορική παρατήρηση,
β) επίπληξη,
γ) ωριαία απομάκρυνση,
δ) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες,
ε) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες, στ) αποκλεισμός από πάσης φύσεως δράσεις, εκδηλώσεις, αθλητικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικές εκδρομές/επισκέψεις/μετακινήσεις που διοργανώνει το σχολείο, σωρευτικώς ή διαζευκτικώς, εντός του τρέχοντος σχολικού έτους,
ζ) αλλαγή τμήματος και η) αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Τα παραπάνω μπορούν να ισχύουν παράλληλα με τις δράσεις παιδαγωγικής μορφής, τις οποίες προτείνει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ ουσών, σε συνεργασία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Σε κάθε περίπτωση, τα προβλεπόμενα παιδαγωγικά μέτρα δεν εφαρμόζονται κατά την αναφερόμενη ως άνω σειρά, ενώ η λήψη τους θα πρέπει να κρίνεται, κάθε φορά (ad hoc), κατάλληλη και αναγκαία για την επίτευξη του επιδιωκόμενου παιδαγωγικού σκοπού. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής τμήματος αποφασίζεται σε περιπτώσεις σοβαρών και επαναλαμβανόμενων παραπτωμάτων του/της μαθητή/τριας, τα οποία έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.

Την αλλαγή τμήματος την επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών για παιδαγωγικούς λόγους, συντάσσοντας προς τούτο πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό – απόφαση. v) Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται σε εξαιρετικά αποκλίνουσα/ ες συμπεριφορά/ές ή επαναλαμβανόμενες αποκλίνουσες συμπεριφορές, ιδίως σε εκείνες που περιγράφονται στο άρθρο 4 του ν. 5029/2023 (Α’ 55), καθώς και για τη φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών.

Ποινές για γονείς

Στις περιπτώσεις εκείνες, όπου αποδεδειγμένα η φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών, καθώς και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών, αποδίδεται σε συγκεκριμένο μαθητή, ο τελευταίος ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/κηδεμόνα του ή τον ίδιο αν είναι ενήλικος. Πιο συγκεκριμένα, το αρμόδιο όργανο, καθορίζει το ποσό της δαπάνης αποκατάστασης και σε περίπτωση αποδοχής, οι γονείς/κηδεμόνες ή οι μαθητές, αν είναι ενήλικες, καταβάλλουν το ως άνω ποσό, ενώ, σε περίπτωση άρνησης, η σχετική δαπάνη βεβαιώνεται και ακολουθεί η διαδικασία είσπραξής της.

Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται με πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό- απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών κατόπιν γνώμης του Συμβούλου Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος ισχύει από το σχολικό έτος εντός του οποίου επεβλήθη και ο μαθητής δεν μπορεί να μετεγγραφεί-επανεγγραφεί εφεξής και για κανένα επόμενο σχολικό έτος στην ίδια σχολική μονάδα από την οποία απομακρύνθηκε. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις έλλειψης αντίστοιχης σχολικής μονάδας στον ίδιο ή όμορο Δήμο ή αντίστοιχου τομέα ή αντίστοιχης ειδικότητας σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή της ανάγκης μετακίνησης σε άλλο νησί.

Η διαδικασία που ακολουθείται για τη λήψη απόφασης αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος είναι η ακόλουθη:

Τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από τη λήψη της απόφασης, ενημερώνονται εγγράφως οι γονείς ή κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, και καλούνται σε ακρόαση ενώπιον του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Στην έγγραφη ενημέρωση, αναφέρεται ο τόπος, η ημέρα, η ώρα της ακρόασης και προσδιορίζεται το αντικείμενο του μέτρου και οι λόγοι που αιτιολογούν την εφαρμογή του.

Ο/Η μαθητής/τρια αν είναι ενήλικος/η ή ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της, έχουν δικαίωμα να λάβουν πλήρη γνώση της υπόθεσης. Στη συνεδρίαση έχουν δικαίωμα να παρίστανται ο/οι κηδεμόνας/ες του/ της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, καθώς και το προεδρείο της Μαθητικής Κοινότητας του τμήματός του/της και το προεδρείο του Μαθητικού Συμβουλίου του σχολείου, τα οποία καλούνται υποχρεωτικά για να:

α) καταθέσουν τις απόψεις τους
β) παράσχουν τυχόν εξηγήσεις και στη συνέχεια αποχωρούν στο σύνολό τους. Για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών συντάσσεται πρακτικό-απόφαση από τον γραμματέα που επικυρώνεται από τον/την Πρόεδρο του Συλλόγου, στο οποίο πρέπει να μνημονεύονται, ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παριστάμενων μελών καθώς και ο τόπος και ο χρόνος της συνεδρίασης.

Οι αποφάσεις λαμβάνονται με την πλειοψηφία των παρόντων μελών, ενώ στο πρακτικό καταχωρίζονται και οι γνώμες και τα ονόματα των μελών που μειοψήφησαν. Επίσης, πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε τυχόν προηγούμενες περιπτώσεις για τον/τη συγκεκριμένο/η μαθητή/τρια και στα παιδαγωγικά μέτρα που ενδεχομένως λήφθηκαν πριν την υιοθέτηση του ως άνω παιδαγωγικού μέτρου. Η απόφαση της αλλαγής του σχολικού περιβάλλοντος δεν ανακοινώνεται δημόσια. Ο Διευθυντής/ Εκπαίδευσης επιλέγει τη σχολική μονάδα, στην οποία θα γίνει η μετεγγραφή μετά την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος.

Πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη αν λειτουργεί άλλη αντίστοιχη σχολική μονάδα στην ίδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση που δεν λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης επιλέγει σχολική μονάδα που λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα στην οποία θα πραγματοποιηθεί η μετεγγραφή μετά την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή κατά τη διάρκεια του διαλείμματος ή κατά τη διάρκεια της προσέλευσης ή αποχώρησης ότι ο/η μαθητής/τρια μαγνητοφωνεί ή φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί με οποιοδήποτε τρόπο εκπαιδευτικούς ή συμμαθητές/τριες του/της, τότε ο Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας ζητά άμεσα από τον/τη μαθητή/τρια να απενεργοποιήσει τη συσκευή και να την παραδώσει, καλώντας τους γονείς/κηδεμόνες των εμπλεκομένων να προσέλθουν στο σχολείο, προκειμένου να λάβουν γνώση του περιστατικού.

Παράλληλα, οφείλει να αξιολογήσει παιδαγωγικά το περιστατικό, και ανάλογα με τη βαρύτητά του, είτε να επιληφθεί ο/η ίδιος/α είτε να το παραπέμψει στον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών. Αν ο/η Διευθυντής/ντρια επιληφθεί ο/η ίδιος/α, υποχρεωτικά εφαρμόζει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες, ενώ, αν παραπέμψει στο Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, ο τελευταίος υποχρεωτικά εφαρμόζει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες.

Σε περίπτωση που η μαγνητοφώνηση, φωτογράφιση ή βιντεοσκόπηση αφορά σε ιδιαιτέρως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, τότε ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος για τον/τη μαθητή/τρια που προέβη στις ανωτέρω ενέργειες.

Προφορικές παρατηρήσεις

Η προφορική παρατήρηση έχει σκοπό να προειδοποιήσει τον/τη μαθητή/τρια ότι η συμπεριφορά του/της παρεκκλίνει από τα προβλεπόμενα από τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της σχολικής μονάδας και δεν καταχωρίζεται στο Βιβλίο Καταγραφής Ενεργειών Υποστήριξης Εύρυθμης Λειτουργίας.

Η επίπληξη καταγράφεται στο βιβλίο καταγραφής Ενεργειών Υποστήριξης Εύρυθμης Λειτουργίας. Οι ωριαίες απομακρύνσεις καταγράφονται ως παιδαγωγικά μέτρα και λαμβάνονται υπόψη στις συνολικές απουσίες για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης, αρκεί να έχει συμπληρωθεί το αντίστοιχο βιβλίο καταγραφής. Σε κάθε περίπτωση, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ενημερώνονται άμεσα για την εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αποβολής και για τον τρόπο εκτέλεσής του.

Οι ώρες απουσίας των μαθητών/τριών που οφείλονται στην εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αποβολής καταχωρίζονται και προσμετρώνται για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης. Εάν μαθητής/τρια παρακωλύει τη διεξαγωγή μαθήματος, είναι δυνατόν να του/της επιβληθεί ωριαία απομάκρυνση από την αίθουσα διδασκαλίας, οπότε απασχολείται με την ευθύνη της/του Διευθύντριας/ντή του σχολείου, λαμβάνοντας απουσία.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων ωριαίων απομακρύνσεων και πάντως μετά από τρεις απομακρύνσεις από τον/την ίδιο/α διδάσκοντα/ουσα ή πέντε συνολικά, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών δύναται να εφαρμόσει κατά τη κρίση του τα παιδαγωγικά μέτρα δ) και ε) της παρ. 2 της παρούσας, προειδοποιώντας τον/τη μαθητή/τρια, με γνωστοποίηση προς τους κηδεμόνες του/της, ότι επίκειται η εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αλλαγής τμήματος.

Εφόσον η συμπεριφορά του/της μαθητή/τριας δεν βελτιώνεται, μετά την λήψη των ως άνω παιδαγωγικών μέτρων, εξετάζεται η δυνατότητα λήψης του παιδαγωγικού μέτρου της αλλαγής τμήματος, εάν και εφόσον υφίσταται.

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μέσω gov.gr η υποβολή αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Διαθέσιμη μέσω του gov.gr είναι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, όπως ανακοίνωσαν από κοινού τα υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πιο συγκεκριμένα, η πρόσκληση αφορά σε δεκατρείς (13) κενές θέσεις των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι ενδιαφερόμενοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μπορούν μέχρι την Τετάρτη 15 Μαΐου να υποβάλουν αίτηση χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet και επισυνάπτοντας το βιογραφικό τους στο σχετικό πεδίο της εφαρμογής.

Όπως διευκρινίζεται, η πρόσκληση δεν απευθύνεται στα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).

πηγή .protothema.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en