Quantcast
Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Fraport | Υπεγράφη η Σύμβαση για τις υπηρεσίες Πυρόσβεσης στα περιφερειακά αεροδρόμια

Προτεραιότητα η ύψιστη ασφάλεια – Θα απασχοληθούν 540 πυροσβέστες – Η Fraport Greece θα καλύψει τις αμοιβές των πυροσβεστών και τα σχετικά κόστη 

Η Fraport Greece υπέγραψε σήμερα σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο για την παροχή υπηρεσιών πυρασφάλειας στα περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία σύντομα η εταιρεία θα διαχειρίζεται στο πλαίσιο της 40-ετούς παραχώρησης. Όπως προβλέπει η σύμβαση παραχώρησης, η Fraport Greece είναι υπεύθυνη για την παροχή υπηρεσιών πυρασφάλειας στα αεροδρόμια, είτε άμεσα είτε μέσω μίας επαγγελματικής υπηρεσίας πυρασφάλειας. Η άριστη συνεργασία με το Ελληνικό Δημόσιο και, κυρίως, το υψηλό επίπεδο επαγγελματισμού που διακρίνει το Ελληνικό Πυροσβεστικό Σώμα ώθησαν τη Fraport Greece στην επέκταση της συνεργασίας της με το Ελληνικό Δημόσιο μέσω της νέας αυτής σύμβασης.

Από την πλευρά του Ελληνικού Δημοσίου τη σύμβαση υπέγραψαν οι κ.κ. Νικόλαος Τόσκας, Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη και Ευκλείδης Τσακαλώτος, Υπουργός Οικονομικών, ενώ από την πλευρά της Fraport Greece οι κ.κ. Alexander Zinell, CEO της Fraport Greece και Ιan Matheson, COO της Fraport Greece.

Στα 14 αεροδρόμια θα τοποθετηθούν συνολικά 540 πυροσβέστες από το Ελληνικό Πυροσβεστικό Σώμα και την Πολεμική Αεροπορία, σύμφωνα με τα διεθνή και εθνικά πρότυπα και νομοθεσία και τις προδιαγραφές της Διεθνούς Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Η Fraport Greece θα καταβάλει το ποσό των 10,5 εκατ. ευρώ ετησίως για τις αμοιβές του προσωπικού, καθώς και ένα ετήσιο τέλος διαχείρισης 4% επί του ποσού αυτού. Το Ελληνικό Πυροσβεστικό Σώμα θα παρέχει 502 πυροσβέστες οι οποίοι θα απασχοληθούν στα 13 αεροδρόμια. Η Fraport Greece θα υπογράψει ξεχωριστή σύμβαση με την Πολεμική Αεροπορία για την παροχή 38 πυροσβεστών για το αεροδρόμιο Ακτίου.

Η Fraport Greece θα καλύψει, επίσης, όλα τα κόστη μετεγκατάστασης του προσωπικού (800.000 ευρώ) στα αεροδρόμια, καθώς και τα κόστη αντικατάστασης του ατομικού εξοπλισμού προστασίας (περίπου 800.000 ευρώ, 1.600 ευρώ ανά πυροσβέστη). Επιπλέον, όλα τα κόστη της τακτικής εκπαίδευσης των πυροσβεστών θα επιβαρύνουν την εταιρεία. Η συνεχής εκπαίδευση και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων του προσωπικού πυρασφάλειας θεωρούνται, με βάση τα διεθνή και εθνικά πρότυπα, απαραίτητες για τη διατήρηση του ύψιστου βαθμού ασφάλειας στη λειτουργία των αεροδρομίων. Η Fraport Greece θα αναλάβει ακόμα τη συντήρηση και αντικατάσταση του σχετικού εξοπλισμού και κτηρίων.

Με αφορμή την υπογραφή της Σύμβασης, ο κ. Αlexander Ζinell, CEO της Fraport Greece, δήλωσε: «Eπιλέξαμε να συνεργαστούμε με το Ελληνικό Πυροσβεστικό Σώμα γιατί πιστεύουμε ότι είναι η καλύτερη λύση για τη λειτουργία και την ασφάλεια των αεροδρομίων. Οι Έλληνες πυροσβέστες ξεχωρίζουν για την αφοσίωση και τον υψηλό επαγγελματισμό τους. Η σύμβαση με την Ελληνική Πυροσβεστική Υπηρεσία υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας για την καλύτερη και ασφαλή λειτουργία των αεροδρομίων και άριστη συνεργασία με το Ελληνικό Δημόσιο. Προτεραιότητά μας αποτελεί η ασφάλεια. Προχωράμε όλα τα θέματα που αφορούν την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την παραχώρηση των 14 αεροδρομίων. Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε τη σκληρή δουλειά που απαιτείται, ώστε τα αεροδρόμια να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης του ελληνικού τουρισμού και των τοπικών κοινωνιών».

– ΤΕΛΟΣ–

Σχετικά με το έργο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων – Μία επωφελής επένδυση και για τα δύο μέρη:

  •  Το έργο των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων αποτελεί μία μεγάλη ιδιωτική επένδυση και θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες  παραχωρήσεις στην Ελλάδα. Παρέχει σημαντικές δυνατότητες και οφέλη για τον κλάδο του τουρισμού και το σύνολο της ελληνικής οικονομίας, καθώς και για τους κατοίκους των περιοχών που εξυπηρετούν τα αεροδρόμια και τα εκατομμύρια τουριστών που επισκέπτονται την όμορφη Ελλάδα κάθε χρόνο. 
  • Στον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό διεθνή κλάδο του τουρισμού, τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια αποτελούν μία πύλη ζωτικής σημασίας σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της χώρας. Τα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας περιλαμβάνουν 3 πύλες στην κύρια χώρα (Θεσσαλονίκη, Άκτιον, Καβάλα) και 11 αεροδρόμια στα νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος). Όλα αυτά τα αεροδρόμια υποδέχτηκαν συνολικά περισσότερους από 23 εκατ. επιβάτες μέσα στο 2015 συνολικά (ετήσια αύξηση 6%). Το 73% αυτών των επιβατών αποτελούν διεθνείς ταξιδιώτες. 
  • Στις αρχές του 2013 το ΤΑΙΠΕΔ ξεκίνησε ένα διαφανή, διεθνή διαγωνισμό για δύο παραχωρήσεις, 40-ετούς διάρκειας, για τη λειτουργία, τη συντήρηση και ανάπτυξη 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα. Η κοινοπραξία Fraport –Κοπελούζου συμμετείχε στη διαγωνιστική διαδικασία που είχε προσελκύσει κορυφαίους διεθνείς ενδιαφερόμενους.
  • Το Νοέμβριο του 2014 το ΤΑΙΠΕΔ επέλεξε την κοινοπραξία Fraport- Κοπελούζου ως προτιμητέο πλειοδότη για τις παραχωρήσεις, 40-ετούς διάρκειας, για τις ομάδες Α και Β, με βάση την υψηλότερη προσφορά των 1,234 δισ. ευρώ και για τις δύο ομάδες.
  • Η Fraport και ο Όμιλος Κοπελούζου δημιούργησαν από κοινού την εταιρεία FraportGreece η οποία θα είναι ο παραχωρησιούχος για τις δύο παραχωρήσεις.
  • Στις 14 Δεκέμβρη του 2015, η Fraport Greece υπέγραψε συμβάσεις με το ΤΑΙΠΕΔ και το ελληνικό κράτος για τις παραχωρήσεις, 40-ετούς διάρκειας για τις δύο ομάδες. Οι συμβάσεις βασίζονται στις ίδιες ακριβώς προσφορές της κοινοπραξίας Fraport- Κοπελούζου που επέλεξε το ΤΑIΠΕΔ τον Νοέμβριο του 2014.
  • Κατά την έναρξη της παραχώρησης, θα καταβληθεί από τη FraportGreeceη συνολική αμοιβή παραχώρησης ύψους 1,234 δισ. Ευρώ.
  • Τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμιο δεν θα πωληθούν. Παραμένουν στην ιδιοκτησία του ελληνικού κράτους.

  Στη διάρκεια της 40-ετούς περιόδου παραχώρησης, η Fraport Greece θα είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία, τη συντήρηση και την ανάπτυξη των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων. Σύμφωνα με τη σύμβαση, η Fraport Greece θα επενδύσει περίπου 330 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση των αεροδρομίων στα πρώτα χρόνια, μέχρι το 2020. Στα επόμενα χρόνια, είναι δυνατό να πραγματοποιηθούν επιπλέον επενδύσεις για τη συντήρηση και πιθανή αύξηση της χωρητικότητας, με βάση τον όγκο κίνησης. Συνολικά, το ποσό των επενδύσεων θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ. (περιλαμβάνοντας την επένδυση των 330 εκατ. ευρώ για τις υποδομές στην αρχική φάση). 

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Μητσοτάκης: Οι κρίσεις για το Μάτι μπορούν να επανεξεταστούν, δεν είναι τελεσίδικες

Για τον νέο δικαστικό χάρτη της χώρας αλλά θίγοντας τρέχοντα ζητήματα της επικαιρότητας μίλησε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης στη Βουλή επισημαίνοντας δε μεταξύ άλλων πως πρόκειται για μία μεταρρύθμιση η οποία θα συμβάλλει στην ανάπτυξη θεραπεύοντας παθογένειες που κάνουν τους πολίτες να μην εμπιστεύονται τη Δικαιοσύνη.

Ο πρωθυπουργός αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην υπόθεση της δίκης για το Μάτι και τις ποινές, τονίζοντας πως πρόκειται για κρίσεις οι οποίες εάν η Δικαιοσύνη το αποφασίσει μπορούν να επανεξεταστούν και πως δεν είναι τελεσίδικες. Παράλληλα ο κ. Μητσοτάκης τόνισε πως οι ποινές επήλθαν από ένα ευμενέστερο πλαίσιο το οποίο ψηφίστηκε επί ΣΥΡΙΖΑ και πως εάν ίσχυε ο νόμος που ψήφισε η παρούσα κυβέρνηση οι ποινές θα ήταν αυστηρότερες. Ο πρωθυπουργός ξεκαθάρισε πως οι εθνικές τραγωδίες δεν πρέπει να εργαλειοποιούνται και να κρίνονται με δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Παράλληλα ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε στην Οικονομία λέγοντας πως η παρούσα Κυβέρνηση είναι αυτή που στηρίζει εμπράκτως το εισόδημα των πολιτών όσο το επιτρέπουν τα δημοσιονομικά όρια συμπληρώνοντας πως όταν η ακρίβεια υποχωρήσει οι αυξήσεις αυτές θα είναι που θα έχουν μείνει μόνιμα. Σημείωσε δε πως αποτελεί επιτυχία για την χώρα που έχει ανάπτυξη πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο τηρώντας παράλληλα τους δημοσιονομικούς κανόνες.

Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο για τον νέο δικαστικό χάρτη της χώρας ο πρωθυπουργός σημείωσε πως βάζει μία τάξη καθώς στόχος είναι να επιταχυνθεί η απόδοση της Δικαιοσύνης σε μία χώρα που έχει περισσότερους δικαστές σε σχέση με τους μέσους όρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά την ίδια ώρα καθυστερεί αισθητά σε σχέση με την υπόλοιπη ΕΕ στην έκδοση αποφάσεων.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ανησυχία πολιτών για τα μέτρα πυροπροστασίας στα ακίνητα στα 300 μέτρα από δασική έκταση

αρότι δεν αλλάζουν οι προθεσμίες και ούτε οι πολίτες θα… αποφύγουν να πληρώσουν περί τα 500 ευρώ για να συντάξουν με μηχανικό τα δύο σχετικά έγγραφα, περιορίζεται, ωστόσο, ο αριθμός των κατοικιών που αφορά ο Κανονισμός. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα στους δήμους -οι οποίοι αντιδρούσαν έντονα για τον όγκο που θα είχαν να διαχειριστούν- να αξιοποιούν, σε περίπτωση έλλειψης, προσωπικό από άλλες υπηρεσίες.

Ειδικότερα, η εγκύκλιος «διορθώνει» την οριζόντια υποχρέωση λήψης μέτρων και υποβολής των σχετικών μελετών, η οποία αρχικά αφορούσε όλα τα ακίνητα σε ακτίνα 300 μέτρων ακόμα και από πάρκα ή άλση, περιπτώσεις δηλαδή που σύμφωνα με τους ειδικούς αφορούσαν σε περισσότερα από 2 εκατ. ακίνητα. Πλέον ο Κανονισμός αφορά «σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα 300 μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών. Επισημαίνεται ότι στην περίπτωση των αλσών, ο Κανονισμός εφαρμόζεται μόνο στα κτίρια που βρίσκονται εντός αυτών και όχι στα όμορα του άλσους ακίνητα, ούτε και σε αυτά που έχουν πρόσωπο στο άλσος».

Παράλληλα, διευκρινίζεται ότι ο Κανονισμός δεν εφαρμόζεται σε καλλιεργούμενες εκτάσεις, ούτε στην περίπτωση που υπάρχει εντός αυτών κτίσμα βοηθητικής χρήσης για την αποθήκευση εξοπλισμού, εργαλείων και υλικών που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση γεωργικής δραστηριότητας.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Δίκη για το Μάτι: Ελεύθεροι οι 6 ένοχοι – Τους επιβλήθηκε ποινή 5 ετών

Ποινές φυλάκισης από 111 έτη έως 3 έτη επέβαλε το Τριμελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας στους έξι ενόχους για τη φωτιά στο Μάτι ωστόσο εκτιτέα είναι μόνο τα 5 έτη. Παράλληλα ανακοινώθηκε ότι οι ποινές είναι εξαγοράσιμες προς 10 ευρώ ημερησίως, απόφαση που προκάλεσε έντονες αποδοκιμασίες στην αίθουσα με τους αστυνομικούς να συγκρατούν τους συγγενείς που κατευθύνθηκαν προς την έδρα και τους κατηγορούμενους, ενώ ορισμένοι από τους συγγενείς πέταξαν και καρέκλες.

Ο καθένας από τους έξι καταδικασθέντες μετά την εξαγορά των ποινών τους που αποφάσισε το δικαστήριο καλείται να πληρώσει περίπου 40.000 ευρώ με συγγενείς να φωνάζουν «να τους κάνουμε και έρανο να τους βάλουμε και δοσεις». «Άμα καιγόταν ένα δημόσιο πρόσωπο θα ήταν κακούργημα. Αλλά εμείς είμαστε για έσας ένα πλημμέλημα. Εμείς έχουμε μόνο τάφους» φώναξε άλλος συγγενής θύματος μετά την απόφαση του δικαστηρίου.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en