Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Email Marketing (Μέρος 1ο)

Γιατί πρέπει να επιλέξουμε το email marketing;

Οι πιο πολλοί από εμάς θα σκέφτονται ότι το Email Marketing αποτελεί ένα ξεπερασμένο «κανάλι» επικοινωνίας  Marketing, αφού στο «μυαλό» μας, περνούν πλέον πιο μοντέρνοι τρόποι επικοινωνίας, όπως Instagram, Facebook, Twitter και πλήθος άλλων εφαρμογών social media, που «κυκλοφορούν»….

Πολλοί επίσης θα πουν, ότι, εάν ρίξουμε το βάρος μας σε Digital  εφαρμογές, θα πετύχουμε καλύτερο αποτέλεσμα, & ότι το email marketing έχει πλέον «πεθάνει»….

Η πραγματικότητα όμως θα τους διαψεύσει, αφού πλήθος ερευνών έχουν αποδείξει «πανηγυρικά» ακριβώς το αντίθετο.

Το email marketing, αποτελεί παραδοσιακά, έναν εξαιρετικό τρόπο, στο να προσεγγίσουμε κοινό, χωρίς να ξοδέψουμε «πολλά» χρήματα.

Το email marketing, είναι «μακράν» το  πιο ανταποδοτικό «κανάλι» marketing online.  Έχει υπολογιστεί ότι το email marketing, παράγει εννιά (9) φορές περισσότερες πωλήσεις από όλα τα κοινωνικά δίκτυα μαζί.

Επίσης σύμφωνα με στοιχεία άλλης έρευνας, αναφέρει ότι για κάθε 1 € που δαπανούμε στο email marketing, μας επιστρέφει πίσω 50 €.

Στατιστικά στοιχεία για το Email Marketing….

  1. Το 95% των online καταναλωτών έχει email,
  2. Το 93% των online καταναλωτών ελέγχει καθημερινά το email,
  3. Το 70% των online καταναλωτών έχει κάνει μία τουλάχιστον online αγορά  εξαιτίας ενός email,
  4. To 80% των καταναλωτών προτιμούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για τις προσφορές και τα προϊόντα, μέσω του email τους,
  5. Το 60% των email, ανοίγονται σε κινητά και tablets,
  6. Το 100% των e-shop που αγοράζουμε, μας ζητά το email.

Μετατροπή επισκεψιμότητας

Πολλοί θεωρούν ότι δεν μπορούν να πουλήσουν, όσο θα ήθελαν  μέσα από την σελίδα τους, επειδή δεν έχουν αρκετή επισκεψιμότητα. Είναι όμως πραγματικά πρόβλημα η επισκεψιμότητα; ή οφείλεται σε άλλους λόγους;

Όσο περισσότερη ή μεγαλύτερη επισκεψιμότητα έχει ένα site, αυτή δεν μεταφράζεται αυτόματα και σε πωλήσεις στο e-shop.  Άρα καταλαβαίνουμε ότι το βασικό πρόβλημα δεν είναι η επισκεψιμότητα ενός site ή ενός e-shop, αλλά πως οι επισκέπτες – καταναλωτές που θα εισέλθουν στο site, θα μετατραπούν σε πελάτες.

Σε αυτό το σημείο θα ήταν σκόπιμο να ξεχωρίσουμε τρία (3) είδη επισκεψιμότητας:

  1. Επισκεψιμότητα που ελέγχουμε
  2. Επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε
  3. Επισκεψιμότητα που μας ανήκει

Ας αναλύσουμε όμως αυτές τις μορφές επισκεψιμότητας……

  • Επισκεψιμότητα που ελέγχουμε

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που ελέγχουμε», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έρχεται σε μία σελίδα, μέσω των διαφημίσεων που κάνουμε  μέσω Google, Facebook κ.λ.π.

Σε αυτήν την περίπτωση, μέσω της διαφήμισης, ωθούμε τον επισκέπτη όχι απλά στο site μας, αλλά  στην Landing Page της διαφήμισης που έχουμε εμείς καθορίσει. Έτσι λοιπόν ελέγχουμε τον τελικό προορισμό του επισκέπτη. Το μυστικό σε αυτού του είδους την επισκεψιμότητα, είναι να δημιουργήσουμε διαφημίσεις που όχι μόνο δεν θα στοχεύουν στο site μας, αλλά σε κάποια σελίδα του site που θα μπορεί να αφήσει το email του.

  • Επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έρχεται, μέσω των μηχανών αναζήτησης και όχι μόνο. Εδώ λοιπόν μιλάμε για επισκεψιμότητα που προέρχεται, είτε ο επισκέπτης εισέρχεται στο site επειδή μας βρήκε σε αναζήτηση στης μηχανές αναζήτησης, είτε τυχαία. Μέσα από αυτήν την διαδικασία δεν έχουμε κανέναν έλεγχο, για το ποιος μπορεί να δει τα βίντεο, τα άρθρα, ή οτιδήποτε άλλο έχουμε στο site. Το μυστικό σε αυτού του είδους την επισκεψιμότητα, είναι να έχουμε δημιουργήσει με τέτοια μορφή το site, ώστε να ωθήσουμε τον επισκέπτη σε κάποιο banner ή link ώστε να αφήσει το email του.

  • Επισκεψιμότητα που μας ανήκει

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που μας ανήκει», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έχουμε, από άτομα που έχουμε στη λίστα των email, ή από followers από τα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησης. Μπορούμε να στείλουμε μηνύματα και να δημιουργήσουμε νέα επισκεψιμότητα όποτε θέλουμε, χωρίς επιπλέον διαφημιστικά κόστη. Έτσι δημιουργούμαι στοχευόμενη και  άμεση επισκεψιμότητα στο site.

Υπάρχει λοιπόν μεθοδολογία, ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε αυτήν την λίστα των email;

Συνήθη Λάθη στο Email Marketing

Η λίστα email, είναι μία βάση δεδομένων, την οποία κεφαλαιοποιούμαι συνεχώς για να κερδίζουμε χρήματα. Προτεραιότητα πρέπει να έχουμε στο να δημιουργήσουμε μια λίστα  email, από υποψήφιους αλλά και από  υφιστάμενους πελάτες. Δεν πρέπει οι επιχειρήσεις, να αγοράσουν έτοιμες λίστες πελατών, γιατί έτσι δημιουργούνται μηνύματα spam. Την λίστα θα πρέπει  να την χτίσουν, θα πρέπει να σε μάθουν και να σε εμπιστεύονται και αυτό θα το δημιουργήσουμε. Όταν ένας επισκέπτης ή ένας πελάτης εγγραφτεί στο Newsletters, θα πρέπει να δίνουν οι επιχειρηματίες ένα αντάλλαγμα, π.χ. έκπτωση για την πρώτη αγορά, δωρεάν έξοδα αποστολής της αποστολής της παραγγελίας ή ενημερωτικά βίντεο και αρχεία PDF,  δεν δουλεύει το να ζητήσεις από τον επισκέπτη το email του, με σκοπό να του στέλνεις νέα, και προσφορές. Τα μηνύματα δεν πρέπει να στρέφονται γύρω από την εταιρεία και τα προϊόντα της, θα πρέπει να καλλιεργηθεί σχέση με τον πελάτη και να κερδίσεις εμπιστοσύνη. Οι υποψήφιοι πελάτες αγοράζουν από επιχείρηση που εμπιστεύονται, όχι από αυτή που έχει καλές τιμές ή προσφορές. Το βασικό στο Email Marketing, είναι να παραδοθεί το email, και όταν οι πάροχοι των email, βλέπουν ένα μεγάλο αριθμό από emails, να φεύγουν για να παραδοθούν από έναν ιδιωτικό server, αρχίζουν να κόβουν τα emails, οπότε αυτά, ούτε καν παραδίδονται.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Αυτή είναι η μαύρη τρύπα στο κέντρο του γαλαξία μας

Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του σπειροειδούς γαλαξία μας- Έχει μάζα περίπου 4 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο

Ένα σημαντικό επίτευγμα στο πεδίο της αστρονομίας και της αστροφυσικής ανακοίνωσαν σήμερα οι επιστήμονες: τη «φωτογράφηση» για πρώτη φορά της τεράστιας μαύρης τρύπας που βρίσκεται στο κέντρο του δικού μας γαλαξία.

Το επίτευγμα-ορόσημο κατέστη εφικτό από το Τηλεσκόπιο Ορίζοντα Γεγονότων (Event Horizon Telescope-EHT) και η ανακοίνωση έγινε με συνεντεύξεις Τύπου ταυτόχρονα σε πολλές χώρες (ΗΠΑ, Γερμανία, Χιλή, Ιαπωνία, Μεξικό, Ν. Κορέα, Κίνα κα) από τις ερευνητικές ομάδες της μεγάλης κοινοπραξίας του ΕΗΤ, σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών των ΗΠΑ, το Ευρωπαϊκό Νότιο Παρατηρητήριο (ESO) και άλλους επιστημονικούς φορείς.

Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του σπειροειδούς γαλαξία μας, γνωστή με το όνομα Τοξότης Α*, απέχει περίπου 26.000 έτη φωτός από τη Γη, έχει μάζα περίπου 4 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο και καταναλώνει μια τεράστια ποσότητα υλικών (σκόνης, αερίων και ολόκληρων άστρων) που έλκονται από την πανίσχυρη βαρυτική έλξη της.

Το ΕΗΤ, που ξεκίνησε το 2012, είναι ένα «εικονικό» τηλεσκόπιο, αποτελούμενο από ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργαζομένων παρατηρητηρίων που από κοινού έχουν πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες, όντας έτσι ικανό να παρατηρήσει άμεσα μια μαύρη τρύπα ή πιο σωστά το κοντινό περιβάλλον της.

Το 2019 οι επιστήμονες του ΕΗΤ είχαν αποκαλύψει την πρώτη «φωτογραφία» μαύρης τρύπας (ουσιαστικά ενός καυτού φωτεινού δακτυλίου πέριξ του σκοτεινού κέντρου της από όπου δεν μπορεί να «δραπετεύσει» το φως), στο κέντρο ενός άλλου γαλαξία, του Messier 87 (M87), σε απόσταση 54 εκατομμυρίων ετών φωτός. Η εν λόγω μαύρη τρύπα εκτιμάται ότι έχει πολύ μεγαλύτερη μάζα, περίπου 6,5 δισεκατομμύρια φορές μεγαλύτερη του Ήλιου.

Πηγή : https://epiloges.tv

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποιοί διάσημοι εγκαταλείπουν το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Ίλον Μασκ

Ώρες πριν από την ανακοίνωση, ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ προέτρεψε τους «χειρότερους επικριτές» του να παραμείνουν στο Twitter. Ωστόσο, πολλοί χρήστες του ιστότοπου αντιδρούν στα νέα της πώλησης ανακοινώνοντας ότι θα διαγράψουν τους λογαριασμούς τους.

Η εξαγορά του Twitter από τον Ίλον Μασκ οδήγησε πολλές προσωπικότητες από οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και από τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας εκτός του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ιδρυτής της Tesla πέτυχε την εξαγορά της πλατφόρμας καταβάλλοντας ποσό 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ώρες πριν από την ανακοίνωση, ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ προέτρεψε τους «χειρότερους επικριτές» του να παραμείνουν στο Twitter. Ωστόσο, πολλοί χρήστες του ιστότοπου αντιδρούν στα νέα της πώλησης ανακοινώνοντας ότι θα διαγράψουν τους λογαριασμούς τους.

Η πρώτη σταρ υψηλού προφίλ που είπε ότι θα εγκαταλείψει την πλατφόρμα ήταν η Αγγλίδα ηθοποιός και παρουσιάστρια Τζαμίλα Τζαμίλ, η οποία είπε ότι φοβάται πώς θα αλλάξει το περιβάλλον υπό την ιδιοκτησία του Μασκ.

Εν τω μεταξύ, υπήρξαν κάποιοι που, ενώ επέκριναν τον Μασκ, δεσμεύτηκαν να παραμείνουν στην πλατφόρμα για να «παραμείνουν στον αγώνα». Άλλοι είδαν τους λογαριασμούς τους να επανενεργοποιούνται μετά την απαγόρευση λόγω παραβίασης κανόνων όταν το Twitter ανήκε στον Τζακ Ντόρσεϊ.

Η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Εϊζέλια Μπανκς και ο πολιτικός σχολιαστής Τάκερ Κάρλσον επέστρεψαν στον ιστότοπο, στον οποίο δεν μπορούσαν να κάνουν δημοσιεύσεις. Ο Ice Cube – ο οποίος έχει περιορισμούς στον λογαριασμό του – εξέφρασε την ικανοποίησή του που το Twitter έχει νέο ιδιοκτήτη, γράφοντας: «Επιτέλους ελεύθερος! [Ίλον Μασκ] βγάλε το shadow ban φίλε μου…» ( πρακτική αποκλεισμού ή μερικού αποκλεισμού ενός χρήστη ή του περιεχομένου του)

Η Τζαμίλα Τζαμίλ ανακοίνωσε αμέσως τα σχέδιά της να εγκαταλείψει τον ιστότοπο, στέλνοντας ένα τελευταίο μήνυμα στους ακόλουθούς της, το οποίο περιελάμβανε τέσσερις φωτογραφίες της με τον σκύλο της.

Η ηθοποιός Μία Φάροου δημοσίευσε ένα tweet, το οποίο έκτοτε διαγράφηκε: «Λοιπόν, αν το Twitter γίνει ακόμα πιο τοξικό – με ψέματα τύπου Τραμπ και όλο το μίσος – θα ληφθεί λιγότερο σοβαρά υπόψη και άνθρωποι σαν εμένα θα αποτραβηχθούν – για την ειρήνη του μυαλού».

Αφού δέχθηκε κριτική από τους ακόλουθούς της, η Φάροου φάνηκε να άλλαξε γνώμη, ζητώντας από τον Μασκ να «κρατήσει το Twitter αντάξιο των προηγούμενων επιτευγμάτων του και των νομοταγών ανθρώπων παντού».

Η πρωταγωνίστρια της σειράς «Succession» Τζ. Σμιθ Κάμερον υπονόησε ότι θα στραφεί σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης λόγω της εξαγοράς του Twitter από τον Ίλον Μασκ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Independent.

«Έτοιμος κανείς να βρούμε άλλο φόρουμ που δεν είναι του Μασκ, χωρίς παραπληροφόρηση και συνεχή ροή αφιλτράριτου μίσους;»

Η Έιμι Σισκάιντ ακτιβίστρια για τις ελευθερίες, τα δικαιώματα των γυναικών και της LGBTQ κοινότητας και συγγραφέας του «The List: A Week-by-Week Reckoning of Trump’s First Yea» είπε ότι θα είναι διαθέσιμη για επικοινωνία μέσω Facebook «μέχρι να έρθει κάτι καλύτερο».

Εξηγώντας το σκεπτικό της απόφασής της να αποχωρήσει από το Twitter, έγραψε: «Οποιοδήποτε περιεχόμενο παρέχω εδώ πηγαίνει κατευθείαν στον πλουτισμό ενός ανθρώπου, ο οποίος νομίζω ότι είναι απολύτως απαίσιος».

Η συγγραφέας πρόσθεσε: «Οι άνθρωποι πρέπει να καταλάβουν ότι αυτή δεν είναι πλέον μια δημόσια εταιρεία. Κάθε ανάρτηση που κάνετε εδώ είναι δωρεάν περιεχόμενο για να πλουτίσετε έναν άνθρωπο, τον Ίλον Μασκ. Ελέγχει απόλυτα και δεν απαντά σε κανέναν. Δεν τον βλέπω ως ψυχικά σταθερό άτομο».

Πηγή: https://www.skai.gr/

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Α.Μ.Θ. | First Lego League Xanthi

Ο μεγαλύτερος Πανελλήνιος διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας και Καινοτομίας για παιδιά και φέτος στη Ξάνθη!

Μετά από δυό χρόνια, το First Lego League Xanthi επανέρχεται δια ζώσης στο διαγωνιστικό του κομμάτι, με σκοπό να χαρίσει χαμόγελα, καινοτομία και δημιουργικότητα. Συνολικά 16 ομάδες με 130 μαθητές,  απο την Ορεστιάδα, την Αλεξανδρούπολη, την Ξάνθη και τη Δράμα θα παρουσιάσουν τις καινοτόμες λύσεις τους στο κομμάτι των μεταφορών.

Διοργανώνεται από το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης, το Xanthi TechLab και την eduACT και ο προκριματικός της Ξάνθης βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Το FIRST® (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO® League αποτελεί μια παγκόσμια διαγωνιστική διοργάνωση ρομποτικής, η οποία απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών προκειμένου να ανακαλύψουν και να αγαπήσουν την επιστήμη και την τεχνολογία, μέσα από ψυχαγωγικές και διαδραστικές διαδικασίες. Οι συμμετέχοντες αποκτούν πραγματική εμπειρία επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον.

Το FIRST® LEGO® League, είναι εγκεκριμένο πρόγραμμα από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων (Φ15/160778/Δ2) και εισάγει την επιστήμη, την τεχνολογία, την μηχανική και τα μαθηματικά (STEM) σε παιδιά ηλικίας 4-16 μέσω διασκεδαστικής, συναρπαστικής, πρακτικής μάθησης. Οι συμμετέχοντες αποκτούν πραγματική εμπειρία επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθης(φουαγιέ) και στους χώρους του Xanthi TechLab. Ώρα έναρξης 09.00. Για το γενικό κοινό και τους γονείς θα υπάρχει live streaming

*Η είσοδος στο χώρο  θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα τελευταία υγειονομικά πρωτόκολλα και με αποκλειστική χρήση μάσκα τύπου FFP2 ή διπλής μάσκας προστασίας.

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: