Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Email Marketing (Μέρος 1ο)

Γιατί πρέπει να επιλέξουμε το email marketing;

Οι πιο πολλοί από εμάς θα σκέφτονται ότι το Email Marketing αποτελεί ένα ξεπερασμένο «κανάλι» επικοινωνίας  Marketing, αφού στο «μυαλό» μας, περνούν πλέον πιο μοντέρνοι τρόποι επικοινωνίας, όπως Instagram, Facebook, Twitter και πλήθος άλλων εφαρμογών social media, που «κυκλοφορούν»….

Πολλοί επίσης θα πουν, ότι, εάν ρίξουμε το βάρος μας σε Digital  εφαρμογές, θα πετύχουμε καλύτερο αποτέλεσμα, & ότι το email marketing έχει πλέον «πεθάνει»….

Η πραγματικότητα όμως θα τους διαψεύσει, αφού πλήθος ερευνών έχουν αποδείξει «πανηγυρικά» ακριβώς το αντίθετο.

Το email marketing, αποτελεί παραδοσιακά, έναν εξαιρετικό τρόπο, στο να προσεγγίσουμε κοινό, χωρίς να ξοδέψουμε «πολλά» χρήματα.

Το email marketing, είναι «μακράν» το  πιο ανταποδοτικό «κανάλι» marketing online.  Έχει υπολογιστεί ότι το email marketing, παράγει εννιά (9) φορές περισσότερες πωλήσεις από όλα τα κοινωνικά δίκτυα μαζί.

Επίσης σύμφωνα με στοιχεία άλλης έρευνας, αναφέρει ότι για κάθε 1 € που δαπανούμε στο email marketing, μας επιστρέφει πίσω 50 €.

Στατιστικά στοιχεία για το Email Marketing….

  1. Το 95% των online καταναλωτών έχει email,
  2. Το 93% των online καταναλωτών ελέγχει καθημερινά το email,
  3. Το 70% των online καταναλωτών έχει κάνει μία τουλάχιστον online αγορά  εξαιτίας ενός email,
  4. To 80% των καταναλωτών προτιμούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για τις προσφορές και τα προϊόντα, μέσω του email τους,
  5. Το 60% των email, ανοίγονται σε κινητά και tablets,
  6. Το 100% των e-shop που αγοράζουμε, μας ζητά το email.

Μετατροπή επισκεψιμότητας

Πολλοί θεωρούν ότι δεν μπορούν να πουλήσουν, όσο θα ήθελαν  μέσα από την σελίδα τους, επειδή δεν έχουν αρκετή επισκεψιμότητα. Είναι όμως πραγματικά πρόβλημα η επισκεψιμότητα; ή οφείλεται σε άλλους λόγους;

Όσο περισσότερη ή μεγαλύτερη επισκεψιμότητα έχει ένα site, αυτή δεν μεταφράζεται αυτόματα και σε πωλήσεις στο e-shop.  Άρα καταλαβαίνουμε ότι το βασικό πρόβλημα δεν είναι η επισκεψιμότητα ενός site ή ενός e-shop, αλλά πως οι επισκέπτες – καταναλωτές που θα εισέλθουν στο site, θα μετατραπούν σε πελάτες.

Σε αυτό το σημείο θα ήταν σκόπιμο να ξεχωρίσουμε τρία (3) είδη επισκεψιμότητας:

  1. Επισκεψιμότητα που ελέγχουμε
  2. Επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε
  3. Επισκεψιμότητα που μας ανήκει

Ας αναλύσουμε όμως αυτές τις μορφές επισκεψιμότητας……

  • Επισκεψιμότητα που ελέγχουμε

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που ελέγχουμε», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έρχεται σε μία σελίδα, μέσω των διαφημίσεων που κάνουμε  μέσω Google, Facebook κ.λ.π.

Σε αυτήν την περίπτωση, μέσω της διαφήμισης, ωθούμε τον επισκέπτη όχι απλά στο site μας, αλλά  στην Landing Page της διαφήμισης που έχουμε εμείς καθορίσει. Έτσι λοιπόν ελέγχουμε τον τελικό προορισμό του επισκέπτη. Το μυστικό σε αυτού του είδους την επισκεψιμότητα, είναι να δημιουργήσουμε διαφημίσεις που όχι μόνο δεν θα στοχεύουν στο site μας, αλλά σε κάποια σελίδα του site που θα μπορεί να αφήσει το email του.

  • Επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έρχεται, μέσω των μηχανών αναζήτησης και όχι μόνο. Εδώ λοιπόν μιλάμε για επισκεψιμότητα που προέρχεται, είτε ο επισκέπτης εισέρχεται στο site επειδή μας βρήκε σε αναζήτηση στης μηχανές αναζήτησης, είτε τυχαία. Μέσα από αυτήν την διαδικασία δεν έχουμε κανέναν έλεγχο, για το ποιος μπορεί να δει τα βίντεο, τα άρθρα, ή οτιδήποτε άλλο έχουμε στο site. Το μυστικό σε αυτού του είδους την επισκεψιμότητα, είναι να έχουμε δημιουργήσει με τέτοια μορφή το site, ώστε να ωθήσουμε τον επισκέπτη σε κάποιο banner ή link ώστε να αφήσει το email του.

  • Επισκεψιμότητα που μας ανήκει

Όταν λέμε, «επισκεψιμότητα που μας ανήκει», εννοούμε την επισκεψιμότητα που έχουμε, από άτομα που έχουμε στη λίστα των email, ή από followers από τα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησης. Μπορούμε να στείλουμε μηνύματα και να δημιουργήσουμε νέα επισκεψιμότητα όποτε θέλουμε, χωρίς επιπλέον διαφημιστικά κόστη. Έτσι δημιουργούμαι στοχευόμενη και  άμεση επισκεψιμότητα στο site.

Υπάρχει λοιπόν μεθοδολογία, ώστε να μπορέσουμε να δημιουργήσουμε αυτήν την λίστα των email;

Συνήθη Λάθη στο Email Marketing

Η λίστα email, είναι μία βάση δεδομένων, την οποία κεφαλαιοποιούμαι συνεχώς για να κερδίζουμε χρήματα. Προτεραιότητα πρέπει να έχουμε στο να δημιουργήσουμε μια λίστα  email, από υποψήφιους αλλά και από  υφιστάμενους πελάτες. Δεν πρέπει οι επιχειρήσεις, να αγοράσουν έτοιμες λίστες πελατών, γιατί έτσι δημιουργούνται μηνύματα spam. Την λίστα θα πρέπει  να την χτίσουν, θα πρέπει να σε μάθουν και να σε εμπιστεύονται και αυτό θα το δημιουργήσουμε. Όταν ένας επισκέπτης ή ένας πελάτης εγγραφτεί στο Newsletters, θα πρέπει να δίνουν οι επιχειρηματίες ένα αντάλλαγμα, π.χ. έκπτωση για την πρώτη αγορά, δωρεάν έξοδα αποστολής της αποστολής της παραγγελίας ή ενημερωτικά βίντεο και αρχεία PDF,  δεν δουλεύει το να ζητήσεις από τον επισκέπτη το email του, με σκοπό να του στέλνεις νέα, και προσφορές. Τα μηνύματα δεν πρέπει να στρέφονται γύρω από την εταιρεία και τα προϊόντα της, θα πρέπει να καλλιεργηθεί σχέση με τον πελάτη και να κερδίσεις εμπιστοσύνη. Οι υποψήφιοι πελάτες αγοράζουν από επιχείρηση που εμπιστεύονται, όχι από αυτή που έχει καλές τιμές ή προσφορές. Το βασικό στο Email Marketing, είναι να παραδοθεί το email, και όταν οι πάροχοι των email, βλέπουν ένα μεγάλο αριθμό από emails, να φεύγουν για να παραδοθούν από έναν ιδιωτικό server, αρχίζουν να κόβουν τα emails, οπότε αυτά, ούτε καν παραδίδονται.

Click to comment

Απάντηση

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading

ΕΡΓΑΣΙΑ

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναρτήθηκαν οι προσωρινοί πίνακες επιτυχόντων, επιλαχόντων και αποκλειομένων, της νέας διαδικτυακής δράσης επαγγελματικής κατάρτισης, με τίτλο «Προσωποποιημένη Επιμόρφωση, με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης», στον ιστότοπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ).

Η κατάρτιση των πινάκων πραγματοποιήθηκε κατά σειρά προτεραιότητας και με βάση τα προβλεπόμενα κριτήρια.

Οι υποψήφιοι καταρτιζόμενοι έχουν δικαίωμα υποβολής ένστασης από την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2024 και ώρα 14:00 μέχρι την Τρίτη 26 Μαρτίου 2024 και ώρα 23:59 αποκλειστικά ηλεκτρονικά στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της ΔΥΠΑ (e-servives), με κωδικούς TaxisNet ή με κωδικούς πρόσβασης πιστοποιημένων χρηστών ΔΥΠΑ, στη διεύθυνση: https://eservices.oaed.gr/pls/apex/.

Όσοι υποψήφιοι καταθέτουν ένσταση, οφείλουν να αναφέρουν την ακριβή αιτιολογία της ένστασης και να τεκμηριώσουν τους ισχυρισμούς τους, επισυνάπτοντας με ηλεκτρονική σάρωση σχετικά δικαιολογητικά. Ενστάσεις που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά δεν εξετάζονται.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή προσωποποιημένων διαδικτυακών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, που η συνολική τους διάρκεια θα κυμαίνεται από 100 έως 250 ώρες.

Οι ωφελούμενοι της δράσης θα κληθούν, αρχικά, να συμπληρώσουν εξειδικευμένα ερωτηματολόγια, τα οποία, στη συνέχεια, θα επεξεργαστεί το ΕΚΠΑ, μέσω μοντέλου Τεχνητής Νοημοσύνης. Η συγκεκριμένη διαδικασία θα αναδείξει τα προσωποποιημένα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, που θα κληθεί μετά κάθε ωφελούμενος να παρακολουθήσει, ενώ το περιεχόμενό τους θα αποτελείται από μαθήματα και διδακτικές ενότητες που θα έχουν άμεση συνάρτηση με το προσωπικό προφίλ τους.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς η GenAI μετασχηματίζει τη λειτουργία των επιχειρήσεων και τους εργαζόμενους

Η GenAI θα μετασχηματίσει το εργατικό δυναμικό, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους να της αναθέσουν τη διεκπεραίωση επαναλαμβανόμενων διεργασιών «ρουτίνας», απελευθερώνοντας χρόνο για διεργασίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας και αυξάνοντας την αποδοτικότητα.

Αυτό αναφέρει μεταξύ άλλων αναλύοντας τον αντίκτυπο που αναμένεται να έχει η τεχνητή νοημοσύνη στις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους, ο Λάζαρος Πολυμενάκος, εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Τεχνητής Νοημοσύνης στην περιοχή ΕΜΕΙΑ, στο πλαίσιο του πρώτου AI Hackathon Greece.

«Οι επιχειρήσεις που θα υιοθετήσουν μία ριζοσπαστική προσέγγιση και θα επενδύσουν τους απαραίτητους πόρους έγκαιρα, είναι βέβαιο ότι αρχικά θα αντιμετωπίσουν τεχνολογικά, ρυθμιστικά και άλλα εμπόδια, και διαταραχές στο ανθρώπινο δυναμικό τους. Ωστόσο, τελικά, η επένδυσή τους θα αποδώσει, καθώς η GenAI είναι πραγματικά μετασχηματιστική», τόνισε ο κ. Πολυμενάκος.

«Αντίθετα, όσοι καθυστερήσουν, θα δουν το μερίδιο αγοράς και τα κέρδη τους να μειώνονται, θα αντιμετωπίσουν φυγή ικανών εργαζόμενων προς τον ανταγωνισμό και, στο τέλος της ημέρας, θα αναγκαστούν να επενδύσουν μεγαλύτερα ποσά υπό πίεση».

Στο πλαίσιο αυτό, παγκόσμια έρευνα της ΕΥ σημειώνει ότι το 10% των επιχειρήσεων που θα εφαρμόσουν τις βέλτιστες πρακτικές τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το 2025, θα δημιουργήσουν τουλάχιστον τριπλάσια αξία ως αποτέλεσμα της χρήσης της, σε σχέση με το 90% των επιχειρήσεων που δε θα την υιοθετήσουν. Γι’ αυτό, η EY προτείνει μια ισορροπημένη προσέγγιση, που επιτρέπει την υιοθέτηση της τεχνολογίας σε στάδια, σε καίριες λειτουργίες μιας επιχείρησης, ενώ παράλληλα αναπτύσσονται η σωστή στρατηγική και η κατάλληλη διαχείριση της τεχνολογίας ΑΙ.

Για να αξιοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη, οι επιχειρήσεις καλούνται να πλοηγηθούν σε ένα πολύπλοκο και διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον και να διαχειριστούν παραμέτρους, όπως οι διαφορετικοί βαθμοί ψηφιακής ωριμότητας των αγορών, το υπό διαμόρφωση ρυθμιστικό περιβάλλον, τα σύνθετα οικοσυστήματα επιχειρήσεων, προϊόντων και υπηρεσιών, καθώς και αγορών όπου νεοεισερχόμενοι «παίκτες» μπορούν να δημιουργήσουν περισσότερο ανταγωνισμό ή ευκαιρίες για νέες συνεργασίες.

«Η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα αντικαταστήσει τους εργαζόμενους, αλλά, αντίθετα, θα τους ενδυναμώσει», ανέφερε ο κ. Πολυμενάκος, συμπληρώνοντας ότι, «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική και τις λειτουργίες τους σε όλους τους τομείς, τοποθετώντας τους ανθρώπους και τις μηχανές, μαζί στο επίκεντρο».

Με τον τρόπο αυτό, όπως εξήγησε, οι επιχειρήσεις θα αυξήσουν την παραγωγικότητά τους, θα ενισχύουν τη δημιουργικότητα και θα βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών, δημιουργώντας νέα αξία για τους καταναλωτές, τους εργαζόμενους και την ευρύτερη κοινωνία, αλλά και χρηματοοικονομική αξία για τις ίδιες.

Στη συνέχεια, αναφέρθηκε αναλυτικά και στις προκλήσεις που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη, τις οποίες κατέταξε σε τρεις κατηγορίες: ηθικές, οικονομικές και προκλήσεις που συνδέονται με την ασφάλεια δεδομένων και την κυβερνοασφάλεια, όπως η αποκάλυψη ή «πρόβλεψη» ευαίσθητων πληροφοριών.

Δεν είναι τυχαίο ότι, το 19% των επικεφαλής λειτουργιών κυβερνοασφάλειας που συμμετείχαν στην πρόσφατη έρευνα της EY, ανέδειξαν την τεχνητή νοημοσύνη και τη μηχανική μάθηση ως την κορυφαία εν δυνάμει απειλή για τους οργανισμούς τους τα επόμενα πέντε χρόνια.

Όπως είναι φυσικό, σημείωσε ο κ. Πολυμενάκος, η ραγδαία εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης και ο αυξανόμενος ρυθμός υιοθέτησής της, δημιουργούν παγκοσμίως την ανάγκη για ένα αποτελεσματικό ρυθμιστικό περιβάλλον, με πρωτοβουλίες σε περιφερειακό και εθνικό επίπεδο, όπως η Νομοθετική Πράξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Τεχνητή Νοημοσύνη (EU AI Act) και το επικείμενο Εκτελεστικό Προεδρικό Διάταγμα για την Τεχνητή Νοημοσύνη στις ΗΠΑ.

Ο αντίκτυπος της GenAI στην αγορά εργασίας

Ο αντίκτυπος της GenAI αναμένεται να είναι ευρύς, με το 67% των θέσεων εργασίας στις ανεπτυγμένες οικονομίες και το 57% στις αναδυόμενες, να θεωρούνται μετρίως έως πολύ εκτεθειμένες στις επιπτώσεις της.

Ο βαθμός έκθεσης, όμως, ανά τομέα, διαφέρει, και ίσως είναι η πρώτη φορά που τεχνολογικές και θετικές κατευθύνσεις που σχετίζονται με υπολογιστές, μαθηματικά, ιατρικές υπηρεσίες, κ.λπ., συγκαταλέγονται στους πιο εκτεθειμένους στις επιδράσεις της GenAI τομείς.

Στον αντίποδα, πιο περιορισμένες αναμένεται να είναι οι επιπτώσεις σε τομείς, όπως οι κοινωνικές επιστήμες και οι υπηρεσίες προσωπικής φροντίδας, που απαιτούν δεξιότητες που περιλαμβάνουν σύνθετη ανθρώπινη αλληλεπίδραση, δημιουργικότητα και συναισθηματική κατανόηση.

Παράλληλα, όμως, όπως σημείωσε ο ομιλητής, η εκτίμηση ότι η GenAI θα αντικαταστήσει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, μάλλον θα αποδειχθεί ως μύθος, με τις ανεπτυγμένες οικονομίες να αναμένεται να δουν, σε πρώτη φάση, μεγαλύτερες προοπτικές επαύξησης του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Πηγή: Newsbeast.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en