Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Email Marketing ( Μέρος 5ο )

Στο προηγούμενο άρθρο μας, δώσαμε ένα παράδειγμα για την γεωμετρική αύξηση των πωλήσεων, σε συνάρτηση με την αύξηση παραμέτρων που επηρεάζουν τον τζίρο. Όμως  για να πετύχουμε μια ικανοποιητική αύξηση των εσόδων της επιχείρησης,  απαιτείτε η ταυτόχρονη χρησιμοποίηση και των τριών αυτών τρόπων. Πάμε όμως να τους δούμε τον καθένα ξεχωριστά.

1ος Τρόπος: Αποκτήστε περισσότερους  πελάτες

Αν αποκτήσουμε περισσότερους πελάτες, αυξάνουμε  και τα έσοδα.  Είναι ο πιο κλασικός τρόπος που οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πιστεύοντας ότι αυτός είναι και ο μοναδικός δρόμος για να αυξήσουν τα έσοδα τους. Όμως αυτό δεν είναι και απόλυτα σωστό.  Εδώ αναφερόμαστε για πελάτες που δεν έχουμε.

Στατιστικές έρευνες έχουν δείξει, ότι κοστίζει 5 φορές περισσότερο σε μια επιχείρηση να κερδίσει έναν νέο πελάτη, από το να κάνει έναν ήδη υπάρχων να αγοράσει ξανά.

Για να κερδίσουμε νέους πελάτες θα πρέπει να αυξήσουμε το ενδιαφέρον τους για την επιχείρηση μας, και  να τους πείσουμε  για το πόσο αποτελεσματικά είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας. Αυτό δεν είναι εύκολο να γίνει και απαιτείτε μεγάλη προσπάθεια, ειδικά σήμερα που ο κόσμος αγοράζει όλο και λιγότερο.

Εδώ θα πρέπει να εντοπίσουμε με ακρίβεια την αγορά που απευθυνόμαστε, να δημιουργήσουμε τα σωστά μηνύματα που θα τους κάνουν να κινηθούν, και στην συνέχεια να επιλέξουμε το σωστό “μέσο” για να μεταφέρετε το μήνυμα σας.

2ος Τρόπος: Αυξήστε τη μέση συναλλαγή με κάθε πελάτη σας

Ο δεύτερος τρόπος αναφέρεται στην αύξηση της μέσης συναλλαγής με κάθε πελάτη. Αύξηση της μέσης συναλλαγής σημαίνει, ο κάθε πελάτης που μπαίνει στο μαγαζί, να αφήνει περισσότερα χρήματα από την προηγούμενη  αγορά του.  Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε κάνοντας προσφορές, ή προσφέροντας προϊόντα σε καλύτερες τιμές.

3ος Τρόπος: Αυξήστε τον αριθμό των συναλλαγών που έχετε με κάθε πελάτη σας

Ο τρίτος τρόπος αναφέρεται στην αύξηση των επαναλαμβανομένων πωλήσεων από τους πελάτες μας. Δηλαδή οι πελάτες μας να επισκέπτονται συχνότερα την επιχείρηση μας, που σημαίνει ότι θα αγοράζουν περισσότερες φορές.

Το  κλειδί για την επιτυχία είναι, το συνεχές follow-up που πρέπει να κάνουμε. Μην περιμένουμε τους πελάτες μας πότε θα έχουν την διάθεση να μας επισκεφθούν για να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Εάν δεν έχετε μια θέση στο μυαλό τους, το πιθανότερο είναι να επιλέξουν το επόμενο κατάστημα που θα βρουν μπροστά τους.

Εδώ θα πρέπει να δούμε και να επεξεργαστούμε, τα εξής κριτήρια:

  • Πρέπει να δούμε τον μέσο όρο των χρημάτων που μας αφήνει κάθε πελάτης, και το μέσο όρο των επαναλαμβανόμενων πωλήσεων.
  • Πρέπει να δούμε ποια προϊόντα και υπηρεσίες χρησιμοποιούν συχνότερα.
  • Πρέπει να βρούμε ποια συμπληρωματικά προϊόντα μπορούμε να πουλήσουμε επιπλέον και προτείνουμε νέες λύσεις.

Έτσι αυξάνοντας τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, αυξάνετε σημαντικά τα έσοδα της επιχείρηση σας, και κατά συνέπεια το δικό σας κέρδος.

Ιδιαιτερότητες πελατών

Είναι σημαντικό σε αυτό το σημείο να επικεντρωθούμε σε κάποια ζητήματα που οι περισσότεροι ίσως να αγνοούν. Υπάρχει η άποψη, ότι όταν έχουμε καλές τιμές οι πελάτες θα «τρέξουν» να αγοράσουν, με αποτέλεσμα οποιαδήποτε άλλη μορφή marketing να είναι άχρηστη. Σίγουρα η χαμηλή τιμή είναι ελκυστική στο να πουληθεί ένα προϊόν. Αυτό όμως από μόνο του δεν αρκεί και δεν φτάνει. Αργά ή γρήγορα η αγορά θα προσαρμοστεί στις χαμηλές τιμές και εμείς πρέπει πάλι κάτι να κάνουμε για να δελεάσουμε τους πελάτες….

Θα πρέπει συνεχώς να δείχνουμε την παρουσία μας στην αγορά, και να παρουσιάζουμε τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας.  Θα πρέπει να έχουμε κατά νου, ότι θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας, ώστε οι πελάτες να έρχονται να αγοράζουν ξανά και ξανά, σε τακτική βάση.

Η αγορά συνεχώς αλλάζει, και εάν δεν προβούμε σε λύσεις θα «χάσουμε»  τις εξελίξεις και τις ευκαιρίες.  Θα πρέπει να κρατάμε στην μνήμη των πελατών, ζωντανή την εικόνα μας στο μυαλό τους, γιατί οι πελάτες βομβαρδίζονται καθημερινά με μηνύματα, με αποτέλεσμα εάν αφήσουμε τους πελάτες μας, να μας «ξεχάσουν» και να μας «αφήσουν» και αυτοί.

Είναι σημαντικό λοιπόν για μια επιχείρηση, να πουλήσει,  το σωστό προϊόν,  στο σωστό πελάτη, στην σωστή τιμή, την σωστή χρονική στιγμή, χρησιμοποιώντας το κατάλληλο μέσο προβολής.

Έχουμε αναρωτηθεί ποτέ για ποιο λόγο αγοράζουν οι άνθρωποι; Σίγουρα οι άνθρωποι δεν αγοράζουν αυτά που χρειάζονται, αγοράζουν αυτά που θέλουν…. Υπάρχουν πάνω από 40 λόγοι που κάποιος θα αγοράσει….., όμως εδώ θα αναφέρουμε  τους δέκα (10) πιο συχνούς λόγους που κάποιος αγοράζει….

  • Για να αποκτήσουν στυλ,
  • Για να εκφράσουν την αγάπη τους,
  • Για να γίνουν αποδεκτοί,
  • Για να ενθουσιάζονται.
  • Για να προσελκύσουν το αντίθετο φύλλο,
  • Για να γίνουν δημοφιλείς,
  • Για να ικανοποιήσουν μια περιέργεια,
  • Για να ικανοποιήσουν την όρεξή τους,
  • Για να αισθάνονται ανώτεροι από τους άλλους,
  • Για να δείχνουν νεώτεροι.

Μέσα από αυτές τις επιθυμίες, των πελατών, συνειδητές και υποσυνείδητες, θα πρέπει να συνδυάσουμε και τα πλεονεκτήματα των  δικά μας προϊόντων.

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ

Αυτή είναι η μαύρη τρύπα στο κέντρο του γαλαξία μας

Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του σπειροειδούς γαλαξία μας- Έχει μάζα περίπου 4 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο

Ένα σημαντικό επίτευγμα στο πεδίο της αστρονομίας και της αστροφυσικής ανακοίνωσαν σήμερα οι επιστήμονες: τη «φωτογράφηση» για πρώτη φορά της τεράστιας μαύρης τρύπας που βρίσκεται στο κέντρο του δικού μας γαλαξία.

Το επίτευγμα-ορόσημο κατέστη εφικτό από το Τηλεσκόπιο Ορίζοντα Γεγονότων (Event Horizon Telescope-EHT) και η ανακοίνωση έγινε με συνεντεύξεις Τύπου ταυτόχρονα σε πολλές χώρες (ΗΠΑ, Γερμανία, Χιλή, Ιαπωνία, Μεξικό, Ν. Κορέα, Κίνα κα) από τις ερευνητικές ομάδες της μεγάλης κοινοπραξίας του ΕΗΤ, σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών των ΗΠΑ, το Ευρωπαϊκό Νότιο Παρατηρητήριο (ESO) και άλλους επιστημονικούς φορείς.

Η μαύρη τρύπα στο κέντρο του σπειροειδούς γαλαξία μας, γνωστή με το όνομα Τοξότης Α*, απέχει περίπου 26.000 έτη φωτός από τη Γη, έχει μάζα περίπου 4 εκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από τον Ήλιο και καταναλώνει μια τεράστια ποσότητα υλικών (σκόνης, αερίων και ολόκληρων άστρων) που έλκονται από την πανίσχυρη βαρυτική έλξη της.

Το ΕΗΤ, που ξεκίνησε το 2012, είναι ένα «εικονικό» τηλεσκόπιο, αποτελούμενο από ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργαζομένων παρατηρητηρίων που από κοινού έχουν πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες, όντας έτσι ικανό να παρατηρήσει άμεσα μια μαύρη τρύπα ή πιο σωστά το κοντινό περιβάλλον της.

Το 2019 οι επιστήμονες του ΕΗΤ είχαν αποκαλύψει την πρώτη «φωτογραφία» μαύρης τρύπας (ουσιαστικά ενός καυτού φωτεινού δακτυλίου πέριξ του σκοτεινού κέντρου της από όπου δεν μπορεί να «δραπετεύσει» το φως), στο κέντρο ενός άλλου γαλαξία, του Messier 87 (M87), σε απόσταση 54 εκατομμυρίων ετών φωτός. Η εν λόγω μαύρη τρύπα εκτιμάται ότι έχει πολύ μεγαλύτερη μάζα, περίπου 6,5 δισεκατομμύρια φορές μεγαλύτερη του Ήλιου.

Πηγή : https://epiloges.tv

Continue Reading

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποιοί διάσημοι εγκαταλείπουν το Twitter μετά την εξαγορά του από τον Ίλον Μασκ

Ώρες πριν από την ανακοίνωση, ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ προέτρεψε τους «χειρότερους επικριτές» του να παραμείνουν στο Twitter. Ωστόσο, πολλοί χρήστες του ιστότοπου αντιδρούν στα νέα της πώλησης ανακοινώνοντας ότι θα διαγράψουν τους λογαριασμούς τους.

Η εξαγορά του Twitter από τον Ίλον Μασκ οδήγησε πολλές προσωπικότητες από οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και από τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας εκτός του μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ιδρυτής της Tesla πέτυχε την εξαγορά της πλατφόρμας καταβάλλοντας ποσό 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ώρες πριν από την ανακοίνωση, ο δισεκατομμυριούχος Ίλον Μασκ προέτρεψε τους «χειρότερους επικριτές» του να παραμείνουν στο Twitter. Ωστόσο, πολλοί χρήστες του ιστότοπου αντιδρούν στα νέα της πώλησης ανακοινώνοντας ότι θα διαγράψουν τους λογαριασμούς τους.

Η πρώτη σταρ υψηλού προφίλ που είπε ότι θα εγκαταλείψει την πλατφόρμα ήταν η Αγγλίδα ηθοποιός και παρουσιάστρια Τζαμίλα Τζαμίλ, η οποία είπε ότι φοβάται πώς θα αλλάξει το περιβάλλον υπό την ιδιοκτησία του Μασκ.

Εν τω μεταξύ, υπήρξαν κάποιοι που, ενώ επέκριναν τον Μασκ, δεσμεύτηκαν να παραμείνουν στην πλατφόρμα για να «παραμείνουν στον αγώνα». Άλλοι είδαν τους λογαριασμούς τους να επανενεργοποιούνται μετά την απαγόρευση λόγω παραβίασης κανόνων όταν το Twitter ανήκε στον Τζακ Ντόρσεϊ.

Η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Εϊζέλια Μπανκς και ο πολιτικός σχολιαστής Τάκερ Κάρλσον επέστρεψαν στον ιστότοπο, στον οποίο δεν μπορούσαν να κάνουν δημοσιεύσεις. Ο Ice Cube – ο οποίος έχει περιορισμούς στον λογαριασμό του – εξέφρασε την ικανοποίησή του που το Twitter έχει νέο ιδιοκτήτη, γράφοντας: «Επιτέλους ελεύθερος! [Ίλον Μασκ] βγάλε το shadow ban φίλε μου…» ( πρακτική αποκλεισμού ή μερικού αποκλεισμού ενός χρήστη ή του περιεχομένου του)

Η Τζαμίλα Τζαμίλ ανακοίνωσε αμέσως τα σχέδιά της να εγκαταλείψει τον ιστότοπο, στέλνοντας ένα τελευταίο μήνυμα στους ακόλουθούς της, το οποίο περιελάμβανε τέσσερις φωτογραφίες της με τον σκύλο της.

Η ηθοποιός Μία Φάροου δημοσίευσε ένα tweet, το οποίο έκτοτε διαγράφηκε: «Λοιπόν, αν το Twitter γίνει ακόμα πιο τοξικό – με ψέματα τύπου Τραμπ και όλο το μίσος – θα ληφθεί λιγότερο σοβαρά υπόψη και άνθρωποι σαν εμένα θα αποτραβηχθούν – για την ειρήνη του μυαλού».

Αφού δέχθηκε κριτική από τους ακόλουθούς της, η Φάροου φάνηκε να άλλαξε γνώμη, ζητώντας από τον Μασκ να «κρατήσει το Twitter αντάξιο των προηγούμενων επιτευγμάτων του και των νομοταγών ανθρώπων παντού».

Η πρωταγωνίστρια της σειράς «Succession» Τζ. Σμιθ Κάμερον υπονόησε ότι θα στραφεί σε άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης λόγω της εξαγοράς του Twitter από τον Ίλον Μασκ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας The Independent.

«Έτοιμος κανείς να βρούμε άλλο φόρουμ που δεν είναι του Μασκ, χωρίς παραπληροφόρηση και συνεχή ροή αφιλτράριτου μίσους;»

Η Έιμι Σισκάιντ ακτιβίστρια για τις ελευθερίες, τα δικαιώματα των γυναικών και της LGBTQ κοινότητας και συγγραφέας του «The List: A Week-by-Week Reckoning of Trump’s First Yea» είπε ότι θα είναι διαθέσιμη για επικοινωνία μέσω Facebook «μέχρι να έρθει κάτι καλύτερο».

Εξηγώντας το σκεπτικό της απόφασής της να αποχωρήσει από το Twitter, έγραψε: «Οποιοδήποτε περιεχόμενο παρέχω εδώ πηγαίνει κατευθείαν στον πλουτισμό ενός ανθρώπου, ο οποίος νομίζω ότι είναι απολύτως απαίσιος».

Η συγγραφέας πρόσθεσε: «Οι άνθρωποι πρέπει να καταλάβουν ότι αυτή δεν είναι πλέον μια δημόσια εταιρεία. Κάθε ανάρτηση που κάνετε εδώ είναι δωρεάν περιεχόμενο για να πλουτίσετε έναν άνθρωπο, τον Ίλον Μασκ. Ελέγχει απόλυτα και δεν απαντά σε κανέναν. Δεν τον βλέπω ως ψυχικά σταθερό άτομο».

Πηγή: https://www.skai.gr/

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Περιφερειακός Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Α.Μ.Θ. | First Lego League Xanthi

Ο μεγαλύτερος Πανελλήνιος διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Έρευνας και Καινοτομίας για παιδιά και φέτος στη Ξάνθη!

Μετά από δυό χρόνια, το First Lego League Xanthi επανέρχεται δια ζώσης στο διαγωνιστικό του κομμάτι, με σκοπό να χαρίσει χαμόγελα, καινοτομία και δημιουργικότητα. Συνολικά 16 ομάδες με 130 μαθητές,  απο την Ορεστιάδα, την Αλεξανδρούπολη, την Ξάνθη και τη Δράμα θα παρουσιάσουν τις καινοτόμες λύσεις τους στο κομμάτι των μεταφορών.

Διοργανώνεται από το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης, το Xanthi TechLab και την eduACT και ο προκριματικός της Ξάνθης βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Το FIRST® (For Inspiration and Recognition of Science and Technology) LEGO® League αποτελεί μια παγκόσμια διαγωνιστική διοργάνωση ρομποτικής, η οποία απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 16 ετών προκειμένου να ανακαλύψουν και να αγαπήσουν την επιστήμη και την τεχνολογία, μέσα από ψυχαγωγικές και διαδραστικές διαδικασίες. Οι συμμετέχοντες αποκτούν πραγματική εμπειρία επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον.

Το FIRST® LEGO® League, είναι εγκεκριμένο πρόγραμμα από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων (Φ15/160778/Δ2) και εισάγει την επιστήμη, την τεχνολογία, την μηχανική και τα μαθηματικά (STEM) σε παιδιά ηλικίας 4-16 μέσω διασκεδαστικής, συναρπαστικής, πρακτικής μάθησης. Οι συμμετέχοντες αποκτούν πραγματική εμπειρία επίλυσης προβλημάτων μέσω ενός καθοδηγούμενου, παγκόσμιου προγράμματος ρομποτικής, βοηθώντας τους σημερινούς μαθητές και εκπαιδευτικούς να χτίσουν μαζί ένα καλύτερο μέλλον.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Πολιτισμού του Δήμου Ξάνθης(φουαγιέ) και στους χώρους του Xanthi TechLab. Ώρα έναρξης 09.00. Για το γενικό κοινό και τους γονείς θα υπάρχει live streaming

*Η είσοδος στο χώρο  θα πραγματοποιηθεί σύμφωνα με τα τελευταία υγειονομικά πρωτόκολλα και με αποκλειστική χρήση μάσκα τύπου FFP2 ή διπλής μάσκας προστασίας.

 

Continue Reading

Κατοικία

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

el Greek
X
Αρέσει σε %d bloggers: