Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Email Marketing ( Μέρος 5ο )

Στο προηγούμενο άρθρο μας, δώσαμε ένα παράδειγμα για την γεωμετρική αύξηση των πωλήσεων, σε συνάρτηση με την αύξηση παραμέτρων που επηρεάζουν τον τζίρο. Όμως  για να πετύχουμε μια ικανοποιητική αύξηση των εσόδων της επιχείρησης,  απαιτείτε η ταυτόχρονη χρησιμοποίηση και των τριών αυτών τρόπων. Πάμε όμως να τους δούμε τον καθένα ξεχωριστά.

1ος Τρόπος: Αποκτήστε περισσότερους  πελάτες

Αν αποκτήσουμε περισσότερους πελάτες, αυξάνουμε  και τα έσοδα.  Είναι ο πιο κλασικός τρόπος που οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν πιστεύοντας ότι αυτός είναι και ο μοναδικός δρόμος για να αυξήσουν τα έσοδα τους. Όμως αυτό δεν είναι και απόλυτα σωστό.  Εδώ αναφερόμαστε για πελάτες που δεν έχουμε.

Στατιστικές έρευνες έχουν δείξει, ότι κοστίζει 5 φορές περισσότερο σε μια επιχείρηση να κερδίσει έναν νέο πελάτη, από το να κάνει έναν ήδη υπάρχων να αγοράσει ξανά.

Για να κερδίσουμε νέους πελάτες θα πρέπει να αυξήσουμε το ενδιαφέρον τους για την επιχείρηση μας, και  να τους πείσουμε  για το πόσο αποτελεσματικά είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας. Αυτό δεν είναι εύκολο να γίνει και απαιτείτε μεγάλη προσπάθεια, ειδικά σήμερα που ο κόσμος αγοράζει όλο και λιγότερο.

Εδώ θα πρέπει να εντοπίσουμε με ακρίβεια την αγορά που απευθυνόμαστε, να δημιουργήσουμε τα σωστά μηνύματα που θα τους κάνουν να κινηθούν, και στην συνέχεια να επιλέξουμε το σωστό “μέσο” για να μεταφέρετε το μήνυμα σας.

2ος Τρόπος: Αυξήστε τη μέση συναλλαγή με κάθε πελάτη σας

Ο δεύτερος τρόπος αναφέρεται στην αύξηση της μέσης συναλλαγής με κάθε πελάτη. Αύξηση της μέσης συναλλαγής σημαίνει, ο κάθε πελάτης που μπαίνει στο μαγαζί, να αφήνει περισσότερα χρήματα από την προηγούμενη  αγορά του.  Αυτό μπορούμε να το πετύχουμε κάνοντας προσφορές, ή προσφέροντας προϊόντα σε καλύτερες τιμές.

3ος Τρόπος: Αυξήστε τον αριθμό των συναλλαγών που έχετε με κάθε πελάτη σας

Ο τρίτος τρόπος αναφέρεται στην αύξηση των επαναλαμβανομένων πωλήσεων από τους πελάτες μας. Δηλαδή οι πελάτες μας να επισκέπτονται συχνότερα την επιχείρηση μας, που σημαίνει ότι θα αγοράζουν περισσότερες φορές.

Το  κλειδί για την επιτυχία είναι, το συνεχές follow-up που πρέπει να κάνουμε. Μην περιμένουμε τους πελάτες μας πότε θα έχουν την διάθεση να μας επισκεφθούν για να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας. Εάν δεν έχετε μια θέση στο μυαλό τους, το πιθανότερο είναι να επιλέξουν το επόμενο κατάστημα που θα βρουν μπροστά τους.

Εδώ θα πρέπει να δούμε και να επεξεργαστούμε, τα εξής κριτήρια:

  • Πρέπει να δούμε τον μέσο όρο των χρημάτων που μας αφήνει κάθε πελάτης, και το μέσο όρο των επαναλαμβανόμενων πωλήσεων.
  • Πρέπει να δούμε ποια προϊόντα και υπηρεσίες χρησιμοποιούν συχνότερα.
  • Πρέπει να βρούμε ποια συμπληρωματικά προϊόντα μπορούμε να πουλήσουμε επιπλέον και προτείνουμε νέες λύσεις.

Έτσι αυξάνοντας τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις, αυξάνετε σημαντικά τα έσοδα της επιχείρηση σας, και κατά συνέπεια το δικό σας κέρδος.

Ιδιαιτερότητες πελατών

Είναι σημαντικό σε αυτό το σημείο να επικεντρωθούμε σε κάποια ζητήματα που οι περισσότεροι ίσως να αγνοούν. Υπάρχει η άποψη, ότι όταν έχουμε καλές τιμές οι πελάτες θα «τρέξουν» να αγοράσουν, με αποτέλεσμα οποιαδήποτε άλλη μορφή marketing να είναι άχρηστη. Σίγουρα η χαμηλή τιμή είναι ελκυστική στο να πουληθεί ένα προϊόν. Αυτό όμως από μόνο του δεν αρκεί και δεν φτάνει. Αργά ή γρήγορα η αγορά θα προσαρμοστεί στις χαμηλές τιμές και εμείς πρέπει πάλι κάτι να κάνουμε για να δελεάσουμε τους πελάτες….

Θα πρέπει συνεχώς να δείχνουμε την παρουσία μας στην αγορά, και να παρουσιάζουμε τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων μας.  Θα πρέπει να έχουμε κατά νου, ότι θα πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να προωθήσουμε τα προϊόντα μας, ώστε οι πελάτες να έρχονται να αγοράζουν ξανά και ξανά, σε τακτική βάση.

Η αγορά συνεχώς αλλάζει, και εάν δεν προβούμε σε λύσεις θα «χάσουμε»  τις εξελίξεις και τις ευκαιρίες.  Θα πρέπει να κρατάμε στην μνήμη των πελατών, ζωντανή την εικόνα μας στο μυαλό τους, γιατί οι πελάτες βομβαρδίζονται καθημερινά με μηνύματα, με αποτέλεσμα εάν αφήσουμε τους πελάτες μας, να μας «ξεχάσουν» και να μας «αφήσουν» και αυτοί.

Είναι σημαντικό λοιπόν για μια επιχείρηση, να πουλήσει,  το σωστό προϊόν,  στο σωστό πελάτη, στην σωστή τιμή, την σωστή χρονική στιγμή, χρησιμοποιώντας το κατάλληλο μέσο προβολής.

Έχουμε αναρωτηθεί ποτέ για ποιο λόγο αγοράζουν οι άνθρωποι; Σίγουρα οι άνθρωποι δεν αγοράζουν αυτά που χρειάζονται, αγοράζουν αυτά που θέλουν…. Υπάρχουν πάνω από 40 λόγοι που κάποιος θα αγοράσει….., όμως εδώ θα αναφέρουμε  τους δέκα (10) πιο συχνούς λόγους που κάποιος αγοράζει….

  • Για να αποκτήσουν στυλ,
  • Για να εκφράσουν την αγάπη τους,
  • Για να γίνουν αποδεκτοί,
  • Για να ενθουσιάζονται.
  • Για να προσελκύσουν το αντίθετο φύλλο,
  • Για να γίνουν δημοφιλείς,
  • Για να ικανοποιήσουν μια περιέργεια,
  • Για να ικανοποιήσουν την όρεξή τους,
  • Για να αισθάνονται ανώτεροι από τους άλλους,
  • Για να δείχνουν νεώτεροι.

Μέσα από αυτές τις επιθυμίες, των πελατών, συνειδητές και υποσυνείδητες, θα πρέπει να συνδυάσουμε και τα πλεονεκτήματα των  δικά μας προϊόντων.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΣΜΟΣ

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά του Facebook και του Instagram | Υποψίες ότι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της παραπληροφόρησης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει των ευρωπαϊκών εκλογών του Ιουνίου, την ώρα που εκφράζονται ανησυχίες για ενδεχόμενη χειραγώγηση της κοινής γνώμης από την Ρωσία.

«Αυτή η Κομισιόν έχει θέσει σε λειτουργία εργαλεία για την προστασία των ευρωπαίων πολιτών από την παραπληροφόρηση και της χειραγώγηση των πληροφοριών από τρίτες χώρες», δήλωσε η πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Οταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό συμβαίνει πάντα, αλλά ιδιαιτέρως σε περίοδο εκλογών».

Πρόκειται για την πέμπτη επίσημη έρευνα που διεξάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του νέου κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), ο οποίος ετέθη σε ισχύ τον περασμένο χρόνο γα την αντιμετώπιση του παράνομου online περιεχομένου και προϊόντων.

Η Κομισιόν έχει ήδη ξεκινήσει δύο έρευνες κατά του TikTok. Στο πλαίσιο της μίας από τις δύο έρευνες, η θυγατρική της κινεζικής ByteDance αναγκάσθηκε να διακόψει την περασμένη εβδομάδα την νέα εφαρμογή Lite που ανταμείψει τους χρήστες για τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη, πράγμα που θεωρείται ότι δημιουργεί κινδύνους εθισμού στους νέους.

Στις αρχές Μαρτίου, κινήθηκε διαδικασία κατά της AliExpress, θυγατρικής της Alibaba, λόγω υποψιών ότι δεν λαμβάνει αρκετά μέτρα κατά της πώλησης επικίνδυνων προϊόντων όπως τα πλαστά φάρμακα.

Η πρώτη επίσημη έρευνα αφορούσε επίσης κινδύνους που συνδέονται με την παραπληροφόρηση. Ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου κατά του Χ (πρώην Twitter) για παραλείψεις σχετικές με τον έλεγχο περιεχομένου και την διαφάνεια.

Ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες εφαρμόζεται από το τέλος του Αυγούστου στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το X, TikTok, οι μεγάλες πλατφόρμες της Meta (Facebook, Instagram), στην Apple, την Google, την Microsoft και την Amazon.

Συνολικά, 23 μεγάλοι παράγοντες του Ιντερνετ, ανάμεσά τους τρεις πορνογραφικές ιστοσελίδες (Pornhub, Stripchat και XVideos), έχουν τεθεί υπό άμεση παρακολούθηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραβάτες υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα που φθάνουν μέχρι και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, αλλά προβλέπεται έως και η απαγόρευση λειτουργίας τους στην Ευρώπη σε περιπτώσεις σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
text about elections
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en