Connect with us

AUTOMOTO

Έφυγε από τη ζωή ο θρύλος της F1, Νίκι Λάουντα

Δημοσιεύτηκε

στις

Έφυγε από τη ζωή, πριν από λίγες ώρες, σε ηλικία 70 ετών ο θρύλος της αυτοκίνησης και της Formula 1, Νίκι Λάουντα.

Ο Νίκι Λάουντα άφησε την τελευταία του πνοή, πέντε μήνες μετά τη μεταφορά του σε νοσοκομείο, με βαριάς μορφής γρίπης.

«Με βαθιά θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο αγαπημένος μας Νίκι πέθανε ήσυχα, τη Δευτέρα 20ή Μαΐου 2019, με την οικογένειά του πλάι του», ανέφεραν οι οικείοι του θρυλικού πιλότου της F1 και αργότερα πολυσχιδούς επιχειρηματία σε ηλεκτρονικό μήνυμά τους που μεταδόθηκε από αυστριακά ΜΜΕ.

Η αγωνιστική ζωή του μύθου της Formula 1 μόνο εύκολη δεν ήταν.

«Κολλημένος» με τη σπορ οδήγηση από τα μικράτα του, ο Λάουντα ξεκίνησε την καριέρα του σε νεαρή ηλικία, για να προσχωρήσει στη Ferrari το 1974 και να γράψει μια από τις χρυσές σελίδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Μόλις έναν χρόνο αργότερα θα κατακτήσει το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα, αν και η πορεία του πιλότου της F1 έμελλε να πάρει μια ζοφερή τροπή τον Αύγουστο του 1976, όταν το φρικτό ατύχημα στην πίστα θα τον άφηνε σε κώμα.

Παρά το τραγικό γεγονός και τα σοβαρά εγκαύματά του, ο ίδιος θα επιστρέψει στο βολάν του μονοθέσιού του μόλις 6 βδομάδες αργότερα, για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα της χρονιάς από τον άσπονδο εχθρό του Τζέιμς Χαντ.

Ο Λάουντα αποσύρθηκε το 1979 για να ιδρύσει μια αεροπορική εταιρεία, αν και οι μέρες του στη Formula 1 δεν είχαν ακόμα τελειώσει: το 1982 θα επιστρέψει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, κατακτώντας το πρωτάθλημα για τελευταία φορά το 1984!

Ο Νίκι Λάουντα κατέκτησε τρεις φορές τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, δύο με τη Ferrari, το 1975 και το 1977 και μία με τη McLaren, το 1984.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

AUTOMOTO

Πινακίδες Βουλγαρίας στα Ι.Χ. | Η διαδικασία, τα πρόστιμα και το κόστος

Δημοσιεύτηκε

στις

Σφίγγει ο κλοιός για τους κατόχους πολυτελών και όχι μόνο αυτοκινήτων με πινακίδες Βουλγαρίας που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους. Οι φορολογικές αρχές σε συνεργασία με τις αντίστοιχες της γειτονικής χώρας έχουν καταγράψει σε πρώτο επίπεδο 9.500 οχήματα, τα οποία είχαν αρχικά ελληνικές πινακίδες, αλλά οι ιδιοκτήτες τους τα αποταξινόμησαν.

Με τα στοιχεία που λαμβάνουν από την Βουλγαρία βλέπουν αν αυτά τα 9.500 οχήματα που έφυγαν από το φορολογικό καθεστώς της χώρας μας απέκτησαν πινακίδες της γειτονικής χώρας.

Στη συνέχεια θα προχωρήσουν σε ελέγχους για να διαπιστώσουν αν οι κάτοχοί τους είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας. Στην περίπτωση αυτή η μεταφορά της ταξινόμησης του οχήματος στη Βουλγαρία δεν σημαίνει τίποτα, καθώς η φορολογική διοίκηση θα χρεώσει στους κατόχους τους το ετήσιο τεκμήριο διαβίωσης και τυχόν φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

Σύμφωνα με τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ πολλοί κάτοικοι της Ελλάδας καταφεύγουν στην πρακτική των βουλγαρικών πινακίδων για να γλιτώσουν από τα τεκμήρια, τα τσουχτερά τέλη κυκλοφορίας, τα ακριβά ασφάλιστρα και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.

Για να δέσουν μάλιστα ακόμη καλύτερα το σενάριο της φοροαποφυγής προχωρούν στην ίδρυση εικονικής εταιρείας στη Βουλγαρία και ακολούθως αποκτούν το πολυτελές όχημα το οποίο δηλώνουν ως περιουσιακό στοιχείο της εταιρείας. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, το πρώτο εξάμηνο το αυτοκίνητο δεν μπορεί να βγει από τη βουλγάρικη επικράτεια. Ωστόσο, η γειτονική χώρα ανήκει στην ΕΕ και στα σύνορα δεν γίνεται σχεδόν ποτέ ούτε ο τυπικός έλεγχος.

Κάποιοι κάνουν και το επόμενο βήμα. Προχωρούν σε εικονική δήλωση μόνιμης κατοικίας στη Βουλγαρία. Σε αυτή  την περίπτωση βέβαια ο ιδιοκτήτης του πολυτελούς αυτοκινήτου πρέπει να αποδείξει στις ελληνικές αρχές πως διαβιεί στην Βουλγαρία τουλάχιστον 185 μέρες τον χρόνο και καταβάλει φόρους στο βουλγάρικο Δημόσιο. Επιπρόσθετα πρέπει να εμφανίσει πληρωμές δημοτικών τελών, καθώς και λογαριασμούς θέρμανσης, νερού κ.α. Αυτά δεν πτοούν κάποιους συμπολίτες μας οι οποίοι παρότι  δεν διαθέτουν τα σχετικά έγγραφά που προαναφέραμε προβαίνουν σε εικονική δήλωση μόνιμης κατοικίας.

Βαριά πρόστιμα

Σύμφωνα με  το υπουργείο Οικονομικών το διάστημα κατά το οποίο επιτρέπεται η κυκλοφορία στο έδαφος της χώρας αυτοκινήτων με πινακίδες από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης  ορίζεται κατ’ ανώτατον σε έξι μήνες και μόνο εφόσον πληρούνται οι σχετικοί όροι (συνήθης κατοικία εκτός Ελλάδας, προσωρινή διαμονή στη χώρα, ιδιωτική χρήση κλπ).

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες διαπιστώνεται κυκλοφορία οχήματος με ξένες πινακίδες στη χώρα χωρίς να πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις, ο Εθνικός Τελωνειακός Κώδικας προβλέπει ιδιαζόντως αυστηρές κυρώσεις, οι οποίες, για κοινοτικά επιβατικά οχήματα, κυμαίνονται από 2.500 έως 10.000 ευρώ.

Ποια είναι η νόμιμη διαδικασία

Πρόσωπα (αλλοδαποί ή Έλληνες) που είναι εγκατεστημένα στην Ελλάδα, δηλαδή έχουν εδώ τη συνήθη κατοικία τους και μεταφέρουν στη χώρα μας όχημα, ταξινομημένο ή μη σε άλλο κράτος, δεν έχουν δικαίωμα να το κυκλοφορούν στο εσωτερικό της χώρας, πριν από την καταβολή των οφειλόμενων δασμοφορολογικών επιβαρύνσεων και την έκδοση πιστοποιητικού, για την ταξινόμηση του οχήματος και τη χορήγηση ελληνικών πινακίδων.

Οι δασμοφορολογικές επιβαρύνσεις που οφείλονται ανά κατηγορίαοχήματος, ανάλογα με την προέλευσή του είναι οι εξής:

Οχήματα προερχόμενα από κράτη – μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Καινούργια

1. Τέλος Ταξινόμησης

2. Φόρος πολυτελείας ( επιβάλλεται σε επιβατικά αυτοκίνητα με τιμήχονδρικής πώλησης από 20.000 ευρώ και άνω)

3. Φ.Π.Α.

Μεταχειρισμένα

1. Τέλος ταξινόμησης

2. Φόρος πολυτελείας (επιβάλλεται σε επιβατικά αυτοκίνητα με τιμήχονδρικής πώλησης μετά την απομείωση λόγω παλαιότητας και διανυθέντων χιλιομέτρων από 20.000 ευρώ και άνω)

Οχήματα προερχόμενα από τρίτες προς την Ευρωπαϊκή Ένωση χώρες

1. Εισαγωγικός δασμός

2. Φ.Π.Α.

3. Τέλος ταξινόμηση

4. Φόρος πολυτελείας (επιβατικά αυτοκίνητα καινούργια & μεταχειρισμένα ως άνω)

Συντελεστές τέλους Ταξινόμησης

Το ύψος των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης, προσδιορίζεται με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα των αυτοκινήτων και την αντιρρυπαντική τους τεχνολογία.

Οι συντελεστές αυτοί, αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα ανά κοινοτική Οδηγία ή Κανονισμό που ισχύουν από 01/01/2011:

Οι συντελεστές αυτοί, αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα

 

Κυλινδρισμός Κινητήρα EURO 6
Προδιαγραφές των
Κανονισμών715/2007
& 692/2008
EURO 5
Προδιαγραφές της
Οδηγίας:
98/69/ΕΚ φάσηΒ
EURO 1,2,3,4
Προδιαγραφές των Οδηγιών :
98/69/ΕΚ φάσηΑ΄,
94/12/ΕΚ, 91/441/ΕΟΚ,
89/458/ΕΟΚ &88/76/ΕΟΚ
Συμβατικής
Τεχνολογίας
Μέχρι 900 κ.ε. 5% 14% 24% 37%
Από 901-1400 κ.ε. 12% 27% 49% 66%
Από 1401-1600 κ.ε. 20% 45% 95% 128%
Από 1601-1800 κ.ε. 30% 56% 129% 148%
Από 1801-2000 κ.ε. 40% 83% 216% 266%
Από 2001 κ.ε.και πάνω 50% 142% 334% 346%

Η φορολογητέα αξία, μετά την ως άνω απομείωση, μειώνεται περαιτέρω ποσοστιαία με χρήση συντελεστή 0,30 για κάθε 500 επιπλέον χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί από τον ετήσιο μέσο όρο. Η απομείωση βάσει διανυθέντων χιλιομέτρων δεν πρέπει να ξεπερνά το 30% της αξίας που προσδιορίζεται μετά την ως άνω απομείωση.

Ο ετήσιος μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων, ορίζεται στις δεκαπέντε χιλιάδες (15.000). Η συνολική απομείωση, περιλαμβανόμενης και της απομείωσης λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων πέραν του μέσου όρου, δεν δύναται να υπερβαίνει το 95%.

 

 

 

Τα έξοδα ασφάλισης και μεταφοράς του αυτοκινήτου στη χώρα.

Παραδείγματα

1. Παραδείγματα υπολογισμού μείωσης της φορολογητέας αξίας λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων.

Έστω μεταχειρισμένο επιβατικό αυτοκίνητο διετίας με 36.000 διανυθέντα χιλιόμετρα.

Μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων για τη διετία: 15.000*2= 30.000. Επιπλέον διανυθέντα χιλιόμετρα: 36.000-30.000 = 6.000.

Επομένως, η φορολογητέα αξία θα μειωθεί περαιτέρω κατά 6.000/500*0,30= 3,6%

Έστω μεταχειρισμένο επιβατικό αυτοκίνητο 18 μηνών με 36.000διανυθέντα χιλιόμετρα. Μέσος όρος διανυθέντων χιλιομέτρων για τους 18μήνες: (18*15.000)/12= 22.500.

Επιπλέον διανυθέντα χιλιόμετρα: 36.000-22.500 = 13.500.

Επομένως, η φορολογητέα αξία θα μειωθεί περαιτέρω κατά 13.500/500*0,30 = 8,1%

2. Παραδείγματα υπολογισμού τέλους ταξινόμησης

A)Έστω, καινούργιο επιβατικό αυτοκίνητο, με τιμή χονδρικής πώλησης12.608 ευρώ, κυλινδρισμό κινητήρα 1796 κ.ε., EURO 5, προερχόμενο από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Υπολογισμός Τέλους Ταξινόμησης

Αξία

12.608 €

Έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης

510 €

*ενδεικτικά

Σύνολο φορολογητέας αξίας

13.118 €

Συντελεστής τέλους ταξινόμησης

30%

Τέλος Ταξινόμησης

13.118* 30% = 3.935,40 €

B) Έστω, μεταχειρισμένο επιβατικό αυτοκίνητο σεντάν, με τιμή χονδρικής πώλησης €25.000, EURO 5 με ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας23/9/2017 και θέσης σε ανάλωση 04/06/2019, διανυθέντα χιλιόμετρα27.049, κυλινδρισμό κινητήρα 1895 κ.ε., προερχόμενο από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Υπολογισμός Τέλους Ταξινόμησης

Απομείωση αξίας σύμφωνα με την κατηγορία αμαξώματος και την ηλικία

Μήνες κυκλοφορίας: 21 (20 μήνες + 11ημέρες)

Συντελεστής κατηγορίας αμαξώματος σεντάν για 21 μήνες κυκλοφορίας από τους διαθέσιμους πίνακες:37%

25.000 – (25.000*37%)= 15.750

Ποσοστό απομείωσης αξίας λόγω διανυθέντων χιλιομέτρων πλέον του μέσου όρου

Μ.Ο. χλμ για 21 μήνες: (21*15.000)/12=26.250

Επιπλέον χλμ: 27.049-26.250 = 799

Συντελεστής μείωσης 799/500*0,30 = 0,47%

Αξία (μετά την απομείωση για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα)

15.750 – (15.750*0,47%) = 15.676

Έξοδα μεταφοράς και ασφάλισης: 510 €

*ενδεικτικά

Σύνολο φορολογητέας αξίας: 16.186 €

Συντελεστής τέλους ταξινόμησης: 40%

Τέλος Ταξινόμησης: 16.186 * 40% = 6.474,40 €

businessnews

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Οδήγηση το καλοκαίρι, συχνά λάθη που μπορεί να κοστίσουν πολύ

Δημοσιεύτηκε

στις

Η έλευση του καλοκαιριού κάνει τον περισσότερο κόσμο να σκέφτεται ταξίδια, διακοπές, ανέμελες στιγμές χαλάρωσης και ξεκούρασης. Καθώς πολλά από αυτά απαιτούν μετακίνηση με αυτοκίνητο, υπάρχουν ορισμένες καλοκαιρινές συνήθειες που θα πρέπει να αποφεύγονται, όχι μόνον γιατί υπάρχουν τσουχτερά πρόστιμα, αλλά και γιατί κατά τη διάρκεια της οδήγησης πρέπει να διασφαλίζεται η ασφάλεια του οδηγού και όχι μόνο.

Έτσι όταν οδηγούμε δεν πρέπει να φοράμε σαγιονάρες ή μαγιό. Αν και είναι τα βασικά αξεσουάρ των διακοπών μας, εν τούτοις κάτι τέτοιο δεν πρέπει να υιοθετείται από τους οδηγούς. Για παράδειγμα οι σαγιονάρες όχι μόνο μειώνουν τον έλεγχο του οδηγού στα πεντάλ, αλλά μπορούν να κολλήσουν σε αυτά και να εμποδίσουν την ικανότητα αντίδρασης. Σε πολλές χώρες η χρήση σαγιονάρας κατά τη διάρκεια οδήγησης μπορεί να επιφέρει αυστηρό πρόστιμο, όπως σημειώνει το ΑΜΠΕ.

Επιπλέον, η οδήγηση χωρίς μπλουζάκι (που γίνεται από το 25% των οδηγών σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας) μπορεί να προκαλέσει αλλοίωση στην αποτελεσματικότητα της ζώνης ασφαλείας. Για να μειωθεί η θερμοκρασία στην καμπίνα αρκεί ο οδηγός να λειτουργήσει τον κλιματισμό, αφού πρώτα ανοίξετε τα παράθυρα για ένα δύο λεπτά για να μπει καθαρός αέρας.

Σύμφωνα με τη Seat, θα πρέπει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού -και όχι μόνο- στο όχημα να βρίσκονται τόσα άτομα όσα ορίζει ο κατασκευαστής, καθώς το όχημα θα πρέπει να παρέχει επαρκή ασφάλεια και άνεση.

Οι οδηγοί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού πρέπει να παίρνουν τα σωστά υγρά. Νερό και καφές θα βοηθήσει την οδήγησή τους, ενώ το βαρύ φαγητό μπορεί να φέρει υπνηλία και να έχει αρνητικές συνέπειες. Μια μελέτη του Πανεπιστημίου Loughborough και του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου με θέμα την ενυδάτωση, αναφέρει ότι ένας αφυδατωμένος οδηγός κάνει τα ίδια λάθη όπως κάποιος που είχε οκτώ ποτήρια κρασιού.

Οι σωστές στάσεις κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είναι σημαντικές που ξεκουράζουν τον οδηγό. Η οδήγηση με τον αγκώνα έξω από το παράθυρο είναι συνηθισμένο φαινόμενο, όμως περιορίζει σημαντικά τις ικανότητες του οδηγού, καθώς αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός δεν έχει και τα δύο του χέρια στο τιμόνι.

Όταν οδηγούμε είναι καλό να έχουμε πάντα στο ντουλαπάκι όλα τα απαραίτητα έγγραφα και την ασφάλεια αυτοκινήτου. Τέλος, όταν οδηγούμε φροντίζουμε να μην έχουμε αρκετά υψηλά την ένταση του ηχοσυστήματος, καθώς θα πρέπει ανά πάσα στιγμή να έχουμε πλήρη εικόνα και αντίληψη των πραγμάτων που γίνονται έξω από το όχημα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Διπλώματα | Χαράτσι στους υποψήφιους επαγγελματίες οδηγούς!

Δημοσιεύτηκε

στις

Παρά το γεγονός πως οι εξετάσεις για τους επαγγελματίες οδηγούς δεν έχουν αλλάξει υποχρεούνται να πληρώνουν και εκείνοι ατομικό ασφαλιστήριο.

Ο νέος νόμος για τα διπλώματα οδήγησης ορίζει ξεκάθαρα πως οι υποψήφιοι οδηγοί θα πρέπει να έχουν ειδική ασφαλιστική κάλυψη την οποία και πληρώνουν εκείνοι βέβαια προκειμένου να έχουν το δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις.

Όμως όπως αποδεικνύεται το μέτρο του ατομικού ασφαλιστηρίου που καθιερώθηκε για τους υποψήφιους οδηγούς στα αυτοκίνητα λόγω ανυπαρξίας εξεταστή και εκπαιδευτή από το αυτοκίνητο υιοθετήθηκε και στο Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας Μεταφοράς Εμπορευμάτων ή Επιβατών που όμως κατά τη δοκιμασία των υποψηφίων οδηγών οι εξεταστές είναι μέσα στο όχημα!

Ειδικότερα ο νέος νόμος 4599 / 2019 προβλέπει ότι στο πρώτο στάδιο της εξέτασης δοκιμασίας προσόντων, ο υποψήφιος θα πρέπει να εκτελέσει τις δοκιμασίες του παρκαρίσματος, της οπισθοπορείας με γωνία και της αναστροφής όντας μόνος μέσα στο εκπαιδευτικό όχημα, δίχως την παρουσία ούτε του εξεταστή, ούτε του εκπαιδευτή.

Με αφορμή το γεγονός ότι ο υποψήφιος θα είναι μόνος του στο εκπαιδευτικό όχημα στις δοκιμασίες  αυτές, ο νόμος 4599 / 2019 στό άρθρο 4 παράγραφος 10 υποχρέωσε τους υποψηφίους να προβαίνουν στη σύνταξη ενός έξτρα ατομικού ασφαλιστηρίου προκειμένου να έχουν το δικαίωμα να δώσουν εξετάσεις.

Η παράγραφος 10 του άρθρου 4 χαρακτηριστικά αναφέρει: «Οι υποψήφιοι οδηγοί για την απόκτηση άδειας οδήγησης, κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της πρακτικής τους εξέτασης, υποχρεούνται σε ειδική ασφαλιστική κάλυψη έναντι του κυρίου και κατόχου του οχήματος. Η ασφαλιστική δαπάνη του προηγούμενου εδαφίου περιλαμβάνει υποχρεωτικά την ασφαλιστική ευθύνη έναντι τρίτων λόγω σωματικής βλάβης, ή ζημιών σε πράγματα, περιλαμβανομένης και της χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης. Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος κατά τη διεξαγωγή πρακτικής εξέτασης, η ειδική ασφαλιστική κάλυψη το πρώτου εδαφίου καλύπτει τουλάχιστον έναν (1) μήνα για την επισκευή του εκπαιδευτικού οχήματος. Η ασφάλιση καλύπτει υποχρεωτικά όλους τους χώρους διενέργειας εξέτασης υποψήφιων οδηγών δημόσιους ή ιδιωτικούς, κλειστούς ή ανοιχτούς. Οι υποψήφιοι οδηγοί προσκομίζουν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο με τις ανωτέρω ειδικές ασφαλιστικές καλύψεις πριν από την έναρξη της πρακτικής τους εξέτασης στον εκπαιδευτή, με ευθύνη του οποίου συμπληρώνεται ο φάκελος των υποψηφίων, ο οποίος τηρείται στην αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας στην οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι οδηγοί και οδηγοί. Στον φάκελο του υποψηφίου δύναται να προσκομίζεται το ασφαλιστήριο συμβόλαιο του εκπαιδευτικού οχήματος, εφόσον περιέχει την ειδική ασφαλιστική κάλυψη των ανωτέρω εδαφίων. Οι υποψήφιοι οδηγοί και οδηγοί υποχρεούνται να φέρουν τον κατάλληλο εξοπλισμό κατά τη διάρκεια της πρακτικής τους εκπαίδευσης και εξέτασης.»

Ξεκαθαρίζουμε ότι η ανάγκη του νέου ατομικού ασφαλιστηρίου υπαγορεύτηκε για να καλύψει το νεοθεσπισμένο άρθρο του νόμου που θέλει τον υποψήφιο να οδηγεί και μόνος του εντός του εκπαιδευτικού οχήματος δίχως την παρουσία εκπαιδευτή.

Αλλιώς όπως και κατά το παρελθόν χρόνια συνέβαινε, όταν στο εκπαιδευτικό όχημα ήταν παρών στη θέση του συνοδηγού ο εκπαιδευτής δεν χρειάζονταν το έξτρα ατομικό ασφαλιστήριο.

Αρκούσε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που είχε συνάψει ο ιδιοκτήτης της σχολής οδηγών με την ασφάλεια για το εκάστοτε εκπαιδευτικό όχημα.

Υπάρχουν κάποιοι  οδηγοί οι οποίοι ήδη κατέχουν άδεια οδηγήσεως φορτηγού (κατηγορίας C ) ή λεωφορείου κατηγορίας D, ή νταλίκας κατηγορίας CE, οι οποίοι επιθυμούν να αποκτήσουν το Π.Ε.Ι. (Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας Μεταφοράς Εμπορευμάτων ή Επιβατών ανάλογα με την κατηγορία της άδειας οδηγήσεως που διαθέτουν).

Όσοι από τους πιο πάνω απέκτησαν την άδεια οδηγήσεως του λεωφορείου μετά τις 9-9-2008 και του φορτηγού μετά τις 9-9-2009 προκειμένου να αποκτήσουν το ΠΕΙ πρέπει να δώσουν κάποιες θεωρητικές εξετάσεις και εν συνεχεία εξετάσεις οδήγησης που όμως περιλαμβάνουν το στάδιο δοκιμασίας μόνο της οδήγησης. Η  εν λόγω δοκιμασία γίνεται με την παρουσία και του εκπαιδευτή στο εκπαιδευτικό όχημα την ώρα της εξέτασης.

ΟΙ υποψήφιοι αυτοί κανονικά δεν θα έπρεπε να αναγκάζονται να πληρώσουν 180 ευρώ για να κάνουν ένα έξτρα ατομικό ασφαλιστήριο, προκειμένου να συμμετέχουν στο δεύτερο στάδιο της δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς μιας και δεν θα οδηγήσουν το εκπαιδευτικό όχημα μόνοι τους, αλλά με την υποχρεωτική παρουσία του εκπαιδευτή.

Ωστόσο ο νομοθέτης του νόμου 4599 / 2019 είτε αγνόησε είτε δεν προέβλεψε την περίπτωση των ανθρώπων αυτών, τους οποίους επίσης υποχρεώνει να επιβαρυνθούν με το κόστος του ατομικού ασφαλιστηρίου.

Εκπαιδευτές οδηγών σε πολλές πόλεις της Ελλάδος έκαναν την επισήμανση αυτή στις κατά τόπους Υπηρεσίες Υποδομών κι αυτές με τη σειρά τους στο Υπουργείο.

Και οι αρμόδιοι του Υπουργείου με τηλεφωνικές οδηγίες και όχι με γραπτές (όπως μας μεταφέρθηκε) είπαν στις κατά τόπους Υπηρεσίες Υπηρεσιών ότι και οι υποψήφιοι οδηγοί που θέλουν να αποκτήσουν ΠΕΙ πρέπει να κάνουν ατομικό ασφαλιστήριο.

newsauto

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

AUTOMOTO

Έλληνας ο σχεδιαστής της Alfa Romeo Tonale

Δημοσιεύτηκε

στις

Ο κ. Αλέξανδρος Λιώκης, Lead Exterior Designer της Alfa Romeo Tonale, βρέθηκε στη χώρα μας και προσκεκλημένος της ΦΙΛΠΑ (Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου) παρουσίασε σε σχετική εκδήλωση την ιστορία πίσω από το εντυπωσιακό πρωτότυπο που σχεδίασε.

Το πρωτότυπο Alfa Romeo Tonale αποτέλεσε μία από τις σημαντικότερες εκπλήξεις της φετινής έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης. Η ΦΙΛΠΑ (Φίλοι του Παλαιού Αυτοκινήτου) διοργάνωσε μία ξεχωριστή εκδήλωση αφιερωμένη στον κ. Αλέξανδρου Λιώκη, Lead Exterior Designer της Tonale,  όπου παρουσιάστηκε η φιλοσοφία και η ιστορία πίσω από τη δημιουργία του εντυπωσιακού πρωτοτύπου.

Ο Έλληνας σχεδιαστής μίλησε για το πως η πλούσια ιστορία της μάρκας σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση νέων ιδεών αποτέλεσαν την έμπνευση για το σχεδιασμό της Tonale. Με βασικό άξονα τις καθαρές γραμμές, την απλότητα και βέβαια την υψηλή αισθητική, η Tonale είναι άμεσα αναγνωρίσιμη ως μία πραγματική Alfa Romeo, χωρίς παράλληλα να αποτελεί μια επανάληψη άλλων μοντέλων της μάρκας. Η σκληρή δουλειά, η αγωνία και τελικά η χαρά της επιβράβευσης μετά από την εξαιρετική υποδοχή που επιφύλαξε το κοινό στο πρωτότυπο, εξιστορήθηκαν από τον κ. Λιώκη, ο οποίος στο τέλος της εκδήλωσης δημιούργησε μπροστά στο κοινό ένα σχέδιο της πρόσφατης δημιουργίας του.

Το συντονισμό της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στο φιλόξενο χώρο της ΦΙΛΠΑ στο Γέρακα, είχε ο δημοσιογράφος και μηχανολόγος μηχανικός κ. Τάκης Πουρναράκης, ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Εμπορικός Ακόλουθος της Ιταλικής Πρεσβείας Αθηνών, κ. Enrico Barbato, καθώς και πλήθος φίλων του αυτοκινήτου.

Νίκος Τσάδαρης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
nikos keramika banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

Αρέσει σε %d bloggers: