ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Ακρίβεια στα πάρκινγκ της Καβάλας

Προς μια περίπου εβδομάδα αύξησαν τις χρεώσεις τους στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων τα δύο παρκινγκ που μισθώνονται από τον ΟΛΚ και λειτουργούν στο ΝΟΚ και πίσω από το Τελωνείο. Η ίδια επιχείρηση που τα εκμεταλλεύεται αύξησε κατά 50 λεπτά την είσοδο του κάθε αυτοκινήτου.

Και στα δύο παρκινγκ η πρώτη και βασική χρέωση έγινε 2,5 ευρώ από 2 που ήταν. Με αυτόν τον τρόπο και οι δύο χώροι προσαρμόστηκαν στα δεδομένα της τοπικής αγοράς και ακολούθησαν την τιμολογιακή πολιτική άλλων τοπικών παρκινγκ. Κατόπιν τούτου το φθηνότερο παρκινγκ στην Καβάλα είναι αυτό απέναντι από την εκκλησία του Άη Γιάννη με 1,6 ευρώ. Στα 2 ευρώ κρατά την είσοδο οχήματος στο χώρο του παρκινγκ του Διοικητηρίου. Πρόσφατα στα 2,5 ευρώ αύξησε την κάθε είσοδο στο ανοιχτό παρκινγκ στον Άη Γιώργη.

Από καιρό έχουν την ίδια βασική χρέωση οι χώροι της Ροδόπης και της περιοχής Καπνεργάτη. Το κλειστό παρκινγκ της Δ. Αγοράς ακολουθεί άλλη τακτική, δικαιότερη και φθηνότερη, χρεώνοντας 50 λεπτά την κάθε ώρα στάθμευσης. Όλα δείχνουν ότι οι αυξήσεις δεν τελειώνουν εδώ. Σίγουρα θα υπάρξει συνέχεια αφού:

Η στάση στο πάρκινγκ της Καβάλας θεωρείται φθηνή σε σχέση με άλλες πόλεις Υπάρχει συνεχώς κίνηση και οι χώροι είναι καθημερινά γεμάτοι Τα ενοίκια που πληρώνονται, όπως ισχυρίζονται οι επαγγελματίες, αυξάνονται επίσης.

Κάποτε μάλιστα οι διαθέσιμες θέσεις συγκεκριμένων χωρών (παρκινγκ) μειώνονται. Θα πρέπει επίσης να προσθέσουμε ότι ταυτόχρονα αναπροσαρμόστηκαν όλες οι άλλες χρεώσεις. Έτσι για μια 24ωρη παραμονή οχήματος σε ένα από τα παρκινγκ της Καβάλας υπάρχει οικονομική υποχρέωση ακόμη και 11,5 ευρώ. Αυτή η τιμή που μάλλον είναι η ακριβέστερη ισχύει μετά τις αυξήσεις, στους χώρους του ΝΟΚ και του Τελωνείου. 

Το δε παρκινγκ του Τελωνείου όπως είναι γνωστό είναι το μεγαλύτερο στο κέντρο της πόλης. Τα διάφορα έργα που εκτελούνται στο κέντρο της Καβάλας μειώνουν γενικά τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης. Στις εγγραφές ισχύει η ελεγχόμενη στάθμευση. Η εφαρμογή της δεν είναι κι η καλύτερη. Η Δημοτική Αστυνομία κάτι σπάνιους ελέγχους και όχι σε όλους τους κεντρικούς δρόμους. Συνήθως ελέγχει όποτε έχει χρόνο και μόνο σε δύο τρεις δρόμους! 

Με τα ίδια εκτελούμενα έργα οι πεζόδρομοι αυξάνονται κι έτσι οι Καβαλιώτες ή θα πρέπει να πληρώσουν για να παρκάρουν ή θα πρέπει να μετακινηθούν μέσα στη μαζική μεταφορά. Η επιλογή να κάνουν βόλτες στο κέντρο μέχρι να βρουν ελεύθερη θέση είναι όλο και δυσκολότερη. Όλα αυτά έχουν τη σημασία τους. 

Κι επειδή νέοι χώροι στάθμευσης δεν φαίνεται να συμβαίνουν, όχι τουλάχιστον άμεσα, οι επαγγελματίες που μισθώνουν τα παρκινγκ αυξάνουν τις χρεώσεις. 

Κι είναι κοινό μυστικό ότι σύντομα θα αυξήσουν κι άλλο οι επαγγελματίες που μισθώνουν τα παρκ αυξάνουν τις χρεώσεις. 

Κι είναι κοινό μυστικό ότι σύντομα θα αυξήσουν κι άλλο οι επαγγελματίες που μισθώνουν τα παρκ αυξάνουν τις χρεώσεις.

 Κι είναι κοινό μυστικό ότι σύντομα θα αυξήσουν κι άλλο. 

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version