Quantcast
Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

Κωστής Σιμιτσής: Υπόγεια πάρκινγκ μεταξύ προεκλογικών υπερβολών και νομικής πραγματικότητας

Την προηγούμενη εβδομάδα ανέβασα στο Fb τη νομική μου θέση ότι απαγορεύεται να χωροθετηθούν, κατασκευαστούν και λειτουργήσουν υπόγεια πάρκινγκ κάτω ή δίπλα στις αυλές των σχολείων. Η απαγόρευση αυτή αφορά και την πλατεία Νεαπόλεως (Ποταμουδίων). Από όσους με επέκριναν ζήτησα να το ψάξουν οι ίδιοι. Δεν έχω νέα τους έκτοτε, μπορεί τελικά να συμφωνούν μαζί μου και να μη το λένε δημόσια.

Πιο αναλυτικά, η θέση μου στηρίζεται στα εξής:

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση 37237/ΣΤ1 (ΦΕΚ Β΄ 635/2007) κατά την επιλογή οικοπέδου για την ανέγερση διδακτηρίου πρέπει να αποφεύγεται κατά το δυνατόν η γειτνίαση εκτός των άλλων και με επαγγελματικούς χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων και γενικότερα με κάθε χώρο που η λειτουργία του μπορεί να βλάψει την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών. Αυτό συνεπάγεται και το αντίστροφο, ότι δηλαδή ΔΕΝ επιτρέπεται να χωροθετηθεί σταθμός αυτοκινήτου δίπλα σε ακίνητο που έχει ήδη χαρακτηριστεί για χρήση εκπαίδευσης.Το Συμβούλιο της Επικρατείαςμε την απόφαση 2363/2018 δεν επέτρεψε την τροποποίηση του Σχεδίου Πόλης που έδινε χρήση πρατηρίου καυσίμου σε οικόπεδο που γειτνιάζει με σχολείο. Θα ρωτήσει κάποιος εύλογα, «μα είναι το ίδιο ένα πάρκινγκ με ένα πρατήριο καυσίμων»; Ο νομοθέτης, που ίσως ξέρει καλύτερα, τα εξομοιώνει, αφούτα εντάσσει στην ίδια τυπολογία τόσο στον Κτιριοδομικό Κανονισμό (ΦΕΚ Δ΄ 59/1989), όσο και στον Κανονισμό Πυροπροστασίας (ΠΔ 41/2018).

Εφόσον μπορεί να λειτουργήσει πρατήριο καυσίμων σε απόσταση τουλάχιστον 30 μέτρων από το περίγραμμα του κτιρίου ενός σχολείου ή άλλου χώρου συνάθροισης κοινού (βλ. άρθ. 11 παρ. 1 του Ν. 3897/2010), αυτό σημαίνει ότι μπορεί να λειτουργήσει χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων που βρίσκεται στην ίδια ή μεγαλύτερη απόσταση. Αυτό αφορά το πάρκινγκ του Αγίου Ιωάννη.

Τέλος, σύμφωνα με το άρθ. 321 του Κώδικα Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας (ΦΕΚ Δ΄ 580/1999) «τα εκπαιδευτήρια (ιδιωτικά ή δημόσια) στοιχειώδους και μέσης βαθμίδας εκπαίδευσης και άλλες παρεμφερείς χρήσεις» επιβάλλεται να έχουν μία θέση ανά 1 έως 3 αίθουσες διδασκαλίας. Είναι θέσεις που προβλέπονται για το εκπαιδευτικό και το διοικητικό προσωπικό. Στο καινούργιο Δημοτικό Σχολείο του Αμυγδαλεώνα δημιουργήθηκε τέτοιος χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων, όπως και στη νέα πτέρυγα του 3ου Γυμνασίου.

Όσον αφορά τις προτάσεις τα υπόγεια πάρκινγκ σε άλλους χώρους, ισχύουν τα εξής:

Υπόγεια πάρκινγκ επιτρέπεται να κατασκευαστούν κάτω από κοινόχρηστους χώρους υπό τον όρο ότι δεν αναιρείται ούτε παρακωλύεται ουσιωδώς η κοινή χρήση (άρθ. 324 του Κώδικα Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας). Κοινόχρηστοι χώροι είναι οι κάθε είδους δρόμοι, τα πεζοδρόμια, οι πλατείες, τα άλση και όλοι γενικά οι ελεύθεροι χώροι που καθορίζονται από το ρυμοτομικό σχέδιο ή έχουν τεθεί σε κοινή χρήση με οποιοδήποτε άλλο τρόπο. Oι αυλές των σχολείωνδεν είναικοινόχρηστοι χώροι, διότι αποτελούν προέκταση της σχολικής μονάδας και εξυπηρετούν τις σχολικές ανάγκες γυμναστικής, αναψυχής και ξεκούρασης των μαθητών. Σύμφωνα με το άρθ. 39 παρ. 2  του Ν. 1566/1985 «Ως διδακτήριο νοείται όχι μόνο το ακίνητο όπου στεγάζεται και λειτουργεί το σχολείο, αλλά και οι υπόλοιποι χώροι, όπως τα γυμναστήρια, τα εργαστήρια, τα υπόστεγα, η αυλή, ο σχολικός κήπος».

Το Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Καβάλας (ΦΕΚ τεύχος ΑΑΠΘ 69/2013) προβλέπει υπόγειαπάρκινγκ στη «Ροδόπη», στο οικόπεδο των Λαζαριστών  στις πλατείες Ελευθερίας και Νεαπόλεως και στο οικοδομικό τετράγωνο ανατολικά από τις Καμάρες (για το οικόπεδο απέναντι από την εκκλησία του Αγίου Ιωάννη δεν χρειάζεται ειδική πρόβλεψη, γιατί η περιοχή έχει χρήση Γενικής Κατοικίας) και ότι πρέπει να εκπονηθεί σχετική ειδικήμελέτη σκοπιμότητας – εφικτότητας για κάθε χώρο (σελ. 760). Παράλληλα, και όχι αντιφατικά, ορίζει ότι στουςπαραπάνω κοινόχρηστους χώρους επιτρέπονται μονάχα οι χρήσεις που αναφέρονται στο άρθ. 9 του ΠΔ της 23.2/6.3.1987 (ΦΕΚ Δ΄ 166), δηλαδή αναψυκτήρια, αθλητικές εγκαταστάσεις, πολιτιστικά κτίρια και χώροι συνάθροισης κοινού (σελ. 758).

Κατά το Συμβούλιο της Επικρατείας οι χρήσεις αυτές προηγούνται. Με την απόφαση 2384/2005 το ΣτΕέκρινε σε παρόμοια περίπτωση στην Καλαμαριά ότι ο υπόγειος χώρος στάθμευσης δεν είναι επιτρεπόμενη χρήση παρότι προβλέπεται από το Σχέδιο Πόλης, διότι η αυξημένη κίνηση οχημάτων αναιρεί ή, πάντως, μειώνει ουσιωδώς τη βασική πολεοδομική λειτουργία του πρασίνου(βλ. και Πρακτικά Επεξεργασίας ΣτΕ 256 και 258/ 2001). Γενικά, οι τροποποιήσεις στο Σχέδιο Πόλης πρέπει να βελτιώνουν και όχι να επιφέρουν δυσμενείς συνέπειες στην ποιότητα της ζωής (Ολομέλεια ΣτΕ 3144/2004 κά).Συνεπώς απαιτείται μια σύνθετη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων σύμφωνα με την ΥΑ 958/2012 (Β΄ 21), που θα αποδείξει αν πράγματι βελτιώνονται οι συνθήκες χάρη στη λειτουργία υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων.

Τη βασική πολεοδομική λειτουργία του πρασίνου δεν πρέπει να αναιρούν ή, πάντως, να παρεμποδίζουν σύμφωνα με τις αποφάσεις του ΣτΕ οι βοηθητικές κατασκευές που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία του υπόγειου πάρκινγκ αλλά αναγκαστικά τοποθετούνται στην επιφάνεια. Τέτοιες εγκαταστάσεις είναι η είσοδος και η έξοδος των οχημάτων και των πεζών, οι έξοδοι κινδύνου, τα φρεάτια των ανελκυστήρων και οι μονάδες θέρμανσης, ψύξης και εξαερισμού. Σε ακίνητα όπως η Ροδόπη και οι Λαζαριστές, απαιτείται έγκριση και από το Υπουργείο Πολιτισμού, επειδή γειτνιάζουν με κτίρια που είναι χαρακτηρισμένα ως μνημεία.

Συνοψίζοντας:

  • Υπόγειο πάρκινγκ αυτοκινήτων απαγορεύεται απολύτως να γίνει σε αυλές σχολείων.
  • Με τα μέχρι τώρα νομικά δεδομένα δεν επιτρέπεται να γίνει υπόγειος σταθμός στην πλατεία Νεαπόλεως (Ποταμουδίων).
  • Οι ίδιες νομικές συνθήκες καθιστούν ιδιαίτερα δύσκολη την κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ στον χώρο της Ροδόπης.
  • Η παραπάνω πολύ περιεκτική και σύντομη ανάλυση δεν προσέγγισε καθόλου δύο καίρια ζητήματα: 1) Το τεράστιο οικονομικό κόστος, και, 2) Τη σχέση κόστους – οφέλους (ή και ζημίας από την επιβάρυνση της κυκλοφορίας στο κέντρο της πόλης).

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Πολιτιστικοί Σύλλογοι γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Χορού στην Καβάλα

Ο Δήμος Καβάλας για δεύτερη χρονιά, διοργάνωσε χοροστάσι στην Κεντρική Πλατεία της πόλης της Καβάλας, με τους Πολιστικούς Συλλόγους της Πόλης να δίνουν το παρόν.

 

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Απάντηση Διοίκησης Γ.Ν Καβάλας επί καταγγελίας ΟΕΝΓΕ

Περιήλθε στη Διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας το από 8-5-2024 με αρ. πρωτ. 13873 έγγραφο της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας το οποίο αυτολεξεί αναφέρει:
« Η ΟΕΝΓΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη, αυταρχική και έκνομη συμπεριφορά του διοικητή νοσοκομείου Καβάλας ενάντια σε γιατρό Επιμελητή Αγγειοχειρουργό του  Νοσοκομείου. Ο διοικητής την Τετάρτη 1/5/2024, λίγα λεπτά πριν τις 3μμ, κοινοποίησε στον γιατρό «κλήση σε απολογία».

Το «έγκλημα» του γιατρού είναι πως πριν αρκετές εβδομάδες είχε απαντήσει σε ερωτήματα από τοπικά ΜΜΕ και είχε επισημάνει
συγκεκριμένες σοβαρές ελλείψεις προσωπικού και υποδομών στο νοσοκομείο Καβάλας που παρεμποδίζουν την επαρκή αντιμετώπιση των Αγγειοχειρουργικών ασθενών. Πρόκειται για προφανή και απαράδεκτη επιχείρηση τρομοκράτησης και φίμωσης υγειονομικών που αναφέρουν ελλείψεις οι οποίες τους εμποδίζουν να ασκήσουν το λειτούργημά τους.

Απαιτούμε από την διοίκηση της 4ης ΥΠΕ και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας να παρέμβουν άμεσα ώστε να ανακληθεί η «κλήση σε απολογία» και κάθε ενδεχόμενη πειθαρχική δίωξη του γιατρού. Προειδοποιούμε πως θα αξιοποιήσουμε κάθε αγωνιστικό και νομικό μέσο για την κάλυψη του συναδέλφου όπως σε όλες τις περιπτώσεις νοσοκομειακών γιατρών που διώκονται για να φιμωθεί η
επισήμανση ελλείψεων και προβλημάτων».

Για την αποκατάσταση της αληθείας και προς αποφυγή εντυπώσεων και παρερμηνειών, η Διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας παραθέτει τα κάτωθι:
Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Η Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Υ Γ Ε Ι Α Σ 4 η ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ & ΘΡΑΚΗΣ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ

 

ΠΡΟΣ:
Πίνακας Αποδεκτών

Ουδεμία επιχείρηση τρομοκράτησης και φίμωσης του ιατρού έλαβε χώρα επειδή δήθεν ερωτηθείς από τοπικά ΜΜΕ επεσήμανε συγκεκριμένες ελλείψεις προσωπικού και υποδομών στο Νοσοκομείο Καβάλας που εμποδίζουν, κατά τον ισχυρισμό του, την επαρκή αντιμετώπιση των αγγειοχειρουργικών ασθενών.

Αρχικά η Διοίκηση του Γ. Ν. Καβάλας σε απάντηση δημοσιευμάτων που της απέδιδαν ευθύνες για τη μη λειτουργία του αγγειογράφου-στεφανιογράφου δυο επιπέδων, προέβη την 19-4-2024 στην κάτωθι έγγραφη και δημόσια ανακοίνωσή της:

« Το τελευταίο διάστημα η Διοίκηση του ΓΝ Καβάλας γίνεται αποδέκτης αναφορών από πολίτες και παρακολουθεί δημοσιεύματα αναφορικά με τη μη λειτουργία του ψηφιακού αγγειογράφου-στεφανιογράφου δυο επιπέδων, η οποία αποδίδεται σε λόγους που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Επειδή η διακίνηση δηλώσεων που διαστρεβλώνουν την αλήθεια προφανώς εκπορεύεται από κέντρα που θέλουν να πλήξουν το κύρος της Διοίκησης και των θεσμικών οργάνων, και να αμαυρώσουν την εικόνα του νοσοκομείου γενικότερα, θα πρέπει να καταστεί σαφές στην τοπική κοινωνία, μιας και ήδη το γνωρίζουν πολύ καλά όσοι συμμετείχαν στην διαδικασία της προμήθειας του συγκεκριμένου μηχανήματος, ότι:

  1. Ικανή και αναγκαία συνθήκη για την λειτουργία του είναι η παρουσία στο νοσοκομείο επεμβατικού καρδιολόγου και ιατρού ειδικότητας ακτινοδιαγνωστικής με πιστοποιητικό εξειδίκευσης στην επεμβατική ακτινολογία, που το νοσοκομείο μας δεν διαθέτει σύμφωνα με τον ισχύοντα οργανισμό του 2012. Για την πρόσληψή τους απαιτείται τροποποίηση του οργανισμού του νοσοκομείου, έγκριση για την προκήρυξη και προκήρυξη των ανωτέρω θέσεων, εκδήλωση ενδιαφέροντος από ιατρούς για τις θέσεις αυτές,
    και πρόσληψη αυτών. Η παρούσα Διοίκηση έχει προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την τροποποίηση του οργανισμού. Ωστόσο, ακόμα κι αν τροποποιηθεί ο οργανισμός είναι αμφίβολο αν θα προσελκυστούν οι ιατροί για να στελεχώσουν τις αντίστοιχες θέσεις.
  2. Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς ακτινοπροστασίας θα πρέπει στο νοσοκομείο μας να υπηρετούν τουλάχιστον δυο ακτινοφυσικοί, όταν υπηρετεί ένας επί συνόλου τριών οργανικών θέσεων.
  3. Απαιτούνται, επιπλέον, τεχνολόγοι, χειριστές, παραϊατρικό προσωπικό και γραμματειακή υποστήριξη, για την λειτουργία του αντίστοιχου τμήματος.
  4. Στο νοσοκομείο μας υφίσταται μόνο μια θέση επιμελητή αγγειοχειρουργού – συμβούλου των άλλων τμημάτων του νοσοκομείου και όχι οργανωμένο αγγειοχειρουργικό τμήμα.
  5. Ο μοναδικός επιμελητής Β’ Αγγειοχειρουργός – σύμβουλος, καλύπτει με εφημερίες ελάχιστες ημέρες τον μήνα, εξυπηρετώντας ανάγκες του νοσοκομείου και όχι της περιφέρειας.
  6. Η Διοίκηση του νοσοκομείου φροντίζει και μεριμνά με επιμέλεια ώστε η προμήθεια υλικών προς το νοσοκομείο να είναι απρόσκοπτη μεν, κάτω από συνθήκες απόλυτης διαφάνειας και νομιμότητας δε.

Εκ των ανωτέρω καθίσταται σαφές ότι η παρούσα Διοίκηση ουδεμία ευθύνη φέρει για την μη λειτουργία του αγγειογράφου-στεφανιογράφου δυο επιπέδων, και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια για την δημιουργία των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την λειτουργία του αγγειογράφου-στεφανιογράφου δύο επιπέδων».

Ακολούθως ο εν λόγω Ιατρός Αγγειοχειρουργός υπηρετών στο Νοσοκομείο Καβάλας αυτοβούλως και δίχως στο ως άνω δημοσίευμα να έχει διατυπωθεί ο παραμικρός αρνητικός ή απαξιωτικός προς το πρόσωπό του σχολιασμός ή χαρακτηρισμός, ικανός να πλήξει την επαγγελματική του τιμή και υπόληψη, προέβη σε έγγραφη και δημόσια απάντηση στην οποία μεταξύ άλλων επιχειρημάτων του, διαλαμβάνονται σχολιασμοί
που εκφεύγουν του σκοπού τους, που θα έπρεπε να είναι η, μέσω καλόπιστης κριτικής των ιεραρχικά ανωτέρων του, βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η αρτιότερη δυνατή περίθαλψη των πολιτών.

Αντ’ αυτού στην έγγραφη απάντησή του ο ιατρός μεταξύ όλων όσων ανέφερε και εντάσσονται στο αναφαίρετο δικαίωμα και καθήκον του περί δημοσιοποίησης τυχόν προβλημάτων και ελλείψεων που δυσχεραίνουν την περίθαλψη του πληθυσμού,
παρέθεσε γεγονότα και κρίσεις, οι οποίες: είτε αναληθείς και μάλιστα εν γνώσει της αναλήθειας τους, όπως εν προκειμένω
αυτολεξεί παρατίθενται οι ισχυρισμοί του συγκεκριμένου ιατρού ότι δήθεν: α/ «Κατά την πρόσληψή μου, ως Επιμελητής Β’ στο Νοσοκομείο Καβάλας, περί τα τέλη του 2020, δεν υπήρχαν ούτε τα βασικά εργαλεία – μέσα, για να είμαι σε θέση να χειρουργώ και να επιλαμβάνομαι περιστατικών» και β/ «Το εν λόγω αίτημα για πρόσληψη ιδιώτη, έγινε έπειτα από αίτημα πρώτα προς το νοσοκομείο να με συνδράμει με μόνιμο ιατρό -το οποίο ωστόσο λόγω φόρτου εργασίας των υφιστάμενων κλινικών δεν έγινε δεκτό.», είτε εσφαλμένα ερμηνευόμενες (περί δήθεν αδράνειας της διοίκησης για την λειτουργία του ψηφιακού αγγειογράφου-στεφανιογράφου δυο επιπέδων, την στιγμή
μάλιστα που ο ίδιος λόγω υπηρεσίας του, γνωρίζει τους πραγματικούς λόγους της μη λειτουργίας του ψηφιακού αγγειογράφου, όπως αυτοί παρατέθηκαν με κάθε ειλικρίνεια στην από 19-4-2024 επιστολή της Διοίκησης), είναι ικανές να θίξουν το κύρος του Γ.Ν. Καβάλας ως Δημόσιου φορέα υγείας κλονίζοντας την εμπιστοσύνη των πολιτών απέναντι στην παροχή υπηρεσιών
υψίστης σημασίας για το κοινωνικό σύνολο. Ο εν λόγω υγειονομικός κλήθηκε σε απολογία επί των συγκεκριμένων αναφορών του και μόνο.

Η Διοίκηση του Νοσοκομείου Καβάλας ούτε αυταρχική, ούτε εμπαθή και έκνομη συμπεριφορά επέδειξε προς τον ιατρό ούτε ασφαλώς επιχείρησε «να τρομοκρατήσει και φιμώσει υγειονομικούς που αναφέρουν ελλείψεις οι οποίες τους εμποδίζουν να ασκήσουν το λειτούργημά τους» όπως αβάσιμα ισχυρίζεται η ΟΕΝΓΕ στο από 8-5- 2024 έγγραφό της.

Η Διοίκηση με αποκλειστικό γνώμονα την βέλτιστη παροχή υπηρεσιών υγείας στους πολίτες και την διαφύλαξη του κύρους του νοσοκομείου Καβάλας ως Δημόσιου φορέα υγείας, ασκεί κάθε επιβεβλημένη στο πλαίσιο των καθηκόντων της πράξη,
εντός των θεμελιωδών αρχών της δημόσιας διοίκησης που διέπουν και νομιμοποιούν την δράση της. Παρά όμως τα ανωτέρω, χρήζει ιδιαίτερης επισήμανσης το χρονικό σημείο που ο εν λόγω υγειονομικός επέλεξε να προβεί στην έγγραφη και δημόσια τοποθέτησή του σχετικά τόσο με την μη λειτουργία του αγγειογράφου-στεφανιογράφου δυο επιπέδων όσο και με την δημοσιοποίηση των δήθεν «ελλείψεων και προβλημάτων που
παρεμποδίζουν την επαρκή αντιμετώπιση των Αγγειοχειρουργικών ασθενών» όπως ατυχώς αναφέρει η ΟΕΝΓΕ στο έγγραφό της.

Το μεν θέμα της μη λειτουργίας του αγγειογράφου-στεφανιογράφου δυο επιπέδων, εξαιτίας του γεγονότος ότι η διαδικασία της προμήθειας του ξεκίνησε χωρίς να υφίστανται στο νοσοκομείο μας οι απαραίτητες ελάχιστες προϋποθέσεις για την
λειτουργία του, ήταν δεδομένο και σε γνώση όχι μόνο όλων των προηγούμενων Διοικήσεων αλλά και του ιδίου του ιατρού. Ωστόσο, η παρούσα Διοίκηση προέβη και θα συνεχίσει να προβαίνει σε όσες ενέργειες είναι απαραίτητες για την δημιουργία των προϋποθέσεων λειτουργίας του αγγειογράφου.

Το δε θέμα της δήθεν απόρριψης του αιτήματος του ιατρού για την προμήθεια χειρουργικών υλικών της ειδικότητάς του, εντάσσεται στην προσπάθεια εξορθολογισμού των προμηθειών που καταβάλλει η Διοίκηση, από την στιγμή που διαπιστώθηκε ότι από τις 300 και πλέον επεμβάσεις που εκτέλεσε ο εν λόγω υγειονομικός κατά το τελευταίο έτος, το 95% αφορούσε αποκλειστικά σε ένα και μόνο είδος επέμβασης που διενεργήθηκε υπό τοπική αναισθησία, με την χρήση αναλώσιμου υψηλού κόστους.

Τέλος θα πρέπει να επισημανθεί το γεγονός, ότι στο νοσοκομείο μας δεν υφίσταται Αγγειοχειρουργικό Τμήμα, όπως ενδεχομένως εσφαλμένα έχει σχηματίσει την εντύπωση η ΟΕΝΓΕ.

Ξεκαθαρίζουμε, λοιπόν, ότι ο ισχύων οργανισμός του νοσοκομείου μας δεν προβλέπει την λειτουργία οργανωμένου και στελεχωμένου Αγγειοχειρουργικού Τμήματος, παρά μόνον την ύπαρξη μιας και μόνο θέσης επιμελητή Β’ Αγγειοχειρουργικής. Αυτό που θα ανέμενε κανείς από τον συγκεκριμένο ιατρό, όπως έγινε και με τους επί σειρά ετών προκατόχους του, θα ήταν να επιτελέσει ένα συμβουλευτικό ρόλο σε επίπεδο νοσοκομείου επικουρώντας τις λοιπές ειδικότητες, αφού είναι πασιφανές ότι το να διεκπεραιώσει ολοκληρωμένο κλινικό έργο όντας ο
μοναδικός αγγειοχειρουργός, είναι φύσει και θέσει αδύνατο για οποιονδήποτε.

Τουναντίον, ο εν λόγω υγειονομικός, δημιουργώντας εσφαλμένες εντυπώσεις στην τοπική κοινωνία και θέτοντας διλλήματα και τελεσίγραφα στη Διοίκηση, απαιτεί, δίχως να προβλέπεται από τον οργανισμό λειτουργίας του νοσοκομείου, την συγκρότηση ενός ολόκληρου τμήματος αγγειοχειρουργικής, δυστυχώς σε βάρος της εύρυθμης λειτουργίας των λοιπών τμημάτων του νοσοκομείου.

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ Γ.Ν
ΚΑΒΑΛΑΣ

ΑΧΙΛΛΕΥΣ ΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ

Continue Reading

ΘΑΣΟΣ

Θάσος | Πράσινο φως για το Ειρηνοδικείο και Πταισματοδικείο

Με έγγραφο του Υπουργού Δικαιοσύνης, εντάχθηκε στον προγραμματισμό της ΚΤΥΠ το έργο της διαμόρφωσης χώρων στο ακίνητο ΑΒΚ 3417 της Θάσου, προκειμένου αυτό να στεγάσει τις Υπηρεσίες του Ειρηνοδικείου – Πταισματοδικείου Θάσου.

Εκπονήθηκε η μελέτη και τα τεύχη δημοπράτησης, ο προϋπολογισμός του έργου είναι 400.000 ευρώ, και αναμένεται η επιχορήγηση της ΚΤΥΠ από το ΤΑΧΔΙΚ, για την ανάθεση της σύμβασης έργου. Επιδιωξη ολων, με επείγουσες διαδικασίες, μετά τη χρηματοδότηση, το έργο να υλοποιηθεί.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en