Quantcast
Connect with us

MEDIA

Το CNN.GR έρχεται στην Ελλάδα

Το CNN International Commercial Group ξεκινά μια στρατηγική συνεργασία με την DPG Digital Media για το λανσάρισμα αυτό το φθινόπωρο του CNN.gr– ενός δυναμικού ψηφιακού Μέσου ενημέρωσης στα Ελληνικά, το οποίο θα συνδυάζει την άριστη προβολή της διεθνούς ειδησεογραφίας με το αμιγώς Ελληνικό περιεχόμενο.  

Αυτή η επαναστατική σύμπραξη θα προσφέρει την εξελληνισμένη ψηφιακή και mobile εκδοχή της πρωτοποριακής, βραβευμένης ειδησεογραφίας του CNN στο Ελληνικό κοινό, το 85% του οποίου ενημερώνεται μέσα από ψηφιακές πλατφόρμες. Το CNN.gr θα προσφέρει περιεχόμενο εθνικού και τοπικού ενδιαφέροντος από την DPG Digital Media, το πληρέστερο δίκτυο ψηφιακών Μέσων στην Ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα θα καλύπτει και τη διεθνή ειδησεογραφία και τα μεγάλα γεγονότα μέσα από τα ρεπορτάζ του CNN και του συνεργαζόμενου δικτύου του.

 «Ως ο ηγέτης της παγκόσμιας ενημέρωσης, φιλοδοξία μας είναι να συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το CNN και να προσφέρουμε την αναγνωρισμένη δημοσιογραφική μας ποιότητα σε σημαντικές αγορές, όπου φέρουν τις απαραίτητες συνθήκες και δυναμική» δήλωσε ο Rani R. Raad, Chief Commercial Officer του CNN International. «Προσφέροντας από branded κανάλια και ποιοτικό περιεχόμενο, μέσω των συνεργατών μας, μέχρι marketing  υψηλού επιπέδου και μοναδικές ευκαιρίες συμμετοχής του κοινού, το CNN αγγίζει τους καταναλωτές παγκοσμίως με πολύ περισσότερους τρόπους  από ότι στο παρελθόν. Σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα και περισσότερο ψηφιακός, είμαι ενθουσιασμένος που καλωσορίζω το CNN.gr ως μια αυτόνομη υπηρεσία ενημέρωσης με τη σφραγίδα του CNN, και το οποίο ξεκινάμε με έναν πολύ σημαντικό συνεργάτη».
 
«Το CNN.gr είναι για εμάς μια πολλά υποσχόμενη συνεργασία η οποία θα φέρει το όνομα, το περιεχόμενο και την αφηγηματική ποιότητα του CNN σε εκατομμύρια Έλληνες, στη δική τους γλώσσα σε κάθε γωνιά του κόσμου» δήλωσε από την πλευρά του ο Greg Beitchman, Vice President, Content and Partnerships του CNN International. «Μέσα από αυτή μας τη συνεργασία με την DPG Digital Media, οι Έλληνες θα μπορούν να έχουν την καλύτερη διεθνή και τοπική ενημέρωση, η οποία θα φτάνει σε αυτούς μέσα από καινοτόμες και δημοφιλείς ψηφιακές και mobile πλατφόρμες.  Με την Ελλάδα στο επίκεντρο της προσοχής των Μέσων διεθνώς, είναι η ιδανική στιγμή να προσφέρουμε στο Ελληνικό κοινό το περιεχόμενο του CNN στα Ελληνικά  και, ταυτόχρονα, να επεκτείνουμε τις ειδησεογραφικές πηγές του δικού μας δικτύου στη χώρα».

«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που γινόμαστε μέλη της διεθνούς οικογένειας του CNN μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία» δήλωσε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, Πρόεδρος του DPG Group. «Το CNN.gr στοχεύει να προσφέρει άμεσα και με ακρίβεια ελληνική και διεθνή ειδησεογραφία, με τη μοναδική σφραγίδα ποιότητας του CNN σε όλο το ελληνόφωνο κοινό, φέρνοντας παράλληλα και τους Έλληνες της διασποράς πιο κοντά στη μητέρα πατρίδα. Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από πολύ σημαντικές εξελίξεις για την Ελλάδα, εμείς επενδύουμε σε μια πλατφόρμα που θα υπηρετήσει με υπευθυνότητα την ολοένα αυξανόμενη απαίτηση του κοινού για έγκυρη, έγκαιρη και ποιοτική ενημέρωση».  

«Μέσα από τη στρατηγική μας συνεργασία με το CNN International, φιλοδοξούμε  να ενισχύσουμε περαιτέρω την ανάπτυξη της DPG Digital Media, του πλέον καινοτόμου και πλήρους δικτύου ψηφιακών Μέσων της αγοράς»ανέφερε η κυρία Τίνα Φερεντίνου, CEO της DPG Digital Media. «Σε ένα ρευστό περιβάλλον για τα Μέσα ενημέρωσης , με κυρίαρχο πλέον ρόλο να παίζουν τα ψηφιακά media, η συνεργασία μας με τον παγκόσμιο ηγέτη της ενημέρωσης θα ανοίξει νέους ορίζοντες τόσο στην υψηλών προδιαγραφών ειδησεογραφική κάλυψη, όσο και σε μοναδικές εμπορικές ευκαιρίες στα brands που μας έχουν εμπιστευτεί οι πελάτες μας να προωθήσουμε».

Το CNN.gr θα λανσαριστεί αργότερα μέσα στο 2015 και θα είναι διαθέσιμο τόσο online, όσο και μέσω mobile εφαρμογής. Κατά το διάστημα πριν το λανσάρισμα, το CNN International θα συνεργαστεί στενά με την DPG Digital Media προκειμένου να εφαρμοστούν  τα υψηλά στάνταρ ποιότητας και οι πρακτικές του CNN, αξιοποιώντας  την εμπειρία του στην ανάπτυξη των συντακτικών, τεχνολογικών και ψηφιακών εκδοτικών διαδικασιών.

Τα γραφεία σύνταξης του CNN.gr θα έχουν ως έδρα την Αθήνα, όπου θα τους παρέχεται  στενή και συνεχής υποστήριξη από το CNN London, το μεγαλύτερο διεθνές γραφείο του CNN. Παράλληλα, η συνεργασία με την DPG Digital Media θα επεκτείνει τις ειδησεογραφικές πηγές του CNN στην Ελλάδα.

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading

MEDIA

Έμφυλη Βία: Γυναικοκτονία

Ως γυναικοκτονία μπορούμε να πούμε ότι είναι ότι χειρότερο μπορεί να λάβει χώρα, ως βία κατά των γυναικών.  Η γενική έννοια της γυναικοκτονίας παραπέμπει στη δολοφονία μιας γυναίκας ή ενός κοριτσιού εξαιτίας του φύλου τους. Με τη Διακήρυξη της Βιέννης για τις Γυναικοκτονίες  ο ΟΗΕ, αναγνώρισε διαφορετικά είδη γυναικοκτονίας, όπως: η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα συντροφικής βίας, ο βασανισμός και η δολοφονία γυναίκας ως αποτέλεσμα μισογυνισμού,  η δολοφονία γυναικών και κοριτσιών εξαιτίας του σεξουαλικού προσανατολισμού τους και της ταυτότητας φύλου, και άλλες περιπτώσεις  γυναικοκτονίας οι οποίες συνδέονται με  το οργανωμένο έγκλημα, εμπόρους ναρκωτικών, ή την εμπορία γυναικών και κοριτσιών.

Ο όρος γυναικοκτονία, έρχεται από παλιά, όταν το 1976 τον κατέγραψε η κοινωνιολόγος Diana E. H. Russel, ορίζοντας έτσι το εγκληματολογικό και ανθρωπολογικό αυτό φαινόμενο. Ο όρος «γυναικοκτονία» έγινε ευρέως γνωστός και υιοθετήθηκε από την εγκληματολογία μετά το 1992, έπειτα από μία συλλογή δεδομένων  που επιμελήθηκαν από κοινού η εγκληματολόγος Jill Radford,  και η κοινωνιολόγος  Diana. H. Russel.

Τα συστήματα συλλογής δεδομένων, ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό από το ένα κράτος μέλος της ΕΕ στο άλλο, καθώς βασίζονται σε διάφορες πηγές. Για την Ελλάδα τα δεδομένα τα έχουμε από την Ελληνική Αστυνομία και εφόσον αυτά δημοσιοποιούνται. Έτσι υπολογίζεται ότι στην Ευρώπη το 30% των γυναικών ή / και κοριτσιών, που έχουν πέσει θύμα ανθρωποκτονίας, δολοφονούνται από πρόθεση από τον ερωτικό σύντροφο.

‘Όταν μιλάμε για ερωτικό σύντροφο, εννοούμε  τον  πρώην ή νυν σύζυγος ή σύντροφος, ανεξάρτητα από το αν ο δράστης μοιράζεται ή μοιραζόταν κατά το παρελθόν την ίδια στέγη με το θύμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Αστυνομίας στην Ελλάδα,  το 2017,  το 35 % ήταν θύματα ανθρωποκτονίας που σχετιζόταν με ενδοοικογενειακή βία.

Ένα σημαντικό θέμα που έχει προκύψει, ώστε να επανασχεδιαστεί η νομοθεσία για να υπάρχει σημαντική αντιμετώπιση του προβλήματος, είναι η κατανόηση του προβλήματος ως προς την φύση του και την συχνότητά του, όπως επίσης και το κίνητρο της δολοφονίας.

Εάν γυρίσουμε λίγο το χρόνο προς τα πίσω, θα θυμόμαστε τα στυγερά εγκλήματα – γυναικοκτονίες  που διαπράχτηκαν στην Ελλάδα,  στο τέλος του 2018 και στην αρχή του 2019, και συγκεκριμένα  για το βιασμό και την γυναικοκτονία της Ελένης Τοπαλούδη στη Ρόδο, από δύο νεαρούς άντρες με τους οποίους αρνήθηκε να συνευρεθεί ερωτικά, και τη δολοφονία της Αγγελικής Πέτρου στην Κέρκυρα, από τον πατέρα της, ο οποίος δεν ενέκρινε  τη σχέση που είχε με άνδρα από το Αφγανιστάν.

Συνοπτικά τα τελευταία 5 έτη, έχουμε αντίστοιχα από το έτος 2019, μέχρι και σήμερα, κατά έτος αντίστοιχα: 17, 19, 31, 26, 15, 6, με τελευταία την περίπτωση,  της 28ης έξω από το Αστυνομικό Τμήμα των Αγίων Αναργύρων και την στυγερή δολοφονίας της από τον πρώην σύντροφό της.

Παγκοσμίως,  κάθε  μέρα, σε όλο τον κόσμο, δολοφονούνται 137 γυναίκες, κατά μέσο όρο, από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή από κάποιο μέλος της οικογένειας τους, ενώ το 2017,  ένα ποσοστό  58% διαπράχθηκε από (πρώην ή νυν) συζύγους ή συντρόφους ή μέλη της οικογένειας τους, με βάση τα στοιχεία  του Γραφείου των Ηνωμένων Εθνών για τα Ναρκωτικά και το Έγκλημα (UNODC).

Σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ το 22% των γυναικών, έχει πέσει θύμα, σωματικής ή / και σεξουαλικής βίας. Οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστό  γυναικοκτονιών,  είναι η Αργεντινή, το Ελ Σαλβαδόρ, η Ινδία, η Ονδούρα και το Μεξικό, ενώ υψηλά ποσοστά καταγράφονται και στη Γουατεμάλα, την Κολομβία, τη Βραζιλία, τη Ρωσία και τη Νότια Αφρική.  Επιπλέον, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου για την Ισότητα των Φύλων, EIGE:

  • Στην Βρετανία, κάθε τρεις μέρες δολοφονείται μία γυναίκα
  • Στη Σουηδία, κάθε δέκα μέρες κακοποιείται μέχρι θανάτου από το σύζυγο ή σύντροφό της
  • Στην Ισπανία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε τέσσερεις μέρες, περίπου 100 τον χρόνο
  • Στην Γαλλία, μία γυναίκα δολοφονείται κάθε πέντε μέρες εξαιτίας κακοποίησης στο σπίτι
  • Στην Ελλάδα, την Πέμπτη 11/04/2024, καταγράφηκαν 103 περιστατικά, έγιναν 43 συλλήψεις με αυτόφωρη διαδικασία, ενώ 3 θύματα ζήτησαν να μεταφερθούν σε κατάλυμα, με την πλειονότητα των περιστατικών να έγιναν στη Αττική, και συγκεκριμένα έγιναν 47 καταγγελίες και 17 συλλήψεις.
  • Επίσης δημιουργήθηκε νέα πλατφόρμα, με το όνομα stop-bulling.gov.gr,  για την δημιουργία καταγγελιών φαινομένων bulling στα σχολεία, όπου γονείς και μαθητές, μπορούν να καταγράψουν τα φαινόμενα βίας όπου πέφτουν στην αντίληψή τους, ή είναι οι ίδιοι θύματα σχολικού εκφοβισμού
  • Επίσης με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. κάθε 45 λεπτά η αστυνομία δέχεται μία καταγγελία για ενδοοικογενειακή βία, ενώ 270 γυναίκες χρησιμοποίησαν το panic button

Βέβαια δεν θα πρέπει να παραλείπουμε και την δημιουργία  ειδικών διαμορφωμένων χώρων  που θα λειτουργούν ως safe houses, για την βραχυπρόθεσμη ασφαλή φιλοξενία γυναικών – θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας, καθώς και μελών της οικογένειάς  τους, σε όλη την επικράτεια. Χώροι οι οποίοι θα φυλάσσονται από την ΕΛ.ΑΣ., ενώ σε συνεργασία με τις δομές του Υπουργείου Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής, την Τοπική Αυτοδιοίκηση και άλλους φορείς, θα παρέχεται κάθε είδους βοήθεια και στήριξη.

 

 

 

 

 

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en