Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το χρονικό από την αυτοπροστασία μέχρι το πανεθνικό lockdown και το ενδεχόμενο παράτασης της καραντίνας

Το βραχυκύκλωμα στο σύστημα υγείας που προκάλεσε το δεύτερο σαρωτικό κύμα του κορονοϊού σε συνδυασμό με την μεγάλη διασπορά του ιού στην κοινότητα ανάγκασε την κυβέρνηση να προβεί σταδιακά σε επιβολή περιοριστικών μέτρων φτάνοντας σε καθολικό κλείσιμο των σχολείων αλλά και απαγόρευση κυκλοφορίας το βράδυ. Στο «μάτι» της πανδημίας βρίσκεται η Θεσσαλονίκη με 766 νέες μολύνσεις χθες και η Αθήνα με 612, ενώ σε τριψήφια επίπεδα κινούνται Λάρισα και Πέλλα με 143 και 159 ασθενείς σε ένα εικοσιτετράωρο, αντίστοιχα.

Χαρακτηριστικό της κρισιμότητας της κατάστασης είναι ότι σε λιγότερο από έναν μήνα ο φονικός ιός έχει στοιχίσει τη ζωή σε πάνω από 500 ανθρώπους, όσους σε οκτώ μήνες, από την έναρξη της πανδημίας μέχρι και τις 17 Οκτωβρίου. Την ίδια ώρα, νέα άνοδος σημειώθηκε στον αριθμό των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας, αγγίζοντας πλέον τους 366 από 336 την προηγούμενη ημέρα. Ο μέσος όρος των εισαγωγών περιστατικών COVID-19 στα νοσοκομεία πλέον είναι 350 ημερησίως και έχει διπλασιαστεί τις τελευταίες δέκα ημέρες, ενώ συνεχώς αυξάνει ο αριθμός των διασωληνωμένων σε ΜΕΘ.

Η κυβέρνηση αναλογιζόμενη τη δραματική αυτή κατάσταση προβαίνει σε ολοένα και πιο σκληρά μέτρα αναχαίτισης της πανδημίας. Ιδιαίτερα κρίσιμη θεωρείται η επόμενη εβδομάδα, καθώς θα εκτιμηθεί αν το lockdown θα πάρει παράταση και αν απαιτούνται ακόμη πιο αυστηρά μέτρα. Ήδη βρίσκονται στο τραπέζι τα εξής:

– Χρονικός περιορισμός στα SMS. Από τη στιγμή δηλαδή που κάποιος θα στέλνει ένα μήνυμα για μετακίνηση να επιστρέφει π.χ. εντός μίας ώρας.

– Να διευρυνθεί  το διάστημα απαγόρευσης κυκλοφορίας που τώρα είναι 21.00 το βράδυ με 5.00 τα ξημερώματα.

– Να υπάρξει περιορισμός της κυκλοφορίας τα Σαββατοκύριακα. Ενδεχομένως δηλαδή, να μπορούν οι πολίτες να κινούνται π.χ. από τις 9.00 το πρωί μέχρι τις 14.00 το μεσημέρι.

Ας θυμηθούμε όμως πώς φτάσαμε κλιμακωτά σε αυτή τη δεύτερη καραντίνα.

24 Σεπτεμβρίου: Το δίλημμα «αυτοπροστασία ή καραντίνα»

Στις 24 Σεπτεμβρίου ο πρωθυπουργός απηύθυνε τηλεοπτικό μήνυμα στον ελληνικό λαό για τον κορονοϊό, την ώρα που τα κρούσματα της COVID-19 στη χώρα είχαν αρχίσει αισθητά να αυξάνονται, ενώ στο επίκεντρο της πανδημίας βρισκόταν η Αττική. «Σας απευθύνομαι και πάλι σε μια κρίσιμη καμπή της πανδημίας του κορονοϊού, έχουμε περάσει εφτά δύσκολους μήνες» διεμήνυε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και προσέθετε πως ο ιός είναι εδώ, είναι παρόν, δεν έχει σταματήσει να είναι ανάμεσά μας και είναι πιο φονικός από τη γρίπη», ενώ η υγειονομική κρίση ξαναφουντώνει σε όλο τον κόσμο. Ο πρωθυπουργός καλούσε τους πολίτες σε μία νέα εγρήγορση και υποστήριζε πως μπορούμε να καταπολεμήσουμε την κατάσταση χωρίς οριζόντιους περιορισμούς, δηλαδή lockdown, αλλά με συνεπή εφαρμογή όσων ήδη ισχύουν και με στοχευμένες παρεμβάσεις όπως και όποτε χρειαστεί, σε περιοχές που εμφανίζουν υψηλό επιδημιολογικό φορτίο.

24 Οκτωβρίου: Επιβολή στοχευμένων μέτρων

Ένα μήνα μετά ο πρωθυπουργός με νέο τηλεοπτικό μήνυμα επαναλάμβανε ότι το γενικό lockdown δεν αποτελούσε επιλογή, εξηγώντας ότι προκρίνονται άλλα μέτρα: «πιο έξυπνα, πιο στοχευμένα και τελικά, πιο αποτελεσματικά». Με το σκεπτικό αυτό η κυβέρνηση προχωρούσε σε απαγόρευση κυκλοφορίας από 00:30 ως τις 05:00 σε περιοχές με επικίνδυνη αύξηση κρουσμάτων, αυτές των επιπέδων 3 και 4. Παράλληλα, αποφασίστηκε η καθολική χρήση της μάσκας, δηλαδή σε ανοιχτούς και σε κλειστούς χώρους, γιατί όπως έλεγε ο Κυριάκος Μητσοτάκης: «ο κορονοϊός καραδοκεί παντού, χωρίς να περιμένει στην είσοδο ενός καταστήματος».

31 Οκτωβρίου: Λουκέτο στην εστίαση, σε δύο ζώνες η Ελλάδα

Νέα δέσμη μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας του κορωνοϊού ανακοίνωνε ο πρωθυπουργός και πάλι μέσω τηλεοπτικού διαγγέλματος, λόγω της «έκρηξης» των κρουσμάτων.  Πιο συγκεκριμένα, η χώρα πλέον διαχωρίζεται σε δύο ζώνες αντί των τεσσάρων που ίσχυε μέχρι σήμερα:

Ζώνη Επιτήρησης, στην οποία εντάσσονται οι περιοχές με πράσινο και κίτρινο χρώμα. (Χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 12.00 τα μεσάνυχτα έως τις 5.00 το πρωί, τηλεργασία 50% στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, τηλεκπαιδευση στα πανεπιστήμια, απαγόρευση των συναθροίσεων.

Ζώνη Αυξημένου Κινδύνου, στην οποία εντάσσονται οι περιοχές με πορτοκαλί και κόκκινο χρώμα. (Αναστολή λειτουργίας χώρων εστίασης (σ.σ. εξαιρείται το delivery, παραλαβή από το κατάστημα), κλείσιμο των χώρων ψυχαγωγίας, πολιτισμού και άθλησης (σ.σ. θέατρα, μουσεία, κλειστά γυμναστήρια, κινηματογράφοι), διατήρηση όλων των ισχύοντων μέτρων, απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 12.00 τα μεσάνυχτα έως τις 5.00 το πρωί, ενώ δεν απαγορεύονταν οι μετακινήσεις εκτός νομού.

5 Νοεμβρίου: Lockdown σε όλη τη χώρα έως τις 30 Νοεμβρίου

Τα νέα μέτρα για την πανδημία του κορoνοϊού που περιλάμβαναν την επιβολή πανεθνικού lockdown, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός ενώ στην ενημέρωση έδινε το «παρών» και ο καθηγητής Σωτήρης Τσιόδρας, αναλύοντας τα επιδημιολογικά δεδομένα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε lockdown σε όλη τη χώρα για τρεις εβδομάδες, από το πρωί του Σαββάτου 7 Νοεμβρίου έως τις 30 του μηνός. Μια σημαντική διαφορά σε σχέση με τον Μάρτη και τον Απρίλιο ήταν πως τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά θα παρέμεναν ανοικτά, ενώ η χρήση μάσκας παρέμενε καθολική. Απαντώντας δε στην ερώτηση «Γιατί τώρα;» έλεγε: «Η απάντηση είναι πολύ σαφής. Τις τελευταίες 5 ημέρες είδαμε εκθετική αύξηση των κρουσμάτων. Σχεδόν 10.000 κρούσματα σε 5 ημέρες. Είδαμε σημαντική αύξηση στις νοσηλείες, στους διασωληνωμένους, στις πόσες ΜΕΘ αναγκαστήκαμε να χρησιμοποιήσουμε, άσχημη αναλογία εισαγωγών και εξιτηρίων».

13 Νοεμβρίου: Αναστολή δια ζώσης λειτουργίας όλων των σχολείων

Την αναστολή λειτουργίας των δημοτικών σχολείων, των νηπιαγωγείων και των παιδικών σταθμών από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου έως και τις 27 Νοεμβρίου ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, κατά τη διάρκεια της χθεσινής έκτακτης ενημέρωσης. Σημείωσε δε ότι ανοιχτές θα παραμείνουν οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων. Για τους γονείς δημοσίους υπαλλήλους θα ισχύσουν οι διευκολύνσεις της πρώτης καραντίνας, όπως ανέφερε ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος  Δηλαδή μειωμένο ωράριο κατά 25% ή χορήγηση άδειας ειδικού σκοπού. Ο ίδιος κάλεσε τους δημάρχους να απασχολήσουν το προσωπικό των δημοτικών δομών για όσο διάστημα παραμείνουν κλειστές, σε κοινωνικές υπηρεσίες όπως το «Βοήθεια στο Σπίτι», ενώ προανήγγειλε την κατάθεση νομοθετικής ρύθμισης, που θα δίνει τη δυνατότητα στους ΟΤΑ να απασχολήσουν διοικητικό προσωπικό στη Δημοτική Αστυνομία για τους ελέγχους τήρησης των μέτρων περιορισμού.

Της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή,newsbeast

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Singapore Airlines | Τι συνέβη στην πτήση τρόμου

Ο θάνατος ενός άνδρα και ο τραυματισμός δεκάδων άλλων επιβατών εξαιτίας των σφοδρών αναταράξεων που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια πτήσης της Singapore Airlines εχθές το πρωί έχει προκαλέσει διεθνή ανησυχία και προβληματισμό, ειδικά σε ανθρώπους που ταξιδεύουν συχνά με αεροπλάνο.

Οι εικόνες από το διαλυμένο εσωτερικό του αεροσκάφους, καθώς και το γεγονός ότι ένας ταξιδιώτης έχασε τη ζωή του από καρδιακή προσβολή κατά τη διάρκεια του τρομακτικού επεισοδίου αποτελούν υπενθύμιση για την επικινδυνότητα των αναταράξεων, και αρκετά διεθνή ΜΜΕ στρέφονται σε ειδικούς και σε στατιστικά στοιχεία προκειμένου να βρουν απαντήσεις για τα αίτια που μπορεί να προκαλέσουν το φαινόμενο, για τη συχνότητά του ή ακόμη και τη σχέση που μπορεί να έχει με την κλιματική κρίση.

Τι συνέβη στο σκάφος της Singapore Airlines

Ο εφιάλτης για τους επιβάτες της πτήσης SQ321, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Λονδίνο-Σιγκαπούρη, ξεκίνησε περίπου 10 ώρες μετά την αναχώρησή της από το αεροδρόμιο του Χίθροου. Το αεροπλάνο, ένα Boeing 777-300R έπεσε σε κενό αέρος ενώ βρισκόταν εντός του ταϊλανδέζικου εναέριου χώρου και στη συνέχεια αντιμετώπισε ισχυρές αναταράξεις ενώ πετούσε στα 37.000 πόδια πάνω από τη Μιανμάρ, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η αεροπορική εταιρεία.

Ο πιλότος κήρυξε επείγουσα ιατρική ανάγκη και έκανε τις απαιτούμενες ενέργειες για την εκτροπή της πτήσης στην Μπανγκόκ, όπου και προσγειώθηκε το αεροπλάνο λίγη ώρα αργότερα.

Κατά τη διάρκεια της πτήσης τρόμου ο 73χρονος Βρετανός Geoff Kitchen έχασε τη ζωή του από καρδιακή προσβολή, ενώ δεκάδες άλλοι άνθρωποι τραυματίστηκαν. Από αυτούς, έξι άτομα έχουν τραυματιστεί σοβαρά, ενώ άλλα 39 δέχτηκαν ιατρική βοήθεια για ελαφρύτερους τραυματισμούς.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες του BBC, από τους 211 επιβάτες και 18 μέλη του πληρώματος που βρίσκονταν στο Boeing της Singapore Airlines, 143 ταξίδεψαν σήμερα το πρωί στη Σιγκαπούρη. Εβδομήντα-εννέα επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος βρίσκονται ακόμη στην Μπανγκόκ, με κάποιους από αυτούς να παραμένουν στο νοσοκομείο.

Πόσο συχνοί είναι οι τραυματισμοί ή οι θάνατοι κατά τη διάρκεια σφοδρών αναταράξεων

Στις διεθνείς τακτικές πτήσεις, οι θάνατοι που προκαλούνται ως άμεσο αποτέλεσμα των αναταράξεων είναι εξαιρετικά σπάνιοι. Οι πιλότοι είναι συνήθως σε θέση να προειδοποιούν έγκαιρα το πλήρωμα για τους περισσότερους τύπους αναταράξεων ώστε αυτό με τη σειρά του να διασφαλίζει ότι όλοι οι επιβάτες φορούν τις ζώνες τους και τηρούν τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας.

Σύμφωνα με τον Guardian, στα μικρότερα ιδιωτικά αεροπλάνα ή τα επαγγελματικά τζετ, οι σοβαροί τραυματισμοί ή οι θάνατοι είναι πιο συχνοί, με το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ να καταγράφει περισσότερους από 100 τραυματισμούς και δεκάδες θανάτους μέσα σε μόλις μια δεκαετία σε πτήσεις εσωτερικού – αν και τα θανατηφόρα περιστατικά αφορούν κυρίως πτήσεις όπου οι αναταράξεις προκάλεσαν τελικά τη συντριβή των αεροσκαφών.

Στα μεγαλύτερα αεροπλάνα, οι αναταράξεις εγκυμονούν κινδύνους για τραυματισμούς στο κεφάλι ή άλλους τραυματισμούς σε άτομα που μπορεί να εκτιναχθούν από το κάθισμά τους στην καμπίνα, αν δεν φορούν ζώνη, ή να χτυπηθούν από κάποιο αντικείμενο που έχει εκσφενδονιστεί. Όπως είναι φυσικό, οι πιθανότητες τραυματισμού είναι πολύ περισσότερες για το πλήρωμα, τα μέλη του οποίου περνούν μεγάλο μέρος της πτήσης χωρίς να φορούν ζώνη, εξυπηρετώντας τους επιβάτες και παρέχοντάς τους βοήθεια.

Τι είναι οι αναταράξεις και πώς μπορούν τα αεροπλάνα να τις αποφύγουν;

Σε γενικές γραμμές, το φαινόμενο των αναταράξεων προκαλείται από τη συνάντηση αέριων μαζών με διαφορετική θερμοκρασία, πίεση ή ταχύτητα, σε περιοχές όπου συγκρούονται διαφορετικά μοτίβα ανέμου – όπως όταν μια βάρκα πέφτει σε θαλασσοταραχή, αναφέρει η βρετανική εφημερίδα.

Αν και υπάρχουν καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες, όπως οι καταιγίδες, οι οροσειρές και η εμφάνιση ορισμένων νεφών, που λειτουργούν ως προάγγελλοι πιθανών αναταράξεων σε πτήσεις, υπάρχουν επίσης και οι λεγόμενες αναταράξεις CAT (clear-air turbulence) που μπορούν να αιφνιδιάσουν τους πιλότους αεροπλάνων, αφού εμφανίζονται τελείως απροειδοποίητα.

Σύμφωνα με τον Stuart Fox, διευθυντή πτήσεων και τεχνικών λειτουργιών της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών Iata, οι μετεωρολογικές προβλέψεις που υποδεικνύουν επικείμενα καιρικά μέτωπα ή την κατεύθυνση του ανέμου πάνω από βουνά μπορούν να καταδείξουν μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης «αναταράξεων καθαρού αέρα». Το πρόβλημα, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι ότι η ένταση και η διεύθυνση της ροής του αέρα είναι κάτι που αλλάζει γρήγορα, έτσι οι προβλέψεις αυτές έχουν περιορισμένη χρησιμότητα. Τέτοιες ριπές ανέμου μπορούν να βγάλουν αεροπλάνα εκτός πορείας, να προκαλέσουν απότομη απώλεια ύψους ή τον έντονο κλυδωνισμό τους.

Οι πιλότοι μπορούν πλέον να λαμβάνουν καθοδήγηση από αναφορές προπορευόμενων αεροσκαφών. Η Iata φιλοξενεί μια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από διάφορους αερομεταφορείς για την ανταλλαγή δεδομένων, λέει ο Φοξ: «Είναι ένας άμεσος τρόπος ενημέρωσης των πιλότων που μπορεί να περάσουν μέσα από τις ίδιες αναταράξεις».

Παρόλο που περιοχές όπως ο Κόλπος της Βεγγάλης (από την οποία είχε μόλις περάσει το αεροσκάφος της Singapore Airlines πριν το περιστατικό) είναι γνωστές για την εμφάνιση αναταράξεων, οι επιλογές των πιλότων μπορεί να είναι περιορισμένες, λέει ο Marco Chan, πρώην εμπορικός πιλότος και καθηγητής στο Buckinghamshire New University. Σύμφωνα με τον ίδιο, το περιστατικό της Singapore Airlines έλαβε χώρα «εντός της ζώνης διατροπικής σύγκλισης, όπου προκύπτουν εξαιρετικά ισχυρές καταιγίδες. Οι καταιγίδες αυτές εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στην οθόνη πλοήγησης των πιλότων – αλλά μπορεί να μην είναι δυνατή η πλήρης παράκαμψη του συμπλέγματος καταιγίδων, καθώς η έκτασή του μπορεί να ξεπερνά κατά πολύ τα 50 ναυτικά μίλια».

Θα μπορούσε η κλιματική κρίση να προκαλέσει τη συχνότερη εμφάνιση αναταράξεων;

Σύμφωνα με μία μελέτη που εκπόνησαν επιστήμονες του Πανεπιστημίου Reading, η απάντηση είναι “ναι”. Οι ειδικοί διαπίστωσαν μέσα από την έρευνά τους ότι οι υψηλότερες θερμοκρασίες, ως αποτέλεσμα της κλιματικής κρίσης, οδηγούν σε σημαντική αύξηση των αναταράξεων στις υπερατλαντικές πτήσεις.

«Τα περιστατικά σοβαρών αναταράξεων αυξήθηκαν κατά 55% μεταξύ 1979 και 2020, όπως διαπίστωσαν, λόγω των αλλαγών στην ταχύτητα του ανέμου σε μεγάλα ύψη», αναφέρει το δημοσίευμα του Guardian.

Ο καθηγητής Paul Williams, ένας εκ των συντακτών της μελέτης, δήλωσε ότι τα στοιχεία δείχνουν πως οι επιδράσεις είναι ήδη πραγματικότητα και ενθάρρυνε την αεροπορική βιομηχανία να επενδύσει σε καλύτερα συστήματα πρόβλεψης και εντοπισμού των αναταράξεων.

protothema.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Σε αναμμένα κάρβουνα το υπουργείο Εργασίας | Τι θα γίνει με τις περικοπές στις συντάξεις χηρείας

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, οι δικαιούχοι που εξακολουθούν να λαμβάνουν σύνταξη χηρείας ίση με το 70% της σύνταξης του θανόντος, παρά την παρέλευση της τριετίας, είναι χιλιάδες

Πονοκέφαλος για το υπουργείο Εργασίας αλλά και για το κυβερνητικό επιτελείο αποτελεί το θέμα της περικοπής των συντάξεων χηρείας, μετά την έλευση τριετίας από τον θάνατο του αρχικού δικαιούχου, όπως αναφέρει η Καθημερινή.

Ο νόμος που προβλέπει την περικοπή έχει ψηφιστεί επί ΣΥΡΙΖΑ. Εφαρμόστηκε από τις αρχές του 2020 για τους δικαιούχους σύνταξης θανάτου από το Δημόσιο και τον ΟΓΑ, έμειναν όμως εκτός οι συντάξεις χηρείας του ιδιωτικού τομέα.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, οι δικαιούχοι που εξακολουθούν να λαμβάνουν σύνταξη χηρείας ίση με το 70% της σύνταξης του θανόντος, παρά την παρέλευση της τριετίας, είναι χιλιάδες. Σύμφωνα με την Καθημερινή, μια πιθανή περικοπή στο ποσό της σύνταξης χηρείας κατά 50%, ώστε από το 70% να πέσει στο 35% της σύνταξης του θανόντος, θα προκαλέσει μεγάλη ανατροπή στον προγραμματισμό και στη ζωή χιλιάδων ανθρώπων.
newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Μητσοτάκης για ακρίβεια: Αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο ο πληθωρισμός δεν θα ήταν πάνω από 2%

Συνέντευξη του Κυριάκου Μητσοτάκη εφ’ όλης της ύλης

Αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο ο πληθωρισμός δεν θα ήταν πάνω από 2% , ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στο OPEN σχολιάζοντας την ακρίβεια, αλλά είπε πως βασική αλλαγή πρέπει να είναι η αύξηση των μισθών.

«Ο πολίτες οι ίδιοι μας λένε με κάθε τρόπο πως η ακρίβεια είναι το πρώτο ζήτημα. Έχουν δίκιο το βιώνουν καθημερινά. Να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση. Αν δει τα στοιχεία του πληθωρισμού 5ετιας η Ελλάδα έχει χαμηλότερο από την ΕΕ. Αλλά βγαίνει από κρίση και υπάρχουν χαμηλότερα εισοδήματα», είπε ο πρωθυπουργός αρχικά.

«Έχουμε ένα πρόβλημα στον πληθωρισμό των τροφίμων, έχει να παίξει ρόλο και το ελαιόλαδο. Γιατί αν δεν υπήρχε το ελαιόλαδο δεν ήταν πάνω από 2%», πρόσθεσε.«Δεν αντέχουμε δημοσιονομικά μείωση του ΦΠΑ , αλλά έχουμε και υποψίες πως δεν θα περάσει τελικά στον καταναλωτή», διευκρίνισε.

Επέμενε στην αύξηση των μισθών και είπε πως πάνω από όλα πρέπει να υλοποιηθεί ο προϋπολογισμός. «Δεν θα θέσουμε σε κίνδυνο τη δημοσιονομική σταθερότητα»,Έκανε λόγο για στοχευμένες μειώσεις τιμών και πως τα χειρότερα θα τα αφήσουμε πίσω μας. «Δίνουμε στοχευμένα επιδόματα με κοινωνικό πρόσωπο», σημείωσε ακόμη.

newsbomb.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en