Quantcast
Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ

Την επιστολή του Επιμελητηρίου κατέθεσε ο Μεγαλομύστακας στον Υπ.Υποδομών για τα διόδια στο Ν.Σερρών

Αναφορά κατέθεσε ο Βουλευτής της Ένωσης Κεντρώων, Αναστάσιος Μεγαλομύστακας, σχετικά με τα νέα διόδια εντός του Ν. Σερρών.
Η αναφορά που κατέθεσε περιλαμβάνει την επιστολή του Εμπορικού Επιμελητηρίου Σερρών σχετικά με το εν λόγω θέμα.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΣΕΡΡΩΝ

ΘΕΜΑ: Διόδια στον κάθετο άξονα 60 της Εγνατίας Οδού και στην Αμφίπολη
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ,

Όπως πληροφορούμαστε ξεκινά η λειτουργία των Διοδίων στη θέση
Στρυμονικού επί του κάθετου άξονα 60 της Εγνατίας Οδού και της Αμφίπολης, σε
εφαρμογή Υπουργικής Απόφασης του 2014 που προβλέπει τη λειτουργία τριών
σταθμών διοδίων εντός του Ν. Σερρών, στον Προμαχώνα, στο Στρυμονικό και στην
Αμφίπολη.
Επιτρέψτε μας να σας μεταφέρουμε τον έντονο προβληματισμό μας ως προς
τα Διόδια εντός του Ν. Σερρών και ιδίως στην περιοχή του Στρυμονικού, σε
απόσταση μερικών χιλιομέτρων από την πόλη των Σερρών και σε κάθε περίπτωση
σε θέση αποκλειστική και “μονοδρομική” για όλους τους πολίτες των Σερρών που
ταξιδεύουν καθημερινά στο μεγάλο αστικό κέντρο της Θεσσαλονίκης για λόγους
επαγγελματικούς, υγείας, εκπαιδευτικούς και τόσους άλλους.
Τα Διόδια επιβαρύνουν δυσβάσταχτα τα κόστη:
– Των επαγγελματιών που μεταφέρουν εμπορεύματα και προϊόντα από και προς τη
Θεσσαλονίκη και τις περιοχές μετά από αυτήν.
– Των Εργαζομένων από και προς τη Θεσσαλονίκη και λοιπές παραπέρα περιοχές.
– Των πολιτών που ταξιδεύουν για χίλιους δυο λόγους, όπως υγείας, και τόσους
άλλους από και προς εκεί.

– Των Φοιτητών Σπουδαστών τόσο του ΤΕΙ Σερρών (Κεντρικής Μακεδονίας) όσο
και των πολλών χιλιάδων Σερραίων και των οικογενειών τους.
Αυτά και πολλά άλλα κόστη που ανεβαίνουν αυτόματα, καθιστούν το μέχρι
τώρα πλεονέκτημα της γειτνίασης του Ν. Σερρών με τη Θεσσαλονίκη και το λιμάνι,
καθώς και της ολοκλήρωσης του κάθετου άξονα 60, σε μειονέκτημα για τους
επαγγελματίες και τους πολίτες του Ν. Σερρών.
Για το λόγο αυτό αιτούμαστε, αντί για τη λειτουργία των Σταθμών Διοδίων στο
ύψος του Στρυμονικού και της Αμφίπολης, τη λειτουργία Σταθμών Εξυπηρέτησης
Αυτοκινητιστών (Σ.Ε.Α.).
Δεδομένου ότι ο κάθετος άξονας εξυπηρετεί κυρίως τη μετακίνηση
εμπορευμάτων από και προς Βουλγαρία και άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής
Ευρώπης, παρακαλούμε όπως εξετάσετε την εξαίρεση που προβλέπεται στην
Υπουργική Απόφαση για τους επαγγελματίες και τους πολίτες των Σερρών από
την καταβολή τελών διοδίων στα Διόδια του Στρυμονικού και της Αμφίπολης.
Γνωρίζουμε ότι με Υπουργική Απόφαση προβλέπεται να καθοριστεί ειδικό
σύστημα εκπτώσεων επί των τιμών των τελών των διοδίων ή σύστημα ειδικών
μειωμένων τελών για συχνή ή για καθημερινή χρήση ή για οποιαδήποτε άλλη
ειδική κατηγορία χρηστών του αυτοκινητόδρομου και ότι η Εγνατία Οδός Α.Ε. είναι
υποχρεωμένη να ακολουθήσει δικές σας εισηγήσεις επί του θέματος αυτού.
Παραθέτουμε στοιχεία για το Ν. Σερρών που καταδεικνύουν τη δυσχερή
κοινωνικοοικονομική θέση στην οποία έχει περιέλθει τα τελευταία χρόνια και
επιβεβαιώνουν ότι οι επαγγελματίες του που δραστηριοποιούνται πατριωτική
θελήσει στην παραμεθόριό του, δεν έχουν άλλα περιθώρια επιβάρυνσης, ούτε και
οι πολίτες του που έχουν το προτελευταίο κατά κεφαλήν ΑΕΠ πολιτών της χώρας
μας.
Είμαστε βέβαιοι ότι θα εξετάσετε με όλη την ευελιξία που έχετε το δίκαιο αυτό
αίτημά μας.

1-epi– – Ο Ν. Σερρών υπολείπεται κατά 1,62 δις ευρώ σύμφωνα με το κατά κεφαλήν
ΑΕΠ από το μέσο όρο όλων των νομών της χώρας.

– Ο Ν. Σερρών σημείωσε δραματική μείωση του πληθυσμού κατά 20.200
περίπου κατοίκους, μεταξύ του 2001 και 2011, σύμφωνα με τα στοιχεία των
αντίστοιχων απογραφών, όπως προκύπτει και από τον παρακάτω πίνακα.

2-epi

– Η οικονομική κρίση και η μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών
των Σερρών επέτεινε το φαινόμενο της εκροής συναλλάγματος προς τη
Βουλγαρία, λόγω των φθηνότερων τιμών που ισχύουν εκεί.
– Δραματική αύξηση της ανεργίας
– Μείωση των επενδύσεων, ιδιαίτερα στον τομέα της μεταποίησης
– Μείωση των επιχειρήσεων – μελών του Επιμελητηρίου κατά την περίοδο
2008-2015, όπως προκύπτει και από τα στοιχεία του παρακάτω πίνακα.

3-epi

– Καταστροφές από χαλαζόπτωση και πλημμύρες (δεν αποζημιώθηκαν
οι αγρότες και οι επιχειρήσεις).
– Δραματική μείωση του αγροτικού εισοδήματος, σε έναν νομό που βασίζεται
στον αγροτικό τομέα.
– Σταμάτημα της λειτουργίας του εργοστασίου Ζάχαρης κ.π.ά.

Πιστεύουμε ότι όλοι οι παραπάνω λόγοι ενισχύουν τις ανωτέρω παρατηρήσεις μας
επί του Σ/Ν για τις ιδιωτικές επενδύσεις (Αναπτυξιακός), ώστε να αρθεί η αδικία
που ίσχυσε για το Νομό μας διαχρονικά. Όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει και
από τα συγκριτικά στοιχεία του παρακάτω πίνακα, ο Ν. Σερρών κατέχει το θλιβερό
προνόμιο να κατατάσσεται ως προς το κατά κεφαλήν ΑΕΠ στην πιο χαμηλή θέση
και χρειάζεται ειδικές ενισχύσεις και μέτρα τόνωσης της πραγματικής οικονομίας,
προκειμένου να φτάσει – έστω- το μέσο όρο του κατά κεφαλήν ΑΕΠ των νομών της
χώρας !

4-epi

Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών

Χρήστος Μέγκλας.

Click to comment

Απάντηση

ΕΒΡΟΣ

Η Σαμοθράκη θα προβληθεί στις αγορές της Ρουμανίας

Συνάντηση με τον Έλληνα επίτιμο πρόξενο στην Κωνστάντζα κ. Θεόδωρο Σκανδαλίδη είχε ο δήμαρχος Σαμοθράκης κ. Αθανάσιος Βίτσας.

Ο δήμαρχος Σαμοθράκης επισημαίνει:

” Με χαρά υποδέχθηκα στο γραφείο και γνώρισα τον Έλληνα επίτιμο πρόξενο στην Κωνστάντζα κ. Θεόδωρο Σκανδαλίδη.

Διπλή η χαρά και η τιμή που πρόκειται για συντοπίτη.

Με τον κ. Σκανδαλίδη συμφωνήσαμε να συνεργαστούμε και να προβάλλουμε τη Σαμοθράκη στην αγορά της Κωνστάντζας και γενικότερα της Ρουμανίας.”

focustonevro.gr

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Άφθονο φαγητό και ποτό στο γλέντι για την Πρωτομαγιά στο Κοκκινόχωμα

Μετά από αρκετά χρόνια ξανά ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κοκκινοχώματος, κάτοικοι αλλά και φίλοι του χωριού βρέθηκαν το πρωί της Τρίτης 7 Μαϊου στα Πλατάνια Κοκκινοχώματος Καβάλας να γιορτάσουν την Πρωτομαγιά.

Σούβλες, ψησταριές, άφθονο κρασί αλλά και καλή διάθεση πλαισίωσαν την σημερινή ημέρα.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Σε εξέλιξη η μεγάλη επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα

Οι εκδρομείς του Πάσχα από εχθές έχουν ξεκινήσει να επιστρέφουν στις μεγάλες πόλεις και από σήμερα το πρωί μέχρι το βράδυ θα κορυφωθεί η επιστροφή και βέβαια η κίνηση στις Εθνκές Οδούς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από την Τροχαία, η έξοδος του φετινού Πάσχα, ήταν η μεγαλύτερη από την εποχή της πανδημίας και για αυτό η κίνηση, όπως και την Μεγάλη Πέμπτη αναμένεται να είναι σε υψηλότατα επίπεδα.

Μποτιλιάρισμα έχουμε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι στην Αθηνών  – Λαμίας που ξεκινά από τα διόδια της Θήβας και επεκτέινεται σε μεγάλο μήκος , ενώ αρκετή ταλαιπωρία υπάρχει και για τους οδηγούς που επιστρέφουν στην Αθήνα από την Κόρινθο καθώς από το Κιάτο, στην Κόρινθο, στους Αγίους Θεοδώρους και τη Νέα Πέραμο κατά τόπους τα αυτοκίνητα κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες.

Μποτιλιάρισμα στα Μάλγαρα

Σε εξέλιξη είναι η επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα από την περιφέρεια προς τη Θεσσαλονίκη. Αυξημένη καταγράφεται από τις 12 το μεσημέρι η κίνηση των οχημάτων τόσο στα διόδια των Ν. Μαλγάρων επί της ΠΑΘΕ όσο και στα διόδια της Ανάληψης στην Εγνατία Οδό, ενώ ομαλά διεξάγεται η κυκλοφορία στην εθνική οδό που συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Χαλκιδική.

Νωρίτερα, στο ύψος των Ν. Μαλγάρων, παρατηρήθηκαν καθυστερήσεις στην κυκλοφορία εξαιτίας σύγκρουσης τριών οχημάτων (στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη) με υλικές μόνο ζημιές. Τα εμπλεκόμενα οχήματα -σύμφωνα με την Τροχαία- βρίσκονται στην άκρη του οδοστρώματος και γίνεται καταγραφή του συμβάντος.

Στο σημείο του τροχαίου εφαρμόζονται τον τελευταίο καιρό κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εκτέλεσης εργασιών στην γέφυρα του Αξιού (στο ρεύμα εισόδου). Δεδομένης της αυξημένης κίνησης εξαιτίας της επιστροφής των εκδρομέων (αναμένεται να κορυφωθεί τις επόμενες ώρες), το συγκεκριμένο οδικό τμήμα αναμένεται να είναι επιβαρυμένο.

Οι επιστροφές από τα λιμάνια

Το πρωί της Τρίτης έφτασαν στον Πειραιά τα πρώτα πλοία από την Κρήτη με 100% πληρότητα, ενώ αναμένονται 20 αφίξεις από νησιά του Αιγαίου, Κυκλάδες και Κρήτη και 39 από Αργοσαρωνικό. Στο λιμάνι της Ραφήνας είναι προγραμματισμένες 16 αφίξεις και στο λιμάνι του Λαυρίου οκτώ. Περίπου 25.000 επιβάτες αναμένονται στο λιμάνι του Πειραιά από τα δρομολόγια των νησιών του Αιγαίου, των Κυκλάδων και της Κρήτης.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Λιμενικού, χθες Δευτέρα του Πάσχα από τον Πειραιά αναχώρησαν 18 δρομολόγια πλοίων με 9.860 επιβάτες και έφτασαν 16 δρομολόγια με 16.321 επιβάτες.

Παράλληλα, από τον Πειραιά για τα νησιά του Αργοσαρωνικού αναχώρησαν 39 δρομολόγια πλοίων με 7.079 επιβάτες και έφτασαν στον Πειραιά από τον Αργοσαρωνικό 38 πλοία με 13.223 κόσμο.

Από το λιμάνι της Ραφήνας αναχώρησαν χθες 12 δρομολόγια πλοίων με 2.540 επιβάτες και επέστρεψαν στην Ραφήνα  15 δρομολόγια με 11.410 επιβάτες.

Από το Λαύριο αναχώρησαν την Δευτέρα του Πάσχα 9 δρομολόγια με 528 επιβάτες και έφτασαν στο ίδιο λιμάνι 8 δρομολόγια με 4.072 κόσμο.

tempo24.news

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en