Quantcast
Connect with us

ΚΑΒΑΛΑ

Ποτόλιας | Συνάδελφοι, μέλη της Οικονομικής Επιτροπής, αναλαμβάνετε ιστορικές ευθύνες για την Καλαμίτσα

Ανοιχτή επιστολή προς τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής

“Μεγάλη ευθύνη αναλαμβάνουν κυρίως οι δημοτικοί σύμβουλοι της διοίκησης, αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής, οι οποίοι καλούνται την Τρίτη (12/04/2022), προκειμένου να αποφασίσουν για το μέλλον της λαϊκής παραλίας Καλαμίτσας.

Το θέμα εισάγεται στην Οικονομική Επιτροπή και όχι στο Δημοτικό Συμβούλιο, με απόφαση του Δημάρχου, που στηρίζεται στο νόμο της ΝΔ για την περιβόητη «κυβερνησιμότητα» των Δήμων, παρόλο που κρίθηκε αντισυνταγματικός από το ΣτΕ (εκκρεμεί εκδίκαση στην Ολομέλεια). Οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης θα νομιμοποιήσουν με την συμμετοχή τους στη συνεδρίαση την παρανομία;

Η τελική πρόταση αποτελεί ταφόπλακα στη λειτουργία της παραλίας όπως για χρόνια υπήρχε παρά τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετώπιζε με ευθύνη όλων των δημοτικών αρχών. Επί της ουσίας η από κοινού διαχείριση και εκμετάλλευσή της, με απαίτηση μίνιμουμ εσόδων για τα δύο μέρη (Δήμος και ΕΤΑΔ) σημαίνει είτε παράδοση σε ιδιώτη είτε απευθείας εμπορευματοποιημένη λειτουργία. Κι άλλο χαράτσι δηλαδή! Χαράτσι για το αυτονόητο δικαίωμα του λαού στην πρόσβαση σε οργανωμένη παραλία δωρεάν, με σύγχρονες υποδομές.

Αργά ή γρήγορα ο λαός και η νεολαία που για δεκαετίες είχε πρόσβαση σε μια δημοτική παραλία χωρίς πληρωμή, από τις λίγες εναπομείνασες σε τέτοιο καθεστώς και ενταγμένη στον ιστό της πόλης, θα αντιμετωπίσουν απαγορευτικά «εισιτήρια», πανάκριβες «υπηρεσίες» από ιδιώτες που θα καταβάλουν κι αυτοί με τη σειρά τους υπέρογκα μισθώματα.

Για την αρνητική εξέλιξη έχουν ευθύνη όλες οι προηγούμενες και η σημερινή δημοτικές αρχές που δεν διεκδίκησαν από την εκάστοτε κυβέρνηση την παραχώρηση της παραλίας στο Δήμο με τα αντίστοιχα κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό για τα απαραίτητα έργα. Ιδιαίτερη ευθύνη έχει η σημερινή διοίκηση που μπήκε στο «παζάρι» με την ΕΤΑΔ γνωρίζοντας εκ των προτέρων τις απαντήσεις (αφού είναι δεδομένο το αντιλαϊκό θεσμικό πλαίσιο).

Υπάρχει και σήμερα άλλος δρόμος. Αυτό υποστηρίζει η Λαϊκή Συσπείρωση, αυτό διεκδικούν και οι Καβαλιώτες. Ο δρόμος της σύγκρουσης με αυτήν την πολιτική που όλα τα θυσιάζει στο βωμό της «επιχειρηματικότητας», της «ανταποδοτικότητας», όλα τα βάζει στο ζύγι του «κόστους – οφέλους». Ο λαός τα Καβάλας πληρώνει ήδη πανάκριβα αυτήν την πολιτική: με χαράτσια, δημοτικά τέλη, πρόστιμα, «ελεγχόμενη στάθμευση», υπηρεσίες καθαριότητας, πανάκριβο νερό κ.α.. Δεν σηκώνει άλλα βάρη!

Η δημοτική αρχή και οι υπόλοιπες παρατάξεις που συμφωνούν με αυτό το μοντέλο ακόμα και στον τομέα της ποιότητας ζωής για χιλιάδες Καβαλιώτες που βρίσκουν στην ακτή της Καλαμίτσας ένα «αποκούμπι» αναψυχής, αφού δεν μπορούν να απολαύσουν στοιχειωδώς λίγες μέρες διακοπών, φέρουν τεράστια ευθύνη. Θα βρουν απέναντί τους το οργανωμένο κίνημα, σωματεία και μαζικούς φορείς σε όποια αρνητική εξέλιξη. Για να παραμείνει η Καλαμίτσα λαϊκή πλαζ με αναβαθμισμένες υποδομές και υπηρεσίες.

Συνάδελφοι, μέλη της Οικονομικής Επιτροπής, αναλαμβάνετε ιστορικές ευθύνες για την Καλαμίτσα. Μη πάρετε στις πλάτες σας την άκρως αρνητική εξέλιξη για το λαό της Καβάλας, υιοθετώντας ουσιαστικά την οριστική  εξαφάνιση των ελάχιστων επιλογών αναψυχής που έχουν οι λαϊκές οικογένειες της πόλης μας.

Το θέμα πρέπει να συζητηθεί στο Δημοτικό Συμβούλιο με μία και μοναδική απόφαση: άρνηση στην πρόταση της ΕΤΑΔ, απόρριψη και όλων των αντιπροτάσεων που κατέθεσε η δημοτική αρχή ερήμην του λαού της Καβάλας και του Δημοτικού Συμβουλίου. Αγωνιστική διεκδίκηση μαζί με το λαό της Καβάλας της παραχώρησης της Καλαμίτσας στο Δήμο με δέσμευση για δωρεάν πρόσβαση σε αυτήν. Διεκδίκηση ανάπλασης της περιοχής με χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό.”

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Οι επτά λόγοι του Χριστού επί του Σταυρού

O Νυμφίος Χριστός που έφτασε στο αποκορύφωμα της ανθρώπινης ταπεινώσεως πάνω στον Σταυρό. Και τώρα κείται νεκρός,

Ιδιαίτερη σημασία και ξεχωριστή πνευματική βαρύτητα έχουν οι επτὰ λόγοι Του, σαν διαθήκη Του.

Αναλυτικά

Ὁ πρῶτος λόγος ἀκούσθηκε τὶς πρῶτες κιόλας στιγμὲς τῆς σταυρώσεως. Κι ἐνῶ πάνω σὲ κεῖνον τὸν λόφο ἀποκορυφώνεται ἡ ἔσχατη κραιπάλη καὶ μανία τῶν ἀνθρώπων, ποὺ καρφώνουν, βρίζουν καὶ βλασφημοῦν τὸν Ἀναμάρτητο, Ἐκεῖνος ἐκδηλώνει ἀνάμεσα ἀπ᾿ τοὺς φρικτοὺς πόνους τοῦ σώματος καὶ τῆς ψυχῆς Τοῦ τὴν ὑπέρτατη ἀγάπη Του γιὰ τοὺς παραστρατημένους. «ΠΑΤΕΡ, ΑΦΕΣ ΑΥΤΟΙΣ, ΟΥ ΓΑΡ ΟΙΔΑΣΙ ΤΙ ΠΟΙΟΥΣΙ». Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀπάντησί Του στὴν ἀνθρώπινη κακία. Στὴν ἄβυσσο τῆς ψυχικῆς πυρώσεως, ἀντιπαρατάσσεται τὸ μεγαλεῖο τῆς θείας συγγνώμης, ποὺ βρίσκει, στὶς τραγικὲς τοῦτες ὧρες, λόγους ἀφέσεως καὶ μεσιτείας γιὰ κείνους πού, ἐκτροχιασμένοι ἀπὸ τὴ μέθη τῆς ἔκδικησεως καὶ τοῦ φθόνου, εἶχαν αὐτοκαταδικασθῆ στὴν ἴδια τὴν ταλαίπωρη συνείδησί τους, τὴν βάναυσα κακοποιημένη. Ὁ πρῶτος λόγος τοῦ Σταυροῦ εἶναι ἡ ἔμπρακτη ἐφαρμογὴ καὶ ἐπικύρωσις τοῦ μοναδικοῦ στὸν κόσμον ὅλο κηρύγματος ποὺ ἀκούσθηκε ποτὲ στὸν πλανήτη μας. Τοῦ κηρύγματος τῆς ἀφειδώλευτης καὶ γνήσιας ἀγάπης πρὸς ὅλους, καὶ πρὸς αὐτοὺς ἀκόμη τοὺς ἐχθρούς μας. Ἦταν μία δέησι καὶ ἱκεσία, μὲ ἐπίκλησι σὰν ἐλαφρυντικοῦ της ἀγνοίας, ὑπὲρ τῶν διωκτῶν καὶ δημίων Του, ἔτσι γιὰ νὰ ἀντηχεῖ ἔκτοτε σὲ ὅλα τὰ πλάτη καὶ μήκη τῆς γῆς ὁ ἀπόηχός της, ἐμπνέοντος τὶς μυριάδες τῶν χριστιανῶν, ποὺ θὰ ἤθελαν, μιμούμενοι τὸν ἀρχηγό Τους, νὰ δείξουν πὼς μποροῦν νὰ νικοῦν τὸ κακὸ μὲ τὸ καλό, τὴ μοχθηρία μὲ τὴν ἀγάπη, τὸ συμφέρον μὲ τὴν ἀνιδιοτέλεια.

Ὁ δεύτερος λόγος τοῦ Σταυροῦ εἶναι ἀπάντησις σὲ μία φωνὴ μετανοίας καὶ πίστεως. Στὴ φωνὴ τοῦ εὐγνώμονος ληστοῦ, ποὺ ἀνοίγει τὰ μάτια τοῦ μπροστὰ στὴν ὑπέρτατη κένωσι τοῦ Θεοῦ μὲ τὶς πραγματικές της διαστάσεις τὴν αἰωνιότητα τῆς Βασιλείας Του. «ΑΜΗΝ, ΛΕΓΩ ΣΟΙ, ΣΗΜΕΡΟΝ MET᾿ ΕΜΟΥ ΕΣΗ ΕΝ ΤΩ ΠΑΡΑΔΕΙΣΩ». Ποιά, ἄραγε, πιὸ αὐθεντικὴ μαρτυρία περιμένουν ν᾿ ἀκούσουν ἢ νὰ βροῦν ποτέ, ὅσοι μὲ δυσπιστία στέκονται μπροστὰ στὴ μεταθανάτια ὀντολογικὴ πραγματικότητα; Καὶ πόσους, ἀλήθεια, θὰ καταδικάση καὶ ἡ μετάνοια ἡ ἔστω ὄψιμος καὶ ἡ πίστις τοῦ ληστοῦ αὐτοῦ, ἀπὸ ἐκείνους ποὺ παρὰ τὶς κατακτήσεις τοῦ Ἰησοῦ μένουν ἀκόμη ἄπιστοι. Ὢ ναί. Ὅταν τὶς πύλες τοῦ Παραδείσου διασκελίζει πρῶτος ἕνας μέγιστος ἁμαρτωλὸς ἀνανήψας ἐγκαίρως, ποιὸς ἀπὸ μᾶς τοὺς ταλαίπωρους ἁμαρτωλούς της ζωῆς θὰ βρεῖ ποτὲ δικαίωσι γιὰ τὴν ἐμμονή του στὸν κόσμο τῆς ἁμαρτίας καὶ τῆς πτώσεως; Γιατί τὸ παράδειγμα τοῦ ληστοῦ ὄχι μόνο βεβαιώνει τὴν ὕπαρξι τῆς οὐράνιας Βασιλείας, ἀλλὰ καὶ πείθει πὼς ὅλοι, ἀνεξαιρέτως ὅλοι, ἔχουν δικαίωμα συμμετοχῆς στὴν αἰωνιότητα ἀρκεῖ νὰ τὸ θελήσουν καὶ ἀνάλογα νὰ πράξουν ὅσο εἶναι καιρός.

Καθὼς τώρα γιὰ τρίτη φορὰ ἀνοίγει τὸ στόμα Του ὁ Ἐσταυρωμένος ἀφήνει νὰ ξεπηδήσουν λόγοι στοργῆς καὶ προνοίας γιὰ τὴ μητέρα Του. «Ἰησοῦς οὖν ἰδὼν τὴν μητέρα καὶ τὸν μαθητὴν παρεστῶτα, ὃν ἠγάπα, λέγει τῇ μητρὶ αὐτοῦ: ΓΥΝΑΙ, ΙΔΟΥ Ο ΥΙΟΣ ΣΟΥ. Εἶτα λέγει τῷ μαθητῇ ΙΔΟΥ Η ΜΗΤΗΡ ΣΟΥ». Καμιὰ μητέρα στὸν κόσμο δὲν ἔδειξε τόση στοργὴ γιὰ τὸ παιδί της, καὶ καμιὰ μητέρα δὲν δέχθηκε τόση στοργὴ ἀπὸ τὸ παιδί της, ὅσο ἡ Παναγία. Κι ἔπρεπε στὶς τραγικὲς τοῦτες ὧρες τῆς μεγάλης Του ὀδύνης νὰ μιλήσει τόσο εὔγλωττα ὁ Ἰησοῦς, γιὰ ν᾿ ἀφήσῃ σὰν παρακαταθήκη σὲ ὅλους μας τὴν ἀνάγκη γιὰ ἰσόβιο σέβας καὶ φροντίδα γιὰ κείνους, ποὺ μᾶς χάρισαν τὴ ζωή.

Ὁ τέταρτος λόγος τοῦ Χριστοῦ ἀπ᾿ τὸν Σταυρὸ ἔχει μίαν ἀνείπωτη τραγικότητα καὶ δυσθεώρητο βάθος καὶ πλάτος. «ΘΕΕ ΜΟΥ, ΘΕΕ ΜΟΥ ΙΝΑ ΤΙ ΜΕ ΕΓΚΑΤΕΛΙΠΕΣ;». Αὐτὸς εἶναι ὁ δυσκολότερος λόγος, ποὺ κρύβει μέσα του ὠκεανὸ θεολογίας. Πολλοὶ τὸν ἐξήγησαν σὰν ξέσπασμα ἀπελπισμοῦ. Ἄλλοι σὰν γογγυσμὸ καὶ ἄλλοι σὰν ἀπογνώσεως φωνή. Ὄχι. Ὁ Κύριος δὲν ἐγόγγυσε ὅταν τὸν ἐγκατέλειψαν οἱ φίλοι, οὔτε ὅταν τὸν κατεδίκασαν ἀδίκως, οὔτε ὅταν τὸν ἐμαστίγωσαν. Παραπονεῖται τώρα γιὰ κάτι ποὺ τοῦ κοστίζει ἀκριβά. Κι αὐτὸ εἶναι ὁ χωρισμός Του, ἔστω καὶ πρόσκαιρος, ἀπὸ τὸν οὐράνιο Πατέρα. Ἕνας χωρισμὸς ποὺ ὀφείλεται στὴν ἁμαρτία, ποὺ θεληματικὰ σηκώνει στοὺς ὤμους Του ὁ ἀναμάρτητος. Γι᾿ αὐτὸ καὶ ὁ ἀπόστολος Παῦλος σημειώνει σὲ μία του ἐπιστολὴ πὼς ὁ Χριστὸς ἔγινε γιὰ χάρι μας κατάρα. Καὶ ἡ ἔκφρασις αὐτῆς τῆς κατάρας φάνηκε στοὺς λόγους Του αὐτούς, ποὺ εἶναι ἕνα αὐθόρμητο .ξέσπασμα ψυχικοῦ πόνου γιὰ τὴν ἐγκατάλειψι τοῦ Πατέρα, γιὰ τὸ ἀβυσσαλέο χάσμα ποὺ ἀνοίγει ἀνάμεσα στὸν ἄνθρωπο καὶ στὸν Θεὸ ἡ ἁμαρτία. Καὶ νὰ σκεφθῆ κανεὶς μὲ πόση εὐκολία ἐμεῖς δουλεύουμε στὴν ἁμαρτία καὶ ἀψηφοῦμε αὐτή της τὴν συνέπεια.

Μιὰ καὶ μόνη λέξις εἶναι ὁ κατὰ σειρὰν πέμπτος λόγος τοῦ Χριστοῦ. Μικρὴ ἀλλὰ περιεκτική. «ΔΙΨΩ». Ἦταν μία δίψα βασανιστική, σωματικὴ δίψα, ἀπότοκός της αἱμορραγίας καὶ τοῦ μαρτυρίου. Ἀλλὰ ἦταν καὶ μία ἄλλη ψυχικὴ δίψα τοῦ Ἐσταυρωμένου. Ἡ δίψα νὰ ἰδῆ τὰ ἀποστατήσαντα παιδιά Του νὰ ἐπιστρέφουν κοντά Του. Ἡ δίψα γιὰ τὴν σωτηρία τῶν σταυρωτῶν Του, γιὰ τὴν ἐξάπλωσι τοῦ Εὐαγγελίου, γιὰ τὸν ὀρθὸ προσανατολισμὸ τῶν ἀνθρώπων, γιὰ τὴν ἀξιοποίησι τῶν νέων, γιὰ τὴν ἀνάδειξι ἐκλεκτῶν ποιμένων στὴν Ἐκκλησία Του, γιὰ τὴν παγίωσι τῆς εἰρήνης στὸν κόσμο. Ἦταν δίψα γιὰ πνευματικὲς κατακτήσεις, γιὰ τὴν ἐπιβολὴ τῆς ἀγάπης παντοῦ, γιὰ τὴν στερέωσι τῆς πραγματικῆς δικαιοσύνης στὶς διανθρώπινες καὶ διεθνεῖς σχέσεις, γιὰ τὴ θεμελίωσι τοῦ πολιτισμοῦ πάνω στὴν κρηπίδα τῆς ἐν Χριστῷ ἐλευθερίας, γιὰ τὴν ἀναχαίτισι τοῦ βαρβαρισμοῦ, γιὰ τὴν ἐπικράτησι τῆς ἀλήθειας. Ἦταν ἀκόμα δίψα γιὰ τὴ δικαίωσι τῶν ἀνθρώπινων προσδοκιῶν, γιὰ τὴν κατίσχυσι τῆς ἀρετῆς, γιὰ τὴ λάμψι τοῦ φωτὸς στὴν οἰκουμένη. Κι εἶναι ὥρα τώρα νὰ διερωτηθοῦμε ἂν ὕστερα ἀπὸ 2.000 χρόνια σήμερα μποροῦμε νὰ λέμε πὼς αὐτή Του ἡ δίψα ἔσβησε, ἢ ἂν ἀντίθετα τὰ γεγονότα μᾶς ἀναγκάζουν νὰ παραδεχθοῦμε πὼς ὁ Ἰησοῦς καὶ σήμερα ἀκόμα διψάει…

«ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ». Εἶναι ὁ προτελευταῖος, ἕκτος λόγος τῆς ἀγωνίας τοῦ Σταυροῦ. Ὅλα πιὰ ἐτελείωσαν. Τὸ φοβερὸ μαρτύριο, μὲ τοὺς ἐμπαιγμούς, τὶς εἰρωνεῖες, τὸ μαστίγωμα, τὴν προδοσία, τὴν ἐγκατάλειψι, τοὺς πόνους, τὴ χολή. Τὸ ποτήρι τῆς πίκρας τὸ ἤπιε μέχρι τέλους. Ὅλα πιὰ τέλειωσαν. Τὸ γιγάντιο ἔργο τῆς λυτρώσεως. Ὁ διάβολος νικήθηκε. Ὁ νόμος παρῆλθεν, ἡ χάρις ἐξέλαμψεν, ὅπως ψάλλει ἐπινίκια ἡ Ἐκκλησία. Τὸ αἷμα τοῦ Χριστοῦ μας ἐξηγόρασε ἀπὸ τὴ δουλεία τῆς ἁμαρτίας. Ὅλα τώρα τέλειωσαν. Οἱ προφητεῖες ἐκπληρώθηκαν κατὰ γράμμα, τὸ θέλημα τοῦ Πατέρα ἔγινε, ὁ κόσμος ὅλος σώθηκε. Καὶ δὲν μένει πιὰ παρὰ ὁ τελευταῖος λόγος.

«ΠΑΤΕΡ, ΕΙΣ ΧΕΙΡΑΣ ΣΟΥ ΠΑΡΑΤΙΘΕΜΑΙ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΜΟΥ». Αὐτὸς ὁ λόγος εἶναι μία Φωνὴ θριάμβου. Μὲ αὐτὴν ὁ Χριστὸς διακηρύσσει πὼς νίκησε τὴν ἁμαρτία. Ἀποθνήσκει ὄχι γιατί τὸ θέλουν οἱ ἐχθροί Του, ἀλλὰ γιατί τὸ θέλησεν αὐτός. Καὶ τώρα παραδίδοντας τὸ σῶμα Του στὸν θάνατο, γίνεται ὁ ἴδιος κυρίαρχός του θανάτου. Γι᾿ αὐτὸ τοῦ Κυρίου ὁ θάνατος γίνεται Ζωή, ποὺ διοχετεύεται στὶς ἀγωνιζόμενες ψυχὲς καὶ χαρίζει τὴ δυνατότητα τῆς νίκης στὴν κονίστρα τῆς ζωῆς.

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Απόφαση-σταθμός από το ΣτΕ | Σύνταξη 400 ευρώ για οφειλέτες με χρέη άνω των 30.000

Με απόφασή του, το Συμβούλιο της Επικρατείας εντάσσει τους οφειλέτες των Ταμείων που δεν θεμιλιώνουν δικαίωμα συνταξιοδότησης, στην ίδια κατηγορία με τους ανασφάλιστους υπερήλικες που δικαιούνται την προνοιακή σύνταξη του ΟΠΕΚΑ.

Το πλήρες ποσό της οποίας ανέρχεται στα 399,54 ευρώ για το 2024, σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου.

Όπως αναφέρεται στην απόφαση του Δικαστηρίου, η προϋπόθεση για τη λήψη της σύνταξης από ανασφάλιστους υπερίληκες, που είναι να μη λαμβάνουν ή να μην δικαιούνται οι ίδιοι σύνταξη από οποιονδήποτε φορέα κοινωνικής ασφάλισης, συντρέχει και όταν οι ενδιαφερόμενοι είναι ασφαλισμένοι που δεν μπορούν να λάβουν σύνταξη από τον φορέα τους, λόγω του ότι έχουν οφειλές από ασφαλιστικές εισφορές οι οποίες υπερβαίνουν το εκάστατο οριζόμενο από το νόμο κατώτατο όριο οφειλών που συμψηφίζονται ή παρακρατούνται από τη σύνταξη και τις οποίες αδυνατούν να εξοφλήσουν.

Το όριο συμφηφισμού των χρεών με σύνταξη είναι ως τις 30.000 ευρώ για τους ασφαλισμένους του ΕΦΚΑ με χρέη από εργοδοτικές και ατομικές εισφορές, καθώς και από πλασματικά έτη, και ως 6.000 ευρώ για χρέη προς τον ΟΓΑ.

Πιο απλά, η απόφαση του ΣτΕ σημαίνει ότι οι οφειλέτες με χρέη ως 30.000 και ως 6.000 ευρώ δικαιούνται σύνταξη, καθώς οι οφειλέτες τους συμψηφίζονται με τη σύνταξη που θα λάβουν, ενώ αν τα χρέη τους υπερβαίνουν τις 30.000 ευρώ ή 6.000 ευρώ, αντίστοιχα, δικαιούνται να λάβουν τη σύνταξη του ανασφάλιστου από τον ΟΠΕΚΑ.

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Το Πάσχα της… ακρίβειας: 19% ακριβότερο το Πασχαλινό τραπέζι φέτος

Σύμφωνα με την ετήσια εκτίμηση του Ινστιτούτου Εμπορίου και Υπηρεσιών της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας το κόστος φέτος -μετά από τιμοληψίες σε διάφορα καταστήματα– κυμαίνεται από 89,04€ έως 130,04€, ενώ πέρυσι ήταν από 76.53 ευρώ έως 109.03 ευρώ. Δηλαδή κατέγραψε αύξηση από 16,3 έως 19,3%.

«Χρυσός» ο οβελίας

Είναι χαρακτηριστικό ότι στο αρνί η αύξηση φτάνει το 15,1%, στο κατσίκι το 25,1 σε σχέση με πέρυσι, ενώ πρωταθλητής των ανατιμήσεων είναι το ελαιόλαδο, που αυξήθηκε κατά 45,1%.

Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που κατευθύνονται σε άλλα είδη κρεάτων όπως χοιρινό που είναι πολύ πιο οικονομικό.

«Οι τιμές είναι 12, 13 ευρώ αρνί κατσίκι, καλές τιμές, μπριζολίτσες, χοιρινά έχω 5 ευρώ, 6 ευρώ» ανέφερε κρεοπώλης.

Έως 166,6 ευρώ το κόστος του πασχαλινού τραπεζιού για 5μελή οικογένεια

Η πρωινή εκπομπή του OPEN… έστρωσε ενδεικτικά το τραπέζι της Κυριακής για 5 άτομα: Με αρνί 6 κιλών, κόστους από 60 έως 90 ευρώ, κοκορέτσι, ανθότυρο, γραβιέρα, τυρόπιτα για όλους, σαλάτες, ψωμί, γλυκό, μπύρες, αναψυκτικά και βαμμένα αυγά. Συνολικά χρειάστηκαν από 136.66 έως 166.66 ευρώ.

«Φωτιά» και στα σοκολατένια αυγά

«Φωτιά» έχουν πάρει και οι τιμές στα σοκολατένια αυγά, λόγω της μεγάλης αύξησης που καταγράφει διεθνώς η τιμή του κακάο. «Προσπαθούμε με όσο λιγότερα, να κάνουμε αυτά που είναι να κάνουμε και τα έθιμα για το Πάσχα και όλα αλλά με λιγότερα, με σύνεση», ανέφερε πολίτης στο OPEN. Δεν είναι λίγοι οι καταναλωτές που αφήνουν τις αγορές τους για την τελευταία στιγμή  αναμένοντας μειωμένες τιμές.

ethnos.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en