Quantcast
Connect with us

MEDIA

Κρέτσος | Η τιμή εκκίνησης στα 3 εκατ. ευρώ για τις τηλεοπτικές άδειες δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα

Ξεκάθαρες απαντήσεις σχετικά με το τι μέλλει γενέσθαι από εδώ και πέρα στο κρίσιμο θέμα της αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών και γενικότερα της ρύθμισης του διαφημιστικού χρόνου των καναλιών, αλλά και των πωλήσεων του Τύπου (barcode εφημερίδων) , έδωσε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος, σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο κ. Κρέτσος σημείωσε ότι δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια για κωλυσιεργίες στο θέμα του διαγωνισμού, προσθέτοντας ότι το ΕΣΡ ξεκινά από πλεονεκτική θέση στην τιμή εκκίνησης, καθώς ο περυσινός διαγωνισμός καθόρισε τα στάνταρ που «σηκώνει» η αγορά.

Κατηγόρησε την Νέα Δημοκρατία πως κατά την περίοδο της αδειοδότησης, λειτούργησε ως πολιτικός βραχίονας των παλιών καναλαρχών, υπερασπίζοντας με προκλητικό τρόπο τα συμφέροντα μεγαλοεπιχειρηματιών σε βάρος του δημοσίου και σε βάρος της κοινωνίας.

Τέλος, ο γ.γ. Επικοινωνίας τόνισε ότι η εποχή της ακραίας επισφάλειας, των απολύσεων, της μαύρης εργασίας, των απλήρωτων δεδουλευμένων στους εργαζόμενους των καναλιών, τελειώνει οριστικά και αμετάκλητα την επαύριο του διαγωνισμού.

«Η ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας είναι ο μόνος τρόπος για να προστατευθούν οι θέσεις εργασίας και η πλήρης και νόμιμη απασχόληση των εργαζόμενων στον κλάδο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κρέτσος. «Πριν ένα χρόνο οι εργαζόμενοι στους τηλεοπτικούς σταθμούς χρησιμοποιήθηκαν ως “ανθρώπινη ασπίδα” από την αντιπολίτευση και τους βαρώνους των εθνικών τηλεοπτικών μεγαθηρίων. Ο αριθμός 400 θεωρήθηκε από τη ΝΔ και τους καναλάρχες βασικός περιορισμός του διευθυντικού δικαιώματος για εθνικής εμβέλειας κανάλι», επισήμανε.

«Δεν έχω φοβηθεί ποτέ την αυτοκριτική, για αυτό θα σας το πω ευθέως: η τιμή εκκίνησης που ορίσαμε στα 3 εκατομμύρια ευρώ δεν ανταποκρίνονταν στην ελληνική πραγματικότητα. Η πραγματική αξία κάθε άδειας είναι πολλαπλάσια, όπως αποδείχθηκε από το διαγωνισμό. Αυτό ενισχύεται και από το γεγονός ότι στην επίγεια ψηφιακή ευρυεκπομπή μπορούν να κουμπώσουν και άλλες υπηρεσίες μετάδοσης περιεχομένου και μορφές τηλεόρασης, όπως η υβριδική. Είμαι σίγουρος πως το ΕΣΡ θα επιλέξει ένα σύστημα δημοπράτησης των αδειών που θα έχει στόχο τη μεγιστοποίηση του τελικού τιμήματος. Αυτό, άλλωστε, επιτάσσει το δημόσιο συμφέρον», ανέφερε, μεταξύ άλλων.

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en