Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφαρμογή για smartphones κερνάει καφέ σε μαγαζιά της Θεσσαλονίκης

Δωρεάν καφέδες, ποτά, ακόμη και… κούρεμα προσφέρουν καταστήματα της Θεσσαλονίκης, στους πελάτες τους μέσω μιας νέας εφαρμογής!

Θεσσαλονίκη, η πόλη του καφέ. Και του γλυκού. Και της διασκέδασης. Η πόλη με τους χιλιάδες φοιτητές που βγαίνουν έξω καθημερινά και κινούν την αγορά της πόλης, με τα αμέτρητα καταστήματα εστίασης. Το περιορισμένο χαρτζιλίκι δεν είναι πια εμπόδιο για τους νέους στη Θεσσαλονίκη, χάρις σε μια νέα εφαρμογή που κερνά καφέ και ποτό σε όσους δυσκολεύονται να ξοδέψουν χρήματα στην έξοδό τους. Φτάνει να προλάβουν κάποια από τις προσφορές που προσφέρει το κάθε κατάστημα, μέσω της εφαρμογής Dealout.

Με το σύνθημα «Βγες έξω ελεύθερα, κερνάει το κινητό σου», η εφαρμογή Dealout έκανε το ντεμπούτο της στη Θεσσαλονίκη πριν από περίπου δύο εβδομάδες και βρίσκεται στα smartphones χιλιάδων νέων που θα ήθελαν ένα κέρασμα την ημέρα, σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Ο εμπνευστής και ιδιοκτήτης της εφαρμογής DealOut, Λεωνίδας Ορφανίδης, εξηγεί ότι ο χρήστης έχει μόνο να κερδίσει από την εφαρμογή. «Το κατέβασμα και η χρήση της είναι εντελώς δωρεάν και δεν υπάρχει κανένα κόστος για τις προσφορές», λέει ο ίδιος στη Voria.gr και προσθέτει: «Θέλουμε να βοηθήσουμε κάθε νέο και φοιτητή που σπουδάζει μακρυά από τον τόπο καταγωγής του να μην μένει ποτέ σπίτι, εάν δεν έχει χρήματα να ξοδέψει».

Βέβαια, το κάθε κατάστημα διαθέτει περιορισμένο αριθμό προσφορών κάθε μέρα και οι προσφορές είναι οι ίδιες για όλους τους χρήστες. Αυτή τη στιγμή οι χρήστες της Θεσσαλονίκης έχουν πρόσβαση σε περίπου 25 προσφορές ανά ημέρα, επομένως ο κάθε χρήστης θα πρέπει να προλάβει από νωρίς για να κατοχυρώσει την προσφορά που επιθυμεί. Στο τέλος κάθε ημέρας, η εφαρμογή συνήθως “ξεπουλάει” ωστόσο αναμένεται οι προσφορές να αυξηθούν το επόμενο διάστημα.

Η διαδικασία είναι απλή: Αφού ο χρήστης κατεβάσει την εφαρμογή στο κινητό του, (από το Google Play Store ή App Store για iOs) μπορεί είτε να φτιάξει ένα νέο λογαριασμό είτε να συνδεθεί μέσω Facebook. Στη συνέχεια, βλέπει τις προσφορές που είναι διαθέσιμες στα καταστήματα της περιοχής του, επιλέγει αυτή που θέλει και «ξύνει» ώστε να αποκαλυφθεί ένας κωδικός. Με αυτόν τον κωδικό πηγαίνει στο κατάστημα και ζητά την προσφορά. Η προσφορά μπορεί να είναι από ένας δωρεάν καφές ή ένα ποτό, μέχρι δωρεάν χρόνος σε ίντερνετ καφέ της πόλης ή προσφορές τύπου ένα συν ένα δώρο. Μεταξύ των συνεργαζόμενων καταστημάτων, που συμμετέχουν μέσω συνδρομής, υπάρχουν ακόμη και κομμωτήρια, ενώ στα άμεσα σχέδια της ομάδας του DealOut είναι να προστεθούν και φούρνοι, εστιατόρια, ακόμη και γυμναστήρια.

Η ιδέα μέσα από το στρατόπεδο
Η ιδέα της «προσφοράς» γεννήθηκε όταν ο 24χρονος σήμερα Λεωνίδας Ορφανίδης εκτελούσε τη στρατιωτική του θητεία. «Υπήρχε στην παρέα ένας φαντάρος που ήταν “στενά” οικονομικά και δεν ερχόταν μαζί μας στις εξόδους, για να μην ξοδέψει χρήματα», εξηγεί ο κ. Ορφανίδης και συνεχίζει: «Με προβλημάτιζε το θέμα και ήθελα να υπάρχει τρόπος να μπορεί κάποιος να βγει, ακόμα κι αν δεν έχει ή δεν θέλει να ξοδέψει χρήματα». Παράλληλα, ο κ. Ορφανίδης, έχοντας σπουδάσει Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στο ΑΤΕΙΘ, ήθελε να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ και γνώριζε τα οφέλη που θα έχουν από την πλευρά τους και οι επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν.
Έτσι, σταδιακά έγιναν οι πρώτες προσπάθειες και λίγο αργότερα κυκλοφόρησε η εφαρμογή, η οποία ξεκίνησε το ταξίδι της από τη Ρόδο, τόπο καταγωγής του κ. Ορφανίδη, πριν από περίπου ένα χρόνο. Η τοπική κοινωνία του νησιού στήριξε σε μεγάλο βαθμό το εγχείρημα, αφού όσο η εφαρμογή συνεργάζοταν με καταστήματα της Ρόδου, είχε σχεδόν 3.000 χρήστες, που απολάμβαναν περίπου 30 προσφορές κάθε μέρα. Μόλις όμως, η εφαρμογή επεκτάθηκε και στη Θεσσαλονίκη, οι λήψεις μέσα σε λίγες ημέρες έφτασαν τις 7.500.

«Η Θεσσαλονίκη είναι φοιτητούπολη, γι’ αυτό και έχουμε πολύ θετικές σκέψεις για την πορεία της εφαρμογής εδώ. Είναι μια μεγάλη και ανοικτόμυαλη, δεκτική κοινωνία που αγκαλιάζει τις πρωτοπόρες κινήσεις», λέει ο κ. Ορφανίδης. Στόχος είναι η εφαρμογή σταδιακά να επεκταθεί και σε άλλες φοιτητουπόλεις της Βόρειας Ελλάδας, ώσπου κάποια στιγμή να είναι διαθέσιμη σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. «Ήδη, τα σχόλια των χρηστών είναι πολύ θετικά, πολλοί μας ζητούν να έρθουμε και σε άλλες πόλεις», τονίζει ο κ. Ορφανίδης και προσθέτει ότι δεν λείπουν τα τηλεφωνήματα και από επιχειρήσεις άλλων πόλεων που θέλουν να συμμετάσχουν.

Σκέψη… επιχειρηματική
Πώς οφελούνται, όμως, τα συνεργαζόμενα καταστήματα; Ο εμπνευστής του DealOut εξηγεί πως το όφελος για τα καταστήματα είναι μεγάλο, αφού το μαγαζί που συμμετέχει διαφημίζεται μέσω τις πλατφόρμας 24 ώρες το 24ωρο. Παράλληλα, εάν ένας χρήστης πάρει προσφορά για έναν δωρεάν καφέ, το πιθανότερο είναι ότι θα πάει να εξαργυρώσει την προσφορά μαζί με παρέα, άρα το μαγαζί θα έχει τζίρο ούτως ή άλλως προσελκύοντας μάλιστα νέα πελατεία. Εξίσου σημαντικό είναι ότι ο χρήστης βλέπει τα λογότυπα των καταστημάτων και τις προσφορές τους, με δική του βούληση. Δεν προσπαθεί η διαφήμιση να προσεγγίσει τον καταναλωτή, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μορφές διαφημίσεων. «Σχετικό παράδειγμα είναι οι διαφημίσεις σε βίντεο του YouTube, που συχνά είναι ενοχλητικές επειδή ο χρήστης δεν τις επιθυμεί», αναφέρει ο κ. Ορφανίδης. Ακόμη, οι επιχειρήσεις μπορούν να ελέγχουν το ωράριο στο οποίο θα παρέχουν τις προσφορές, άρα να ανεβάζουν την κίνηση τις πιο αδύναμες ώρες. Τέλος, το λογότυπο της επιχείρησης παραμένει εμφανές ακόμα και αφού κατοχυρωθούν οι προσφορές.
Συνεπώς, όπως αναφέρει ο ίδιος, οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν ενισχύονται την ανταγωνιστικότητά τους, «συστήνονται» σε νέα πελατεία, που πολύ πιθανόν να γίνει σταθερή, ενώ το καταναλωτικό κοινό από την πλευρά του απολαμβάνει τις προσφορές και βγαίνει κερδισμένο.

 

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Πολιτική Προστασία Περιφέρειας Α.Μ.Θ | Άσκηση “ΠΥΡΦΟΡΟΣ 2024”

Η Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Α.Μ.Θ, θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη 29 Μαΐου 2024, Άσκηση Πολιτικής Προστασίας επί Χάρτου
(Α.Ε.Χ.), με την κωδική ονομασία «ΠΥΡΦΟΡΟΣ 2024».

Η Άσκηση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων της Π.Ε. Καβάλας «Νικολάου Μάρτη» με ώρα έναρξης 09:35 π.μ. και θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των Υπηρεσιών της Π.Α.Μ.Θ καθώς επίσης του Πυροσβεστικού Σώματος, των Δασικών Υπηρεσιών, του Στρατού, των Δήμων, της Αστυνομίας, του Λιμεναρχείου, των Εθελοντικών Οργανώσεων και άλλων Υπηρεσιών και φορέων οι οποίοι εμπλέκονται άμεσα ή έμμεσα με το θέμα. Επισημαίνεται ότι η Άσκηση είναι η μεγαλύτερη από πλευράς συμμετοχής Άσκηση Πολιτικής Προστασίας που διεξάγεται στην Περιφέρεια Α.Μ.Θ.

Σκοπός της Άσκησης είναι η αξιολόγηση της πληρότητας και αποτελεσματικότητας των υφιστάμενων σχεδίων, του προσωπικού και των μέσων των εμπλεκόμενων με το θέμα των
δασικών πυρκαγιών, Υπηρεσιών και Φορέων, προκειμένου να διασφαλίσουμε την προστασία των πολιτών και των επισκεπτών της Π.Ε. Καβάλας από τον κίνδυνο εκδήλωσης δασικής πυρκαγιάς κατά την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στο ΒΙΟΠΑ Καβάλας

«Η συνεργασία μας είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη του τόπου» δήλωσε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ και δεσμεύθηκε για την όσο το δυνατόν τακτικότερη παρουσία του στις συνεδριάσεις του Δ.Σ. του ΒΙΟΠΑ.

Ο ορισμός της νέας διοίκησης του ΒΙΟΠΑ και η διαπίστωση της άρτιας συνεργασίας της Περιφέρειας ΑΜΘ με τους κυριότερους εταίρους, δηλαδή τον Δήμο Καβάλας και το
Επιμελητήριο Καβάλας, ήταν οι θετικές εξελίξεις που προέκυψαν από την Έκτακτη Γενική Συνέλευσης της εταιρίας που συγκλήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 27/05, με
πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Χριστόδουλου Τοψίδη.

Μετά την ολοκλήρωση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του ΒΙΟΠΑ Καβάλας και τον ορισμό νέου Διοικητικού Συμβουλίου, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, κ. Χριστόδουλος Τοψίδης
γνωστοποίησε την πρότασή του για τα νέα μέλη του Δ.Σ. και εξέφρασε την ικανοποίηση του για την καλή συνεργασία με τους άλλους εταίρους, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση των ζητημάτων που απασχολούν το χώρο της μεταποίησης και τα οποία είναι στις προτεραιότητες της Διοίκησης της Περιφέρειας ΑΜΘ. Συγκεκριμένα ο κ. Τοψίδης υπογράμμισε ότι «σήμερα είμαστε στην ευχάριστη θέση, οι τρεις εταίροι του ΒΙΟΠΑ Καβάλας να έχουμε ορίσει τους εκπροσώπους μας για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο θα λειτουργήσει το ΒΙΟΠΑ για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Από πλευράς Περιφέρειας προτείναμε:

  • τον κ. Δημήτριο Τριανταφύλλου, ως Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο
  • τον κ. Δημήτριο Κλειτσιώτη και

  • τον κ. Δημήτριο Στεργιόπουλο.

Η πρόθεση της Περιφέρειας είναι να ενδυναμώσουμε τον ρόλο του ΒΙΟΠΑ. Για άλλη μία φορά θα συγχαρώ τους δύο εταίρους τον Δήμο Καβάλας και το Εμπορικό Επιμελητήριο
Καβάλας. Η συνεργασία μας είναι μονόδρομος για την ανάπτυξη του τόπου. Θέλω να εξάρω την υψηλή εκπροσώπηση στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΒΙΟΠΑ σε επίπεδο Δημάρχου και Προέδρου και δεσμεύομαι για τη δική μου συμμετοχή μου στις συνεδριάσεις όταν μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μου».

Ο Δήμαρχος Καβάλας, κ. Θεόδωρος Μουριάδης από την πλευρά του δήλωσε αισιόδοξος για το έργο που θα παραχθεί από τη νέα διοίκηση, τονίζοντας ότι: «Όπως είπε και ο κ. Περιφερειάρχης σήμερα έγινε η έκτακτη Γενική Συνέλευση ούτως ώστε να οριστούν εκπρόσωποι για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του ΒΙΟΠΑ Καβάλας. Από πλευράς Δήμου
θα είμαι εγώ και θέλουμε να δείξουμε ότι η ανάπτυξη του ΒΙΟΠΑ Καβάλας είναι μονόδρομος. Έγινε καλή δουλειά με την προηγούμενη διοίκηση και είμαστε σίγουροι ότι η
ίδια δουλειά και ίσως και καλύτερη θα γίνει και τώρα».

Ο Πρόεδρος Επιμελητηρίου Καβάλας, κ. Μάρκος Δέμπας με τις δηλώσεις του επιβεβαίωσε το κλίμα καλής συνεργασίας και επισήμανε το σημαντικό αναπτυξιακό ρόλο του ΒΙΟΠΑ σημειώνοντας ότι : «Ένας νέος κύκλος για το ΒΙΟΠΑ της Καβάλας ξεκινάει σήμερα με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, όπως δηλώσαμε οι τρεις εταίροι, θέλουμε το
ΒΙΟΠΑ Καβάλας να πρωτοστατήσει στον ρόλο της ανάπτυξης. Είμαστε εδώ να δείξουμε ότι αυτή η προσπάθεια της καλής συνεργασίας θα τη συνεχίσουμε και το επόμενο
χρονικό διάστημα».

Οι τρεις επικεφαλής των εταίρων του ΒΙΟΠΑ εξέφρασαν τις ευχαριστίες τους στο προηγούμενο Διοικητικό Συμβούλιο για όλα όσα έπραξε για τον φορέα.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κομοτηνή: Μητέρα με το βρέφος της παρασύρθηκαν από αυτοκίνητο

Σοβαρό τροχαίο με την εμπλοκή δυο αυτοκινήτων σημειώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης (28.05.2024) στην Κομοτηνή, με μία μητέρα και το μόλις εννέα μηνών βρέφος της να μεταφέρονται με τραύματα στο νοσοκομείο.

Το άτυχο βρέφος, μάλιστα, λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής του, υποβάλλεται σε εξονυχιστικές εξετάσεις από νευροχειρουργούς και παιδοχειρουργούς προκειμένου να ξεπεράσει τα τραύματα που υπέστη από το τροχαίο στην Κομοτηνή. Κατόπιν ενημέρωσης από τη Διοικήτρια του Νοσοκομείου Κομοτηνής, μητέρα και βρέφος φέρουν τραύματα στα κάτω άκρα. Η μητέρα, έπειτα από ακτινολογικό και εργαστηριακό έλεγχο, πρόκειται να υποβληθεί σε επέμβαση.

Ο Διοικητής του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης, μιλώντας στο newsit.gr εμφανίστηκε καθησυχαστικός αναφορικά με την κατάσταση της υγείας του βρέφους. Είπε πως το κοριτσάκι είναι καλά, έχει διαφύγει τον κίνδυνο και φέρει βαθύ θλαστικό τραύμα δεξιάς κνήμης. Το βρέφος, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο αιμοδυναμικό ασταθές και σταθεροποιήθηκε έπειτα από χορήγηση υγρών.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en