Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εφαρμογή για smartphones κερνάει καφέ σε μαγαζιά της Θεσσαλονίκης

Δωρεάν καφέδες, ποτά, ακόμη και… κούρεμα προσφέρουν καταστήματα της Θεσσαλονίκης, στους πελάτες τους μέσω μιας νέας εφαρμογής!

Θεσσαλονίκη, η πόλη του καφέ. Και του γλυκού. Και της διασκέδασης. Η πόλη με τους χιλιάδες φοιτητές που βγαίνουν έξω καθημερινά και κινούν την αγορά της πόλης, με τα αμέτρητα καταστήματα εστίασης. Το περιορισμένο χαρτζιλίκι δεν είναι πια εμπόδιο για τους νέους στη Θεσσαλονίκη, χάρις σε μια νέα εφαρμογή που κερνά καφέ και ποτό σε όσους δυσκολεύονται να ξοδέψουν χρήματα στην έξοδό τους. Φτάνει να προλάβουν κάποια από τις προσφορές που προσφέρει το κάθε κατάστημα, μέσω της εφαρμογής Dealout.

Με το σύνθημα «Βγες έξω ελεύθερα, κερνάει το κινητό σου», η εφαρμογή Dealout έκανε το ντεμπούτο της στη Θεσσαλονίκη πριν από περίπου δύο εβδομάδες και βρίσκεται στα smartphones χιλιάδων νέων που θα ήθελαν ένα κέρασμα την ημέρα, σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Ο εμπνευστής και ιδιοκτήτης της εφαρμογής DealOut, Λεωνίδας Ορφανίδης, εξηγεί ότι ο χρήστης έχει μόνο να κερδίσει από την εφαρμογή. «Το κατέβασμα και η χρήση της είναι εντελώς δωρεάν και δεν υπάρχει κανένα κόστος για τις προσφορές», λέει ο ίδιος στη Voria.gr και προσθέτει: «Θέλουμε να βοηθήσουμε κάθε νέο και φοιτητή που σπουδάζει μακρυά από τον τόπο καταγωγής του να μην μένει ποτέ σπίτι, εάν δεν έχει χρήματα να ξοδέψει».

Βέβαια, το κάθε κατάστημα διαθέτει περιορισμένο αριθμό προσφορών κάθε μέρα και οι προσφορές είναι οι ίδιες για όλους τους χρήστες. Αυτή τη στιγμή οι χρήστες της Θεσσαλονίκης έχουν πρόσβαση σε περίπου 25 προσφορές ανά ημέρα, επομένως ο κάθε χρήστης θα πρέπει να προλάβει από νωρίς για να κατοχυρώσει την προσφορά που επιθυμεί. Στο τέλος κάθε ημέρας, η εφαρμογή συνήθως “ξεπουλάει” ωστόσο αναμένεται οι προσφορές να αυξηθούν το επόμενο διάστημα.

Η διαδικασία είναι απλή: Αφού ο χρήστης κατεβάσει την εφαρμογή στο κινητό του, (από το Google Play Store ή App Store για iOs) μπορεί είτε να φτιάξει ένα νέο λογαριασμό είτε να συνδεθεί μέσω Facebook. Στη συνέχεια, βλέπει τις προσφορές που είναι διαθέσιμες στα καταστήματα της περιοχής του, επιλέγει αυτή που θέλει και «ξύνει» ώστε να αποκαλυφθεί ένας κωδικός. Με αυτόν τον κωδικό πηγαίνει στο κατάστημα και ζητά την προσφορά. Η προσφορά μπορεί να είναι από ένας δωρεάν καφές ή ένα ποτό, μέχρι δωρεάν χρόνος σε ίντερνετ καφέ της πόλης ή προσφορές τύπου ένα συν ένα δώρο. Μεταξύ των συνεργαζόμενων καταστημάτων, που συμμετέχουν μέσω συνδρομής, υπάρχουν ακόμη και κομμωτήρια, ενώ στα άμεσα σχέδια της ομάδας του DealOut είναι να προστεθούν και φούρνοι, εστιατόρια, ακόμη και γυμναστήρια.

Η ιδέα μέσα από το στρατόπεδο
Η ιδέα της «προσφοράς» γεννήθηκε όταν ο 24χρονος σήμερα Λεωνίδας Ορφανίδης εκτελούσε τη στρατιωτική του θητεία. «Υπήρχε στην παρέα ένας φαντάρος που ήταν “στενά” οικονομικά και δεν ερχόταν μαζί μας στις εξόδους, για να μην ξοδέψει χρήματα», εξηγεί ο κ. Ορφανίδης και συνεχίζει: «Με προβλημάτιζε το θέμα και ήθελα να υπάρχει τρόπος να μπορεί κάποιος να βγει, ακόμα κι αν δεν έχει ή δεν θέλει να ξοδέψει χρήματα». Παράλληλα, ο κ. Ορφανίδης, έχοντας σπουδάσει Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στο ΑΤΕΙΘ, ήθελε να ασχοληθεί με το μάρκετινγκ και γνώριζε τα οφέλη που θα έχουν από την πλευρά τους και οι επιχειρήσεις που θα συμμετέχουν.
Έτσι, σταδιακά έγιναν οι πρώτες προσπάθειες και λίγο αργότερα κυκλοφόρησε η εφαρμογή, η οποία ξεκίνησε το ταξίδι της από τη Ρόδο, τόπο καταγωγής του κ. Ορφανίδη, πριν από περίπου ένα χρόνο. Η τοπική κοινωνία του νησιού στήριξε σε μεγάλο βαθμό το εγχείρημα, αφού όσο η εφαρμογή συνεργάζοταν με καταστήματα της Ρόδου, είχε σχεδόν 3.000 χρήστες, που απολάμβαναν περίπου 30 προσφορές κάθε μέρα. Μόλις όμως, η εφαρμογή επεκτάθηκε και στη Θεσσαλονίκη, οι λήψεις μέσα σε λίγες ημέρες έφτασαν τις 7.500.

«Η Θεσσαλονίκη είναι φοιτητούπολη, γι’ αυτό και έχουμε πολύ θετικές σκέψεις για την πορεία της εφαρμογής εδώ. Είναι μια μεγάλη και ανοικτόμυαλη, δεκτική κοινωνία που αγκαλιάζει τις πρωτοπόρες κινήσεις», λέει ο κ. Ορφανίδης. Στόχος είναι η εφαρμογή σταδιακά να επεκταθεί και σε άλλες φοιτητουπόλεις της Βόρειας Ελλάδας, ώσπου κάποια στιγμή να είναι διαθέσιμη σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. «Ήδη, τα σχόλια των χρηστών είναι πολύ θετικά, πολλοί μας ζητούν να έρθουμε και σε άλλες πόλεις», τονίζει ο κ. Ορφανίδης και προσθέτει ότι δεν λείπουν τα τηλεφωνήματα και από επιχειρήσεις άλλων πόλεων που θέλουν να συμμετάσχουν.

Σκέψη… επιχειρηματική
Πώς οφελούνται, όμως, τα συνεργαζόμενα καταστήματα; Ο εμπνευστής του DealOut εξηγεί πως το όφελος για τα καταστήματα είναι μεγάλο, αφού το μαγαζί που συμμετέχει διαφημίζεται μέσω τις πλατφόρμας 24 ώρες το 24ωρο. Παράλληλα, εάν ένας χρήστης πάρει προσφορά για έναν δωρεάν καφέ, το πιθανότερο είναι ότι θα πάει να εξαργυρώσει την προσφορά μαζί με παρέα, άρα το μαγαζί θα έχει τζίρο ούτως ή άλλως προσελκύοντας μάλιστα νέα πελατεία. Εξίσου σημαντικό είναι ότι ο χρήστης βλέπει τα λογότυπα των καταστημάτων και τις προσφορές τους, με δική του βούληση. Δεν προσπαθεί η διαφήμιση να προσεγγίσει τον καταναλωτή, όπως συμβαίνει με τις περισσότερες μορφές διαφημίσεων. «Σχετικό παράδειγμα είναι οι διαφημίσεις σε βίντεο του YouTube, που συχνά είναι ενοχλητικές επειδή ο χρήστης δεν τις επιθυμεί», αναφέρει ο κ. Ορφανίδης. Ακόμη, οι επιχειρήσεις μπορούν να ελέγχουν το ωράριο στο οποίο θα παρέχουν τις προσφορές, άρα να ανεβάζουν την κίνηση τις πιο αδύναμες ώρες. Τέλος, το λογότυπο της επιχείρησης παραμένει εμφανές ακόμα και αφού κατοχυρωθούν οι προσφορές.
Συνεπώς, όπως αναφέρει ο ίδιος, οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν ενισχύονται την ανταγωνιστικότητά τους, «συστήνονται» σε νέα πελατεία, που πολύ πιθανόν να γίνει σταθερή, ενώ το καταναλωτικό κοινό από την πλευρά του απολαμβάνει τις προσφορές και βγαίνει κερδισμένο.

 

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Ανείπωτη τραγωδία στην Ξάνθη | 17χρονος έβαλε τέλος στη ζωή του!

Ο 17χρονος έβαλε τέλος στη ζωή του παίρνοντας χάπια – Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες άφησε δυο σημειώματα στα οποία εξηγεί τους λόγους που προέβη στο απονενοημένο διάβημα .

Ανείπωτη τραγωδία στην Ξάνθη το Σάββατο 27 Απριλίου – Ο 17χρονος  διέμενε σε οικοδομή στην οδό Καβάλας με τον πατέρα του.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τον 17χρονο εντόπισε ο πατέρας του ενώ στο σπίτι ο αυτόχειρας άφησε δυο σημειώματα στα οποία εξηγεί τους λόγους που προέβη στο απονενοημένο διάβημα.

xanthipost.gr

 

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Φωτιά σε καλύβα στο Ελαιοχώρι του Παγγαίου

Μία καλύβα τυλίχτηκε στις φλόγες, κάτω από άγνωστες συνθήκες το μεσημέρι της Κυριακής 28 Απριλίου στο Ελαιοχώρι του Δήμου Παγγαίου.

Η συγκεκριμένη καλύβα ήταν εντός δασικής έκτασης ενώ στο σημείο υπήρξε άμεση παρέμβαση της Π.Υ Ελευθερούπολης.

Επίσης στο σημείο βρέθηκε άμεσα και ο Αντιδήμαρχος Παγγαίου Χρήστος Πριονίδης.

Δείτε video και φωτογραφίες :

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Γκάλοπ Marc για το ΘΕΜΑ | Περνάει τον πήχη του 33% η ΝΔ, στο Κέντρο η μάχη για τους αναποφάσιστους

Στο όριο του πήχη τον οποίο έθεσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κινείται η εκλογική απήχηση της κυβερνητικής παράταξης, η οποία έξι εβδομάδες πριν από την ευρωκάλπη της 9ης Ιουνίου αναπτύσσει δυναμική που την οδηγεί στην επίτευξη του στόχου για ποσοστό αντίστοιχο με το 33,12% που είχε λάβει η Ν.Δ. στην προ πενταετίας ανάλογη αναμέτρηση για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Αν και σε αδρές γραμμές και με εξαίρεση τη συνεχιζόμενη πτωτική τάση του ΠΑΣΟΚ οι υφιστάμενοι συσχετισμοί δυνάμεων στην πρόθεση ψήφου παραμένουν αμετάβλητοι, ωστόσο, όπως προοιωνίζονται τα ευρήματα της μεγάλης δημοσκόπησης που διενήργησε για το «ΘΕΜΑ» η εταιρεία Marc, ο καθοριστικός παράγων που θα κρίνει την έκβαση της αναμέτρησης είναι ο τρόπος με τον οποίο θα κατανεμηθεί το 10% του εκλογικού σώματος, το οποίο εξακολουθεί να δηλώνει ότι δεν έχει αποφασίσει τι θα ψηφίσει.

PINAKAS2

Από το προφίλ της συγκεκριμένης δεξαμενής ψηφοφόρων που διερεύνησαν οι αναλυτές της εταιρείας μετρήσεων προκύπτει ότι στην πλειονότητά τους αυτοπροσδιορίζονται ως κεντρώοι (26,2%) και κεντροαριστεροί (21,8%), ενώ έχουν ποικίλη κομματική προέλευση έχοντας ψηφίσει Ν.Δ. (28%), ΣΥΡΙΖΑ (24%) και ΠΑΣΟΚ (16,7%), γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η κρίσιμη μάχη θα δοθεί -κι αυτή τη φορά- για την επικράτηση στον χώρο του Κέντρου.

poll-1

Την ίδια ώρα, άλλωστε, τα κόμματα της πέραν της Ν.Δ. Δεξιάς εμφανίζονται μεν με ενισχυμένη απήχηση, πλην όμως φαίνεται ότι οι δυνάμεις τους έχουν πιάσει ταβάνι και το μόνο διακύβευμα της δικής τους προεκλογικής καμπάνιας θα είναι πιθανότατα η διεκδίκηση του 2,2% του εκλογικού σώματος που εξακολουθεί να συντάσσεται με τον σχηματισμό Σπαρτιάτες, ο οποίος δεν θα συμμετάσχει στις εκλογές μετά την πρόσφατη απόφαση του Αρείου Πάγου που κατέληξε ότι πραγματικός αρχηγός τους είναι ο έγκλειστος στις φυλακές πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης.

Αναλυτικότερα, από τα ευρήματα της μέτρησης στην πρόθεση ψήφου προκύπτει ότι η Νέα Δημοκρατία βρίσκεται σε φάση ανάκαμψης της δύναμής της, αφού συγκριτικά με την αμέσως προηγούμενη έρευνα της Marc κέρδισε μία μονάδα και έφτασε στο 30,6%, ποσοστό που είναι υπερδιπλάσιο από τον επόμενο στην κατάταξη αντίπαλό της. Σε ανοδική τροχιά κινείται και ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος ανέβασε κατά 2,7 ποσοστιαίες μονάδες την απήχησή του κατά το τελευταίο τρίμηνο και με 12,8% πέρασε καθαρά δεύτερος, πλην όμως απέχει σημαντικά από τον στόχο της ανατροπής των συσχετισμών που έχει θέσει ο αρχηγός του Στέφανος Κασσελάκης.

poll-2
poll-3
Ο Βελόπουλος

Πτωτικά, στον αντίποδα, εξακολουθεί να πορεύεται το ΠΑΣΟΚ που απώλεσε 4 εκατοστιαίες μονάδες από τον περασμένο Ιανουάριο και βρίσκεται μακριά από την επιδίωξη του προέδρου του Νίκου Ανδρουλάκη να αναδειχθεί σε κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Υπό προϋποθέσεις, μάλιστα, η Χαριλάου Τρικούπη κινδυνεύει να χάσει και την τρίτη θέση αν δεν ανακοπεί η τάση ανόδου που παρουσιάζει η Ελληνική Λύση, η οποία κέρδισε 3 μονάδες το τελευταίο τρίμηνο και μπορεί -μαζί με τη Φωνή Λογικής- να συμμετάσχει στη λεία των ψήφων των Σπαρτιατών.

Είναι χαρακτηριστικό, εξάλλου, ότι στην εκτίμηση του αποτελέσματος των ευρωεκλογών η ανώτατη τιμή την οποία υπολογίζεται ότι μπορεί να φτάσει το κόμμα του Κυριάκου Βελόπουλου, που είναι το 11,1%, είναι μεγαλύτερη από την κατώτατη τιμή του 10%, όπου υπολογίζεται ότι μπορεί να βρεθεί η εκλογική δύναμη του ΠΑΣΟΚ.

Με βάση την εκτίμηση της Marc για το τελικό αποτέλεσμα των ευρωεκλογών, η Νέα Δημοκρατία, που παρουσιάζει συσπείρωση των παλαιών της ψηφοφόρων σε ποσοστό 69,2%, αναμένεται να βρεθεί στο 33,4%, αφήνοντας πολύ πίσω τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος, με συσπείρωση της τάξης του 52,8%, ανεβαίνει στο 14,7%, που υπολείπεται σαφώς τόσο από το 17,83% που συγκέντρωσε ο Αλέξης Τσίπρας στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές όσο, πολύ περισσότερο, από το 23,75% των ευρωεκλογών του Μαΐου του 2019.

Για το ΠΑΣΟΚ η εκτίμηση είναι ότι θα κινηθεί πέριξ του 11,4%, που είναι πολύ κοντά στο 11,84% των προηγούμενων βουλευτικών εκλογών, αλλά μεγαλύτερο από το 7,72% που είχε η Χαριλάου Τρικούπη στις τελευταίες ευρωεκλογές. Κερδισμένοι της αναμέτρησης θα είναι η Ελληνική Λύση, εφόσον επιβεβαιωθεί η εκτίμηση για ποσοστό 9,8%, το ΚΚΕ, που υπολογίζεται να φτάσει στο 8,5%, καθώς και η Πλεύση Ελευθερίας, εφόσον φτάσει στο 5,3%.

Χαμηλότερα, αλλά πάνω από το όριο του 3%, κινείται η Νίκη, που υπολογίζεται να φτάσει στο 3,4%, και είναι το έβδομο και τελευταίο που περνά τον πήχη της κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης και μπορεί να ελπίζει στην εκλογή ευρωβουλευτή. Κάτω από τον ίδιο πήχη φαίνεται να περνούν η Νέα Αριστερά με 2,5%, το ΜέΡΑ25 με 2,4%, η Φωνή Λογικής της Αφροδίτης Λατινοπούλου με 2,2% και οι Δημοκράτες του Ανδρέα Λοβέρδου με 1,7%.

Η υπεροχή της κυβερνητικής παράταξης προκύπτει και από ένα επιπλέον εύρημα της μέτρησης της Marc που αφορά την κομματική εγγύτητα που αισθάνονται οι πολίτες. Ειδικότερα, στο σχετικό ερώτημα, το 32,5% του δημοσκοπικού δείγματος απάντησε ότι βρίσκεται πιο κοντά στη Ν.Δ., ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι 12,9% και για το ΠΑΣΟΚ 10,9%. Επονται η Ελληνική Λύση με 8%, το ΚΚΕ με 7,5%, η Πλεύση Ελευθερίας με 3,9%, ενώ ακόμη χαμηλότερα βρίσκονται τα υπόλοιπα κόμματα και ένας στους 11 (10,9%) απαντά ότι δεν νιώθει κοντά σε κάποιο κόμμα.

poll-4

Πέμπτος σε δημοφιλία ο Ανδρουλάκης

Προωθητικά για τους σχεδιασμούς του Μεγάρου Μαξίμου και της Πειραιώς φαίνεται να λειτουργεί και το crash test μεταξύ των πολιτικών αρχηγών, αφού ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπερέχει σε δημοφιλία και αποσπά πολύ μεγάλο προβάδισμα στην έκφραση εμπιστοσύνης προς το πρόσωπό του από τους πολίτες. Ο πρωθυπουργός και αρχηγός της Ν.Δ. έχει το μεγαλύτερο ποσοστό θετικής γνώμης (42,3%) και το μικρότερο στις αρνητικές γνώμες (57%) ανάμεσα στους 10 ηγέτες ισάριθμων κοινοβουλευτικών κομμάτων που μέτρησε η Marc.

Στη δεύτερη θέση (με 35,9%) κατατάσσεται ο Δημήτρης Κουτσούμπας και ακολουθεί η Ζωή Κωνσταντοπούλου (με 33,6%). Ενδιαφέρον παρουσιάζει το πλασάρισμα στην τέταρτη θέση (27%) του Ανδρέα Λοβέρδου, ο οποίος προηγείται με βραχεία κεφαλή από τον Νίκο Ανδρουλάκη (26,9%) αλλά και από τον Στέφανο Κασσελάκη (25,9%). Χαμηλότερα κινούνται ο Κυριάκος Βελόπουλος (25%), ο Αλέξης Χαρίτσης (20,2%), ο Δημήτρης Νατσιός (12,8%) και ο Βασίλης Στίγκας (7,5%).

Το ηγετικό προφίλ του πρωθυπουργού διευρύνεται σημαντικά όταν καλούνται οι πολίτες να υποδείξουν τον πολιτικό αρχηγό που εμπιστεύονται περισσότερο στο τιμόνι της χώρας. Το 37,6% υπέδειξε τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος είναι ο μόνος που συγκεντρώνει ποσοστό που υπερβαίνει τη δύναμη του κόμματός του στην πρόθεση ψήφου. Πολύ πίσω στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Στέφανος Κασσελάκης με 10,3% και ακολουθούν ο Κυριάκος Βελόπουλος με 6,7%, ο Νίκος Ανδρουλάκης με 6,2%, ο Δημήτρης Κουτσούμπας με 5,5%, η Ζωή Κωνσταντοπούλου με 4,9%, ο Δημήτρης Νατσιός με 1,5%, ο Ανδρέας Λοβέρδος με 1,3%, ο Αλέξης Χαρίτσης με 1% και ο Βασίλης Στίγκας με 0,4%.

Η εμπιστοσύνη που απολαμβάνει στην κοινή γνώμη ο Κυριάκος Μητσοτάκης οικοδομείται χάρη και στην απήχηση που βρίσκει σε ψηφοφόρους άλλων κομμάτων. Με βάση την ψήφο που έδωσαν στις βουλευτικές εκλογές του 2023 δηλώνουν ότι τον εμπιστεύονται το 78% όσων ψήφισαν Ν.Δ., το 17,9% όσων ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και το 8,1% όσων ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ. Την ίδια ώρα η εμπιστοσύνη αυτών που ψήφισαν ΣΥΡΙΖΑ στο πρόσωπο του Στέφανου Κασσελάκη είναι στο 38,1% και από όσους ψήφισαν ΠΑΣΟΚ εμπιστοσύνη στον Νίκο Ανδρουλάκη εκφράζει το 38,3%. Εξάλλου, ο πρωθυπουργός κερδίζει την εμπιστοσύνη του 75,5% των κεντροδεξιών, του 59,5% των δεξιών και προηγείται με 38,8% στους κεντρώους, στους οποίους η προτίμηση στον κ. Ανδρουλάκη περιορίζεται στο 8,9%, στον κ. Βελόπουλο στο 8,3% και στον κ. Κασσελάκη στο 7,4%.

poll-5
poll-6

Αντέχει η κυβέρνηση

Σε φάση ανάκαμψης της εικόνας της στην κοινή γνώμη φαίνεται να βρίσκεται και η κυβέρνηση, η οποία βελτιώνει ελαφρώς τα αποτελέσματα της αξιολόγησής της. Το 39,3% των συμμετεχόντων στην έρευνα απάντησε ότι αξιολογεί θετικά τους πρώτους δέκα μήνες της δεύτερης θητείας Μητσοτάκη, ενώ τον προηγούμενο μήνα το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 38,6%. Υπερτερούν οι πολίτες που κάνουν αρνητική αξιολόγηση αλλά το ποσοστό τους μειώθηκε σε 59,8% από 60,5%, που ήταν στην αμέσως προηγούμενη μέτρηση. Θετικό πρόσημο βάζουν δύο στους τρεις (75,7%) που ψήφισαν Ν.Δ. πριν από έναν χρόνο, αλλά και ένας στους τέσσερις (25,2%) που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ. Ενώ αρνητικά βαθμολογούν την κυβέρνηση οι εννέα στους δέκα ψηφοφόρους του ΣΥΡΙΖΑ (90,2%) και των μικρότερων κομμάτων (87,1%).

Η ανατροπή, εξάλλου, που καταγράφεται στη μάχη για τη δεύτερη θέση που δίνουν ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ αποτυπώνεται και στις απαντήσεις που έδωσαν οι πολίτες όταν κλήθηκαν να εκφράσουν άποψη για το κόμμα που, κατά τη γνώμη τους, ασκεί την πιο ουσιαστική αντιπολίτευση. Ενώ τον προηγούμενο μήνα η διαφορά υπέρ της Κουμουνδούρου ήταν μικρή, αφού το 12,6% είχε υποδείξει τον ΣΥΡΙΖΑ και το 11,7% το ΠΑΣΟΚ, στη νέα μέτρηση η ψαλίδα της διαφοράς άνοιξε, καθώς πιο ουσιαστική θεωρεί την αντιπολίτευση από το κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη το 15,6% έναντι του 12,7% που πιστεύει το ίδιο για το κόμμα του Νίκου Ανδρουλάκη.

protothema.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en