ΔΡΑΜΑ

Απούσες οι Καβάλα και Δράμα από τα “σύγχρονα Εργαλεία για την προβολή και προώθηση του τουρισμού στη Θράκη” (video)

Για μία ακόμη φορά η διοίκηση της ΑΜΘ δείχνει την σαφή επιλογή και πρόθεσή της να ενισχύσει ακόμα και στο επίπεδο της Τουριστικής Προβολής την Θράκη, έναντι της περιφερειακότητας Αν. Μακεδονίας και Θράκης και πιο συγκεκριμένα σε βάρος της Αν. Μακεδονίας, δηλαδή των Περιφερειακών Ενοτήτων Καβάλας και Δράμας.

Πως να εξηγηθεί διαφορετικά η πρόθεση της περιφέρειας ΑΜΘ να προβάλει τουριστικά, με συγκεκριμένα εργαλεία και τεράστιους προϋπολογισμούς την Θράκη, αγνοώντας επιδεικτικά την Αν. Μακεδονία. Κάτι που συνέβη και πρόσφατα όσον αφορά την μειωμένη προβολή της περιοχή Καβάλας-Θάσου, μέσα από τα νέα διαδικτυακά εργαλεία που παρουσίασε πρόσφατα η Περιφέρεια μας. Φαίνεται ότι η πίεση που άσκησε πρόσφατα ο Πρόεδρος Ξενοδόχων Θράκης κ. Χατζηκωνσταντίνου, στον Αντιπεριφερειάρχη κ. Αμοιρίδη, “έπιασε τόπο” φέρνοντας τα σημερινά άσχημα κατά την άποψή μας, αποτελέσματα διαχείρισης της περιφερειακής τουριστικής προβολής.

Πως να εξηγηθεί άλλωστε ότι το χιονοδρομικό κέντρο “Φαλακρό” της Δράμας δεν μπορεί να λειτουργήσει εδώ και χρόνια, με την διοίκηση της περιφέρειας να δείχνει προκλητική αδιαφορία για την επίλυση του προβλήματος.

Το πρόβλημα της δημιουργίας δύο αντιπάλων κέντρων (Θράκης-Καβάλας, Δράμας) μέσα στην ΑΜΘ, είναι πλέον σοβαρό και ενδεχομένως να υπάρξουν σοβαρές συνέπειες στο άμεσο μέλλον για την συνοχή της περιφέρειας, Η διοίκηση πρέπει άμεσα και σοβαρά να διορθώσει την προσέγγιση της στο πρόβλημα, αγνοώντας τα ψηφοθηρικά τοπικιστικά πολιτικά κριτήρια και λαμβάνοντας υπ’ όψιν τα απλά γεωστρατηγοοικονομικά κριτήρια της περιοχής.

Ας δούμε όμως τι συνέβη την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, μεταξύ διοίκησης ΑΜΘ (Αμοιρίδης) και των Τουριστικών παραγόντων της Θράκης, όπως αποτυπώθηκε στον τοπικό τύπο και ιστοσελίδες, για να σχηματίσετε την δική σας άποψη σχετικά με τον τρόπο που ενεργεί η διοίκηση της ΑΜΘ στο συγκεκριμένο θέμα….

“Με μεγάλη ανταπόκριση και ενδιαφέρον από τους παρευρισκόμενους και τις παρευρισκόμενες ολοκληρώθηκε την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου, στο Thraki Palace Hotel στην Αλεξανδρούπολη, η Εκδήλωση Παρουσίασης των Σύγχρονων Εργαλείων που αναπτύχθηκαν για την προβολή και προώθηση του τουρισμού, που οργάνωσε ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης, στα πλαίσια του έργου «Καινοτόμο και Φιλικό προς το Περιβάλλον Δίκτυο για την Ανάπτυξη και Προώθηση της Επιχειρηματικότητας “Green Spots”». Το έργο “Green Spots” υλοποιήθηκε μέσω του Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας Ελλάδα-Βουλγαρία 2007-2013 και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (κατά 85%) και από εθνικούς πόρους (κατά 15%), μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Βασικός στόχος του έργου, είναι η προσαρμογή των τουριστικών επιχειρήσεων της διασυνοριακής περιοχής στα νέα δεδομένα που προέκυψαν από τον επαναπροδιορισμό του κοινού τουριστικού προϊόντος, μέσω της κατάλληλης στρατηγικής marketing και της χρήσης των ΤΠΕ και ιδιαίτερα μέσω της εγκατάστασης των ‘Green Spots’, ήτοι των σύγχρονων διαδραστικών κέντρων τουριστικής πληροφόρησης (Info-kiosks), που θα τοποθετηθούν σε κομβικά σημεία της διασυνοριακής περιοχής, προσφέροντας άμεση πληροφόρηση και επικοινωνία του τουρίστα με τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν και παρουσίασαν τις προοπτικές ανάπτυξης που έχει η περιοχή της Θράκης μέσα από τον τουρισμό, ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ κος Γεώργιος Παυλίδης, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ξενοδόχων Θράκης κος Κωνσταντίνος Χατζηκωνσταντίνου και ο Αναπληρωτής Γ.Γ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων κος Άγγελος Καλλίας. Στη συνέχεια αναλύθηκαν τα αποτελέσματα του έργου Green Spots από τον κο Δημήτρη Γκαρτσώνη, συντονιστή του έργου, από τον Δήμο Κομοτηνής. Εκπρόσωποι των εταιρειών Dotsoft AE (κοι Αναστάσιος Μάνος και Αλέξανδρος Παπαδημητρίου) και Πρίσμα Ηλεκτρονικά ΑΒΕΕ (κος Δημοσθένης Καραγεωργίου) παρουσίασαν τα ψηφιακά εργαλεία που αναπτύχθηκαν για τις ανάγκες του Green Spots, τη Βάση Δεδομένων, το Portal και τα Info-kiosks.

Ακολούθησε η Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας, όπου η Περιφέρεια ΑΜΘ και ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων Θράκης, με εκπροσώπους τους τον κο Μιχάλη Αμοιρίδη, Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού και τον κο Κωνσταντίνο Χατζηκωνσταντίνου, Πρόεδρο του ΣΞΘ, συμφώνησαν για την κάλυψη των αναγκών της περιοχής και την τουριστική προώθηση και προβολή της μέσα από κοινού δράσεις.

Η εκδήλωση έκλεισε με την παρουσίαση των νέων εργαλείων για τον τουρισμό της Περιφέρειας ΑΜΘ από τον κο Χρήστο Πάρτσια του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης της Περιφέρειας ΑΜΘ και τις δυνατότητες προβολής των επιχειρηματιών μέσω των ‘Green Spots’ από τον κο Βασίλη Λεπίδα, Διαχειριστή του Έργου από τον Σύνδεσμο Ξενοδόχων Θράκης.

Επιχειρηματίες ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες, εκπρόσωποι μουσείων και διοργανωτές εκδρομών και δραστηριοτήτων εναλλακτικού τουρισμού τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση και είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για τις δράσεις των προαναφερόμενων φορέων, όπως και να γνωρίσουν και να περιεργαστούν πρώτοι τα Info-kiosks και να δηλώσουν τη συμμετοχή και συνδρομή τους στο νέο εγχείρημα ανάπτυξης και προώθησης του τουρισμού της Θράκης.

 

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version