ΚΑΒΑΛΑ

Ακρίβεια: Τιμές – φωτιά στα προϊόντα πρώτης ανάγκης – Οι κατηγορίες με τις μεγαλύτερες αυξήσεις

Τρόφιμα, αναψυκτικά, είδη καθαρισμού και προσωπικής περιποίησης, σχεδόν το σύνολο των προϊόντων που πωλούνται στα ράφια των σουπερμάρκετ, έχουν επηρεαστεί από το δεύτερο μεγάλο κύμα ακρίβειας, που ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες λόγω των αυξήσεων που εφαρμόζουν στα τιμολόγια τους οι προμηθευτές.

Καταναλωτές μιλωντας στην κάμερα του ENA CHANNEL, δηλώνουν ότι όλα έχουν αυξηθεί όχι μόνο τα τρόφιμα, κάνουν ότι μπορούν αλλά στο τέλος δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν.

Από 1η Οκτωβρίου οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν αρχίσει να εφαρμόζουν τις νέες αυξημένες τιμές. Έλαια, χαρτικά, απορρυπαντικά, υλικά συσκευασίας και κονσέρβες είναι μερικά από τις κατηγορίες προϊόντων με τη μεγαλύτερη αύξηση.

Η τιμή στο αλεύρι αυξήθηκε κατά 20% στα ζυμαρικά από 10 έως 18% με την αύξηση να φθάνει το 30% στα ιδιωτικής ετικέτας, απορρυπαντικά από 3% έως 8%, τα καλλυντικά και είδη προσωπικής φροντίδας 4,5%, αναψυκτικά από 4 έως 5%, τουρσιά από 6% έως 10% και στα τυροκομικά η φέτα πήρε αύξηση 5%.

ΑπάντησηΑκύρωση απάντησης

Exit mobile version