Quantcast
Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

“Ψαλίδι” έως και 50% στις “κόκκινες” πιστωτικές κάρτες | Οι όροι

Στο 50% “ρίχνουν” τα επιτόκια στις “κόκκινες” πιστωτικές κάρτες οι τράπεζες και παράλληλα προσφέρουν περισσότερες και μικρότερες δόσεις μέσα από σειρά ρυθμίσεων, με στόχο να διευθετηθούν καθυστερούμενες οφειλές άνω των 7 δισ. ευρώ. Μάλιστα, πλέον οι “κόκκινες” πιστωτικές ρυθμίζονται απευθείας, χωρίς να χρειαστεί η μετατροπή της οφειλής σε δάνειο.

Συγκεκριμένα, η Alpha Bank “κουρεύει” στο μισό το επιτόκιο των πιστωτικών της καρτών που βρίσκονται σε καθυστέρηση πάνω από 90 μέρες, χωρίς να χρειάζεται η οφειλή της κάρτας να μεταφερθεί σε νέο δάνειο.

Το νέο επιτόκιο “κλειδώνει” στο 11% -από το 20%- και αυτό σημαίνει ότι η μηνιαία δόση μειώνεται σχεδόν στο μισό, ενώ η κάρτα “φεύγει” από την “κόκκινη” περιοχή και ο κάτοχος καθίσταται ενήμερος. 

Διευκρινίζεται ότι, η πιστωτική δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί, μέχρι την πλήρη εξόφληση του υπολοίπου. 

Το κέρδος για τον πελάτη είναι ότι η δόση είναι χαμηλή, π.χ. αν η οφειλή είναι 2.000 ευρώ, η δόση είναι γύρω στα 38-40 ευρώ τον μήνα. 

Η ίδια κάρτα -χωρίς τη ρύθμιση- έχει ελάχιστη καταβολή 300 ευρώ, καθώς στη μηνιαία δόση υπολογίζεται και το σύνολο των ληξιπρόθεσμων. Ενώ ακόμα και στην περίπτωση που εξοφληθεί το σύνολο της ληξιπρόθεσμης οφειλής, η δόση είναι στα 75 με 80 ευρώ τον μήνα.

Από την πλευρά της η Εθνική Τράπεζα ρυθμίζει όλες τις κάρτες που βρίσκονται σε καθυστέρηση από 90 μέρες και πάνω (ακόμα και αυτές που βρίσκονται σε νομική διευθέτηση). 

Το “πλαστικό” καταργείται και δίνεται νέο δάνειο με σταθερό επιτόκιο 10,1%, ενώ η δόση ρυθμίζεται ανάλογα με το εισόδημα. Για παράδειγμα, υπάρχει η δυνατότητα πληρωμής κλασματικής δόσης, δηλαδή για διάστημα 2 ετών ο πελάτης πληρώνει το 40% της δόσης. Η συγκεκριμένη ρύθμιση καλύπτει οφειλές μέχρι 40.000 ευρώ με διάρκεια αποπληρωμής μέχρι 150 μήνες (12,5 χρόνια).

Η Τράπεζα Πειραιώς έχει μία μεγάλη γκάμα ρυθμίσεων και προτείνει λύσεις ανάλογα με τον βαθμό καθυστέρησης και τις οικονομικές δυνατότητες του κάθε πελάτη. 

Οι οφειλές μέχρι 15.000 € (από πιστωτικές κάρτες και μικροδάνεια) “πακετάρονται” σε νέο προϊόν με επιτόκιο στα επίπεδα του 8% με 10%.

Οι ρυθμίσεις σε κάποιες περιπτώσεις δανειοληπτών που υπάγονται στις οικονομικά αδύναμες ομάδες του πληθυσμού περιλαμβάνουν και “κούρεμα” 20%-30% της συνολικής οφειλής, με την προϋπόθεση ότι ο δανειολήπτης θα είναι συνεπής στις καταβολές.

Τέλος, η Eurobank προχωρά σε ρυθμίσεις “α λα καρτ”, ανάλογα με το ύψος της οφειλής και τον χρόνο της συνολικής καθυστέρησης “πακετάροντας” το υπόλοιπο της πιστωτικής κάρτας (ή του προσωπικού δανείου) σε ένα νέο δάνειο με χαμηλό επιτόκιο και μεγάλη διάρκεια αποπληρωμής.

Να σημειωθεί ότι όλα τα προγράμματα είναι ιδιαίτερα ευέλικτα, καθώς “διαβάζουν” το πρόβλημα του κάθε πελάτη χωριστά και προσαρμόζονται στις οικονομικές του δυνατότητες.

Σήμερα, περισσότερες από 2 εκατομμύρια πιστωτικές κάρτες βρίσκονται σε καθυστέρηση από 90 μέρες και πάνω, ενώ ένας σημαντικός αριθμός από αυτά τα “πλαστικά” έχει περάσει στο στάδιο της νομικής διευθέτησης. 

Η μέση οφειλή στις “κόκκινες” πιστωτικές κάρτες διαμορφώνεται στις 2.500 με 3.000 ευρώ.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει υψηλόβαθμο στέλεχος τράπεζας, «σήμερα όλες οι τράπεζες εστιάζουν στο remedial management, δηλαδή να επαναφέρουν το δάνειο ή την κάρτα από την περιοχή της καθυστέρησης σε καθεστώς εξυπηρέτησης», μάλιστα συμπληρώνει πως, για να το πετύχουν αυτό οι τράπεζες, τα 6 στα 10 προϊόντα που προσφέρουν στην πελατεία τους, αφορούν ακριβώς τη ρύθμιση ληξιπρόθεσμων και καθυστερούμενων οφειλών.

epoli.gr

 

Click to comment

Απάντηση

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Νέα Πρόεδρος του Δ.Σ των Κατασκηνώσεων της Νέας Περάμου η Μυρσίνη Χρυσαφούδη

Όπως ανάρτησε η κ.α Χρυσαφούδη :

“Αποτελεί μεγάλη τιμή για εμένα η απόφαση του Δημάρχου Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης να με ορίσει Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου των Κατασκηνώσεων της Ν. Περάμου.

Τον ευχαριστώ θερμά και δεσμεύομαι να φανώ αντάξια των απαιτήσεων. Αποτελεί μία ιδιαίτερα υπεύθυνη και απαιτητική θέση που αποσκοπεί στην κοινωνικοποίηση, τη ψυχαγωγία και τη δημιουργία ευχάριστου περιβάλλοντος για τα παιδιά, αλλά και τους ενήλικες κατασκηνωτές, κατά τη διάρκεια της κατασκηνωτικής περιόδου.

Βασική προϋπόθεση για την επίτευξη των προαναφερθέντων είναι η ύπαρξη των κατάλληλων υποδομών, που ο Δήμος μας διαθέτει. Κάθε χρόνο πραγματοποιούνται οι απαραίτητες ενέργειες για την ύπαρξη σύγχρονων και λειτουργικών υποδομών, καθώς και εξοπλισμού. Οι κατασκηνώσεις μας φιλοξενούν μικρούς και μεγάλους, παρέχοντας τους πλήρες πρόγραμμα ψυχαγωγίας με ειδικούς ψυχαγωγούς (αθλητισμός, μουσική, χειροτεχνία κ.α.). Επιπλέον, διαθέτουμε 2 ναυαγοσώστες και ιατρό για την ασφάλεια και περίθαλψη των κατασκηνωτών.

Επίσης, υπάρχει ειδική μέριμνα για τα άτομα ΑμεΑ, διαθέτοντας τις απαραίτητες υποδομές για την άρτια φιλοξενία και ψυχαγωγία τους. Αξίζει να αναφερθεί η ύπαρξη ειδικής ράμπας Sea Access, η οποία χρησιμοποιείται από άτομα με περιορισμένη κινητικότητα ΑμεΑ, ώστε να έχουν ασφαλή και αυτόνομη πρόσβαση στη θάλασσα. Τέλος, οι κατασκηνώσεις μας έχουν όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά, καθώς οι εκθέσεις των ελέγχων είναι άριστες! Ένα αποτέλεσμα των πολυετών προσπαθειών του Δήμου Παγγαίου, καθώς και του προηγούμενου προέδρου Τάσος Μεταξάς , οι οποίοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μία από τις καλύτερες κατασκηνώσεις πανελλαδικά.

Με λίγα λόγια… καλή κατασκηνωτική περίοδο να έχουμε!”

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

Χρήστος Σταϊκούρας: 34 σημαντικές παρεμβάσεις στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Τα σημαντικά έργα υποδομής που υλοποιούνται στο σύνολο της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης παρουσίασε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μαζί με τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Χριστόδουλο Τοψίδη, σε Συνέντευξη Τύπου στην έδρα της Περιφέρειας στην Κομοτηνή.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε,μεταξύ άλλων, σε μια σειρά σημαντικών παρεμβάσεων που αφορούν:

  • Στην Περιφερειακή Ενότητα Έβρου
  1. Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης.
  2. Τη Σιδηροδρομική Σύνδεση – «Sea – 2 – Sea».
  3. Την Οδική Σύνδεση με την Τουρκία.
  4. Την κατασκευή Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Αλεξανδρούπολης.
  5. Τη μελέτη του Φράγματος Δερείου.
  6. Την κατασκευή της Λιμνοδεξαμενής Ξηροποτάμου στη Σαμοθράκη.
  7. Την αντικατάσταση και Υπογειοποίηση των Αρδευτικών Δικτύων ΤΟΕΒ Ερυθροποτάμου.
  8. Τη Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση και Τεχνική Διαχείριση Κτιρίων Στέγασης Υπηρεσιών 5 Αστυνομικών Διευθύνσεων, ανάμεσα στα οποία και αυτό της Αλεξανδρούπολης, μέσω ΣΔΙΤ.
  9. Τη Μελέτη Αντιμετώπισης Ακτομηχανικών Προβλημάτων στο Αλιευτικό Καταφύγιο και την ευρύτερη περιοχή Θέρμων, στη Σαμοθράκη.
  10. ΤηνΑποκατάσταση Προσήνεμου Μώλου και Προστασία Εισόδου Αλιευτικού Καταφυγίου Μάκρης,Δήμου Αλεξανδρούπολης.
  11. ΤονΚάθετο Άξονα της Εγνατίας Οδού «Αρδάνιο – Ορμένιο» / Παράκαμψη Προβατώνα.
  12. Την αναβάθμιση του Ελικοδρομίου Σαμοθράκης.
  13. Την αναβάθμιση του Κρατικού Αερολιμένα Αλεξανδρούπολης.
  • Στην Περιφερειακή Ενότητα Δράμας
  1. Τον Κάθετο Άξονα Δράμας – Αμφίπολης.
  2. Το Δημοτικό Σχολείο Κάτω Νευροκοπίου.
  3. Το Γενικό Κατάστημα Κράτησης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
  4. Τα σιδηροδρομικά έργα.
  • Στην Περιφερειακή Ενότητα Ξάνθης
  1. Τον διασυνοριακό Άξονα Ξάνθη – Εχίνος – Rudozem–Smolyan–Plovdiv
  2. Το Μουσουλμανικό Ιεροσπουδαστήριο Ξάνθης.
  3. Την ανέγερση (α) κτιρίου Μουσικού Γυμνασίου με Λυκειακές Τάξεις στο Δήμο Αβδήρων και (β) κτιρίου Εργαστηρίων Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.) Γενισέων Ξάνθης.
  4. Τον εξοπλισμό σχολικών μονάδων.
  5. Τις επεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης και εξοικονόμησης ενέργειας του Γενικού Νοσοκομείου Ξάνθης.
  • Στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας
  1. Τον κάθετο Άξονα Εγνατίας Οδού / Τμήμα «Δράμα – Καβάλα» / Υποτμήμα «Κρηνίδες – Σταυρός».
  2. Την κατασκευή του Φράγματος Μαρμαρά.
  3. Τηνολοκλήρωση των αρδευτικών δικτύων της Δυτικής Πεδιάδας του Νέστου.
  4. Τον Οργανισμό Λιμένος Καβάλας.
  5. Την κατασκευή της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής στο Τμήμα Ν. Καρβάλη – Τοξότες.
  6. Την Αντιπλημμυρική Προστασία της Περιοχής Τεναγών Φιλίππων Ν. Καβάλας – Δράμας – Σερρών.
  7. Το Δικαστικό Μέγαρο Καβάλας.
  8. Το Ειρηνοδικείο και το Πταισματοδικείο Θάσου.
  • Στην Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης
  1. Την κατασκευή του Φράγματος Ιασίου.
  2. Την οριστική Μελέτη του Φράγματος Ιάσμου.
  3. ΤοΔικαστικό Μέγαρο Κομοτηνής.
  4. Την παραλλαγή της Χάραξης της Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ Ιάσμου – Πολύανθου (ΠΕ Ροδόπης) και Μέστης – Αλεξανδρούπολης (ΠΕ Έβρου).

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 27-05-2024

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en