Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

Το DS 3 Crossback είναι ένα SUV με ξεχωριστό στιλ

Το DS 3 Crossback είναι ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστό στυλ. Χάρη στις ισορροπημένες διαστάσεις και την ανάλογη κατανομή των όγκων, το νέο μοντέλο της DS που είναι διαθέσιμο και σε 100% ηλεκτρική έκδοση E-Tense, προσφέρει προηγμένη τεχνολογία μαζί με κομψότητα και φινέτσα.

Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης που μπορεί να καλύψει και μεγάλες αποστάσεις.

Το DS 3 Crossback είναι ένα compact SUV, με μήκος 4,12 μ., μεγάλους τροχούς 18” και αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Στο μπροστινό μέρος, τα DS Wings σχηματίζουν ένα κομψό πλαίσιο για τις χυτές κατακόρυφες γραμμές της γρίλιας DS. Τα DRL (Daytime Running Lights) με τα κατακόρυφα LED και τους κωνικούς προβολείς του συστήματος DS Matrix Led Vision ορίζουν ένα σύγχρονο σύνολο με συγκριτικό πλεονέκτημα στην απόδοση.

Η προσοχή στη λεπτομέρεια αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα της μάρκας DS και είναι ορατή παντού, ξεκινώντας από το εξωτερικό του οχήματος με τις «αόρατες» ελαστικές προσθήκες στα πλαίσια θυρών και παραθύρων, τις κομψές αναδιπλούμενες χειρολαβές στις πόρτες και την οροφή χωρίς ορατή κεραία. Το πίσω μέρος είναι κομψό με υψηλής τεχνολογίας φωτισμό που καλύπτει ολόκληρο το πλάτος μέσω της ταινίας με το όνομα Crossback.

Με 10 επιλογές σχεδίων για τις ζάντες, 10 χρώματα αμαξώματος και τρία χρώματα για την  οροφή, ο καθένας μπορεί να φτιάξει το δικό του ξεχωριστό DS 3 Crossback.

Αναφορικά με το διάκοσμο της καμπίνας, οι επιλογές είναι 5 (Montmartre, Bastille, Performance Line, Rivoli και Opera), ενώ θα υπάρχει και έκδοση λανσαρίσματος, η La Premuere. Αυτές οι επιλογές συνδυάζουν τα χρώματα και τα υλικά μέσα και έξω από το αυτοκίνητο, για να ικανοποιηθούν όλες οι απαιτήσεις και οι ιδιαίτερες προτιμήσεις. Το  κομψό και μοντέρνο αποτέλεσμα, τονίζεται από το δέρμα Nappa που συνδυάζεται με Alcantara και χάρη στην ιδιαίτερη ραφή το αποτέλεσμα απογειώνει την αισθητική.

Στην κεντρική κονσόλα, με τα χειριστήρια του κιβωτίου ταχυτήτων και το ηλεκτρικό χειρόφρενο, υπάρχει παράλληλα και  μια σειρά αποθηκευτικών χώρων. Ταυτόχρονα στον ίδιο χώρο υπάρχει και η δυνατότητα φόρτισης smartphone, ενώ πιο πίσω βρίσκεται το πολύ χρήσιμο συρόμενο υποβραχιόνιο.

Η υψηλού επιπέδου άνεση για τους επιβάτες ξεκινά από τα καθίσματα που αγκαλιάζουν το σώμα του οδηγού αλλά και του κάθε επιβάτη ξεχωριστά. Διαθέτουν καινοτόμο αφρό υψηλής πυκνότητας για μεγαλύτερη ποιότητα, ενώ υπάρχουν και οι λειτουργίες μασάζ και ηλεκτρικών ρυθμίσεων. Με το αυτοκίνητο εν κινήσει η μόνωση NVH (για θόρυβο και κραδασμούς) παρέχει ιδιαίτερη άνεση χάρη και στη νέα πλατφόρμα του μοντέλου. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ηχομόνωση με τις υψηλότερες προδιαγραφές για τα πάνελ των θυρών, τις γυάλινες επιφάνειες με μεγαλύτερο πάχος και το ανάλογα σχεδιασμένο εμπρόσθιο παρμπρίζ. Όσον αφορά στην ηχομόνωση και την ακουστική της καμπίνας των επιβατών, οι μηχανικοί της DS ένωσαν τις δυνάμεις τους με τη γαλλική εταιρεία Focal για να δουλέψουν στο υψηλής ποιότητας σύστημα ήχου.

Με την υπογραφή Electra στο σχετικό σύστημα, η Focal συνεργάστηκε με την DS και ανέπτυξε ένα σύστημα Hi-Fi με 12 τα ηχεία στις ιδανικές θέσεις για την καλύτερη δυνατή απόδοση, με συνολική ισχύ 515 watts.

Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στην ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών. Το Active Safety Brake στην αναβαθμισμένη έκδοση που φρενάρει αυτόματα έχοντας τη δυνατότητα να αναγνωρίσει δίκυκλα αλλά ακόμα και πεζούς, κάνει το επίπεδο της ασφάλειας των μετακινήσεων να είναι το υψηλότερο δυνατό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Το Active Safety Brake λειτουργεί σε ένα εύρος ταχυτήτων από τα 5 έως και τα 140 χλμ/ώρα και έτσι η κάλυψη που προσφέρει στον οδηγό είναι πλήρης για κάθε περίπτωση, ανεξαρτήτως συνθηκών.

DS 3 Crossback E-Tense

Το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο της DS, είναι το DS 3 Crossback E-Tense. Αυτή η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση θα είναι διαθέσιμη το β’ εξάμηνο του 2019, με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 300 χλμ και λειτουργία ταχυφόρτισης της μπαταρίας για να φτάνει στο 80% μόλις σε 30 λεπτά. Ένα ακόμα πλεονέκτημα της ηλεκτρικής έκδοσης, είναι πως δεν έχει καμία διαφορά στους χώρους που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς οι συσσωρευτές τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα. Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρίες ιόντων λιθίου 50kWh.

Κινητήρες

Το DS 3 Crossback είναι το πρώτο αυτοκίνητο που διαθέτει την τελευταία αναβάθμιση του PureTech βενζινοκινητήρα που αποδίδει 155 ίππους και συνδυάζεται με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (με 8 σχέσεις). Παράλληλα, τη γκάμα των κινητήρων του μοντέλου συμπληρώνουν οι εκδόσεις του PureTech των 1,2 λίτρων με απόδοση 100 και 130 ίππων, που είναι σύμφωνοι με τα πλέον πρόσφατα πρότυπα ρύπων Euro 6.3.

Οι επιλογές diesel περιλαμβάνουν τις δύο εκδόσεις του συνόλου των 1,5 λίτρων BlueHDi με απόδοση 100 και 130 hp.

Διαστάσεις

Μήκος: 4.118 χλστ

Πλάτος: 1.791 χλστ

Ύψος: 1.534 χλστ

Μεταξόνιο: 2.558 χλστ

Χώρος αποσκευών: 350 λίτρα

Νίκος Τσάδαρης

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Ανατροπή στα όρια ταχύτητας των αυτοκινήτων | Πού αυξάνονται και γιατί

Σε ισχύ θα τεθούν σύντομα τα νέα και υψηλότερα όρια ταχύτητας ευρωπαϊκής χώρας που δεν είναι τα αποτελέσματα που επιθυμούσε από τη μείωσή τους τα προηγούμενα χρόνια.

Εκτός από τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στις περισσότερες των περιπτώσεων, η μείωση του ορίου ταχύτητας σε έναν δρόμο συμβάλλει και στην μικρότερη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας αφού, σε γενικές γραμμές, η ταχύτητα κίνησης συνδέεται άμεσα με τους ρύπους που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο.

Με αυτό το σκεπτικό η Ολλανδία μείωσε πριν από πέντε περίπου χρόνια, το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομούς της από τα 130 στα 100 χλμ./ώρα.

Το μέτρο, που δεν καλωσορίστηκε από τη μεγαλύτερη μερίδα του κοινού, τέθηκε σε ισχύ ώστε οι γενικότεροι ρύποι που παράγει σαν χώρα η Ολλανδία (συγκεκριμένα οι εκπομπές αζώτου) να εναρμονιστούν με τα όρια που έχει θέσει η ΕΕ και να επιτραπεί έτσι στον κλάδο των κατασκευών, ο οποίος εκπέμπει επίσης ρύπους, να συνεχίζει να χτίζει κτίρια.

Το μειωμένο μέγιστο όριο ταχύτητας ίσχυε καθημερινά από τις έξι το πρωί έως και τις επτά το απόγευμα, δηλαδή τις ώρες όπου υπάρχει και ο μεγαλύτερος όγκος οχημάτων στους δρόμους της χώρας. Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας επανερχόταν στο μέγιστο των 130 χλμ./ώρα.

Τώρα, τα κόμματα που πρόκειται να σχηματίσουν την επόμενη κυβέρνηση της Ολλανδίας φαίνεται ότι έφτασαν σε συμφωνία για την ανατροπή και ακύρωση του χαμηλότερου ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

Σύμφωνα και με μελέτες και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ολλανδία όλο αυτό το διάστημα έδειξαν ότι επί της ουσίας το κέρδος στη μείωση των εκπομπών αζώτου είναι τόσο οριακό που δεν δικαιολογείται η εφαρμογή του.

Τα οξείδια του αζώτου εκπέμπονται από πολλούς κλάδους της βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων είναι φυσικά και η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σε μεγάλες συγκεντρώσεις στην ατμόσφαιρα μπορούν να οδηγήσουν στην παρουσίαση προβλημάτων στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού, με τον κίνδυνο να είναι μεγαλύτερος για άτομα με παθήσεις όπως είναι το άσθμα.

Continue Reading

AUTOMOTO

Τέλος το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης | Πότε θα εξαφανιστεί, τι πρέπει να γνωρίζουμε

Στο χρονοντούλαπο της ιστορίας θα περάσει το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης, στο οποίο απομένουν μόνο λίγα χρόνια ζωής.

Για να κάτσει κάποιος πίσω από το τιμόνι οφείλει να είναι κάτοχος διπλώματος οδήγησης, δηλαδή του εγγράφου που πιστοποιεί ότι πληρούνται τα απαραίτητα κτριτήρια για να συνυπάρξει κανείς με τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου, δίχως να διαταράσσει την οδική ασφάλεια.

Στη χώρα μας, σήμερα, οι κάτοχοι αδειών οδήγησης διαθέτουν είτε το παλιό ροζ τρίπτυχο έγγραφο, είτε το νέου τύπου κάρτας, το οποίο έχει σημαντικές δικλείδες ασφαλείας που το προφυλάσσουν από πλαστογραφία.

Επίσης, με δεδομένο ότι τα στοιχεία του κατόχου αναγράφονται με λατινικούς χαρακτήρες, το νέο δίπλωμα ευνοεί τη χρήση του στο εξωτερικό, την ίδια ώρα που δεν φθείρεται όπως το παλιό.

Τα μεγάλα πλεονεκτήματα του διπλώματος υπό τη μορφή πλαστικοποιημένης κάρτας έναντι του χάρτινου, δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τους νομοθέτες οι οποίοι έχουν θέσει τις βάσεις για την πλήρη κατάργηση του τελευταίου, ορίζοντας ως καταληκτική ημερομηνία ισχύος του τις 19 Ιανουαρίου 2033.

Μέχρι το 2033, βέβαια, τα εναπομείναντα παλιά διπλώματα θα είναι ελάχιστα, δεδομένου ότι η νομοθεσία ορίζει ότι όποιος οδηγός συμπληρώνει το 65ο έτος της ηλικίας του και επομένως πρέπει να το ανανεώσει, αυτομάτως προμηθεύεται το νέο δίπλωμα τύπου πλαστικοποιημένης κάρτας.

Ακόμα και αυτή, όμως, η άδεια οδήγησης -και παρά τo διαφαινόμενο «μονοπώλιό» της- δεν πρόκειται να μακροημερεύσει, εν μέσω μιας πρωτοφανούς διαδικασίας ψηφιοποίησης των πάντων, που συν τω χρόνω αναμένεται να αυξάνει ρυθμούς.

Ήδη από τις 27 Ιουλίου του 2022, οι οδηγοί της χώρας μας μπορούν να «περάσουν» το δίπλωμα οδήγησης στο κινητό τους τηλέφωνο (στο gov.gr wallet), στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας της ελληνικής κυβέρνησης να διευκολυνθούν οι πολίτες, αλλά αλλά προκειμένου να διενεργείται ευκολότερα και με πιο αποτελεσματικό τρόπο η εξακρίβωση στοιχείων από τις αστυνομικές και ελεγκτικές αρχές.

Το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης (όπως και η ψηφιακή ταυτότητα), άλλωστε, ισοδυναμεί με τα φυσικά, παραδοσιακά διπλώματα (πλαστικοποιημένη κάρτα, τρίπτυχο έγγραφο) και επομένως οι πολίτες δεν χρειάζεται κουβαλούν τα τελευταία συνέχεια μαζί τους.

Έρχεται το ευρωπαϊκό δίπλωμα οδήγησης στο κινητό

Τη μετάβαση σε ένα καθεστώς ψηφιακών διπλωμάτων οδήγησης προωθεί και η ΕΕ, η οποία υποστηρίζει ότι η ψηφιοποίηση των αδειών οδήγησης συνεπάγεται πρωτοφανή ευκολία όσον αφορά την ανανέωση και την αντικατάστασή τους -αμφότερες οι διαδικασίες θα γίνονται ηλεκτρονικά.

Παράλληλα, ένα ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης με κοινά χαρακτηριστικά σε κοινοτικό επίπεδο θα διευκολύνει την επίτευξη του ξεκάθαρα διατυπωμένου στόχου της ΕΕ για τη δημιουργία ενός συστήματος γρήγορου εντοπισμού και άμεσης επιβολής ποινών σε εκείνους που υποπίπτουν σε τροχαίες παραβάσεις σε χώρα άλλη από αυτή που εξέδωσαν την άδεια οδήγησής του.

Continue Reading

AUTOMOTO

BYD | Έρχονται plug-in υβριδικά σε τιμές βενζίνης

H BYD Auto κινείται με έντονο επιχειρηματικό τρόπο στην Ευρώπη και το ενδιαφέρον εστιάζεται στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Όμως, τα στελέχη της δεν αμελούν και αυτά με θερμικό κινητήρα.

 

Η προσπάθεια των στελεχών της BYD Auto να επεκταθούν εμπορικά στην Ευρώπη είναι γνωστή, πλέον. Οι Κινέζοι ήδη έχουν δημιουργήσει ένα βασικό δίκτυο αντιπροσώπων στις μεγαλύτερες αγορές της ηπείρου μας και αρχίζουν να κάνουν το ίδιο και σε αυτές άλλων κρατών της, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, εσχάτως.

Κύριος σκοπός τους είναι να αποκτήσουν μεγάλο μερίδιο αγοράς και να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό αποκάλυψε ο Μάικλ Σου, Διευθύνων Σύμβουλος της BYD Auto Ευρώπης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των Financial Times για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Συγκεκριμένα, ο Σου δήλωσε: «Το εργοστάσιό μας στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί πριν από το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορούσαμε να είμαστε στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων ως το 2030».

Ο επικεφαλής της BYD Auto στην Ευρώπη τόνισε, επίσης, ότι η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερο βάρος και στα μοντέλα της με θερμικούς κινητήρες και plug-in υβριδικά συστήματα.. Όπως είπε, η κινεζική εταιρεία θα προσπαθήσει να εφαρμόσει μια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική και γι’ αυτά.

Όπως διευκρίνισε, θα προσφέρουν τα plug-in υβριδικά μοντέλα τους σε τιμές παραπλήσιες με αυτές που οι εμπορικοί ανταγωνιστές τους διαθέτουν τα δικά τους μόνο με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι, στην BYD Auto θα έχουν πλεονέκτημα, συγκριτικά.

Τέλος, αναφέρθηκε και στο αμιγώς ηλεκτρικό Seagull, το σχετικά μικρών διαστάσεων νέο μοντέλο της, το οποίο στην Κίνα πωλείται σε τιμή μικρότερη των 10.000 ευρώ. Ο Σου είπε ότι προς το παρόν αυτό διατίθεται μόνο στην εγχώρια αγορά και έχει τις προδιαγραφές που ισχύουν σε αυτή.

Για το ενδεχόμενο να εισαχθεί και στη Ευρώπη είπε σχετικά: «Έχουμε πολλά αιτήματα από τους ντίλερ μας με τους οποίους συνεργαζόμαστε (για να το πράξουμε). Όμως, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξουμε πολλά στο αυτοκίνητο (ώστε να πληροί τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς). Πάντως, η ευρωπαϊκή έκδοση του Seagull θα κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ», κατέληξε.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en