Quantcast
Connect with us

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Στρατηγική  Marketing ( Μέρος 2ο )

Στο προηγούμενο άρθρο μας είδαμε ένα μέρος από τα σημεία εκείνα που θα πρέπει να γνωρίζουμε για να αναπτύξουμε την στρατηγική Marketing. Ποια είναι όμως τα υπόλοιπα;

  1. Ποικιλία: Το μόνο σίγουρο είναι ότι, όταν χρησιμοποιούμε μεμονωμένα «όπλα», δηλαδή της τακτικές που θα χρησιμοποιήσουμε για να διαφημιστούμε, δεν θα έχουμε την ίδια αποτελεσματικότητα. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε, είναι να κάνουμε τον σωστό συνδυασμό διαφημιστικών μέσων, ανάλογα με την αγορά «στόχο».
  2. Διαδοχικότητα: Τα πραγματικά κέρδη, έρχονται μετά την πώληση και μάλιστα μετά την επαναληπτική πώληση.
  3. Μέτρηση: Πρέπει να τεστάρουμε και να μετράμε συνέχεια τα αποτελέσματα των «όπλων» μας. Πρέπει να ξέρουμε ποια όπλα χτυπούν διάνα και ποια χάνουν το στόχο τους.
  4. On line: Το marketing θα γίνεται πλέον περισσότερο διαδικτυακά. Οι τάσεις της αγοράς δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι καταναλωτές, χρησιμοποιούν το διαδίκτυο καθημερινά για τις αγορές τους. Ένας «έξυπνος» τρόπος να το πετύχετε αυτό είναι να κάνετε διαφημίσεις, είτε “on-line” είτε “off-line”, ή να δημιουργήσετε μια σελίδα στο Facebook, είτε μέσω email και ηλεκτρονικών Newsletter.
  5. Συγκατάθεση: Πρέπει να «κερδίσετε» την συγκατάθεση των πελατών σας για να παραλαμβάνουν το υλικό marketing. Με αυτό τον τρόπο εφαρμόζεται τις τεχνικές του marketing σε αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται.

Ποια όμως είναι τα βήματα εκείνα που πρέπει να κάνουμε για να έχουμε ένα πετυχημένο Marketing Plan;

Βασικά για να ξεκινήσουμε ένα πετυχημένο Marketing, θα πρέπει να έχουμε ένα σχέδιο Marketing. Για να είναι πετυχημένο & αποτελεσματικό ένα Marketing Plan, δεν χρειάζονται πολλές σελίδες π.χ. 50, αλλά το πολύ 10.

Αυτό το πλάνο θα μας βοηθήσει να προσδιορίσουμε με ακρίβεια την αγορά, να ανακαλύψουμε τα οφέλη των προϊόντων μας, να τα συνδυάσουμε με τις ανάγκες τις αγοράς  και να θέσουμε τους στόχους που θέλουμε, ώστε να τοποθετηθούμε στην αγορά και να σκεφτούμε πιο δημιουργικούς τρόπους προβολής και προσέγγισης πελατών.

Για να δούμε όμως αυτά τα βήματα:

  1. Ποιος είναι ο σκοπός του Marketing;
  2. Τι θέλουμε να πετύχουμε;
  3. Ποια τα οφέλη που παρέχουμε στους πελάτες;
  4. Ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης;
  5. Πως μας βλέπει η αγορά;
  6. Πως είναι τοποθετημένη αυτή την στιγμή η επιχείρηση;
  7. Πως θέλουμε να τοποθετηθεί, από εδώ και πέρα;
  8. Ποιους τρόπους Marketing χρησιμοποιούμε;
  9. Ποιους τρόπους Marketing θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε;
  10. Σε τη μέσο θα κάνουμε διαφήμιση;
  11. Τη θα περιγράφουμε στα μηνύματα;
  12. Ποια η φιλοσοφία της επιχείρησης;
  13. Τη ποσό θέλετε να ξοδέψετε για διαφήμιση;

Καθημερινά οι άνθρωποι παίρνουν χιλιάδες πληροφορίες, από όλα τα μέσα διαφημιστικής προβολής, ενώ ταυτόχρονα επίσης δεχόμαστε εκατοντάδες διαφημιστικά μηνύματα, που πρέπει να απαντήσουμε, ή να κάνουμε  like κ.α.

Λογικό δε είναι, ο εγκέφαλός μας να μην μπορεί να αφομοιώσει και να συγκρατήσει όλα αυτά τα μηνύματα τα οποία δέχεται. Γι’ αυτό και κρατάμε ότι μας έκανε εντύπωση και απορρίπτουμε ότι μας φαίνεται περιττό και άχρηστο.

Έρευνες έχουν αποδείξει ότι ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να συγκρατήσει μέχρι και  εφτά ( 7 ) ομοειδείς πληροφορίες.  Πρέπει να τους πείσουμε λοιπόν για το προϊόν το οποίο έχουμε και να τους ωθήσουμε να αγοράσουν από εμάς. Στόχος μας είναι να δουν το προϊόν μας, ως την μοναδική αξιόπιστη λύση και λογική επιλογή για να λύσουν το πρόβλημά τους και να ικανοποιήσουν την ανάγκη τους.

Μία πετυχημένη «συνταγή» του Marketing είναι να πουλήσουμε στους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Αυτό το πετυχαίνουμε γιατί όλοι οι άνθρωποι διακατέχονται από ορισμένα θέλω, όπως:

  1. Να ικανοποιήσουν μια παρόρμηση,
  2. Να προσελκύσουν το αντίθετο φύλλο,
  3. Να αισθάνονται ανώτεροι από τους άλλους,
  4. Για να αυξήσουν την ψυχαγωγία τους,
  5. Για να αυξήσουν την διασκέδασή τους,
  6. Για να προσελκύσουν τα μπράβο,
  7. Για να προστατεύσουν την φήμη τους,
  8. Για να γίνουν δημοφιλής
  9. Για να αισθάνονται ανώτεροι από τους άλλους
  10. Για να αφήσουν μια κληρονομιά
  11. Για να βγάλουν περισσότερα λεφτά
  12. Για να ….. ικανοποιήσουν και άλλες πολλές επιθυμίες!!!!

Οι νέοι καταναλωτές που διαμορφώνονται από τις μεταβολές του γενικότερου περιβάλλοντος, αναζητούν ολοένα και μεγαλύτερη ποιότητα και καλύτερη εξυπηρέτηση, καθώς και προσωποποιημένες υπηρεσίες και προϊόντα. Εστιάζουν λιγότερο στις διαφοροποιήσεις των προϊόντων, ενώ δείχνουν και πολύ λιγότερη προσήλωση σε μάρκες και εμπορικά σήματα. Μπορούν να λαμβάνουν εκτεταμένη πληροφόρηση για κάποιο προϊόν από το διαδίκτυο κι άλλες πηγές, γεγονός που τους καθιστά «εξυπνότερους» κι «αποδοτικότερους» στις καταναλωτικές τους επιλογές. Παρουσιάζουν δηλαδή ευαισθησία αναφορικά µε τη σχέση τιμής – αξίας προϊόντων και υπηρεσιών.

Η στρατηγική και τα εργαλεία του marketing είναι ο μοναδικός τρόπος που διαθέτουν οι επιχειρήσεις για άμεση κι αποτελεσματική προσαρμογή στις νέες συνθήκες. Μάλιστα η άσκηση πρακτικών και στρατηγικών marketing µέσω του διαδικτύου, επιταχύνει και διευκολύνει τις διαδικασίες αυτές. Μέσω του διαδικτύου, των ιστοσελίδων και των ηλεκτρονικών καταστημάτων, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να έρχονται συχνά κι άμεσα σε επαφή µε το καταναλωτικό κοινό. Παρακολουθούν, έτσι,  τις αλλαγές και τις μεταβολές στις ανάγκες και στις επιθυμίες τους. Ιδιαίτερα, μέσα από τις τεχνολογίες που προσφέρει η σημερινή µορφή του Κοινωνικού Διαδικτύου επιχειρήσεις και οργανισμοί αντλούν πολύτιμα στοιχεία για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΣΜΟΣ

Η Κομισιόν ξεκινά έρευνα κατά του Facebook και του Instagram | Υποψίες ότι δεν τηρούν τις υποχρεώσεις τους στο θέμα της παραπληροφόρησης

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης εν όψει των ευρωπαϊκών εκλογών του Ιουνίου, την ώρα που εκφράζονται ανησυχίες για ενδεχόμενη χειραγώγηση της κοινής γνώμης από την Ρωσία.

«Αυτή η Κομισιόν έχει θέσει σε λειτουργία εργαλεία για την προστασία των ευρωπαίων πολιτών από την παραπληροφόρηση και της χειραγώγηση των πληροφοριών από τρίτες χώρες», δήλωσε η πρόεδρος Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν. «Οταν υπάρχουν υποψίες για παραβίαση των κανόνων, αναλαμβάνουμε δράση. Αυτό συμβαίνει πάντα, αλλά ιδιαιτέρως σε περίοδο εκλογών».

Πρόκειται για την πέμπτη επίσημη έρευνα που διεξάγεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο πλαίσιο του νέου κανονισμού για τις ψηφιακές υπηρεσίες (DSA), ο οποίος ετέθη σε ισχύ τον περασμένο χρόνο γα την αντιμετώπιση του παράνομου online περιεχομένου και προϊόντων.

Η Κομισιόν έχει ήδη ξεκινήσει δύο έρευνες κατά του TikTok. Στο πλαίσιο της μίας από τις δύο έρευνες, η θυγατρική της κινεζικής ByteDance αναγκάσθηκε να διακόψει την περασμένη εβδομάδα την νέα εφαρμογή Lite που ανταμείψει τους χρήστες για τον χρόνο που περνούν μπροστά στην οθόνη, πράγμα που θεωρείται ότι δημιουργεί κινδύνους εθισμού στους νέους.

Στις αρχές Μαρτίου, κινήθηκε διαδικασία κατά της AliExpress, θυγατρικής της Alibaba, λόγω υποψιών ότι δεν λαμβάνει αρκετά μέτρα κατά της πώλησης επικίνδυνων προϊόντων όπως τα πλαστά φάρμακα.

Η πρώτη επίσημη έρευνα αφορούσε επίσης κινδύνους που συνδέονται με την παραπληροφόρηση. Ξεκίνησε στις 18 Δεκεμβρίου κατά του Χ (πρώην Twitter) για παραλείψεις σχετικές με τον έλεγχο περιεχομένου και την διαφάνεια.

Ο κανονισμός για τις ψηφιακές υπηρεσίες εφαρμόζεται από το τέλος του Αυγούστου στις μεγαλύτερες ψηφιακές πλατφόρμες όπως το X, TikTok, οι μεγάλες πλατφόρμες της Meta (Facebook, Instagram), στην Apple, την Google, την Microsoft και την Amazon.

Συνολικά, 23 μεγάλοι παράγοντες του Ιντερνετ, ανάμεσά τους τρεις πορνογραφικές ιστοσελίδες (Pornhub, Stripchat και XVideos), έχουν τεθεί υπό άμεση παρακολούθηση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Οι παραβάτες υποχρεούνται να πληρώσουν πρόστιμα που φθάνουν μέχρι και το 6% του ετήσιου κύκλου εργασιών τους, αλλά προβλέπεται έως και η απαγόρευση λειτουργίας τους στην Ευρώπη σε περιπτώσεις σοβαρών και επανειλημμένων παραβιάσεων των ευρωπαϊκών κανόνων.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

Θεσσαλονίκη

Θεσσαλονίκη | Για πρώτη φορά η Sophia, το διάσημο ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στην συμπρωτεύουσα

Η Sophia είναι ένα πιο διάσημο ανθρωποειδές ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης. Σήμερα βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη, όπου είχε προγραμματιστεί να έχει… συνομιλία με τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, στο πλαίσιο της έκθεσης BEYOND.

Πρόκειται για ένα «κοινωνικό» ανθρωποειδές ρομπότ, σχεδιασμένο για διάδραση και επικοινωνία με τους ανθρώπους με ένα πρόσωπο που θυμίζει ανθρώπινο. Σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει ο δημιουργός της, τα χαρακτηριστικά της είναι ένας συνδυασμός της Αιγύπτιας βασίλισσας Νεφερτίτης, της Όντρεϊ Χέπμπορν και της συζύγου του Αμάντα Χάνσον!

H Sophia ήταν συνεπής στο ραντεβού της με το κοινό σήμερα στις 11:30 στο σταντ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: newsbeast.gr

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

MyAADE app | «Στον αέρα» η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ – Πληρωμές, έλεγχος οφειλών, φορολογικό ημερολόγιο στο κινητό

Σε λειτουργία και έτοιμη για «κατέβασμα» είναι η νέα εφαρμογή της ΑΑΔΕ για τους φορολογούμενους, το MyAADE app, το οποίο έχει ως στόχο να «λύσει» τα χέρια σε ό,τι αφορά σε πληρωμές υποχρεώσεων, έλεγχο οφειλών, παρέχοντας υπηρεσίες φορολογικού ημερολογίου και «ξυπνητηριού».

Η παρουσίαση της εφαρμογή MyAADE app για τους φορολογούμενους, πραγματοποιήθηκε από τον διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με την παρουσία της ηγεσίας των υπουργείων Οικονομικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, την Τετάρτη (20.3.204).

Οι φορολογούμενοι θα έχουν πλέον την δυνατότητα να πληρώνουν εύκολα και γρήγορα με Iris ή με κάρτα, να αποθηκεύουν φορολογικά έγγραφα στο ψηφιακό τους πορτοφόλι, να διαχειρίζονται ραντεβού και να δέχονται ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμών.

Ο κ. Πιτσιλής δεν απέκλεισε αργότερα να προστεθούν και περαιτέρω υπηρεσίες. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι εξασφαλισμένη μέσα από το ψηφιακό περιβάλλον πληρωμών της ΔΙΑΣ. Προς το παρόν είναι διαθέσιμη σε iOS ενώ στις αμέσως επόμενες ώρες θα είναι διαθέσιμη και σε Android.

Πηγή: newsit.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en