Quantcast
Connect with us

BUSINESS-STORIES

Παύλος Χατζηπαυλίδης | Ο Έλληνας ανταγωνιστής της Zara

Ο Διονύσης Σαββόπουλος το προσδιόρισε στιχουργικά. Τραγουδούσε δηλαδή το περίφημο «άθλια χωριουδάκια κι ασυνάρτητη επαρχία. Καθετί μισοχωμένο μες τη γη». Είναι η ελληνική περιφέρεια (επαρχία κατά τον πιο «υποτιμητικό» όρο), η οποία ξεχασμένη ανακυκλώνει τη μιζέρια της. Την απουσία παρόντος και μέλλοντος που η αθηνοκεντρική εξουσία επιβάλλει. Υπάρχουν όμως μερικοί άνθρωποι οι οποίοι σε πείσμα της προδιαγεγραμμένης μοίρας που επιτάσσει ένα στρεβλό σύστημα ξεφεύγουν από τον κανόνα. Μπορεί να ξεκίνησαν από κάποιες ξεχασμένες γωνιές της πατρίδας μας και με κόντρα τον καιρό, κατόρθωσαν όμως όχι μόνο να μεγαλουργήσουν, αλλά και να καταφέρουν αυτή την επαρχία να την εξελίξουν σε κάτι όμορφο. Σε κάτι μοντέρνο και πρωτοποριακό που ακόμα και η Αθήνα θα ζήλευε. Και -γιατί όχι;- σε κάτι κερδοφόρο.

Ο ιδιοκτήτης της γνωστής πλέον σε όλη την Ελλάδα αλυσίδας γυναικείας ένδυσης Pink Woman με τα 84 καταστήματα, τους 500 εργαζομένους, τους τζίρους των 35 εκατ. ευρώ και τις διεθνείς συνεργασίες, Παύλος Χατζηπαυλίδης, θα πίστευε κανείς πως έζησε μια ολόκληρη ζωή στο εξωτερικό. Οι μοντέρνες σειρές που παρουσιάζει η εταιρεία του και η υψηλή στυλιστική του αίσθηση και λογική αυτό αποδεικνύουν. Παρά ταύτα, ακολουθώντας από ένστικτο την πορεία ζωής του μοναδικού ανθρώπου που θαυμάζει, του δημιουργού της Zara Αμάνθιο Ορτέγκα, πέτυχε να δημιουργήσει τη δική του πρωτοποριακή εταιρεία και για πρώτη φορά επιλέγει να μιλήσει για την επιχειρηματική διαδρομή της ζωής του. Ανθρωπος δημιουργικός, δεν αρέσκεται στη δημοσιότητα, καθώς έχει επιλέξει να μιλά μέσα από τα ρούχα και τη δουλειά του. Ωστόσο ο ίδιος, σε περίοδο κρίσης, θέλει να μιλήσει για τη δική του διαδρομή μήπως και βοηθήσει να γίνουν πραγματικότητα τα όνειρα χιλιάδων νέων που θέλουν να πετύχουν «κάτι» στη ζωή τους, όμως ο φόβος τούς εμποδίζει.

Ακομπλεξάριστος, ο κ. Χατζηπαυλίδης δεν διστάζει να εξυμνήσει τον βασικό του ανταγωνιστή στη χώρα μας και να διατρανώσει πως από αυτόν έμαθε. Γιος εργάτη του σιδηροδρόμου στην Ισπανία, ο Αμάνθιο Ορτέγκα ξεκίνησε να δουλεύει ως κλητήρας σε κατάστημα ρούχων της μακρινής από το ισπανικό κέντρο πόλης, Λα Κορούνια. Μετά δημιούργησε την περίφημη Zara. Γιος μεταφορέα και γαζώτριας από τη Δράμα, ο κ. Χατζηπαυλίδης δημιούργησε την κορυφαία αυτή τη στιγμή ελληνική εταιρεία παραγωγής και εμπορίας γυναικείων ενδυμάτων Pink Woman, έχοντας ως έδρα τη μακρινή από το αθηναϊκό κατεστημένο πόλη της Καβάλας. Αυτή ήταν η δική του απάντηση σε όσους έβλεπαν την ελληνική περιφέρεια ως κάτι δεύτερο, κάτι παρακατιανό. Για να τους αποστομώσει δημιούργησε μια εξελιγμένη -ακόμα και από μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις- εταιρεία, η οποία αυτή τη στιγμή έχει ως βασικούς ανταγωνιστές τη Zara και την Η&Μ.

«Γεννήθηκα το 1964 και μεγάλωσα σε ένα χωριό της Δράμας από οικογένεια βιοπαλαιστών. Ξεκίνησα επαγγελματικά από την Καβάλα, έχοντας από μικρός το μικρόβιο της επιχειρηματικότητας», εξιστορεί ο επιχειρηματίας. «Η πρώτη μου δουλειά ήταν υπάλληλος σε fast food και σε λιγότερο από έναν χρόνο απόκτησα την ιδιοκτησία του καταστήματος. Εψαχνα, ξέρετε, να βρω ευκαιρία να φύγω από το χωριό μου. Η ζωή εκεί ήταν χωρίς επιλογές. Θυμάμαι να πηγαίνω σχολείο και μετά πάντα να εργάζομαι, από πολύ μικρός. Ετσι, λοιπόν, από νωρίς είχα κάνει οικονομίες και μόλις έμαθα τη δουλειά με τη βοήθεια του ιδιοκτήτη του fast food που είχε οικονομική επιφάνεια, καθώς ήταν και αντιπρόσωπος αυτοκινήτων, αγόρασα το κατάστημα. Δεν δέχτηκα όμως να μου το παραχωρήσει όπως αρχικά ήθελε. Οι χάρες δεν μου αρέσουν. Προτιμώ τον αγώνα. Με τις οικονομίες μου λοιπόν αγόρασα το 60% του καταστήματος και το υπόλοιπο 40% ήταν βοήθεια από τέσσερις προμηθευτές που με στήριξαν, καθώς κατάλαβαν το μεράκι μου. Πίστεψαν σε μένα και εγώ τους γύρισα πίσω τα χρήματα, με κέρδος μάλιστα για τους ίδιους», αναφέρει.

Επειδή το μαγαζί ήταν απέναντι από το ΚΤΕΛ στο λιμάνι για τα πλοία προς Θάσο, ο κ. Χατζηπαυλίδης πετυχαίνει απίστευτη κερδοφορία. Δύο χρόνια αργότερα και αφού ολοκλήρωσε τους στόχους του μετά από σκληρή δουλειά, αποφασίζει να πουλήσει τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Χρησιμοποιώντας το κεφάλαιο για τα πρώτα του βήματα στον κλάδο της ένδυσης ανοίγει το πρώτο του κατάστημα, πάντα στην Καβάλα.
Η ενασχόλησή του με τον κλάδο ανδρικής ένδυσης ήταν ένα μεράκι και έτσι ξεκίνησε ντύνοντας άνδρες. Πολύ σύντομα όμως κατάλαβε ότι θα είχε καλύτερα αποτελέσματα αν ασχολούνταν με τη γυναικεία ένδυση. Και αυτό έκανε. «Ηρωάς μου τα τότε χρόνια ήταν ο Ορτέγκα των Ζαra. Ξυπνούσα και κοιμόμουν με το όνομά του. Πήγαινα στη Μαδρίτη και έπρεπε να μείνω 12 ώρες στα μαγαζιά του. Επί πέντε χρόνια έκανα συνεχώς ”διάβασμα” των μαγαζιών του. Από την κρεμάστρα και τα σταντ έως όλες τις λεπτομέρειες. Ηθελα να κάνω κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα μέσα από όρους ποιότητας και βάζοντας την ελληνική ματιά στα πράγματα. Οι Ελληνες έχουμε γούστο και μεράκι. Μπορούμε λοιπόν να ανταγωνιστούμε όποιον θέλουμε, αρκεί να προσηλωθούμε στον στόχο μας», τονίζει.

Από το 1998 έως το 2003 ο κ. Χατζηπαυλίδης δημιουργεί με επιτυχία καταστήματα επώνυμων προϊόντων ένδυσης σε όλη την Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη. Επρόκειτο για διαχείριση γνωστών διεθνών φιρμών ένδυσης με αμιγώς εμπορικό προσανατολισμό. Σύντομα όμως αυτό θα αλλάξει και ο επιχειρηματίας από τη Δράμα θα προσανατολιστεί και στην παραγωγή. Το 2004 και ενώ σταδιακά η χώρα εισερχόταν σε κύκλο προβλημάτων, ο ίδιος έχοντας επιτύχει να διατηρεί ένα σημαντικό δίκτυο καταστημάτων αποφασίζει να δημιουργήσει τη δική του κολεξιόν, και έτσι ιδρύει την Pink Woman. Ξεκινά αρχικά με έξι σημεία λιανικής πώλησης. Το σχεδιαστήριο απαρτιζόταν από δύο μόνο σχεδιαστές και η παραγωγή γινόταν σε ένα μικρό εργοστάσιο στην περιοχή Νικήσιανη Παγγαίου, που στελεχωνόταν με 30 γαζώτριες. Στη συνέχεια ήρθαν συνεργασίες με προμηθευτές-κατασκευαστές από χώρες του εξωτερικού (Ιταλία, Τουρκία, Κίνα, Μπανγκλαντές, Ινδία, Βιετνάμ, Μαρόκο). Ολα αυτά ο κ. Χατζηπαυλίδης τα έκανε με μηδενικό δανεισμό, όταν ο ανταγωνισμός του έψαχνε τρόπο να ξεφορτωθεί κόκκινα δάνεια που τώρα τον στραγγαλίζουν. «Θα ήμουν πιο πλούσιος σε επίπεδο ατομικής περιουσίας αν δεν επένδυα διαρκώς τα κέρδη της εταιρείας. Εγώ όμως γι’ αυτό το πράγμα ζω: για να δημιουργώ. Ετσι όλα αυτά τα χρόνια που η Pink Woman είναι κερδοφόρα διαρκώς, επιλέγω να αναπτύσσω την εταιρεία και να μη μεγαλώνω τον αριθμό των σπιτιών ή των αυτοκινήτων μου», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Παράγει 4 εκατομμύρια ενδύματα τον χρόνο

Ταυτόχρονα, το 2004 δημιουργεί showroom στην Αθήνα για τον δειγματισμό της κολεξιόν στους πελάτες της χονδρικής, ενώ το 2006 ξεκινάει η ανάπτυξη μέσω του franchise. Το 2009 μεταφέρεται το εργοστάσιο της επιχείρησης στις σημερινές εγκαταστάσεις της, επιφάνειας 4.000 m2, στο Δάτο Καβάλας, δημιουργώντας έτσι τις κατάλληλες υποδομές για μια παραγωγική δυναμικότητα η οποία σήμερα ξεπερνά τα 4 εκατομμύρια τεμάχια ετησίως. Ολες οι χρήσεις της εταιρείας είναι κερδοφόρες και σύντομα η ανάπτυξή της αποδίδει καρπούς. Το 2011 η Pink Woman θα βραβευτεί από την ICAP ως μία από τις ισχυρότερες ελληνικές εταιρείες (Strongest Companies in Greece). Το 2012 και το 2013 βραβεύτηκε με τα ετήσια βραβεία franchisee. Σύντομα όμως αυτή η επιτυχία θα φέρει ένα ευχάριστο πρόβλημα. «Στο τέλος του 2013 ο ρυθμός ανάπτυξης με οδήγησε να πάρω τη μεγάλη απόφαση για μερική εγκατάσταση στην Αθήνα. Ετσι σήμερα, στα γραφεία μας στον Αλιμο στεγάζονται η διοίκηση και οι εμπορικές λειτουργίες, οι αγορές και το marketing, ενώ στις εγκαταστάσεις μας στην Καβάλα παραμένουν η παραγωγή, τα logistic και το λογιστήριο. Τώρα πλέον αναγκάζομαι να μοιράζω τον χρόνο μου κατά 70% στην Αθήνα και κατά 30% στην Καβάλα. Είναι αλήθεια όμως πως δεν μπορούσα να σκεφτώ τη ζωή μου στην Αθήνα.

Ολοι μου οι ανταγωνιστές ήταν προβληματισμένοι για ποιον λόγο δεν έφευγα από την Καβάλα. Εγώ όμως εκεί είχα τους φίλους, τη ζωή και τον κύκλο μου. Οι λόγοι παραμονής της έδρας μας στην Καβάλα είναι συναισθηματικοί. Εκεί μεγάλωσα επαγγελματικά, ο κόσμος της Καβάλας με στήριξε και συνεχίζει να με στηρίζει και σήμερα. Αγωνίζομαι για τη διατήρηση των υπαρχουσών θέσεων εργασίας, καθώς και για τη δημιουργία νέων. Με αυτό τον τρόπο δίνουμε ανάσα ζωής στην τοπική και κατ’ επέκταση στην ελληνική οικονομία. Γι’ αυτό, άλλωστε, μόνο η διοίκηση της εταιρείας έχει μετεγκατασταθεί στην Αθήνα τα τελευταία δύο χρόνια. Εκεί έχω εργαζομένους από 15 ετών. Δεν μπορώ να τους πουλήσω. Αναγκαστικά λοιπόν μοιράζω τον χρόνο μου μεταξύ Αθήνας – Καβάλας, καθώς είχαμε πιάσει οροφή. Ή θα έκανα συρρίκνωση για να μείνω Καβάλα ή θα έπρεπε να κατέβω Αθήνα και να αναπτύξω την εταιρεία. Και τελικά κατέβηκα», καταλήγει κ. Χατζηπαυλίδης.

Το 2015 η Pink Woman απαριθμεί πλέον 84 καταστήματα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και 110 καταστήματα χονδρικής. Η εταιρεία έχει πλέον εισέλθει δυναμικά και στον χώρο των αξεσουάρ, των υποδημάτων, των εσωρούχων και των μαγιό, δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο ενδυματολογικό προφίλ. Επιπλέον, είναι έτοιμη να λανσάρει τη νέα της κολεξιόν με τη μάρκα active (gym), ενώ για το προσεχές διάστημα επενδύει στο digital marketing και στο e-shop, το οποίο έχει αναλάβει η Χρυσάνθη Ντάφλα, με βραχυπρόθεσμο στόχο για το επόμενο έτος τον τετραπλασιασμό των πωλήσεων μέσω Internet και μεσοπρόθεσμο για την επόμενη τριετία την περαιτέρω ανάπτυξη σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

H Pink Woman απασχολεί περίπου 500 ανθρώπους σε ιδιόκτητα και franchisee καταστήματα. Το 2014 οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 27 εκατ. ευρώ, ενώ το 2015 εκτιμάται ότι θα ανέλθουν στα 32 εκατ. ευρώ. Από το 2010 επένδυσε στο ηλεκτρονικό εμπόριο δημιουργώντας το ηλεκτρονικό κατάστημα www.pinkwoman-fashion.com, το οποίο αναπτύσσεται με ιδιαίτερο δυναμισμό. Επίσης, έχει αναπτύξει διεθνές δίκτυο στρατηγικών συνεργασιών με περισσότερους από 75 προμηθευτές-παραγωγικές μονάδες. Στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων Pink Woman στο εξωτερικό (Αίγυπτος, Σαουδική Αραβία). Παράλληλα, ανάπτυξη θα υπάρξει και στο εσωτερικό της χώρας με δημιουργία νέων καταστημάτων εκεί όπου δεν υπάρχουν και αναβάθμιση στα ήδη υπάρχοντα. Ουσιαστικά η εταιρεία προετοιμάζεται σε οργανωτικό και στρατηγικό επίπεδο για να διαγράψει νέο κύκλο ανάπτυξης. Σε αυτό το πλαίσιο ο κ. Χατζηπαυλίδης ενέταξε στο στελεχιακό δυναμικό του, και ειδικότερα στη νευραλγική θέση του γενικού διευθυντή, τον κ. Δημοσθένη Αραβανή, έμπειρο στέλεχος με μακρόχρονη εμπειρία.

Παρά την κρίση η Pink Woman έχει κατορθώσει να πετύχει σωρευτική αύξηση τζίρου 47% από το 2010 και μετά, ακριβώς στην περίοδο της κρίσης. Και αυτό διότι ο κ. Χατζηπαυλίδης πιστεύει πως η κρίση δημιουργεί και ευκαιρίες. Το 2014 η Pink Woman εγκαινίασε τη συνεργασία της με τη Δούκισσα Νομικού.

 

 

Αναγνωρισμένη από το κοινό και τον κόσμο της μόδας, η παρουσιάστρια-μοντέλο επιλέχθηκε ως πρέσβειρα της φίρμας. Πρόκειται για μια συνεργασία σε επίπεδο μάρκετινγκ και προώθησης της εικόνας της εταιρείας που συνεχίζεται με επιτυχία με το λανσάρισμα της συλλογής Dutchesss Collection by Doukissa Nomikou για το έτος 2015, μια συλλογή πιο glamourous και πολυτελή, αλλά πάντα με τις ανταγωνιστικές τιμές της Pink Woman. Με αυτή την κίνηση η εταιρεία στοχεύει να καλύψει συνολικά τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας στην ένδυση.

Του Δημήτρη Μαρκόπουλου

Click to comment

Απάντηση

BUSINESS-STORIES

Επαγγελματίες | Ερχονται «καμπάνες» 1.500 ευρώ για όσους δεν συνδεθούν με το IRIS

Αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα θα είναι από 1η Ιουλίου όσοι επαγγελματίες δεν συνδεθούν με το σύστημα άμεσων πληρωμών IRIS. Το πρόστιμο για τους ελεύθερους επαγγελματίες ανέρχεται σε 1.500 ευρώ αλλά όσοι πληρώσουν το πρόστιμο εντός 30 ημερών από την κοινοποίηση του θα καταβάλλουν μειωμένο πρόστιμο κατά 50%. Επιπλέον όσοι επαγγελματίες δεν δηλώσουν επαγγελματικό λογαριασμό θα πληρώσουν πρόστιμο 1.000 ευρώ.

Ο νόμος υποχρεώνει τους ελεύθερους επαγγελματίες και τους αυτοαπασχολούμενους να συνδέσουν τον επαγγελματικό τους λογαριασμό με σύστημα άμεσων πληρωμών προκειμένου να δέχονται άμεση πληρωμή από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο τους το ζητήσει.

Επίσης, τα φυσικά πρόσωπα που συναλλάσσονται με άλλο φυσικό πρόσωπο που παρέχει υπηρεσίες (ελεύθερο επαγγελματία ή αυτοαπασχολούμενο) δικαιούνται να ζητήσουν να γίνει η πληρωμή μέσω συστήματος άμεσων πληρωμών.

Για τους καταναλωτές η υπηρεσία IRIS είναι δωρεάν και είναι διαθέσιμη είτε στο Internet είτε στο mobile banking και ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών υπερβαίνει τα 2 εκατομμύρια.

Μόνο το 41% έχει συνδεθεί

Πάντως σύμφωνα με τα στοιχεία υπολείπεται σημαντικά των 680.000 που ανέρχονται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενοι,  ο αριθμός όσων έχουν εγγραφεί μέχρι στιγμής στο σύστημα αποδοχής πληρωμών μέσω του λογαριασμού τους, υπηρεσία που υποστηρίζεται από το ΙRIS της ΔΙΑΣ καθώς δεν ξεπερνούν τις 280.000.

Οι υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και της ΑΑΔΕ θα λάβουν από τις τράπεζες μέχρι τέλος Ιουνίου τα ακριβή στοιχεία  για τον αριθμό όσων έχουν συνδεθεί και στη συνέχεια θα ενεργοποιήσουν τις εντολές προστίμων για όσους δεν συμμορφώθηκαν. Πάντως οι τράπεζες έχουν μειώσει τις προμήθειες κοντά στο 0,5% επί της συναλλαγής προκειμένου η υπηρεσία να είναι ανταγωνιστική σε σχέση με τις κάρτες.

Η απόφαση

Σύμφωνα με την απόφαση που εξέδωσαν τα συναρμόδια υπουργεία ΥΠΕΘΟ και Ανάπτυξης :

  1. Οι δικαιούχοι πληρωμής αποδέχονται μέσα πληρωμής με κάρτα πληρωμών και μέσα πληρωμής με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό, όπως την υπηρεσία I.R.I.S. online payments, εφόσον:

α) Παρέχουν υπηρεσίες σε καταναλωτές ή

β) λειτουργούν με Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας

  1. Από τους δικαιούχους πληρωμής εξαιρούνται:

α) Τα άτομα με αναπηρία όρασης με ποσοστό αναπηρίας από 80% και άνω

β) τα μηχανήματα αυτόματης πώλησης προϊόντων (αυτόματοι πωλητές) μέχρι και την 31.12.2024.

  1. Αρμόδιες αρχές για τη διενέργεια των ελέγχων, ορίζονται:

α) Η Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς του Υπουργείου Ανάπτυξης και

β) οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες των Περιφερειών της χώρας.

  1. Οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Φορολογικής Πολιτικής και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων εφόσον στα πλαίσια των ελέγχων που διενεργούν βάσει των αρμοδιοτήτων τους, διαπιστώσουν παράβαση συμπληρώνουν και διαβιβάζουν σχετική έκθεση ελέγχου προς τις αρμόδιες αρχές για τη βεβαίωση παραβάσεων και επιβολής προστίμων.
  2. Οι αρμόδιες αρχές συγκροτούν κλιμάκια ελέγχου αποτελούμενα τουλάχιστον από δύο υπαλλήλους.

  3. Οι δικαιούχοι πληρωμής  δηλώνουν ηλεκτρονικά έναν ή περισσότερους επαγγελματικούς λογαριασμούς στο διαδικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε. με τη χρήση των διαπιστευτηρίων που διαθέτουν οι χρήστες για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εντός προθεσμίας ενός μήνα από την έναρξη άσκησης δραστηριότητας

  4. Στον επαγγελματικό λογαριασμό αποδέχονται συναλλαγές που πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής όπως, ενδεικτικά, μέσα πληρωμής με κάρτα, εντολές άμεσης χρέωσης, μεταφορές πίστωσης, πάγιες εντολές, καθώς και συναλλαγές με μετρητά. Οι συναλλαγές που διενεργούνται μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού αφορούν αποκλειστικά την εμπορική, επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα του υπόχρεου.

  5. Δήλωση ίδιου επαγγελματικού λογαριασμού από διαφορετικούς δικαιούχους πληρωμής δεν επιτρέπεται και η Α.Α.Δ.Ε. προβαίνει σε απενεργοποίηση των λογαριασμών.

  6. Σε όποιον δεν προχωρήσει στη σύνδεση με το IRIS επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.500 ευρώ. Η απόφαση επιβολής διοικητικού προστίμου της παρούσης υπόκειται σε ενδικοφανή προσφυγή εντός 30 ημερών από την κοινοποίησή της. Η απόφαση επί της προσφυγής εκδίδεται μέσα σε προθεσμία τριάντα ημερών από την κατάθεση της προσφυγής.

  7. Το ύψος του επιβληθέντος διοικητικού προστίμου μειώνεται στο ήμισυ αν:

α) Ο υπόχρεος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία κοινοποίησης σε αυτόν της σχετικής πράξης και σε κάθε περίπτωση πριν την άσκηση της ενδικοφανούς προσφυγής προβεί σε καταβολή του προστίμου. Η καταβολή αυτή συνεπάγεται την αυτοδίκαιη παραίτηση του υπόχρεου από κάθε δικαίωμα προσβολής ή αμφισβήτησης της πράξης επιβολής προστίμου.

β) Ο υπόχρεος εντός 30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής καταγγελίας ή διενέργειας ελέγχου, καταθέσει στην αρμόδια ελεγκτική υπηρεσία αποδεικτικό έγγραφο από το οποίο προκύπτει η χρήση τερματικού αποδοχής καρτών πληρωμών, μέσων πληρωμής με κάρτα και μέσων πληρωμής με υπηρεσίες άμεσης πληρωμής από λογαριασμό σε λογαριασμό.

  1. Για μη δήλωση επαγγελματικού λογαριασμού, επιβάλλεται στους υπόχρεους διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ.

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

Ενεργοποιήθηκε η πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για όσους αναζητούν δουλειά σε τουρισμό και εστίαση

Σήμερα ενεργοποιήθηκε η νέα δωρεάν εφαρμογή και πλατφόρμα JOBmatch της ΔΥΠΑ για την άμεση διασύνδεση των επιχειρήσεων τουρισμού και εστίασης με όσους ψάχνουν για δουλειά σε αντίστοιχες ειδικότητες. Η πλατφόρμα jobmatch.dypa.gov.gr απευθύνεται στις επιχειρήσεις και η εφαρμογή JOBmatch σε όσους αναζητούν εργασία. 

Η χρήση του καινοτόμου ψηφιακού εργαλείου της ΔΥΠA είναι πολύ απλή:

Οι επιχειρήσεις δημιουργούν δωρεάν στην πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr το προφίλ τους και «αναζητούν υπάλληλο» άμεσα, από τις θέσεις εργασίας που προσφέρουν, επιλέγοντας συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως ενδεικτικά:

  • Ειδικότητα
  • Επιλογή τύπου εργασίας (μόνιμη, εποχική, άλλη)
  • Ημερομηνία έναρξης εργασίας
  • Εύρος μισθού

Αντίστοιχα, όσοι αναζητούν εργασία σε επιχειρήσεις τουρισμού-εστίασης μπορούν να «κατεβάσουν» την εφαρμογή JOBmatch, που είναι διαθέσιμη σε Android (Google Play Store) και IOS (Apple App Store), να δημιουργήσουν προφίλ και να διαμορφώσουν τις επιλογές τους με τη χρήση φίλτρων, όπως ενδεικτικά: 

  • Επαγγέλματα που τους ενδιαφέρουν 
  • Ωράριο 
  • Περιοχή
  • Εύρος μισθού 
  • Ημερομηνία διαθεσιμότητας

Η πλατφόρμα JOBmatch.dypa.gov.gr παρέχει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δουν άμεσα ποιοι υποψήφιοι εργαζόμενοι ταιριάζουν στην αναζήτησή τους, ώστε να τους επιλέξουν και στη συνέχεια να προτείνουν ημέρα και ώρα συνέντευξης. Έτσι, η διαδικασία εύρεσης υπάλληλου, μπορεί πλέον να ολοκληρωθεί σε λιγότερο από 5 λεπτά!

Παράλληλα, κάθε υποψήφιος ενημερώνεται άμεσα από την εφαρμογή JOBmatch μόλις μία επιχείρηση τον επιλέξει για συνέντευξη και έχει την επιλογή αποδοχής ή απόρριψης της πρόσκλησης. Σε περίπτωση αποδοχής, η επιχείρηση βλέπει τα στοιχεία του και επικοινωνεί μαζί του για την πραγματοποίηση της συνέντευξης.

Επίσης, οι υποψήφιοι έχουν τη δυνατότητα να ανανεώνουν τα φίλτρα αναζήτησης όσο συχνά επιθυμούν, διαμορφώνοντας το προφίλ τους ανάλογα με τη διαθεσιμότητά τους και τις επιλογές τους.

Η Δόμνα Μιχαηλίδου, Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης δήλωσε ότι: «Με τη νέα εφαρμογή JOBmatch κάνουμε ακόμα ένα βήμα για τη διασύνδεση των εργαζομένων με τους εργοδότες. Η νέα αυτή καινοτόμος υπηρεσία ξεκινά από τον τουρισμό και την εστίαση, δύο σημαντικούς κλάδους για τη χώρα, στους οποίους καταγράφεται αυξημένη ανάγκη για προσωπικό. Επιβεβαιώνουμε έμπρακτα πως η ΔΥΠΑ πλέον δεν δίνει μόνο επιδόματα αλλά δημιουργεί ευκαιρίες απασχόλησης στους συμπολίτες μας. Αναβαθμίζουμε διαρκώς τις υπηρεσίες της. Με ενεργές δράσεις απασχόλησης, μέσα σε τέσσερα χρόνια έχουμε καταφέρει να μειώσουμε σημαντικά το ποσοστό ανεργίας και να στηρίζουμε την αγορά εργασίας. Συνεχίζουμε».

Ο Διοικητής της ΔΥΠΑ Σπύρος Πρωτοψάλτης δήλωσε: «Η ΔΥΠΑ «ρίχνει στη μάχη» ένα ακόμα καινοτόμο εργαλείο για την αποτελεσματικότερη και άμεση διασύνδεση επιχειρήσεων που ψάχνουν για εργαζόμενους με όσους ψάχνουν για δουλειά. Ξεκινάμε την πιλοτική εφαρμογή στον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης που αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις στην εύρεση προσωπικού και θα αξιολογήσουμε τα αποτελέσματα. Το JOBmatch φέρνει, κυριολεκτικά, στα χέρια των ανέργων, των εργαζομένων και των επιχειρήσεων τη δυνατότητα να συνδέονται σε πραγματικό χρόνο και να αποφασίζουν χωρίς καμία διαμεσολάβηση, σε λίγα μόνο λεπτά, αν θα προχωρήσουν σε συνέντευξη εργασίας. Συνεχίζουμε τον εκσυγχρονισμό της ΔΥΠΑ, την αναβάθμιση της εργαλειοθήκης μας και τον σχεδιασμό νέων υπηρεσιών ώστε να ενισχύσουμε τη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης στην αγορά εργασίας». 

Σημειώνεται ότι η χρήση της πλατφόρμας για τις επιχειρήσεις λειτουργεί αποκλειστικά μέσω browser. Μπορούν να κάνουν είσοδο και εγγραφή μέσω browser από σταθερό υπολογιστή, tablet ή smartphone και η πλατφόρμα λειτουργεί από όλους τους browser  (Chrome, Firefox, Safari, Edge, κ.λπ.).

Για οδηγίες χρήσης και περισσότερες πληροφορίες: 

https://JOBmatch.dypa.gov.gr/ 

www.dypa.gov.gr/JOBmatch 

Continue Reading

BUSINESS-STORIES

POS | Μέχρι πότε μπορεί να γίνει η διασύνδεση με τις ταμειακές μηχανές

Προθεσμία μέχρι τις 10 Ιουνίου έχουν για να διασυνδέσουν τις ταμειακές μηχανές τους και τα POS 7.600 επιχειρήσεις, που διαθέτουν συστήματα τα οποία είναι ασύμβατα μεταξύ τους, ώστε να προχωρήσουν στην άμεση αντικατάσταση ενός από τα δύο.

Ο επιπλέον χρόνος παρέχεται σε 7.600 επιχειρήσεις, καθώς οι συγκεκριμένες παρότι συμμορφώθηκαν με τις υποχρεώσεις τους και πληρούσαν τις σχετικές προϋποθέσεις επιτυχούς διασύνδεσης, διαθέτοντας τερματικά, που συμπεριλαμβάνονται στις Δηλώσεις Συμμόρφωσης των Παρόχων (NSPs/Acquirers) και αναβαθμισμένους ΦΗΜ με τεχνική δυνατότητα διασύνδεσης, εν τέλει δεν κατόρθωσαν να διασυνδεθούν χωρίς δική τους υπαιτιότητα, λόγω τεχνικής αδυναμίας κάποιας εκ των συσκευών τους.

Με απόφαση Πιτσιλή η παράταση

Ειδικότερα, με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργου Πιτσιλή, πήρε παράταση η προθεσμία διασύνδεσης για αυτές τις επιχειρήσεις, ώστε να προβούν, χωρίς τον κίνδυνο επιβολής κυρώσεων, στην προμήθεια ταμειακού συστήματος ή Μέσου Πληρωμής, ο συνδυασμός των οποίων θα διασφαλίζει την δυνατότητα διασύνδεσής τους για την σύννομη λήψη πληρωμών με κάρτα από την επιχείρησή τους.

Οι επιχειρήσεις αυτές έχουν ήδη λάβει σχετικό e-mail από την ΑΑΔΕ, με το οποίο ενημερώνονται για τη σχετική παράταση της διασύνδεσης και τη δυνατότητα πληροφόρησής τους από τον Πίνακα ετοιμότητας διασύνδεσης μοντέλων POS με τύπους ταμειακών μηχανών, ο οποίος βρίσκεται αναρτημένος στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ, στη διεύθυνση https://www.aade.gr/syndyasmoi-tameiakon-mihanon-pos.

Στην ιστοσελίδα αυτή μπορούν να δουν τους συνδυασμούς ταμειακού συστήματος και τερματικού POS, που διασυνδέονται με επιτυχία, ώστε να προβούν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την προμήθεια του κατάλληλου και με ετοιμότητα διασύνδεσης ταμειακού συστήματος με το Μέσο Πληρωμής, που διαθέτουν, ή αντιστρόφως, ανάλογα με την επιλογή τους.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en