Quantcast
Connect with us

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ο Χρήστος Δούκας νέος Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης

Ο πολιτικός μηχανικός Χρήστος Δούκας είναι ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ ΑΕ) μετά από απόφαση της Γ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ.

Ο κ. Δούκας είναι Συντονιστής της Νομαρχιακής Επιτροπής Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ και αναλαμβάνει στο λιμάνι την θέση που μέχρι σήμερα κατείχε ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Έβρου της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Σταυράκογλου. Έτσι το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης από… τα χέρια της ΝΟ.Δ.Ε. της ΝΔ πέρασε στη Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ.


Το σχόλιό μας δεν έχει να κάνει με τα πρόσωπα αλλά με τον τρόπο επιλογής τους από τις εκάστοτε κυβερνήσεις και με τα κομματικά κριτήρια που υπήρχαν, υπάρχουν και απ’ ότι φαίνεται θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Αντιπρόεδρος στον ΟΛΑ τοποθετήθηκε ο οικονομολόγος Αλέξανδρος Παπαχρήστου και μέλος ο Γιώργος Ξενουδάκης, υπάλληλος της ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης.

Εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ παρέμεινε ο Αθανάσιος Λιάγκος, ενώ στο νέο Δ.Σ. θα συμμετέχουν και εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου Έβρου, του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΛΑ και της Οµοσπονδίας Φορτοεκφορτωτών Ελλάδας.

Alexandroupoli Online

Click to comment

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Μπλόκο σε επιστροφές φόρου | Τι πρέπει να ξέρουν οι φορολογούμενοι

Επιστροφές φόρου 93 εκατ. ευρώ βρίσκονται στα «συρτάρια» της ΑΑΔΕ, η οποία αναζητά 130.000 φορολογούμενους για να τους επιστρέψει τα χρήματα που δικαιούνται

Συναγερμό για 38.000 φορολογούμενους άνω των 70 ετών έχει σημάνει η ΑΑΔΕ, σύμφωνα με Τα Νέα. Η Φορολογική Αρχή τούς ψάχνει για να δηλώσουν το IBAN του τραπεζικού τους λογαριασμού προκειμένου να τους επιστρέψει φόρους που δικαιούνται ή ακόμα και ποσά που έχουν κερδίσει στη φορολοταρία.

Επιστροφές φόρου 93 εκατ. ευρώ βρίσκονται στα «συρτάρια» της ΑΑΔΕ, η οποία αναζητά 130.000 φορολογούμενους για να τους επιστρέψει τα χρήματα που δικαιούνται. Από τους φορολογούμενους αυτούς 127.000 είναι φυσικά πρόσωπα με εκκρεμείς επιστροφές φόρου 16 εκατ. ευρώ και 3.000 νομικά πρόσωπα με 77 εκατ. ευρώ.

Σε όλους αυτούς τους φορολογούμενους έχουν σταλεί αλλεπάλληλα μηνύματα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή στην προσωπική τους θυρίδα στο myAADE αλλά χωρίς ανταπόκριση. Φέτος, η έλλειψη IBAN μπλοκάρει και την υποβολή της φορολογικής δήλωσης, με εξαίρεση τις προσυμπληρωμένες δηλώσεις για μισθωτούς και συνταξιούχους, οι οποίες υποβάλλονται αυτόματα από την ΑΑΔΕ.

newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τα χαμηλότερα οικογενειακά επιδόματα στην ΕΕ, πλην των Βούλγαρων, λαμβάνουν οι Έλληνες

Στοιχεία της Eurostat φανερώνουν ότι οι Έλληνες λαμβάνουν τα χαμηλότερα οικογενειακά επιδόματα στην ΕΕ μετά τους Βούλγαρους.

Συγκεκριμένα, για το 2021 το μέσο οικογενειακό επίδομα στην Ελλάδα ανήλθε σε 243 ευρώ ανά κάτοικο έναντι 777 ευρώ στην ΕΕ, δηλαδή ήταν χαμηλότερο από το ένα τρίτο της ΕΕ. Χαμηλότερο ήταν το αντίστοιχο επίδομα μόνο στη Βουλγαρία (161 ευρώ), ενώ η Ρουμανία είχε οριακά υψηλότερο (244 ευρώ).

Συνολικά, το ποσό που διατέθηκε από τον ελληνικό προϋπολογισμό το 2021 για οικογενειακά επιδόματα ανήλθε σε 2,57 δις. ευρώ έναντι 347 δις. ευρώ συνολικά στην ΕΕ.

Λιγότερο από το 50% της ΕΕ τα κοινωνικά επιδόματα

Τα υψηλότερα κατά κεφαλήν οικογενειακά επιδόματα δόθηκαν στο Λουξεμβούργο (3.611 ευρώ), τη Δανία (1.858 ευρώ) και τη Γερμανία (1.575 ευρώ).

Τα οικογενειακά επιδόματα αποτελούσαν το 4,6% των συνολικών κοινωνικών δαπανών στην Ελλάδα έναντι 8,3% στην ΕΕ. Η μέση δαπάνη για κοινωνική προστασία ανά κάτοικο στην Ελλάδα ανήλθε το 2021 σε 4.649 ευρώ έναντι 9.883 ευρώ στην ΕΕ, δηλαδή ήταν χαμηλότερη από το 50%.

Continue Reading

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Φυσικό αέριο: Νέα άνοδος στις τιμές | Τι φοβίζει τις αγορές

Ήταν αρχές του μήνα, όταν τα στοιχήματα των traders που πόνταραν σε άνοδο των τιμών του φυσικού αερίου στην Ευρώπη, εκτινάχθηκαν στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων δύο ετών.

Αναλυτές τότε τόνιζαν ότι η αγορά ανησυχεί για την επάρκεια εφοδιασμού ενόψει του χειμώνα, με αρκετούς να μιλούν για αναβίωση των φόβων της ενεργειακής κρίσης.

Οι δυσάρεστες προβλέψεις επιβεβαιώθηκαν την περασμένη εβδομάδα, καθώς μία σειρά καταλυτών ώθησαν τις τιμές σε πολύμηνα υψηλά, με το σημείο αναφοράς της Ευρώπης, το TTF να βλέπει τα 36 ευρώ ανά μεγαβατώρα (MWh).

Η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα ξανασχεδιάζει τον παγκόσμιο χάρτη του LNG

Το έναυσμα της νέας ανόδου δόθηκε μετά τις προειδοποιήσεις της αυστριακής OMV ότι τα ευρωπαϊκά δικαστήρια θα μπορούσαν να μπλοκάρουν τις πληρωμές τους προς την Gazprom. Αυτό θα είχε ως αποτέλεσμα, της διακοπή της προμήθειας φυσικού αερίου στην Αυστρία, η οποία βασίζεται στην Gazprom για πάνω από το 80% των εισαγωγών της. Η αυστριακή εταιρεία διαβεβαίωσε την αγορά ότι η μονάδα της OMV Gas Marketing & Trading GmbH (OGMT) «θα εξακολουθεί να είναι σε θέση να προμηθεύει τους συμβατικούς πελάτες της με φυσικό αέριο από εναλλακτικές, μη ρωσικές πηγές, μέσω των εκτεταμένων προσπαθειών διαφοροποίησης τα τελευταία χρόνια».

Η Νορβηγία

Επιβαρυντικά στην αγορά επιδρά και η προγραμματισμένη συντήρηση σε ορισμένα από τα περιουσιακά στοιχεία φυσικού αερίου της Νορβηγίας στο τέλος αυτού του μήνα ώθησε επίσης τις τιμές του φυσικού αερίου στην Ευρώπη. Στα τέλη του περασμένου μήνα, οι διαχειριστές χαρτοφυλακίου αύξησαν τα ανοδικά τους στοιχήματα στην τιμή αναφοράς του φυσικού αερίου της Ευρώπης στο υψηλότερο επίπεδο των τελευταίων έξι μηνών, αναμένοντας συνεχιζόμενη αστάθεια καθώς η Ευρώπη αρχίζει τώρα να αποθηκεύει αποθέματα για τον επόμενο χειμώνα.

Οι διαχειριστές χρημάτων ανησυχούν ότι οι απρογραμμάτιστες διακοπές στη Νορβηγία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, η υψηλότερη ζήτηση φυσικού αερίου στην Ασία και το τέλος της τρέχουσας συμφωνίας διαμετακόμισης φυσικού αερίου για τη ροή φυσικού αερίου από τον ρωσικό αγωγό μέσω της Ουκρανίας στα τέλη του 2024 θα μπορούσαν να μειώσουν τον εφοδιασμό με φυσικό αέριο για την Ευρώπη και αυξήσει τις τιμές.

Οι ΑΠΕ

Πιέσεις στην αγορά ασκεί και η πρόβλεψη για εξασθένιση των ανέμων στη Γερμανία, η οποία έχει ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της αιολικής παραγωγής.

Υψηλά η πληρότητα

Την ίδια ώρα τα ποσοστά πληρότητας στις αποθήκες φυσικού αερίου της ΕΕ, βρίσκονται σε ιστορικά υψηλά για την τρέχουσα περίοδο του έτους: όπως δείχνουν τα στοιχεία της Gas Infrastructure Europe,  οι αποθήκες είναι γεμάτες σε ποσοστό άνω του 68%.

Το LNG

Η τάση που επικρατεί συμπαρασύρει και τις ευρωπαϊκές τιμές LNG, οι οποίες την περασμένη εβδομάδα αυξήθηκαν σε υψηλό πέντε μηνών, καθώς οι συνεχιζόμενοι γεωπολιτικοί παράγοντες κινδύνου και η στενότητα στην ευρωπαϊκή προσφορά ενέτειναν τον ανταγωνισμό με άλλους κόμβους παγκόσμιας ζήτησης.

Αυτό αναφέρουν πηγές της αγοράς, σύμφωνα με ανάλυση της S&P Global Commodity Insights, η οποία αξιολόγησε τους δείκτες DES Βορειοδυτικής Ευρώπης και Μεσογείου για τον Ιούλιο στα 10,445 $/MMBtu στις 21 Μαΐου, αυξημένα κατά 33,4 σεντ/MMBtu την ημέρα και στα υψηλότερα επίπεδα από τις 27 Δεκεμβρίου, όταν ήταν 10,756 $/MMBtu.

Την ίδια στιγμή, η Platts αξιολόγησε τον δείκτη East Med στα 10,645 $/MMBtu, επίσης τον υψηλότερο δείκτη από τις 27 Δεκεμβρίου.

Οι τιμές του LNG σε όλη την Ευρώπη βρίσκονται υπό πίεση, με τους συμμετέχοντες στην αγορά να προσπαθούν να ανταγωνιστούν για φορτία έναντι της Ασίας. Τα κύματα καύσωνα στην Ασία έχουν πυροδοτήσει ισχυρότερη εποχική ζήτηση, δημιουργώντας έντονο ανταγωνισμό μεταξύ της ευρωπαϊκής και της ασιατικής προσφοράς LNG.

Συγκριτικά, το JKM έφτασε επίσης πρόσφατα σε υψηλό επίπεδο τιμής 11,498 $/MMBtu στις 20 Μαΐου — το υψηλότερο από τις 18 Δεκεμβρίου — πριν υποχωρήσει ελαφρώς στα 11,485 $/MMBtu στις 21 Μαΐου, σύμφωνα με στοιχεία Commodity Insights.

Δυναμική LNG

Ενώ οι τιμές του φυσικού αερίου ενισχύθηκαν πρόσφατα εν μέσω συνεχιζόμενης γεωπολιτικής αβεβαιότητας και ενός αυστηρότερου περιβάλλοντος εφοδιασμού τόσο για τις ροές των αγωγών όσο και για τις εισαγωγές LNG στην ήπειρο, οι τιμές του ευρωπαϊκού φυσικού αερίου δεν έχουν φτάσει ακόμη στα υψηλά που έφθασαν στα μέσα Απριλίου.

Στενά spreads

Ιστορικά, καθώς οι τιμές TTF αυξάνονται, τα spreads LNG-TTF θα διευρύνονται. Ωστόσο, οι διαφορές LNG-TTF παρέμειναν επίμονα περιορισμένες λόγω του αυξημένου παγκόσμιου ανταγωνισμού για το LNG, ανέφεραν πηγές. Οι έμποροι επεσήμαναν ένα «νέο κανονικό» με προσδοκίες ότι τα spread θα παραμείνουν στενά καθώς οι ευρωπαϊκές προσφορές παραμένουν σχετικά ισχυρές για την προσέλκυση φορτίων.

Η Platts εκτίμησε τις τιμές NWE LNG με έκπτωση 17,5 σεντς/MMBtu στην τιμή του ολλανδικού κόμβου αερίου TTF. Η έκπτωση ήταν κατά μέσο όρο περίπου 41 σεντ/MMBtu φέτος μέχρι στιγμής, σε σύγκριση με τον μέσο όρο του 2023 που ήταν 1,70 $/MMBtu.

Ομοίως, οι τιμές East και West Med ήταν υψηλές σε σύγκριση με το TTF που κατέστησε αντιοικονομική την εισαγωγή LNG, ωθώντας τους συμμετέχοντες στην αγορά της Ευρώπης και της Μεσογείου να αναπληρώσουν την προσφορά σε όγκους αγωγών εσωτερικής ναυσιπλοΐας.

Η αστάθεια στο LNG

Σημειώνεται ότι τα επενδυτικά κεφάλαια ξεκίνησαν να δημιουργούν τις long θέσεις τους από την έναρξη του πολέμου του Ισραήλ στη Γάζα τον Οκτώβριο, ο οποίος πυροδότησε ανησυχίες για τη μεταφορά LNG μέσω της Ερυθράς Θάλασσας.

«Τα κεφάλαια λαμβάνουν υπόψη μια πιθανή μείωση των ροών LNG που διέρχονται από δύο βασικά στενά» του Bab al-Mandab και του στενού του Ορμούζ, δήλωσε ο Tom Marzec-Manser, επικεφαλής ανάλυσης αερίου στη συμβουλευτική εταιρεία ICIS. «Υπάρχει ανοδικός κίνδυνος και επομένως μια λογική για να πάρεις μια θέση long».

Οι περισσότεροι έμποροι και αναλυτές πιστεύουν ότι η ΕΕ δεν θα έχει πρόβλημα να ξαναγεμίσει τις εγκαταστάσεις αποθήκευσης φυσικού αερίου πριν από τον χειμώνα, όταν η ζήτηση θα αυξηθεί.

Ωστόσο, δεν αποκλείουν περαιτέρω μεγάλες διακυμάνσεις των τιμών, ιδιαίτερα με την ανάκαμψη της ζήτησης φυσικού αερίου πρόσφατα, αφού παρέμεινε υποτονική κατά τη διάρκεια της ενεργειακής κρίσης.

Υπάρχει επίσης αβεβαιότητα για το μέλλον του ρωσικού φυσικού αερίου που φτάνει στην ΕΕ μέσω της Ουκρανίας. Μια συμφωνία μεταξύ Κιέβου και Μόσχας για να επιτραπεί η διαμετακόμιση, η οποία αντιπροσωπεύει περίπου το 5% των προμηθειών του μπλοκ, λήγει στα τέλη του τρέχοντος έτους. Η Ουκρανία έχει εκφράσει την πρόθεσή της να μην ανανεώσει τη συμφωνία.

Η αναστάτωση

Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο νηνεμίας στην αγορά φυσικού αερίου στην Ευρώπη, φαίνεται ότι οι traders αναστατώνονται ξανά.

Και αυτό διεφάνη τον περασμένο μήνα κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Flame στο Άμστερνταμ , όπου παράγοντες του κλάδου συμφώνησαν ότι βλέπουν τους κινδύνους να αυξάνονται. Και ως εκ τούτου οι τιμές ανταποκρίνονται…

Οι ανησυχίες περιλαμβάνουν την αβεβαιότητα σχετικά με τις υπόλοιπες ρωσικές ροές μέσω της Ουκρανίας και την ανάκαμψη της ζήτησης φυσικού αερίου στην Ασία. Μια πιο κρύα από το κανονικό χειμερινή κατανάλωση στο σπίτι θεωρείται επίσης πιο πιθανή μετά από δύο διαδοχικές ήπιες χρονιές.

«Βγήκαμε από την κρίση; Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να το πούμε», δήλωσε η Cara MacDonald, επικεφαλής προμήθειας και προέλευσης LNG & καθαρών καυσίμων της RWE AG. «Αν έχουμε έναν κρύο χειμώνα, φέτος, του χρόνου, η ευελιξία από την πλευρά της ζήτησης θα μειωθεί».

Ο μάχη για το LNG

Ο ανταγωνισμός μεταξύ Ευρώπης και Ασίας για το LNG είναι επίσης εδώ για να μείνει, δήλωσε στη Flame ο Patrick Dugas, επικεφαλής του τμήματος εμπορίας LNG της TotalEnergies SE.

Οι εισαγωγές LNG του πρώτου τριμήνου της Κίνας αυξήθηκαν κατά 21% από πέρυσι, ενώ υπάρχουν ενδείξεις αυξανόμενης όρεξης από τις αγορές της Ταϊλάνδης και της Αιγύπτου. Όπως και στην Ευρώπη, το μεγαλύτερο μέρος της ασιατικής αγοράς LNG γίνεται κατά τη διάρκεια της περιόδου θέρμανσης στο βόρειο ημισφαίριο.

«Αν κοιτάξουμε την προθεσμιακή αγορά για τον επόμενο χειμώνα, υπάρχει ένα ασφάλιστρο κινδύνου», υποστήριξε δήλωσε ο Saalfrank της Axpo.

Άλλα ζητήματα που αναφέρθηκαν από τους εμπόρους στο συνέδριο περιλαμβάνουν πιθανή αναστάτωση στις ΗΠΑ κατά την περίοδο των τυφώνων αργότερα μέσα στο έτος και ζητήματα στις εγκαταστάσεις παραγωγής. Οι διακοπές στις εγκαταστάσεις του Freeport στην ακτή του Κόλπου ή στη Νορβηγία, τον μεγαλύτερο προμηθευτή πλέον της Ευρώπης, έχουν εκτοξεύσει τις ευρωπαϊκές τιμές στα ύψη τα τελευταία δύο χρόνια.

«Δεν έχει να κάνει με το τι πραγματικά συμβαίνει, αλλά με το τι περιμένουν οι άνθρωποι να συμβεί», δήλωσε ο Γκρέγκορ Πετ, επικεφαλής αναλυτής της Uniper SE, σε πάνελ στο Flame. «Αυτό δημιουργεί ράλι τιμών από μόνο του».

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΕΒΡΟΣ

Ο Χρήστος Δούκας νέος Πρόεδρος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης

Ο πολιτικός μηχανικός Χρήστος Δούκας είναι ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ ΑΕ) μετά από απόφαση της Γ.Σ. του ΤΑΙΠΕΔ.

Ο κ. Δούκας είναι Συντονιστής της Νομαρχιακής Επιτροπής Έβρου του ΣΥΡΙΖΑ και αναλαμβάνει στο λιμάνι την θέση που μέχρι σήμερα κατείχε ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Έβρου της Νέας Δημοκρατίας Σταύρος Σταυράκογλου. Έτσι το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης από… τα χέρια της ΝΟ.Δ.Ε. της ΝΔ πέρασε στη Ν.Ε. του ΣΥΡΙΖΑ.

Το σχόλιό μας δεν έχει να κάνει με τα πρόσωπα αλλά με τον τρόπο επιλογής τους από τις εκάστοτε κυβερνήσεις και με τα κομματικά κριτήρια που υπήρχαν, υπάρχουν και απ’ ότι φαίνεται θα συνεχίσουν να υπάρχουν.

Αντιπρόεδρος στον ΟΛΑ τοποθετήθηκε ο οικονομολόγος Αλέξανδρος Παπαχρήστου και μέλος ο Γιώργος Ξενουδάκης, υπάλληλος της ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης.

Εκπρόσωπος του ΤΑΙΠΕΔ παρέμεινε ο Αθανάσιος Λιάγκος, ενώ στο νέο Δ.Σ. θα συμμετέχουν και εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου Έβρου, του Σωματείου Εργαζομένων στον ΟΛΑ και της Οµοσπονδίας Φορτοεκφορτωτών Ελλάδας.

Το Alexandroupoli Online σας είχε ενημερώσει έγκυρα και έγκαιρα, από την προηγούμενη εβδομάδα, για την αλλαγή διοίκησης στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης καθώς και ότι πρόεδρος θα αναλάμβανε ο κ. Χρήστος Δούκας (σχετικό άρθρο).

alexpolisonline.com

Click to comment

Απάντηση

ΕΒΡΟΣ

Σταϊκούρας από Κομοτηνή : “Δημιουργούμε καλύτερες συνθήκες με έργα υποδομών στην Περιφέρεια ΑΜ-Θ”

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αλεξανδρούπολη και τη Ροδόπη, όπου συναντήθηκε με τοπικούς φορείς και επιθεώρησε σημαντικά έργα υποδομών στην περιοχή. Η επίσκεψη αυτή είχε ως στόχο την ενημέρωση για την πρόοδο των έργων και την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου και των τοπικών αρχών ενόψει και των Ευρωεκλογών.

Στην Αλεξανδρούπολη, ο Υπουργός επισκέφθηκε το λιμάνι, όπου επιθεώρησε τα έργα αναβάθμισης των υποδομών που βρίσκονται σε εξέλιξη. Οι παρεμβάσεις αυτές αναμένεται να βελτιώσουν τη λειτουργικότητα και την ασφάλεια του λιμανιού, καθιστώντας το έναν ακόμη πιο σημαντικό κόμβο μεταφορών και εμπορίου για την περιοχή.

Στην συνέχεια ο Υπουργός στην Ροδόπη είχε συνάντηση με ιδιωτικές επιχειρήσεις στη ΒΙ.ΠΕ Κομοτηνής.

Ο κ. Σταϊκούρας, σχολιάζοντας την επίσκεψη σε Αλεξανδρούπολη και Ροδόπη τόνισε: «Η βελτίωση των υποδομών στις περιφέρειες είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και την ευημερία των τοπικών κοινωνιών. Είμαστε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε με γρήγορους ρυθμούς και να ολοκληρώσουμε τα έργα που θα ενισχύσουν την ποιότητα ζωής των πολιτών και θα συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής».

Continue Reading

ΕΒΡΟΣ

Έβρος | Συνελήφθη διακινητής ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες

Συνελήφθη την Δευτέρα (20-5-2024) το πρωί στην Εθνική οδό Ορμενίου – Αρδανίου, από αστυνομικούς του Τμήματος Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου, ένας αλλοδαπός διακινητής, ο οποίος προωθούσε στο εσωτερικό της χώρας μη νόμιμους μετανάστες.

Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί συνέλαβαν τον δράστη, διότι τον εντόπισαν να οδηγεί Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο και να μεταφέρει παράνομα στο εσωτερικό της χώρας δέκα (10) μη νόμιμους μετανάστες.

Κατασχέθηκαν το παραπάνω όχημα και ένα κινητό τηλέφωνο. 

Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ορεστιάδας, ενώ την προανάκριση ενεργεί το Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Διδυμοτείχου Ορεστιάδας.

Continue Reading

ΕΒΡΟΣ

Συνάντηση εργασίας της Υφυπουργού Χριστίνας Αλεξοπούλου με εκπροσώπους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Συνάντηση εργασίας είχε, σήμερα (17/05), η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου με τον Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών, Επικοινωνιών και Καλών Πρακτικών κ. Ιρφάν Χατζηγκενέ, εκπροσώπους της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και τους Γενικούς Διευθυντές Μεταφορών και Επικοινωνιών Περιφερειών της χώρας (διά ζώσης και διαδικτυακά) για τους στρατηγικούς στόχους του Εθνικού Σχεδίου Μεταφορών.

Με ομόφωνη απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ, το 2024 έχει ανακηρυχθεί σε έτος «Οδικής Κυκλοφορίας και Ασφάλειας στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης» και το γεγονός αυτό όρισε εν πολλοίς το πλαίσιο της συζήτησης, καθώς λόγω αυτής της ανακήρυξης προγραμματίζεται μία σειρά πολλών δράσεων σε ολόκληρη την ΠΑΜΘ με στόχο την προώθηση της οδικής ασφάλειας και της ασφάλειας των Μεταφορών εν γένει. Παράλληλα, συζητήθηκε και η δημιουργία άτυπου Δικτύου Περιφερειών Ελλάδας σε θέματα Επικοινωνιών και Μεταφορών με την υποστήριξη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Η  Υφυπουργός αναφέρθηκε στις μεταφορές και τους στρατηγικούς στόχους του εθνικού σχεδίου Μεταφορών που αφορούν στην:

  • Οικονομική ανάπτυξη, αποδοτικότητα και λειτουργία του συστήματος μεταφορών, σε Περιφερειακό και Εθνικό επίπεδο.
  • Ενίσχυση της συνδεσιμότητας των μεταφορών, η οποία περιλαμβάνει τη συνδεσιμότητα με τα νησιά και μεταξύ συμπληρωματικών μέσων μεταφοράς, τη συνεργασία των συστημάτων, την εδαφική συνοχή και τη διασυνοριακή σύνδεση με χώρες εντός/εκτός ΕΕ.
  • Εξασφάλιση ενός περιβαλλοντικά βιώσιμου τομέα μεταφορών.
  • Παροχή προσβασιμότητας και κοινωνικής ένταξης σε σχέση με την απασχόληση, την εκπαίδευση και τις κοινωνικές υπηρεσίες για τον πληθυσμό

Μεγάλο μέρος της συζήτησης αφιερώθηκε και στην αδήριτη ανάγκη μείωσης των νεκρών από τροχαία δυστυχήματα, που αποτελεί στόχο του Υπουργείου Μεταφορών, αλλά ταυτόχρονα επί αυτού του σκοπού εργάζεται και η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Ως επιστέγασμα της συνάντησης συμφωνήθηκε η ενίσχυση της συνεργασίας σε όλους τους τομείς αναφορικά με την προώθηση, βελτίωση και αναβάθμιση της ασφάλειας των μεταφορών και της κινητικότητας.

1715933842829

 

1715933842870

 

b511d3f4 f082 4b7a 8bb8 c6b0a2b542c6

Continue Reading

espa logo

espa_logo_en