Connect with us

ΔΟΞΑΤΟ

Η Επανάσταση του 1821 στη Θράκη και τη Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ’ ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη.

 
Μπορεί η Μακεδονία και η Θράκη, όπως και άλλες περιοχές της χώρας, να μην απελευθερώθηκαν από τη μεγαλειώδη και παγκόσμιας ακτινοβολίας Ελληνική Επανάσταση του 1821, σίγουρα όμως και τα μέρη αυτά έχουν το δικό τους μερτικό στην εξέλιξη και την τελική έκβαση της Επανάστασης. 

Άλλωστε, ανάλογης αποφασιστικότητας επαναστατικός ξεσηκωμός ήταν οι δράσεις και οι εκδηλώσεις των υπόδουλων Βορειοελλαδιτών κατά την περίοδο αυτή. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο φαινόμενο του κλεφταρματολισμού, που ήταν ένας συνεχής επαναστατικός ανταρτικός πονοκέφαλος για τους κατακτητές, αλλά κυρίως για τις ηρωικές τοπικές εξεγέρσεις, οι οποίες δεν ήταν άσχετες με την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ’ ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη, οπότε πολύ εύκολα ένας ξεσηκωμός θα καταπνιγόταν στο αίμα. Και αυτό δεν αποφεύχθηκε, αφού οι συνέπειες τόσο για τους αγωνιστές όσο και για τα γυναικόπαιδα ήταν ιδιαίτερα οδυνηρές.

Τα γεγονότα αυτά όμως δεν πέρασαν απαρατήρητα ούτε από τους ξένους, οι οποίοι τα κατέγραψαν και τα πρόβαλαν, ή ακόμη εμπνεύστηκαν από αυτά για να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να καταγγείλουν παράλληλα τις ωμότητες που πραγματοποιήθηκαν. Απόδειξη, ο πίνακας του Αυγούστου Βινσόν που βρίσκεται στο Παρίσι, στο Μουσείο του Λούβρου, και αφορά το ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης τον Σεπτέμβριο του 1821 και κοσμεί το εξώφυλλο του αφιερώματός μας.

Όσο για τους διασωθέντες επαναστατημένους αγωνιστές της περιόδου αυτής, βρέθηκαν στη συνέχεια στη Νότια Ελλάδα για να συνδράμουν τις εκεί πολεμικές επιχειρήσεις, ενώ πολλοί θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας και για την εθνική μας παλιγγενεσία. Αυτό αποδεικνύει πως οι αγράμματοι και απλοϊκοί αγωνιστές γνώριζαν και είχαν μια γενικότερη συγκρότηση σχετικά με το ποιο ήταν το διακύβευμα για το γένος.

Οι σκλαβωμένοι όμως Βορειοελλαδίτες δεν έπαψαν να ξεσηκώνονται και κατά τη λεγόμενη μεταπαναστατική περίοδο, αφού ήξεραν πως αυτός ήταν ο μόνος δρόμος για την απελευθέρωσή τους. Συνέχεια όλων αυτών των ξεσηκωμών ήταν και η ένοπλη φάση του Μακεδονικού Αγώνα (1904-1908).

Ο ελληνισμός, το γένος, ο κόσμος της πονεμένης ρωμιοσύνης, μέσα στα χρόνια της σκλαβιάς βρήκε τρόπους για αυτοοργάνωση και δράση για την επίτευξη οικονομικών και εμπορικών στόχων αλλά και για τη μόρφωση και την παιδεία των υποδούλων, το κτίσιμο ναών και άλλων κοινωφελών έργων, όπως και για την ευρύτερη κοινωνική συμπαράσταση και αντίσταση στον κατακτητή. Και προφανώς όλο αυτό το κοινοτικό πνεύμα θέριευε και τον καημό της ρωμιοσύνης για ελευθερία και εθνική ανάταση. Αυτό αποδεικνύει και την ομοψυχία όλων των σκλαβωμένων Ελλήνων για ξεσηκωμό.

Η κεντρική εικόνα του άρθρου είναι πίνακας του Auguste Vinchon, που βρίσκεται στο Λούβρο, και απεικονίζει το Ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης, το οποίο συνέβη την 1η Σεπτεμβρίου 1821 (περισσότερα εδώ).

Διαβάστε το 8σέλιδο αφιέρωμα της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (25/3/2012)

Πατήστε Fullscreen (κάτω δεξιά) για καλύτερη ανάγνωση


Επιμέλεια αφιερώματος – εισαγωγή: Στέλιος Κούκος
Γράφουν: Βαΐα Δραγάτη, Φάνης Μαλκίδης, Όλγα Μπελεγάκη, Ελένη Σταματιάδου
Κείμενο: Pliny Fisk

Εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Alexandroupoli Online 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΔΟΞΑΤΟ

Οι 86 βουλευτές που εκλέγει ο ΣΥΡΙΖΑ

Δημοσιεύτηκε

στις

Η νέα Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ αποτελείται από 86 πρόσωπα και αναμένεται να αποτελέσει μία «δυνατή» αντιπολίτευση. Ο αρχηγός του κόμματος έχει εκλεχθεί στους νομούς Α’ Ανατολικής Αττικής, Λάρισας και Αχαΐας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, θα «αρνηθεί» την έδρα στη Λάρισα με αποτέλεσμα να εκλεχθεί βουλευτής η Άννα Βαγενά, ενώ φέρεται να καταλήγει εν τέλει στην επιλογή του νομού Αχαΐας.

Η Νέα Δημοκρατία κατάφερε να κερδίσει 158 από τις 300 της Βουλής, σχηματίζοντας κυβέρνηση με αυτοδυναμία.

Δείτε τη λίστα με τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ:

Επικρατείας

Βασίλης Βασιλικός
Έφη Αχτσιόγλου
Πάνος Σκουρλέτης
Αλέκος Φλαμπουράρης

Α’ Αθηνών

Νίκος Βούτσης
Δημήτρης Τζανακόπουλος
Νίκος Φίλης
Χριστόφορος Βερναδάκης

Β1 Βόρειου Τομέα Αθηνών

Ευκλείδης Τσακαλώτος
Κώστας Ζαχαριάδης
Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου
Γιώργος Κατρούγκαλος

Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών

Γιάννης Δραγασάκης
Δημήτρης Βίτσας
Χαρά Καφαντάρη
Θανάσης Παπαχριστόπουλος

Β3 Νοτίου Τομέα Αθηνών

Νίκος Παππάς
Θεανώ Φωτίου
Γιάννης Μουζάλας
Ιωάννης Μπαλάφας
Ραλλία Χρηστίδου

Α’ Πειραιώς

Θοδωρής Δρίτσας

Β’ Πειραιώς

Νίνα Κασιμάτη
Γιάννης Ραγκούσης
Τρύφων Αλεξιάδης

Α’ Ανατολικής Αττικής

Αλέξης Τσίπρας
Χρήστος Σπίρτζης
Νάσος Αθανασίου

Β’ Δυτικής Αττικής

Γιώργος Τσίπρας

Αιτωλοακαρνανίας

Γιώργος Βαρεμένος
Θάνος Μωραΐτης

Αργολίδας

Ιωάννης Γκιόλας

Αρκαδίας

Γιώργος Παπαηλιού

Άρτας

Όλγα Γεροβασίλη

Αχαΐας

Αλέξης Τσίπρας
Σία Αναγνωστοπούλου
Κωνσταντίνος Μάρκου

Βοιωτίας

Γιώτα Πούλου

Δράμας

Θεόφιλος Ξανθόπουλος

Δωδεκανήσου

Νεκτάριος Σαντορινιός

Έβρου

Νατάσα Γκάρα

Ευβοίας

Ευάγγελος Αποστόλου
Μιλτιάδης Χατζηγιαννάκης

Ηλείας

Διονύσιος – Χαράλαμπος Καλαματιανός

Ημαθίας

Φρόσω Καρασαρλίδου

Ηρακλείου

Χάρης Μαμουλάκης
Σωκράτης Βαρδάκης
Νικόλαος Ηγουμενίδης

Θεσπρωτίας

Μάριος Κάτσης

Α’ Θεσσαλονίκης

Κατερίνα Νοτοπούλου
Γιάννης Αμανατίδης
Χρήστος Γιαννούλης
Κώστας Ζουράρις
Αλέξανδρος Τριανταφυλλίδης

Β’ Θεσσαλονίκης

Σωκράτης Φάμελλος
Δώρα Αυγέρη

Ιωαννίνων

Μερόπη Τζούφη

Καβάλας

Σουλτάνα Ελευθεριάδου

Καρδίτσας

Σπύρος Λάππας

Καστοριάς

Ολυμπία Τελιγιορίδου

Κέρκυρας

Χρήστος – Αλέξανδρος Αυλωνίτης

Κιλκίς

Ειρήνη – Ελένη Αγαθοπούλου

Κοζάνης

Καλλιόπη Βέττα

Κορινθίας

Γεώργιος Ψυχογιός

Κυκλάδων

Νικόλας Συρμαλένιος

Λακωνίας

Σταύρος Αραχωβίτης

Λάρισας

Βασίλειος Κόκκαλης
Αλέξης Τσίπρας

Λασιθίου

Εμμανουήλ Θραψανιώτης

Λέσβου

Γιάννης Μπουρνούς

Μαγνησίας

Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος
Κατερίνα Παπανάτσιου

Μεσσηνίας

Αλέξης Χαρίτσης

Ξάνθης

Χουσεϊν Ζέϊμπεκ

Πέλλας

Θεοδώρα Τζάκρη

Πιερίας

Μπέττυ Σκούφα

Πρέβεζας

Κωνσταντίνος Μπάρκας

Ρεθύμνης

Ανδρέας Ξανθός

Ροδόπης

Τάκης Χαρίτου

Σερρών

Λευτέρης Αβραμάκης

Τρικάλων

Αθανάσιος Παπαδόπουλος

Φθιώτιδας

Ιωάννης Σαρακιώτης

Φλώρινας

Πέτη Πέρκα

Χαλκιδικής

Κυριακή Μαλάμα

Χανίων

Παύλος Πολάκης

Χίου

Ανδρέας Μιχαηλίδης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΟΞΑΤΟ

Αυτοί είναι οι 158 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας

Δημοσιεύτηκε

στις

Η Νέα Δημοκρατία και ο Κυριάκος Μητσοτάκης κατάφεραν να κερδίσουν τις εθνικές εκλογές του Ιουλίου 2019. Συνολικά, 158 βουλευτές από τη ΝΔ εκλέγονται ενώ από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, στην Βουλή μπαίνουν 86 πρόσωπα.

Αναλυτικά τα «γαλάζια» πρόσωπα που εκλέχθηκαν:

Επικρατείας

Πικραμένος Παναγιώτης
Γιαννάκου Μαριόρη (Μαριέττα)
Γεραπετρίτης Γεώργιος
Θεοδωρικάκος Παναγιώτης (Τάκης)
Ταραντίλης Χρήστος

Α’ Αθηνών

Κεφαλογιάννη Όλγα
Κικίλιας Βασίλειος
Πλεύρης Αθανάσιος (Θάνος)
Κακλαμάνης Νικήτας
Συρίγος Ευάγγελος (Άγγελος)
Μπογδάνος Κωνσταντίνος
Πιπιλή Φωτεινή

Β1′ βορείου τομέα Αθηνών

Χατζηδάκης Κωνσταντίνος (Κωστής)
Γεωργιάδης Σπυρίδων – Άδωνις
Κεραμέως Νίκη
Κουμουτσάκος Γεώργιος
Ρουσόπουλος Θεόδωρος (Θόδωρος)
Καιρίδης Δημήτριος
Ράπτη Ζωή

Β2′ δυτικού τομέα Αθηνών

Μητσοτάκης Κυριάκος
Βαρβιτσιώτης Μιλτιάδης
Λοβέρδος Ιωάννης – Μιχαήλ (Γιάννης)

Β3′ νοτίου τομέα Αθηνών

Δένδιας Νικόλαος – Γεώργιος
Κυρανάκης Κωνσταντίνος
Χατζηδάκης Διονύσιος
Θεοχάρης Θεοχάρης (Χάρης)
Καραμανλή Άννα
Βούλτεψη Σοφία
Παπαδημητρίου Χαράλαμπος (Μπάμπης)
Καλλιάνος Ιωάννης
Σπανάκης Βασίλειος – Πέτρος

Α’ Πειραιώς

Κατσαφάδος Κωνσταντίνος
μελάς Ιωάννης
Μανωλάκος Νικόλαος
Δούνια Παναγιώτα (Νόνη)
Μπουτσικάκης Χριστοφόρος-Εμμανουήλ

Β’ Πειραιώς

Τραγάκης Γιάννης
Μαρκόπουλος Δημήτριος

Α’ ανατολικής αττικής

Μαρτίνου γεωργία
Βορίδης Μαυρουδής (Μάκης)
Βλάχος Γεώργιος
Οικονόμου Βασίλειος

Β’ δυτικής αττικής

Μπούρας Αθανάσιος
Λιάκος Ευάγγελος
Κότσιρας Γεώργιος

Αιτωλοακαρνανίας

Καραγκούνης Κωνσταντίνος
Σαλμάς Μάριος
Λίβανος Σπυρίδων – Παναγιώτης (Σπήλιος)

Αργολίδος

Ανδριανός Ιωάννης

Αρκαδίας

Βλάσης Κωνσταντίνος

Άρτας

Στύλιος Γεώργιος

Αχαΐας

Μητσοτάκης Κυριάκος
Τσιγκρής Άγγελος
Κατσανιώτης Ανδρέας
Φωτήλας Ιάσων

Βοιωτίας

Κουτσούμπας Ανδρέας

Γρεβενών

Πάτσης Ανδρέας

Δράμας

Μπλούχος Κωνσταντίνος

Δωδεκανήσου

Κονσόλας Εμμανουήλ (Μάνος)
Υψηλάντης Βασίλειος – Νικόλαος
Ιατρίδη Τσαμπίκα (Μίκα)
Παππάς Ιωάννης

Έβρου

Δημοσχάκης Αναστάσιος
Δερμεντζόπουλος Χρήστος
Κελέτσης Σταύρος

Ευβοίας

Κεδικόγλου Συμεών (Σίμος)
Έμπιλης Αθανάσιος
Πνευματικός Σπυρίδων

Ευρυτανίας

Κοντογέωργος Κωνσταντίνος

Ζακύνθου

Ακτύπης Διονύσιος του Δημήτριου

Ηλείας

Αυγερινοπούλου Διονυσία – Θεοδώρα
Τζαβάρας Κωνσταντίνος
Νικολακόπουλος Ανδρέας

Ημαθίας

Βεσυρόπουλος Απόστολος
Μπαρτζώκας Αναστάσιος
Τσαβδαρίδης Λάζαρος

Ηράκλειου

Αυγενάκης Ελευθέριος
Σενετάκης Μάξιμος

Θεσπρωτίας

Γιογιάκας Βασίλειος

Α’ Θεσσαλονίκης

Καραμανλής Κωνσταντίνος
Γκιουλέκας Κωνσταντίνος
Ράπτη Ελένη
Καλαφάτης Σταύρος
Σιμόπουλος Ευστράτιος (Στράτος)
Ευθυμίου Άννα
Κουβέλας Δημήτριος

Β’ Θεσσαλονίκης

Καράογλου Θεόδωρος
Αναστασιάδης Σάββας
Βαρτζόπουλος Δημήτριος

Ιωαννίνων

Τασούλας Κωνσταντίνος
Καλογιάννης Σταύρος
κεφάλα Μαρία – Αλεξάνδρα
Αμυράς Γεώργιος

Καβάλας

Παναγιωτόπουλος Νικόλαος
Πασχαλίδης Ιωάννης
Λαζαρίδης μακάριος

Καρδίτσας

Τσιάρας Κωνσταντίνος
Κότσος Γεώργιος
Σκόνδρα Ασημίνα

Καστοριάς

Τζηκαλαγιάς Ζήσης

Κέρκυρας

Γκίκας Στέφανος

Κεφαλληνίας

Καππάτος Παναγής

Κιλκίς

Γεωργαντάς Γεώργιος

Κοζάνης

Κωνσταντινίδης Ευστάθιος
Βρυζίδου Παρασκευή
Παπαδόπουλος Μιχαήλ (Μιχάλης)
Αμανατίδης Γεώργιος

Κορινθίας

Δήμας Χρίστος
Ταγαράς Νικόλαος
Σουκούλη – Βιλιάλη Μαρία Ελένη (Μαριλένα)

Κυκλάδων

Ιωάννης Βρούτσης
Κατερίνα Μονογιού
Φίλιππος Φορτωμάς

Λακωνίας

Θανάσης Δαβάκης
Νεοκλής Κρητικός

Λάρισας

Μάξιμος Χαρακόπουλος
Χρήστος Κέλλας
Στέλλα Μπίζιου

Λασιθίου

Ιωάννης Πλακιωτάκης

Λέσβου

Χαράλαμπος Αθανασίου

Λευκάδα

Θανάσης Καββαδάς

Μαγνησίας

Χρήστος Μπούκωρος
Ζέττα Μακρή
Θανάσης Λιούπης
Κωνσταντίνος Μαραβέγιας

Μεσσηνίας

Αντώνης Σαμαράς
Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Μίλτος Χρυσομάλλης
Περικλής Μαντάς

Ξάνθης

Σπύρος Τσιλιγγίρης

Πέλλας

Γιώργος Καρασμάνης
Διονύσης Σταμενίτης
Λάκης Βασιλειάδης

Πιερίας

Φώντας Μπαραλιάκος
Άννα Μάνη-Παπαδημητρίου
Σάββας Χιονίδης

Πρέβεζα

Στέργιος Γιαννάκης

Ρεθύμνης

Γιάννης Κεφαλογιάννης

Ροδόπης

Ευριπίδης Στυλιανίδης

Σάμου

Χριστόδουλος Στεφανάδης

Σερρών

Κώστας Καραμανλής
Φωτεινή Αραμπατζή
Τάσος Χατζηβασιλείου
Θεόφιλος Λεονταρίδης

Τρικάλων

Κωνσταντίνος Σκρέκας
Αθανάσιος Λιούτας
Κατερίνα Παπακώστα-Παλιούρα

Φθιώτιδας

Χρήστος Σταϊκούρας
Ιωάννης Οικονόμου
Γεώργιος Κοτρωνιάς
Θέμης Χειμάρας

Φλώρινας

Ιωάννης Αντωνιάδης

Φωκίδας

Ιωάννης Μπουγάς

Χαλκιδικής

Γιώργος Βαγιωνάς

Χανίων

Ντόρα Μπακογιάννη
Κωνσταντίνος-Μανούσος Βολουδάκης
Βασίλης Διγαλάκης

Χίου

Νότης Μηταράκης

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΟΞΑΤΟ

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής στα τμήματα μάθησης του ΚΔΒΜ Δήμου Δοξάτου

Δημοσιεύτηκε

στις

Ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο/η ότι ο Δήμος Δοξάτου, το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης) και το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης συνεχίζουν επιτυχώς τη λειτουργία του Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Δοξάτου στο οποίο θα υλοποιηθούν προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων με εκπαιδευτικές δράσεις Εθνικής και Τοπικής Εμβέλειας.

Στο Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Δοξάτου μπορούν να δημιουργηθούν τμήματα για τα ακόλουθα προγράμματα:

 

Α/Α ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΩΡΕΣ
1 3.1 Επεξεργασία Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι) 50
2 3.2 Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ) 50
3 3.3 Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα (ΙΙΙ) 50
4 3.4 Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή 25
5 3.5 Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social media) 25
6 3.6 Δημιουργία Ιστοσελίδας 50
7 3.7 Ηλεκτρονική εφημερίδα 50

 

Τα προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν ενήλικες ανεξαρτήτως χώρας καταγωγής, ηλικίας και μόρφωσης, καθώς και μέλη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων. Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης και η υποβολή φωτοτυπίας της αστυνομικής ταυτότητας. 

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

 

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής έως 27/6/2019 απευθυνθείτε:

Τηλ. : 2521352406

Ταχ. Διεύθυνση: Δημαρχείο Καλαμπακίου Νεροφράκτη και Κανάρη γωνία

Email: dimarxos@doxato.gr

 

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.    

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΟΞΑΤΟ

Δήμος Δοξάτου | Μείωση δημοτικών τελών για οικονομικά αδύναμους δημότες και ευπαθείς ομάδες πληθυσμού

Δημοσιεύτηκε

στις

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Δοξάτου, με την αριθ. 68/2019 απόφαση,  αποφάσισε την μείωση και τον καθορισμό ποσοστών μείωσης Δημοτικών τελών για απόρους άτομα με αναπηρία, μογονεικές, τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες ως εξής:  

1) Μείωση 50% σε:

  • Τρίτεκνες οικογένειες με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ως 12.000€
  • Μονογονεϊκές Οικογένεις με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα ως 12.000€
  • Οικογένειες με ΑΜΕΑ με ποσοστό αναπηρίας 67% ως 80% & με οικογενειακό εισόδημα έως 12.000,00€ χωρίς να προσμετρείται στο εισόδημα , το επίδομα που μπορεί να παίρνει
  • Οικονομικά αδύνατους, των οποίων το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα δεν ξεπερνά τις 6.000,00 και ατομικό τις 4.000,00€.

2) Απαλλαγή 100%

  • Άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) γονέας ή τέκνο με ποσοστό αναπηρίας 80% και άνω και οικογενειακό εισόδημα έως 16.000,00€ χωρίς να προσμετρείται στο εισόδημα , το επίδομα που μπορεί να παίρνει.
  • Οικογένειες που δύο μέλη της είναι ΑΜΕΑ με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67% και οικογενειακό εισόδημα έως 16.000,00€ χωρίς να προσμετρείται στο εισόδημα , το επίδομα που μπορεί να παίρνει.
  • Μονογονεϊκές οικογένειες με ετήσιο εισόδημα έως 6.000€
  • Πολύτεκνες οικογένειες με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα έως 16.000€
  • Οικονομικά αδύνατες Οικογένειες που το οικογενειακό εισόδημά τους δεν ξεπερνά ετησίως τις 4.000€ και το ατομικό τις 2.500€

 

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ ΚΕΠ (ΑΓ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, ΔΟΞΑΤΟΥ, ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΓΙΩΝ) ΕΩΣ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ (για όλες τις κατηγορίες):

  • Εντυπη υπογεγραμμένη αίτηση(κατά το πρώτο τετράμηνο κάθε έτουςκαι θα αφορούν το τρέχον έτος.
  • Υπεύθυνη δήλωση για το αληθές των δικαιολογητικών και ότι αν κάποιο δικαιολογητικό βρεθεί άκυρο θα επιστρέψουν το ποσό που ευεργετήθηκαν στο τριπλάσιο.
  • Βεβαίωση μονίμου κατοικίας
  • Αντίγραφο Δ.Α.Τ
  • Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
  • Αντίγραφο λογαριασμού ΔΕΗ
  • Μισθωτήριο Συμβόλαιο ενοικιαζόμενης κατοικίας
  • Ε1 και εκκαθαριστικό προηγούμενου έτους

 

Επιπλέον:

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΗΡΩΝ:

1.Απόφαση Υγειονομικής Επιτροπής σε ισχύ

ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΠΟΡΩΝ

1.Έντυπο Ε9

2.Υπεύθυνη Δήλωση για την μη υποβολή φορολογικής δήλωσης  λόγω μη ύπαρξης

3.πόφαση υπαγωγής στην Δωρεάν φαρμακευτική περίθαλψη ή απόκομα καταβολής επιδόματος πρόνοιας .

Η χρήση των παραπάνω στοιχείων θα γίνει μόνο για τον λόγο της μείωσης ή απαλλαγής των τελών και ο Δήμος δεσμεύεται στην τήρηση του απορρήτου όλων των στοιχείων που προκύπτουν από τα έγγραφα και για την μη δημοσιοποίησή τους

Για την κατηγορία των τελών και φόρων που εισπράττονται από την ΔΕΗ η απόφαση θα ισχύσει από το επόμενο έτος ενώ για την κατηγορία των τελών φόρων που εισπράττονται από τον Δήμο (ύδρευσης και αποχέτευσης) η απόφαση θα ισχύσει από το τρέχον έτος και με όριο κατανάλωσης τα 150 m3 κυβικά μέτρα.

Τα παραπάνω ισχύουν μέχρι να τροποποιηθούν με σχετική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Από το Γραφείο Δημάρχου

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
aigaion
Island-thassos-banner
professional camera ad
filippidis marmara banner
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η Επανάσταση του 1821 στη Θράκη και τη Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε

στις

Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ’ ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη.

 Μπορεί η Μακεδονία και η Θράκη, όπως και άλλες περιοχές της χώρας, να μην απελευθερώθηκαν από τη μεγαλειώδη και παγκόσμιας ακτινοβολίας Ελληνική Επανάσταση του 1821, σίγουρα όμως και τα μέρη αυτά έχουν το δικό τους μερτικό στην εξέλιξη και την τελική έκβαση της επανάστασης.

Άλλωστε, ανάλογης αποφασιστικότητας επαναστατικός ξεσηκωμός ήταν οι δράσεις και οι εκδηλώσεις των υπόδουλων Βορειοελλαδιτών κατά την περίοδο αυτή. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο φαινόμενο του κλεφταρματολισμού, που ήταν ένας συνεχής επαναστατικός ανταρτικός πονοκέφαλος για τους κατακτητές, αλλά κυρίως για τις ηρωικές τοπικές εξεγέρσεις, οι οποίες δεν ήταν άσχετες με την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ’ ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη, οπότε πολύ εύκολα ένας ξεσηκωμός θα καταπνιγόταν στο αίμα. Και αυτό δεν αποφεύχθηκε, αφού οι συνέπειες τόσο για τους αγωνιστές όσο και για τα γυναικόπαιδα ήταν ιδιαίτερα οδυνηρές.

Τα γεγονότα αυτά όμως δεν πέρασαν απαρατήρητα ούτε από τους ξένους, οι οποίοι τα κατέγραψαν και τα πρόβαλαν, ή ακόμη εμπνεύστηκαν από αυτά για να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να καταγγείλουν παράλληλα τις ωμότητες που πραγματοποιήθηκαν. Απόδειξη, ο πίνακας του Αυγούστου Βινσόν που βρίσκεται στο Παρίσι, στο Μουσείο του Λούβρου, και αφορά το ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης τον Σεπτέμβριο του 1821 και κοσμεί το εξώφυλλο του αφιερώματός μας.

Όσο για τους διασωθέντες επαναστατημένους αγωνιστές της περιόδου αυτής, βρέθηκαν στη συνέχεια στη Νότια Ελλάδα για να συνδράμουν τις εκεί πολεμικές επιχειρήσεις, ενώ πολλοί θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας και για την εθνική μας παλιγγενεσία. Αυτό αποδεικνύει πως οι αγράμματοι και απλοϊκοί αγωνιστές γνώριζαν και είχαν μια γενικότερη συγκρότηση σχετικά με το ποιο ήταν το διακύβευμα για το γένος.

Οι σκλαβωμένοι όμως Βορειοελλαδίτες δεν έπαψαν να ξεσηκώνονται και κατά τη λεγόμενη μεταπαναστατική περίοδο, αφού ήξεραν πως αυτός ήταν ο μόνος δρόμος για την απελευθέρωσή τους. Συνέχεια όλων αυτών των ξεσηκωμών ήταν και η ένοπλη φάση του Μακεδονικού Αγώνα (1904-1908).

Ο ελληνισμός, το γένος, ο κόσμος της πονεμένης ρωμιοσύνης, μέσα στα χρόνια της σκλαβιάς βρήκε τρόπους για αυτοοργάνωση και δράση για την επίτευξη οικονομικών και εμπορικών στόχων αλλά και για τη μόρφωση και την παιδεία των υποδούλων, το κτίσιμο ναών και άλλων κοινωφελών έργων, όπως και για την ευρύτερη κοινωνική συμπαράσταση και αντίσταση στον κατακτητή. Και προφανώς όλο αυτό το κοινοτικό πνεύμα θέριευε και τον καημό της ρωμιοσύνης για ελευθερία και εθνική ανάταση. Αυτό αποδεικνύει και την ομοψυχία όλων των σκλαβωμένων Ελλήνων για ξεσηκωμό.

Διαβάστε το 8σέλιδο αφιέρωμα της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ (25/3/2012)

Επιμέλεια αφιερώματος – εισαγωγή: Στέλιος Κούκος
Γράφουν: Βαΐα Δραγάτη, Φάνης Μαλκίδης, Όλγα Μπελεγάκη, Ελένη Σταματιάδου
Κείμενο: Pliny Fisk

Πατήστε Fullscreen (κάτω δεξιά) για καλύτερη ανάγνωση

Alexandroupoli Online

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ

Γλύκατζη-Αρβελέρ | Ξυπνήστε! Έχουμε τον Μέγα Αλέξανδρο θαμμένο στη Βεργίνα

Δημοσιεύτηκε

στις

Ακόμη μία ανατρεπτική τοποθέτηση για το πού βρίσκεται ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου έκανε η Ελένη Γλύκατζη Αρβελέρ, σε συνέντευξή της στο Πρακτορείο Magazine με αφορμή την κυκλοφορία του νέου της βιβλίου «Ο Μέγας Αλέξανδρος των Βυζαντινών».

Η 92χρονη ιστορικός επιμένει πως ο Μέγας Αλέξανδρος είναι θαμμένος στον τάφο του Φιλίππου στη Βεργίνα λέγοντας, μάλιστα, πως «συμφωνεί απόλυτα με τα ευρήματα των Αμερικανών».

«Οι Αμερικανοί λένε ότι αποκλείεται να είναι ο Φίλιππος στον τάφο της Βεργίνας», λέει και αποκαλύπτει ότι στον σκελετό του λεγόμενου Φιλίππου βρέθηκαν ίχνη ενός ορυκτού, που λέγεται χουντίτις. «Κανείς δεν ήξερε τι ήταν και το έστειλαν στον Δημόκριτο και ο υπεύθυνος είπε ότι το ορυκτό είναι μόνο αιγυπτιακό και το χρησιμοποιούσαν στην Αίγυπτο για τις μούμιες», σημειώνει.

«Από κάτι τέτοια λέω να ξυπνήσουμε. Έχουμε τον Μέγα Αλέξανδρο στη Βεργίνα», υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.

Χαρακτηριστικά η κυρία Αρβελέρ αναφέρει στη συνέντευξή της:

«Στο νεκροκρέβατο του λεγομένου Φιλίππου (στη Βεργίνα) βλέπουμε ένα Διόνυσο και έναν σάτυρο. Όταν ο Αλέξανδρος φτάνει στην Τύρο, συναντά τέτοια αντίσταση που νομίζει ότι πρέπει να την εγκαταλείψει. Το βράδυ, βλέπει στον ύπνο του έναν σάτυρο και ως μαθητής του Αριστοτέλη καταλαβαίνει σα- τύρος, ότι η “Τύρος δική σου”. Μένει και παίρνει την Τύρο. Όταν ο Αλέξανδρος έγινε ο κατακτητής των κατακτητών έστειλε στους Έλληνες μία προσταγή: να τον κάνουν θεό.

Οι Σπαρτιάτες είπαν ότι αφού θέλει να γίνει θεός ας γίνει. Οι Αθηναίοι άρχισαν κουβέντα. Ο Δημάδης, αν θυμάμαι καλά, φίλος του Αλεξάνδρου, τους είπε να τον κάνουν 13ο Ολύμπιο. Οι Αθηναίοι θύμωσαν και έβαλαν πρόστιμο στο Δημάδη. Και αυτός τους είπε: “Όποιος κρατάει τον ουρανό, χάνει τη γη”.

Οι Αθηναίοι φοβήθηκαν ότι ο Αλέξανδρος θα έστελνε ένα άγημα και έτσι τον έκαναν Διόνυσο. Και βγήκε ο περίφημος ο Διογένης και είπε: “Αν κάνατε αυτόν Διόνυσο, εμένα να με κάνετε σέραπι”. Διόνυσος και σέραπις επάνω στο νεκροκρέβατο (στον βασιλικό τάφο στη Βεργίνα) καταλαβαίνουμε ότι θα μπορούσε να είναι μόνο του Αλεξάνδρου και όχι του Φιλίππου».

Ποια είναι η σύνδεση του Μεγάλου Αλεξάνδρου με τους Βυζαντινούς;

«Οι Βυζαντινοί είναι συνέχεια των Ρωμαίων. Οι Ρωμαίοι θεωρούσαν τον Μέγα Αλέξανδρο ως το μεγαλύτερο κατακτητή, τον αήττητο στρατάρχη και στην Αλεξάνδρεια, όπου ήταν το μαυσωλείο, είχαμε επισκέψεις Ρωμαίων αυτοκρατόρων, νομίζοντας ότι είναι εκεί ο Αλέξανδρος. Είμαι πεπεισμένη ότι δεν ήταν εκεί».

Γιατί η Ελένη Αρβελέρ πιστεύει ότι ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν θαμμένος στην Αλεξάνδρεια;

«Στο “χρονικό της Βεργίνας” ο Ανδρόνικος λέει: “όταν είδα τον Μεγαλέξανδρο στη ζωφόρο, στεφανηφόρο, είπα ‘Μεγαλέξανδρος’, αλλά όντας σίγουρος ότι ο Μεγαλέξανδρος είναι θαμμένος στην Αλεξάνδρεια τον απέκλεισα κι έτσι απέκλεισα τον Φίλιππο Γ’, γιατί αυτός ήταν απόλεμος, καθυστερημένος… οπότε δε μου έμενε παρά ο Φίλιππος Β’…”Κι έτσι έχουμε όλη τη Βεργίνα ως μνημείο του Φίλιππου Β’, γιατί όλοι είναι πεπεισμένοι ότι ο Αλέξανδρος είναι στην Αλεξάνδρεια. Υπάρχουν πάνω από πενήντα μνείες ότι ο Αλέξανδρος είναι στην Αλεξάνδρεια. Τις έπιασα μία μία.

Όλες οι μνείες για την ταφή του Αλεξάνδρου στην Αλεξάνδρεια είναι τρεις αιώνες μετά. Μέσα στον τάφο του λεγομένου Φιλίππου υπάρχει το ομοίωμα του Αλεξάνδρου. Λέω στον Ανδρόνικο “Βρε Μανώλη, είναι δυνατόν βασιλεύς βασιλεύων να είναι μέσα σε τάφο, αν είναι ο Φίλιππος; Γιατί, αν ήταν ο Φίλιππος τότε ο Αλέξανδρος ήταν βασιλεύς βασιλεύων και τον βάζουν μέσα σε τάφο;”. “Έλα βρε Ελένη, ο Αλέξανδρος είναι θαμμένος στην Αλεξάνδρεια”, μου είπε».

Ένα από τα πιο σημαντικά ευρήματα που στηρίζουν τη θεωρία της για το πού βρίσκεται το τάφος του Αλέξανδρου είναι αυτά των Αμερικανών.

«Οι Αμερικανοί ανθρωπολόγοι, βρήκαν ένα σκελετό εκτός του τάφου, αλλά στη Βεργίνα. Ο σκελετός φέρνει ένα τραύμα στην κνήμη, ακριβώς όπως ήταν του Φιλίππου. Οπότε, ο σκελετός αυτός που είναι και μεγαλύτερος από το θώρακα που έχουν βρει στη Βεργίνα και ο οποίος θώρακας είναι ακριβώς ο ίδιος που φορούσε ο Μεγαλέξανδρος στη μάχη των Γαυγαμήλων, στο περίφημο ψηφιδωτό της Πομπηίας.

Οπότε, οι Αμερικανοί λένε ότι αποκλείεται να είναι ο Φίλιππος στον τάφο της Βεργίνας.

Επίσης, στον σκελετό του λεγόμενου Φιλίππου βρέθηκαν ίχνη ενός ορυκτού, που λέγεται χουντίτις. Κανείς δεν ήξερε τι ήταν και το έστειλαν στον Δημόκριτο και ο υπεύθυνος είπε ότι το ορυκτό είναι μόνο αιγυπτιακό και το χρησιμοποιούσαν στην Αίγυπτο για τις μούμιες.

Από κάτι τέτοια λέω να ξυπνήσουμε. Έχουμε τον Μέγα Αλέξανδρο στη Βεργίνα.

Άλλωστε, υπάρχει ένα ολόκληρο βιβλίο του Παπαζώη, ο οποίος από την αρχή φώναζε ότι ήταν ο Μέγας Αλέξανδρος και όχι ο Φίλιππος. Όλοι δέχονται ότι σε έναν από τους βασιλικούς τάφους της Βεργίνας, υπάρχει ο σκελετός του μικρού Αλεξάνδρου, του γιου του δηλαδή. Αυτόν τον βρήκαν στεφανωμένο. Είναι όλοι σίγουροι ότι είναι ο μικρός.

Τι περιμένουν για να κάνουν την οστεϊκή ανάλυση του μικρού με τη Βεργίνα;

Την έχουν κάνει και είπαν ότι έχει σχέση. Βεβαίως, αν είναι ο μπαμπάς του έχει σχέση. Είπαν ότι έχει σχέση, επειδή είναι ο Φίλιππος, ο παππούς του.

Αν όμως κάνουν και την ανάλυση του «Αμερικανού» Φιλίππου θα ξέρουμε ότι αν και τα τρία συνάδουν, σίγουρα έχουμε τον Αλέξανδρο στη Βεργίνα. Αλλά δεν το κάνουν αυτό…».

Το θέμα της ταφής του Μεγάλου Αλεξάνδρου επανέρχεται συνεχώς – Η Αρβελέρ παραθέτει τα γεγονότα με χρονική ακολουθία:

«Όταν πεθαίνει ο Αλέξανδρος στη Βαβυλώνα, τον μεταφέρουν στη Δαμασκό. Αν πρόκειται να πάει να ταφεί στην Αλεξάνδρεια δεν είναι ο δρόμος από τη Βαβυλώνα στη Δαμασκό, αλλά από την άλλη μεριά.

Στη Δαμασκό, έχει πάει αντιπρόσωπος του Περδίκκα, αντιβασιλέα του Μακεδόνα, για να πάρει τον Αλέξανδρο.

Εκεί καταφθάνει ο Πτολεμαίος ο Αιγύπτιος και κλέβει τη σωρό και τη μεταφέρει στη Μέμφιδα, περιμένοντας να κάνει το μαυσωλείο στην Αλεξάνδρεια. Στη Μέμφιδα υπάρχουν δύο φρουροί Μακεδόνες. Το μαυσωλείο στην Αλεξάνδρεια γίνεται μετά από 20 χρόνια.

Η ελληνιστική εποχή είναι γεμάτη σκοτωμούς και φόνους. Είναι μία αιματηρή εποχή της ελληνικής ιστορίας.

Οι φρουροί Μακεδόνες μεταφέρουν τον Αλέξανδρο τον οποίο έχουν θάψει ελληνικό τω τρόπω, δηλαδή τον έχουν κάψει, χωρίς να καούν τα κόκκαλα και τον έχουν βάλει με τα πορφυρά μέσα, αυτά που βρήκαν στη Βεργίνα.

Οπότε φτάνει ξανά στη Δαμασκό και από εκεί η Ευρυδίκη και ο άντρας της ο Φίλιππος Γ’ τον μεταφέρουν στη Μακεδονία. Γιατί δε γίνεται ντόρος στη Μακεδονία; Γιατί η βασίλισσα Ευρυδίκη είναι αυτή που διοικεί και είναι η πρώτη εχθρός της Ολυμπιάδας.

Αν φτάσει ο Αλέξανδρος, γιος της Ολυμπιάδας στη Μακεδονία, η Ολυμπιάδα θα είναι η πρώτη των πρώτων, οπότε η Ευρυδίκη χάνει κάθε φήμη και αίγλη. Οπότε, ή κρατά στο σκελετό μυστικό ή τον θάβουν με διακριτικότητα.

Έχουμε ένα επίγραμμα του 1ου αιώνος από το Μακεδόνα ποιητή Αδαίο, που γράφει:

«Αν θέλεις να υμνήσεις τον τύμβο του Αλεξάνδρου ψάξε τον σε δύο ηπείρους”, η μία είναι η Αίγυπτος εκεί όπου όλος ο κόσμος νομίζει ότι θάφτηκε, η άλλη; Αυτά αναφέρω στο βιβλίο και κανείς δε μιλάει».

Ο Λουκιανός έχει γράψει ότι ο Αλέξανδρος θα ήθελε να ξαναζήσει για να δει όσα ιστορούνται για εκείνον.

«Λέει και κάτι άλλο πολύ σοβαρό. Ότι πολύς αγώνας θα γίνει μετά το θάνατό του μεταξύ των επιγόνων.

Ο Μέγας Αλέξανδρος ζούσε σε μία εποχή που ήξερε ότι γύρω του υπάρχουν φιλοδοξίες, ματαιοδοξία και όλα τα πράγματα τα τελείως ανθρώπινα, τα οποία κάνουν αυτή τη στιγμή και οποιαδήποτε άλλη στιγμή στην ιστορία να μην έχουμε σίγουρη απάντηση».

Αισθάνεται ικανοποιημένη από τον τρόπο που διδάσκεται η ιστορία, η κυρία Αρβελέρ;

«Στην Ευρώπη διδάσκεται τέλεια. Στην Ελλάδα δεν ξέρω. Εμείς στα σχολεία στη Γαλλία, έχουμε για παράδειγμα για τη Γαλλική Επανάσταση τέσσερα – πέντε βιβλία.

Το ένα λέει ότι ήταν καλός ο Ροβεσπιέρος, το άλλο ότι ήταν εγκληματίας. Τα διδάσκουν όλα στα παιδιά. Και μαθαίνουν ότι υπάρχει αυτή η αντίθεση και ότι πρέπει να δημιουργηθεί κάποια κριτική σκέψη, ούτως ώστε να υπάρχει μία άποψη, η οποία αν και δεν είναι αντικειμενική, θα είναι άποψη ανθρώπων που γνωρίζουν και το μεν και το δε.

Εδώ δε γνωρίζεις ούτε το μεν ούτε το δε. Η ιστορία δεν είναι μονόδρομος. Αυτή η αντίθεση κάνει την ιστορία ένα ζωντανό μάθημα. Όταν δεν ξέρεις ιστορία, η ιστορία εκδικείται. Δεν επαναλαμβάνεται. Εκδικείται. Είναι τελείως διαφορετική».

Ποια είναι λοιπόν, η αλήθεια της ιστορίας;

«Η αλήθεια της ιστορίας είναι να ξέρεις όλη την αντίθεση και όχι μόνο τη μία άποψη. Η μία άποψη είναι οπωσδήποτε υποκειμενική. Ο διπλανός έχει πάντα και κάποιο δίκιο. Αυτό πρέπει να μάθουμε στα παιδιά.

Ο διπλανός δεν είναι πάντα ο βάρβαρος. Δεν είναι σίγουρο ότι όλοι οι εχθροί ήταν βάρβαροι, ούτε είναι σίγουρο ότι όλοι οι βασιλιάδες των Βυζαντινών ήταν ευσεβείς. Αυτές οι ολότητες και οι γενικότητες είναι μία παραχάραξη της ιστορίας».

Ποια είναι η πιο σημαντική ανάμνηση για την κυρία Αρβελέρ, έχοντας διαγράψει τη δική της πορεία από τα προσφυγικά του Βύρωνα μέχρι το Παρίσι; Μας απαντά:

«Η αντίσταση εναντίον των Γερμανών. Και δε λέω πια των Γερμανών, λέω των ναζιστών. Στην αντίσταση έμαθα ακριβώς ποια είναι η εθνική αλληλεγγύη και ποια είναι η υπόσταση του ανθρώπου που θέλει να μείνει όρθιος, να πεθάνει όρθιος και να μη ζήσει γονατιστός. Αυτό είναι για εμένα το περίφημο σύνθημα. Για εμένα το μεγαλύτερο μάθημα είναι η Εθνική Αντίσταση σε οποιοδήποτε της χρώμα».

Πηγή: voria

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η διαχρονική θεωρία συνωμοσίας που επιμένει να πιστεύει πως δεν τέλειωσαν όλα με τη Σταύρωση

Δημοσιεύτηκε

στις

Ιερή Γενεαλογία τη λένε και είναι κάτι τελείως διαφορετικό από την επίσημη βιβλική γενεαλογία του Ιησού Χριστού που συναντάμε στις Γραφές.

Την ώρα που οι ευαγγελιστές Ματθαίος και Λουκάς καταγράφουν το γενεαλογικό δέντρο του Θεανθρώπου και η Αγία Γραφή περιέχει ακόμα και τα ονόματα των αδερφών του, κάποιοι επιχείρησαν να πουν μια ιστορία εντελώς διαφορετική.

Η Καινή Διαθήκη δεν κάνει εξάλλου ποτέ άμεση αναφορά στην οικογενειακή κατάσταση του Ιησού, υπαινίσσεται ωστόσο ότι δεν ήταν παντρεμένος. Αναφέρει αρκετές φορές την οικογένεια του Ιησού και παραπέμπει ακόμα και σε γυναίκες που τον συνόδευαν στη διακονία του, ενώ κάποιες ήταν παρούσες ακόμα και στη Σταύρωσή του. Πουθενά δεν λέει όμως ότι ο Ιησούς είχε σύζυγο, κάθε άλλο.

Καμιά τέτοια μαρτυρία δεν συναντάμε στα τέσσερα Ευαγγέλια του Κανόνα [Ματθαίος 12:46, 47 – Μάρκος 3:31, 32 & 15:40 – Λουκάς 8:2, 3, 19, 20 – Ιωάννης 19:25). Σύμφωνα μάλιστα με τον Ματθαίο, ο Ιησούς ισχυριζόταν ότι όσοι δεν παντρεύονται μπορούν να κάνουν περισσότερα στην υπηρεσία του Θεού: «Όποιος μπορεί να αφήσει χώρο στη ζωή του για αυτό, ας αφήσει» (Ματθαίος 19:10-12).

Και, κατά τον Ιωάννη, ο Χριστός υπερασπίστηκε με τη ζωή του τη διδασκαλία του, αρνούμενος τη συντροφικότητα προκειμένου να αφοσιωθεί πλήρως στον Θεό: «Διότι έθεσα το υπόδειγμα για εσάς ώστε, όπως έκανα εγώ σε εσάς, έτσι να κάνετε και εσείς» (13:15).

Αλλού πάλι (Κορινθίους 7:32-33), ο Ιησούς συμβουλεύει: «Θέλω να είστε απαλλαγμένοι από ανησυχίες. Ο ανύπαντρος ανησυχεί για τα πράγματα του Κυρίου, πώς να κερδίσει την επιδοκιμασία του Κυρίου. Αλλά ο παντρεμένος ανησυχεί για τα πράγματα του κόσμου, πώς να κερδίσει την επιδοκιμασία της συζύγου του», καταλήγοντας πως «Συνεπώς, όποιος παντρεύεται κάνει καλά, αλλά όποιος δεν παντρεύεται θα κάνει καλύτερα».

Στο τέλος μάλιστα της ζωής του, μας καταμαρτυρεί ο Ιωάννης (19:25-27), ανέθεσε σε έναν αγαπημένο μαθητή του τη φροντίδα της Παναγίας, κάτι που υποδεικνύει πως δεν είχε σύζυγο ή παιδιά για να μεριμνήσουν για τη μητέρα του.

Κι όμως, μια γραμμή αποκρυφιστικής σκέψης επιμένει να διατείνεται πως ο Ιησούς όχι μόνο είχε σύντροφο στη ζωή, αλλά απέκτησε κι ένα παιδί μαζί της. Με τη Μαρία τη Μαγδαληνή φυσικά, η οποία πήρε τον απόγονο του Χριστού στη Γαλλία, είτε όταν ήταν έγκυος είτε λίγο αργότερα, όταν γεννήθηκε το παιδί.

Από το ιερό αίμα του οποίου ξεπήδησε μια ολόκληρη γενιά απογόνων που θα έφταναν μερικούς αιώνες αργότερα να κυβερνήσουν τη Γαλλία. Και κάποιοι υποθέτουν πως μια σειρά από σκοτεινές σέχτες εργάζονται ώστε να ξαναέρθει στη βασιλεία η Ιερή Γενεαλογία του Ιησού, οι απόγονοι των Μεροβίγγειων, η μεγάλη Αγία Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία, μια παντοκρατορία που θα εγκαινιάσει μια νέα παγκόσμια τάξη ειρήνης και ευημερίας.

Κι ενώ η θεωρία έχει βρει στα νεότερα χρόνια μας μια δεύτερη ζωή, μέσα και από το μπεστ-σέλερ ανάγνωσμα του Νταν Μπράουν «Κώδικας Ντα Βίντσι», η υπόθεση δεν είναι κατά κανέναν τρόπο καινούρια…

Ιησούς και Μαρία Μαγδαληνή

Κείμενα που απομακρύνονται από τα θεόπνευστα Ευαγγέλια της Αγίας Γραφής και μας διηγούνται διαφορετικές εκδοχές του Ιησού υπάρχουν πολλά και διάφορα. Σε ένα από αυτά, το γνωστικό Ευαγγέλιο του Φιλίππου, γραμμένο στα ελληνικά κατά τον 2ο αιώνα μ.Χ. πιθανότατα από τον ίδιο τον μαθητή του Χριστού, Φίλιππο, συναντάμε τη φράση: «Μαρία λεγόταν η αδελφή του και η μητέρα του και η σύζυγός του».

Το κείμενο της συλλογής των Χειρόγραφων του Ναγκ Χαμαντί, στα οποία συναντάμε μια σειρά εναλλακτικών ευαγγελίων και αποκρυφιστικών κειμένων που δεν είναι αποδεκτά από το επίσημο χριστιανικό δόγμα, συνεχίζει ακόμα πιο χαρακτηριστικά: «Η σύζυγός του ήταν η Μαρία η Μαγδαληνή. Ο Ιησούς την αγάπησε πολύ … Την αγαπούσε περισσότερο από όλους τους άλλους μαθητές και την φιλούσε συχνά στο στόμα».

Σε κάτι αντίστοιχο καταλήγει και το «Ευαγγέλιο της Μαρίας», ένα ακόμα απόκρυφο κείμενο (τμήμα του λεγόμενου Γνωστικού Κώδικα του Βερολίνου) από τον 5ο αιώνα μ.Χ. ή και παλιότερο: «Ο Πέτρος είπε στη Μαρία ‘‘Αδελφή, ξέρουμε ότι ο Σωτήρας σε αγαπούσε περισσότερο από τις υπόλοιπες γυναίκες’’».

Μια σειρά ακόμα αρχαίων παπύρων, που τίθενται εκτός των πατερικών κειμένων, μιλούν καθαρά για τη σχέση του Ιησού με τη Μαρία Μαγδαληνή και το ένα ή τα δυο παιδιά που είχαν αποκτήσει. Κι από δω ξεκινά ένα μεσσιανικό μυστήριο επικών προδιαγραφών που ήταν από την αρχή καταραμένο και αφορισμένο, συνωμοσιολογικό και ερμητικό.

Ο απόγονος της αποκρυφιστικής παράδοσης

Την ώρα που η μακρά παράδοση του γνωστικισμού εκεί στους πρώτους αιώνες μ.Χ. διατεινόταν συχνά-πυκνά ότι η ανθρώπινη φύση του Ιησού δεν είχε ξεφύγει από την πεπατημένη της εποχής, την οικογενειακή αποκατάσταση και τους απογόνους, το θέμα του παιδιού αναδύθηκε με μεγαλύτερη δυναμική κατά τον 13ο αιώνα. Οι Καθαροί μάλιστα, η αιρετική χριστιανική σέχτα της νότιας Γαλλίας, το έλεγαν χωρίς περιστροφές από την πρώτη στιγμή της ίδρυσής τους.

Αλλά και οι Cistercians της καθολικής μοναστικής παράδοσης, που είχαν αποκοπεί από τους Βενεδικτίνους, πίστευαν σταθερά πως ο γήινος Ιησούς Χριστός όχι μόνο είχε σχέση με τη Μαρία τη Μαγδαληνή, την οποία αποκαλούσαν ερωμένη του, αλλά και η σχέση απέδωσε έναν καρπό.

Στα χρόνια που ακολούθησαν, ο ευρωπαϊκός αποκρυφισμός έκανε πια λόγο για γάμο του Ιησού με τη Μαρία τη Μαγδαληνή και φυγή τους στα νότια της Γαλλίας με τον γιο τους παραμάσχαλα. Ή την κόρη του, ανάλογα την παράδοση. Ήδη από το 1886, το βιβλίο «Les Evangiles sans Dieu» του Γάλλου Louis Martin διατεινόταν πως ο γιος του Ιησού όχι μόνο επιβίωσε, αλλά και η γενιά του άκμασε και πλήθυνε.

Η Ιερή Γενεαλογία, με τη συνωμοσιολογική μορφή που την ξέρουμε σήμερα, άνθισε ωστόσο μετά τα μέσα του 20ού αιώνα. Σταθμός εδώ είναι το βιβλίο του Donovan Joyce «The Jesus Scroll» (1973), αλλά και το κλασικό πια «The Holy Blood and the Holy Grail» (1982) των Michael Baigent, Richard Leigh και Henry Lincoln, που έκανε δημοφιλή τη θεωρία των Μεροβίγγειων ως απογόνων του Ιησού.

Τέτοια ήταν η απήχηση της υπόθεσης πως η πανίσχυρη δυναστεία των φράγκων βασιλιάδων συνδέεται ευθέως με τη γενιά του Χριστού που μια μακρά σειρά βιβλίων καθιέρωσαν τελικά τη θεωρία στους συνωμοσιολογικούς κύκλους. Το 2003, όταν κυκλοφόρησε ο «Κώδικας Ντα Βίντσι» του Νταν Μπράουν, η πεποίθηση για τον απόγονο του Ιησού έμοιαζε πια καθιερωμένη…

Τι ήταν οι Μεροβίγγειοι της Φραγκίας και πώς συνδέονται με την Ιερή Γενεαλογία

Οι Μεροβίγγειοι ήταν μια δυναστεία σάλιων φράγκων βασιλιάδων που ηγεμόνευσαν τη Φραγκία, τη μεγαλύτερη βαρβαρική αυτοκρατορία της Δυτικής Ευρώπης, για τρεις ολόκληρους αιώνες, αρχής γενομένης από τα μέσα του 5ου αιώνα μ.Χ., στα εδάφη της αρχαίας Γαλατίας και στις ρωμαϊκές επαρχίες της Μεγάλης Γερμανίας (εκτός της Σαξονίας).

Οι φράγκοι πολέμαρχοι κατάγονταν από τον ημι-μυθικό Μεροβαίο (μισός άνθρωπος, μισός ταύρος), ήταν ωστόσο ο εγγονός του, Κλόβις Α’ (στα ελληνικά αναφέρεται και ως Χλωδοβίκος Α’), αυτός που ένωσε τους Φράγκους υπό την ηγεμονία του (481-511 μ.Χ.) και τους μετέστρεψε στον τριαδικό χριστιανισμό.

Παρά το γεγονός ότι μετά τον θάνατο του Χλωδοβίκου οι απόγονοί του μάχονταν συχνά για τον θρόνο, οι Μεροβίγγειοι κατέβαιναν πάντα ενωμένοι στον πόλεμο με τα γειτονικά φύλα. Η δυναστεία τους πήρε τέλος τον Μάρτιο του 752 μ.Χ., όταν ο Πάπας Ζαχαρίας εκθρόνισε τον τελευταίο βασιλιά της δυναστείας Χιλδέριχο Γ’, υποκινούμενος από τον Πεπίνο τον Βραχύ. Ποιος ήταν αυτός; Ο πατέρας του Καρλομάγνου (και γιος του Κάρολου Μαρτέλου), ο οποίος ηγεμόνευε τους Φράγκους από τη δική του πλέον δυναστεία των Καρολιδών.

Πώς συνδέεται όμως η ισχυρή φατρία των Φράγκων με τις εξωβιβλικές περιπέτειες του υιού του Ιησού; Μια γραμμή σκέψης θέλει τους «μακρυμάλληδες βασιλιάδες» (reges criniti στα λατινικά), όπως ήταν γνωστοί οι Μεροβίγγειοι με την πλούσια κόμη εκεί που οι υπήκοοί τους είχαν κοντά μαλλιά, να έχουν έρθει από τη θάλασσα, να διαθέτουν υπεράνθρωπες δυνάμεις και να συνδέονται εξ αίματος με τον Ιησού και τη Μαρία Μαγδαληνή.

Ο Μεροβαίος, όπως μας πληροφορεί το «Χρονικό του Φρέντεγκαρ», ήταν καρπός της συζύγου του Κλοντιόνε και ενός θαλάσσιου κήτους, του Ταύρου με τα Πέντε Κέρατα. Ένα πελώριο ψάρι δηλαδή, η δυναστεία προήλθε από ένα ψάρι, μια συμβολική παράσταση για το ιερό σύμβολο του χριστιανισμού, τον ιχθύ. Ο οίκος των Μεροβίγγειων αναγνώριζε με δυο λόγια το ιερό αίμα του Ιησού που έρρεε στις φλέβες του υιοθετώντας το απόλυτο σύμβολο των πρωτοχριστιανών.

Η ψευδο-ιστορική αυτή άποψη επιβίωσε στους αιώνες ως άλλος ένας θρύλος που αφορούσε στη μυστηριώδη καταγωγή των Μεροβίγγειων, μιας και ελάχιστα ιστορικά στοιχεία είναι γνωστά για το πώς εμφανίζεται στο προσκήνιο ο πρώτος μεγάλος φραγκικός οίκος. Ο Κλοντιόνε, ο υποτιθέμενος πατέρας του γενάρχη Μεροβαίου, αποτελεί εξίσου μεγάλο ιστορικό αίνιγμα.

Ο βυζαντινός ιστορικός Πρίσκος αναφέρει για τον Μεροβαίο ότι τον είδε στη Ρώμη ως «έναν νέο χωρίς χνούδι ακόμη στα μάγουλά του, με ξανθά μαλλιά χυτά ως τους ώμους του, που ο Αέτιος τον είχε κάνει υιοθετημένο γιο του». Ο Ρωμαίος Φλάβιος Αέτιος είχε πολεμήσει κατά του Κλοντιόνε στο Αρτουά το 448 μ.Χ. και τον είχε νικήσει μάλιστα.

Η Ιερή Γενεαλογία είναι μια θεωρία συνωμοσίας που αντέχει στον χρόνο, καθώς ούτε να επιβεβαιωθεί μπορεί ούτε να καταρριφθεί. Οι υπέρμαχοί της ισχυρίζονται σταθερά πως είναι μια αλήθεια που ο παπισμός κατάφερε να κρύψει για 2.000 χρόνια, φοβούμενος τη δύναμη του ιερού αίματος του Χριστού.

Πολλές μυστικιστικές σέχτες και μασονικές στοές περιέχουν την Ιερή Γενεαλογία στα άρθρα πίστης τους και κάποιοι μάλιστα διατείνονται πως είναι οι πραγματικοί απόγονοι της βασιλικής αυτής γενιάς που κρατάει από τον Ιησού. Στη μυθιστορία μπλέκονται μάλιστα και οι πανταχού παρόντες Ναΐτες Ιππότες, οι οποίοι ήταν άλλοτε επιφορτισμένοι με την προστασία των σεπτών απογόνων των Μεροβίγγειων.

Γι’ αυτό έπεσαν κι αυτοί, θύματα της συνωμοσίας της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας να εξοντωθεί όλη η γενιά των άμεσων απογόνων του Θεανθρώπου. Αυτό έκανε εξάλλου και η Ιερά Εξέταση, μας λένε οι συνωμοσιολόγοι, ξέκανε έναν-έναν όσους συνδέονταν με τον φράγκικο οίκο.

Κάποιοι περιμένουν σήμερα τον απόγονο του Ιησού να επιστρέψει ως μεσσίας, ως ένας πανίσχυρος μονάρχης που με την Αγία Ευρωπαϊκή Αυτοκρατορία του θα επιφέρει μια νέα τάξη πραγμάτων σε μια μυστικιστική Δευτέρα Παρουσία…

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΙΣΤΟΡΙΑ

Τι απέγιναν οι άνθρωποι που πήραν μέρος στη Σταύρωση του Θεανθρώπου

Δημοσιεύτηκε

στις

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η ιστορία του άπιστου Θωμά και ο φρικτός θάνατός του

Δημοσιεύτηκε

στις

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Η Επανάσταση του 1821 στη Θράκη και τη Μακεδονία

Δημοσιεύτηκε

στις

Μπορεί η Μακεδονία και η Θράκη, όπως και άλλες περιοχές της χώρας, να μην απελευθερώθηκαν από τη μεγαλειώδη και παγκόσμιας ακτινοβολίας Ελληνική Επανάσταση του 1821, σίγουρα όμως και τα μέρη αυτά έχουν το δικό τους μερτικό στην εξέλιξη και την τελική έκβαση της επανάστασης.

Άλλωστε, ανάλογης αποφασιστικότητας επαναστατικός ξεσηκωμός ήταν οι δράσεις και οι εκδηλώσεις των υπόδουλων Βορειοελλαδιτών κατά την περίοδο αυτή. Και δεν αναφερόμαστε μόνο στο φαινόμενο του κλεφταρματολισμού, που ήταν ένας συνεχής επαναστατικός ανταρτικός πονοκέφαλος για τους κατακτητές, αλλά κυρίως για τις ηρωικές τοπικές εξεγέρσεις, οι οποίες δεν ήταν άσχετες με την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Οι τοπικές εξεγέρσεις στη Μακεδονία και τη Θράκη πραγματοποιήθηκαν κάτω από πολύ πιο δύσκολες συνθήκες απ’ ό,τι στη Ρούμελη και στον Μοριά, αφού η Βόρεια Ελλάδα βρισκόταν σε στενό στρατιωτικό έλεγχο και πολύ κοντά στην Κωνσταντινούπολη, οπότε πολύ εύκολα ένας ξεσηκωμός θα καταπνιγόταν στο αίμα. Και αυτό δεν αποφεύχθηκε, αφού οι συνέπειες τόσο για τους αγωνιστές όσο και για τα γυναικόπαιδα ήταν ιδιαίτερα οδυνηρές.

Τα γεγονότα αυτά όμως δεν πέρασαν απαρατήρητα ούτε από τους ξένους, οι οποίοι τα κατέγραψαν και τα πρόβαλαν, ή ακόμη εμπνεύστηκαν από αυτά για να εκφραστούν καλλιτεχνικά και να καταγγείλουν παράλληλα τις ωμότητες που πραγματοποιήθηκαν. Απόδειξη, ο πίνακας του Αυγούστου Βινσόν που βρίσκεται στο Παρίσι, στο Μουσείο του Λούβρου, και αφορά το ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης τον Σεπτέμβριο του 1821 και κοσμεί το εξώφυλλο του αφιερώματός μας.

Όσο για τους διασωθέντες επαναστατημένους αγωνιστές της περιόδου αυτής, βρέθηκαν στη συνέχεια στη Νότια Ελλάδα για να συνδράμουν τις εκεί πολεμικές επιχειρήσεις, ενώ πολλοί θυσίασαν τη ζωή τους για την ελευθερία της πατρίδας και για την εθνική μας παλιγγενεσία. Αυτό αποδεικνύει πως οι αγράμματοι και απλοϊκοί αγωνιστές γνώριζαν και είχαν μια γενικότερη συγκρότηση σχετικά με το ποιο ήταν το διακύβευμα για το γένος.

Οι σκλαβωμένοι όμως Βορειοελλαδίτες δεν έπαψαν να ξεσηκώνονται και κατά τη λεγόμενη μεταπαναστατική περίοδο, αφού ήξεραν πως αυτός ήταν ο μόνος δρόμος για την απελευθέρωσή τους. Συνέχεια όλων αυτών των ξεσηκωμών ήταν και η ένοπλη φάση του Μακεδονικού Αγώνα (1904-1908).

Ο ελληνισμός, το γένος, ο κόσμος της πονεμένης ρωμιοσύνης, μέσα στα χρόνια της σκλαβιάς βρήκε τρόπους για αυτοοργάνωση και δράση για την επίτευξη οικονομικών και εμπορικών στόχων αλλά και για τη μόρφωση και την παιδεία των υποδούλων, το κτίσιμο ναών και άλλων κοινωφελών έργων, όπως και για την ευρύτερη κοινωνική συμπαράσταση και αντίσταση στον κατακτητή. Και προφανώς όλο αυτό το κοινοτικό πνεύμα θέριευε και τον καημό της ρωμιοσύνης για ελευθερία και εθνική ανάταση. Αυτό αποδεικνύει και την ομοψυχία όλων των σκλαβωμένων Ελλήνων για ξεσηκωμό.

Πηγή: www.alexpolisonline.com

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΚΑΒΑΛΑ

Πνιγμός 79χρονου άντρα σε παραλία της Καβάλας

Δημοσιεύτηκε

στις

Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε,τις μεσημβρινές ώρες χτες, από τη θαλάσσια περιοχή της παραλίας ”ΠΕΡΙΓΙΑΛΙ” Καβάλας, 79χρονος.

Ο ανωτέρω διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Καβάλας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του, ενώ παραγγέλθηκε διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Θράκης.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας.

dramini

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΑΒΑΛΑ

Καβάλα | Κατεδάφιση στην Παναγία

Δημοσιεύτηκε

στις

Ολοκληρώνεται από το πρωί η κατεδάφιση παλαιάς και επικίνδυνης κατοικίας στην Παναγία, οδός Θ. Πουλίδου.

Πριν περίπου από ένα χρόνο είχε γκρεμιστεί το πρώτο της και πιο επικίνδυνο τμήμα.

Η κατεδάφιση γίνεται από το Δήμο Καβάλας.

proininews

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σέρρες | Νεκρός σε τροχαίο 50χρονος μοτοσικλετιστής

Δημοσιεύτηκε

στις

Θανατηφόρο τροχαίο με θύμα έναν 50χρονο μοτοσικλετιστή σημειώθηκε την Κυριακή το απόγευμα στις Σέρρες.

Όλα συνέβησαν λίγο πριν τις 6 το απόγευμα στην Επαρχιακή Οδό Σερρών – Λαϊλιάς, όταν για άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, η μοτοσικλέτα που οδηγούσε ο 50χρονος, εξετράπη της πορείας της και ανετράπη με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό του μοτοσικλετιστή.

(φωτογραφία αρχείου)

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για 17η χρονιά η γιορτή καλαμποκιού στους Αντιφιλίππους (video)

Δημοσιεύτηκε

στις

O Πολιτιστικός και Μορφωτικός Σύλλογος Αντιφιλίππων διοργανώνουν τη Γιορτή Καλαμποκιού,πραγματοποίησε  για 17η χρονιά στον προαύλιο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Αντιφιλίππων το Σάββατο 20 Ιουλίου 8:30 το βράδυ.
Στο χώρο της εκδήλωσης οι παρευρισκόμενοι είχαν  την ευκαιρία να δοκιμάσουν δωρεάν ψητό και βραστό καλαμπόκι, καθώς και παραδοσιακά γλυκίσματα, όπως την μπομπότα και το χαβίτσι. Επίσης, θα μπορούν να προμηθευτούν ωμά καλαμπόκια και καλαμποκίσιο αλεύρι συνοδευμένο από συνταγή μπομπότας.
https://www.youtube.com/watch?v=cUWqZ0PBWKU

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ