Quantcast
Connect with us

ΡΟΔΟΠΗ

Εμφανίστηκαν και στην Κομοτηνή οι σταθμοί φόρτισης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι ένα σπάνιο είδος, παρόλο που στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει αρχίσει να κινείται δυναμικά. Αυτό φάνηκε και το 2019, όταν και οι πωλήσεις τους ήταν ελάχιστες, σε σχέση τόσο με τα συμβατικά οχήματα, όσο και με τα υβριδικά, παρόλο που πέρυσι υπήρχαν 9 μοντέλα διαθέσιμα στην Ελληνική αγορά.

Σύμφωνα λοιπόν με στα στοιχεία, ενώ οι πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων αναρριχήθηκαν στο 5,8%, αυξημένες αρκετά σε σχέση με το 2018 που ήταν στο 3,5%, οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν ξεπέρασαν το 0.4% επί του συνόλου των πωλήσεων στα καινούργια αυτοκίνητα.

Σε απόλυτους αριθμούς, το 2019 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 200 νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όταν οι πωλήσεις καινούργιων οχημάτων ( βενζίνης και ντίζελ) άγγιξαν τις 110.000 μονάδες.

Τα αίτια για την μη εμπιστοσύνη των Ελλήνων οδηγών στα ηλεκτρικά οχήματα είναι πολλαπλά, με ένα από αυτά να είναι η έλλειψη σταθμών γρήγορης φόρτισης στη χώρα μας, ιδιαίτερα σε σύγκριση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης, που αναγκαστικά δυσχεραίνουν την χρήση τους πέρα των μεγάλων αστικών κέντρων.

Όμως με 20 νέα μοντέλα να αναμένεται να μπουν στην αγορά μέσα στο 2020, και μάλιστα σε διάφορες κατηγορίες, από μικρά μέχρι μεγαλύτερες κατηγορίες, όλο αυτό αναμένεται να αλλάξει δραματικά.

Έτσι ήταν θέμα χρόνου να εμφανιστούν και οι φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κομοτηνή, με έναν 2x22kW tethered Blink Charger, που μπορεί να φορτίζει δύο οχήματα ταυτόχρονα, να εγκαθίσταται στο πάρκινγκ του Kosmoplus που βρίσκεται στην οδό Σισμάνογλου.

Η εγκατάσταση έγινε μέσα στον Μάρτιο, σύμφωνα με τον κ. Κώστα Χρυσουλάκη, που ασχολήθηκε από την πλευρά των καταστημάτων Kosmoplus με την όλη διαδικασία της εγκατάστασης τόσο στην Κομοτηνή όσο και στην Ξάνθη, όπου λειτουργεί επίσης ανάλογος σταθμός.

Όπως σημείωσε, ο φορτιστής είναι της εταιρείας blink, που φιλοδοξεί να τοποθετήσει 500 τέτοιους φορτιστές στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη.

Τα μηχανήματα είναι αυτόματα, λειτουργούν με κάρτα και τηλεμέτρηση, και έχουν GPS, ώστε όταν κάποιος αναζητήσει σταθμό στην περιοχή του, να μπορέσει να βρει τον κοντινότερο σε αυτόν.

Ενδιαφέρον υπάρχει για τα μηχανήματα, παρόλο που προς το παρόν αυτό είναι μικρό λόγω της έλλειψης οχημάτων.

Επειδή όμως υπολογίζεται ότι σε μία πενταετία το 50% των οχημάτων που θα πωλούνται θα είναι ηλεκτρικά, η ζήτηση αναμένεται να ανέβει κατακόρυφα.

Το σημαντικό για τους σταθμούς αυτούς είναι ότι είναι ταχυφορτιστές, και έτσι ενώ στο σπίτι με το οικιακό ρεύμα θα χρειαστεί για να φορτίσει ένα όχημα πέντε με έξι ώρες, με τον ταχυφορτιστή το όχημα θα χρειαστεί πολύ λιγότερη ώρα, ανάλογα με την μπαταρία του.

Βέβαια τα σημεία στα οποία τοποθετούνται οι ταχυφορτιστές, πρέπει να έχουν μεγάλη ισχύ ρεύματος, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί το δίκτυο και να γίνει κανονικά η φόρτιση.

Το γεγονός ότι θα αυξηθεί η χρήση του Ηλεκτρικού αυτοκινήτου φαίνεται, σημείωσε ο κ. Χρυσουλάκης, από το γεγονός ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη υπάρχουν χιλιάδες τέτοια σημεία φόρτισης, και στην Ελλάδα μόλις ξεκινάμε να εγκαθιστούμε αυτούς τους σταθμούς.

Click to comment

Απάντηση

ΔΟΞΑΤΟ

Πρόσκληση συμμετοχής ανέργων σε επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης με εκπαιδευτικό επίδομα έως 1.725€

Στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ολοκληρωμένη Παρέμβαση Συμβουλευτικής Υποστήριξης, Κατάρτισης και Πιστοποίησης για την επαγγελματική́ ενδυνάμωση ανέργων χαμηλών εκπαιδευτικών προσόντων σε θύλακες ανεργίας των περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας»  στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Ελλάδος (ΣΒΕ) ανακοινώνει ότι συνεχίζεται η υποβολή αιτήσεων των δυνητικά ωφελούμενων.

Το πρόγραμμα κατάρτισης έχει συνολική διάρκεια 345 ώρες, εκ των οποίων 270 ώρες θεωρητική κατάρτιση και 75 ώρες πρακτική άσκηση.

Το εκπαιδευτικό επίδομα κάθε ωφελούμενου για κάθε ώρα κατάρτισης, είναι πέντε ευρώ (5€/ώρα) και έως 1.725€ για την πλήρη παρακολούθηση του προγράμματος.  

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε 5 Περιφέρειες, συγκεκριμένα: Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας. 

 

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων που γίνεται μέσω του ακόλουθου

συνδέσμου στο διαδίκτυο: https://sbeanergoi.gr/ 

 

Η συγκεκριμένη πράξη περιλαμβάνει εξατομικευμένη συμβουλευτική καθοδήγηση, θεωρητική κατάρτιση, πρακτική άσκηση και πιστοποίηση των επαγγελματικών γνώσεων για 4.984 άνεργους ανεξαρτήτου ηλικίας, εγγεγραμμένων στην ΔΥΠΑ, που είναι μόνιμοι κάτοικοι των Περιφερειών: Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας.

Δικαιούχοι να συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι άνεργοι, κάτοικοι της περιοχής παρέμβασης, οι οποίοι πληρούν τις κάτωθι γενικές προϋποθέσεις:

  • Να είναι εγγεγραμμένοι/ες άνεργοι/ες στα Μητρώα Ανέργων της ΔΥΠΑ, με κάρτα ανεργίας σε ισχύ, ανεξαρτήτως αν λαμβάνουν επίδομα ανεργίας ή όχι.
  • Να κατοικούν στις 5 επιλέξιμες Περιφέρειες της Πράξης, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Δυτικής Ελλάδας.
  • Να έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, ήτοι να είναι Απόφοιτοι Γυμνασίου ή Δημοτικού σχολείου για τους απόφοιτους έως το 1980.
  • Να μην έχουν τη μαθητική, σπουδαστική ή φοιτητική ιδιότητα.  Ειδικά οι απόφοιτοι ΙΕΚ θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τις εξετάσεις πιστοποίησης.
  • Να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησής τους.

Στη ιστοσελίδα του έργου: sbeanergoi.gr παρέχονται λεπτομερή στοιχεία για το πρόγραμμα και οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης.

Η Πράξη περιλαμβάνει τις ακόλουθες δράσεις: 

  1. Την παροχή δεκατριών (13) ατομικών συνεδριών συμβουλευτικής με στόχος την ενίσχυση των ωφελούμενων για τη βέλτιστη χρήση των «αποθεμάτων» και των ικανοτήτων που διαθέτουν, μέσα από την παροχή νέων και καινοτόμων μεθόδων που εξασφαλίζουν την προσωπική τους ανάπτυξη και την επαγγελματική τους ανέλιξη.
  2. Την  υλοποίηση θεωρητικής κατάρτισης σε οριζόντιες (90 ώρες) όσο και εξειδικευμένες γνώσεις (24 προγράμματα διάρκειας 180 ωρών), με στόχο την αναβάθμιση των εργασιακών δεξιοτήτων των ωφελούμενων άνεργων χαμηλών εκπαιδευτικών προσόντων.
  3. Την πρακτική άσκηση διάρκεια εβδομήντα πέντε (75) ωρών, η οποία στοχεύει στην ενδυνάμωση του επαγγελματικού προφίλ του ωφελούμενου μέσω της εμβάθυνσης ή απόκτησης πρακτικών γνώσεων και δεξιοτήτων σε σύνδεση με το προφίλ του κάθε ωφελούμενου
  4. Την πιστοποίηση προσόντων και δεξιοτήτων από διαπιστευμένους φορείς πιστοποίησης, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO/ IEC 17024 ή τον ΕΟΠΠΕΠ ή μέσω διεθνώς αναγνωρισμένων προϊοντικών πιστοποιήσεων, ανάλογα με το περιεχόμενο των προγραμμάτων κατάρτισης που θα παρακολουθήσουν.

Η Πράξη χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ), στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» και από εθνικούς πόρους, μέσω του ΠΔΕ.

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας | 4 παρεμβάσεις στη Ροδόπη

Στα σημαντικά αρδευτικά, σιδηροδρομικά και κτιριακά έργα που υλοποιούνται στην Περιφερειακή Ενότητα (Π.Ε.) Ροδόπης αναφέρθηκε σήμερα, Σάββατο, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, σε συνέντευξη Τύπου στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης, στην Κομοτηνή.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, σε τέσσερις σημαντικές παρεμβάσεις στην Π.Ε. Ροδόπης που αφορούν:

  1. Την κατασκευή του Φράγματος Ιασίου.
  2. Την οριστική Μελέτη του Φράγματος Ιάσμου.
  3. Το Δικαστικό Μέγαρο Κομοτηνής.
  4. Την παραλλαγή της Χάραξης της Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ Ιάσμου – Πολύανθου (Π.Ε. Ροδόπης) και Μέστης – Αλεξανδρούπολης (Π.Ε. Έβρου).

«Αυτές τις πολιτικές πρωτοβουλίες έχουμε την ισχυρή βούληση να τις τρέξουμε με καλούς ρυθμούς, με ποιότητα και αποδοτικότητα, ώστε να μπορούμε τεκμηριωμένα να ισχυριζόμαστε ότι η χώρα μας ενισχύει τη θέση της ως θετικό παράδειγμα, ως ‘‘παίκτης’’ θετικής μνημόνευσης», κατέληξε ο κ. Σταϊκούρας κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του.

Νωρίτερα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών συμμετείχε σε σύσκεψη με τον αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Ροδόπης, Μανώλη Ταπατζά, ενώ συναντήθηκε με τον Πρύτανη του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Φώτιο Μάρη, τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμονα, καθώς και με εκπροσώπους επιμελητηρίων και παραγωγικών φορέων στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης.

Αναλυτικά τα έργα που παρουσίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας στη συνέντευξη Τύπου:

1. Κατασκευή Φράγματος Ιασίου

Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή φράγματος χωρητικότητας 22,6 εκατ. κ.μ. νερού.

Στο έργο περιλαμβάνεται και η κατασκευή του αναγκαίου οδικού δικτύου για την εξασφάλιση της πρόσβασης στο φράγμα και την αποκατάσταση της επικοινωνίας στην περιοχή, η οποία διακόπτεται λόγω κατάκλυσης από τον ταμιευτήρα του φράγματος.

Το φράγμα είναι ύψους 45,50 μέτρων, μήκους στέψης 400 μέτρων, και πλάτους στέψης 11 μέτρων.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι περίπου 20,5 εκατ. ευρώ, και η χρηματοδότησή του είναι από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2014 – 2020.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, η υπογραφή της σύμβασης έγινε στις 10 Μαΐου 2002, η προθεσμία περαίωσης ήταν η 31η Δεκεμβρίου 2021 και η κατασκευή του φράγματος έχει ολοκληρωθεί, ενώ υπεγράφη, στις 31 Μαρτίου 2021, το Συμφωνητικό για την σύνταξη του φακέλου πρώτης πλήρωσης (ΦΕΠΠ) του φράγματος, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Διοικητικής Αρχής Φραγμάτων (το οποίο αποτελεί υποέργο της πράξης της κατασκευής του φράγματος), η οποία ολοκληρώνεται.

Η Υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι Τελικός Δικαιούχος του έργου της κατασκευής και της υπηρεσίας για την σύνταξη του φακέλου πρώτης πλήρωσης του φράγματος.

2. Οριστική Μελέτη Φράγματος Ιάσμου.

Σκοπός των προτεινόμενων έργων, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, είναι η διάθεση του επιφανειακού νερού για την άρδευση καλλιεργούμενων εκτάσεων περίπου 200.000 στρεμμάτων, που σήμερα αρδεύονται από υπόγεια νερά, και συνεπώς η δρομολόγηση της επίλυσης των προβλημάτων άρδευσης της περιοχής.

Η υπογραφή της σύμβασης έγινε στις 28 Νοεμβρίου 2007, ενώ η τελευταία εγκεκριμένη παράταση ήταν για τις 30 Σεπτεμβρίου 2016.

Όπως αναφέρεται από το υπουργείο Υποδομών, σύμφωνα με τελευταία ενημέρωση, με έγγραφο της 29ης Ιουνίου 2016, της αρμόδιας Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο φάκελος της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) έχει τεθεί στο Αρχείο, καθώς υπάρχουν δύο αρνητικές γνωμοδοτήσεις σχετικά με τον σχεδιασμό του εν λόγω έργου, από την Διεύθυνση Προστασίας Βιοποικιλότητας, Εδάφους και Διαχείρισης Αποβλήτων και από τον Φορέα Διαχείρισης Δέλτα Νέστου, Βιστωνίδας και Ισμαρίδας.

Προτείνεται, κατόπιν συνεννοήσεων με τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου αλλά και τις τοπικές υπηρεσίες της Περιφέρειας, ο έλεγχος του επανασχεδιασμού των προτεινόμενων έργων, υδραυλικός και περιβαλλοντικός, προκειμένου να μπορέσει αρχικώς το έργο να αδειοδοτηθεί περιβαλλοντικά, να ολοκληρωθεί ο υδραυλικός σχεδιασμός του και, στη συνέχεια, να εξετασθεί η δυνατότητα κατασκευής του φράγματος, αλλά και η εκπόνηση και κατασκευή του έργου των αρδευτικών δικτύων, προκειμένου να καταστεί το έργο πλήρως λειτουργικό.

Προκειμένου να υλοποιηθούν αυτά, προγραμματίζεται, μέχρι τέλος του μήνα, σύσκεψη στην περιοχή, με τη συμμετοχή αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, επί του συγκεκριμένου θέματος.

3. Δικαστικό Μέγαρο Κομοτηνής

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, εκπονούνται μελέτες για την ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου.

Η ολοκλήρωσή τους εκτιμάται τον Ιούλιο του 2024.

4. Παραλλαγή της χάραξης της σιδηροδρομικής γραμμής Ιάσμου – Πολύανθου και Μέστης – Αλεξανδρούπολης

Η εκπόνηση των μελετών και των τευχών δημοπράτησης έχει λάβει χρηματοδότηση από το CEF.

Ο διαγωνισμός για την ανάθεση των μελετών ολοκληρώθηκε και η συμβασιοποίησή της υπεγράφη στο τέλος του 2023.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, το έργο, με την υλοποίησή του, στοχεύει στην επίτευξη των ακόλουθων:

  • Βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της γραμμής με ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.
  • Κατασκευή ανισόπεδων διαβάσεων.
  • Αντικατάσταση της γέφυρας Κομψάτου.
  • Συμμόρφωση με τις αρχές της διαλειτουργικότητας για τη διάταξη των σιδηροδρομικών γραμμών και τις οδικές προσβάσεις του σταθμού Ιάσμου και της στάσης Πολυάνθου.
  • Αναβάθμιση της υποδομής και επιδομής.
  • Αντιμετώπιση προβλημάτων σε υπάρχουσες γέφυρες και σήραγγες.
  • Κατασκευή σιδηροδρομικής σύνδεσης, μήκους 13 χλμ., της περιοχής ΒΙΠΕ Αλεξανδρούπολης με το υφιστάμενο Σιδηροδρομικό Δίκτυο στον Σ.Σ. Ποταμού.

naftemporiki

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Χρήστος Σταϊκούρας | Τέσσερις παρεμβάσεις στη Ροδόπη

Τα σημαντικά αρδευτικά, σιδηροδρομικά και κτιριακά έργα που υλοποιούνται στην Περιφερειακή Ενότητα (Π.Ε.) Ροδόπης παρουσίασε, σήμερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας σε Συνέντευξη Τύπου, που πραγματοποιήθηκε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης, στην Κομοτηνή.

Χρήστος Σταϊκούρας: Πέντε σημαντικές παρεμβάσεις του Υπουργείου Mεταφορών στη Δράμα

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, σε τέσσερις σημαντικές παρεμβάσεις στην Π.Ε. Ροδόπης που αφορούν:

1. Την κατασκευή του Φράγματος Ιασίου.

2. Την οριστική Μελέτη του Φράγματος Ιάσμου.

3. Το Δικαστικό Μέγαρο Κομοτηνής.

4. Την παραλλαγή της Χάραξης της Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ Ιάσμου – Πολύανθου (Π.Ε. Ροδόπης) και Μέστης – Αλεξανδρούπολης (Π.Ε. Έβρου).

«Αυτές τις πολιτικές πρωτοβουλίες έχουμε την ισχυρή βούληση να τις τρέξουμε με καλούς ρυθμούς, με ποιότητα και αποδοτικότητα, ώστε να μπορούμε τεκμηριωμένα να ισχυριζόμαστε ότι η χώρα μας ενισχύει τη θέση της ως θετικό παράδειγμα, ως ‘‘παίκτης’’ θετικής μνημόνευσης», κατέληξε ο κ. Σταϊκούρας κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του.

Νωρίτερα, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών συμμετείχε σε σύσκεψη με τον αντιπεριφερειάρχη της Π.Ε. Ροδόπης, Μανώλη Ταπατζά, ενώ συναντήθηκε με τον Πρύτανη του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης Φώτιο Μάρη, τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμονα, καθώς και με εκπροσώπους επιμελητηρίων και παραγωγικών φορέων στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Ροδόπης.

Tα 4 έργα

Αναλυτικά τα έργα που παρουσίασε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας στη Συνέντευξη Τύπου:

1ον. Κατασκευή Φράγματος Ιασίου.

Αντικείμενο του έργου είναι η κατασκευή φράγματος χωρητικότητας 22,6 εκατ. κ.μ. νερού.

Στο έργο περιλαμβάνεται και η κατασκευή του αναγκαίου οδικού δικτύου για την εξασφάλιση της πρόσβασης στο φράγμα και την αποκατάσταση της επικοινωνίας στην περιοχή, η οποία διακόπτεται λόγω κατάκλυσης από τον ταμιευτήρα του φράγματος.

Το φράγμα είναι ύψους 45,50 μέτρων, μήκους στέψης 400 μέτρων, και πλάτους στέψης 11 μέτρων.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι περίπου 20,5 εκατ. ευρώ, και η χρηματοδότησή του είναι από το Πρόγραμμα Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2014 – 2020.

Η υπογραφή της σύμβασης έγινε στις 10 Μαΐου 2002.

Η προθεσμία περαίωσης ήταν η 31η Δεκεμβρίου 2021.

Η κατασκευή του φράγματος έχει ολοκληρωθεί.

Υπεγράφη, στις 31 Μαρτίου 2021, το Συμφωνητικό για την σύνταξη του φακέλου πρώτης πλήρωσης (ΦΕΠΠ) του φράγματος, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της Διοικητικής Αρχής Φραγμάτων (το οποίο αποτελεί υποέργο της πράξης της κατασκευής του φράγματος), η οποία ολοκληρώνεται.

Η Υπηρεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι Τελικός Δικαιούχος του έργου της κατασκευής και της υπηρεσίας για την σύνταξη του φακέλου πρώτης πλήρωσης του φράγματος.

2ον. Οριστική Μελέτη Φράγματος Ιάσμου.

Σκοπός των προτεινόμενων έργων είναι η διάθεση του επιφανειακού νερού για την άρδευση καλλιεργούμενων εκτάσεων περίπου 200.000 στρεμμάτων, που σήμερα αρδεύονται από υπόγεια νερά, και συνεπώς η δρομολόγηση της επίλυσης των προβλημάτων άρδευσης της περιοχής.

Η υπογραφή της σύμβασης έγινε στις 28 Νοεμβρίου 2007.

Η τελευταία εγκεκριμένη παράταση ήταν για τις 30 Σεπτεμβρίου 2016.

Σύμφωνα με τελευταία ενημέρωση, με έγγραφο της 29ης Ιουνίου 2016, της αρμόδιας Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο φάκελος της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) έχει τεθεί στο Αρχείο, καθώς υπάρχουν δύο αρνητικές γνωμοδοτήσεις σχετικά με τον σχεδιασμό του εν λόγω έργου, από την Διεύθυνση Προστασίας Βιοποικιλότητας, Εδάφους και Διαχείρισης Αποβλήτων και από τον Φορέα Διαχείρισης Δέλτα Νέστου, Βιστωνίδας και Ισμαρίδας.

Προτείνεται, κατόπιν συνεννοήσεων με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου αλλά και τις τοπικές υπηρεσίες της Περιφέρειας, ο έλεγχος του επανασχεδιασμού των προτεινόμενων έργων, υδραυλικός και περιβαλλοντικός, προκειμένου να μπορέσει αρχικώς το έργο να αδειοδοτηθεί περιβαλλοντικά, να ολοκληρωθεί ο υδραυλικός σχεδιασμός του και, στη συνέχεια, να εξετασθεί η δυνατότητα κατασκευής του φράγματος, αλλά και η εκπόνηση και κατασκευή του έργου των αρδευτικών δικτύων, προκειμένου να καταστεί το έργο πλήρως λειτουργικό.

Προκειμένου να υλοποιηθούν αυτά, προγραμματίζεται, μέχρι τέλος του μήνα, σύσκεψη στην περιοχή, με τη συμμετοχή αρμοδίων υπηρεσιακών παραγόντων, επί του συγκεκριμένου θέματος.

3ον. Δικαστικό Μέγαρο Κομοτηνής.

Εκπονούνται μελέτες για την ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου.

Η ολοκλήρωσή τους εκτιμάται τον Ιούλιο του 2024.

4ον. Παραλλαγή της Χάραξης της Σιδηροδρομικής Γραμμής μεταξύ Ιάσμου – Πολύανθου (Π.Ε. Ροδόπης) και Μέστης – Αλεξανδρούπολης (Π.Ε. Έβρου).

Η εκπόνηση των μελετών και των τευχών δημοπράτησης έχει λάβει χρηματοδότηση από το CEF.

Ο διαγωνισμός για την ανάθεση των μελετών ολοκληρώθηκε και η συμβασιοποίησή της υπεγράφη στο τέλος του 2023.

Το έργο, με την υλοποίησή του, στοχεύει στην επίτευξη των ακόλουθων:

· Βελτίωση των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της γραμμής με ταχύτητα 160 χλμ./ώρα.

· Κατασκευή ανισόπεδων διαβάσεων.

· Αντικατάσταση της γέφυρας Κομψάτου.

· Συμμόρφωση με τις αρχές της διαλειτουργικότητας για τη διάταξη των σιδηροδρομικών γραμμών και τις οδικές προσβάσεις του σταθμού Ιάσμου και της στάσης Πολυάνθου.

· Αναβάθμιση της υποδομής και επιδομής.

· Αντιμετώπιση προβλημάτων σε υπάρχουσες γέφυρες και σήραγγες.

· Κατασκευή σιδηροδρομικής σύνδεσης, μήκους 13 χλμ., της περιοχής ΒΙΠΕ Αλεξανδρούπολης με το υφιστάμενο Σιδηροδρομικό Δίκτυο στον Σ.Σ. Ποταμού.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
white night text
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en