Connect with us

ΟΜΟΡΦΙΑ

Δείτε πόσο νερό πρέπει να πιείτε για να χάσετε ένα κιλό τον μήνα

Δημοσιεύτηκε

στις

Είναι καλά τεκμηριωμένο ότι το νερό είναι απαραίτητο για την υγεία μας.

Μας βοηθάει να αποβάλλουμε τις βλαβερές τοξίνες από το σώμα, μεταφέρει θρεπτικά συστατικά και οξυγόνο στα κύτταρα, λιπαίνει τις αρθρώσεις, ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος και προστατεύει τα όργανα και τους ιστούς του σώματος.

Και σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το νερό βοηθάει σημαντικά και στην σταθερή απώλεια βάρους, αφού, σύμφωνα με τους ερευνητές, η κατανάλωση 500 ml νερού 30 λεπτά πριν από κάθε γεύμα μπορεί να βοηθήσει σε πολύ σημαντικό βαθμό.

Στην μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Obesity, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι αν κάποιος πίνει μισό λίτρο νερό (όσο ένα κλασικό πλαστικό μπουκαλάκι) πριν από κάθε κύριο γεύμα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό) χάνει περισσότερα κιλά σε σύγκριση με εκείνους που δεν πίνουν νερό πριν τα γεύματά τους.

Για τις ανάγκες της έρευνας, επιστήμονες από το πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ στην Αγγλία εξέτασαν τις περιπτώσεις 84 παχύσαρκων ενηλίκων, τους οποίους χώρισαν τυχαία σε δύο ομάδες. Τα μέλη της πρώτης ομάδας είχαν οδηγία να καταναλώνουν 500 ml νερού 30 λεπτά πριν από το πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό τους γεύμα, κάθε μέρα για 12 εβδομάδες (3 μήνες). Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες είχαν οδηγία απλά να φαντάζονται ότι το στομάχι τους ήταν γεμάτο πριν από κάθε κύριο γεύμα.

Όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν συμβουλές διαχείρισης βάρους ως μέρος του πειράματος, για το πώς να βελτιώσουν τη διατροφή και τα επίπεδα σωματικής τους δραστηριότητας.

Σε σύγκριση με την δεύτερη ομάδα, τα μέλη της πρώτης έχασαν κατά μέσο όρο 1,3 κιλά περισσότερο σε βάρος κατά τη διάρκεια των 12 εβδομάδων. Συγκεκριμένα έχασαν κατά μέσο όρο 4,3 κιλά, ενώ τα μέλη της πρώτης ομάδας έχασαν κατά μέσο όρο μόνο 0,8 κιλά.

Δηλαδή, αν το αναγάγουμε σε απώλεια βάρους ανά μήνα, όσοι έπιναν 500 ml νερό πριν από κάθε κύριο γεύμα, έχαναν τουλάχιστον 1,4 κιλά/μήνα (4,3 κιλά σε 3 μήνες)

Η επικεφαλής της έρευνας, δρ Helen Parretti, υποστηρίζει ότι αυτή η έρευνα παρέχει “πρώιμα αποτελέσματα” για την θετική επίδραση του νερού στην προσπάθεια απώλειας βάρους και πως πρόκειται για μια πολύ απλή συμβουλή που ο καθένας μπορεί να ακολουθήσει.

Εξαίρεση αποτελούν ορισμένα άτομα με συγκεκριμένες παθήσεις, όπως καρδιακή νόσο και νεφρική ανεπάρκεια, τα οποία η κατανάλωση μισού λίτρου νερού πριν από κάθε κύριο γεύμα μπορεί να μην ενδείκνυται.

ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Απάντηση

ΓΥΝΑΙΚΑ

Συμβουλές για εύκολο και γρήγορο μαύρισμα

Δημοσιεύτηκε

στις

Πολλοί επιθυμούν να αποκτήσουν το bronze ηλιοκαμένο δέρμα του καλοκαιριού. Δείτε αυτά τα πολύ εύκολα tips για εύκολο και γρήγορο μαύρισμα.

Κάντε δραστηριότητες στον ήλιο

Για να μαυρίσετε δεν είναι απαραίτητο να κάτσετε απλά σε μια ξαπλώστρα με τις ώρες. Μπορείτε να κάνετε άλλες δραστηριότητες, όπως ένα θαλάσσιο σπορ και δουλειές στον κήπο ή το μπαλκόνι.

Βάλτε το κατάλληλο αντιηλιακό

Καλύτερα να επιλέγετε αντιηλιακό με δείκτη προστασίας 30 αντί για SPF50 (φιλτράρει το 97% των ακτίνων UVB). Σε περίπτωση που είστε σκουρόχρωμοι, τότε χρειάζεστε ένα αντηλιακό με SPF15.

Μην κάνετε απολέπιση

Για να κρατήσει το μαύρισμα σας πρέπει να αποφύγετε το scrub, καθώς θα αφαιρέσει το ανώτερο στρώμα των μαυρισμένων κυττάρων του δέρματος και θα φέρει στην επιφάνεια τα νέα λευκά κύτταρα

Επιλέξτε κατάλληλες τροφές

Έρευνες έχουν δείξει ότι υπάρχουν τροφές που βοηθούν στο μαύρισμα όταν τις καταναλώνουμε. Καρότα, βερίκοκα και ξηροί καρποί ανήκουν σε αυτή την κατηγορία.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΜΟΡΦΙΑ

Ρυτίδες | 4 λύσεις για να τις μειώσετε χωρίς πανάκριβες κρέμες

Δημοσιεύτηκε

στις

Ρυτίδες εκδηλώνονται κυρίως στα μέρη του σώματος που εκτίθενται περισσότερο στον ήλιο, όπως στο πρόσωπο, τον λαιμό, τα χέρια και τους ώμους.

Οι ρυτίδες εμπίπτουν σε γενικά δύο κατηγορίες: λεπτές γραμμές στην επιφάνεια της επιδερμίδας και βαθύτερες αυλακώσεις στο δέρμα.

Αν οι ρυτίδες είναι ένα πρόβλημα που σας απασχολεί, ή αν ψάχνετε τρόπους για να τις μειώσετε, τότε έχετε μερικές επιλογές, τις οποίες μάλλον δεν φαντάζεστε…

  • Να κοιμάστε ανάσκελα. Ο ύπνος σε ορισμένες θέσεις κάθε νύχτα οδηγεί στις λεγόμενες “γραμμές ύπνου” στο δέρμα, δηλαδή ρυτίδες που σχηματίζονται στα ανώτερα στρώματα του δέρματος και δεν ξεθωριάζουν όταν σηκώνεστε. Όταν κοιμάστε στο πλάι κάνετε ρυτίδες στο μάγουλο και το σαγόνι, ενώ το να κοιμάστε μπρούμυτα σας δημιουργεί πρόβλημα στο μέτωπο.
  • Να τρώτε περισσότερα ψάρια, όπως ο σολομός. Ο σολομός (μαζί με άλλα ψάρια) είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης, ένα από τα δομικά στοιχεία της υγιούς επιδερμίδας. Είναι επίσης μια σπουδαία πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Οι ειδικοί λένε ότι τα απαραίτητα λιπαρά οξέα θρέφουν το δέρμα και το διατηρούν πιο παχουλό και νεανικό, βοηθώντας την ελαχιστοποίηση των ρυτίδων.
  • Μην σουφρώνετε τα μάτια σας – Πάρτε γυαλιά ανάγνωσης! Αν κάνετε τις ίδιες εκφράσεις ξανά και ξανά -όπως το να εστιάζετε τα μάτια σας για να διαβάσετε κάτι- υπερλειτουργείτε τους μυς του προσώπου, δημιουργώντας αυλάκια κάτω από την επιφάνεια του δέρματος. Τελικά τα αυλάκια αυτά γίνονται ρυτίδες. Αν έχετε πρόβλημα στο διάβασμα πάρτε γυαλιά ανάγνωσης. Και, φυσικά, να φοράτε πάντοτε γυαλιά ηλίου, όταν είστε έξω, αφού προστατεύουν το δέρμα γύρω από τα μάτια από τον ήλιο.
  • Μην πλένετε υπερβολικά συχνά το πρόσωπό σας. Όσο αντιφατικό και αν σας ακούγεται, το νερό αφυδατώνει την επιδερμίδα και μειώνει τα φυσικά έλαια που προστατεύουν από τις ρυτίδες. Αν πλένετε το πρόσωπό σας πάρα πολύ συχνά, τότε μειώνετε την φυσική του προστασία απέναντι στις ρυτίδες.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΓΥΝΑΙΚΑ

Ρυτίδες | 3 μέθοδοι απομάκρυνσης με σειρά αποτελεσματικότητας

Δημοσιεύτηκε

στις

Όταν πρόκειται για την καταπολέμηση των ρυτίδων, υπάρχει μια τεράστια ποικιλία από θεραπείες και προϊόντα που ισχυρίζονται, ότι μπορούν να αντιστρέψουν την επίδραση του χρόνου στην επιδερμίδα, ενώ πολλές από αυτές τις μεθόδους και προϊόντα έχουν και αρκετά υψηλό κόστος.

Αλλά ποια από αυτά για τις ρυτίδες είναι στ’ αλήθεια αποτελεσματικά; Και πόσο; Το περιοδικό Women’s Health ρώτησε κορυφαίους δερματολόγους να βάλουν σε σειρά την κάθε μέθοδο, ανάλογα με την σημαντικότητα και αποτελεσματικότητά της.

Δείτε που κατέληξε η μίνι έρευνα:

Αντηλιακό

Ίσως να μην το περιμένατε στην κορυφή της λίστας, αλλά όλοι οι δερματολόγοι είπαν ότι είναι η πιο κρίσιμη επιλογή για την αποφυγή και πρόληψη των ρυτίδων. Αν φοράτε αντηλιακό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ακόμα και τς μέρες που έχει συννεφιά, τότε προστατεύετε το δέρμα σας με τον καλύτερο τρόπο. Ωστόσο, αυτό θα το πετύχετε μόνο αν το αντηλιακό σας είναι πάντα με δείκτη προστασίας 30 και πάνω. Και μην ξεχνάτε να το βάζετε και στον λαιμό!

Ενέσεις με Botox, Dysport και Xeomin

Γνωστές και ως “νευρορυθμιστές”, αυτές οι τρεις δημοφιλείς ενέσιμες ουσίες βοηθούν στην μείωση των μυϊκών νευρικών σημάτων. Αυτό αποδυναμώνει και εμποδίζει την μυϊκή συστολή, η οποία οδηγεί σε χαλάρωση του δέρματος και δημιουργία ρυτίδων συν τω χρόνω. Το Botox εξακολουθεί να είναι η #1 ελάχιστα επεμβατική διαδικασία για τις ρυτίδες. Τα αποτελέσματα συνήθως διαρκούν από τρεις έως τέσσερις μήνες προτού χρειασθεί επανάληψη της διαδικασίας.

Ρετινόλη και αντιοξειδωτικά

Από όλα τα συστατικά περιποίησης του δέρματος, η ρετινόλη, ένα παράγωγο της βιταμίνης Α, είναι εκείνη που έχει μελετηθεί περισσότερο επιστημονικά και έχει γίνει ξακουστή για τις ιδιότητές της κατά της δημιουργίας ρυτίδων και υπέρ της αναζωογόνησης της επιδερμίδας. Η ρετινόλη “χτίζει” ένα παχύτερο στρώμα κολλαγόνου που κάνει το δέρμα να φαίνεται πιο μαλακό και πιο νεανικό. Άλλα κορυφαία αντιοξειδωτικά που λειτουργούν το ίδιο καλά περιλαμβάνουν πεπτίδια, αυξητικούς παράγοντες, σταθεροποιημένη βιταμίνη C και χαλκό. Όταν χρησιμοποιούνται στη διάρκεια της ημέρας, βοηθούν το αντηλιακό να λειτουργήσει καλύτερα στην πρόληψη των βλαβών, και όταν χρησιμοποιούνται το βράδυ, βοηθούν στην αποκατάσταση των ζημιών του δέρματος από τον ήλιο, τη ρύπανση και το στρες.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ

ΟΜΟΡΦΙΑ

Κολλαγόνο | Ποιες τροφές το αυξάνουν με φυσικό τρόπο

Δημοσιεύτηκε

στις

Το κολλαγόνο είναι μία φυσική ινώδης πρωτεΐνη που είναι σημαντική για τη διατήρηση της υγείας και της ζωτικότητας του συνδετικού ιστού.

Το κολλαγόνο βρίσκεται σχεδόν σε όλα τα όργανα του σώματος, όπως στα οστά, το δέρμα, τους τένοντες, τους συνδέσμους και τους χόνδρους.

Το κολλαγόνο συνδυάζεται με την ελαστίνη, μια άλλη δομική πρωτεΐνη, για τη διατήρηση της ελαστικότητας του συνδετικού ιστού. Καταστρέφεται από φλεγμονώδεις διεργασίες και η σύνθεση του στο σώμα εξαρτάται από την αφθονία αμινοξέων. Οι ίνες κολλαγόνου παράγονται με τη βοήθεια από δύο βασικά αμινοξέα, την λυσίνη και την προλίνη, καθώς και από θρεπτικά συστατικά προώθησης του κολλαγόνου, όπως η βιταμίνη C.

Αμινοξέα

Η παραγωγή κολλαγόνου στο συνδετικό ιστό του σώματος εξαρτάται από τα επαρκή επίπεδα αμινοξέων. Υπάρχουν εννέα απαραίτητα αμινοξέα, τα οποία δεν μπορεί να κατασκευάσει από μόνο του το σώμα και πρέπει να λαμβάνονται μέσω της διατροφής. Γενικά, ζωικές πηγές όπως πουλερικά, ψάρια, τυρί, γάλα και αυγά παρέχουν όλα τα απαραίτητα αμινοξέα.

Λυσίνη και προλίνη

Οι ίνες κολλαγόνου αποτελούνται σε μεγάλο βαθμό από υδροξυλυσίνη και υδροξυπρολίνη. Αν και δεν υπάρχουν επαρκή επιστημονικά στοιχεία για τις τροφές με αυτά τα συστατικά και την αύξηση στην σύνθεση του κολλαγόνου, εντούτοις πιστεύεται ότι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε αυτά τα αμινοξέα ευνοούν το σχηματισμό του κολλαγόνου. Η λυσίνη είναι ένα βασικό αμινοξύ και πρέπει να λαμβάνονται μέσω της διατροφής. Η προλίνη, από την άλλη πλευρά, είναι ένα μη απαραίτητο αμινοξύ που μπορεί να κατασκευαστεί από το σώμα. Καλές πηγές της λυσίνης περιλαμβάνουν το άπαχο κρέας και τα όσπρια. Για βέλτιστη σύνθεση κολλαγόνου, ωστόσο, πρέπει να προσθέσετε διαιτητικές πηγές και της προλίνης, όπως τα ασπράδια των αυγών και η φύτρα σιταριού.

Ανθοκυανιδίνες

Αυτό το είδος βιοφλαβονοειδών έχει αποδειχτεί ότι συνδέει τις ίνες κολλαγόνου και υποστηρίζει τον συνδετικό ιστό της μήτρας στη γυναίκα. Οι ανθοκυανιδίνες βρίσκονται σε τροφές με βαθύ κόκκινο και μοβ χρώμα, όπως τα κεράσια, τα βατόμουρα και τα σμέουρα. Οι ανθοκυανιδίνες αυξάνουν τα επίπεδα της βιταμίνης C στα κύτταρα, προστατεύουν από τις ελεύθερες ρίζες και βοηθούν στην αποτροπή της καταστροφής του κολλαγόνου στο δέρμα και τον συνδετικό ιστό.

Άλλα θρεπτικά συστατικά

Θρεπτικά συστατικά, όπως η βιταμίνη C και ο χαλκός έχουν ιδιαίτερη σημασία στην παραγωγή του κολλαγόνου και την επισκευή των ιστών. Γι’ αυτό είναι καλό να επιλέγετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως ακτινίδια, μπρόκολο, κάρδαμο, πορτοκάλια, πιπεριές, πεπόνια και πικραλίδα.

ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ
teliko filiagkos-plio
HOLIDAY-Car-Rental-banner
professional camera ad
post_head_image
300x250_ANOIKSI

300x250_ANOIKSI

karta 1
geotech_banner
old_town_inn
ergasia_syn
epikairotita

Social

Facebook
INSTAGRAM
Twitter
YOUTUBE



ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠIΣHΣ