Quantcast
Connect with us

AUTOMOTO

Ανοιχτή Παρέμβαση Δοξάτου | Αναφορικά με τα προβλήματα στο οδικό δίκτυο και την «Ανάπλαση Ο.Τ. 111 Δ.Κ. Καλαμπακίου»

Ακολουθεί δελτίο τύπου των μελών του δημοτικού συμβουλίου «Ανοιχτής Παρέμβασης» Δοξάτου:

Επανερχόμαστε με νέο Δελτίο Τύπου για τα διαδραματισθέντα στο Δ.Σ. κατά τις συνεδρίασεις της 25 Σεπτεμβρίου 2015 και της εξ αναβολής συνέχεια της το Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015.

Η Α. Π. παίρνοντας λοιπόν το λόγο προ των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης απηύθυνε τα παρακάτω ερωτήματα στην Δημοτική Αρχή και έλαβε τις εξής απαντήσεις:

1. Σχετικά με τις ¨λακκούβες¨ που υπάρχουν από άκρη σε άκρη στο Δήμο μας με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν άνθρωποι και τροχοφόρα, όταν μάλιστα υποσχέθηκε από την άνοιξη του 2015 ότι θα προβεί στην αποκατάσταση των οδοστρωμάτων, μόλις ανοίξουν τα εργοστάσια παρασκευής πίσσας. Έφυγε το καλοκαίρι και ακόμη περιμένουμε.
Ο κ. Δήμαρχος απάντησε ότι έχουν δρομολογηθεί οι διαδικασίες.

2. Σχετικά με την ανάκληση της απόφασης ένταξης της πράξης «Ανάπλαση Ο.Τ. 111 Δ.Κ. Καλαμπακίου» που αφορά τον περιβάλλοντα χώρο του νέου Δημαρχείου.
Ο κ. Δήμαρχος απάντησε ότι υπήρχε υπέρβαση των ορίων χρηματοδότησης των αντίστοιχων έργων και η κυβέρνηση το απένταξε.
Γεγονός είναι όμως ότι, στις 12-12-2013 έγινε η ένταξη. Στις 12-2-2014 έγινε η προέγκριση της Δημοπράτησης. Στις 18-3-2014 κηρύχτηκε ο ανάδοχος του έργου. Στις 14-4-2015 έρχεται έγγραφο από το Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, όπου, μεταξύ άλλων αναφέρει ότι είναι υποχρεωμένο να προχωρήσει σε άμεσο κλείδωμα εισαγωγής νέων εντάξεων στο ΟΠΣ. Στις 2-5-2015 εστάλη από το Δ. Δοξάτου έγγραφο που αναφέρει ότι ο ανάδοχος υπέβαλε τα δικαιολογητικά για την υπογραφή της σύμβασης στις 23-4-2015 και εκκρεμεί η πρόσκληση της Προϊσταμένης Αρχής για υποβολή εγγυητικής επιστολής καλής εκτέλεσης για την υπογραφή του συμφωνητικού ζητώντας την εξαίρεση εφαρμογής της εγκυκλίου, για να μην καθυστερήσει η υλοποίηση του και προκύψουν νομικά προβλήματα από την καθυστέρησης της υπογραφής της σύμβασης. Στις 25-2-2015 (μετά από σχεδόν 10 μήνες καθηστέρηση) με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών το έργο απεντάσσεται.

3. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης και προ ημερήσιας διάταξης ¨λογομάχησαν έντονα¨ δύο Δημοτικοί Σύμβουλοι (1 της πλειοψηφίας και 1 της μείζονος αντιπολίτευσης) ανταλλάσσοντας ύβρεις και χτυπήματα χεριών στα τραπέζια, με αποτέλεσμα να διακοπεί η συνεδρίαση. Μετά την διακοπή, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. διέταξε την αποβολή τους από την αίθουσα, πράγμα το οποίο και έγινε. Η απόφαση του έγινε δεκτή από τους αποβληθέντες. Η Μείζων Αντιπολίτευση αποχώρησε διαμαρτυρόμενη για το άδικο της απόφασης του Προέδρου του Δ.Σ. σε ότι αφορά το μέλος της.
Η Α.Π. ζήτησε, καταδικάζοντας τέτοιου είδους συμπεριφορές που μεταφέρουν προσωπικά μέσα την αίθουσα του Δ.Σ., την αναβολή της συνεδρίασης. Το αίτημα αυτό έγινε δεκτό, με αποτέλεσμα η συνεδρίαση να συνεχιστεί την επομένη ημέρα, Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015.

4. Για το 20ο Θέμα: Λήψη απόφασης επί του υπ’ αριθμ. πρωτ. 13582/01-09-2015 αιτήματος του Συλλόγου Φίλων Υδρόβιων Πτηνών, που ζητούσε την στέγαση του στο παλαιό Δημαρχείο Καλαμπακίου.
Η Α.Π. υπερψήφισε το θέμα με το επιχείρημα εφ΄ όσον δύναται να στεγαστεί ένας σύλλογος σε Δημοτικό κατάστημα να στεγαστεί.
Ζήτησε όμως να της παραχωρηθεί χώρος στο Καλαμπάκι ή στον Άγιο Αθανάσιο για τις ανάγκες λειτουργίας της. Δεν είναι δυνατόν να μη στεγάζονται σε Δημοτικό χώρο οι αντιπολιτεύσεις, όπως έχουν αιτηθεί και τους είναι απαραίτητο για την λειτουργία τους. Δεν είναι δυνατόν να μας παραχωρείται κοινός χώρος (στις αντιπολιτεύσεις) και μάλιστα μόνον κατά τη λειτουργία του Δημαρχείου (πρωινές ώρες). Αυτό είναι εμπαιγμός. Δεν επαιτούμε, αλλά ζητάμε το νόμιμο δικαίωμα μας που απορρέει από τους νόμους του κράτους και το σύνταγμα, κάτι που αρνείται ο κ. Δήμαρχος με πείσμα, παρά την αντίθετη άποψη Δημοτικών Συμβούλων της παράταξης του. Δηλώνουμε ότι θα ασκήσουμε κάθε νόμιμο δικαίωμα μας.
Να σημειωθεί ότι Πρόεδρος του εν λόγω συλλόγου είναι ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Δοξάτου.

5. Για το 19ο Θέμα: Έγκριση της υπ’ αριθμ. 40/2015 απόφασης του Δ. Σ. της Δη.Κ.Ε.Δη.Δ. που αφορά στην 4η αναμόρφωση προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2015.
Η Α.Π. στην αρχή ζήτησε την απόσυρση τους θέματος, αλλά αυτό δεν έγινε δεκτό από τον κ. Δήμαρχο, κι έτσι στη συνέχεια καταψήφισε το θέμα καταγγέλλοντας την συγκεκριμένη απόφαση του Δ.Σ. της ΔΗ.Κ.Ε.ΔΗ.Δ. Η συγκεκριμένη απόφαση λήφθηκε από το Δ.Σ. της Δη.Κ.Ε.Δη.Δ. χωρίς να υπάρχει απαρτία στη συγκεκριμένη συνεδρίαση. Αυτό επιβεβαιώθηκε από τρία μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου (τον Πρόεδρο της Δη.Κ.Ε.Δη.Δ. και μάλιστα κατά τη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου που δήλωσε ότι δεν ήταν παρών το ένα μέλος, όταν λήφθηκε η απόφαση, αλλά συναίνεσε προηγούμενα και αποχώρησε –ο κ. Δήμαρχος του ζήτησε μετά από αυτό να σταματήσει να μιλάει- και δύο μέλη τηλεφωνικά, το ένα μάλιστα είναι και Δημοτική Σύμβουλος και απουσίαζε από την εν λόγω συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου).
Δεν αρκεί, κ. Δήμαρχε, να ζητάτε από τον Πρόεδρο της ΔΗ.Κ.Ε.ΔΗ.Δ. να σταματήσει να ομιλεί, αλλά οφείλετε και να τον προστατέψετε.

Καλαμπάκι, 6-10-2015 Τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου της
«ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ»
Βούλα Καραγιαννίδου-Συμεωνίδου
Ελένη Κωνσταντινίδου
Μιχάλης Γ. Παπάζογλου

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Ανατροπή στα όρια ταχύτητας των αυτοκινήτων | Πού αυξάνονται και γιατί

Σε ισχύ θα τεθούν σύντομα τα νέα και υψηλότερα όρια ταχύτητας ευρωπαϊκής χώρας που δεν είναι τα αποτελέσματα που επιθυμούσε από τη μείωσή τους τα προηγούμενα χρόνια.

Εκτός από τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στις περισσότερες των περιπτώσεων, η μείωση του ορίου ταχύτητας σε έναν δρόμο συμβάλλει και στην μικρότερη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας αφού, σε γενικές γραμμές, η ταχύτητα κίνησης συνδέεται άμεσα με τους ρύπους που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο.

Με αυτό το σκεπτικό η Ολλανδία μείωσε πριν από πέντε περίπου χρόνια, το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομούς της από τα 130 στα 100 χλμ./ώρα.

Το μέτρο, που δεν καλωσορίστηκε από τη μεγαλύτερη μερίδα του κοινού, τέθηκε σε ισχύ ώστε οι γενικότεροι ρύποι που παράγει σαν χώρα η Ολλανδία (συγκεκριμένα οι εκπομπές αζώτου) να εναρμονιστούν με τα όρια που έχει θέσει η ΕΕ και να επιτραπεί έτσι στον κλάδο των κατασκευών, ο οποίος εκπέμπει επίσης ρύπους, να συνεχίζει να χτίζει κτίρια.

Το μειωμένο μέγιστο όριο ταχύτητας ίσχυε καθημερινά από τις έξι το πρωί έως και τις επτά το απόγευμα, δηλαδή τις ώρες όπου υπάρχει και ο μεγαλύτερος όγκος οχημάτων στους δρόμους της χώρας. Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας επανερχόταν στο μέγιστο των 130 χλμ./ώρα.

Τώρα, τα κόμματα που πρόκειται να σχηματίσουν την επόμενη κυβέρνηση της Ολλανδίας φαίνεται ότι έφτασαν σε συμφωνία για την ανατροπή και ακύρωση του χαμηλότερου ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

Σύμφωνα και με μελέτες και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ολλανδία όλο αυτό το διάστημα έδειξαν ότι επί της ουσίας το κέρδος στη μείωση των εκπομπών αζώτου είναι τόσο οριακό που δεν δικαιολογείται η εφαρμογή του.

Τα οξείδια του αζώτου εκπέμπονται από πολλούς κλάδους της βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων είναι φυσικά και η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σε μεγάλες συγκεντρώσεις στην ατμόσφαιρα μπορούν να οδηγήσουν στην παρουσίαση προβλημάτων στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού, με τον κίνδυνο να είναι μεγαλύτερος για άτομα με παθήσεις όπως είναι το άσθμα.

Continue Reading

AUTOMOTO

Τέλος το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης | Πότε θα εξαφανιστεί, τι πρέπει να γνωρίζουμε

Στο χρονοντούλαπο της ιστορίας θα περάσει το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης, στο οποίο απομένουν μόνο λίγα χρόνια ζωής.

Για να κάτσει κάποιος πίσω από το τιμόνι οφείλει να είναι κάτοχος διπλώματος οδήγησης, δηλαδή του εγγράφου που πιστοποιεί ότι πληρούνται τα απαραίτητα κτριτήρια για να συνυπάρξει κανείς με τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου, δίχως να διαταράσσει την οδική ασφάλεια.

Στη χώρα μας, σήμερα, οι κάτοχοι αδειών οδήγησης διαθέτουν είτε το παλιό ροζ τρίπτυχο έγγραφο, είτε το νέου τύπου κάρτας, το οποίο έχει σημαντικές δικλείδες ασφαλείας που το προφυλάσσουν από πλαστογραφία.

Επίσης, με δεδομένο ότι τα στοιχεία του κατόχου αναγράφονται με λατινικούς χαρακτήρες, το νέο δίπλωμα ευνοεί τη χρήση του στο εξωτερικό, την ίδια ώρα που δεν φθείρεται όπως το παλιό.

Τα μεγάλα πλεονεκτήματα του διπλώματος υπό τη μορφή πλαστικοποιημένης κάρτας έναντι του χάρτινου, δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τους νομοθέτες οι οποίοι έχουν θέσει τις βάσεις για την πλήρη κατάργηση του τελευταίου, ορίζοντας ως καταληκτική ημερομηνία ισχύος του τις 19 Ιανουαρίου 2033.

Μέχρι το 2033, βέβαια, τα εναπομείναντα παλιά διπλώματα θα είναι ελάχιστα, δεδομένου ότι η νομοθεσία ορίζει ότι όποιος οδηγός συμπληρώνει το 65ο έτος της ηλικίας του και επομένως πρέπει να το ανανεώσει, αυτομάτως προμηθεύεται το νέο δίπλωμα τύπου πλαστικοποιημένης κάρτας.

Ακόμα και αυτή, όμως, η άδεια οδήγησης -και παρά τo διαφαινόμενο «μονοπώλιό» της- δεν πρόκειται να μακροημερεύσει, εν μέσω μιας πρωτοφανούς διαδικασίας ψηφιοποίησης των πάντων, που συν τω χρόνω αναμένεται να αυξάνει ρυθμούς.

Ήδη από τις 27 Ιουλίου του 2022, οι οδηγοί της χώρας μας μπορούν να «περάσουν» το δίπλωμα οδήγησης στο κινητό τους τηλέφωνο (στο gov.gr wallet), στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας της ελληνικής κυβέρνησης να διευκολυνθούν οι πολίτες, αλλά αλλά προκειμένου να διενεργείται ευκολότερα και με πιο αποτελεσματικό τρόπο η εξακρίβωση στοιχείων από τις αστυνομικές και ελεγκτικές αρχές.

Το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης (όπως και η ψηφιακή ταυτότητα), άλλωστε, ισοδυναμεί με τα φυσικά, παραδοσιακά διπλώματα (πλαστικοποιημένη κάρτα, τρίπτυχο έγγραφο) και επομένως οι πολίτες δεν χρειάζεται κουβαλούν τα τελευταία συνέχεια μαζί τους.

Έρχεται το ευρωπαϊκό δίπλωμα οδήγησης στο κινητό

Τη μετάβαση σε ένα καθεστώς ψηφιακών διπλωμάτων οδήγησης προωθεί και η ΕΕ, η οποία υποστηρίζει ότι η ψηφιοποίηση των αδειών οδήγησης συνεπάγεται πρωτοφανή ευκολία όσον αφορά την ανανέωση και την αντικατάστασή τους -αμφότερες οι διαδικασίες θα γίνονται ηλεκτρονικά.

Παράλληλα, ένα ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης με κοινά χαρακτηριστικά σε κοινοτικό επίπεδο θα διευκολύνει την επίτευξη του ξεκάθαρα διατυπωμένου στόχου της ΕΕ για τη δημιουργία ενός συστήματος γρήγορου εντοπισμού και άμεσης επιβολής ποινών σε εκείνους που υποπίπτουν σε τροχαίες παραβάσεις σε χώρα άλλη από αυτή που εξέδωσαν την άδεια οδήγησής του.

Continue Reading

AUTOMOTO

BYD | Έρχονται plug-in υβριδικά σε τιμές βενζίνης

H BYD Auto κινείται με έντονο επιχειρηματικό τρόπο στην Ευρώπη και το ενδιαφέρον εστιάζεται στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Όμως, τα στελέχη της δεν αμελούν και αυτά με θερμικό κινητήρα.

 

Η προσπάθεια των στελεχών της BYD Auto να επεκταθούν εμπορικά στην Ευρώπη είναι γνωστή, πλέον. Οι Κινέζοι ήδη έχουν δημιουργήσει ένα βασικό δίκτυο αντιπροσώπων στις μεγαλύτερες αγορές της ηπείρου μας και αρχίζουν να κάνουν το ίδιο και σε αυτές άλλων κρατών της, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, εσχάτως.

Κύριος σκοπός τους είναι να αποκτήσουν μεγάλο μερίδιο αγοράς και να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό αποκάλυψε ο Μάικλ Σου, Διευθύνων Σύμβουλος της BYD Auto Ευρώπης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των Financial Times για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Συγκεκριμένα, ο Σου δήλωσε: «Το εργοστάσιό μας στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί πριν από το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορούσαμε να είμαστε στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων ως το 2030».

Ο επικεφαλής της BYD Auto στην Ευρώπη τόνισε, επίσης, ότι η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερο βάρος και στα μοντέλα της με θερμικούς κινητήρες και plug-in υβριδικά συστήματα.. Όπως είπε, η κινεζική εταιρεία θα προσπαθήσει να εφαρμόσει μια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική και γι’ αυτά.

Όπως διευκρίνισε, θα προσφέρουν τα plug-in υβριδικά μοντέλα τους σε τιμές παραπλήσιες με αυτές που οι εμπορικοί ανταγωνιστές τους διαθέτουν τα δικά τους μόνο με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι, στην BYD Auto θα έχουν πλεονέκτημα, συγκριτικά.

Τέλος, αναφέρθηκε και στο αμιγώς ηλεκτρικό Seagull, το σχετικά μικρών διαστάσεων νέο μοντέλο της, το οποίο στην Κίνα πωλείται σε τιμή μικρότερη των 10.000 ευρώ. Ο Σου είπε ότι προς το παρόν αυτό διατίθεται μόνο στην εγχώρια αγορά και έχει τις προδιαγραφές που ισχύουν σε αυτή.

Για το ενδεχόμενο να εισαχθεί και στη Ευρώπη είπε σχετικά: «Έχουμε πολλά αιτήματα από τους ντίλερ μας με τους οποίους συνεργαζόμαστε (για να το πράξουμε). Όμως, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξουμε πολλά στο αυτοκίνητο (ώστε να πληροί τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς). Πάντως, η ευρωπαϊκή έκδοση του Seagull θα κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ», κατέληξε.

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en