Quantcast
Connect with us

MEDIA

Ψηφιακό αλαλούμ “made in” EETT-Digea

Μια εβδομάδα μετά την ψηφιακή μετάβαση σε 19 κέντρα εκπομπής στην Πελοπόννησο, οι άνθρωποι της Digea προσπαθούν να διορθώσουν τα μεγάλα προβλήματα που προέκυψαν. Η κατάσταση τις πρώτες μέρες ήταν τραγική.

Πολλά περιφερειακά κανάλια δεν εμφανίστηκαν καν σε ολόκληρες περιοχές της Πελοποννήσου και το τηλεοπτικό σήμα έσβησε ολοκληρωτικά. Πανικόβλητοι Κάτοικοι σε χωριά της Πελοποννήσου προσπαθούσαν να βρουν σήμα, έπαιρναν Τηλέφωνο, έψαχναν καινούργιες κεραίες, ρωτούσαν που θα πρέπει να τις στρέψουν για να πιάσουν ψηφιακό σήμα. Η ΝΕΡΙΤ εξέπεμπε με καλό σήμα αλλά διατήρησε και την αναλογική της εκπομπή στη βόρεια Πελοπόννησο. Εξαφανίστηκε η Nova επίγεια, το BBC και τα λοιπά δορυφορικά κανάλια. Σε πολλές περιοχές δεν υπήρχε το σήμα της Βουλής ΤV. Στο κέντρο της Πελοποννήσου αλλά και σε Αχαΐα που δεν βλέπουν οι 19 πομποί του ψηφιακού σήματος, η τηλεόραση εξαφανίστηκε! Τα περιφερειακά κανάλια για να πληρώσουν λίγα λεφτά για ενοίκιο, δέχθηκαν την πρόταση της Digea να στριμωχτούν 8 και 9 κανάλια σε μια ψηφιακή συχνότητα με αποτέλεσμα η ισχύς του σήματος τους να είναι κάτω του 60% και η εικόνα να φαίνεται χάλια.

Όλα τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα των επιλογών της ΕΕΤΤ να αποδεχθεί τις θέσεις της ιδιωτικής εταιρείας. Πρώτον ορίστηκε για την Ελλάδα που έχει ιδιόμορφη γεωγραφική εικόνα, ψηφιακή μετάβαση τηλεόρασης για 156 μόνο σημεία εκπομπής. Επέμεναν πως με αυτά θα καλυφθεί το 90% της πληθυσμιακής Ελλάδας. Πρακτικά όμως τα 156 κέντρα εκπομπής καλύπτουν μετά βίας το 60% της γεωγραφίας της χώρας. Για τα υπόλοιπα σημεία το υπουργείο Μεταφορών μετέφερε με νόμο την ευθύνη και το κόστος στους δήμους της χώρας για να αναλάβει η Digea με το αζημίωτο να εγκαταστάσεις δευτερεύοντες αναμεταδότες τους οποίους θα πληρώσουν οι δήμοι! Αυτό υπόσχονται τώρα στην Πελοπόννησο, ότι δηλαδή θα βάλουν άλλους αναμεταδότες για να καλυφθούν τα χωριά και οι περιοχές που δεν έχουν καθόλου τηλεοπτικό σήμα. (Λευκά σημεία στο χάρτη ψηφιακής εκπομπής).

Η δεύτερη επιλογή της ΕΕΤΤ να αποδεχθεί να νοικιάζει η Digea χωρητικότητα στις συχνότητες ανάλογα με τον πληθυσμό, ενώ «πούλησε» φθηνά στην εταιρεία των καναλαρχών ολόκληρες συχνότητες, οδήγησε στην «εξαφάνιση» της εικόνας των περιφερειακών καναλιών. Η Digea στην Πελοπόννησο στρίμωξε 8 και 9 κανάλια σε μια ψηφιακή συχνότητα, ενώ για να υπάρχει καλό σήμα χωράνε το πολύ 6 κανάλια. Τα περιφερειακά πληρώνουν μεν φθηνά το ενοίκιο αλλά δεν φαίνονται πουθενά! Ειδικά αν ένα περιφερειακό κανάλι έχει καλό τεχνολογικό εξοπλισμό, εκπέμπει χειρότερο σήμα!

Οι βαρύτατες οι ευθύνες της ΕΕΤΤ και η μεγάλη αποτυχία των ιδιωτών της TV

Έξι χρόνια προετοιμαζόταν η Digea, κοινή εταιρεία των ιδιωτικών καναλιών πανελλαδικής εμβέλειας της χώρας για τη ψηφιακή μετάβαση της τηλεόρασης. Με προνομιακό ατού ότι ήταν η μοναδική εταιρεία που ανέλαβε το προσωρινό καθεστώς της μεταβατικής ψηφιακής περιόδου από το 2008, επέβαλλε στο υπουργείο Μεταφορών και την ΕΕΤΤ την αλλαγή του ψηφιακού χάρτη το 2012 και τον Φεβρουάριο του 2014 πήρε όλες τις ψηφιακές συχνότητες της χώρας. Με βάση το δικό της προγραμματισμό και ετοιμασίες, εκδόθηκε το χρονοδιάγραμμα για να σβήσει σε όλη τη χώρα το αναλογικό σήμα, από τον Μάϊο ως τις 19 Νοεμβρίου του 2014.

Την περασμένη εβδομάδα, με το πρώτο μεγάλο σβήσιμο του αναλογικού τηλεοπτικού σήματος σε 19 κέντρα εκπομπής στη Πελοπόννησο, αποδείχθηκε η πρώτη τεράστια αποτυχία των ιδιωτικών συμφερόντων που πήραν τη δημόσια περιουσία των ψηφιακών συχνοτήτων. Η Πελοπόννησος σε πάρα πολλά σημεία σταμάτησε να έχει τηλεόραση! Σε άλλα σημεία γύρω από την Πελοπόννησο τα τηλεοπτικά κανάλια αυξήθηκαν! Η εικόνα των περιφερειακών καναλιών είναι άθλια. Τα αναλογικά σήματα των καναλιών δεν έκλεισαν όλα, με αποτέλεσμα να γίνεται της τρελής παρεμβολής σε πολλές περιοχές της Πελοποννήσου.

Όλα τα παραπάνω είναι μερικά μόνο από τα τραγικά αποτελέσματα του πρώτου μεγάλου ψηφιακού περάσματος με ευθύνη της Digea, η οποία ανέλαβε και την ψηφιακή εκπομπή της ΝΕΡΙΤ, νοικιάζοντας στην κρατική εταιρεία την 4η ψηφιακή συχνότητα της με εύλογο κέρδος.

Η αναβολή, της αναβολής, ω αναβολή!

Με δεδομένο ότι ικανοποιήθηκαν όλες οι απαιτήσεις των τηλεοπτικών διαπλεκομένων που συνυπάρχουν στη Digea, η ΕΕΤΤ παρέδωσε τις ψηφιακές συχνότητες στην εταιρεία των καναλαρχών στις 9 Φεβρουαρίου. Μέχρι και σήμερα δεν έχει δημοσιοποιηθεί η άδεια παραχώρησης του ψηφιακού φάσματος για τα επόμενα 15 χρόνια, οι όροι που θα πρέπει να τηρεί η εταιρεία καθώς και το τιμολόγιο ενοικίασης των συχνοτήτων για τους πελάτες-κανάλια της ιδιωτικής εταιρείας των καναλαρχών. Από τότε μέχρι και σήμερα έγιναν τρεις τροποποιήσεις στο χρονοδιάγραμμα της ψηφιακής μετάβασης. Αρχικά προβλεπόταν να αρχίσει η ψηφιακή από τον Έβρο στις 9 Μαΐου, επειδή όμως η Digea δεν ήταν έτοιμη για συγκεκριμένη περιοχή σε αντίθεση με τη ΝΕΡΙΤ για το συγκεκριμένο σημείο, έγινε τροποποίηση για τις 27 Μαΐου με έναρξη την Πελοπόννησο. Η Digea είχε εξασφαλίσει συμφωνίες με όλα τα περιφερειακά κανάλια της Πελοποννήσου προσφέροντας μειωμένες τιμές ενοικίου. Μετά τη διαπίστωση πως η ΝΕΡΙΤ δεν είναι έτοιμη για την Πελοπόννησο, ακολούθησε νέα τροποποίηση δίνοντας την ημερομηνία της 27ης Ιουνίου για Πελοπόννησο και 11 Ιουλίου για την Αττική. Η ΝΕΡΙΤ δεν κατάφερε να ετοιμαστεί και έτσι παραδόθηκε έναντι υψηλού ενοικίου η ψηφιακή εκπομπή της στη Digea. Το ψηφιακό μπάχαλο που προκλήθηκε, προκάλεσε σοκ στην κυβέρνηση. Ακολουθεί η τρίτη αναβολή ψηφιακής μετάβασης για την Αττική, από τις 11 Ιουλίου στις 18 Ιουλίου, ή στις 25 Ιουλίου μετά δηλαδή το Μουντιάλ. Στο υπουργείο Μεταφορών και το Μάξιμου τρέμουν στην ιδέα ενός νέου ψηφιακού «βατερλό» για έξι εκατομμύρια κατοίκους στην Αττική…

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en