Quantcast
Connect with us

ΚΟΣΜΟΣ

Τρία εκατ. πρόσφυγες ψάχνουν τρόπο να φύγουν από την Τουρκία

Κανείς τους δεν πιστεύει πόσο τραγική είναι η κατάσταση στην Ειδομένη.

Δεκάδες χιλιάδες οι πρόσφυγες και οι μετανάστες που συνωστίζονται στη τουρκική χερσόνησο της Ερυθραίας, απέναντι από τη Χίο, ψάχνοντας τρόπο αγωνιωδώς να περάσουν στα ελληνικά νησιά. Επίσημα γράφει σήμερα Κυριακή η Χουριέτ ο αριθμός των καταγεγραμμένων Σύρων σε όλη την Τουρκία ανέρχεται στα 2.587.000 και μαζί με τους Αφγανούς, Ιρακινούς και Πακιστανούς ο αριθμός αυτός φτάνει τα τρία εκατομμύρια.

Οι περισσότεροι από αυτούς είναι οι Σύροι, που συνωστίζονται στα παλιά σπίτια της συνοικίας του Μπασμανέ. Πολλοί και οι μετανάστες, Αφγανοί και Πακιστανοί οι περισσότεροι, που ζουν στα παράλια του Τσεσμέ, αυτοί σε παλιά εγκαταλειμμένα συγκροτήματα εξοχικών κατοικιών και ξενοδοχεία.

Όλοι τους περιμένουν τη στιγμή που ο μεταφορέας θα τους ανάψει το πράσινο φως της μετακίνησής τους στα ελληνικά νησιά. Όλοι ξέρουν πως μετά το πέρασμα ο δρόμος για τη Γερμανία είναι ανοικτός. Κι η Γερμανία για αυτούς τους ανθρώπους είναι κάτι σαν τον παράδεισο των μουσουλμάνων με τα ουρί. Παράδεισος με επίδομα 1.000 ευρώ ο καθένας, ακόμα και για κάθε νεογέννητο παιδί. Και σπίτι δωρεάν και άλλα πολλά που έντεχνα οι μεταφορείς τούς λένε πως θα βρουν αμέσως μετά το πέρασμα, σε μια διαδικασία λίγων μόλις ημερών μέχρι να πάνε στη Γερμανία. Μια μέρα στη Χίο ή στη Μυτιλήνη, άλλο λίγο, μια δυο μέρες στην Αθήνα και μετά πέρασμα με τραίνο στη Γερμανία…

Σαν τους δείχνεις στο κινητό φωτογραφίες από την κατάσταση στην Ελλάδα ή στην Ειδομένη απαντάνε πως όχι δεν είναι έτσι. Σε βλέπουν και περίεργα. Αυτούς, ο άνθρωπος τους, ο μεταφορέας που εμπιστεύονται και είναι εξαρτημένοι από αυτόν, τους είπε πως όλα είναι εύκολα μετά το ταξίδι. Εξάλλου τόσα λεφτά έχουν δώσει ήδη, αναφέρει το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο μεταφορέας των προσφύγων, Τούρκος ή ομοεθνής τους που συνεργάζεται με τους αόρατους μεγαλοδουλεμπόρους, είναι κάτι ανάμεσα στον προ 30 ετών πλασιέ βιβλίων και το «βαποράκι» ναρκωτικών. Από σπίτι σε σπίτι, από μαγαζί σε μαγαζί, από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο κι από αλάνα σε αλάνα. Κάθε μέρα περνάν «πουλώντας» ταξίδια στη γη της επαγγελίας. Για πολλούς έχουν ανοίξει και καρτέλα. Πληρώνονται έναντι των ταξιδιών τους σε δόσεις. Πέντε-δέκα ευρώ την εβδομάδα μέχρι να συγκεντρωθεί το απαιτούμενο ποσό.

Οι παλιές μέρες με τους Σύρους, κυρίως, πρόσφυγες με τα πολλά λεφτά είναι παρελθόν. Στην πλειοψπλειονότητά τους οι άνθρωποι που περιμένουν να περάσουν είναι φτωχοί φυγάδες του πολέμου ή της ανέχειας. Άνθρωποι που θέλουν απλά να ζήσουν καλύτερα. Δουλεύουν, οι περισσότεροι μαζεύουν χαρτί και μέταλλο από τα σκουπίδια και τα πουλάν σε εταιρείες ανακύκλωσης. Κι ότι κερδίζουν το ακουμπάνε στον μεταφορέα. Εξαρτημένοι από τον μεταφορέα δεν μπορούν και δεν θέλουν να πιστέψουν ότι το όνειρο τους σταματά σε έναν λασπότοπο στην Ειδομένη, στα βόρεια σύνορα της Ελλάδας.

Η ιεραρχία σήμερα

Στην κορυφή του κυκλώματος της διακίνησης ανθρώπων προς την Ελλάδα, σήμερα και μετά τις αλλαγές που επήλθαν στη διάρκεια των τελευταίων μηνών, αλλά και τα υπέρογκα κέρδη που κάποιοι εξασφάλισαν και που υπολογίζονται σε οκτώ δισεκατομμύρια ευρώ, είναι οι κορυφαίοι της τουρκικής μαφίας. «Αν η τουρκική κυβέρνηση δεν ήθελε να κάνουμε τη δουλειά που κάνουμε εμείς δεν θα μπορούσαμε να περάσουμε στην Ελλάδα ούτε μύγα», είχε πει ένας από αυτούς στο ΑΠΕ-ΜΠΕ τον περασμένο Δεκέμβριο, σε ένα άλλο ταξίδι στην τουρκική μεγαλούπολη της Σμύρνης. Οι περισσότεροι από αυτούς τους επικεφαλής, κάνουν αυτή τη δουλειά πάνω από 20 χρόνια.

Στην άλλη άκρη του δικτύου είναι οι τοπικοί παράγοντες. Αυτοί που διαθέτουν χώρους- ασφαλή περάσματα απ’ όπου και ξεκινούν οι βάρκες. Είναι υπεύθυνοι να διατηρούν το πέρασμα καθαρό και ασφαλές και να εξασφαλίζουν είτε την εκπαίδευση κάποιου από τους μεταφερόμενους στον χειρισμό της βάρκας, είτε την εξασφάλιση κάποιου που έναντι καλού μεροκάματου θα μεταφέρει τη βάρκα στο νησί και θα επιστρέψει στη συνέχεια στη βάση.

Στο ενδιάμεσο των κορυφαίων και των τοπικών παραγόντων οι «ντίλερς» που μαζεύουν πελατεία και οι «μπάνκερς» οι οποίοι εισπράττουν τα κόμιστρα. Αυτοί και πληρώνουν όσους έχουν λαμβάνειν. Περίπου το 15-20% πληρώνεται σε όλους τους άλλους συμμετέχοντες στη μεταφορά, ενώ το υπόλοιπο ποσό το παραλαμβάνει ο κορυφαίος του κυκλώματος. Αυτός πληρώνει και τους «μπανκερς». Περίπου 10 με 30 ευρώ για κάθε είσπραξη.

Οι τιμές

Χαμηλές πλέον είναι οι τιμές για όσους περνάνε στα ελληνικά νησιά. Χαμηλές σε σχέση με αυτές που επικρατούσαν το καλοκαίρι και το φθινόπωρο του 2015. Το πέρασμα με πλαστική βάρκα κοστίζει 300 με 350 ευρώ ο ενήλικας και 150 με 200 ευρώ το παιδί.

Για τους ελάχιστους έχοντες βέβαια υπάρχουν και οι VIP μεταφορές. Μεταφορά από ξηράς με πλαστά έγραφα κοστίζει περί τα 1.800 ευρώ. Αντίστοιχη μεταφορά με αεροπλάνο φτάνει και τα 10.000 ευρώ. Στα μισά, 5.000 ευρώ πέφτει η τιμή για μεταφορά με εμπορικό πλοίο. Η ίδια τιμή ισχύει και για μεταφορά στα νησιά με ταχύπλοο ή ιστιοφόρο. Τέλος VIP μεταφορά με jet ski είναι στα 8.000 ευρώ με οδηγό και στα 15.000 ευρώ χωρίς οδηγό- μιας και στο jet ski θα κατασχεθεί.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΣΜΟΣ

Μεγάλη Βρετανία: Ο Ρίσι Σούνακ ανακοίνωσε πρόωρες εκλογές στις 4 Ιουλίου

Πρόωρες εκλογές στις 4 Ιούλιου στη Μεγάλη Βρετανία ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός, Ρίσι Σούνακ σε ένα μήνυμα με πολλές συγκινησιακές αναφορές, όπως ότι «δεν θα αφήσει ποτέ τον λαό της Βρετανίας να περάσει ανυπεράσπιστος τις σκοτεινότερες μέρες της ιστορίας του».

Ο Ρίσι Σούνακ έκανε αναφορές στην Οικονομία και τον πόλεμο στην Ουκρανία με άμεση σύνδεση στην οικονομία της Βρετανίας. Ο Σούνακ έκανε λόγο για δύο σημαντικά ορόσημα. «Η οικονομία μας αναπτύσσεται ταχύτερα από άλλες χώρες», είπε χαρακτηριστικά λέγοντας πως το πλάνο που εισηγήθηκε και εφάρμοσε λειτουργεί. «Το ερώτημα είναι πλέον, πώς και ποιον εμπιστεύεστε να συνεχίσει» είπε προκηρύσσοντας εκλογές στις 4 Ιουλίου στη Βρετανία, λέγοντας πως ζήτησε από τον Βασιλιά Κάρολο τη διάλυση του Κοινοβουλίου.

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Singapore Airlines | Τι συνέβη στην πτήση τρόμου

Ο θάνατος ενός άνδρα και ο τραυματισμός δεκάδων άλλων επιβατών εξαιτίας των σφοδρών αναταράξεων που σημειώθηκαν κατά τη διάρκεια πτήσης της Singapore Airlines εχθές το πρωί έχει προκαλέσει διεθνή ανησυχία και προβληματισμό, ειδικά σε ανθρώπους που ταξιδεύουν συχνά με αεροπλάνο.

Οι εικόνες από το διαλυμένο εσωτερικό του αεροσκάφους, καθώς και το γεγονός ότι ένας ταξιδιώτης έχασε τη ζωή του από καρδιακή προσβολή κατά τη διάρκεια του τρομακτικού επεισοδίου αποτελούν υπενθύμιση για την επικινδυνότητα των αναταράξεων, και αρκετά διεθνή ΜΜΕ στρέφονται σε ειδικούς και σε στατιστικά στοιχεία προκειμένου να βρουν απαντήσεις για τα αίτια που μπορεί να προκαλέσουν το φαινόμενο, για τη συχνότητά του ή ακόμη και τη σχέση που μπορεί να έχει με την κλιματική κρίση.

Τι συνέβη στο σκάφος της Singapore Airlines

Ο εφιάλτης για τους επιβάτες της πτήσης SQ321, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Λονδίνο-Σιγκαπούρη, ξεκίνησε περίπου 10 ώρες μετά την αναχώρησή της από το αεροδρόμιο του Χίθροου. Το αεροπλάνο, ένα Boeing 777-300R έπεσε σε κενό αέρος ενώ βρισκόταν εντός του ταϊλανδέζικου εναέριου χώρου και στη συνέχεια αντιμετώπισε ισχυρές αναταράξεις ενώ πετούσε στα 37.000 πόδια πάνω από τη Μιανμάρ, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η αεροπορική εταιρεία.

Ο πιλότος κήρυξε επείγουσα ιατρική ανάγκη και έκανε τις απαιτούμενες ενέργειες για την εκτροπή της πτήσης στην Μπανγκόκ, όπου και προσγειώθηκε το αεροπλάνο λίγη ώρα αργότερα.

Κατά τη διάρκεια της πτήσης τρόμου ο 73χρονος Βρετανός Geoff Kitchen έχασε τη ζωή του από καρδιακή προσβολή, ενώ δεκάδες άλλοι άνθρωποι τραυματίστηκαν. Από αυτούς, έξι άτομα έχουν τραυματιστεί σοβαρά, ενώ άλλα 39 δέχτηκαν ιατρική βοήθεια για ελαφρύτερους τραυματισμούς.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες του BBC, από τους 211 επιβάτες και 18 μέλη του πληρώματος που βρίσκονταν στο Boeing της Singapore Airlines, 143 ταξίδεψαν σήμερα το πρωί στη Σιγκαπούρη. Εβδομήντα-εννέα επιβάτες και έξι μέλη του πληρώματος βρίσκονται ακόμη στην Μπανγκόκ, με κάποιους από αυτούς να παραμένουν στο νοσοκομείο.

Πόσο συχνοί είναι οι τραυματισμοί ή οι θάνατοι κατά τη διάρκεια σφοδρών αναταράξεων

Στις διεθνείς τακτικές πτήσεις, οι θάνατοι που προκαλούνται ως άμεσο αποτέλεσμα των αναταράξεων είναι εξαιρετικά σπάνιοι. Οι πιλότοι είναι συνήθως σε θέση να προειδοποιούν έγκαιρα το πλήρωμα για τους περισσότερους τύπους αναταράξεων ώστε αυτό με τη σειρά του να διασφαλίζει ότι όλοι οι επιβάτες φορούν τις ζώνες τους και τηρούν τα απαιτούμενα μέτρα ασφαλείας.

Σύμφωνα με τον Guardian, στα μικρότερα ιδιωτικά αεροπλάνα ή τα επαγγελματικά τζετ, οι σοβαροί τραυματισμοί ή οι θάνατοι είναι πιο συχνοί, με το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών των ΗΠΑ να καταγράφει περισσότερους από 100 τραυματισμούς και δεκάδες θανάτους μέσα σε μόλις μια δεκαετία σε πτήσεις εσωτερικού – αν και τα θανατηφόρα περιστατικά αφορούν κυρίως πτήσεις όπου οι αναταράξεις προκάλεσαν τελικά τη συντριβή των αεροσκαφών.

Στα μεγαλύτερα αεροπλάνα, οι αναταράξεις εγκυμονούν κινδύνους για τραυματισμούς στο κεφάλι ή άλλους τραυματισμούς σε άτομα που μπορεί να εκτιναχθούν από το κάθισμά τους στην καμπίνα, αν δεν φορούν ζώνη, ή να χτυπηθούν από κάποιο αντικείμενο που έχει εκσφενδονιστεί. Όπως είναι φυσικό, οι πιθανότητες τραυματισμού είναι πολύ περισσότερες για το πλήρωμα, τα μέλη του οποίου περνούν μεγάλο μέρος της πτήσης χωρίς να φορούν ζώνη, εξυπηρετώντας τους επιβάτες και παρέχοντάς τους βοήθεια.

Τι είναι οι αναταράξεις και πώς μπορούν τα αεροπλάνα να τις αποφύγουν;

Σε γενικές γραμμές, το φαινόμενο των αναταράξεων προκαλείται από τη συνάντηση αέριων μαζών με διαφορετική θερμοκρασία, πίεση ή ταχύτητα, σε περιοχές όπου συγκρούονται διαφορετικά μοτίβα ανέμου – όπως όταν μια βάρκα πέφτει σε θαλασσοταραχή, αναφέρει η βρετανική εφημερίδα.

Αν και υπάρχουν καιρικές και γεωγραφικές συνθήκες, όπως οι καταιγίδες, οι οροσειρές και η εμφάνιση ορισμένων νεφών, που λειτουργούν ως προάγγελλοι πιθανών αναταράξεων σε πτήσεις, υπάρχουν επίσης και οι λεγόμενες αναταράξεις CAT (clear-air turbulence) που μπορούν να αιφνιδιάσουν τους πιλότους αεροπλάνων, αφού εμφανίζονται τελείως απροειδοποίητα.

Σύμφωνα με τον Stuart Fox, διευθυντή πτήσεων και τεχνικών λειτουργιών της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών Iata, οι μετεωρολογικές προβλέψεις που υποδεικνύουν επικείμενα καιρικά μέτωπα ή την κατεύθυνση του ανέμου πάνω από βουνά μπορούν να καταδείξουν μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης «αναταράξεων καθαρού αέρα». Το πρόβλημα, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι ότι η ένταση και η διεύθυνση της ροής του αέρα είναι κάτι που αλλάζει γρήγορα, έτσι οι προβλέψεις αυτές έχουν περιορισμένη χρησιμότητα. Τέτοιες ριπές ανέμου μπορούν να βγάλουν αεροπλάνα εκτός πορείας, να προκαλέσουν απότομη απώλεια ύψους ή τον έντονο κλυδωνισμό τους.

Οι πιλότοι μπορούν πλέον να λαμβάνουν καθοδήγηση από αναφορές προπορευόμενων αεροσκαφών. Η Iata φιλοξενεί μια πλατφόρμα που χρησιμοποιείται από διάφορους αερομεταφορείς για την ανταλλαγή δεδομένων, λέει ο Φοξ: «Είναι ένας άμεσος τρόπος ενημέρωσης των πιλότων που μπορεί να περάσουν μέσα από τις ίδιες αναταράξεις».

Παρόλο που περιοχές όπως ο Κόλπος της Βεγγάλης (από την οποία είχε μόλις περάσει το αεροσκάφος της Singapore Airlines πριν το περιστατικό) είναι γνωστές για την εμφάνιση αναταράξεων, οι επιλογές των πιλότων μπορεί να είναι περιορισμένες, λέει ο Marco Chan, πρώην εμπορικός πιλότος και καθηγητής στο Buckinghamshire New University. Σύμφωνα με τον ίδιο, το περιστατικό της Singapore Airlines έλαβε χώρα «εντός της ζώνης διατροπικής σύγκλισης, όπου προκύπτουν εξαιρετικά ισχυρές καταιγίδες. Οι καταιγίδες αυτές εμφανίζονται σε περίοπτη θέση στην οθόνη πλοήγησης των πιλότων – αλλά μπορεί να μην είναι δυνατή η πλήρης παράκαμψη του συμπλέγματος καταιγίδων, καθώς η έκτασή του μπορεί να ξεπερνά κατά πολύ τα 50 ναυτικά μίλια».

Θα μπορούσε η κλιματική κρίση να προκαλέσει τη συχνότερη εμφάνιση αναταράξεων;

Σύμφωνα με μία μελέτη που εκπόνησαν επιστήμονες του Πανεπιστημίου Reading, η απάντηση είναι “ναι”. Οι ειδικοί διαπίστωσαν μέσα από την έρευνά τους ότι οι υψηλότερες θερμοκρασίες, ως αποτέλεσμα της κλιματικής κρίσης, οδηγούν σε σημαντική αύξηση των αναταράξεων στις υπερατλαντικές πτήσεις.

«Τα περιστατικά σοβαρών αναταράξεων αυξήθηκαν κατά 55% μεταξύ 1979 και 2020, όπως διαπίστωσαν, λόγω των αλλαγών στην ταχύτητα του ανέμου σε μεγάλα ύψη», αναφέρει το δημοσίευμα του Guardian.

Ο καθηγητής Paul Williams, ένας εκ των συντακτών της μελέτης, δήλωσε ότι τα στοιχεία δείχνουν πως οι επιδράσεις είναι ήδη πραγματικότητα και ενθάρρυνε την αεροπορική βιομηχανία να επενδύσει σε καλύτερα συστήματα πρόβλεψης και εντοπισμού των αναταράξεων.

protothema.gr

Continue Reading

ΚΑΒΑΛΑ

Ερντογάν: «Ανοίγουμε νέα σελίδα στις ελληνοτουρκικές σχέσεις»

Την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι οι επαφές με την Ελλάδα διεξάγονται σε πνεύμα καλής γειτονίας και χωρίς την παρέμβαση τρίτων, εξέφρασε απόψε ο Τούρκος πρόεδρος, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, στις δηλώσεις που έκανε μετά το υπουργικό συμβούλιο. Σε μία από τις σπάνιες ήπιες δηλώσεις του Τούρκου προέδρου για την Ελλάδα και τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ανακοίνωσε περιχαρής ότι ανοίγεται μία νέα σελίδα πλέον στις ελληνοτουρκικές σχέσεις.

«Η επίσημη επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού, του κ. Μητσοτάκη στη χώρα μας είναι η τελευταία ένδειξη της βούλησής μας να ανοίξουμε μια νέα σελίδα στις σχέσεις μας. Χαιρόμαστε που οι επαφές μας με την Ελλάδα έχουν αναχθεί σε σχέσεις γειτονίας, χωρίς την παρέμβαση τρίτων», είπε.

Αναγνώρισε ότι δεν είναι δυνατόν να επιλυθούν όλα τα προβλήματα με λίγες συναντήσεις, ότι οι ελληνο-τουρκικές σχέσεις είναι δύσκολες, αλλά υπογράμμισε τη σημασία έστω της αναζήτησης κοινών εδαφών συμβιβασμού.

«Φυσικά, δεν μπορούμε να λύσουμε κάθε πρόβλημα με λίγες συναντήσεις. Αλλά δεν θα αποφύγουμε να αναζητήσουμε έδαφος για συμβιβασμό σε θέματα όπου έχουμε κοινά συμφέροντα. Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για μια διαδικασία που απαιτεί υπομονή και αντοχή. Βλέπουμε ότι ο κ. Μητσοτάκης μοιράζεται το ίδιο συναίσθημα με εμάς. Έχοντας επίγνωση των κινδύνων, Θεού θέλοντος θα προχωρήσουμε τη διαδικασία με αποφασιστικότητα».

Παράδειγμα για όλη την περιοχή

Επισημαίνοντας την πρόοδο που έχει σημειωθεί στις ελληνοτουρκικές σχέσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα, ο Ερντογάν δήλωσε ότι «αυτή η πρόοδος θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες χώρες της περιοχής». Τέλος, διαβεβαίωσε ότι η Τουρκία δεν θα αφήσει κανένα χέρι που της απλώνεται να αιωρείται, υπογραμμίζοντας ότι δεν υπάρχει πρόβλημα που δεν μπορεί να επιλυθεί στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού και της κατανόησης.

«Η απόσταση που διανύσαμε με την Ελλάδα σε σύντομο χρονικό διάστημα θα πρέπει να αποτελέσει παράδειγμα για άλλες χώρες της περιοχής μας. Η Τουρκία δεν αφήνει και δεν θα αφήσει κανένα χέρι που της απλώνεται να αιωρείται στον αέρα. Δεν υπάρχει πρόβλημα που δεν μπορεί να επιλυθεί στη βάση του αμοιβαίου σεβασμού και της κατανόησης».

Εθνικό πένθος για τον θάνατο του Ιρανού προέδρου Ραϊσί

Αναφορικά με τον τραγικό θάνατο του Ιρανού προέδρου που έχει συγκλονίσει την Τουρκία και τη διεθνή κοινότητα, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανακοίνωσε την κήρυξη μονοήμερου εθνικού πένθους στη χώρα, ως ένδειξη συμπαράστασης στον ιρανικό λαό.

Ο Ερντογάν εξέφρασε τη βαθιά του θλίψη για τον θάνατο του «αδελφού» του, όπως τον αποκάλεσε, τονίζοντας τη στενή σχέση που είχαν αναπτύξει. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου, ο Ερντογάν είχε επίσης τηλεφωνική συνομιλία και με τον εκτελούντα χρέη προέδρου του Ιράν, Mohammad Muhbir, προσφέροντας τα συλλυπητήριά του και δηλώνοντας την αμέριστη υποστήριξη της Τουρκίας. Μία κίνηση που δείχνει τη σημασία που αποδίδει η Τουρκία στις διμερείς σχέσεις με το Ιράν.

«Στη συνεδρίαση του υπουργικού μας συμβουλίου, αποφασίσαμε να κηρύξουμε μονοήμερο εθνικό πένθος στη χώρα μας, προκειμένου να μοιραστούμε τον βαθύ πόνο που βιώνει ο ιρανικός λαός.

Λυπήθηκα βαθύτατα από τον θάνατο του αδελφού μου κ. Ιμπραήμ Ρεϊσί, προέδρου της Ισλαμικής Δημοκρατίας του Ιράν και των μελών της συνοδευτικής του αντιπροσωπείας.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του υπουργικού μας συμβουλίου, είχα τηλεφωνική συνομιλία με τον εκτελούντα χρέη προέδρου, κ. Mohammad Muhbir».

Επίδειξη… συνδρομής

Παρά το πένθος πάντως, σε μια εντυπωσιακή επίδειξη των δυνατοτήτων της τουρκικής αμυντικής τεχνολογίας, ο πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν δήλωσε περιχαρής ότι το drone Ακιντζί πραγματοποίησε πτήση διάρκειας 7,5 ωρών για να βρει τα συντρίμμια του μοιραίου ελικοπτέρου.

Ο Ερντογάν επαίνεσε την αντοχή και την αποτελεσματικότητα του Ακιντζί, υπογραμμίζοντας τη στρατηγική… συνδρομή της Τουρκίας απέναντι σε άλλες χώρες.

«Το drone Ακιντζί σάρωνε επί 7,5 ώρες την περιοχή παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες και πραγματοποίησε συνολικά 2100 χιλιόμετρα πτήσης».

Τάξις και Ηθική!

Παράλληλα, απόψε έκανε και μία εντυπωσιακή επίδειξη… ηθικής ο Τούρκος πρόεδρος. Διατυπώνοντας έντονες επικρίσεις για τον διαγωνισμό της Eurovision, χαρακτηρίζοντάς τον έκφυλο, υπεραμύνθηκε της απόφασης της Τουρκίας να μη συμμετέχει σε αυτόν τα τελευταία 12 χρόνια, υποστηρίζοντας ότι αυτή η κίνηση προστάτευσε τη χώρα από το «αίσχος» του διαγωνισμού!

«Ένας από τους πιο τομείς, όπου η παγκόσμια επιβολή είναι πιο εμφανής είναι η πολιτική της σεξουαλικοποίησης. Γίναμε μάρτυρες των σοβαρών διαστάσεων αυτής της κατάστασης στον διαγωνισμό της Eurovision που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα. Είναι σαφές ότι οι παράξενοι τύποι που παρουσιάζονται στους νέους αποτελούν τους δούρειους ίππους του κοινωνικού εκφυλισμού.

Κρατώντας την Τουρκία μακριά από αυτό το αίσχος τα τελευταία 10-12 χρόνια, βλέπουμε πόσο σωστή ήταν η απόφαση που πήραμε», δήλωσε ο Ερντογάν αφορίζοντας τις δυτικές επιρροές τις οποίες θεωρεί επιβλαβείς για την τουρκική κοινωνία.

Μιαροί δήμοι

Ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εξέφρασε επίσης την έντονη δυσαρέσκειά του για την απελευθέρωση της κατανάλωσης αλκοόλ σε δήμους που άλλαξαν διοίκηση μετά τις εκλογές της 31ης Μαρτίου. Με αιχμηρά σχόλια, κατηγόρησε τους νέους δημοτικούς άρχοντες ότι προωθούν πολιτικές που απειλούν την οικογενειακή δομή, κατηγορώντας τους για έλλειψη ηθικής ευθύνης.

«Βλέπουμε ότι μια από τις πρώτες ενέργειες κάποιων δήμων που άλλαξαν χέρια με τις εκλογές της 31ης Μαρτίου στη χώρα μας είναι η απελευθέρωση της κατανάλωσης αλκοόλ.

Το καθήκον των δήμων είναι να κρατήσουν τη νεολαία μας μακριά από τη μάστιγα του αλκοόλ και όχι να νοικιάζουν ιδιωτικά αεροπλάνα για να μεταφέρουν δημοσιογράφους σε γιορτές κρασιού. Είμαστε ενάντια σε κάθε είδους πολιτικές που απειλούν τον θεσμό της οικογένειας και την ψυχική και σωματική υγεία του ατόμου. Συνεχίζουμε το έργο μας για την εδραίωση μιας ισχυρής οικογενειακής δομής, κάνοντας αυτό που μας αναλογεί με αίσθημα ευθύνης», ανέφερε.

ethnos.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en