Quantcast
Connect with us

MEDIA

Σπίρτζης | Μετά τα κανάλια, σειρά έχουν τα ραδιόφωνα

«Δεν μπορεί να συνεχιστεί η ασυδοσία των καναλαρχών, είναι θέμα αστικής νομιμότητας. Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσει η διαδικασία του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες, ενώ μπαίνει στις ράγες και ο ραδιοφωνικός χάρτης», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.

Όπως ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», η διαδικασία του διαγωνισμού για τις άδειες ξεκινά σε λίγες μέρες. «Παλεύουμε με το Νίκο Παππά να βάλουμε τις προδιαγραφές για να υλοποιηθεί ο διαγωνισμός σε λίγες μέρες», σημείωσε.

«Η Ελλάδα δεσμεύεται μέχρι το 2020 να έχει συγκεκριμένο εύρος συχνοτήτων. 4 οι άδειες , προφανώς δεν θα είναι 4 τα κανάλια, αυτά είναι τα πανελλαδικής εμβέλειας και γενικού περιεχομένου, αλλά υπάρχουν τα θεματικά, τα περιφερειακά και τα κρατικά κανάλια, για τα οποία θα ακολουθήσει τροπολογία με επιπλέον άδειες. Τεκμηριώθηκε και στη Βουλή γιατί η χώρα αντέχει τέσσερις, για να μην έχουμε τις στρεβλώσεις του παρελθόντος. Τα κανάλια δεν είναι σούπερ μάρκετ, ούτε κομμωτήρια. Αν έχουν άλλες σχέσεις και δραστηριότητες, αυτό έχει να κάνει με το πολιτικό σύστημα και την ποιότητα της δημοκρατίας στη χώρα μας», εξήγησε ο κ. Σπίρτζης.

«Έχουμε ένα τοπίο θολό και στο ραδιόφωνο, χωρίς άδειες, πρέπει να γίνει ένας εξαντλητικός διάλογος με όλους, η μελέτη των συχνοτήτων είναι έτοιμη, πριν γίνει ο χάρτης συχνοτήτων θα δοθεί σε όλους τους ενδιαφερόμενους να εκφράσουν την άποψή τους. Προφανώς θα μπουν προδιαγραφές, μέσα στη βδομάδα θα καλέσουμε την ΕΙΙΡΑ να καταθέσει τις προτάσεις της», τόνισε ο υπουργός.

πηγή: newsbeast.gr

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
tractor in the background of the text
white night text
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

MEDIA

Σπίρτζης | Μετά τα κανάλια, σειρά έχουν τα ραδιόφωνα

«Δεν μπορεί να συνεχιστεί η ασυδοσία των καναλαρχών, είναι θέμα αστικής νομιμότητας. Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσει η διαδικασία του διαγωνισμού για τις τηλεοπτικές άδειες, ενώ μπαίνει στις ράγες και ο ραδιοφωνικός χάρτης», δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης.

Όπως ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», η διαδικασία του διαγωνισμού για τις άδειες ξεκινά σε λίγες μέρες. «Παλεύουμε με το Νίκο Παππά να βάλουμε τις προδιαγραφές για να υλοποιηθεί ο διαγωνισμός σε λίγες μέρες», σημείωσε.

«Η Ελλάδα δεσμεύεται μέχρι το 2020 να έχει συγκεκριμένο εύρος συχνοτήτων. 4 οι άδειες , προφανώς δεν θα είναι 4 τα κανάλια, αυτά είναι τα πανελλαδικής εμβέλειας και γενικού περιεχομένου, αλλά υπάρχουν τα θεματικά, τα περιφερειακά και τα κρατικά κανάλια, για τα οποία θα ακολουθήσει τροπολογία με επιπλέον άδειες. Τεκμηριώθηκε και στη Βουλή γιατί η χώρα αντέχει τέσσερις, για να μην έχουμε τις στρεβλώσεις του παρελθόντος. Τα κανάλια δεν είναι σούπερ μάρκετ, ούτε κομμωτήρια. Αν έχουν άλλες σχέσεις και δραστηριότητες, αυτό έχει να κάνει με το πολιτικό σύστημα και την ποιότητα της δημοκρατίας στη χώρα μας», εξήγησε ο κ. Σπίρτζης.

«Έχουμε ένα τοπίο θολό και στο ραδιόφωνο, χωρίς άδειες, πρέπει να γίνει ένας εξαντλητικός διάλογος με όλους, η μελέτη των συχνοτήτων είναι έτοιμη, πριν γίνει ο χάρτης συχνοτήτων θα δοθεί σε όλους τους ενδιαφερόμενους να εκφράσουν την άποψή τους. Προφανώς θα μπουν προδιαγραφές, μέσα στη βδομάδα θα καλέσουμε την ΕΙΙΡΑ να καταθέσει τις προτάσεις της», τόνισε ο υπουργός.

Click to comment

Απάντηση

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 13-05-2024

analitis 13 05 2024 No 1594 web edition

Continue Reading

MEDIA

Εφημερίδα ΑΝΑΛΥΤΗΣ 02–05-2024

analitis 04 05 2024 No 1593 web edition

Continue Reading

MEDIA

Εντυπωσιακά αποτελέσματα από την τρίτη Επιχειρηματική Αποστολή της Kourtidis Group στην Αμερική

Με μεγάλη επιτυχία και ουσιαστικά αποτελέσματα για τη Β. Ελλάδα, ολοκληρώθηκε το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι της Kourtidis Group στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η ενημέρωση των Ελληνοαμερικανών για όλες τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα, η Διοίκηση και Στελέχη του ομίλου βρέθηκαν το προηγούμενο διάστημα στο Σαν Φρανσίσκο και στη Νέα Υόρκη, όπου και πραγματοποιήθηκαν οι πολύ σημαντικές επιχειρηματικές τους συναντήσεις.

«Το τρίτο επιχειρηματικό ταξίδι είναι μόνο η αρχή καθώς το πιο σημαντικό για εμάς είναι να χτίσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης» αναφέρει ο Νίκος Κουρτίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kourtidis Group. Σημαντικοί Έλληνες της Ομογένειας και Αμερικανοί επιχειρηματίες ενημερώθηκαν για τη διαδρομή του βραβευμένου στο ελληνικό επιχειρείν ομίλου εταιρειών Κουρτίδη. Πληροφορήθηκαν για το πλούσιο χαρτοφυλάκιο του, που διαθέτει περισσότερα από 56 οικιστικά συγκροτήματα και 1.333 κατοικίες αυτή τη στιγμή υπό κατασκευή. Μεταξύ των άλλων, μέσα από τις συναντήσεις αναδείχθηκαν και η μοναδικές περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται ο όμιλος (Παραλία Οφρυνίου, Καβάλα, Νέα Ηρακλείτσα, Δράμα, Σέρρες, Θάσος, Ασπροβάλτα, Κεραμωτή) και τα συγκριτικά πλεονεκτήματά τους. Τα αποτελέσματα της επιχειρηματικής αποστολής ήταν άμεσα και θετικά, καθώς τα Στελέχη προχώρησαν σε συμφωνίες και μεγάλες συνεργασίες που θα εμφανιστούν το επόμενο διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της επιχειρηματικής αποστολής, ο κ. Νίκος Κουρτίδης και η αντιπρόεδρος του ομίλου, κα Κωνσταντίνα Δημητρόβα βρέθηκαν στην Times Square της Νέας Υόρκης, όπου ο όμιλος εντυπωσίασε για ακόμη μία φορά. Εκεί, μαζί με χιλιάδες επισκέπτες, στο κορυφαίο τοπόσημο της αμερικανικής μητρόπολης, είχαν την ευκαιρία να αντικρίσουν μέρος διαφημιστικής καμπάνιας της εταιρείας στις περίφημες οθόνες των Billboards.

«Με την ολοκλήρωση της επιχειρηματικής αποστολής νιώθω ότι η περιοχή μας έχει ήδη κερδίσει πολλά. Η χώρα μας έχει σπουδαία πράγματα να προσφέρει, γεγονός που αντιλαμβάνονται κι οι ίδιοι οι επενδυτές κι αυτό αποτελεί κίνητρο να τη γνωρίσουν» αναφέρει ο κ. Κουρτίδης. Από την πλευρά της, η κα Δημητρόβα δηλώνει «Νιώθουμε μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τη δυνατότητα που είχαμε ώστε να  ενημερώσουμε τους Έλληνες Ομογενείς και τους Αμερικανούς πελάτες μας για τις επενδυτικές ευκαιρίες που υπάρχουν στην Ελλάδα. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι η δραστηριότητά μας είναι ήδη γνωστή στους επιχειρηματικούς κύκλους της Αμερικής. Στην Kourtidis Group έχουμε δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον συνεργασίας και εμπιστοσύνης και είμαστε έτοιμοι να υποστηρίξουμε κάθε επιχειρηματική και επενδυτική προσπάθεια».

 

Continue Reading

espa logo

espa_logo_en