Quantcast
Connect with us

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Πώς θα κινηθούν οι βάσεις σε κάθε πεδίο

Φέτος η κίνηση των βάσεων εισαγωγής δεν θα έχει ομοιόμορφα χαρακτηριστικά καθώς θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα πέντε επιστημονικά πεδία.

Φέτος η κίνηση των βάσεων εισαγωγής δεν θα έχει ομοιόμορφα χαρακτηριστικά καθώς θα υπάρχουν διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα πέντε επιστημονικά πεδία αλλά και στο εσωτερικό των πεδίων.  Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις το  βασικό χαρακτηριστικό που ενοποιεί την πορεία των βάσεων σε όλα τα πεδία θα είναι το παρακάτω: τα περισσότερα τμήματα που βρίσκονται στα ΑΕΙ της Αττικής και της Θεσσαλονίκης θα διατηρηθούν, με μικρές αυξομειώσεις, στα περσινά επίπεδα, με ορατή άνοδο σε κάποια από αυτά, ενώ, αντίθετα, πτωτικές διαγράφονται οι τάσεις στα περισσότερα τμήματα της περιφέρειας όλων των επιστημονικών πεδίων.

Η μείωση των θέσεων στα Πανεπιστήμια (που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση) και η ανακατανομή των θέσεων εισακτέων με το ψαλίδισμα των περιζήτητων τμημάτων κυρίως του Λεκανοπεδίου και της Θεσσαλονίκης ωθεί, ίσως περισσότερο από κάθε άλλη φορά τα τελευταία χρόνια, σε μεγάλο χάσμα των βάσεων. 

Αφενός, σε άνοδο στα περιζήτητα τμήματα, καθώς αυξάνει η αναντιστοιχία ανάμεσα στη ζήτηση και την προσφορά θέσεων, ενώ είναι ορατός ο κίνδυνος «κατασκευής» εκατοντάδων αριστούχων υποψηφίων που δεν θα πετύχουν την εισαγωγή τους στις σχολές της προτίμησής τους.

Αφετέρου, σε βύθισμα των βάσεων εισαγωγής σε ομάδες σχολών (περιφερειακών, και όχι μόνο, πανεπιστημιακών τμημάτων και ιδιαίτερα τμημάτων ΤΕΙ) που αν και δεν έχουν ζήτηση προσφέρουν σημαντικά περισσότερες θέσεις από πέρσι.

Με βάση ένα δείγμα 7.500 γραπτών στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης και Γενικής Παιδείας, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία Κατεύθυνσης, Νεοελληνική Γλώσσα, Φυσική Κατεύθυνσης και Βιολογία Γενικής Παιδείας, που φανερώνει κάποια πρώτα στοιχεία στις επιδόσεις των υποψηφίων, η κατάσταση διαγράφεται ως εξής: σταθερότητα στις Νομικές Αθήνας και Θεσσαλονίκης, σημαντική άνοδος στα Παιδαγωγικά Τμήματα, διατήρηση των υψηλών βάσεων εισαγωγής στις Ιατρικές Σχολές, ορατή πτώση κυρίως στα Πολυτεχνικά και στα Οικονομικά Τμήματα (Οικονομίας και Διοίκησης) των ΑΕΙ της περιφέρειας.

AdTech Ad

1ο πεδίο των Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών: Ο μεγάλος αριθμός των υποψηφίων αλλά και ο βαθμός δυσκολίας των θεμάτων αναμένεται να κρατήσουν τις βάσεις εισαγωγής κυρίως των υψηλόβαθμων σχολών στα περσινά επίπεδα, ωστόσο η αναντιστοιχία υποψηφίων-εισακτέων ωθεί ένα μεγάλο μέρος των τμημάτων σε άνοδο των βάσεων.

Πέρσι είχαν μείνει εκτός ΑΕΙ του συγκεκριμένου επιστημονικού πεδίου περίπου 13.000 υποψήφιοι κατά βάση λόγω έλλειψης θέσεων.

Φέτος, ο αριθμός των υποψηφίων είναι αυξημένος κατά 3.474, γεγονός που αναδεικνύει το 1ο επιστημονικό πεδίο στο πεδίο του πιο αυξημένου ανταγωνισμού.

Ανοδος των βάσεων 2017, και μάλιστα «τρανταχτή», αναμένεται στα Παιδαγωγικά Τμήματα όχι μόνο επειδή οι περσινές βάσεις ήταν εξαιρετικά χαμηλές (λόγω μιας παράλογης κατανομής τους στο επιστημονικό πεδίο) αλλά και γιατί, όπως δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία των δηλώσεων των υποψηφίων για τα μαθήματα επιλογής στα οποία θέλησαν να εξεταστούν, σημειώθηκε διπλασιασμός των υποψηφίων (ο αριθμός όσων υποψηφίων από τις Ανθρωπιστικές Σπουδές επέλεξαν τα Παιδαγωγικά, εξεταζόμενοι στα Μαθηματικά Γενικής Παιδείας, ήταν φέτος 11.221, ενώ το 2016 ήταν 5.669).

Η δυσκολία των Μαθηματικών Κατεύθυνσης αναμένεται να οδηγήσει σε πτώση τις σχολές του 5ου επιστημονικού πεδίου (Οικονομίας και Διοίκησης).

Προωθητικά στην πτώση των βάσεων του πεδίου δρα και η μικρή αύξηση όσων επέλεξαν να εξεταστούν στις Αρχές Οικονομικής Θεωρίας.

Επειδή στην κίνηση των βάσεων εισαγωγής δρα αποφασιστικά και η αντιστοιχία θέσεων εισακτέων–υποψηφίων, είναι λάθος να προσδοκά κανείς πτώση των βάσεων στα τμήματα ΑΕΙ της Αττικής που περιλαμβάνονται στο 5ο πεδίο.

Οι υποψήφιοι του 2ου επιστημονικού πεδίου των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών φέτος είναι οι πλέον τυχεροί των πανελλαδικών εξετάσεων. Μπορούν να διεκδικήσουν μία θέση σε 234 τμήματα. Τα τμήματα αυτά επιμερίζονται σε 121 Πανεπιστημίων, 92 ΤΕΙ, 13 Στρατιωτικές Σχολές, 2 Σχολές Εμπορικού Ναυτικού, 2 Εκκλησιαστικές Σχολές, 2 Αστυνομικές και 2 Πυροσβεστικές Σχολές.

Παράλληλα οι επιδόσεις στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης, στα οποία, σύμφωνα με το δείγμα των βαθμολογιών, σημειώθηκε πανωλεθρία, ωθούν με ένταση σε πτώση των βάσεων εισαγωγής τόσο μεγαλύτερη όσο περισσότερο το τμήμα απέχει από Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Οι υποψήφιοι που επέλεξαν αποκλειστικά το 3ο επιστημονικό πεδίο των Ιατρικών Σχολών είναι μειωμένοι κατά 1.000 περίπου σε σχέση με πέρσι, όμως στο σύνολο αυξάνονται καθώς πολλοί από το 2ο επιστημονικό πεδίο επέλεξαν ως πέμπτο μάθημα τη Βιολογία Κατεύθυνσης για να έχουν περισσότερες επιλογές.

Στο πεδίο αυτό η κίνηση των βάσεων εισαγωγής θα καθοριστεί περισσότερο από τη μείωση των θέσεων εισακτέων παρά από τις φετινές επιδόσεις των υποψηφίων.

Το δείγμα των βαθμολογιών φανερώνει ότι δεν υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις φετινές και περσινές επιδόσεις, γεγονός που, αν επαληθευτεί, όχι μόνο θα κρατήσει τις Ιατρικές Σχολές στα δυσθεώρητα ύψη τους αλλά θα πριμοδοτήσει και μικρή άνοδο στις βάσεις.

Click to comment

Απάντηση

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η Δήμαρχος Σερρών θα τιμήσει την μαθήτρια του 4ου Γυμνασίου Σερρών Μαριάνθη Μαυρουδή

Η Δήμαρχος Σερρών κ. Βαρβάρα Μητλιάγκα θα τιμήσει την μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου του 4ου Γυμνασίου Σερρών, Μαριάνθη Μαυρουδή, η οποία απέσπασε το 1ο βραβείο Ποίησης Γυμνασίου στον 12ο λογοτεχνικό διαγωνισμό εφηβικού διηγήματος και ποίησης «Γρηγόρης Πεντζίκης» με το ποίημα “Όνειρα εφηβικά”.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 9 Μαΐου 2024 και ώρα 12:00 μ.μ. στο γραφείο της Δημάρχου Σερρών. 

 

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Το νέο ποινολόγιο στα σχολεία που αφορά μαθητές και γονείς

Τα νέα μέτρα για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού στα σχολεία, επιφέρουν νέες ποινές που δεν αφορούν μόνο τους μαθητές, αλλά και τους γονείς, οι οποίοι θα αναγκάζονται να πληρώσουν από την τσέπη τους φθορές που προκαλούν τα παιδιά τους.

Οι νέες ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας δημοσιεύτηκαν στην εφημερίδα της κυβέρνησης και μεταξύ άλλων προβλέπουν, την επιστροφή της πενθήμερης αποβολής, καθώς και την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος για τις περιπτώσεις μαγνητοφώνησης, φωτογράφισης ή βιντεοσκόπησης εκπαιδευτικού ή μαθητή

Η υπουργική απόφαση προβλέπει τα εξής:

1) Ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών έχει την παιδαγωγική ευθύνη να προβαίνει σε ενέργειες και να εφαρμόζει πρακτικές για τη δημιουργία εντός της σχολικής μονάδας κατάλληλων προϋποθέσεων για την υλοποίηση των στόχων της εκπαίδευσης και για τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών/τριών, ώστε να σέβονται τους διαφορετικούς ρόλους και να αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης των κανόνων.

2) Τα παιδαγωγικά μέτρα που δύνανται να εφαρμοστούν με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών/τριών που παρουσιάζουν αποκλίνουσα συμπεριφορά εντός και εκτός σχολικής μονάδας, κατά τον λόγο αρμοδιότητας του καθενός εκπαιδευτικού οργάνου, είναι τα ακόλουθα:
α) προφορική παρατήρηση,
β) επίπληξη,
γ) ωριαία απομάκρυνση,
δ) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες,
ε) αποβολή από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες, στ) αποκλεισμός από πάσης φύσεως δράσεις, εκδηλώσεις, αθλητικές δραστηριότητες, εκπαιδευτικές εκδρομές/επισκέψεις/μετακινήσεις που διοργανώνει το σχολείο, σωρευτικώς ή διαζευκτικώς, εντός του τρέχοντος σχολικού έτους,
ζ) αλλαγή τμήματος και η) αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Τα παραπάνω μπορούν να ισχύουν παράλληλα με τις δράσεις παιδαγωγικής μορφής, τις οποίες προτείνει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ ουσών, σε συνεργασία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς. Σε κάθε περίπτωση, τα προβλεπόμενα παιδαγωγικά μέτρα δεν εφαρμόζονται κατά την αναφερόμενη ως άνω σειρά, ενώ η λήψη τους θα πρέπει να κρίνεται, κάθε φορά (ad hoc), κατάλληλη και αναγκαία για την επίτευξη του επιδιωκόμενου παιδαγωγικού σκοπού. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής τμήματος αποφασίζεται σε περιπτώσεις σοβαρών και επαναλαμβανόμενων παραπτωμάτων του/της μαθητή/τριας, τα οποία έχουν άμεσο αντίκτυπο στην εύρυθμη λειτουργία του τμήματος.

Την αλλαγή τμήματος την επιβάλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών για παιδαγωγικούς λόγους, συντάσσοντας προς τούτο πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό – απόφαση. v) Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται σε εξαιρετικά αποκλίνουσα/ ες συμπεριφορά/ές ή επαναλαμβανόμενες αποκλίνουσες συμπεριφορές, ιδίως σε εκείνες που περιγράφονται στο άρθρο 4 του ν. 5029/2023 (Α’ 55), καθώς και για τη φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών.

Ποινές για γονείς

Στις περιπτώσεις εκείνες, όπου αποδεδειγμένα η φθορά/καταστροφή, μερική ή ολική, σχολικών κτιρίων, χώρων και παραρτημάτων αυτών, καθώς και υλικοτεχνικής υποδομής και εξοπλισμού εντός αυτών, αποδίδεται σε συγκεκριμένο μαθητή, ο τελευταίος ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον γονέα/κηδεμόνα του ή τον ίδιο αν είναι ενήλικος. Πιο συγκεκριμένα, το αρμόδιο όργανο, καθορίζει το ποσό της δαπάνης αποκατάστασης και σε περίπτωση αποδοχής, οι γονείς/κηδεμόνες ή οι μαθητές, αν είναι ενήλικες, καταβάλλουν το ως άνω ποσό, ενώ, σε περίπτωση άρνησης, η σχετική δαπάνη βεβαιώνεται και ακολουθεί η διαδικασία είσπραξής της.

Αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος

Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος επιβάλλεται με πλήρως αιτιολογημένο πρακτικό- απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών κατόπιν γνώμης του Συμβούλου Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης. Το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος ισχύει από το σχολικό έτος εντός του οποίου επεβλήθη και ο μαθητής δεν μπορεί να μετεγγραφεί-επανεγγραφεί εφεξής και για κανένα επόμενο σχολικό έτος στην ίδια σχολική μονάδα από την οποία απομακρύνθηκε. Εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις έλλειψης αντίστοιχης σχολικής μονάδας στον ίδιο ή όμορο Δήμο ή αντίστοιχου τομέα ή αντίστοιχης ειδικότητας σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή της ανάγκης μετακίνησης σε άλλο νησί.

Η διαδικασία που ακολουθείται για τη λήψη απόφασης αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος είναι η ακόλουθη:

Τουλάχιστον πέντε (5) ημέρες πριν από τη λήψη της απόφασης, ενημερώνονται εγγράφως οι γονείς ή κηδεμόνες του/της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, και καλούνται σε ακρόαση ενώπιον του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών. Στην έγγραφη ενημέρωση, αναφέρεται ο τόπος, η ημέρα, η ώρα της ακρόασης και προσδιορίζεται το αντικείμενο του μέτρου και οι λόγοι που αιτιολογούν την εφαρμογή του.

Ο/Η μαθητής/τρια αν είναι ενήλικος/η ή ο/η γονέας ή κηδεμόνας του/της, έχουν δικαίωμα να λάβουν πλήρη γνώση της υπόθεσης. Στη συνεδρίαση έχουν δικαίωμα να παρίστανται ο/οι κηδεμόνας/ες του/ της μαθητή/τριας, ή ο/η ίδιος/α αν είναι ενήλικος/η, καθώς και το προεδρείο της Μαθητικής Κοινότητας του τμήματός του/της και το προεδρείο του Μαθητικού Συμβουλίου του σχολείου, τα οποία καλούνται υποχρεωτικά για να:

α) καταθέσουν τις απόψεις τους
β) παράσχουν τυχόν εξηγήσεις και στη συνέχεια αποχωρούν στο σύνολό τους. Για τη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών συντάσσεται πρακτικό-απόφαση από τον γραμματέα που επικυρώνεται από τον/την Πρόεδρο του Συλλόγου, στο οποίο πρέπει να μνημονεύονται, ιδίως, τα ονόματα και η ιδιότητα των παριστάμενων μελών καθώς και ο τόπος και ο χρόνος της συνεδρίασης.

Οι αποφάσεις λαμβάνονται με την πλειοψηφία των παρόντων μελών, ενώ στο πρακτικό καταχωρίζονται και οι γνώμες και τα ονόματα των μελών που μειοψήφησαν. Επίσης, πρέπει να γίνεται αναλυτική αναφορά στις παιδαγωγικές μεθόδους που χρησιμοποιήθηκαν σε τυχόν προηγούμενες περιπτώσεις για τον/τη συγκεκριμένο/η μαθητή/τρια και στα παιδαγωγικά μέτρα που ενδεχομένως λήφθηκαν πριν την υιοθέτηση του ως άνω παιδαγωγικού μέτρου. Η απόφαση της αλλαγής του σχολικού περιβάλλοντος δεν ανακοινώνεται δημόσια. Ο Διευθυντής/ Εκπαίδευσης επιλέγει τη σχολική μονάδα, στην οποία θα γίνει η μετεγγραφή μετά την αλλαγή του σχολικού περιβάλλοντος.

Πρέπει πάντα να λαμβάνεται υπόψη αν λειτουργεί άλλη αντίστοιχη σχολική μονάδα στην ίδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Στην περίπτωση που δεν λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα σε κάποια από τα Επαγγελματικά Λύκεια της ίδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης επιλέγει σχολική μονάδα που λειτουργεί αντίστοιχος τομέας ή αντίστοιχη ειδικότητα στην οποία θα πραγματοποιηθεί η μετεγγραφή μετά την αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τη διάρκεια του μαθήματος ή κατά τη διάρκεια του διαλείμματος ή κατά τη διάρκεια της προσέλευσης ή αποχώρησης ότι ο/η μαθητής/τρια μαγνητοφωνεί ή φωτογραφίζει ή βιντεοσκοπεί με οποιοδήποτε τρόπο εκπαιδευτικούς ή συμμαθητές/τριες του/της, τότε ο Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας ζητά άμεσα από τον/τη μαθητή/τρια να απενεργοποιήσει τη συσκευή και να την παραδώσει, καλώντας τους γονείς/κηδεμόνες των εμπλεκομένων να προσέλθουν στο σχολείο, προκειμένου να λάβουν γνώση του περιστατικού.

Παράλληλα, οφείλει να αξιολογήσει παιδαγωγικά το περιστατικό, και ανάλογα με τη βαρύτητά του, είτε να επιληφθεί ο/η ίδιος/α είτε να το παραπέμψει στον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών. Αν ο/η Διευθυντής/ντρια επιληφθεί ο/η ίδιος/α, υποχρεωτικά εφαρμόζει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι τρεις (3) ημέρες, ενώ, αν παραπέμψει στο Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, ο τελευταίος υποχρεωτικά εφαρμόζει το παιδαγωγικό μέτρο της αποβολής από τα μαθήματα μέχρι πέντε (5) ημέρες.

Σε περίπτωση που η μαγνητοφώνηση, φωτογράφιση ή βιντεοσκόπηση αφορά σε ιδιαιτέρως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, τότε ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών υποχρεούται να εφαρμόσει το παιδαγωγικό μέτρο της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος για τον/τη μαθητή/τρια που προέβη στις ανωτέρω ενέργειες.

Προφορικές παρατηρήσεις

Η προφορική παρατήρηση έχει σκοπό να προειδοποιήσει τον/τη μαθητή/τρια ότι η συμπεριφορά του/της παρεκκλίνει από τα προβλεπόμενα από τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας της σχολικής μονάδας και δεν καταχωρίζεται στο Βιβλίο Καταγραφής Ενεργειών Υποστήριξης Εύρυθμης Λειτουργίας.

Η επίπληξη καταγράφεται στο βιβλίο καταγραφής Ενεργειών Υποστήριξης Εύρυθμης Λειτουργίας. Οι ωριαίες απομακρύνσεις καταγράφονται ως παιδαγωγικά μέτρα και λαμβάνονται υπόψη στις συνολικές απουσίες για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης, αρκεί να έχει συμπληρωθεί το αντίστοιχο βιβλίο καταγραφής. Σε κάθε περίπτωση, οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών ενημερώνονται άμεσα για την εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αποβολής και για τον τρόπο εκτέλεσής του.

Οι ώρες απουσίας των μαθητών/τριών που οφείλονται στην εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αποβολής καταχωρίζονται και προσμετρώνται για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης. Εάν μαθητής/τρια παρακωλύει τη διεξαγωγή μαθήματος, είναι δυνατόν να του/της επιβληθεί ωριαία απομάκρυνση από την αίθουσα διδασκαλίας, οπότε απασχολείται με την ευθύνη της/του Διευθύντριας/ντή του σχολείου, λαμβάνοντας απουσία.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων ωριαίων απομακρύνσεων και πάντως μετά από τρεις απομακρύνσεις από τον/την ίδιο/α διδάσκοντα/ουσα ή πέντε συνολικά, ο Σύλλογος Διδασκόντων/ουσών δύναται να εφαρμόσει κατά τη κρίση του τα παιδαγωγικά μέτρα δ) και ε) της παρ. 2 της παρούσας, προειδοποιώντας τον/τη μαθητή/τρια, με γνωστοποίηση προς τους κηδεμόνες του/της, ότι επίκειται η εφαρμογή του παιδαγωγικού μέτρου της αλλαγής τμήματος.

Εφόσον η συμπεριφορά του/της μαθητή/τριας δεν βελτιώνεται, μετά την λήψη των ως άνω παιδαγωγικών μέτρων, εξετάζεται η δυνατότητα λήψης του παιδαγωγικού μέτρου της αλλαγής τμήματος, εάν και εφόσον υφίσταται.

Continue Reading

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μέσω gov.gr η υποβολή αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Διαθέσιμη μέσω του gov.gr είναι η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για την πλήρωση θέσεων Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, όπως ανακοίνωσαν από κοινού τα υπουργεία Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πιο συγκεκριμένα, η πρόσκληση αφορά σε δεκατρείς (13) κενές θέσεις των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και οι ενδιαφερόμενοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης μπορούν μέχρι την Τετάρτη 15 Μαΐου να υποβάλουν αίτηση χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet και επισυνάπτοντας το βιογραφικό τους στο σχετικό πεδίο της εφαρμογής.

Όπως διευκρινίζεται, η πρόσκληση δεν απευθύνεται στα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ).

πηγή .protothema.gr

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

espa logo

espa_logo_en