Quantcast
Connect with us

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρόστιμο 250 ευρώ για τους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ξεκινά σύντομα διασταυρώσεις των στοιχείων του αρχείου κυκλοφορούντων οχημάτων.

Αντιμέτωποι με την καταβολή προστίμων ύψους 250 ευρώ αναμένεται να βρεθούν σύντομα οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων.

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ξεκινά σύντομα διασταυρώσεις των στοιχείων του αρχείου κυκλοφορούντων οχημάτων με τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιριών, ύστερα από τη δημοσίευση στο ΦΕΚ της απόφασης της υφυπουργού Οικονομικών Κατερίνας Παπανάτσιου για τη διενέργεια των ελέγχων αυτών.

Click to comment

Απάντηση

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με αρκετό φαγητό και πολλές δράσεις “ανοίγει τις πύλες του” το Food Truck Festival στις Κρηνίδες την Παρασκευή (31/05)

Το πρώτο Food Truck Festival στις Κρηνίδες Καβάλας έρχεται να προσφέρει ένα μοναδικό γαστρονομικό ταξίδι από την Παρασκευή 31 Μαΐου μέχρι την Κυριακή 2 Ιουνίου.

Το φεστιβάλ αυτό θα φιλοξενήσει 18 food trucks, φέρνοντας κοντά γεύσεις από διάφορες κουζίνες του κόσμου και προσφέροντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία στους επισκέπτες.

Το φεστιβάλ θα ξεκινήσει την Παρασκευή στις 17:00 το απόγευμα και θα διαρκέσει μέχρι τις 00:00 το βράδυ, ενώ το Σαββατοκύριακο οι ώρες λειτουργίας του θα είναι από τις 12:00 το μεσημέρι μέχρι τις 00:00 το βράδυ.

Οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ποικιλία γεύσεων, από παραδοσιακά ελληνικά εδέσματα μέχρι διεθνή πιάτα, street food και γλυκές απολαύσεις.

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στον χώρο της πλατείας Πελεκανίδη των Κρηνίδων ενώ η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους!

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

«Μόνος στο σπίτι» | Η πολυτελής έπαυλη πωλείται σε δημοπρασία 5,25 εκατ. δολάρια

Το χλιδάτο σπίτι της ταινίας «Μόνος στο σπίτι» μετρά περίπου 800 τετραγωνικά μέτρα, διαθέτει πέντε υπνοδωμάτια, έξι μπάνια, δύο σαλόνια, τζάκι, μια κουζίνα, ένα γκαράζ με τρεις θέσεις αυτοκινήτων και μια βεράντα.

Το διάσημο σπίτι στα προάστια του Σικάγο, όπου κάποτε ο νεαρός Κέβιν ΜακΚάλιστερ ξεχάστηκε πίσω, τη στιγμή που η οικογένειά του έφυγε σε ταξίδι στο Παρίσι, βγήκε σε δημοπρασία, σύμφωνα με μια καταχώριση της Zillow. Πρόκειται για το σπίτι που αποτέλεσε το «στούντιο» της θρυλικής και πλέον, κλασικής ταινίας «Μόνος στο σπίτι».

Οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές όμως, θα πρέπει να δαπανήσουν πολλά χρήματα, καθώς η πολυτελής έπαυλη των περίπου 800 τετραγωνικών μέτρων κοστίζει 5,25 εκατομμύρια δολάρια.

Να σημειωθεί πως η έπαυλη αγοράστηκε το 2012 για 1,58 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τη σελίδα Zillow, αλλά πλέον οι ιδιοκτήτες της έβαλαν… πωλητήριο!

Το πολυτελές σπίτι που αποτέλεσε το «στούντιο» για τη θρυλική ταινία «Μόνος στο σπίτι»
Πηγή: AP

Το σπίτι καταχωρίσθηκε για μικρή χρονική διάρκεια στην πλατφόρμα Airbnb το 2021. Ωστόσο προοριζόταν για διαμονή μόνο μίας διανυκτέρευσης, δίνοντας έτσι στους θαυμαστές της ταινίας τη δυνατότητα να ζήσουν, έστω για λίγο, τη μαγεία των Χριστουγέννων.

Να σημειωθεί πως αν και η πολυτελής έπαυλη ήταν ιδιαιτέρως ευρύχωρη, δεν επαρκούσε ώστε να χωρέσει όλο το καστ και το συνεργείο για τα γυρίσματα της ταινίας. Έτσι, σκηνές της οικογένειας μέσα στο σπίτι γυρίστηκαν στο New Trier Township High School, σύμφωνα με το NBC Chicago.

Το σπίτι επίσης «ανακαινίστηκε πλήρως και επεκτάθηκε» το 2018, σύμφωνα με τον Zillow. «Οι σημερινοί ιδιοκτήτες έδωσαν τη μέγιστη προσοχή στη διατήρηση της αρχιτεκτονικής λεπτομέρειας και της ακεραιότητας των πιο αξέχαστων και αναγνωρίσιμων χώρων του σπιτιού» κατά τη διάρκεια των ανακαινίσεων, ανέφερε η σελίδα Zillow.

Η χλιδάτη κατοικία διαθέτει πέντε υπνοδωμάτια, έξι μπάνια, δύο σαλόνια, τζάκι, μια κουζίνα, ένα γκαράζ με τρεις θέσεις αυτοκινήτων και μια βεράντα.

nbcnews,newsbomb.gr

Continue Reading

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνελήφθησαν 11 Έλληνες μετά από συμπλοκή σε περιοχή της Αλεξανδρούπολης

Συνελήφθησαν την Κυριακή (26-5-2024) στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης έντεκα (11) Έλληνες, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία για συμπλοκή και επικίνδυνη σωματική βλάβη κατά περίπτωση, ενώ επιπλέον ο ένας εξ αυτών κατηγορείται για απόπειρα ανθρωποκτονίας και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.   

Αναλυτικότερα, πρώτες πρωινές ώρες της 26-5-2024, σε περιοχή της Αλεξανδρούπολης, οι δράστες λόγω προσωπικών διαφορών συνεπλάκησαν μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να τραυματισθούν δύο από αυτούς, οι οποίοι μεταφέρθηκαν στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης όπου και νοσηλεύονται.

Έπειτα από ενδελεχείς έρευνες των αστυνομικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης επιτεύχθηκε η ταυτοποίηση και η άμεση σύλληψη έντεκα (11) συμμετεχόντων στη συμπλοκή, ενώ η σχετική δικογραφία περιλαμβάνει και ένα (1) ακόμη άτομο που αναζητείται.

Επιπλέον όπως διαπιστώθηκε κατά την προανακριτική έρευνα, κατά την διάρκεια της συμπλοκής ο ένας εκ των συλληφθέντων δραστών τραυμάτισε στην κοιλιακή χώρα τον έναν εκ των νοσηλευόμενων ημεδαπών χρησιμοποιώντας αιχμηρό αντικείμενο, ενώ έχει απασχολήσει κατά το παρελθόν τις αστυνομικές αρχές για αθλητική βία.

Από το σημείο του συμβάντος, την οικία του ανωτέρω δράστη και την κατοχή  των συλληφθέντων κατασχέθηκαν συνολικά τρία γυάλινα μπουκάλια, δύο προστατευτικά κράνη, τμήμα από πτυσσόμενη μεταλλική ράβδο, τέσσερις συσκευασίες πυροτεχνημάτων, είδη ένδυσης και υπόδησης και εννέα κινητά τηλέφωνα.

Οι συλληφθέντες με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αλεξανδρούπολης. 

Continue Reading
Green logo ENA Club with text ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ

Κατοικία

a house with a green roof and road signs left and right
worker and red cross as logo
tractor in the background of the text
text about elections
food track
blue circle with steel construction
arrows as a circle symbol of recycling
paint cans
letters AG as logo
gear and tool as logo pavlidis
timetable

newsletter



Καιρος

Πρωτοσέλιδα

Χρήσιμα

Δρομολόγια Πλοίων από και προς Καβάλα

Γιατροί ΕΟΠΥΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

AUTOMOTO

Πρόστιμο 250 ευρώ για τους ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ξεκινά σύντομα διασταυρώσεις των στοιχείων του αρχείου κυκλοφορούντων οχημάτων.

Αντιμέτωποι με την καταβολή προστίμων ύψους 250 ευρώ αναμένεται να βρεθούν σύντομα οι ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων.

Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ξεκινά σύντομα διασταυρώσεις των στοιχείων του αρχείου κυκλοφορούντων οχημάτων με τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιριών, ύστερα από τη δημοσίευση στο ΦΕΚ της απόφασης της υφυπουργού Οικονομικών Κατερίνας Παπανάτσιου για τη διενέργεια των ελέγχων αυτών.

Στα βασικά της σημεία η απόφαση προβλέπει:

1. Η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης με βάση τα διαθέσιμα και τηρούμενα στη Α.Α.Δ.Ε. ηλεκτρονικά αρχεία και το αρχείο του Κέντρου Πληροφοριών, εντοπίζει με διασταύρωση τα οχήματα που ήταν σε κυκλοφορία την εν λόγω ημερομηνία, παράγει αρχείο τυχόν ανασφάλιστων οχημάτων και δημιουργεί ηλεκτρονικό παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ύψους 250 ευρώ.

2. «Ηλεκτρονικό παράβολο δημιουργείται για κάθε ιδιοκτήτη / συνιδιοκτήτη τυχόν ανασφάλιστου οχήματος. Υποχρέωση πληρωμής υφίσταται μόνο για ένα ηλεκτρονικό παράβολο για κάθε όχημα.

3. Η Δ.ΗΛΕ.Δ. αποστέλλει ειδοποιητήρια επιστολή στους ιδιοκτήτες των τυχόν ανασφάλιστων οχημάτων, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, είτε στην ηλεκτρονική θυρίδα μηνυμάτων TaxisNet, είτε στην τελευταία δηλωθείσα από αυτούς, στη φορολογική διοίκηση, ταχυδρομική διεύθυνση, με την οποία τους ειδοποιεί ότι σε συγκεκριμένη ημερομηνία (ημερομηνία διασταύρωσης) εντοπίσθηκε το όχημά τους ανασφάλιστο και για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν κατά περίπτωση.

4. Ο ιδιοκτήτης οχήματος, ο οποίος λαμβάνει ειδοποιητήρια επιστολή, προβαίνει στην ασφάλιση της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία του οχήματος, αφού προηγούμενα πληρώσει το ηλεκτρονικό παράβολο. Το ηλεκτρονικό παράβολο οφείλεται σε κάθε περίπτωση σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου μετά την ημερομηνία διασταύρωσης, ακόμα και αν το συμβόλαιο έχει συναφθεί πριν την ενημέρωση του ιδιοκτήτη του οχήματος. Ο ιδιοκτήτης που δεν υποχρεούται να προβεί σε ασφάλιση του οχήματός του για οποιοδήποτε νόμιμο λόγο, όπως σε περίπτωση που έχει τηρηθεί η υποχρέωση ασφάλισης του οχήματός του, πριν την ημερομηνία διασταύρωσης ή υπάρχει σύμφωνα με το νόμο απαλλαγή υποχρέωσης από την ασφάλισή του ή μπορεί να τεκμηριωθεί η ακινησία του ή έχει διαπιστωθεί λάθος στα στοιχεία κυκλοφορίας του, απευθύνεται στις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες (Ασφαλιστική Επιχείρηση, Δ.Ο.Υ., Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών), προκειμένου να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των δεδομένων τους ώστε το όχημα να εξαιρεθεί από το αρχείο των ανασφάλιστων. Στις ανωτέρω περιπτώσεις δεν υφίσταται υποχρέωση πληρωμής του ηλεκτρονικού παραβόλου.

5. Δεν υφίσταται υποχρέωση πληρωμής του ηλεκτρονικού παραβόλου για την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ακόμα και αν το όχημα έχει περιληφθεί στο αρχείο των ανασφάλιστων οχημάτων: α) στην περίπτωση που έχουν επιβληθεί οι κυρώσεις και οι ποινές που προβλέπονται στις διατάξεις της παρ. 4 του άρθρου 12 του π.δ. 237/1998 και β) από τον αγοραστή, σε περίπτωση μεταβίβασης οχήματος μετά την ημερομηνία διασταύρωσης. Τυχόν αχρεώστητη καταβολή δύναται να επιστραφεί .

6. Οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις, μέσω υπηρεσιών (web service) που παρέχονται από τη Δ.ΗΛΕ.Δ., προβαίνουν:

-Σε έλεγχο, κατά την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου, εάν το όχημα που πρόκειται να ασφαλιστεί έχει εντοπισθεί ως ανασφάλιστο από την ανωτέρω διαδικασία και αν έχει πληρωθεί το ηλεκτρονικό παράβολο. Ειδικότερα, κατά τη διενέργεια του ελέγχου διαπιστώνεται αν είναι σωστή η σχέση αριθμού κυκλοφορίας και Α.Φ.Μ. ιδιοκτήτη προς αποφυγή λαθών κατά τη σύνταξη των συμβολαίων και αν απαιτείται πληρωμή ηλεκτρονικού παραβόλου για την έκδοση του συμβολαίου, λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρέσεις.

-Σε ενημέρωση της Δ.ΗΛΕ.Δ., μετά την έκδοση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, σχετικά με τα στοιχεία αυτού, καθώς και σχετικά με τον αριθμό του παραβόλου που χρησιμοποιήθηκε.

-Σε ενημέρωση της Δ.ΗΛΕ.Δ. σχετικά με τους αριθμούς κυκλοφορίας των οχημάτων που λόγω ευθύνης τους περιελήφθησαν στη λίστα των τυχόν ανασφάλιστων ενώ δεν θα έπρεπε.

7. Οι διασταυρώσεις διενεργείται τουλάχιστον δύο φορές ετησίως. Μετά τη νέα διασταύρωση δημιουργούνται ηλεκτρονικά παράβολα εκ νέου. Τυχόν μη πληρωμένα ηλεκτρονικά παράβολα που έχουν εκδοθεί από την προηγούμενη διασταύρωση παύουν να ισχύουν.
protothema.gr

Click to comment

Απάντηση

AUTOMOTO

Ανατροπή στα όρια ταχύτητας των αυτοκινήτων | Πού αυξάνονται και γιατί

Σε ισχύ θα τεθούν σύντομα τα νέα και υψηλότερα όρια ταχύτητας ευρωπαϊκής χώρας που δεν είναι τα αποτελέσματα που επιθυμούσε από τη μείωσή τους τα προηγούμενα χρόνια.

Εκτός από τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στις περισσότερες των περιπτώσεων, η μείωση του ορίου ταχύτητας σε έναν δρόμο συμβάλλει και στην μικρότερη επιβάρυνση της ατμόσφαιρας αφού, σε γενικές γραμμές, η ταχύτητα κίνησης συνδέεται άμεσα με τους ρύπους που εκπέμπει ένα αυτοκίνητο.

Με αυτό το σκεπτικό η Ολλανδία μείωσε πριν από πέντε περίπου χρόνια, το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομούς της από τα 130 στα 100 χλμ./ώρα.

Το μέτρο, που δεν καλωσορίστηκε από τη μεγαλύτερη μερίδα του κοινού, τέθηκε σε ισχύ ώστε οι γενικότεροι ρύποι που παράγει σαν χώρα η Ολλανδία (συγκεκριμένα οι εκπομπές αζώτου) να εναρμονιστούν με τα όρια που έχει θέσει η ΕΕ και να επιτραπεί έτσι στον κλάδο των κατασκευών, ο οποίος εκπέμπει επίσης ρύπους, να συνεχίζει να χτίζει κτίρια.

Το μειωμένο μέγιστο όριο ταχύτητας ίσχυε καθημερινά από τις έξι το πρωί έως και τις επτά το απόγευμα, δηλαδή τις ώρες όπου υπάρχει και ο μεγαλύτερος όγκος οχημάτων στους δρόμους της χώρας. Τις υπόλοιπες ώρες της ημέρας επανερχόταν στο μέγιστο των 130 χλμ./ώρα.

Τώρα, τα κόμματα που πρόκειται να σχηματίσουν την επόμενη κυβέρνηση της Ολλανδίας φαίνεται ότι έφτασαν σε συμφωνία για την ανατροπή και ακύρωση του χαμηλότερου ορίου ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους της χώρας.

Σύμφωνα και με μελέτες και έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ολλανδία όλο αυτό το διάστημα έδειξαν ότι επί της ουσίας το κέρδος στη μείωση των εκπομπών αζώτου είναι τόσο οριακό που δεν δικαιολογείται η εφαρμογή του.

Τα οξείδια του αζώτου εκπέμπονται από πολλούς κλάδους της βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων είναι φυσικά και η αυτοκινητοβιομηχανία.

Σε μεγάλες συγκεντρώσεις στην ατμόσφαιρα μπορούν να οδηγήσουν στην παρουσίαση προβλημάτων στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπινου οργανισμού, με τον κίνδυνο να είναι μεγαλύτερος για άτομα με παθήσεις όπως είναι το άσθμα.

Continue Reading

AUTOMOTO

Τέλος το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης | Πότε θα εξαφανιστεί, τι πρέπει να γνωρίζουμε

Στο χρονοντούλαπο της ιστορίας θα περάσει το χάρτινο δίπλωμα οδήγησης, στο οποίο απομένουν μόνο λίγα χρόνια ζωής.

Για να κάτσει κάποιος πίσω από το τιμόνι οφείλει να είναι κάτοχος διπλώματος οδήγησης, δηλαδή του εγγράφου που πιστοποιεί ότι πληρούνται τα απαραίτητα κτριτήρια για να συνυπάρξει κανείς με τους υπόλοιπους χρήστες του οδικού δικτύου, δίχως να διαταράσσει την οδική ασφάλεια.

Στη χώρα μας, σήμερα, οι κάτοχοι αδειών οδήγησης διαθέτουν είτε το παλιό ροζ τρίπτυχο έγγραφο, είτε το νέου τύπου κάρτας, το οποίο έχει σημαντικές δικλείδες ασφαλείας που το προφυλάσσουν από πλαστογραφία.

Επίσης, με δεδομένο ότι τα στοιχεία του κατόχου αναγράφονται με λατινικούς χαρακτήρες, το νέο δίπλωμα ευνοεί τη χρήση του στο εξωτερικό, την ίδια ώρα που δεν φθείρεται όπως το παλιό.

Τα μεγάλα πλεονεκτήματα του διπλώματος υπό τη μορφή πλαστικοποιημένης κάρτας έναντι του χάρτινου, δεν έχουν περάσει απαρατήρητα από τους νομοθέτες οι οποίοι έχουν θέσει τις βάσεις για την πλήρη κατάργηση του τελευταίου, ορίζοντας ως καταληκτική ημερομηνία ισχύος του τις 19 Ιανουαρίου 2033.

Μέχρι το 2033, βέβαια, τα εναπομείναντα παλιά διπλώματα θα είναι ελάχιστα, δεδομένου ότι η νομοθεσία ορίζει ότι όποιος οδηγός συμπληρώνει το 65ο έτος της ηλικίας του και επομένως πρέπει να το ανανεώσει, αυτομάτως προμηθεύεται το νέο δίπλωμα τύπου πλαστικοποιημένης κάρτας.

Ακόμα και αυτή, όμως, η άδεια οδήγησης -και παρά τo διαφαινόμενο «μονοπώλιό» της- δεν πρόκειται να μακροημερεύσει, εν μέσω μιας πρωτοφανούς διαδικασίας ψηφιοποίησης των πάντων, που συν τω χρόνω αναμένεται να αυξάνει ρυθμούς.

Ήδη από τις 27 Ιουλίου του 2022, οι οδηγοί της χώρας μας μπορούν να «περάσουν» το δίπλωμα οδήγησης στο κινητό τους τηλέφωνο (στο gov.gr wallet), στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας της ελληνικής κυβέρνησης να διευκολυνθούν οι πολίτες, αλλά αλλά προκειμένου να διενεργείται ευκολότερα και με πιο αποτελεσματικό τρόπο η εξακρίβωση στοιχείων από τις αστυνομικές και ελεγκτικές αρχές.

Το ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης (όπως και η ψηφιακή ταυτότητα), άλλωστε, ισοδυναμεί με τα φυσικά, παραδοσιακά διπλώματα (πλαστικοποιημένη κάρτα, τρίπτυχο έγγραφο) και επομένως οι πολίτες δεν χρειάζεται κουβαλούν τα τελευταία συνέχεια μαζί τους.

Έρχεται το ευρωπαϊκό δίπλωμα οδήγησης στο κινητό

Τη μετάβαση σε ένα καθεστώς ψηφιακών διπλωμάτων οδήγησης προωθεί και η ΕΕ, η οποία υποστηρίζει ότι η ψηφιοποίηση των αδειών οδήγησης συνεπάγεται πρωτοφανή ευκολία όσον αφορά την ανανέωση και την αντικατάστασή τους -αμφότερες οι διαδικασίες θα γίνονται ηλεκτρονικά.

Παράλληλα, ένα ψηφιακό δίπλωμα οδήγησης με κοινά χαρακτηριστικά σε κοινοτικό επίπεδο θα διευκολύνει την επίτευξη του ξεκάθαρα διατυπωμένου στόχου της ΕΕ για τη δημιουργία ενός συστήματος γρήγορου εντοπισμού και άμεσης επιβολής ποινών σε εκείνους που υποπίπτουν σε τροχαίες παραβάσεις σε χώρα άλλη από αυτή που εξέδωσαν την άδεια οδήγησής του.

Continue Reading

AUTOMOTO

BYD | Έρχονται plug-in υβριδικά σε τιμές βενζίνης

H BYD Auto κινείται με έντονο επιχειρηματικό τρόπο στην Ευρώπη και το ενδιαφέρον εστιάζεται στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Όμως, τα στελέχη της δεν αμελούν και αυτά με θερμικό κινητήρα.

 

Η προσπάθεια των στελεχών της BYD Auto να επεκταθούν εμπορικά στην Ευρώπη είναι γνωστή, πλέον. Οι Κινέζοι ήδη έχουν δημιουργήσει ένα βασικό δίκτυο αντιπροσώπων στις μεγαλύτερες αγορές της ηπείρου μας και αρχίζουν να κάνουν το ίδιο και σε αυτές άλλων κρατών της, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, εσχάτως.

Κύριος σκοπός τους είναι να αποκτήσουν μεγάλο μερίδιο αγοράς και να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό αποκάλυψε ο Μάικλ Σου, Διευθύνων Σύμβουλος της BYD Auto Ευρώπης, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης των Financial Times για το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας.

 

Συγκεκριμένα, ο Σου δήλωσε: «Το εργοστάσιό μας στην Ουγγαρία θα ξεκινήσει να λειτουργεί πριν από το 2026. Είμαστε σίγουροι ότι θα μπορούσαμε να είμαστε στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων ως το 2030».

Ο επικεφαλής της BYD Auto στην Ευρώπη τόνισε, επίσης, ότι η εταιρεία θα δώσει ιδιαίτερο βάρος και στα μοντέλα της με θερμικούς κινητήρες και plug-in υβριδικά συστήματα.. Όπως είπε, η κινεζική εταιρεία θα προσπαθήσει να εφαρμόσει μια ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική και γι’ αυτά.

Όπως διευκρίνισε, θα προσφέρουν τα plug-in υβριδικά μοντέλα τους σε τιμές παραπλήσιες με αυτές που οι εμπορικοί ανταγωνιστές τους διαθέτουν τα δικά τους μόνο με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης. Έτσι, στην BYD Auto θα έχουν πλεονέκτημα, συγκριτικά.

Τέλος, αναφέρθηκε και στο αμιγώς ηλεκτρικό Seagull, το σχετικά μικρών διαστάσεων νέο μοντέλο της, το οποίο στην Κίνα πωλείται σε τιμή μικρότερη των 10.000 ευρώ. Ο Σου είπε ότι προς το παρόν αυτό διατίθεται μόνο στην εγχώρια αγορά και έχει τις προδιαγραφές που ισχύουν σε αυτή.

Για το ενδεχόμενο να εισαχθεί και στη Ευρώπη είπε σχετικά: «Έχουμε πολλά αιτήματα από τους ντίλερ μας με τους οποίους συνεργαζόμαστε (για να το πράξουμε). Όμως, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να αλλάξουμε πολλά στο αυτοκίνητο (ώστε να πληροί τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς). Πάντως, η ευρωπαϊκή έκδοση του Seagull θα κοστίζει λιγότερα από 20.000 ευρώ», κατέληξε.

Continue Reading

espa logo

espa_logo_en